PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 3.16


skotinos21R
01-12-05, 19:26
μετα απο σκεψη πηρα την αποφαση να αλλαξω κινητιρα στο μικρο
3.16 ε36 κουπεδακι μου!
ετσι λεω να βαλω τον 3.18is για να μπορω να τον δηλωσω κιολασ μιασ κ θελω να ειμαι νομιμοσ.εχω βρει το συγκεκριμενο μοτερ 1200ευρο.ειναι καλα?η πολλα?
δευτερον:τα 143 μου φαινονται λιγα. γιαυτο λεω να το τουρμπισω κιολασ κ το μοτερ να ξυριζει.
εκτοσ απο αυτο θα αλλξουν κ καπια αλλα πραγματακια.
οπωσ κ το χρωμα λεω να το κανω μπλε χαμελεον!
εχω κανει ενα κοστολογιο γυρο στα 8000ευρο
αν εχετε να προτινετε κατι εκτοσ απο το τουρμπο για να ανεβασω τα αλλογα λιγο ακομα....

nikosm3
01-12-05, 19:32
με 5000 βρισκεις σασμαν μηχανη κομπλε to 2.5.παντως καλυτερη φαση θαταν ενα 2,0λτ 3000σασμαν διαφορικο 400μπλοκε 2500φρενα μπρος πισω (brembo αεριζομενα 380mm μπροστα και κατι μικροτερα πισω).Μην ξεχνας πως θαναι 6κυλινδρο που εχει και κ@βλα ηχο επισης το 2,0 αποτι ξερω απο ενα φιλαρακι μου ρουφαει λιγοτερο απο το 318is τωρα το γιατι δεν το γνωριζω...αυτα τα ολιγα...καλη μετατροπη!!α και πουσαι καλυτερα ατμοσφαιρα!!!

skotinos21R
01-12-05, 19:56
νομιζω οτι μονο 200 κυβικα πανω απο αυτα που εχεισ μπορεισ να δειλωσεισ.
αρα 1600-1800 γιαυτο λεω να βαλω ισ κ οχι κατι μεγαλιτερο.

nikosm3
01-12-05, 20:07
νομιζω οτι μονο 200 κυβικα πανω απο αυτα που εχεισ μπορεισ να δειλωσεισ.
αρα 1600-1800 γιαυτο λεω να βαλω ισ κ οχι κατι μεγαλιτερο.
ειναι κατι που δεν τοχα ξανακουσει και συγκεκριμενα ο απεναντυ μου ειχε ενα 318is και τοκανε μ3 και το δηλωσε...σιγουρο αυτο...ομως δεν ξερω αν τον φορολογισαν...μπορει αυτο που λες με τα 200 κυβικα ναναι μετατροπη αφορολογητη...πως λεμε αφορολογητη δωρεα...κατι τετοιο!ας πει καποιος που εχει κανει μετατροπη πανω απο 200 κυβικα και τοχει δηλωσει..!

GS1821
01-12-05, 20:14
νομιζω οτι μονο 200 κυβικα πανω απο αυτα που εχεισ μπορεισ να δειλωσεισ.
αρα 1600-1800 γιαυτο λεω να βαλω ισ κ οχι κατι μεγαλιτερο.

Μπορείς να βάλεις οτι μοτέρ θες .....
Και εγώ είχα 316 και το έκανα 318 ιs. Θα δείς μεγάλη διαφορά σε σχέση με πρίν .Για το τούρμπο θα σε στεναχωρήσω λίγο ...ένας γνώστος μου το τούρμπισε 318ιs( του είχαν πει οτι το συγκεκριμένο μοτέρ βαραεί κεφαλή μετα το τούρμπισμα ) .........και πράγματι του παρέδωσε πνεύμα!!!!! ..Επειδη όμως με ζαλιζουν τα τουρμπατα αν βρεις καμία ακρη πες μου και εμένα...!!!!
Και τέλος αν θες την γνώμη μου βαλε 2,5 και δήλωσετο για 2,0 και τα δύο ειναι 6 κύλινδρα........

Fad3In
01-12-05, 22:06
Και τέλος αν θες την γνώμη μου βαλε 2,5 και δήλωσετο για 2,0 και τα δύο ειναι 6 κύλινδρα........

Και να τον σταματανε καθε λιγο οι μπατσοι να παρακαλαει,ετσι; :banghead:
Ασε,ρωτα τον The_Condor να σου πει ιστοριες...

