PDA

Επιστροφή στο Forum : Πολύ υψηλή κατανάλωση λαδιού σε N40 B16


BMWF1POWER
31-05-13, 09:17
Γειά χαρά σε όλα τα μέλη του club!
Πριν απο δύο χρόνια αγόρασα μτχ ενα E46 316ti compact mpack (Ν40 B16Α ). Tώρα έχει 140.000km+.
Με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο σε όλους τους τομέις και μέχρι στιγμής χρειάστηκε να αλλάξω μόνο τον αισθητήρα στροφάλου και παγουράκι ψυγείου. Στο άμεσο μέλλον θα χρειαστεί εμπρός δεξί ψαλίδι απο δική μου υπαιτιοότητα και αργότερα αμορτισέρ γιατί έχουν και 10 χρόνια στην πλάτη τους.
Το μεγάλο πρόβλημα που με ταλαιπωρεί απο τότε που το πήρα είναι ότι μου καίει 1L λάδι / 1.700km με 2.200Km αναλόγως τη χρήση.
Του βάζω valvoline maxlife 10/40 γιατί ο προηγούμενος και πρώτος ιδιοκτήτης που κατα τύχη βρήκα!! μιας και το πήρα απο μάντρα μου είπε ότι είχε δοκιμάσει πολλά λάδια και μόνο με τα valvoline έκαιγε λιγότερο.
Για να πώ την αλήθεια δεν βλέπω και μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση λαδιού με τα συγκεκριμένα. Απλά δεν ''πετάει'' τόσο μπλέ καπνό όπως με τα 5/30(castrol edge sport) και 5/40(bmw) που δοκίμασα με το που το πήρα.
Επειδή οι καιροί δυσκόλεψαν και μιάς και το αυτοκίνητο είναι αγρατζούνιστο και με ικανοποιεί απόλυτα βλέπω να το κρατάω αρκετά χρόνια ακόμη.
Θα ήθελα τις συμβουλές των ειδικών και των ήδη παθόντων με το ίδιο πρόβλημα. Τι μου προτείνεται να κάνω και με τι κόστος περίπου θα είμαι ΟΚ?
Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να κάνω κάτι ώστε να προστατέψω τον κινητήρα απο τα χειρότερα.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και ζητώ συγνώμη απο το μακροσκελές μήνυμα.

God
31-05-13, 09:32
Βασικά βάζεις λάθος λιπαντικό, που δεν έχει έγκριση για τον κινητήρα σου. Το "βάλε το Χ λάδι για να μην καίει" δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε "επιστημονική μέθοδος", διότι αλλιώς θα βάζαμε βαλβολίνες διαφορικού, εγγυημένα δεν θα έκαιγε σταγόνα. Πιθανότατα, αφού και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την ίδια καγκουριά έκανε, γι'αυτό να άρχισε να σου καίει από μόλις τόσα λίγα χλμ.

Αν βγάζει γαλάζιο καπνό, έχεις διαρροή προς τους κυλίνδρους. Ή φλάντζα είναι ή, το πιθανότερο, τσιμουχάκια βαλβίδων. Αλλά φρόντισε να αποκλείσεις το ενδεχόμενο διαρροών. Είναι πολύ πιθανό τα 100γρ να τα καίς και τα άλλα 900 να τα χάνεις από κάπου.

tasos.kamv
31-05-13, 09:34
το θέμα έχει συζητηθεί αρκετά νομίζω...
Αν ψάξεις λίγο θα βρεις αρκετά πράγματα επί του θέματος...
Δυστυχώς με το πέρασμα του χρόνου ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ οι κινητήρες Ν40/42/45/46 θέλουν επισκευή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων...
Κόστος 500-600€... :mad:

6ylinder
31-05-13, 09:41
Πάντως το ότι τόσα χρόνια το μοτέρ λιπαινόταν με λάδι εκτός προδιαγραφών (που πρέπει να έιναι και ημισυνθετικό νομίζω)...είναι από μόνο του ένα θέμα.

H ίδια η εταιρεία δεν το προτείνει για το μοτέρ σου.

BMWF1POWER
31-05-13, 09:45
Βασικά βάζεις λάθος λιπαντικό, που δεν έχει έγκριση για τον κινητήρα σου. Το "βάλε το Χ λάδι για να μην καίει" δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε "επιστημονική μέθοδος", διότι αλλιώς θα βάζαμε βαλβολίνες διαφορικού, εγγυημένα δεν θα έκαιγε σταγόνα. Πιθανότατα, αφού και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την ίδια καγκουριά έκανε, γι'αυτό να άρχισε να σου καίει από μόλις τόσα λίγα χλμ.

