Επιστροφή στο Forum : Κινητήρας και πολλά χιλιόμετρα
Θα ήθελα να ξεκινήσω ένα γενικό θέμα με τους κινητήρες και την συντήρηση τους. Έχω ένα Ζ4 το οποίο μόλις ξεπέρασε τα 100.000κμ. Στο αυτοκίνητο έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα service.
Για να διατηρήσω τον κινητήρα "νέο" τι προτείνετε οτι χρειάζεται σε αλλαγή; Αρχικά χωρίς να με ενδιαφέρει το κόστος.
Εν συνεχεία τι αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν στο αμάξωμα;
100.000 χλμ με σωστά σέρβις...έχω την εντύπωση ότι το μοτεράκι σου είναι ακόμα νέο!!!
Αν έχεις κάνει τα σέρβις, όπως αναγράφονται στο βιβλίο, μην σε τρώει η τσέπη σου.
100.000 χλμ ? Εμμμμ μόλις τώρα έστρωσε :yipee:
Μην φοβάσε για τίποτα κάνε οτι λέει η Μαμά και είσαι οκ.
Aν το αμάξι δεν παρουσιάζει υψηλή κατανάλωση λαδιού και η λειτουργία του είναι φυσιολογική χωρίς να ανεβάζει θερμοκρασίες κλπ, δεν πειράζεις απολύτως τίποτα.
Κάνε σωστή συντήρηση και δεν θα πάθει τίποτε το μοτέρ σου. Λάδια κάθε 10.000χλμ max. μπουζί και αλλαγή παραφλού.
Φλάντζα στο ψευτοκάπακο θα χρειαστείς σίγουρα κάποια στιγμή.
Έχεις αλλάξει λάδια διαφορικού και σαζμάν?
Φλάντζα στο ψευτοκάπακο θα χρειαστείς σίγουρα κάποια στιγμή.
offtopic: Τα λάδι από το ψευτοκάπακο που καταλήγει στις κοιλότητες των μπουζί, καίγεται ή απλά παραμένει εκεί;;
offtopic: Τα λάδι από το ψευτοκάπακο που καταλήγει στις κοιλότητες των μπουζί, καίγεται ή απλά παραμένει εκεί;;
κάποιο μέρος πρέπει να καίγεται από τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται αλλα κυρίως παραμένει εκεί.. το είδα live στο δικό μου που ένα μπουζί κολυμπούσε στο λαδάκι (βέβαια ήθελε φλάτζα 3 χρόνια πριν του την αλλάξω :P)
Κι εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα, γέμιζε το πηγάδι του 5ου, λάδι. Παράγγειλα ένα σετ επώνυμες φλάτζες, τις άλλαξα και το πρόβλημα λύθηκε.
Λάδια στο κιβώτιο και το διαφορικό έχω αλλάξει.
Σκεφτόμουνα αλλαγή των μπεκ ή καθαρισμό τους αλλά έχω άκουσει διάφορα για τον καθαρισμό, καθώς και αλλαγή του μετρητή αέρα ώστε να μην χαλάσει η κατανάλωση.
driftakos ευχαριστώ!!
Basias ό,τι δουλεύει σωστά δεν το πειράζεις...πόσο μάλλον μπεκ και μαφ που δεν είναι καν αναλώσιμα.
Αν δεν έχεις παρατηρήσει προβλήματα μην τα σκαλίζεις...
Ποιο μοτερ φορας? 2,5αρι Μ54?
Εδω εχω 2 θεματακια που αφορουν τα Μ54.. περισσοτερο τον 3λιτρο ομως..
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24258
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29457
Αμα δουλευει σωστα, δεν πειραζεις τπτ.. Αμα καιει λαδι μεσα στα επιτρεπτα ορια, εισαι μια χαρα.. τσεκαρε για διαρροες κτλ..
Μονο, αν θελεις εσυ να αλλαξεις κατι στα πλαισια της προληπτικης συντηρησης..
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.