PDA

Επιστροφή στο Forum : vw t1 pick up


paganis
12-06-13, 13:18
σημερα εγινε πραγματικοτητα ενα ακομα μου oνειρο..εγινα κατοχος ενος vw t1 pick up..

το ονειρο βεβαια..για να παρει μορφη,,,θα χρειαστει πολυ χρονος, μερακι, υπομονη..και φυσικα χρημα.
το σασσι, αν και σε πολυ κακη κατασταση..αξιζει να φτιαχτει , ανεξαρτητως καταστασεως,.. μιας και ειναι απο τα πολυ πρωιμα τ1..με τα φλασακια στις κολωνες(semaphores)...και το μικρο πισω τζαμακι στην καμπινα...συνεπως ελαχιστα υπαρχουν και φυσικα οι συλλεκτες τα θεωρουν ανεκτιμητα.

μολις λοιπον τελειωσω με τα αλλα μου προτζεκτ, θα ξεκινησει με την πρωτη ευκαιρια.
εδω μολις εχει φορτωθει στην οδικη..και οδευει προς το ταξιδι της επιστροφης..
http://imageshack.us/a/img843/127/p1010373r.jpg
μια εξαιρετικη σπανια περιπτωση...τ1 με τον εργοστασιακο του κινητηρα...μιας και ως εργατες συνηθως τα αντικαταστουσαν με μεγαλυτερο...οταν χαλαγε.
http://imageshack.us/a/img211/2280/p1010370d.jpg
ενα κομματι ιστοριας πανω στην πορτα που λειπει απο αριστερα..και βρισκοταν πανω στην καροτσα ..για πολλα πολλα χρονια...
http://imageshack.us/a/img692/1127/p1010369r.jpg
εδω τα φλας στις κολωνες..γνωστα ως semaphores
http://imageshack.us/a/img401/2319/p1010363p.jpg

φυσικα οταν με το καλο τελειωσει...θα αποτελει το κοσμημα του γκαραζ μου....

panos 316T
12-06-13, 13:32
ρε συ θα πηδηχτώ από το παράθυρο !

αυτό το πράμα θα το κάνεις να τσουλάει ;

TSAF
12-06-13, 13:34
Ωραιος!!!!. Split single cab!!!! Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο!!!
Εχει ενας φιλος μου στην Αγγλια ενα απλα απιστευτο. Το εχει τελειως stock εξωτερικα και απο μηχανικα το πραμα ειναι αλλου.

m_power_lunatic
12-06-13, 13:37
KA-ΛΟ-ΡΙ-ΖΙ-ΚΟ!!!

Εχεις παρει φορα λεμε!!!

Εχει χαρτια κυκλοφοριας-αδεια???

Μου αρεσει που εχει καροτσα πισω!

paganis
12-06-13, 13:40
ρε συ θα πηδηχτώ από το παράθυρο !

αυτό το πράμα θα το κάνεις να τσουλάει ;

ωωωωω ναι...αλλα θα χρειαστω βοηθεια απο οικογενειακο φιλο σιδερα...(εχει ηδη δρομολογηθει)

PetrosD
12-06-13, 13:41
Αν είναι δυνατόν! Πόσα εργατοΧΡΟΝΙΑ δουλειάς θέλει για να γίνει αυτοκίνητο;
Καλό επιτυχία στο εγχείρημά σου και καλή δύναμη!

TSAF
12-06-13, 13:44
@ PAGANIS http://www.oldbug.com/hanksing.htm καποια στιγμη μιλουσαμε για direct swap με το δικο μου αλλα τα χαλασαμε με τα logistics.

paganis
12-06-13, 13:44
Ωραιος!!!!. Split single cab!!!! Φ Α Ν Τ Α Σ Τ Ι Κ Ο!!!
Εχει ενας φιλος μου στην Αγγλια ενα απλα απιστευτο. Το εχει τελειως stock εξωτερικα και απο μηχανικα το πραμα ειναι αλλου.

