PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπη Βmw 520 σε Μ3 απο Ε46


///MARIOS
28-04-13, 19:06
Καλησπερα σε ολους!!
Ειμαι νεος εδω στο φορουμ και θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις που εσεις σαν εμπειροι θα γνωριζετε, μιας και ειμαι για πρωτη φορα κατοχος μιας 5αρας e39.

Λοιπον, το αυτοκινητο ειναι νορμαλ 520 απ τα τελευταια που τα εβγαζε με το μοτερ που ειναι 2.200cc και αποδιδει 170 αλογα.

Η ερωτηση μου ειναι ΑΝ μπορει να τοποθετηθει μοτερ και γενικα μετατροπη απο το Μ3 Ε46.
Επισης, αν ειναι εφικτο, ποιο ειναι το κοστος?

Ευχαριστω προκαταβολικα και αναμενω νεα σας!!

GIANNHS M
28-04-13, 21:18
καταρχην καλως ηρθες.περνα κ απο την ενοτητα γνωριμιας να μας πεις δυο λογια για την μπουμπου σου κ για σενα.δευτερον,η λογικη μου λεει οτι αν,αν ,αν μπαινει πρεπει να κανεις ενα καρο μετατροπες σε βασεις.σασμαν διαφορικα κεντρικους μηχανοστασιο αφου νομιζω οτι διαφερουν κ γενικα γιατι δεν το κανεις Μ5 αφου σκεφτεσαι για μετατροπη?

///MARIOS
29-04-13, 07:00
καταρχην καλως ηρθες.περνα κ απο την ενοτητα γνωριμιας να μας πεις δυο λογια για την μπουμπου σου κ για σενα.δευτερον,η λογικη μου λεει οτι αν,αν ,αν μπαινει πρεπει να κανεις ενα καρο μετατροπες σε βασεις.σασμαν διαφορικα κεντρικους μηχανοστασιο αφου νομιζω οτι διαφερουν κ γενικα γιατι δεν το κανεις Μ5 αφου σκεφτεσαι για μετατροπη?

Nαι φιλε Γιαννη και εγω για Μ5 προοριζοταν να το κανω απλα το Μ5 ειναι 5000cc ενω το Μ3 3.200cc και μιλαμε για κινητηρες //M.

Eπισης, υπαρχει και η λυση για 3λιτρο μαζι και κομπρεσσορα αλλα σαν το Μ3 πιστευω δεν θα παει...

Εμενα το προβλημα μου με το Μ5 ειναι οτι ειναι V κινητηρας και πλεον σημερα δεν αξιζει να χεις ουτε και 6κιλινδρο (αλλα καπως θα πρεπει να τη παλψουμε), λογικα θα καιει περισσοτερο απο τον μ3 και δεν θα μπορω να το περναω κτεο-αστυνομιες κλπ, μιας και δεν προκειται να τη δηλωσω τη μετατροπη.
Δε λεω το Μ5 ειναι αλλη φαση...απλα ψαχνω κατι σε 6κιλινδρο δυνατο μοτερ.

Εγω αν παρω ενα ολοκληρο Μ3 δεν τι κανω τη μετατροπη?

Dim77
29-04-13, 07:27
Εάν δεν έχει βρεθεί κάποιος πριν από σένα, που να έχει κάνει την μετατροπή (και κυρίως με το θέμα της πλεξούδας), και να έχει δαπανήσει ατελείωτες ώρες στο ή στα συνεργεία.... ΔΕΝ την κάνεις.

Θα ξοδέψεις και πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεσαι αν κάνεις πειράματα.

Ότι κινητήρα έμπαινε στο Ε39 για σιγουριά, βάλε.

ziaba
29-04-13, 10:23
Από θέμα στο να μπει ο s54 δε θα χεις κανένα πρόβλημα ούτε οι βάσεις δε θα χρειαστεί να αλαχθούν μέχρι κ σασμαν μπορείς να κρατήσεις το ίδιο έχουν ίδια μπλοκ. για ηλεκτρικα δε γνωρίζω αλλά λογικα γίνεται εδώ σε ε30-ε36 έχουν βάλει αυτα τα μοτερ κ δουλεύουν μια χαρά με το μαμα εγκέφαλο δε μιλάμε για άγραφο

zaharias
29-04-13, 10:55
Εάν δεν έχει βρεθεί κάποιος πριν από σένα, που να έχει κάνει την μετατροπή (και κυρίως με το θέμα της πλεξούδας), και να έχει δαπανήσει ατελείωτες ώρες στο ή στα συνεργεία.... ΔΕΝ την κάνεις.