Μεταξυ μας,ο 1800is ειναι η καλυτερη επιλογη και για μενα σε 36αρι!
Ελαφρυ αμαξι και αρκετη δυναμη! :icon42:
Ν.

TheCondor
01-12-05, 23:00
Και να τον σταματανε καθε λιγο οι μπατσοι να παρακαλαει,ετσι; :banghead:
Ασε,ρωτα τον The_Condor να σου πει ιστοριες...

Μεταξυ μας,ο 1800is ειναι η καλυτερη επιλογη και για μενα σε 36αρι!
Ελαφρυ αμαξι και αρκετη δυναμη! :icon42:
Ν.

Aν το δηλωσει δεν θα εχει προβλημα, οπως θα κανω και εγω με τον καινουριο χρονο. Απο ιστοριες, να φανε και οι κοτες!!

Αυτο που μπορεις να κανεις και να εχεις και το κεφαλι σου ησυχο ειναι να βαλεις ενα 2.5 μοτερ και να χτυπησεις νουμερα απο διλιτρο πανω ετσι ωστε να το δηλωσεις διλιτρο.

Το 36αρι δεν ειναι ελαφρυ Νικητα :chair: :chair:

Geo_3D
01-12-05, 23:12
νομιζω οτι μονο 200 κυβικα πανω απο αυτα που εχεισ μπορεισ να δειλωσεισ.
αρα 1600-1800 γιαυτο λεω να βαλω ισ κ οχι κατι μεγαλιτερο.
Το μεγαλυτερο μοτερ που μπηκε στη εκαστοτε καροτσα +20% ακομα ειναι ο ανωτερος κινητηρας που μπορεις να βαλεις

p_sE36
02-12-05, 01:36
η γνωμη μου ειναι πως το 318is ειναι πολυ καλο μοτερ, και γρηγορο και με αρκετη ροπη, και βεβαια με ενα προγραμματακι, ενα χταποδι-τελικο και ενα καλο φιλτρο θα πεταει! ειδικα αν βρεις το is το 1900 κυβικα ακομα καλυτερα! δεν ξερω βεβαια απο θεμα αξιοπιστιας τι γινεται, το μεταχειρισμενο is θελει καλο ψαξιμο πριν το παρεις γιατι οπως κι εσυ, κανεις δεν επελεξε is για να πηγαινει με 3000 στροφες, ψαξτο καλα μην εχει "φαει τα ψωμια του" δηλαδη και σε τρελανει στα προβληματα! σκεψου καλυτερα και για το διλιτρο το εξακυλινδρο, αλλο πραγμα, αλλος ηχος και αλλη αξιοπιστια εστω και μεταχειρισμενο, και στα ιδια λεφτα περιπου, και στη δηλωση για υπερκυβισμο δεν εχει μεγαλη διαφορα, και με ενα Φ-Π-Ε, 4 αμορτισερακια, λιγο μεγαλυτερα φρενα(πχ απο το 2.5), μια καλη ζαμφορ και μια μπαρα θολων πιστευω θα εισαι μια χαρα, και ξεχνας τα turbo! αργοτερα αν βαρεθεις βλεπεις για ενα supercharger!

bmw4ever
02-12-05, 13:09
η γνωμη μου ειναι πως το 318is ειναι πολυ καλο μοτερ, και γρηγορο και με αρκετη ροπη, και βεβαια με ενα προγραμματακι, ενα χταποδι-τελικο και ενα καλο φιλτρο θα πεταει! ειδικα αν βρεις το is το 1900 κυβικα ακομα καλυτερα! δεν ξερω βεβαια απο θεμα αξιοπιστιας τι γινεται, το μεταχειρισμενο is θελει καλο ψαξιμο πριν το παρεις γιατι οπως κι εσυ, κανεις δεν επελεξε is για να πηγαινει με 3000 στροφες, ψαξτο καλα μην εχει "φαει τα ψωμια του" δηλαδη και σε τρελανει στα προβληματα! σκεψου καλυτερα και για το διλιτρο το εξακυλινδρο, αλλο πραγμα, αλλος ηχος και αλλη αξιοπιστια εστω και μεταχειρισμενο, και στα ιδια λεφτα περιπου, και στη δηλωση για υπερκυβισμο δεν εχει μεγαλη διαφορα, και με ενα Φ-Π-Ε, 4 αμορτισερακια, λιγο μεγαλυτερα φρενα(πχ απο το 2.5), μια καλη ζαμφορ και μια μπαρα θολων πιστευω θα εισαι μια χαρα, και ξεχνας τα turbo! αργοτερα αν βαρεθεις βλεπεις για ενα supercharger!