και εγω οταν περασα απο διπλα του...δεν το πιστευα πως υπαρχουν ακομα..και πρεπει να ειναι πριν του 56...
σκεφτομουν και εγω να το κανω στοκ εξωτερικα..και απο μηχανικα να διαφοροποιηθω ..μιας και θα χρησιμοποιητε αρκετα ως προμοσιον για την δουλεια μου, οταν τελειωσει...

Dim77
12-06-13, 13:44
You rock dude! :ylsuper:

InsaneDriver
12-06-13, 13:51
Έχει ένας φίλος τέτοιο σε άψογη κατάσταση...το χρησιμοποιεί ακόμα δηλαδή για δουλειές του!

paganis
12-06-13, 13:53
KA-ΛΟ-ΡΙ-ΖΙ-ΚΟ!!!

Εχεις παρει φορα λεμε!!!

Εχει χαρτια κυκλοφοριας-αδεια???

Μου αρεσει που εχει καροτσα πισω!

ευχαριστω. ...ειναι λιγο μπερδεμενο με τα κληρονομικα...αλλα αν πιεσω λιγακι καταστασεις θα τις παρω τις πινακιδες..
αν οχι φιλπα..
εγω εψαχνα αποκλειστικα με καροτσα πισω...

paganis
12-06-13, 13:54
Αν είναι δυνατόν! Πόσα εργατοΧΡΟΝΙΑ δουλειάς θέλει για να γίνει αυτοκίνητο;
Καλό επιτυχία στο εγχείρημά σου και καλή δύναμη!

οπως το ειπες ....χρονια, αλλα θα ξαναγινει αμαξι..

paganis
12-06-13, 13:59
@ PAGANIS http://www.oldbug.com/hanksing.htm καποια στιγμη μιλουσαμε για direct swap με το δικο μου αλλα τα χαλασαμε με τα logistics.

πολυ ωραιο...! εκει στο αμερικα,,υπαρχουν ακομα αρκετα τετοια κομματια..και για αυτο η τιμη του συγκεκριμενου ειναι σχετικα χαμηλα(τουλαχιστον για φτιαγμενο)...για ευρωπη οι τιμες ξεφευγουν...

TSAF
12-06-13, 14:06
Σου λεω τα χαλασαμε με τα γαμω logistics αλλιως το ειχα παρει το φορτηγο. Παντως οτι και να κανεις να αλλαξεις τα φρενα με δισκους και να πεταξεις τον ατερμονα. Αμα κανεις αυτα τα 2 το αμαξι θα ειναι απιστευτο. Τωρα για safari windows αμα θες διευθυνσεις πες μου

paganis
12-06-13, 14:09
Σου λεω τα χαλασαμε με τα γαμω logistics αλλιως το ειχα παρει το φορτηγο. Παντως οτι και να κανεις να αλλαξεις τα φρενα με δισκους και να πεταξεις τον ατερμονα. Αμα κανεις αυτα τα 2 το αμαξι θα ειναι απιστευτο. Τωρα για safari windows αμα θες διευθυνσεις πες μου

κριμα που δεν το πηρες...θα ηταν κοσμημα.
οπως το ειπες..εδω ηθελα να καταληξω...στα μηχανικα.
γνωριζεις αν μπορω να χρησιμοποιησω μηχανικα απο τ2?? μπρος- πισω αξονες και διαφορικο?

TSAF
12-06-13, 14:15
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το μετατρεψεις σε IRS πισω για πολλους λογους. Μπροστα υπαρχουνε καινουργιοι αξονες κομπλε.

For example: http://www.creative-engineering.com/index.php

paganis
12-06-13, 14:19
Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το μετατρεψεις σε IRS πισω για πολλους λογους. Μπροστα υπαρχουνε καινουργιοι αξονες κομπλε.

For example: http://www.creative-engineering.com/index.php

δεν εχω ψαχτει καθολου με irs..αλλα ειναι ευκαιρια να μαθω. θα ημαστε σε επαφη...

TSAF
12-06-13, 14:31
no problem

Dimzan
12-06-13, 14:39
Πολλη σκουρια.. ειμαι περιεργος ποσο θα κοστισει μονο η επαναφορα του σασι.