Θα ξοδέψεις και πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεσαι αν κάνεις πειράματα.

Ότι κινητήρα έμπαινε στο Ε39 για σιγουριά, βάλε.

Σωστα..

Ολα γινονται αμα υπαρχουν λεφτα και μηχανικοι-ηλεκτρολογοι να στο κανουν να δουλευει..

Δεν αξιζει ομως..

Καλυτερα να πας σε 530 κομπρεσσορ ή Μ5..

///MARIOS
29-04-13, 11:45
Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!

Εγω θελω να δουλεψει και να δουλευει το 39αρι μου οπως θα δουλευει μαμα μια μ3 ε46.
Τωρα, λογικα πρεπει να μπαινει το μοτερ...

Τι κοστος εχει?

MarinosE46
29-04-13, 21:00
Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!

Εγω θελω να δουλεψει και να δουλευει το 39αρι μου οπως θα δουλευει μαμα μια μ3 ε46.
Τωρα, λογικα πρεπει να μπαινει το μοτερ...

Τι κοστος εχει?

Πάνω κάτω 5000 γιούρια μια κομπλέ μετατροπή χωρίς τοποθέτηση...

paganis
29-04-13, 21:08
αν το μοτερακι σου ειναι σε καλη κατασταση, κρατα το , ριξε πανω εναν κομπρεσσορα και ανεβασε πιεση οσο γουσταρεις ,,,με τις καταλληλες αναβαθμισεις στο μοτερ..
θεωρω οτι με ριξιμο συμπιεσης , σωστο προγραμμα και περιφερειακα...μπορεις να υπερδιπλασιασεις την υπαρχουσα ιπποδυναμη..με αρκετη αξιοπιστια και το κυριοτερο θα εισαι εξισου ταχυς αποτι με μοτερ μ3
δεν ειναι εποχη (και αργοτερα θα ειναι χειροτερα)...για αδηλωτες μετατροπες...

GIANNHS M
29-04-13, 22:21
Nαι φιλε Γιαννη και εγω για Μ5 προοριζοταν να το κανω απλα το Μ5 ειναι 5000cc ενω το Μ3 3.200cc και μιλαμε για κινητηρες //M.

Eπισης, υπαρχει και η λυση για 3λιτρο μαζι και κομπρεσσορα αλλα σαν το Μ3 πιστευω δεν θα παει...

Εμενα το προβλημα μου με το Μ5 ειναι οτι ειναι V κινητηρας και πλεον σημερα δεν αξιζει να χεις ουτε και 6κιλινδρο (αλλα καπως θα πρεπει να τη παλψουμε), λογικα θα καιει περισσοτερο απο τον μ3 και δεν θα μπορω να το περναω κτεο-αστυνομιες κλπ, μιας και δεν προκειται να τη δηλωσω τη μετατροπη.
Δε λεω το Μ5 ειναι αλλη φαση...απλα ψαχνω κατι σε 6κιλινδρο δυνατο μοτερ.

Εγω αν παρω ενα ολοκληρο Μ3 δεν τι κανω τη μετατροπη?

μην υποτιμας ενα τριλιτο κινητηρα 6κυλινδρο κομπρεσσορατο.κ εγω σε παρομοια φαση ειμαι με σενα ειμαι αλλα δεν κοιταω να κανω μετατροπες που δεν εχουν γινει για να υπαρχουν ευκαιρες οι λυσεις.θα μπλεξεις κ δεν θα πηγαινεις οπως πανε τα 46αρια ή τα 36αρια τα Μ3 με τον S54.εισαι αλλη καροτσα!!!!!εγω κινουμαι για 3λιτρο με βλεψεις κομπρεσσορα.

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!

Εγω θελω να δουλεψει και να δουλευει το 39αρι μου οπως θα δουλευει μαμα μια μ3 ε46.
Τωρα, λογικα πρεπει να μπαινει το μοτερ...

Τι κοστος εχει?


σαν αγορα μετατροπης παιζει εκει που σου ανεφερε κ ο φιλος.σαν κοστος τοποθετησης δεν υπαρχει τιμη.....κ ετοιμασου να ματωσεις.