Εχω και'γω ένα 316 και θέλω να κάνω την μετατροπή που λέει ο φίλος(3.18is) αλλα επειδή είμαι καινούργιος στο χώρο δέν ξέρω
1. αν αξίζει τον κόπο
2.τι κόστος έχει αυτη η μετατροπή
3.ποιά η διαφορά με το 2λιτρο (επιδόσεις,τιμή)
4.τι παίζει με φορολογίες και τέτοια..
PLEASE HELP...

bmw4ever
02-12-05, 13:12
Εχω και'γω ένα 316 και θέλω να κάνω την μετατροπή που λέει ο φίλος ο skoteinos21 (3.18is) αλλα επειδή είμαι καινούργιος στο χώρο δέν ξέρω
1. αν αξίζει τον κόπο
2.τι κόστος έχει αυτη η μετατροπή
3.ποιά η διαφορά με το 2λιτρο (επιδόσεις,τιμή)
4.τι παίζει με φορολογίες και τέτοια..
PLEASE HELP...

moutraklas
02-12-05, 13:31
Μπορείς να βάλεις διαφορετικού κυβισμού μοτέρ μέχρι 25% (είτε προς τα πάνω έιτε προς τα κάτω). Αν θες να πας πιο μακριά, χρειάζεσαι χαρτί από την BMW ότι το μοντέλο αυτό κυκλοφόρησε κανονικά με το μοτέρ αυτό που θες να του βάλεις. Οπότε δεν περιορίζεσαι στο θέμα αυτό τι μοτέρ θα βάλεις.
Αν βάλεις 318is μπορείς αντί για το τούρμπο να βάλεις κομπρέσσορα. DASC λόγου χάριν... Δες το τερατάκι του Μηνά... Θα 'χεις τα άλογα του 2,5 (και κάτι παραπάνω) χωρίς να μπλέξεις με αυξημένα τέλη και ασφάλειες...

skotinos21R
02-12-05, 19:23
καλη φαση νομιζω το κομπρεσορ. απο τιμη ξερεισ τιποτα?σε σχεσει με τουρμπο ωμοσ πωσ ανηγει?ροπεσ?
απο αυτη την αποψη ελεγα να βαλω τουρμπο.
α κ γιατι οι περισσοτεροι μηχανικοι εχουν ασχολιθει με τουρμπο ενω με κομπρεσορ αφτερ μαρκετ οχι τοσοι πολοι

p_sE36
03-12-05, 18:37
το compressor-supercharger υποτιθεται οτι εχει πιο γραμμικη αποδοση σε μεγαλυτερο φασμα στροφων σε σχεση με μια τουρμπινα, μιλαμε για ιδιο ποσοστο βελτιωσης παντα, ειναι πιο ακριβη αλλα και πιο αξιοπιστη λυση, και δεν εχει τοσο αυτο το εντονο χαρακτηριστικο του turbo που ειναι στην αρχη ψοφιο και μολις πιασει ωφελιμη περιοχη κανει μια μπαμ:icon42: και σε κολλαει πισω και μετα ξαναψοφαει! το να ανεβασεις κυβικα εχει αλλη χαρη, αλλους δυο κυλινδρους, και βεβαια αλλη ροπη! παντως οτι κι αν κανεις θα δεις κι αλλη μια διαφορα σε σχεση με το 16αρι, και θα τη βλεπεις και καθε φορα που θα πηγαινεις στο βενζιναδικο!!!:D

STR
03-12-05, 19:11
Καλο του Μηνα αλλα για δες και λιγο τουAxionMan.Λοιπον για να μην τα πολυλογουμε, τιποτα δεν συγκρινεται με τα εξακυλινδρα της BMW . Οσο αφορα το να το δηλωσεις δεν υπαρχει προβλημα κανενα.Εγω ειχα 1,6 και το εκανα 2,0 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.Οσο για την καταναλωση , δεν νομιζω οτι θα δεις διαφορα κι αν ναι δεν θα ειναι αξια λογου..