Αν βγάζει γαλάζιο καπνό, έχεις διαρροή προς τους κυλίνδρους. Ή φλάντζα είναι ή, το πιθανότερο, τσιμουχάκια βαλβίδων. Αλλά φρόντισε να αποκλείσεις το ενδεχόμενο διαρροών. Είναι πολύ πιθανό τα 100γρ να τα καίς και τα άλλα 900 να τα χάνεις από κάπου.

Τώρα που έχω προγραμματίσει servis θα επισκευάσω κάποιες μικρές διαρροές που είδαμε. Λαστιχάκια ηλεκτροβαλβίδων, φλαντζάκι βάσης φίλτρου λαδιού και ίσως φλάντζα κάρτερ γιατί έχει σημάδια διαρροής αλλά ελάχιστης σύμφωνα με τον μηχανικό μου που μπορεί να μην χρειάζεται αλλαγή. Άλλη διαρροή δεν φαίνεται να έχει. Οπότε μάλλον το περισσότερο το καίει παρά το χάνει. Απλά σύμφωνα και με όσα έχω διαβάσει στο forum με τόσο πολύ κατανάλωση λαδιού ίσως να μην είναι μόνο τα τσιμουχάκια βαλβίδων και αυτό με προβληματίζει.

tasos.kamv
31-05-13, 09:51
Τώρα που έχω προγραμματίσει servis θα επισκευάσω κάποιες μικρές διαρροές που είδαμε. Λαστιχάκια ηλεκτροβαλβίδων, φλαντζάκι βάσης φίλτρου λαδιού και ίσως φλάντζα κάρτερ γιατί έχει σημάδια διαρροής αλλά ελάχιστης σύμφωνα με τον μηχανικό μου που μπορεί να μην χρειάζεται αλλαγή. Άλλη διαρροή δεν φαίνεται να έχει. Οπότε μάλλον το περισσότερο το καίει παρά το χάνει. Απλά σύμφωνα και με όσα έχω διαβάσει στο forum με τόσο πολύ κατανάλωση λαδιού ίσως να μην είναι μόνο τα τσιμουχάκια βαλβίδων και αυτό με προβληματίζει.

Οι κινητήρες αυτοί έχουν σχεδόν όλοι τους τα ίδια ελαττώματα...
Διαρροές από o-rings ηλεκτρομαγνητικών vanos, φλάντζα βάσης φίλτρου λαδιού, φλάντζα κάρτερ, φλάντζα "ψευτοκάπακου" και εσωτερική κατανάλωση λαδιού από τσιμουχάκια βαλβίδων και βαλβίδα ccv (βαλβίδα διαχωρισμού λαδιού - εξαερισμού κάρτερ)...
Όλα τα άνω συνεισφέρουν από λίγο στην απώλεια λιπαντικού με τη βασικότερη αιτία τα τσιμουχάκια των βαλβίδων...
Στα ελατήρια των εμβόλων δύσκολο να έχεις σημαντική φθορά

rapid_fast
31-05-13, 18:13
Μετά απο 300.000 χιλιόμετρα με το δικό μου αυτοκίνητο έχω να πώ το μοναδικό..
Μέχρι τα 90.000 έμπαινε το λάδι του εργοστασίου, οπότε και ξεκίνησε να είναι εμφανές
το πόσο λάδι έκαιγε...
Απο τα 100.000 και μετά το όχημα είναι με λάδι 10-40 και η ποσότητα που καίει
παραμένει σταθερά η ίδια..
Απλή παρατήρηση, τίποτα παραπάνω..

Raptor
31-05-13, 18:39
Μετά απο 300.000 χιλιόμετρα με το δικό μου αυτοκίνητο έχω να πώ το μοναδικό..
Μέχρι τα 90.000 έμπαινε το λάδι του εργοστασίου, οπότε και ξεκίνησε να είναι εμφανές
το πόσο λάδι έκαιγε...
Απο τα 100.000 και μετά το όχημα είναι με λάδι 10-40 και η ποσότητα που καίει
παραμένει σταθερά η ίδια..
Απλή παρατήρηση, τίποτα παραπάνω..

Shocking...!!!

giannis 116
31-05-13, 21:34
Μετά απο 300.000 χιλιόμετρα με το δικό μου αυτοκίνητο έχω να πώ το μοναδικό..
Μέχρι τα 90.000 έμπαινε το λάδι του εργοστασίου, οπότε και ξεκίνησε να είναι εμφανές
το πόσο λάδι έκαιγε...
Απο τα 100.000 και μετά το όχημα είναι με λάδι 10-40 και η ποσότητα που καίει
παραμένει σταθερά η ίδια..
Απλή παρατήρηση, τίποτα παραπάνω..