Ευχομαι να το τελειωσεις και να το χαρεις!

paganis
12-06-13, 14:49
Πολλη σκουρια.. ειμαι περιεργος ποσο θα κοστισει μονο η επαναφορα του σασι.

Ευχομαι να το τελειωσεις και να το χαρεις!

οντως εχει πολυ σκουρια...αλλα ολα φτιαχνονται, αν αξιζει να φτιαχτουν...και στην περιπτωση του αξιζει...

BMW2002tii
12-06-13, 15:07
σπιτσλες που λένε και στο χωριό μου!!! :bowdown: Ακόμα μια εξαιρετικη επιλογή! Οταν τελείωσεις με όλα μπορώ να μετακομίσω στο γκαραζ σου??? :cheers:

TSAF
12-06-13, 15:09
οντως εχει πολυ σκουρια...αλλα ολα φτιαχνονται, αν αξιζει να φτιαχτουν...και στην περιπτωση του αξιζει...

ΕΥΚΟΛΑ. Τα αυτοκινητα αυτα "ΠΙΑΝΟΥΝ" ΣΟΒΑΡΑ ΛΕΦΤΑ!!!

paganis
12-06-13, 15:21
ΕΥΚΟΛΑ. Τα αυτοκινητα αυτα "ΠΙΑΝΟΥΝ" ΣΟΒΑΡΑ ΛΕΦΤΑ!!!

αν επιβεβαιωθουν οι υποψιες μου για την χρονολογια του τ1....ενα αντιστοιχο φτιαγμενο..κοστιζει παραπανω απο μια ε30 μ3 γνησια....σε αψογη κατασταση και περιορισμενης εκδοσης...

PetrosD
12-06-13, 15:39
:drive2::chair:Ααααααα

TSAF
13-06-13, 09:14
αν επιβεβαιωθουν οι υποψιες μου για την χρονολογια του τ1....ενα αντιστοιχο φτιαγμενο..κοστιζει παραπανω απο μια ε30 μ3 γνησια....σε αψογη κατασταση και περιορισμενης εκδοσης...

Ναι ρε για πλακα!! Πανευκολα και ακομα παραπανω πιανουν τα double cab

m_power_lunatic
13-06-13, 12:01
αν επιβεβαιωθουν οι υποψιες μου για την χρονολογια του τ1....ενα αντιστοιχο φτιαγμενο..κοστιζει παραπανω απο μια ε30 μ3 γνησια....σε αψογη κατασταση και περιορισμενης εκδοσης...

Μηπως η σκεψη ειναι να ανακατασκευαστει και να πουληθει και να αγοραστει στην συνεχεια Μ3 Ε30????

Dim77
13-06-13, 12:05
Θα πάρει με αυτά τα λεφτά άλλους 20 σκαραβαίους + 15 T1 για να φτιάχνει :D

m_power_lunatic
13-06-13, 12:10
Θα πάρει με αυτά τα λεφτά άλλους 20 σκαραβαίους + 15 T1 για να φτιάχνει :D

Ναι σωστα,αυτο ειναι πιο Paganis style!!!!!!!!!

Dim77
13-06-13, 12:12
Πλάκα πλάκα τι ωραία οχήματα με στύλ και νόημα (και αντοχή) οι σκαραβαίοι και τα microbus.

TSAF
13-06-13, 12:20
Παιδια τα καλα & σωστα split, παιζουνε ευκολα στα 50-60χιλιαρικα. Τωρα αμα παμε σε van οπως 23window samba οι τιμες ξεπερνανε με φοβερη ευκολια τα 120 χιλιαρικα.

paganis
13-06-13, 16:22
Μηπως η σκεψη ειναι να ανακατασκευαστει και να πουληθει και να αγοραστει στην συνεχεια Μ3 Ε30????