skotinos21R
05-12-05, 18:46
τελικα νομιζω οτι θα βαλω δυλιτρο εχετε δικιο πιο αξιοπιστη λιση κ σχεδον καθολου διαφορα στα χρηματα. απλα εμενα το προβλημα μου απο την αρχη ηταν αν γινετε να το δηλωσεισ!!!αφου γινετε δυλιτρο με χιλια!!!!!!:angryfire

E36 325i
05-12-05, 19:45
Φιλαράκι εχω κάνει την μετατροπή από 316 σε 325 vanos!:)
Η διαφορά δεν περιγράφεται...! Η μετατροπή έγινε κομπλέ( φρένα,
εγκέφαλος, πλεξούδα,διαφορικό, σασμάν, ψυγεία, ψαλίδια μπρός-πίσω, μέχρι και τα όργανα στο ταμπλό αλλάχτηκαν). Στοίχισε 4500 ευρώ, λειτουργεί άψογα χωρίς προβλήματα κτλ. Τα πρωτερήματα είναι πολλά: κ@υλ@ ήχος, 25kg ροπή, τρελά ανοίγματα σε όλες τις ταχύτητες, 6 κύλινδροι 24 βαλβίδες,
το αμάξωμα πλέον πετάει! Το δήλωσα 320 άνετα, πέρασε κτεο χωρίς πρόβλημα
και όλα είναι κομπλέ! Αφού το σκέφτεσαι κάντο 2,5 γιατί αργότερα θα το μετανίωσεις! Ξέρω πολύ κόσμο που το έκανε 318 is και αργότερα κάνανε ξανά μετατροπή σε 325 η:bowdown: Μ3, χάνοντας περισσότερο χρόνο και:angryfire χρήμα! Η επιλογή είναι δική σου!

EVANGELOS
05-12-05, 20:17
το compressor-supercharger υποτιθεται οτι εχει πιο γραμμικη αποδοση σε μεγαλυτερο φασμα στροφων σε σχεση με μια τουρμπινα, μιλαμε για ιδιο ποσοστο βελτιωσης παντα, ειναι πιο ακριβη αλλα και πιο αξιοπιστη λυση, και δεν εχει τοσο αυτο το εντονο χαρακτηριστικο του turbo που ειναι στην αρχη ψοφιο και μολις πιασει ωφελιμη περιοχη κανει μια μπαμ:icon42: και σε κολλαει πισω και μετα ξαναψοφαει! το να ανεβασεις κυβικα εχει αλλη χαρη, αλλους δυο κυλινδρους, και βεβαια αλλη ροπη! παντως οτι κι αν κανεις θα δεις κι αλλη μια διαφορα σε σχεση με το 16αρι, και θα τη βλεπεις και καθε φορα που θα πηγαινεις στο βενζιναδικο!!!:D

Καταρχάς για το φίλο "skotinos21r" (?) περισσότεροι ασχολούνται με μηχανικούς υπερσυμπιεστές για BMW από ότι με turbo (που το κατέχουν πραγματικά ένας - δύο όλοι κι όλοι).

Τώρα για τα όσα γράφει ο φίλος p_sE36 :

Το turbo δεν "ειναι στην αρχη ψοφιο και μολις πιασει ωφελιμη περιοχη κανει μια μπαμ:icon42: και σε κολλαει πισω και μετα ξαναψοφαει".

Αυτά ισχύουν το μεν πρώτο (lag) όταν έχεις μεγαλύτερο turbo (μεγαλύτερη στροφική αδράνεια) από ότι "σηκώνει" το μοτέρ (δεν επαρκεί η ροή των καυσαερίων να κινήσει την τουρμπίνα στις χαμηλές rpm) , το δε δεύτερο ("κρέμασμα") όταν έχεις πολύ μικρό turbo με μεγάλη συπμιεση και το πνίγεις στις μεγάλες rpm ή οταν ΔΕΝ έχεις σωστή ψήξη (intercooler) ή ΔΕΝ έχεις αρκετά ελεύθερη εξαγωγή η οποία "κοντράρει " την τουρμπίνα.

Με σωστή επιλογή τουρμπίνας ανάλογα με τον κυβισμό και τη γεωμετρία του μοτέρ σωστό προγραμματισμό ECU και σωστά περιφερειακά το turbo ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟ σε αύξηση απόδοσης αλλά και οικονομικότερο του supercharger.

Ο υπερκυβισμός και γενικά η atm βελτιώσεις είναι όντως πολύ καλή αλλά και ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΗ λύση.