Τι λαδι εβαζε 'εργοστασιακο'?.. Τι ιξωδες?..
Κι εγω ειμαι σε φαση διερευνησης καταναλωσης λαδιου τωρα μετα απο αλλαγη ιξωδους. Στην αρχη απο καινουριο το 2004 και για 2 πρωτα χρονια, Β. Ευρωπη οπου εμενα εβαζα 0-30, Ν. Ευρωπη κι Ελλαδα μετα 5-30 απ το 2007 μεχρι και πριν κανα μηνα περιπου οπου χρησιμοποιησα για πρωτη φορα 0-40, παντα Longlife της BMW. Με το 0-40 σα να ειδα πτωση της καταναλωσης κι ας ζεστανε κι ο καιρος, συνηθως τα καλοκαιρια με ζεστες μου εκαιγε λιγο περισσοτερο, θα βγαλω σαφη συμπερασματα οταν περασω τις 6000 χλμ απ την αλλαγη, τωρα ειμαι περιπου στα 3-4000, στα 6-8000 μου αναβε το +1lt, συμπληρωνα και τα αλλαζα στα 10.000χλμ περιπου μετα...

rapid_fast
01-06-13, 14:17
Μωρέ αυτά τα LLP444 και τρεχαγύρευε... δεν ξέρω.. εγώ απο την ώρα που το πήρα 10-40 βάζω και έχω το κεφάλι στην θέση του...

M_enzo
02-06-13, 13:14
in rapid fast we trust:D

Nick_compact
02-06-13, 13:29
5-30, 0-40 ή 5-40... με κανένα δεν πρέπει να εμφανίζει μεγάλη κατανάλωση λαδιού κανονικά. Συνήθως αυτά τα μοτέρ θέλουν αλλαγή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων και μετά έρχεται στο φυσιολογικό η κατανάλωση λαδιού.

Raptor
02-06-13, 16:14
Castrol edge 0-30 fst και κατακαλόκαιρο ελληνικό χωρίς κανένα θέμα με υπερβολική κατανάλωση λαδιού (1 λίτρο περίπου κάθε 10.000km) εδώ και χρόνια ... 220.000km

Nick_compact
02-06-13, 16:42
Kαι το compact μας το ίδιο.. κανένα θέμα (αν και τελευταία του άλλαξα σε 5W-40 προληπτικά)

BMWF1POWER
03-06-13, 11:42
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τις συμβουλές σας.
Επειδή τα παράγματα είναι στριμωγμένα αυτό το καιρό θα αρχίσω να του βάζω Castrol 5-40 αρχής γενομένης απο το servis που θα γίνει αυτές τις μέρες μέχρι να μπορέσω να του εκάνω την επισκευή στα τσιμουχάκια.
Απλά θέλω λίγο τις γνώσεις σας για τα Castrol 5-40. Απο ότι βλέπω πληρούν τις προδιαγραφές BMW Longlife-04 και τα edge και τα magnatec. Επειδή είναι αρκετά ακριβότερα τα edge και λόγω συνεχούς συμπληρώματος σκέφτομαι να βάλω τα magnatec. Tι γνώμη έχετε?

Dim77
03-06-13, 11:48
Βάλε ότι ναναι, αρκεί να γράφει LL-01 ή την πιο νέα προδιαγραφή LL-04.

Καλύτερα τα πιο φτηνά.

tasos.kamv
03-06-13, 11:48
Καταρχήν να σας ευχαριστήσω όλους για τις συμβουλές σας.
Επειδή τα παράγματα είναι στριμωγμένα αυτό το καιρό θα αρχίσω να του βάζω Castrol 5-40 αρχής γενομένης απο το servis που θα γίνει αυτές τις μέρες μέχρι να μπορέσω να του εκάνω την επισκευή στα τσιμουχάκια.
Απλά θέλω λίγο τις γνώσεις σας για τα Castrol 5-40. Απο ότι βλέπω πληρούν τις προδιαγραφές BMW Longlife-04 και τα edge και τα magnatec. Επειδή είναι αρκετά ακριβότερα τα edge και λόγω συνεχούς συμπληρώματος σκέφτομαι να βάλω τα magnatec. Tι γνώμη έχετε?

Μια χαρά είναι!! Βάλ'τα άφοβα!!
Και εγώ αυτά βάζω (και συμπληρώνω) σε Ν42Β20Α...

BMWF1POWER
03-06-13, 17:10
Μόλις τα παράγγειλα απο Λαμπριανίδη. Θα τα δοκιμάσω και αυτά και βλέπουμε.
Ευχαριστώ και πάλι για τις άμμεσες απαντήσεις σας-συμβουλές.