PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά μεταχειρισμένης 116i 122 ps


andrey_
12-05-13, 21:19
Kαλησπέρα σε όλα τα μέλη, πρώτο μου post.
Εχω ένα polo 2003 100 ps και σκέφτομαι να το αντικαταστήσω. Εχω βρει 116 του 2011, το προηγούμενο μοντέλο με τα 122 άλογα.
Διατρέχοντας άλλα νήματα είδα σχετικά θέματα, επειδή όμως το συγκεκριμένο είναι μεταχειρισμένο ήθελα να ρωτήσω την άποψή σας αν πρόκειται για καλή αγορά, δεδομένου ότι παρόμοια α3 είναι πιο ακριβά ενώ παρόμοια golf είναι στα ίδια ή και παραπάνω.
Δεν οδηγώ ιδιαίτερα γρήγορα, κυρίως στην πόλη και μου αρέσουν τα μεγάλα ταξίδια. Η πίσω κίνηση είναι ανασταλτικός παράγοντας; Γενικότερα η αξιοπιστία του αυτοκινήτου;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Nick_compact
12-05-13, 21:46
Τα μοτέρ άμμεσου ψεκασμού με τα 122ps δεν ειναι και πολύ αξιόπιστα, καλύτερα θα είναι να βρεις απο τα τελευταία 116 με το μοτέρ των 115 ίππων και το 6τάχυτο σασμάν. Μέχρι 2007 δηλαδή

Nikos120i
12-05-13, 21:49
Τα μοτέρ άμμεσου ψεκασμού με τα 122ps δεν ειναι και πολύ αξιόπιστα, καλύτερα θα είναι να βρεις απο τα τελευταία 116 με το μοτέρ των 115 ίππων και το 6τάχυτο σασμάν. Μέχρι 2007 δηλαδή

Με τους νέους πολλαπλασιαστές, αυτούς δηλαδή που πλέον τοποθετούνται μετά την ανάκληση, δεν φτιάχτηκε το πρόβλημα?

Συνάδελφος με 116i των 122 ταλαιπωρήθηκε έως ότου κάνουν την ανάκληση, αλλά αφού έβαλε τους καινούριους, δεν έχει κανένα άλλο πρόβλημα.

andrey_
12-05-13, 21:52
Oι πολλαπλασιαστές έχουν αλλαχτεί, μου το ανέφερε κι από μόνος του ο πωλητής ότι είχαν θέμα..
Οσον αφορά στα λοιπά χαρακτηριστικά; :scratchch

Nick_compact
12-05-13, 21:57
Με τους νέους πολλαπλασιαστές, αυτούς δηλαδή που πλέον τοποθετούνται μετά την ανάκληση, δεν φτιάχτηκε το πρόβλημα?

Συνάδελφος με 116i των 122 ταλαιπωρήθηκε έως ότου κάνουν την ανάκληση, αλλά αφού έβαλε τους καινούριους, δεν έχει κανένα άλλο πρόβλημα.

Ότι βλέπω στο forum ξέρω, αν είναι μόνο οι πολαπλασιαστές τότε οκ, αλλά και αισθητήρες knox βλέπω συχνά, και επίσης αν δεν κάνω λάθος είχαν ανάκληση και τα μπεκ;

Nikos120i
12-05-13, 21:59
Oι πολλαπλασιαστές έχουν αλλαχτεί, μου το ανέφερε κι από μόνος του ο πωλητής ότι είχαν θέμα..
Οσον αφορά στα λοιπά χαρακτηριστικά; :scratchch

Λίγο πιο αργό από τα turbάτα VAG, αλλά πιο ποιοτικό, με καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερο τιμόνι και πίσω κίνηση.

Nikos120i
12-05-13, 22:02
Ότι βλέπω στο forum ξέρω, αν είναι μόνο οι πολαπλασιαστές τότε οκ, αλλά και αισθητήρες knox βλέπω συχνά, και επίσης αν δεν κάνω λάθος είχαν ανάκληση και τα μπεκ;

Για τα μπεκ όχι, για τους πολλαπλασιαστές ήταν η ανάκληση.

Αισθητήρα NOx έβγαλαν κάποια λίγα.

Γενικώς αυτά είναι κάποια πραγματάκια που λύνονται πολύ εύκολα και οπότε δεν κάνουν το αυτοκίνητο αναξιόπιστο. :cheers:

Μια χαρά αμαξάκι είναι. :cheers:

Dimzan
13-05-13, 01:29
Λίγο πιο αργό από τα turbάτα VAG, αλλά πιο ποιοτικό, με καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερο τιμόνι και πίσω κίνηση.

ενταξει, οχι και λιγο πιο αργο. Η μερα με τη νυχτα ειναι. Οποιος εχει οδηγησει και τα 2 καταλαβαινει. Επισης η πισω κινηση στο 116 ειναι τυπικο προσον. Στησιμο εχει οντως πολυ καλο και εχει οντως καλυτερη πληροφορηση απο τα αλλα 2.

Ο φιλος ομως δεν ψαχνει γρηγορο αμαξι απ οτι φαινεται. Προσανατολιζεται σε κατι premium χωρις αναγκη για επιδοσεις.

Εγω απλα θελω να τον ενημερωσω οτι τα premium πλεον θελουν και premium τσεπες για πιθανες βλαβες ή σερβις, και στις 3 επιλογες που εχει.

Πας, οδηγας και τα 3 και μας γραφεις εντυπωσεις . Ειμια γραφικος που προτεινω παντα το ιδιο αλλα νομιζω οτι η τελικη αποφαση ερχεται αφοτου τα οδηγησεις.

Nikos120i
13-05-13, 07:20
ενταξει, οχι και λιγο πιο αργο. Η μερα με τη νυχτα ειναι. Οποιος εχει οδηγησει και τα 2 καταλαβαινει. Επισης η πισω κινηση στο 116 ειναι τυπικο προσον. Στησιμο εχει οντως πολυ καλο και εχει οντως καλυτερη πληροφορηση απο τα αλλα 2.

Ο φιλος ομως δεν ψαχνει γρηγορο αμαξι απ οτι φαινεται. Προσανατολιζεται σε κατι premium χωρις αναγκη για επιδοσεις.

Εγω απλα θελω να τον ενημερωσω οτι τα premium πλεον θελουν και premium τσεπες για πιθανες βλαβες ή σερβις, και στις 3 επιλογες που εχει.

Πας, οδηγας και τα 3 και μας γραφεις εντυπωσεις . Ειμια γραφικος που προτεινω παντα το ιδιο αλλα νομιζω οτι η τελικη αποφαση ερχεται αφοτου τα οδηγησεις.

Σωστό αυτό που λες. Αν θες BMW, θα πληρώσεις και BMW σέρβις αν και η VW δεν είναι και πάααρα πολύ φθηνή.

Αν θέλει γκάζι, ας κοιτάξει αλλού...

peter79
13-05-13, 10:20
Για τα μπεκ όχι, για τους πολλαπλασιαστές ήταν η ανάκληση.