Εγώ προσωπικά ΔΕΝ θα άλλαζα μοτέρ σε Ε36 1.6 να το κάνω 2.0lt πόσο μάλλον 6cyl που δεν κάνει για το σασί της 316 (κατανομή βάρους, ακαμψίες κτλ) .

Είτε θα αγόραζα ένα φτηνό 6cyl 2.0lt και θα την έψαχνα εκεί για supercharger , turbo κτλ ,
είτε θα πήγαινα για βαρβάτη μετατροπή με aftermarket εκκεντροφόρους , πιστόνια κτλ και μετά υπερσυμπίεση.

skotinos21R
07-12-05, 18:19
Φιλαράκι εχω κάνει την μετατροπή από 316 σε 325 vanos!:)
Η διαφορά δεν περιγράφεται...! Η μετατροπή έγινε κομπλέ( φρένα,
εγκέφαλος, πλεξούδα,διαφορικό, σασμάν, ψυγεία, ψαλίδια μπρός-πίσω, μέχρι και τα όργανα στο ταμπλό αλλάχτηκαν). Στοίχισε 4500 ευρώ, λειτουργεί άψογα χωρίς προβλήματα κτλ. Τα πρωτερήματα είναι πολλά: κ@υλ@ ήχος, 25kg ροπή, τρελά ανοίγματα σε όλες τις ταχύτητες, 6 κύλινδροι 24 βαλβίδες,
το αμάξωμα πλέον πετάει! Το δήλωσα 320 άνετα, πέρασε κτεο χωρίς πρόβλημα
και όλα είναι κομπλέ! Αφού το σκέφτεσαι κάντο 2,5 γιατί αργότερα θα το μετανίωσεις! Ξέρω πολύ κόσμο που το έκανε 318 is και αργότερα κάνανε ξανά μετατροπή σε 325 η:bowdown: Μ3, χάνοντας περισσότερο χρόνο και:angryfire χρήμα! Η επιλογή είναι δική σου!



ποσα αλογακια βγαζεισ περιπου αδελφε?
4500 μαζι με τα περαστικα ε?

skotinos21R
15-12-05, 16:11
μια ερρωτιση παιδια!
κινιτηρεσ 3.25 ειναι δυο ο ενασ 172 αλογα και ο αλλοσ 192.
πωσ λεγετε ο καθενασ, κ πιοσ μπαινει στο ε36?
ελπιζω ο 192

TheCondor
15-12-05, 17:04
Αυτος με τα 170 λεγεται Μ20 και εμπαινε στα Ε30 και αυτος με τα 192 δεν ξερω πως λεγεται και εμπαινε στα Ε36

skotinos21R
15-12-05, 19:10
πωσ γινετε να βαλω 3.25 και να δηλωσω 3.20?
θα ειναι εμφανη η διαφορα?
κτεο πωσ θα περασω?

TheCondor
15-12-05, 20:00
Θα το βαλεις κανονικα και ειτε δεν θα ασχοληθεις καθολου γιατι ετσι κι αλλιως εξακυλινδρο ειναι το ενα εξακυλινδρο και το αλλο, η αν θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο θα χτυπησεις τα νουμερα ενος διλιτρου στο 325 και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εφοσον το δηλωσεις ΚΤΕΟ περνας κανονικα.

GEOBMW
15-12-05, 21:06
μια ερρωτιση παιδια!
κινιτηρεσ 3.25 ειναι δυο ο ενασ 172 αλογα και ο αλλοσ 192.
πωσ λεγετε ο καθενασ, κ πιοσ μπαινει στο ε36?
ελπιζω ο 192

Λοιπον εχουμε και λεμε....για Ε36
Μοντελο ετος Μηχανη αλογα
320i 1990-96 1991/6/Μ52 150
323i 1994-98 2494/6/Μ52 170
325i 1990-94 2494/6/Μ50 192
328i 1994-98 2793/6/Μ52 193
Μ3 1992-95 2990/6/S52 286
Μ3Εvo 1995-98 3201/6/S52 321

...Διαλεχτεεεε..... :bullhorn: :bullhorn:

advanced
21-12-05, 19:27
Το δήλωσα 320 άνετα, πέρασε κτεο χωρίς πρόβλημα
και όλα είναι κομπλέ! Αφού το σκέφτεσαι κάντο 2,5 γιατί αργότερα θα το μετανίωσεις! Ξέρω πολύ κόσμο που το έκανε 318 is και αργότερα κάνανε ξανά μετατροπή σε 325

