PDA

Επιστροφή στο Forum : Το πρόβλημα του ψιλορεταρίσματος έλαβε επιτέλους ΤΕΛΟΣ...


inno
31-05-13, 08:49
Καλημέρα σε όλους σας,

θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα προβληματάκι που μου τυρανούσε κατα ΑΤΑΚΤΑ διαστήματα το νευρικό μου σύστημα (Και ίσως βοηθήσω και λίγο με την δική μου εμπειρία).

Κάτοχος λοιπόν μιας BMW E39 520i σε άτακτα και οχι πολύ συχνά διαστήματα είχα κάτι ψιλορεταρίσματα (σαν να δούλευε με 5κύλινδρα).Το πρόβλημα είχε στην αρχή εντοπιστεί σε πορεία, ενω πήγαινα κανονικά νοιώθω στιγμιαία ένα κλώτσημα.Στήν αρχή δεν έδωσα και τόσο σημασία.
Μετά απο κανα δυο εβδομάδες σε πορεία πάλι τα ίδια, αλλά όταν σταμάτησα κατάλαβα οτι δεν δούλευε σωστά.Κλείνω διακόπτη ανοίγω διακόπτη και ολα OK....
Λέω μέσα μου μάλλον τυχαίο.
Μετά απο 1 μήνα ξανά τα ίδια,πήγε το μυαλό μου σε βενζίνη.
Κλάσικα κλεινω ανοίγω διακόπτη και ολα ΟΚ + καθαριστικό βενζίνης και 100ρα.
Μέσα σε 1 εβδομάδα 3φορές εκεί που το έχα 1φορά τον μήνα.Το μυαλό μου μια πήγε σε πολλαπλασιαστή μια σε μπέκ MAF οχι (γιατί δεν είχα αρυθμίες στο ρελαντί).Είπα λοιπόν ας το πάω για σέρβις έστω και ποιό σύστομα στα χλμ.(λάδια ξίδια φίλτρα μπουζί κλπ), τότε λές και ξαφνικά λές και το κατάλαβε το άτιμο και έκανε να το παρουσιάσει ξανά 2 μήνες.
Άναβολή λοιπόν του σέρβις και εκεί που είμαι ΟΚ ξαφνικά τα ίδια ποιο συχνά + σβήσιματα και λίγο πιο αργά(κατα 1΄΄) να πάρει μπροστά, ΑΛΛΑ μην ξεχνιόμαστε σβήσιμο άνοιγμα διακόπτη και ολα GOOD.
Άκουσα πολλά απο διάφορους και διαβασά πολλά π.χ(Πολλαπλασιαστές,MAF μπουζί,βενζίνη,ωστήρια, κολάρα αέρα κλπ) που είχαν όλα τους βάση.
Δεν υπήρχε άλλη επιλογή, λάδια μπουζί φίλτρα (ολα) κλπ + διαγνωστικό.

Τελικά η διάγνωση έδειξε αισθητήρα στροφάλου ο οποίος αλλάχτηκε και απο τότε τέλος τα πάντα. Το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε + το νευρικό σύστημα.

Συγνώμη (για το σεντόνι) αν σας κούρασα αλλά ήθελα και να το μοιραστώ αλλά μήπως και βοηθήσω και άλλους με το ίδιο σύμπτωμα.

God
31-05-13, 09:35
Καλά το έκανες, πιθανόν να χρειαστεί σε οποιονδήποτε φοράει Μ52/Μ54 κινητήρα και έχει τα ίδια συμπτώματα με εσένα.

teo21
31-05-13, 21:05
Δε το έδειχνε το διαγνωστικό??

inno
01-06-13, 07:35
Απο το διαγνωστικό το βρήκαμε.

teo21
01-06-13, 09:01
Πάντα από εκεί ξεκινάς σε τέτοιας φύσεως προβλήματα γιατί με τόσους αισθητήρες που έχουν τα σημερινά αυτοκίνητα δε βγάζεις εύκολα άκρη! Καλά έκανες και το ανέφερες όμως για μελλοντική χρήση από τους κατόχους του συγκεκριμένου κινητήρα. :dblthumb2

e39_V6
01-06-13, 16:18
Παιδες καλησπέρα!!αδελφέ να σε ρωτήσω,επειδή είμαι κι εγώ κάτοχος του ίδιου αυτοκινήτου...μήπως αυτό το πρόβλημα σου έκανε και έναν ιδιαίτερο θόρυβο που όταν εστριβες το τιμόνι γινόταν χειρότερο;;

teo21
01-06-13, 17:02
Αντλία τιμονιού πιθανολογώ σε αυτό... αν είναι βουητό και όχι τρίξιμο βέβαια!

inno
02-06-13, 18:02
Φίλε μου μάλλον ο teo21 έχει δίκιο, αλλά μπορεί να έχεις ένα συνδιασμό προβλημάτων που το ένα είναι διαφορετικό απο το άλλο.
Για παράδειγμα αν έχεις και εσυ ρεταρίσματα και σβησίματα τότε δές το στο διαγνωστικό πρώτα.Το τιμόνι και εγώ νομίζω οτι είναι άλλο.

e39_V6
04-06-13, 16:08
Παίδες γειά σας και πάλι!!όταν λέτε αντλία τιμονιού;;για το υδραυλικό;;;ξέρετε περίπου πόσο πάει;;βασικά πάει για αλλαγή ή θέλει συμπλήρωμα σε λάδια;;
Α! ΝΑ αναφέρω και το ότι δεν το κάνει συνέχεια...σπάνια και πάλι όχι για πολύ ώρα...ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον...

inno
05-06-13, 07:52
Φίλε μου τα λάδια είναι εύκολο να τα δεις αν εχει πέσει η στάθμη τότε συμπλήρωσε και δες συμπεριφορά αλλιώς πάς μάλλον για αντλία(και αυτό όμως επιβεβαίωσε το και κάνε έρευνα αγοράς πριν την αλλαγή).

Υ.Γ Τα λάδια είναι σε ενα δοχείο δίπλα στο φίλτρο λαδιού.