Αισθητήρα NOx έβγαλαν κάποια λίγα.

Γενικώς αυτά είναι κάποια πραγματάκια που λύνονται πολύ εύκολα και οπότε δεν κάνουν το αυτοκίνητο αναξιόπιστο. :cheers:

Μια χαρά αμαξάκι είναι. :cheers:



Συμφωνώ....
όλες οι μάρκες έχουν τα θεματάκια τους.... μην αρχίσουμε για τα VAG τι βγάζουν...

Dimzan
13-05-13, 13:41
Συμφωνω κι επαυξανω οτι τα VAG εχουν επισης σοβαρα θεματα αξιοπιστιας.

Φιλος με TSI εχει αλλαξει 2 φορες κιβωτιο, και φιλςο του πατερα μου παλι με TSI μια φορα. Περιοδικα παιζουν κι εκει κιτρινα λαμπακια.

Αλλα επειδη εχω οδηγησει και το 116 αρκετα και εχω πολυ καλη αποψη, παρολο που ειμαι φαν της πισω κινησης και της σπορ οδηγησης το 116 δε με διασκεδασε καθολου. Αντιθετως το tsi με το πιο ουδετερο τιμονι με εφτιαχνε πιο πολυ σε κλειστη διαδρομη και το χαιρομουν περισσοτερο. Κι ας ειναι μπροστινοκινητο. Γι αυτο λεω οτι στο 116 η πισω κινηση ειανι τυπικο προσον.

Περιμενουμε και την απαντηση του φιλου, αν και πιστευω πως τον ξενερωσαμε

andrey_
13-05-13, 14:29
Χαχα, όχι δε με ξενερώσατε!
Πέρασα ώρες διαβάζοντας για συγκρίσεις 116 με α3 :nod:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Καταρχάς όντως οι επιδόσεις δε με πολυενδιαφέρουν, θα είναι καλύτερο από το πολάκι μου (το οποίο στις επιταχύνσεις σε κίνηση είναι αρκετά αργό παρά τα 100 άλογα) και απ' ό,τι κατάλαβα έχει το συν της οδηγικής ευχαρίστησης.

Ως προς τον premium χαρακτήρα δεν έχω θέμα να οδηγώ κια ή bmw, απλά επειδή στα μεταχειρισμένα οι τιμές έχουν πέσει απίστευτα, είπα να ανέβω επίπεδο. Ο τρόπος που το ταμπλό σε αγκαλιάζει, ακουμπάς στο υποβραχιόνιο και πιάνεις στο τιμόνι με κέρδισε από την πρώτη στιγμή (του έκανα ένα πάρα πολύ σύντομο test drive).

Θέλω να κάνω δύο επιπλέον ερωτήσεις:
1)Ως προς τα σέρβις, μπορείτε οι γνώστες να με ενημερώσετε αν όντως είναι πιο φθηνό από της audi;
2) A3 1.8TFSI του 2010, με 3.000€ παραπάνω, αξίζει ως αγορά, δεδομένου ότι δεν περισσεύουν και ότι θα καίει αισθητά πιο πολύ (ή κάνω λάθος;);

Nick_compact
13-05-13, 14:34
Θα πέσουν όλοι να με φάνε έτσι όπως πάω :D
Εγώ προσωπικά θα επέλεγα 116i προ facelift 115ps εξατάχυτο. Αλλά επειδή έχω οδηγήσει και το FL 116i, με τα 122ps και ED, ανάμεσα σε Α3 1.8TFSI και 116i 122ps επιλέγω Α3. Το 116 με τα 122 δεν μου άρεσε καθόλου, ένιωσα ότι οδηγούσα άλλο αμάξι σε σχέση με το 116i προ FL, πολύ πλαδαρό, κακό τιμόνι.

andrey_
13-05-13, 14:47
Να ξεκαθαρίσω κάτι..
Επειδή το οδήγησα έστω και για 3 τετράγωνα, η οδήγησή του μου αρέσει, ξεκινώντας από τη θέση και φτάνοντας μέχρι το στρίψιμο. Δεν έχω πολλές απαιτήσεις (τιμόνι, πίσω κίνηση κτλ), με το πολο τόσο χρόνια νοιώθω ότι οδηγώ ταξί! Αλλωστε είναι και κάτι υποκειμενικό..
Αν όμως η διαφορά στην κατανάλωση είναι +2l/100km, τότε στα 12.000km που κάνω εγώ το χρόνο είναι 240l, δηλαδή με σημερινή τιμή βενζίνης γύρω στα 400€ το χρόνο. Βάλε και το τούρμπο που θα σε σπρώχνει να το πατάς και λίγο, φτάνει 500€.Βάλε και τα τέλη, και τη διαφορά στην τιμή, σε 3 χρόνια θα έχω βάλει κανα 5χίλιαρο παραπάνω, αξίζει η διαφορά με βάση το προφίλ μου όπως σας το έχω περιγράψει; (δεδομένου ότι δεν είμαι και πλούσιος:scratchch)

Nick_compact
13-05-13, 15:05
Βρες να οδηγήσεις ένα 116i προ FL πριν αγοράσεις, θα έχεις καλύτερη εικόνα :)

Veldrin
13-05-13, 15:48
Ήμουν στην ίδια φάση με τον φίλο πριν 3 χρόνια. Τελικά προτίμησα το 116 προ-φλ με τα 115 άλογα και το 6τάχυτο με 32 χιλιάδες χιλιόμετρα επάνω του από Γερμανία και δε το μετάνιωσα ποτέ.
Βγήκε το γνωστό θέμα (κολώνα τιμονιού, κόστος με αλλαγή 320 ευρώ) και ένα απρόοπτο (σπασμένη δαγκάνα εν κινήσει, αφού ζώ για να το πώ όλα καλά) αλλά σε αξιοπιστία κινητήρα δεν έβγαλε ποτέ κάτι μέχρι τώρα 25 χιλιάδες χιλιόμετρα μετά. (φτού φτού)
Από εκεί και μετά είναι θέμα οδηγικού γούστου.

peter79
13-05-13, 15:53
Χαχα, όχι δε με ξενερώσατε!
Πέρασα ώρες διαβάζοντας για συγκρίσεις 116 με α3 :nod:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Καταρχάς όντως οι επιδόσεις δε με πολυενδιαφέρουν, θα είναι καλύτερο από το πολάκι μου (το οποίο στις επιταχύνσεις σε κίνηση είναι αρκετά αργό παρά τα 100 άλογα) και απ' ό,τι κατάλαβα έχει το συν της οδηγικής ευχαρίστησης.

Ως προς τον premium χαρακτήρα δεν έχω θέμα να οδηγώ κια ή bmw, απλά επειδή στα μεταχειρισμένα οι τιμές έχουν πέσει απίστευτα, είπα να ανέβω επίπεδο. Ο τρόπος που το ταμπλό σε αγκαλιάζει, ακουμπάς στο υποβραχιόνιο και πιάνεις στο τιμόνι με κέρδισε από την πρώτη στιγμή (του έκανα ένα πάρα πολύ σύντομο test drive).

