PDA

Επιστροφή στο Forum : Κινητήρας και πολλά χιλιόμετρα


basias
03-06-13, 13:21
Θα ήθελα να ξεκινήσω ένα γενικό θέμα με τους κινητήρες και την συντήρηση τους. Έχω ένα Ζ4 το οποίο μόλις ξεπέρασε τα 100.000κμ. Στο αυτοκίνητο έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα service.

Για να διατηρήσω τον κινητήρα "νέο" τι προτείνετε οτι χρειάζεται σε αλλαγή; Αρχικά χωρίς να με ενδιαφέρει το κόστος.

Εν συνεχεία τι αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν στο αμάξωμα;

6ylinder
03-06-13, 14:07
100.000 χλμ με σωστά σέρβις...έχω την εντύπωση ότι το μοτεράκι σου είναι ακόμα νέο!!!

intasg
03-06-13, 15:22
Αν έχεις κάνει τα σέρβις, όπως αναγράφονται στο βιβλίο, μην σε τρώει η τσέπη σου.

inno
03-06-13, 19:28
100.000 χλμ ? Εμμμμ μόλις τώρα έστρωσε :yipee:

Μην φοβάσε για τίποτα κάνε οτι λέει η Μαμά και είσαι οκ.

Driver M
03-06-13, 19:33
Aν το αμάξι δεν παρουσιάζει υψηλή κατανάλωση λαδιού και η λειτουργία του είναι φυσιολογική χωρίς να ανεβάζει θερμοκρασίες κλπ, δεν πειράζεις απολύτως τίποτα.

BMW Power
04-06-13, 08:36
Κάνε σωστή συντήρηση και δεν θα πάθει τίποτε το μοτέρ σου. Λάδια κάθε 10.000χλμ max. μπουζί και αλλαγή παραφλού.

Φλάντζα στο ψευτοκάπακο θα χρειαστείς σίγουρα κάποια στιγμή.

Έχεις αλλάξει λάδια διαφορικού και σαζμάν?

6ylinder
04-06-13, 09:19
Φλάντζα στο ψευτοκάπακο θα χρειαστείς σίγουρα κάποια στιγμή.

offtopic: Τα λάδι από το ψευτοκάπακο που καταλήγει στις κοιλότητες των μπουζί, καίγεται ή απλά παραμένει εκεί;;

Driftakos
04-06-13, 09:30
offtopic: Τα λάδι από το ψευτοκάπακο που καταλήγει στις κοιλότητες των μπουζί, καίγεται ή απλά παραμένει εκεί;;

κάποιο μέρος πρέπει να καίγεται από τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται αλλα κυρίως παραμένει εκεί.. το είδα live στο δικό μου που ένα μπουζί κολυμπούσε στο λαδάκι (βέβαια ήθελε φλάτζα 3 χρόνια πριν του την αλλάξω :P)

PetrosD
04-06-13, 09:59
Κι εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα, γέμιζε το πηγάδι του 5ου, λάδι. Παράγγειλα ένα σετ επώνυμες φλάτζες, τις άλλαξα και το πρόβλημα λύθηκε.

basias
04-06-13, 10:01
Λάδια στο κιβώτιο και το διαφορικό έχω αλλάξει.

Σκεφτόμουνα αλλαγή των μπεκ ή καθαρισμό τους αλλά έχω άκουσει διάφορα για τον καθαρισμό, καθώς και αλλαγή του μετρητή αέρα ώστε να μην χαλάσει η κατανάλωση.

6ylinder
04-06-13, 10:11
driftakos ευχαριστώ!!

Basias ό,τι δουλεύει σωστά δεν το πειράζεις...πόσο μάλλον μπεκ και μαφ που δεν είναι καν αναλώσιμα.

Αν δεν έχεις παρατηρήσει προβλήματα μην τα σκαλίζεις...

zaharias
04-06-13, 12:12
Ποιο μοτερ φορας? 2,5αρι Μ54?

basias
04-06-13, 14:57
ακριβώς αυτό.

zaharias
05-06-13, 09:52
Εδω εχω 2 θεματακια που αφορουν τα Μ54.. περισσοτερο τον 3λιτρο ομως..

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=24258
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=29457

Αμα δουλευει σωστα, δεν πειραζεις τπτ.. Αμα καιει λαδι μεσα στα επιτρεπτα ορια, εισαι μια χαρα.. τσεκαρε για διαρροες κτλ..

Μονο, αν θελεις εσυ να αλλαξεις κατι στα πλαισια της προληπτικης συντηρησης..