inno
31-05-13, 08:49
Καλημέρα σε όλους σας,
θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα προβληματάκι που μου τυρανούσε κατα ΑΤΑΚΤΑ διαστήματα το νευρικό μου σύστημα (Και ίσως βοηθήσω και λίγο με την δική μου εμπειρία).
Κάτοχος λοιπόν μιας BMW E39 520i σε άτακτα και οχι πολύ συχνά διαστήματα είχα κάτι ψιλορεταρίσματα (σαν να δούλευε με 5κύλινδρα).Το πρόβλημα είχε στην αρχή εντοπιστεί σε πορεία, ενω πήγαινα κανονικά νοιώθω στιγμιαία ένα κλώτσημα.Στήν αρχή δεν έδωσα και τόσο σημασία.
Μετά απο κανα δυο εβδομάδες σε πορεία πάλι τα ίδια, αλλά όταν σταμάτησα κατάλαβα οτι δεν δούλευε σωστά.Κλείνω διακόπτη ανοίγω διακόπτη και ολα OK....
Λέω μέσα μου μάλλον τυχαίο.
Μετά απο 1 μήνα ξανά τα ίδια,πήγε το μυαλό μου σε βενζίνη.
Κλάσικα κλεινω ανοίγω διακόπτη και ολα ΟΚ + καθαριστικό βενζίνης και 100ρα.
Μέσα σε 1 εβδομάδα 3φορές εκεί που το έχα 1φορά τον μήνα.Το μυαλό μου μια πήγε σε πολλαπλασιαστή μια σε μπέκ MAF οχι (γιατί δεν είχα αρυθμίες στο ρελαντί).Είπα λοιπόν ας το πάω για σέρβις έστω και ποιό σύστομα στα χλμ.(λάδια ξίδια φίλτρα μπουζί κλπ), τότε λές και ξαφνικά λές και το κατάλαβε το άτιμο και έκανε να το παρουσιάσει ξανά 2 μήνες.
Άναβολή λοιπόν του σέρβις και εκεί που είμαι ΟΚ ξαφνικά τα ίδια ποιο συχνά + σβήσιματα και λίγο πιο αργά(κατα 1΄΄) να πάρει μπροστά, ΑΛΛΑ μην ξεχνιόμαστε σβήσιμο άνοιγμα διακόπτη και ολα GOOD.
Άκουσα πολλά απο διάφορους και διαβασά πολλά π.χ(Πολλαπλασιαστές,MAF μπουζί,βενζίνη,ωστήρια, κολάρα αέρα κλπ) που είχαν όλα τους βάση.
Δεν υπήρχε άλλη επιλογή, λάδια μπουζί φίλτρα (ολα) κλπ + διαγνωστικό.
Τελικά η διάγνωση έδειξε αισθητήρα στροφάλου ο οποίος αλλάχτηκε και απο τότε τέλος τα πάντα. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε + το νευρικό σύστημα.
Συγνώμη (για το σεντόνι) αν σας κούρασα αλλά ήθελα και να το μοιραστώ αλλά μήπως και βοηθήσω και άλλους με το ίδιο σύμπτωμα.
θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα προβληματάκι που μου τυρανούσε κατα ΑΤΑΚΤΑ διαστήματα το νευρικό μου σύστημα (Και ίσως βοηθήσω και λίγο με την δική μου εμπειρία).
Κάτοχος λοιπόν μιας BMW E39 520i σε άτακτα και οχι πολύ συχνά διαστήματα είχα κάτι ψιλορεταρίσματα (σαν να δούλευε με 5κύλινδρα).Το πρόβλημα είχε στην αρχή εντοπιστεί σε πορεία, ενω πήγαινα κανονικά νοιώθω στιγμιαία ένα κλώτσημα.Στήν αρχή δεν έδωσα και τόσο σημασία.
Μετά απο κανα δυο εβδομάδες σε πορεία πάλι τα ίδια, αλλά όταν σταμάτησα κατάλαβα οτι δεν δούλευε σωστά.Κλείνω διακόπτη ανοίγω διακόπτη και ολα OK....
Λέω μέσα μου μάλλον τυχαίο.
Μετά απο 1 μήνα ξανά τα ίδια,πήγε το μυαλό μου σε βενζίνη.
Κλάσικα κλεινω ανοίγω διακόπτη και ολα ΟΚ + καθαριστικό βενζίνης και 100ρα.
Μέσα σε 1 εβδομάδα 3φορές εκεί που το έχα 1φορά τον μήνα.Το μυαλό μου μια πήγε σε πολλαπλασιαστή μια σε μπέκ MAF οχι (γιατί δεν είχα αρυθμίες στο ρελαντί).Είπα λοιπόν ας το πάω για σέρβις έστω και ποιό σύστομα στα χλμ.(λάδια ξίδια φίλτρα μπουζί κλπ), τότε λές και ξαφνικά λές και το κατάλαβε το άτιμο και έκανε να το παρουσιάσει ξανά 2 μήνες.
Άναβολή λοιπόν του σέρβις και εκεί που είμαι ΟΚ ξαφνικά τα ίδια ποιο συχνά + σβήσιματα και λίγο πιο αργά(κατα 1΄΄) να πάρει μπροστά, ΑΛΛΑ μην ξεχνιόμαστε σβήσιμο άνοιγμα διακόπτη και ολα GOOD.
Άκουσα πολλά απο διάφορους και διαβασά πολλά π.χ(Πολλαπλασιαστές,MAF μπουζί,βενζίνη,ωστήρια, κολάρα αέρα κλπ) που είχαν όλα τους βάση.
Δεν υπήρχε άλλη επιλογή, λάδια μπουζί φίλτρα (ολα) κλπ + διαγνωστικό.
Τελικά η διάγνωση έδειξε αισθητήρα στροφάλου ο οποίος αλλάχτηκε και απο τότε τέλος τα πάντα. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε + το νευρικό σύστημα.
Συγνώμη (για το σεντόνι) αν σας κούρασα αλλά ήθελα και να το μοιραστώ αλλά μήπως και βοηθήσω και άλλους με το ίδιο σύμπτωμα.