PDA

Επιστροφή στο Forum : DIY - Ε90/91/92 Αποσυναρμολογηση πλαϊνου εξωτερικου καθρεπτη


LefterisK
08-05-13, 20:10
Ηθελα να αλλαξω το μαυρο πλαστικο δαχτυλιδι που υποστηριζει τον εξωτερικο καθρεπτη (η bmw το αναφερει ως “mirror supporting ring” ). Από την ημερα που το αγορασα ειχε αυτό το σημαδι που φαινεται στην πρωτη φωτο με το κοκκινο βελος. Φωτο 1

Αρχιζουμε:
1. Αφαιρουμε το εξωτερικο βαμμενο κάλυμμα του καθρεπτη. Βαζουμε τα δαχτυλα μας μεταξυ του καλυμματος και του μαυρου δαχτυλιδιου και πιεζουμε δημιουργωντας κενο μεταξυ τους ώστε να ελευθερωθουν τα 4 πλαστικα κλιπς που κρατουν το καλυμμα στη θεση του (κιτρινα βελη- Φωτο 2) . Τραβουμε το καλυμμα προς το εμπροσθιο μερος του αυτοκινητου (κοκκινα βελη- Φωτο 2). Στο τελος εχουμε αυτό που φαινεται στη Φωτο 3.
2. Αφαιρουμε το γυαλί του καθρεπτη. Με τον ιδιο τροπο βαζουμε τα δαχτυλα μας μεταξυ του γυαλιου και του μαυρου πλαστικο και πιεζουμε ελαφρα ώστε το γυαλι να βγει από το ηλεκτρικο μοτερ του. Προσοχη να μην μας πεσει κατω και χαραχθει. Αποσυνδεουμε τις δυο φισες από το πισω μερος του γυαλιου που θερμαινουν το τζαμι (πορτοκαλι βελος- Φωτο 4). Στο τελος εχουμε αυτό της Φωτο 5 οπου φαινονται και ολες οι βιδες που πρεπει να ξεβιδωσουμε (πρασινα βελη).
3. Χρησιμοποιουμε Torx 10 για να ξεβιδωσουμε το μοτερ (1 βιδα) καθως και τις 3 βιδες που κρατουν το μαυρο πλαστικο δαχτυλιδι που θελουμε να αλλαξουμε με το κυριο σωμα του καθρεπτη. Βγαζουμε την φυσα πισω από το μοτερ, αν δεν το εχουμε κανει ηδη, και το παιρνουμε στα χερια μας (Φωτο 6). Στο τελος εχουμε αυτό που φαινεται στη Φωτο 7.
4. Αφαιρουμε το μαυρο πλαστικο δαχτυλιδι. Αφου τελειωσαμε με ολες τις βιδες που ειπαμε προηγουμενως τωρα ασχολουμαστε με τα περιπου 7 πλαστικα κλιπς που συγκρατουν το μαυρο δαχτυλιδι στη θεση του. Βρισκονται περιμετρικα και απλα τα ανασηκωνουμε λιγο ώστε να ελευθερωθει το πλαστικο (γαλαζια βελη- Φωτο 8).
5. Τωρα εχουμε μονο το κυριο μεταλλικο σωμα του πλαϊνου καθρεπτη όπως φαινεται στις Φωτο 9-10-11.
6. Τοποθετουμε το νέο μας μαυρο πλαστικο δαχτυλιδι ώστε όλα τα κλιπς του να μπουν στη θεση τους. Φωτο 12-13.
7. Βιδωνουμε τις 3 βιδες που συγκρατουν το μαυρο δαχτυλιδι με το κυριο μεταλλικο σωμα του καθρεπτη και κατοπιν βιδωνουμε και το ηλεκτρικο μοτερ στη θεση του. Φωτο 14.
8. Τοποθετουμε το εξωτερικο βαμμενο καλυμμα του καθρεπτη ώστε να εφαρμοσει καλα και να «πιασουν» και τα 4 κλιπς που εχει και μετα βαζουμε το γυαλι του καθρεπτη ώστε να κουμπωσει σωστα στη θεση του. Τελος!

Φυσικα κανουμε δοκιμη να δουμε ότι το γυαλι δουλευει κανονικα και κινειται χωρις προβληματα αριστερα-δεξια-πανω-κατω.

Το παρον DIY είναι ενας οδηγος ακριβως όπως ενεργησα εγω στο δικο μου αυτοκινητο. Δεν προτρεπω κανεναν ουτε φερω ευθυνη για τυχον προβληματα ή βλαβες που θα προκυψουν σε οποιον αποφασισει να τον ακολουθησει.

Ευχαριστω πολυ που το διαβασατε.
Λευτερης

LefterisK
08-05-13, 20:12
Επειδη μπορει καποιος να ανεβασει μεχρι 10 φωτος ανα μηνυμα, παρακαλω βρειτε τις υπολοιπες φωτογραφιες απο το DIY εδω (Φωτος 11-12-13-14)

xristaras
08-05-13, 20:45
Λευτέρη πολύ καλή η ανάλυση σου, πως και δεν στο φτιάξανε στο επίσημο όταν το πήρες?

LefterisK
08-05-13, 21:28
σε ευχαριστω πολυ χρηστο.
ελα μου ντε; βασικα θα ελεγα οτι δεν ημουν καθολου απαιτητικος σαν αγοραστης και καταναλωτης...τι να πω; αυτο σκεφτομουν παντως οταν το αλλαζα χθες μετα απο τοσο καιρο που το εχω, γιατι δεν ζητησα να μου το αντικαταστησουν τοτε...

xristaras
08-05-13, 21:39
Ναι μας συμβαίνει αυτό κάποιες φορές, τι να κάνεις δεν πειράζει..
Ευτυχώς που δεν ήταν κάτι δύσκολο, όλοι μαθαίνουμε με τον καιρό και βελτιωνομαστε σαν καταναλωτές και τώρα μάλιστα έχει μεγαλύτερη αξία...