Vasilis M3
30-04-13, 07:41
Συνήθως γίνονται οι αντίθετες μετατροπές.Απο Μ3 σε μοτέρ Μ5...

Οπως είπε και ο φίλος Γιάννης πιο πανω οι 3άρες είναι πιο ελαφριές απο τις 5άρες με ότι συνεπάγεται αυτό..

Και εμένα το να βάλεις 3λιτρο και μετά ένα κομπρεσσέρ είναι η καλύτερη λύση..αν πάντως θες την λύσσα του ///Μ βάζεις τον S62B50 και ησυχάζεις!!!:nod:

BMW Power
30-04-13, 07:59
Για να γίνει "σωστά" αυτό που λες χρειάζεσαι ένα τροπέτο Μ5, ένα μοτέρ Μ3 και "ειδικό" ηλεκτρολόγο.
Κόστος δεν μπορεί να σου πει κανένας, και αν σου πει θα είναι ψέμα. απλά θα είναι ιλιγγιώδες σε σχέση με την μετατροπή σε Μ5.

nik200
30-04-13, 13:28
η μετατροπη αυτη δεν ειναι τυχαιο οτι δεν εχει γινει απο κανεναν...σαν κατοχος m3 e46 λοιπον σου λεω....οτι πας να βαλεις ενα μοτερ υψηλοροπο σε ενα πιο βαρυ αμαξι απο το ε46!αρα και δεν θα πηγαινει οπως το 46αρι και χαμηλα θα ειναι σπαστικο μεχρι να κινησει τον ογκο της 5αρας!τωρα για πλεξουδες-ιστοριες κτλ κτλ..προφανως και μιλαμε για πανικο....συν οτι για την ολη μετατροπη θα φτασεις τουλαχιστον 8 χηνες στο νερο..τοσα m5 αδηλωτα υπαρχουν..που τα δινουν και τσαμπα....

///MARIOS
30-04-13, 17:12
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ V8 KINITIΡΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ 6ΚΙΛΙΝΔΡΟ ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Μ5 ΔΕΝ ΘΕΛΩ..ΑΡΑ ΚΑΤΙ 6ΚΙΛΥΝΔΡΟ ΨΑΧΝΩ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΙΝΗ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ(ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΑΞΙΡΕΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ).

ΑΥΤΑ

paganis
30-04-13, 17:42
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ V8 KINITIΡΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ 6ΚΙΛΙΝΔΡΟ ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Μ5 ΔΕΝ ΘΕΛΩ..ΑΡΑ ΚΑΤΙ 6ΚΙΛΥΝΔΡΟ ΨΑΧΝΩ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΙΝΗ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ(ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΑΞΙΡΕΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ).

ΑΥΤΑ

ολοι δεν μπορουμε να ξερουμε...αλλα οτι σου απανταμε, τουλαχιστον το κανουμε με καλη προθεση..πραγμα που δεν το διακρινω στην περιπτωση σου..
αν ησουν γνωστης και εσυ...δεν θα ρωταγες ...αρα μαλλον εισαι και εσυ ασχετος.....
αλλα δεν ειναι κακο να εισαι ασχετος...ολοι ετσι ξεκινανε και στην πορεια μαθαινουν( αφου πληρωσουν).
επισης εδω ρωτησες για να μαζεψεις αποψεις...οσες περισσοτερες , τοσο καλυτερο
πολλες φορες μπορεις να μαθεις κατι ακομα και απο ασχετο...