Θέλω να κάνω δύο επιπλέον ερωτήσεις:
1)Ως προς τα σέρβις, μπορείτε οι γνώστες να με ενημερώσετε αν όντως είναι πιο φθηνό από της audi;
2) A3 1.8TFSI του 2010, με 3.000€ παραπάνω, αξίζει ως αγορά, δεδομένου ότι δεν περισσεύουν και ότι θα καίει αισθητά πιο πολύ (ή κάνω λάθος;);



μην το λες.... το πόλο θα σου φανεί πολύ πιο μπάμ σε επιταχύνσεις... η BMW είναι και βαρύ αμάξι έχει και ηλεκτρονικά γκάζια κλπ που την κάνουν γενικά ήηηηηηηηηπιο αμάξι...
χαλαράαααααααααα..

Dimzan
13-05-13, 15:59
(Τωρα θε πεσουν πολλοι να φανε εμενα)


Εφοσον δεν εχεις προβλημα να οδηγας κια ή bmw και εχεις και το οικονομικο στη μεση τοτε κατευθυνσου σε καποιο ιαπωνεζικο ή κορεατικο τελευταιας γενιας.

Ακομα καλυτερα, στη θεση σου, θα επαιρνα καποιο ντιζελ. Το οφελος στα εξοδα κινησης ειναι προφανες. Καταναλωση 5λ πετρελαιο ή 7,5€/100χλμ εντος πολης και οχι 10λ βενζινης ή 16€/100χλμ . Στα 12.000χλμ η διαφορα ειναι 1020€. Εκτος πολης οι διαφορες ειναι μικροτερες αλλα ενα κερδος 800€ ειανι δεδομενο με το πετρελαιο. Ασφαλιστρα και τελη αναλογως το αυτοκινητο.

Αν δεν τρελαινεσαι για πισωκινητο δεν εχεις λογο να παρεις bmw.


Βασικα ομως δεν εχω καταλαβι γιατι θες να αλλαξεις το polo που εχεις. Σου βγαζει προβληματα? Εχει πολλα χλμ και φοβασαι μην σου βγαλει? Το βαρεθηκες? Δε σε ικανοποιει σε καποιο τομεα? Τι ακριβως αναζητας απο το επομενοσ ου αυτοκινητο? Οικονομια? Αξιοπιστια? Εμφανιση? Γοητρο? Ειανι πολλες οι ερωτησεις αλλα νομιζω ειναι σημαντικες για να μας δωσεις να καταλαβουμε τι ακριβως ψαχνεις


edit Οπως ειπε και ο peter απο πανω το polo ειναι μαλλον πιο γρηγορο απο την 116 . Εχε το υποψην σου. Η116 ομως κανει πολυ ωραιο ταξιδι σε υψηλες ταχυτητες χωρις να κουραζεται αν αυτο σε ενδιαφερει, και εχει καλες τελικες λογω καλης αεροδυναμικης και καλης κλιμακωσης κιβωτιου

andrey_
13-05-13, 16:56
Ως προς την επιλογη, ειναι θεμα αισθητικης, δε μου αρεσουν ουτε τα γιαπωνεζικα ουτε τα κορεατικα.
Τα πετρελαιοκινητα ειναι μια επιλογη, το εξτρα κοστος ομως δεν αποσβεννυται αν δεν κανεις πανω απο 12.000, που εγω κανω λιγοτερα, ενω χανουν στις επιδοσεις.
Εχω ξεκαθαρισει μεσα μου οτι ψαχνω premium μεταχειρισμενο, το θεμα ειναι αν αξιζει τα παραπανω χρηματα το α3..

Dimzan
13-05-13, 17:20
Λες αντιφατικα πραγματα κατα τη γνωμη μου.


Θες οικονομια ή αποσβεση κεφαλαιου σε βαθος χρονου, θες και premium.

Αυτο δε γινεται, λυπαμαι.

Καλυτερα να σε απογοητευσω εγω τωρα (πιθανος τυχαιος που σου δωσε ενα ερεθισμα) παρα να απογοητευτεις ο ιδιος σε λιγους μηνες.

Βαλε προτεραιοτητα, οικονομια πρωτα? premium πρωτα χωρις οικονομια-αξιοπιστια? διαλεξε

Driver M
13-05-13, 17:56
Ως προς την επιλογη, ειναι θεμα αισθητικης, δε μου αρεσουν ουτε τα γιαπωνεζικα ουτε τα κορεατικα.
Τα πετρελαιοκινητα ειναι μια επιλογη, το εξτρα κοστος ομως δεν αποσβεννυται αν δεν κανεις πανω απο 12.000, που εγω κανω λιγοτερα, ενω χανουν στις επιδοσεις.
Εχω ξεκαθαρισει μεσα μου οτι ψαχνω premium μεταχειρισμενο, το θεμα ειναι αν αξιζει τα παραπανω χρηματα το α3..
Αν τα 2 αμάξια (άσσος και Α3) είναι στην ίδια κατάσταση κι έχουν τα ίδια χλμ πάνω κάτω, τότε ναι αξίζει να δώσεις 3 χιλιάρικα παραπάνω να πάρεις το Α3 1.8 tsi απ'το να πάρεις την 116.
Με την προϋπόθεση ότι κάνεις πολλά χλμ κι εκτός πόλης, αλλιώς δεν έχει νόημα η παραπάνω ιπποδύναμη (που σημαίνει κι αυξημένη κατανάλωση).

DiMiTrIs_
13-05-13, 19:27
κανουμε βολτα μεσα στην πολη 5 ατομα πρωτα με πολο 1,2 τσι χαλαρα καταναλωση μεση 10,8
παιρνουμε μετα το κομπακτ 1800 ωαλωετρονικ του 01 με 100000κμ στην ιδια ακριβως διαδρομη με τους ιδιους ρυθμους και 2 μικρες παντες καταναλωση 10,6
δεν θελω να φανταστω τη διαφορα στην καταναλωσης αναμεσα στον ασσο και στο α3 1,8 τουρμπο
το λεω ετσι ξερα αλλα η μπεμβε εινα μπεμβε οπως και να το κανουμε...ακομα και τα μικρα μοντελα...
αν κανει συγκριση ποιοτητας και τεχνολογιας σε παλια μοντελα που φαινονται και πιο ευκολα οι διαφορες πχ αναμεσα σε ε30 αουντι και λοιπα της ςποχης μπορεις να καταλαβεις το λογω που οι μπεμβε αυτες κυκλοφορουν ακομα,δεν τις χρυσοπληρωνεις για το ονομα

andrey_
13-05-13, 20:55
Παιδια πως ειναι δυνατο το πολο να ειναι πιο γρηγορο απο την 116; εχει κακιστες ρεπριζ..
Τοσο χαλια ειναι ο κινητηρας;

Nikos120i
13-05-13, 21:05
παιρνουμε μετα το κομπακτ 1800 ωαλωετρονικ του 01

To ποιό? :scratchch

Valvetronic εννοείς?