Ρε παιδιά να ρωτησω, σε αυτή τη μετατροπή το 25'αρι μπορεί να δηλωθεί σαν 25'αρι; Να δηλώσεις 2.5 LT τον κινητήρα κανονικά. Ξέρει κανείς. Τι κανει καποιος που κανει το 316 --> 325 και θέλει να είναι απόλυτα νόμιμος;

EVANGELOS
21-12-05, 19:48
Ρε παιδιά να ρωτησω, σε αυτή τη μετατροπή το 25'αρι μπορεί να δηλωθεί σαν 25'αρι; Να δηλώσεις 2.5 LT τον κινητήρα κανονικά. Ξέρει κανείς. Τι κανει καποιος που κανει το 316 --> 325 και θέλει να είναι απόλυτα νόμιμος;

Φίλε και εγώ που το έψαξα για να πάω από 2.0lt σε 3.0 ή 4.0lt κατέληξα ότι είναι από αδύνατο εώς πάρα πολύ δύσκολο.
Αυτό αν έχω καταλάβει σωστά που πρέπει να κάνεις είναι:

1)τιμολόγιο αγοράς νέου μοτέρ

2)δήλωση καταστροφής παλαιού κινητήρα και
αντικατάστασης αυτού με τον καινουργιο

3) έγκριση της μετατροπής από το ΚΤΕΟ Ελληνικού

4)δήλωση BMW ότι το νέο μοτέρ "έμπαινε" ή "μπαίνει" στο δικό σου σασί (π.χ. ότι με το σασί της 320 βγαίνει και 3.0lt M54)

5)ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ...δεν πρέπει η αλλαγή κινητήρα να υπερβαίνει το 25%.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΟΝΤΩΣ σημαίνει ότι για να πάς π.χ. από τα 1.6lt στα 2.5lt θες μια δήλωση για αλλαγή από 1.6 σε 2.0 (=25% αύξηση) και μία δεύτερη από 2.0 σε 2.5 (=ακόμα 25% αύξηση)

6)αλλαγή στην άδεια του κυβισμού και του αριθμού μοτέρ

7)δήλωση στην ασφαλιστική σου και ενημέρωση της για την μετατροπή

Geo_3D
21-12-05, 20:26
5)ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ...δεν πρέπει η αλλαγή κινητήρα να υπερβαίνει το 25%.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΟΝΤΩΣ σημαίνει ότι για να πάς π.χ. από τα 1.6lt στα 2.5lt θες μια δήλωση για αλλαγή από 1.6 σε 2.0 (=25% αύξηση) και μία δεύτερη από 2.0 σε 2.5 (=ακόμα 25% αύξηση)

Παμε παλι αλλη μια φορα......

25% περισσοτερο απτο μεγαλυτερο μοτερ που εμπαινε στην εκαστοτε καροτσα
Δηλαδη ενα Ε36,ο μεγαλυτερος κινητηρας ειναι 3.2
Υπολογιστε δηαλδη οτι επιτρεπεται μεχρι και 25% περισσοτερο απο 3.2

TheCondor
21-12-05, 21:20
Φίλε και εγώ που το έψαξα για να πάω από 2.0lt σε 3.0 ή 4.0lt κατέληξα ότι είναι από αδύνατο εώς πάρα πολύ δύσκολο.
Αυτό αν έχω καταλάβει σωστά που πρέπει να κάνεις είναι:

1)τιμολόγιο αγοράς νέου μοτέρ

2)δήλωση καταστροφής παλαιού κινητήρα και
αντικατάστασης αυτού με τον καινουργιο

3) έγκριση της μετατροπής από το ΚΤΕΟ Ελληνικού

4)δήλωση BMW ότι το νέο μοτέρ "έμπαινε" ή "μπαίνει" στο δικό σου σασί (π.χ. ότι με το σασί της 320 βγαίνει και 3.0lt M54)

5)ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ...δεν πρέπει η αλλαγή κινητήρα να υπερβαίνει το 25%.
ΑΝ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΟΝΤΩΣ σημαίνει ότι για να πάς π.χ. από τα 1.6lt στα 2.5lt θες μια δήλωση για αλλαγή από 1.6 σε 2.0 (=25% αύξηση) και μία δεύτερη από 2.0 σε 2.5 (=ακόμα 25% αύξηση)

6)αλλαγή στην άδεια του κυβισμού και του αριθμού μοτέρ

7)δήλωση στην ασφαλιστική σου και ενημέρωση της για την μετατροπή

Oλα αυτα ειναι πανευκολα να γινουν.