ουτε κατα διανοια...αυτο θα παραμεινει στην κατοχη μου...
αν βρω κανα αλλο...και δεν ειναι παλιοτερο...τοτε ναι το συζηταμε να το φτιαξω και να το δωσω..ωστε να παρω και τα υπολοιπα aircooled..που θελω να εχω στην κατοχη μου...

paganis
13-06-13, 16:26
Θα πάρει με αυτά τα λεφτά άλλους 20 σκαραβαίους + 15 T1 για να φτιάχνει :D

ασε ...τα τ1 και οι πραγματικα παλιοι σκαραβαιοι..στην Ελλαδα ,που εχουν μεινει για ανακατασκευη...μετριουνται στα δακτυλα των χεριων ! θα πρεπει να αρχισω τις εισαγωγες,,,,

paganis
13-06-13, 16:28
Παιδια τα καλα & σωστα split, παιζουνε ευκολα στα 50-60χιλιαρικα. Τωρα αμα παμε σε van οπως 23window samba οι τιμες ξεπερνανε με φοβερη ευκολια τα 120 χιλιαρικα.

καπου ειδα μια δημοπρασια για 23samba...που εφτασε τα 210χιλ...εχουν ξεφυγει οι τιμες..

Dim77
13-06-13, 16:38
Το πόσο πάει η τιμή σε αυτά (τα σαμπα), έχει σχέση με το πόσο ωραία πέρναγαν οι επιβάτες τη δεκαετία του 60 μέσα σε αυτα? :smokin: :icon18:

m_power_lunatic
13-06-13, 18:23
Το πόσο πάει η τιμή σε αυτά (τα σαμπα), έχει σχέση με το πόσο ωραία πέρναγαν οι επιβάτες τη δεκαετία του 60 μέσα σε αυτα? :smokin: :icon18:

Top σχολιο!!!!!!

Απλα θεος!!!!!:nod::cheers:

paganis
13-06-13, 18:48
για του λογου το αληθες...
http://www.autoblog.com/2011/06/28/1963-volkswagen-bus-hammers-at-record-setting-217-800/

m_power_lunatic
13-06-13, 18:58
Ενα τετοιο-αν οχι λιγο νεοτερο-εχει και ο Jamie Oliver με συρομενο barbecue απο πισω του.

paganis
13-06-13, 19:10
Ενα τετοιο-αν οχι λιγο νεοτερο-εχει και ο Jamie Oliver με συρομενο barbecue απο πισω του.

εχω εντοπισει και ενα τετοιο...και περιμενω νεοτερα...

TSAF
14-06-13, 11:11
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3671762/

ωραιο μεροκαματο!!!!

M_enzo
14-06-13, 12:09
για να κουβαλαει την 550 καλο ειναι:P
πλακιτσα προφανως! κουκλί ειναι, με το καλο να τελειωσει το project.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/VW_T1_Porschetransporter_r.jpg
http://farm9.static.flickr.com/8390/8670955375_f5dd2aeaba.jpg

paganis
14-06-13, 14:08
για να κουβαλαει την 550 καλο ειναι:P
πλακιτσα προφανως! κουκλί ειναι, με το καλο να τελειωσει το project.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d1/VW_T1_Porschetransporter_r.jpg
http://farm9.static.flickr.com/8390/8670955375_f5dd2aeaba.jpg

κατι παρεμφερες(ειναι και μεσα στην φωτο)....δεν θα με χαλαγε να το κουβαλαει...αρκει να το χωραγε χωρις κοψιματα-ραψιματα.
Ισως εκεινοι που με ξερουν καλυτερα, ξερουν ποιος ειναι ο διακαης ποθος μου.

TSAF
14-06-13, 14:21
κατι παρεμφερες(ειναι και μεσα στην φωτο)....δεν θα με χαλαγε να το κουβαλαει...αρκει να το χωραγε χωρις κοψιματα-ραψιματα.
Ισως εκεινοι που με ξερουν καλυτερα, ξερουν ποιος ειναι ο διακαης ποθος μου.

Where there's a will, there's a way my friend και ας ειναι και type 2:rolleyes::rolleyes:

paganis
14-06-13, 14:24
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3671762/

ωραιο μεροκαματο!!!!

το εχω δει καιρο..και εχω στην αποθηκη και γνησιο μοτερακι 1,5 με παραλκομενα του απο τ1...
παρολλα αυτα...για να ασχοληθω με ενα αμαξι, πρεπει να μου κανει το ''κλικ''...και αυτο, ΔΕΝ...
τις αναπαλαιωσεις, δεν τις αντιμετωπιζω ως επαγγελμα..και συνεπως ως μεροκαματο...αλλα ως ενα τροπο αναψυχης, να πω οτι απεκτησα κατι που μου αρεσει...και αν το βαρεθω ή αλλαξουν οι στοχοι μου,,,να το δωσω , για κατι ακομα καλυτερο..