ας σου απαντησω λοιπον....μηπως και παρεις και μια επιπλεον γνωμη...που ισως σε φυλαξει απο περιττα εξοδα και διαδικασιες..
ας ξεκινησουμε απο το βασικο..
αν δεν κανω λαθος εχεις τον 2,2 μ54??
170 αλογα λοιπον...και ενα μοτερακι σκυλι κατα γενικη ομολογια...!
ας σου πω λοιπον...τι θα εκανα εγω στην θεση σου.
η πενταρα ειναι ενα βαρυ αμαξι και θα ηθελα οχι την απολυτη ιπποδυναμη...αλλα ροπη.
αφου αποκλειουμε λοιπον το 8κυλινδρο...αποκλειω και το μ3...λογω ακαταλληλοτητας για το βαρυ σασσι της 5αρας..
ροπη λοιπον...μπορεις να παρεις μονο με υπερσυμπιεση..σε οποιο εξακυλινδρο μοτερ και να επιλεξεις..ητε με τουρμπο ητε με κομπρεσσορα..
προσωπικα θα επελεγα κομπρεσσορα...μιας και τεριαζει καλυτερα στο υφος της πενταρας..
μετα θα σκεφτομουν..ποσα αλογα μου επαρκουν???
θεωρω οτι 300κομπρεσσορατα αλογα στην πενταρα...θα μου ηταν αρκετα..
παμε λοιπον να δουμε...αν το υπαρχων μοτερ ...θα αντεχε για 300αλογα..
με προχειρους υπολογισμους..σε μια πιεση 1 με 1,1bar, θα εβγαζες τα αλογα που θελεις! ...αρα γιατι να παω για μεγαλυτερο...αφου μπορω με το ιδιο???αν θες και αλλα...και μπαινεις σε διαδικασιες αλλαγης μοτερ,.,,,πας κατευθειαν για το 3λιτρο....
με ξεχνας...οτι ετσι η ροπη σου θα ειναι ισως υψηλοτερη απο αυτη του μ3...

Vasilis M3
30-04-13, 18:28
ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ V8 KINITIΡΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ 6ΚΙΛΙΝΔΡΟ ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Μ5 ΔΕΝ ΘΕΛΩ..ΑΡΑ ΚΑΤΙ 6ΚΙΛΥΝΔΡΟ ΨΑΧΝΩ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΙΝΗ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ(ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΑΞΙΡΕΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ).

ΑΥΤΑ

Καταρχάς χαλάρωσε λιγάκι...

Αφού μας θεωρείς όλους άσχετους,αφού όλοι το ίδιο πράγμα σου λέμε...τότε γιατί δεν βάζεις τον S54B32?Αντε εμπρός βρες ένα μοτέρ και πέτα το πάνω να δείξεις σε όλους εμάς τους άσχετους που απαντάμε με βάση την ασχετοσίνη μας τι θα φτιάξεις...Τι να σου πω αυτό που κάνεις εκτός απο αγένεια είναι και γαϊδουριά...σεβάσου απλά το γεγονός ότι κάποιοι σπατάλησαν τον χρόνο τους για να σου βρούν μια λύση στο θέμα σου και σου πρότειναν κάτι εφικτό.

Αφού δεν γίνεται να κάνεις την μετατροπή αυτη, θα δώσεις τα μαλλιοκέφαλα σου και σωστό αμάξι δεν θα έχεις,γιατί δεν βάζεις έναν κομππέσσορα στο ήδη υπάρχον μοτέρ σου?Θα σου κοστίσει πολύ λιγότερο και πιο σωστό θα είναι το αμάξι.

Καλή επιτυχία σε ότι και αν επιλέξεις....

zaharias
30-04-13, 18:45
Κοιτα να κανεις κατι στο αμαξι σου, το οποιο ΗΔΗ το εχει κανει καποιος αλλος, διοτι θα γινεις ΕΣΥ το πειραματοζωο του καθε αρχι-μηχανικου-μαστορα, που ισχυριζεται οτι ολα δουλευουν και ολα μπαινουν παντου, για να σου παρει τα ωραια σου ευρω, που δεν θα ειναι και λιγα.. και κατσε να δεις ΑΝ θα δουλεψει και στη τελικη το αμαξι..

Η λυση ειναι κομπρεσσορ κιτ.. βλεπεις αν ειναι σε καλη κατασταση το μοτερακι σου, βαζεις το κομπρεσσερ, αν θελεις παραπανω, μπορεις να παιξεις με τροχαλιες για να σηκωσεις πιεση, αν δεν σου ειναι αρκετο ενα stage 1 για παραδειγμα.. Μετα αν θελεις ακομα παραπανω, θελεις 3λιτρο.. + το κομπρεσσορ κιτ..

Εγω πιστευω οτι σε πρωτη φαση, αν βρεις καλο μοτερακι 3λιτρο, χτυπα το.. Μαθε το, οδηγησε το λιγο καιρο.. και παραπισω.. κομπρεσσαρεις.. και εξωτερικα θα εισαι Μ54.. ;) και θα εισαι μια χαρα..

PetrosD
30-04-13, 19:50
Άντε μωρέ με τους άσχετους!! :)
Έναν s14 βάλε να καταλάβεις τι πάει να πει μοτέρ!!!!

paganis
30-04-13, 19:57
Άντε μωρέ με τους άσχετους!! :)
Έναν s14 βάλε να καταλάβεις τι πάει να πει μοτέρ!!!!

