PDA

Επιστροφή στο Forum : Χρειάζομαι βοήθεια!


Nick_compact
11-09-04, 11:45
Έχω το εξής πρόβλημα!Το τιμόνι από τα 100 Km και πάνω τρέμει!Όλοι μου λένε οτί θέλουν ζυγοσταθμιση τα ελαστικά!Οπότε χθες άλλαξα ελαστικά και ζυγοστάθμισα και τους τέσσερις τροχούς και ήμουν και παρών στη διαδικασία της ζυγοστάθμισης για να είμαι σίγουρος οτί θα γίνει σωστά!Το αυτοκίνητο έχει ελεγθεί σε εμπρός σύστημα από δύο κιόλας εξουσιοδοτημένα συνεργεία και είναι όλα εντάξει!Είχε ποτέ κανείς παρόμοιο πρόβλημα!Το κακό είναι οτί τραβαει και λίγο δεξιά το αυτοκίνητο!Το έχω ανεβάσει δυο τρεις φορές σε ευθυγράμμιση και είναι όλα μέσα στα επιτρεπόμενα όρια εκτός της camber και μπροστά και πίσω λόγω του χαμηλώματος!Βοηθείστε λίγο γιατί δεν το αντέχω άλλο,μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτό το πρόβλημα!

Z3 Fat Bastard
11-09-04, 11:50
Αγαπητε Nick,

δεν ξερω που εκανες την δουλεια (ζυγοσταθμιση και ευθυγραμιση) παντως εγω που το παω στο ΠΑΧΥΛΑ στην Κηφισιας (Σιδερα Χαλανδριου) εχουν τρελα μηχανηματα τα οποια ΑΝΑΛΟΓΑ με το αυτοκινητο και το μοντελο δινουν τις σωστες ρυθμισεις.... Μηπως εσενα το εκαναν στο ποδι ???? (Λεω τωρα χωρις να ξερω)

Nick_compact
11-09-04, 11:56
Η τελευταία ευθυγράμμιση εγινε στον Σπανό και διήρκεσε 40 λεπτά και επειδή κοιτούσα τις τιμές στο μηχάνημα ήταν όλες πολύ καλές και το μηχάνημα που έχουν πολύ καλό και specialised για BMW...Τώρα για την ζυγοστάθμιση δεν είναι και καμιά τέχνη!βάζεις βαράκια εκεί που λέει το μηχάνημα!ήμουν μπροστα σε όλη την διαδικασία και όλα έγιναν σωστα!υπάρχει περίπτωση να φταίει κάτι από τον πίσω άξονα?

Alexandros
11-09-04, 12:01
Σινεμπλοκ και ρουλεμαν εχεις ελεγξει? Μηπως στο κάνει περισσοτερο η λιγότερο οταν στριβεις ελαφρα αριστερα η δεξια? Είχα ενα παρομοιο προβλημα για αυτο σε ρωτάω...και τελευταια ερωτηση μηπως οι ζάντες σου ειναι ζυγοσταθμισμενες αλλα ειναι λιγο στραβές?

Nick_compact
11-09-04, 13:04
τα σινεμπλοκ είναι καινούρια και είναι τα έκκεντρα του M3!οι ζάντες όταν τις ζυγίσαμε χωρίς κανένα βαρίδι είχαν μικρές αποκλίσεις δηλαδή δεν είναι στραβες!τώρα αν το κανει λιγότερο ή περισότερο όταν στρίβω δεξιά η αριστερά δεν μπορώ να σου πω με ακρίβεια αλλά αυτό το τρέμουλο αλλες φορές είναι σχεδόν ανεπαίσθητο και άλλες δυνατό!Και δυνατό είναι κυρίως όταν επιταχύνω τέρμα με τρίτη και βρίσκομαι στα 110-120 km!αυτό που με προβληματίζει είναι το εξής:πριν ένα χρόνο περίπου άλλαξα το αριστερό ψαλίδι γιατί είχε μπόσικα ο τροχός.όταν παρατήρησα το αυτοκίνητο από κάτω είδα οτί το ψαλίδι που μου έχουν βάλει είναι από άλλη παρτίδα Ε36.το δεξί που είναι εργοστασιακό έχει περισσότερες τρύπες από αυτό που μου έβαλαν αριστερα!Και νομίζω οτί αυτό που μου έβαλαν αριστερά είναι αυτό που φορόυσαν οι Ε36 μέχρι το 1995.η δική μου είναι 1997.υπάρχει περίπτωση να φταίει αυτό?τα ρουλεμάν πως ελέγχονται?

antonio
11-09-04, 14:13
Την απάντηση την έχεις δώσει μόνο σου! Όλο το πρόβλημα είναι το camber! Αρχικά η ευθυγράμμιση πρέπει να γίνεται πάντα με τον οδηγό μέσα για να είναι το αυτοκίνητο στο υψος που είναι όταν κινείται στον δρόμο!! Δεν νομίζω να κινείται χωρίς οδηγό :D ! Επίσης να ξέρεις ότι όταν χαμηλωνουμε το αμάξι αυτο στην πορεία χαμηλωνει περισσότερο αριστερά, λόγω του συνεχούς βάρους του οδηγού που έχει, οπότε αυτό έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση διαφοράς camber (συνήθως αρνητικότερο αριστερά και θετικότερο δεξιά), οπότε και υπάρχει αυτή η απόκλιση στην ευθεία!
Το πρωτο που έχεις να κάνεις είναι να μετρήσεις το ύψος του αυτοκινήτου απο δεξιά και από αριστερά, παντα βέβαια σε τετρακόλονο ανυψωτικό!
Αν δεις διαφορές τότε πρέπει να παρέμβεις στα ελατήρια για να λυθεί το πρόβλημα σου!
Το έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές και με πολλά αυτοκίνητα και ξέρω!
Καλά ξεμπερδέματα!! ;)