TSAF
14-06-13, 14:28
μια χαρα μαζι σου. Αν και εγω εχω ασχοληθει λιγο με το αθλημα αγοραζω πουλαω και να πω την αληθεια ειναι αρκετα ενδιαφερον ειδικα για εμας τους "ρακοσυλλέκτες"

paganis
14-06-13, 14:29
Where there's a will, there's a way my friend και ας ειναι και type 2:rolleyes::rolleyes:

αρα εχουμε ελπιδες... !

paganis
14-06-13, 14:37
μια χαρα μαζι σου. Αν και εγω εχω ασχοληθει λιγο με το αθλημα αγοραζω πουλαω και να πω την αληθεια ειναι αρκετα ενδιαφερον ειδικα για εμας τους "ρακοσυλλέκτες"

δυστηχως τα aircooled ειναι μικροβιο...και οποιος ειναι πραγματικα αρρωστος, δυσκολα δινει κατι που το ηθελε καιρο. προτιμα να το κρατησει και ας στερηθει απο αλλου..εκτος και του περασει η καψα..
πριν λιγο καιρο εδωσα τον 64αρη..και τον εδωσα κυριως, γιατι μου περασε...πλεον θελω παλαιοτερους και συγκεκριμενα μοντελα...
αν μου επετρεπαν τα οικονομικα μου..καθε τρεις και λιγο θα αγοραζα και απο καποιο...και ας μην το εφτιαχνα..αρκει να ξερω πως το εχω...

Τρωγοντας που λενε , ανοιγει η ορεξη..

TSAF
14-06-13, 14:43
δυστηχως τα aircooled ειναι μικροβιο...και οποιος ειναι πραγματικα αρρωστος, δυσκολα δινει κατι που το ηθελε καιρο. προτιμα να το κρατησει και ας στερηθει απο αλλου..εκτος και του περασει η καψα..
πριν λιγο καιρο εδωσα τον 64αρη..και τον εδωσα κυριως, γιατι μου περασε...πλεον θελω παλαιοτερους και συγκεκριμενα μοντελα...
αν μου επετρεπαν τα οικονομικα μου..καθε τρεις και λιγο θα αγοραζα και απο καποιο...και ας μην το εφτιαχνα..αρκει να ξερω πως το εχω...

Τρωγοντας που λενε , ανοιγει η ορεξη..

Been there, done it. Τα τελευταια χρονια εχω κολλησει με αυτα: http://www.rallybugs.com/

paganis
14-06-13, 14:49
Been there, done it. Τα τελευταια χρονια εχω κολλησει με αυτα: http://www.rallybugs.com/

εσυ εισαι ,πολλα περισσοτερα χρονια στον χωρο..οποτε σιγουρα τα εχεις περασει..
οι αγωνες με τα σκαθαρια ειναι ενα ξεχωριστο κομματι...και σου ευχομαι να το συνεχισεις για πολλα πολλα χρονια..
θα κατεβεις καθολου απο τατοι???

TSAF
14-06-13, 14:56
οχι θα παμε Ριτσωνα. Ετοιμαζουμε ενα καινουργιο 1303 Porsche Salzburg replica με ενα πραγματικα απιστευτο 1,6 μοτερ. Λογικα του χρονου θα ειναι ετοιμο και μπορει να φτιαξουμε και ενα type2 panel van service car στα ιδια χρωματα και με τα ιδια αυτοκολλητα. G

paganis
14-06-13, 15:31
οχι θα παμε Ριτσωνα. Ετοιμαζουμε ενα καινουργιο 1303 Porsche Salzburg replica με ενα πραγματικα απιστευτο 1,6 μοτερ. Λογικα του χρονου θα ειναι ετοιμο και μπορει να φτιαξουμε και ενα type2 panel van service car στα ιδια χρωματα και με τα ιδια αυτοκολλητα. G

αντε καλα τελειωματα...εχεις και εσυ δουλειες με φουντες..