μπορει να βαλει και s16 ,αλλα θα πρεπει να το κανει μετατροπη σε προσθιοκινητο..

NNIKOLOG
30-04-13, 20:09
φιλε μου καλησπερα,
τα παιδια παραπανω, εχουν προτεινει πολυ πιο σωστες λυσεις για το αυτοκινητο σου απο αυτες που αρχικα εχεις διαλεξει εσυ.
λοιπον αν θες να δωσεις 12+ χιλιαδες μονο για να λες οτι εχεις Μ3 μοτερ στην 5αρα εγω το βρησκω λαθος και εξηγουμε γιατι λεω 12+
4,000+ για την αγορα της μετατροπης
2,000+ για επισκευη στο μοτερ με τα 200,000 χλμ που θα παρεις
2,000 βγαλε-βαλε
2,000 για εγκεφαλο (η παιρνεις αγραφο η ο OEM θελει ξεκλειδωμα, δεν τα γλυτωνεις)
1,000 ηλεκτρολογος
1,000 κοκοκοψια και αναποδιες,
βαλε και κανα δισκοπλατο και τιποτα αναλωσημα κλπ κλπ
και βαλε οτι πρεπει να βρεις και ποιος θα τα κανει ολα αυτα και οτι θα εισαι και παρανομος.
τωρα για το αν το αμαξι θα εχει γκαζι η οχι δεν μπορω να στο προεξοφλησω, αλλα σιγουρα οχι οσο θα περημενες.
εκανα μια πολυ επιφανιακη αναλυση αλλα νομιζω να σε κατατοπησα εστω και στο περιπου

με φιλικους χαιρετισμους

GIANNHS M
30-04-13, 20:11
αφου διαθετεις λεφτα απότι καταλαβαινω καντο 3λιτρο κομπρεσσορα κ θα δεις οτι τα Μ3 κακως τα ζηλευεις τοσο.το αμαξι θα πεταει κ σε ρεπριζ κ σε τελικες.βασικο μειονεκτημα το βαρος στην εκκινηση.αλλα ενταξει δεν μπορουμε να τα εχουμε κ ολα.αν τα θες ολα σε οτι αφορα τα γκαζια η λυση ειναι V8,αλλα το ξεκαθαρισαμε οτι δεν θες.
καντο κ αν δε σου αρεσει το περνω εγω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nik200
30-04-13, 20:44
βρηκα τιτλο για το thread...

"αλεργια στα v8...."

paganis
30-04-13, 20:51
βρηκα τιτλο για το thread...

"αλεργια στα v8...."

ας μασησει μια v6 τοτε...
http://www.youtube.com/watch?v=BspYCmv3KAw

Bassakos
30-04-13, 21:39
βρηκα τιτλο για το thread...

"αλεργια στα v8...."

μπα....εγω θα ελεγα νικο "ηρθαν τα αγρια να ......"

Dim77
30-04-13, 21:59
Καλησπερα σε ολους!!
Ειμαι νεος εδω στο φορουμ και θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις που εσεις σαν εμπειροι θα γνωριζετε, μιας και ειμαι για πρωτη φορα κατοχος μιας 5αρας e39.

Λοιπον, το αυτοκινητο ειναι νορμαλ 520 απ τα τελευταια που τα εβγαζε με το μοτερ που ειναι 2.200cc και αποδιδει 170 αλογα.

Η ερωτηση μου ειναι ΑΝ μπορει να τοποθετηθει μοτερ και γενικα μετατροπη απο το Μ3 Ε46.
Επισης, αν ειναι εφικτο, ποιο ειναι το κοστος?

Ευχαριστω προκαταβολικα και αναμενω νεα σας!!


Λοιπόν, πάμε πάλι από την αρχή. Καλώς ήρθες στο φόρουμ...
Δεν μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα, χωρίς πατέντες, χωρίς πάντρεμα σε πλεξούδες.
Κόστος...Υπέρογκο. Αποτέλεσμα? Όχι σίγουρο.

Μοτέρ επειδή ρωτάς αν μπαίνει το οτιδήποτε, γενικά μπορείς να βάλεις ότι χωράει στο καπώ. 2jz από supra, SR26DETT από skyline, από ls3,6,9 από corvette, ότι θες. Μηχανικό και ηλεκτρολόγο mcGyver να έχεις, άπειρο χρόνο και άπειρα χρήματα και ότι θέλεις μπορεί να γίνει.