Dimzan
13-05-13, 21:14
Παιδια πως ειναι δυνατο το πολο να ειναι πιο γρηγορο απο την 116; εχει κακιστες ρεπριζ..
Τοσο χαλια ειναι ο κινητηρας;

Δεν ειναι χαλια ο κινητηρας. Ειναι ενας συγχρονος 1600αρης με καλη ροπη και 115 ή 122 αλογα αναλογα την εκδοση.

Απλα το αυτοκινητο ειναι πολυ βαρυ!

paganis
13-05-13, 21:18
ο ασσος ειναι ενα πολυ ασχημο αμαξι..με μετριο κινητηρα και κακιστες επιδοσεις...

giannis 116
13-05-13, 22:07
Μη συγκρινεις παντως τον 1.2 τουρμπατο με τον 1.8 τουρμπατο, καμια σχεση, ο 1.8Τ ισως να καιει και λιγοτερα υπο συνθηκες λογω μεγαλυτερης ροπης κι ιπποδυναμης αρα και ανεσης να κινησει το βαρος αυτοκινητου κι επιβατων σε σχεση με τον 1.2Τ

Αμα θες παντως σου πουλαω τη δικια μου! 230.600χλμ, δοκιμασμενο προιον, στρωμενο! (οσο δε παει!) :icon18:

Nick_compact
13-05-13, 22:08
Μη συγκρινεις παντως τον 1.2 τουρμπατο με τον 1.8 τουρμπατο, καμια σχεση, ο 1.8Τ ισως να καιει και λιγοτερα υπο συνθηκες λογω μεγαλυτερης ροπης κι ιπποδυναμης αρα και ανεσης να κινησει το βαρος αυτοκινητου κι επιβατων σε σχεση με τον 1.2Τ

Αμα θες παντως σου πουλαω τη δικια μου! 230.600χλμ, δοκιμασμενο προιον, στρωμενο! (οσο δε παει!) :icon18:

Μην βιάζεσαι, θα το κάνει μαντράς για λογαριασμό σου, απλά θα εξαφανιστεί το 2 απο μπροστά :drive2:

giannis 116
13-05-13, 22:13
Μην βιάζεσαι, θα το κάνει μαντράς για λογαριασμό σου, απλά θα εξαφανιστεί το 2 απο μπροστά :drive2:

Προτιμω να παρω φορα κι οπως ειναι και μπλε να τη φουνταρω στη θαλασσα παρα να τη 'σκοτωσω' σε μαντρα για να κανει μετα αυτος τις μαγκες του, γιατι περαν της πλακας αν δε δεις το κοντερ και δεις τ αμαξι μεσα εξω πως ειναι δε το κανεις για τοσα χλμ...Οποτε ενας επιτηδειος ανετα τη μοσχοπουλαει για λιγοτερα απ τα μισα χλμ π χει τωρα...

Nick_compact
13-05-13, 22:15
Όταν όμως θα πας εσύ στον μαντρά θα σου πει...α .. φιλαράκι.. πολλά τα χιλιόμετρα.. 3 χιλιάρικα θα στο πάρω και χάρη θα σου κάνω...

giannis 116
13-05-13, 22:24
Όταν όμως θα πας εσύ στον μαντρά θα σου πει...α .. φιλαράκι.. πολλά τα χιλιόμετρα.. 3 χιλιάρικα θα στο πάρω και χάρη θα σου κάνω...

Γι αυτο και δεν προκειτε να παω ΠΟΤΕ σε μαντρά!

Driver M
13-05-13, 22:52
ο ασσος ειναι ενα πολυ ασχημο αμαξι..με μετριο κινητηρα και κακιστες επιδοσεις...
Πολύ άσχημο σίγουρα δεν είναι.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου.
Εγώ, με καλές ζάντες και 3πορτο κατα προτίμηση, τον βρίσκω μια χαρά, παρότι η μούρη ποτέ δεν μ'άρεσε ιδιαίτερα.

Ο καινούριος άσσος πάλι, ναι είναι πολύ άσχημος.

andrey_
13-05-13, 22:53
Γι αυτο και δεν προκειτε να παω ΠΟΤΕ σε μαντρά!

Εσυ φιλε Γιαννη ως κατοχος, πες εντυπωσεις!

giannis 116
13-05-13, 23:13
Εσυ φιλε Γιαννη ως κατοχος, πες εντυπωσεις!

Καλησπερα και καλωσηρθες στο φορουμ. Με λιγο ψαξιμο, θα βρεις πολυ πλήροφορια για σειρα 1, ξεκινα τη μελετη απο εδω, http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29499
Αμα κανεις κι αλλο search θα βρεις πιστευω οτι θες γι αυτο το θεμα...

Καλο διαβασμα!

Dim77
14-05-13, 00:08
Παιδιά, μη βιάζεστε.

Σε σχέση με το Polo 1.4, το 116 είναι αρκετά πιο γρήγορο παντού...

Μην ξεχνάτε ότι τα 200 κιλά διαφοράς maximum, τα χωρίζουν 20ps και 30Nm ροπής...

Εντάξει, επειδή τα 1.6 BMW, δε σκίζουν την άσφαλτο, δε σημαίνει ότι είναι αργά σε σχέση με άλλα απλά αυτοκίνητα.

giannis_compact
14-05-13, 02:09
Παιδιά, μη βιάζεστε.

Σε σχέση με το Polo 1.4, το 116 είναι αρκετά πιο γρήγορο παντού...

Μην ξεχνάτε ότι τα 200 κιλά διαφοράς maximum, τα χωρίζουν 20ps και 30Nm ροπής...

Εντάξει, επειδή τα 1.6 BMW, δε σκίζουν την άσφαλτο, δε σημαίνει ότι είναι αργά σε σχέση με άλλα απλά αυτοκίνητα.

Συμφωνώ απόλυτα.
Για ακόμη μία φορά. :dblthumb2

nikosdov116i
14-05-13, 07:37
Και στο κάτω κάτω σιγά μην συγκρίνουμε την 116 με Polo και άλλα τέτοια.

120ihatch
14-05-13, 08:27
Θα πέσουν όλοι να με φάνε έτσι όπως πάω :D
Εγώ προσωπικά θα επέλεγα 116i προ facelift 115ps εξατάχυτο. Αλλά επειδή έχω οδηγήσει και το FL 116i, με τα 122ps και ED, ανάμεσα σε Α3 1.8TFSI και 116i 122ps επιλέγω Α3. Το 116 με τα 122 δεν μου άρεσε καθόλου, ένιωσα ότι οδηγούσα άλλο αμάξι σε σχέση με το 116i προ FL, πολύ πλαδαρό, κακό τιμόνι.



Συμφωνώ.... και μένα το 116fl που οδηγησα δεν μου άρεσε (αδιάφορο τιμόνι) - ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥ FACELIFT.


:cheers:

paganis
14-05-13, 08:42
Παιδιά, μη βιάζεστε.

Σε σχέση με το Polo 1.4, το 116 είναι αρκετά πιο γρήγορο παντού...