Το 1 και το 2 ειναι ενα και το αυτο, εχοντας το τιμολογιο απο τον μηχανικο εισαι κομπλε. ΚΤΕΟ εφοσον ειναι δηλωμενο το αμαξι περναει κανονικοτατα, ( εδω και αδηλωτο περναει με κανα 50-100αρικο παραπανω ), το 4 ειναι επισης πανευκολο, τα 6 και 7 ειναι καπως πιο πολυπλοκα με την εννοια οτι τρωνε λιγο περισσοτερο χρονο αλλα σιγα το πραμα.

Οσο για το 5 χωρις να ειμαι 99% σιγουρος, νομιζω οτι ισχυει αυτο που ειπε ο γιωργος οσον αφορα στον κυβισμο της καροτσας ( τον μεγιστο που ειχε η καροτσα )

Ειναι αρκετα απλα τα βηματα, και τα αναλαμβανουν συνηθως οι μηχανικοι.

EVANGELOS
21-12-05, 22:18
Αν είναι έτσι και το "5" ΔΕΝ ισχύει όπως το είχα καταλάβει τότε πολύ ωραία. Οποιός όμως το έχει κάνει και έχει δηλώσει τέτοια μετατροπή π.χ. από 2 σε 3 ή 4 lt να το επιβεβαιώσει και να μας πεί πως ξέμπλεξε με τις διεκπαιρεώσεις σε υπουργεία και ΚΤΕΟ...:feedback:

Αν βρεθεί και τρόπος (με γραφέιο διεκπεραιωτών.. ή κάποιο άλλο άνθρωπο εν πάση περιπτώση) να γίνουν οι διαδικασίες σε λογικό χρόνο και να μην φάς μία ζωή στις ουρές θα αρχίσω να το σκέφτομαι και εγώ πάλι...

Από τα replys εδώ μέσα σε παλίο μου thread και την mini (αποτυγχημένη) προσπάθεια να συννενοηθώ με το Υπουργείο είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι είναι τελικά έως αδύνατο...

Μακάρι να κάνω λάθος γιατι κι εγώ μόνο αν βρώ τρόπο να εξασφαλίσω από πρίν με βεβαιοτητα την δυνατότητα να δηλώσω το μοτέρ θα αρχίσω να την ψάχνω για αλλαγή κινητήρα...

TheCondor
22-12-05, 19:54
Ευαγγελε, οπως ειπα πριν, αν ξερεις εναν σωστο μηχανικο πρωτα απο ολα να γινει καλη δουλεια, απο κει και περα μπορει να τα κανει και αυτος σχεδον ολα. Εχουν πολλες ακρες, και τους εξυπηρετουν και πιο γρηγορα γιαυτον το λογο.

advanced
23-12-05, 14:14
Ξέρει κανείς. Τι κανει καποιος που κανει το 316 --> 325 και θέλει να είναι απόλυτα νόμιμος;
Μάλλον κανείς δεν γνωρίζει τελικά επ'ακριβώς. ΒΟΗΘΕΙΑ!!! :feedback: Ευχαριστώ!

EVANGELOS
23-12-05, 18:07
Μάλλον κανείς δεν γνωρίζει τελικά επ'ακριβώς. ΒΟΗΘΕΙΑ!!! :feedback: Ευχαριστώ!

Αυτό λέω κι εγώ...

Σε διαφόρους (μηχανικούς) που έχω ρωτήσει για μοτέρ 3lt ή 4 lt όλοι λένε Ok αλλά όταν ζητήσεις να το ¨δέσεις¨ το θέμα της δήλωσης, αρχίζουν τα παλαβά :"ε στη χειρότερη χτυπάω άλλο νούμερο στο μοτέρ" , "ε αν μας πουλήσει ο άνθρωπος με τα κονέ το κυκλοφορέις για λίγο με τα παλία χαρτιά", "ε εδώ που τα λέμε όλα τα 6κυλ μοιάζουν" και άλλα τέτοια.

Ίσως και να γίνεται εύκολα τελικά (όπως επμένει ο CONDOR) απλά και εγώ φοβάμαι μη δώσω τα λεφτά και δεν μπορώ να το δηλώσω μετά...