Τίποτα από αυτά δεν θα είναι νόμιμο. Όπως και το s54...


Eπισης, υπαρχει και η λυση για 3λιτρο μαζι και κομπρεσσορα αλλα σαν το Μ3 πιστευω δεν θα παει...

Εμενα το προβλημα μου με το Μ5 ειναι οτι ειναι V κινητηρας και πλεον σημερα δεν αξιζει να χεις ουτε και 6κιλινδρο (αλλα καπως θα πρεπει να τη παλψουμε), λογικα θα καιει περισσοτερο απο τον μ3 και δεν θα μπορω να το περναω κτεο-αστυνομιες κλπ, μιας και δεν προκειται να τη δηλωσω τη μετατροπη.
Δε λεω το Μ5 ειναι αλλη φαση...απλα ψαχνω κατι σε 6κιλινδρο δυνατο μοτερ.

Εγω αν παρω ενα ολοκληρο Μ3 δεν τι κανω τη μετατροπη?

Εύκολα στο αμάξι σου μπαίνει Μ54Β30 και compressor. Τίποτα άλλο εύκολα.
Παρόλα αυτά, θέλεις (και έχεις) να ξοδέψεις 10 χιλιάρικα στο αμάξι σου και το πρόβλημα σου είναι τα τέλη και η νομιμότητα. Μπραβο...:icon_pai:
Όλα θα καίνε σχεδόν το ίδιο.

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!

Εγω θελω να δουλεψει και να δουλευει το 39αρι μου οπως θα δουλευει μαμα μια μ3 ε46.
Τωρα, λογικα πρεπει να μπαινει το μοτερ...

Τι κοστος εχει?

Δεν θα γίνει όπως το φαντάζεσαι... Το Ε39 εντωμεταξύ θα ζυγίζει 1800kg σαν 3.2λιτρα...Το Μ54Β30+supercharger θα πηγαίνει καλύτερα.


ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ V8 KINITIΡΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ 6ΚΙΛΙΝΔΡΟ ΣΕ ΣΕΙΡΑ!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ Μ5 ΔΕΝ ΘΕΛΩ..ΑΡΑ ΚΑΤΙ 6ΚΙΛΥΝΔΡΟ ΨΑΧΝΩ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ
ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΑΠΟΤΙ ΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΙΝΗ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ(ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΑΞΙΡΕΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ).

ΑΥΤΑ

Απαγορεύεται να γράφεις μόνο με κεφαλαία. Είναι σαν να φωνάζεις.
Θέλεις κάτι 6κύλινδρο για να μπορείς να είσαι παράνομος. Το καταλάβαμε, δεν είμαστε χαζοί.
Αν δώσεις 10.000 ευρώ ΜΠΟΡΕΙ να φτιαχτεί.
Μπορεί όμως να ταλαιπωρηθείς πάρα πολύ και στο τέλος, να μην δουλεύει σωστά όλο το αυτοκίνητο...και να μη σταματάς να ξοδεύεις χρήματα.

Ο κάθε άσχετος επίσης, ρωτάει ότι ονειρεύεται από την ανελέητη ανάγνωση max power και αντίστοιχων περιοδικών και όταν οι απαντήσεις δεν του αρέσουν, εκνευρίζεται και του φαίνονται όλοι εχθροί (άσχετοι, καθυστερημένοι, εκνευριστικοί κλπ κλπ.).

Αφού πιστεύεις ότι ξέρεις καλύτερα δοκίμασε το.
Ο μηχανικός σου θα σε ευγνωμωνεί μετά τις αλλεπάλληλες καταθέσεις στο λογαριασμό του. (Τώρα αν θα έχεις αμάξι να δουλεύει, δεν ξέρω.)


Θα σου πώ, όμως πως δεν θα σου επιτρέψω να προσβάλλεις κανέναν εδώ μέσα ξανά.
Όλοι όσοι σου απάντησαν, το έκαναν με πρόθεση να σε βοηθήσουν (να μην κάνεις κανένα ''λάθος''). Όχι για να τους χαρακτηρίσεις...και από ότι φαίνεται δεν είσαι ικανός να κρίνεις ποιοί είναι άσχετοι.


Η απάντηση του nnikolog ήταν πλήρης. Αν κατάλαβες, κατάλαβες.