Μην ξεχνάτε ότι τα 200 κιλά διαφοράς maximum, τα χωρίζουν 20ps και 30Nm ροπής...

Εντάξει, επειδή τα 1.6 BMW, δε σκίζουν την άσφαλτο, δε σημαίνει ότι είναι αργά σε σχέση με άλλα απλά αυτοκίνητα.

επειδη στα πλαισια χαβαλε ,με το swift 1,3(μοντ.2007) της γυναικας,τα ειχα στησει με εναν χειροκινητο ασσο ελαφρως βελτιωμενο(φιλτρο-εξατμιση και ισως προγραμμα γιατι δεν θυμαμαι)...εχω να σου πως τα εξης..
με διαλυμενο συμπλεκτη ( πατιναριζε αρκετα στις γρηγορες αλλαγες που του εκανα)..ο ασσος μεχρι κουμπωματα τριτης ...μαζεψε αρκετες καροτσες (τον εβλεπα στον καθρεπτη)...και μετα στις τεταρτες εβλεπα πως μαζευε καπως..
Φανταζομαι λοιπον ενας εργοστασιακος ασσος ειναι ακομα πιο πισω ,ιδιως αν δεν ειχα προβλημα με τον συμπλεκτη( ενιωθα μεγαλη υστερηση)..
το γελιο ειναι πως σταματωντας στο επομενο φαναρι...ξενερωσε ακομα πιο πολυ , νομιζοντας πως ειχε ανοιξει με το swift 1,6 και εμαθε πως ηταν το απλο 1,3 ..

Dim77
14-05-13, 09:02
Λευτέρη, αν εσύ εκμεταλλεύτηκες πλήρως την επιτάχυνση του κινητήρα και ειδικά το ξεκίνημα και ο Ε87 όχι...τι συζητάμε.

Εδώ εγώ έχω κάνει κόντρα 2 φορές με 2 διαφορετικά A4 TQ 2.0TFSi των 200ps και μέχρι τα 120 ημουν μπροστά.
Εγω όμως έφυγα χωρίς να νοιαστώ για συμπλέκτη-διαφορικό και άλλαζα στις 6990...αυτοί έφυγαν από 1000rpm πατώντας τέρμα μετά το πρώτο sec.
Δεν είναι πιο γρήγορο το αυτοκίνητο μου. Απλά ο άλλος δεν έβγαλε τα ''συστήματα'', δεν ξεκίνησε 100% και πολλά άλλα.

Αν βγάλεις DSC εντελώς off έχει μεγάλη διαφορά το κέρδος σε απόσταση που έχεις σε ''ανοίγματα''.

Μόνο τότε θα καταλαβεις τη διαφορά των οχημάτων.

Επίσης μιλάμε για αμάξια που έχουν περίπου 11 0-100 (σε 100% εκμετάλλευση όμως...)


Πηγαίνοντας με 130-140 πατήστε με 5η ταχύτητα με 116, με swift 1.3 και με Polo να δείτε ποιός φεύγει μπροστά.

Υ.Γ. Το polo είναι ακόμα πιο αργό από το swift. (του 2003 όχι του 97-98 που πέταγε καθώς ήταν πανάλαφρο).

Υ.Γ.2 Λίγο το βαρύ βολάν, λίγο τα ηλεκτρονικά, κάνουν διαφορά στα ξεκινήματα με τα μικρά πόλης που έχουν πανάλαφρα βολάν και ακόμα πιο κοντές 1-2.

paganis
14-05-13, 09:33
μιλαμε για επαναλαμβανομενα -μιλημενα περασματα...με οδηγο κάυτη...
ενοητε πως σε πατημα ψηλα με 5ες θα φυγει ο ασσος λογω ροπης και κλιμακωσης...αλλα χαμηλα απο πρωτες, επιμενω θα μαζεψει καροτσες απο πολλα μικρα

Nick_compact
14-05-13, 09:46
μιλαμε για επαναλαμβανομενα -μιλημενα περασματα...με οδηγο κάυτη...
ενοητε πως σε πατημα ψηλα με 5ες θα φυγει ο ασσος λογω ροπης και κλιμακωσης...αλλα χαμηλα απο πρωτες, επιμενω θα μαζεψει καροτσες απο πολλα μικρα

Να πω κάτι; Μήπως η βελτίωση που έχει κάνει δεν είναι βελτίωση...; Και εμένα μου φαίνεται πολύ περίεργο να φεύγεις με 1.3 Swift, δεν βγαίνει ούτε στα χαρτιά. Άντε και έχεις λίγο καλύτερο 0-100, στο 0-160 χάνεις.

Dim77
14-05-13, 09:48
Πιθανότατα είναι υποβάθμιση, όντως.

Ταυτόχρονα, μήπως έχει και τίποτα ωραίες 17άρες και 225/45/17? (ή ακόμα χειρότερα 18).

paganis
14-05-13, 10:00
Να πω κάτι; Μήπως η βελτίωση που έχει κάνει δεν είναι βελτίωση...; Και εμένα μου φαίνεται πολύ περίεργο να φεύγεις με 1.3 Swift, δεν βγαίνει ούτε στα χαρτιά. Άντε και έχεις λίγο καλύτερο 0-100, στο 0-160 χάνεις.

το συγκεκριμενο αμαξι σε ανοιγματα με αλλους ασσους ,ηταν παντα μπροστα...οποτε μια μικρη βελτιωση την εχει.
και μενα μου εκανε εντυπωση...αλλα η πραξη δειχνει αλλα..
στα τελειωματα της δικης μου τριτης σταθεροποιησε την διαφορα και με το που κουμπωσα 4η...αρχισε να μαζευει..
το σημαντικο ειναι πως ο δισκος στο σουιφτ...εχανε σε καθε αλλαγη(γυναικειο αμαξι..σκεψου στα 25000χλμ,,,ειχε αλλαξει δισκο και οταν ανοιξαμε στα 60000χλμ...ηθελε παλι)...και σιγουρα θα ημουν ακομα 1 καροτσα μπροστα μεχρι τα 120-130χλμ..
ακομα και να δεχθουμε...πως ειχα καλυτερο χρονο αντιδρασης και αλλαγης ...η διαφορα που πηρα μεχρι 3ες...δεν το δικαιολογει

andrey_
14-05-13, 10:01
Υ.Γ. Το polo είναι ακόμα πιο αργό από το swift. (του 2003 όχι του 97-98 που πέταγε καθώς ήταν πανάλαφρο).


Επιβεβαιώνω στο ακέραιο, τα 100 άλογα του πολο είναι σα να μην υπάρχουν, ιδίως στις προσπεράσεις.

Το θέμα είναι, από την εμπειρία σας, θα καλύψει η 116 εμένα που δεν τρέχω ούτε κάνω κόντρες κτλ απλά θέλω ασφαλή προσπεράσματα και απολαμβάνω την οδήγηση εντός και εκτός πόλης; Το πολο είναι εξαιρετικά άνετο αλλά συχνά μου θύμιζε ταξί...