DOC
06-01-06, 16:12
Βαζω εδω 2 λινκ με κινητηρες κ' specs

Αυτο που δηλωνεται δεν ξερω ποιο ειναι , αλλα μπορει να φανουν χρησιμα.

http://bmwheaven.bmwsport.net/component/option,com_bkbsearch/Itemid,9/func,bkbengines/

http://bmwheaven.bmwsport.net/content/view/13/5/1/2/

EVANGELOS
07-01-06, 18:35
Εύγε γιατρέ , πολύ καλό link

thanassis
28-01-06, 19:30
(από μηχανικά μέρη) τι χρειάζεται ένα 316 Ε36 να γίνει 325(εκτός από τον κινητήρα).Η μπαταρία πηγαίνει πίσω? αν ναι γιατί?

takis240
28-01-06, 20:57
me ena palikari poy ekana mia koybenta (i idia periptosi me esena)to ekane 2,5 6kilindro to amaxi xirafiaze ALLA egine o kaliteros filos toy benzina giafto skepsoy prin to kaneis

manosm3
28-01-06, 23:48
Εγω παντως δεν εχω γινει φιλος με το βενζινα.

thanassis
29-01-06, 12:18
Ρε παιδιά δίλημμα 316i Ε90 με τα πάντα επάνω εκτός από δερματινα ή 325 Ε36 με εκκεντροφόρους Kent?

ΦΑΝΗΣ
29-01-06, 23:35
Ρε παιδιά δίλημμα 316i Ε90 με τα πάντα επάνω εκτός από δερματινα ή 325 Ε36 με εκκεντροφόρους Kent? Αναλογως τη ζητας,θελεις δυναμη 325, αλλα παλιο μοντελο,θελεις καινουργιλα με ολα τα comfor,εγω θα σου προτεινα Ε90!!!!!!αφου ειμαστε κατοχη του συγκεκριμενου αυτοκινητου (και αν δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει):lockie: :bullhorn: Ε90!!!!

MZ3
30-01-06, 00:19
Ρε παιδιά δίλημμα 316i Ε90 με τα πάντα επάνω εκτός από δερματινα ή 325 Ε36 με εκκεντροφόρους Kent?


Ε 90 και το ρωτας?

thanassis
30-01-06, 17:36
Αυτό που με χαλάει είναι το ότι θα ναι 316.επίσης άκουσα ότι αν πατήσεις απότομα το γκάζι επειδή είναι ηλεκτρικό, δεν ανοίγει την πεταλούδα ισχύει?
ΦΑΝΗΣ εσύ έχεις 316 ή 320?

papajim
30-01-06, 22:27
Αυτό που με χαλάει είναι το ότι θα ναι 316.επίσης άκουσα ότι αν πατήσεις απότομα το γκάζι επειδή είναι ηλεκτρικό, δεν ανοίγει την πεταλούδα ισχύει?

Επειδή είναι ηλεκτρικό,δεν έχει την άμεση απόκριση της ντίζας. Υπάρχουν κάποια τσιπάκια που μειώνουν την καθυστέρηση.Το χε γράψει κι ένας φίλος εδωμέσα.Όταν βρω το post,θα στο πω.

thanassis
31-01-06, 16:36
είναι αποτελεσματικά(τα έχει δοκιμάσει κάποιος)? έχω ακούσει ότι για λόγους ασφαλείας εκτός της αργής απόκρισης, όταν κάποιος τερματίσει το γκάζι απότομα είναι σα να μην το πάτησε καθόλου, ίσως γιανα μη μπουκωσει ή να μη σπινιάρει.είναι αλήθεια?μήπως για αυτό το αμάξωμα είναι λίγα τα 1600 κυβικά?

Christos 330i ///M
01-01-07, 19:39
Επειδή είναι ηλεκτρικό,δεν έχει την άμεση απόκριση της ντίζας. Υπάρχουν κάποια τσιπάκια που μειώνουν την καθυστέρηση.Το χε γράψει κι ένας φίλος εδωμέσα.Όταν βρω το post,θα στο πω.

Εννοεις τον επιταχυντη γκαζιου φιλε . . .
Τον ειχα δοκιμασει εγω στο δικο μου κανει πολυ καλη δουλεια . . .
Πρωτη,δευτερα και τριτη ταχυτητα εχει διαφορα καλη πολυ νευρικο
γινεται το αυτοκινητο . . .
Αλλα στεις υπολοιπες ταχυτητες δεν ειδα αισθητη διαφορα . . . !