Nick_compact
11-09-04, 17:44
φίλε Μ POWER βοήθησε με λίγο!Μπορείς να βρεις τα part number των ψαλιδιών να μου πεις αν φταίει αυτο?

vaspap
11-09-04, 19:46
ΣΙΓΟΥΡΑ Η ΚΑΜΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΛΟ.
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΣΟΥ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΒΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΙΣΙΩΜΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΙΣΙΩΣΟΥΝ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΜ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΩΣΤΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Bmw ΧΡΙΑΖΟΝΤΕ ΚΑΙ 400 ΚΙΛΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΑ Η ΕΥΘΥΓΡΑΜΙΣΗ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΕΝΧΥΡΙΔΙΑ ΠΟΥ ΧΡΙΣΗΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΕ ΒΟΥΛΚΑΝΙΖΑΤΕΡ ΓΙ'ΑΥΤΟ.

Ripper
12-09-04, 01:52
An mporis na me voithisis se kapies apories se sxesi me tin goniakamper se bmw kai exis sxesi me alla gi amortiser tha ithela to thlefono sou!

thnx,
tasos

MPOWER
13-09-04, 10:16
Λοιπόν...μου βάλατε δύσκολα πρωί-πρωί :)
Εχουμε και λέμε...για το πρόβλημα στο "τρέμουλο" και εχει να κάνει με κάποιο τμήμα στραβό (ή λάθος ζυγισμένο) στο μπροστινό σου σύστημα! Κατα πάσα πιθανότητα τις ζάντες ή καποια μπόσικα στα μπαλάκια των ψαλιδιών σου!
Πάμε τώρα στα σοβαρά...Τα Ε36 έχουν τρία διαφορετικά ψαλίδια! 1 είναι για όλα τα Ε36 εκτός των Μ3 και ο κωδικός τους είναι 31 12 6 758 513 το αριστερό (και συν 1 πάντα το δεξί!)
Το ότι έχεις βάλει τα έκκεντρα συνεμπλόκ του Μ3 είναι λάθος, μόνο και μόνο γιατί τα έχεις βάλει σε λάθος ψαλίδια!
Εκκεντρα συνεμπλόκ φοράει ΜΟΝΟ το Μ3 το 3,0 (286PS) με κωδικό ψαλιδιού 31 12 2 227 249
Για να καταλάβεις...το Μ3 το 3,2 (321PS) στο οποίο άλλαξαν γεωμετρία δέν φοράει έκκεντρα συνεμπλόκ και βάζει το ψαλίδι με κωδικό 31 12 2 228 461

Αυτό που σου γράφουν ατα παιδιά παραπάνω ισχύει για την ευθυγράμμιση οτι πρέπει δηλαδή να γίνει υπο συγκεκριμένες συνθήκες:

2 x 68Kg πάνω στα μπροστινά καθίσματα (καθίσματα στην όρθια θέση)
1 x 68kg πάνω στο πίσω κάθισμα στη μέση
και πλήρες ρεζερβουάρ καυσίμου
αλλά όλα αυτά δεν ισχύουν για Μ3 σπορ σύστημα ανάρτησης!


Τώρα για τα τεχνικά στοιχεία και τις γωνίες της ευθυγράμμισης πρέπει να μου πείτε τύπο αυτοκινήτου, και άν ειναι με την εργοστασιακή ανάρτηση, την εργοστασιακή σπόρ ανάρτηση, χαμηλομένη ανάρτηση ή το πακέτο άσχημων δρόμων!

M5-Matzos
13-09-04, 12:02
Έχω το εξής πρόβλημα!Το τιμόνι από τα 100 Km και πάνω τρέμει!Όλοι μου λένε οτί θέλουν ζυγοσταθμιση τα ελαστικά!Οπότε χθες άλλαξα ελαστικά και ζυγοστάθμισα και τους τέσσερις τροχούς και ήμουν και παρών στη διαδικασία της ζυγοστάθμισης για να είμαι σίγουρος οτί θα γίνει σωστά!Το αυτοκίνητο έχει ελεγθεί σε εμπρός σύστημα από δύο κιόλας εξουσιοδοτημένα συνεργεία και είναι όλα εντάξει!Είχε ποτέ κανείς παρόμοιο πρόβλημα!Το κακό είναι οτί τραβαει και λίγο δεξιά το αυτοκίνητο!Το έχω ανεβάσει δυο τρεις φορές σε ευθυγράμμιση και είναι όλα μέσα στα επιτρεπόμενα όρια εκτός της camber και μπροστά και πίσω λόγω του χαμηλώματος!Βοηθείστε λίγο γιατί δεν το αντέχω άλλο,μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτό το πρόβλημα!

Φίλε όλα τα στοιχεία που δίνεις οδηγόυν στη λήση της ζυγοστάθμησης κυρίως και λιγότερο στην ευθυγράμιση, αν έχεις κάνει όλα αυτά κάτι παράξενο συμβαίνει, ψάξε το θέμα με φαγωμένα μπαλάκια και ακρόμπαρα στο σύστημα διεύθυνσης.

Sras
07-10-04, 16:26
Μη ψαχνεσαι αδικα.Πηγαινε πρωτα απο ολα να ισιωσεις τις ζαντες σου.
Sras