Nick_compact
14-05-13, 10:06
122άρι είναι το 116i Λευτέρη; Ή 115; (από αίσθηση, πιο γρήγορο μου φάνηκε το 115 από το 122 πάντως)

paganis
14-05-13, 10:09
αν δεν κανω λαθος...ηταν το 115 και ο κατοχος του ειναι γνωστος με λευκο mpack(αν δεν εχει φαει ban, ειναι ακομα μελος)...οποτε μπορουν να επιβεβαιωθουν τα γραφομενα μου

andrey_
14-05-13, 11:38
Kαι κάτι άλλο, πώς τσεκάρω αν έχουν αλλάξει οι πολλαπλασιαστές;

Dimzan
14-05-13, 14:42
υπαρχει swift 1300αρι του 2009 μαμα παντως για δοκιμες αμα θελετε, αυτο του πατερα μου. Το full extra μαλιστα , που ειναι και 30-50 κιλα πιο βαρυ απο το απλο με 15αρες. Με μηχανικη πεταλουδα μαλιστα επειδη εισηχθηκαν και μερικα ιαπωνεζικα γιατι δεν εφτανε το ευρωπαικο στοκ.

το οδηγαω αρκετα συχνα, τραβαει πολυ καλα μεχρι τις 6300-6500 και πριν τον κοφτη (6700) μονο νιωθεις να χωλαινει. Πολυ δυσκολα το 116 θε περασει μπροστα (ειτε 115αλογα ειτε 122) μεχρι τα 150. Μετα το swift χανει λογω αεροδυναμικης και λιγοτερων ιππων.

Στις υψηλες ταχυτητες το 116 παει πολυ καλα, σε 1ες 2ες ομως μπορει να χασει απο πολλα απλα 1400αρια

http://www.youtube.com/watch?v=MbsEzmbRMnk

bimmerm
14-05-13, 18:26
φιλε επειδη ξερω τι ζητας παρε τον ασσο,ειναι αυτο που θελεις.το αουντι θα το βαρεθεις.
ολα αυτα τα στοιχεια που σε εντυπωσιασαν εκαναν την ιδια εντυπωση και σε μενα που απλα ηθελα ενα ταξιδιαρικο αυτοκινητο.
εκανα τα ιδια τεστ ντραιβ και κατεληξα στον ασσο για τα ιδια στοιχεια που αναφερεις.για την κατηγορια του ειναι οικονομικο,εχει αυτο το οδηγοκεντρικο χαρακτηριστικο στο εσωτερικο του που το ενιωσες και γενικα το στησιμο του ειναι πολυ καλυτερο απο τα αλλα και αυτο θα το καταλαβεις στα μεγαλα ταξιδια στις πολλες στροφες.

εγω δεν ξερω την διαφορα αναμεσα στον ασσο με τα 115 και τα 122.τα παιδια ξερουν πολλα παραπανω απο μενα αλλα μερικες φορες αυτο το στοιχειο να σε εξυπηρετησουν ψαχνοντας το τελειο ψαχνουν πολυ λεπτομερεια,παντα καλοπροαιρετα.

οσον αφορα τα σερβις ειναι πιο οικονομικα απο του ομιλου και τα προβληματα υπαρχουν οσο και του ομιλου .ιδια η' διαφορετικα.ολα τα γερμανικα ετσι ειναι.τα προβληματα ειναι γνωστα αλλα για ενα μεταχειρισμενο ποτε δεν ξερεις.για τους πολ/στες παντο σε ενα διαγνωστικο να δουν εαν εγινε αλλαγη και ποιους φοραει.να προσεξεις μπεκ επισης.

παρτο και θα το διασκεδασεις η' αλλιως περιμενε να παρεις σε κανα χρονο τον τουρμπατο ασσο αν θες πιο πολλα γκαζια σε καλη τιμη σαν μεταχειρισμενο.

andrey_
14-05-13, 19:58
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές..
Μια βόλτα στη Συγγρού με έκανε να το κλείσω και σε λίγες μέρες θα το έχω! :love:
Πολλαπλασιαστές θα τους αλλάξουν και θα του κάνουν και το μεγάλο σέρβις.

Nick_compact
14-05-13, 20:02
Καλοτάξιδο, τουλάχιστον μετά από 6 σελίδες συζήτησης, ξέρεις πιστεύω τι αγόρασες :) Δεν θα ήθελα να δω άλλο ένα μέλος να ρωτάει για μετατροπές και βελτιώσεις ένα μήνα μετά :)

andrey_
14-05-13, 20:04
Ευχαριστώ πολύ, έχω διαβάσει και καμιά 200αριά σελίδες από άλλα νήματα!:)
Βελτιώσεις κτλ σε μένα είναι άγνωστη λέξη, ελπίζω να με βγάλει ασπροπρόσωπο...

giannis_compact
14-05-13, 21:11
επειδη στα πλαισια χαβαλε ,με το swift 1,3(μοντ.2007) της γυναικας,τα ειχα στησει με εναν χειροκινητο ασσο ελαφρως βελτιωμενο(φιλτρο-εξατμιση και ισως προγραμμα γιατι δεν θυμαμαι)...εχω να σου πως τα εξης..
με διαλυμενο συμπλεκτη ( πατιναριζε αρκετα στις γρηγορες αλλαγες που του εκανα)..ο ασσος μεχρι κουμπωματα τριτης ...μαζεψε αρκετες καροτσες (τον εβλεπα στον καθρεπτη)...και μετα στις τεταρτες εβλεπα πως μαζευε καπως..
Φανταζομαι λοιπον ενας εργοστασιακος ασσος ειναι ακομα πιο πισω ,ιδιως αν δεν ειχα προβλημα με τον συμπλεκτη( ενιωθα μεγαλη υστερηση)..
το γελιο ειναι πως σταματωντας στο επομενο φαναρι...ξενερωσε ακομα πιο πολυ , νομιζοντας πως ειχε ανοιξει με το swift 1,6 και εμαθε πως ηταν το απλο 1,3 ..

Θες να πατήσουμε με το κόμπακτ μου; Εχω πατήσει με 2 τέτοια (2 απο τους φίλους μου έχουν) και κανένα δεν είχε καμία τύχη, κάθε αλλαγή ήταν και ένα αμάξι πίσω, ώπου στα 170 ήταν πάρα πολύ πίσω. 255.000 χιλιόμετρα έχω και είμαι εντελώς εργοστασιακός. ;)

paganis
14-05-13, 21:24
καλοριζικο και καλοταξιδο το αμαξι...και το κυριωτερο απροβληματιστο..

οσο για σενα Γιαννη ..δεν κανονιζω κοντρες .. για τον χαβαλε καναμε την πλακα με το φιλο με το 116 για να τον πικαρω
παντως κανεις δεν ειπε πως το σουιφτ ειναι γρηγορο αμαξι..ισα ισα μου φαινεται πολυ αργο και εντελως γυναικειο...το να περνας ενα τετοιο αμαξι λοιπον δεν ειναι και κατορθωμα...