Καλή συνέχεια....

Για την ενημέρωση σου. Δεν είναι ηλίθιοι και άσχετοι ούτε στα ΚΤΕΟ, ούτε αυτοί που κάνουν ελέγχους....όταν θα βλέπουν 2171cc στην άδεια....

Εν κατακλείδι.
Θέλεις κάτι να μην καίει, να μην πληρώνεις τα νόμιμα πάγια έξοδα, να μπεί φτηνά και εύκολα, να μην φαίνεται παράνομο....
Και σου φταίνε και όλοι όσοι θέλουν να σε συμβουλεύσουν σωστά.
Δεν ξέρεις και πολλά από αυτοκίνητα,:icon_pai: ε? Πες την αλήθεια

Stunt Mike
01-05-13, 01:02
Συγνωμη βρε Δημητρη μου,τωρα καταλαβες οτι ο συγκεκριμενος ειναι εντελως ασχετος απο αυτοκινητα και μετατροπες???Και μονο η σκεψη η αρχικη,να βαλει S54 στο Ε39,δειχνει οτι δεν το κατεχει το αθλημα....ποσο μαλλον οτι νομιζει οτι σε πιθανο ελεγχο οι αλλοι ειναι μ@λ@κες και δεν το βλεπουν το 6πεταλουδο.......Ευτυχως νομιζω εκλεισε το Max Power και τα λοιπα χαζοπεριοδικα γιατι θα'χαμε κι αλλα τετοια κρουσματα....

antreas
01-05-13, 01:07
Καλησπερα σε ολους!!
Ειμαι νεος εδω στο φορουμ και θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις που εσεις σαν εμπειροι θα γνωριζετε, μιας και ειμαι για πρωτη φορα κατοχος μιας 5αρας e39.

Λοιπον, το αυτοκινητο ειναι νορμαλ 520 απ τα τελευταια που τα εβγαζε με το μοτερ που ειναι 2.200cc και αποδιδει 170 αλογα.

Η ερωτηση μου ειναι ΑΝ μπορει να τοποθετηθει μοτερ και γενικα μετατροπη απο το Μ3 Ε46.
Επισης, αν ειναι εφικτο, ποιο ειναι το κοστος?

Ευχαριστω προκαταβολικα και αναμενω νεα σας!!

Αμα θελεις να σε νόμιμος και να έχεις αλόγατα η λύση ειναι μια ΦΤΕΡΩΤΗ!
300 αλογτάκια θα τα φτάσεις. αυτα που σκεφτεσαι και πολλά φράγκα θέλουν και μη νομίζεις οτί αυτοί
στο κτεο ειναι μαλακες

Dim77
01-05-13, 08:10
Συγνωμη βρε Δημητρη μου,τωρα καταλαβες οτι ο συγκεκριμενος ειναι εντελως ασχετος απο αυτοκινητα και μετατροπες???Και μονο η σκεψη η αρχικη,να βαλει S54 στο Ε39,δειχνει οτι δεν το κατεχει το αθλημα....ποσο μαλλον οτι νομιζει οτι σε πιθανο ελεγχο οι αλλοι ειναι μ@λ@κες και δεν το βλεπουν το 6πεταλουδο.......Ευτυχως νομιζω εκλεισε το Max Power και τα λοιπα χαζοπεριοδικα γιατι θα'χαμε κι αλλα τετοια κρουσματα....

Μιχάλη, από την αρχή, αλλά είπα να είμαι σωστός και να του πω (όπως και όλοι) του ανθρώπου κάτι σωστό.
Αλλά η συμπεριφορά του στο τέλος.....:mad:

Δε βαριέσαι...:cheers:

Dim77
01-05-13, 14:08
Μετά τις βρισιές κλπ, του Μάριου, έγινε ban.

Το θέμα κλείνει φυσικά, γιατί δεν υπάρχουν άλλοι γνώστες για να κάνουν αυτή τη μετατροπή.

(Με πολύ χρήμα, αλλά παράνομα και αδήλωτα φυσικά....)....

Μερικοί είναι για κλωτσιές τελικά...και συγνώμη που ξεφεύγω από τα όρια με αυτά που γράφω τώρα.

Δεν θέλουν βοήθεια...τους αξίζει η ατελείωτη ταλαιπωρία και το ανελέητο σκίσιμο της τσέπης τους από ''σουπερ μηχανικούς''.