Επιστροφή στο Forum : διαφορικο 4.27 και 4.10
Σε ενα Ε34 με μοτερ Μ50 τι τελικες βγαζη το 4.27 και τη το 4.10
Με τι σασμάν και τι μέγεθος τροχού;
Υπάρχουν online εφαρμογές που μπορείς να το υπολογίσεις αυτό. Μπορείς να το κάνεις ακόμα και "μπακάλικα", υπολογίζοντας με τον λόγο μεταβολής από το διαφορικό που έχεις ήδη.
Τί M50;;;
2λιτρο;
2,5;
2,8;;
Το μεγεθος του τροχου ειναι 17 9.5 και το σαζμαν ειναι το νορμαλ του 2.0λ
Το μεγεθος του τροχου ειναι 17 9.5 και το σαζμαν ειναι το νορμαλ του 2.0λ
Θα πρέπει να βρεις να μας πεις τις σχέσεις μετάδοσης του σασμάν. Εγώ τουλάχιστον δεν τις ξέρω απ'έξω.
Όπως σου είπα, μπορείς να το κάνεις και με απλή αναλογική. Η ποσοστιαία διαφορά αναλογίας στο βήμα του διαφορικού μεταφράζεται σε εφάμιλλη διαφορά στην τελική ταχύτητα. Απλά δες τι φοράς τώρα, όπου (φαντάζομαι) ξέρεις τι τελική έχει.
Όχι πως βλέπω τον λόγο για τον οποίο σε νοιάζει η μέγιστη θεωρητική τελική...
Ναι ξερω πανο κατο τι τελικη εχει.απλα ηθελα να μαθω και για τα δυο διαφορικα.
Η σχεσης στο σασμαν μου ειναι . 1η 3.83 2η 2.20 3η 1.40 4η 1.00 5η 0.81.
Ναι ξερω πανο κατο τι τελικη εχει.απλα ηθελα να μαθω και για τα δυο διαφορικα.
Ωραία, αφού ξέρεις τι τελική έχει με το διαφορικό που φοράει, η ποσοστιαία διαφορά βήματος από το διαφορικό που έχεις με τα διαφορικά που ρωτάς μεταφράζεται στην ίδια ποσοστιαία διαφορά στην τελική ταχύτητα.
Το μεγεθος του τροχου ειναι 17 9.5 και το σαζμαν ειναι το νορμαλ του 2.0λ
Πες λίγο σε παρακαλώ ακριβώς τις διαστάσεις του ελαστικού σου.
Και αν μπορείς, μέτρα περίμετρο τροχού με τον παρακάτω τρόπο:
Βάλε ένα σημάδι στο λάστιχο και στο δρόμο, εκεί που εφάπτονται. Μετά, μετακίνησε το αυτοκίνητο μπροστά μέχρι το σημάδι στο λάστιχο ξαναακουμπήσει το δρόμο και σημάδεψε το δρόμο.
Μέτρα την απόσταση ανάμεσα από τα 2 σημάδια στο δρόμο, αυτή είναι η περιφέρεια του ελαστικού σου.
Αν μου το πεις αυτό, κάτι θα κάνω.
με το 4.27 θα χεις λίγο παραπάνω από 230 ενώ με το 4.10 λίγο παράπάνω από 240
Οι διαστασοις στα ελαστικα μου ειναι 235/45/17 ,και οι διαμετρος του τροχου ειναι 2 μετρα και 1 εκατοστο.ευχαριστω για την βοηθεια.
με το 4.27 θα χεις λίγο παραπάνω από 230 ενώ με το 4.10 λίγο παράπάνω από 240
νομιζω πως ειναι πιο λιγο απο 230 και 240 νομιζω οτι δεν παει παραπανω απο 220 το 4.27.
246 με το μακρύ
236 με τ κοντό
νομιζω πως ειναι πιο λιγο απο 230 και 240 νομιζω οτι δεν παει παραπανω απο 220 το 4.27.
τα χλμ αυτα είναι αν πιάσει κόφτη στ τελευταία σχέση
Με της δικες μου σχέσεις στο σασμαν?
ναι με κοφτη στις 6750 στρ
Ευχαριστω πολυ φιλε μου..
Σύμφωνα με αυτή τη σελίδα:
http://mcgrefer.com/sizeinfo/2354517
η περιφέρειά σου είναι 2020.99mm
Σύμφωνα με τη μέτρησή σου είναι 2010mm το οποίο το θεωρώ πιο σωστό. Οπότε θα χρησιμοποιήσω αυτό το νούμερο στους παρακάτω υπολογισμούς.
Έχεις ακτίνα=319,9mm
Σου έφτιαξα 2 πίνακες στο Excel:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=38311&stc=1&d=1369834619
Η κόκκινη γραμμή στις στροφές είναι στις 5900 (στροφές μέγιστης ισχύος αν έχεις άβανο, αλλιώς δες στις 6000, με VANOS).
Με όλες τις σχέσεις, εκτός 5ης, θα πιάνεις κόφτη στις 6500 στα χιλιόμετρα που αναγράφονται στον πίνακα. Για την τελική, θα κοιτάξεις την καμπύλη της 5ης, αλλά δε νομίζω να μπορείς να ξεπεράσεις τις 5700-5800 στρ./min. για τη δύναμή σου, οπότε δες την τελική εκεί.
ναι με κοφτη στις 6750 στρ
Φτου, τώρα το είδα αυτό.......δεν αλλάζω πίνακες.
Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σου, ηταν πολυ καλο το σχεδιαγραμα σου!!
Με βοήθησε πολυ!
Ευχαριστώ!
Ρε συ Κώστα, αυτή η ρημάδα η 2α στο GETRAG 260 είναι 2,20; Γιατί κάπου την είχα δει 2,02 (από 325 12βάλβιδο) και να σου πω την αλήθεια, πιο πολύ τόσο μου κάνει στο δικό μου.
για 2,20 ξερω οτι ειναι,τι να πω.........
Δεν είναι επί του παρόντος, αλλά έχω μπερδευτεί για κάποιο συγκεκριμένο λόγο. Με τα νέα λάστιχα θα ξαναμετρήσω μπας και ξεμπερδευτώ.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.