Driftakos
15-05-13, 08:46
καλορίζικο και καλοτάξιδο :)

bimmerm
15-05-13, 14:48
ωραια,ειμαι σιγουρος οτι θα το απολαυσεις στα ταξιδια σου!!! καλα ταξιδια!!!

andrey_
15-05-13, 15:28
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ!!!

Του έβαλα και παρκαδόρο (πώς το λένε) γιατί με ανησύχησε το στενό πίσω τζάμι). Καλά έκανα;

Dimzan
15-05-13, 17:46
park assisant νομιζω, ή αισθητηρες παρκαρισματος.

Καλοταξιδο και να το χαρεις!

Veldrin
15-05-13, 18:58
Parktronic. Θα σε βοηθήσει αρκετά, έχω κι εγώ στο δικό μου.

giannis_compact
15-05-13, 19:40
καλοριζικο και καλοταξιδο το αμαξι...και το κυριωτερο απροβληματιστο..

οσο για σενα Γιαννη ..δεν κανονιζω κοντρες .. για τον χαβαλε καναμε την πλακα με το φιλο με το 116 για να τον πικαρω
παντως κανεις δεν ειπε πως το σουιφτ ειναι γρηγορο αμαξι..ισα ισα μου φαινεται πολυ αργο και εντελως γυναικειο...το να περνας ενα τετοιο αμαξι λοιπον δεν ειναι και κατορθωμα...

Λευτέρη φιλικά το είπα, δεν το είπα κυριολεκτικά. Δε βάζω κόντρες, δεν έβαζε ποτέ μια δοκιμούλα κάναμε και οι 3 ταυτόχρονα. Απλά μου φάνηκε περίεργο πως άφησες τόσο πίσω άσσο. Και το κόμπακτ μου τάφος είναι, δεν είπα ότι είναι κατόρθωμα. Μην παρεξηγηθείς, ξαναλέω, φιλικά τα γράφω όλα. ;)

120ihatch
16-05-13, 10:36
Parktronic. Θα σε βοηθήσει αρκετά, έχω κι εγώ στο δικό μου.


Παίρνεις μια θετική από μένα για την υπογραφή σου (στροφες και vag) -> μόλις την είδα.... :nod:



(ωχ! την πατήσαμε... σου έχω δώσει ήδη μία και το σύστημα δεν αφήνει!)
-> παίδες, αν μπορεί κάποιος ας ρίξει μια θετική από μένα στον Veldrin. EYXAΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ! :)

paganis
16-05-13, 10:46
Λευτέρη φιλικά το είπα, δεν το είπα κυριολεκτικά. Δε βάζω κόντρες, δεν έβαζε ποτέ μια δοκιμούλα κάναμε και οι 3 ταυτόχρονα. Απλά μου φάνηκε περίεργο πως άφησες τόσο πίσω άσσο. Και το κόμπακτ μου τάφος είναι, δεν είπα ότι είναι κατόρθωμα. Μην παρεξηγηθείς, ξαναλέω, φιλικά τα γράφω όλα. ;)

Γιαννη δεν παρεξηγηθηκα...απλα οπως το εθεσες,,ηταν σαν να αμφισβητεις τα λεγομενα μου...
μαρτυρες υπαρχουν...ο οδηγος του ασσου, ειναι γνωστος σε πολλους απο εσας..οποτε δεν υπαρχουν περιθωρια διαψευσης..μαλιστα ηταν εκπληκτος..θεωρωντας πως ανοιξε με το 1,6...και επι της πραξης ηταν το 1,3..(αμα ηταν το σπορ 1,6...δεν θα το εφτανε ποτε και πουθενα, θα επεφτε πολυ γελιο...μονο στην εγνατια../.αλλα αυτες οι κοντρες χιλιομετρων ειναι για αλλους)
τωρα να παρω το αμαξι της γυναικας βραδυ...και να της πω οτι το παιρνω για μια κοντριτσα...για να επιβεβαιωσω ή μη τα προαναφερομενα..δεν νομιζω οτι θα ηταν ασφαλες για το κεφαλι μου...

Dim77
16-05-13, 12:27
τωρα να παρω το αμαξι της γυναικας βραδυ...και να της πω οτι το παιρνω για μια κοντριτσα...για να επιβεβαιωσω ή μη τα προαναφερομενα..δεν νομιζω οτι θα ηταν ασφαλες για το κεφαλι μου...

Πές της ότι θα της δώσεις τη Z3 :icon_pai: :cheers:

giannis_compact
16-05-13, 13:20
Γιαννη δεν παρεξηγηθηκα...απλα οπως το εθεσες,,ηταν σαν να αμφισβητεις τα λεγομενα μου...
μαρτυρες υπαρχουν...ο οδηγος του ασσου, ειναι γνωστος σε πολλους απο εσας..οποτε δεν υπαρχουν περιθωρια διαψευσης..μαλιστα ηταν εκπληκτος..θεωρωντας πως ανοιξε με το 1,6...και επι της πραξης ηταν το 1,3..(αμα ηταν το σπορ 1,6...δεν θα το εφτανε ποτε και πουθενα, θα επεφτε πολυ γελιο...μονο στην εγνατια../.αλλα αυτες οι κοντρες χιλιομετρων ειναι για αλλους)
τωρα να παρω το αμαξι της γυναικας βραδυ...και να της πω οτι το παιρνω για μια κοντριτσα...για να επιβεβαιωσω ή μη τα προαναφερομενα..δεν νομιζω οτι θα ηταν ασφαλες για το κεφαλι μου...

Τα λεγόμενά σου δεν τα αμφισβητώ Λευτέρη, προς Θεού! Και εμένα η ξαδέρφη μου έχει ένα Ignis Sport το 1,5 με τα 109(?) άλογα και το πήρε ο θείος μου μια μέρα και όπως πηγαίναμε στο χωριό μας έπιασε ένα φανάρι και ξεκινώντας με έκανε βίδες. Απλά τόσο μεγάλη διαφορά με το 1,3 μου φάνηκε λίγο περίεργο, μιας και εγώ με το κόμπακτ έχω ανοίξει με δύο τέτοια. Αλλά άλλο το κόμπακτ και άλλο ο άσσος τί να πώ! Πιστεύω πάντως ότι τα πράγματα είναι όπως τα λες, δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση φίλε! :)

giannis 116
16-05-13, 15:55
Το ξερω οτι εχουμε ξεφυγει απ το αρχικο θεμα, αν θεωρηθει σωστοτερο ας ανοιξει καποιος μοντ νεο θεμα κι ας μεταφερει τα αναλογα σχολια ελπιζοντας παντα να μεινει το κλιμα σε νορμαλ ανθρωπινα επιπεδα κι οχι οπως αλλα παλιοτερα σχετικα κοντροθεματα.
Πριν συνεχισω τα περι...ανοιγματων με ασσους με αλλα μικρα να ευχηθω καλοριζικα και καλοταξιδα στο νεο ιδιοκτητη ασσου και απροβληματιστα.

Τωρα, στο (εκτος!) θεμα μας!

Ο ασσος Ε8Χ 116i ειναι ΤΑΦΟΣ! PERIOD! Οπως λενε κι οι Αγγλοσαξωνες...
Σε σχεση με μικροτερες κι ελαφρυτερες κατασκευες και σε πολλα μικροτερα κυβικα τρωει τσουνες. Για να πω κι εγω τον καημο μου...

...Που χω φαει απο: Skoda Fabia, οχι τις τελευταιες turbo, τις παλιοτερες ατμο, νομιζω RS τις ονομαζαν το 'γρηγορο' μοντελο, κυβικα δε ξερω, νομιζω 1400 ισως και 1600 δε βαζω και στοιχημα παντως. Κι εν κινησει μαλιστα.
Τα προαναφερθεντα Γιαπωνεζικα, Ignis 1.5, Swift 1.3, καλα τα 1600αρια Sport Swift ουτε με κυαλι, αντιστοιχα και Ford Fiesta S 1600 παλιοτερο και νεοτερο. Corolla στρογγυλοφαναρη G6, μοτερ δεν εμαθα ποτε, καλα εκει ισως να παιζε και φουστιά γιατι ανοιγε σαν 1800αρι τουλαχιστον. Διαφορα Νισαν παλιοτερα Αλμερα πχ αλλα και νεοτερα, Tiida, ναι αυτο το ασχημο με 1600αρη 110 αλογα, το εχω οδηγησει κι εγω το σενταν και σαν αισθηση ειναι πιο δυνατο απ τον ασσο...Πιο μικρα, ενα Μινι ONE σε ανηφορα με δυσκολεψε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ, επρεπε να μπει 4η-5η για να το πιασω αλλα και το προηγουμενο Χιουνται i 10 1.1 εκει να δεις χαβαλε που μ εκανε καλος μου φιλος, 4η φορτωμενη καλα και 5η εκει που τελειωνε η τελικη του μικρου Κορεατη για να περασω, ολες απο εκει και κατω μου κανε κηδειες...Καλα πιο παλια Ατος 1600αρια ή Μικρα επισης 1600 δεν ασχολουμαι καν! Ξερω οτι θα φαω καλα και...κοτα!

Εκει που εχω δει οτι στεκομαι αξιοπρεπως ειναι μονο σε αντιστοιχης κατηγοριας κυβικων ιπποδυναμης και βαρους οπως Οπελ Αστρα 1.4-1.6, και Βεκτρα 1.6, Golf 1.6IV-V FSI και παλιοτερα, A3 με αναλογους με τα προαναφερθεντα Γκολφ μοτερ. Σχεδον στα ιδια, ισως καπου καλυτερος ο ασσος.

Σημ. Δεν ειμαι καριεριστας κοντρερ, καμια σχεση, συμπερασματα ειναι απο και αυτη τη χρηση του συτοκινητου στους δρομους στα τοσα χλμ που εχω κανει και μετα απο ελαχιστα φιλικα ανοιγματα με φιλους μου, και διαφορα τυχαια που μου εχουν λαχει εκει εξω, δε προκαλω κοντρες ουτε οδηγω και ζω γι αυτες, θεωρω και τον εαυτο μου κουλο σ αυτο το σπορ...

Κι οπως ανεφερα και στην αρχη, επειδη φαινεται ενδιαφερον θεμα κι επειδη παραξεφυγαμε απ το αρχικο, αν ειναι ας μεταφερθει σε νεο...

Dim77
16-05-13, 16:34
Corolla στρογγυλοφαναρη G6, μοτερ δεν εμαθα ποτε, καλα εκει ισως να παιζε και φουστιά γιατι ανοιγε σαν 1800αρι τουλαχιστον.

Δεν έπαιζε τίποτα...απλά ήταν 1.6 4AFE 110ps 150Nm, και 6άρι ''πυκνό'' σασμάν :king: :D

Veldrin
16-05-13, 17:03
Παίρνεις μια θετική από μένα για την υπογραφή σου (στροφες και vag) -> μόλις την είδα.... :nod:



(ωχ! την πατήσαμε... σου έχω δώσει ήδη μία και το σύστημα δεν αφήνει!)
-> παίδες, αν μπορεί κάποιος ας ρίξει μια θετική από μένα στον Veldrin. EYXAΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ! :)

Χαχαχαχα, να σαι καλά!

Γιάννη όπως τα λές είναι, σε θέματα ανοιγμάτων είμαστε πελάτες σχεδόν του καθενός. Αλλά ο σκοπός του είναι εντελώς διαφορετικός ως αυτοκινήτου όπως ξέρεις πολύ καλύτερα από εμένα.

Βγάζεις άνετο ταξίδι, στα στροφιλίκια κάνεις πάρτυ και χαίρεσαι να το βλέπεις. Ειδικά εσύ το έχεις σε κατάσταση καλύτερη από το δικό μου που έχει 56.000 χιλιόμετρα.

Nick_compact
16-05-13, 20:08
Δεν έπαιζε τίποτα...απλά ήταν 1.6 4AFE 110ps 150Nm, και 6άρι ''πυκνό'' σασμάν :king: :D

Που είναι να το περιποιηθώ....

Dim77
16-05-13, 22:10
Που είναι να το περιποιηθώ....

Για σένα υπάρχουν και τα 4ΑGE :D

Nick_compact
17-05-13, 00:30
Για σένα υπάρχουν και τα 4ΑGE :D

Θέλω και την μαμά :chair::rofl2:

Dim77
17-05-13, 08:40
Θέλω και την μαμά :chair::rofl2:

Γιατί, ''μαμά'' είναι το δικό σου? :D

Υ.Γ. Τέτοιο ξέσκισμα off topic, δεν έχει ξαναγίνει...ζητώ συγνώμη:embarassm

andrey_
17-05-13, 11:39
Γιατί, ''μαμά'' είναι το δικό σου? :D

Υ.Γ. Τέτοιο ξέσκισμα off topic, δεν έχει ξαναγίνει...ζητώ συγνώμη:embarassm

Eίμαι σεσημασμένος οφτοπικάς σε άλλο φόρουμ οπότε δεν παρεξηγούμε, απλά δεν έχω καταλάβει τίποτα! :icon11:

Dim77
17-05-13, 12:17
Eίμαι σεσημασμένος οφτοπικάς σε άλλο φόρουμ οπότε δεν παρεξηγούμε, απλά δεν έχω καταλάβει τίποτα! :icon11:

Ο νικ έχει mini cooper 1.6 ''ενισχυμένο''.

Κατ'επέκταση, ήθελε να περιποιηθεί Corolla G6 1.6 4AFE 110ps...του είπα ότι υπάρχουν τα 4AGE για τη δική του περίπτωση (τετραπετάλουδα με 145-160+ ανάλογα με το καπάκι και τα παρελκόμενα-εκκεντροφόρους, χρονισμό κλπ ανάλογα αν είναι ασημί καπάκι ή μαύρο).

Αυτά δεν σε αγγίζουν πλέον με το ωραίο σου 116i :D