E36-Hartge
14-06-13, 21:23
Πραγματικά φανταστικό αυτοκίνητο!
Είμαι στην φάση που ψάχνομαι για ενα t2 bus σε κατάσταση αποσύνθεσης αλλα είναι αυτό που λες "δεν μου έκανε κάποιο αυτό το κλίκ"

Νομίζω όμως οτι οσο περνάει ο καιρός λιγοστεύουν και αυτά και απο αυτά πολλά δεν έχουν άδειες....:mad:

Εύχομαι να το φτιάξεις όπως θέλεις και να χαρείς την κάθε στιγμή που θα δουλεύεις πάνω του.

paganis
14-06-13, 21:57
αν δεν τυχαινε αυτο..θα εψαχνα για ενα τ2 πικ απ.
θα πηγαινα μαλιστα αυτες τις μερες να εβλεπα ενα 69αρη με τα μικρα πισω φαναρακια...αλλα απο το πουθενα επεσα πανω στο τ1 και φυσικα δεν το αφησα να φυγει.
ωραια τα βανακια...αλλα νομιζω πως η καροτσα πισω , εχει αλλη χαρη.
επισης λογω ελλειψης χρονου...αρκετη δουλεια θα την δωσω σε εναν φιλο, παλιο σιδερα..οπου γνωριζει να δουλευει το μεταλλο...οπως κανενας κανουριος φανοποιος ,που φυσικα δεν εμπιστευομαι..
μαλιστα εψαξα και ποια πανελ..θα φτιαχτουν στο χερι με καλουπια και στραντζα και ποια θα αγοραστουν ετοιμα, εφοσον η ποιοτητα τους ειναι εφαμιλλη του εργοστασιου..
ελπιζω ετσι λοιπον, να κερδισω αρκετο χρονο...και να μην μου παρει πολλα χρονια...

E36-Hartge
15-06-13, 15:29
Ναι σίγουρα είναι άλλη φάση τα πικ απ δεν μπορώ να πω.
Έχω δει πολλά πικ απ που πραγματικά μετράνε.

Που θα πάει...κάπου θα πετύχω κι εγώ ένα.

paganis
15-06-13, 17:37
σημερα καταφερα και βρηκα το vin..
τελικα ειναι 57αρη.
πιστευα πως ειναι λιγακι παλαιοτερο...αλλα οπως και να χει ...ειναι ενα σπανιο οχημα. Μαλιστα μονο το ετος 57...η vw ειχε τοποθετησει τις semaphores (φλασακια) ..σε αυτο το σημειο...ενω απο το διαστημα 50 εως 56 και 58 εως 60...ηταν σε διαφορετικο, αλλα κοινο για αυτα τα ετη σημειο.
Μετα αφαιρεσε εντελως τις semaphores στα ευρωπαικα και εβαλε κανονικα φλας...οπως ειχαν και τα αμερικανικα, αρκετα χρονια πιο πριν.

M_enzo
16-06-13, 13:34
πολλες αγαπες μαζι
http://www.flickr.com/photos/barryoneilphotography/3071419984/

MIKEN636
16-06-13, 18:21
εγω εχω ενα Τ2 κλειστο και το σκεφτομαι σοβαρα να το κανω αναπαλαιωση...κανονικα με τα χαρτια του και τα λοιπα...ερωτηση μπορω να βγαλω ιστορικες μιας και ειναι επαγγελματικο;

paganis
16-06-13, 21:02
εγω εχω ενα Τ2 κλειστο και το σκεφτομαι σοβαρα να το κανω αναπαλαιωση...κανονικα με τα χαρτια του και τα λοιπα...ερωτηση μπορω να βγαλω ιστορικες μιας και ειναι επαγγελματικο;

καταθετεις προσωρινα πινακιδες..παιρνεις το χαρτι ακινησιας..και βγαζεις οπου θελεις ιστορικες.
κατα προτιμηση ελπα...μιας και ειναι φθηνοτερη..
αν θες ομως να το κυκλοφορεις συχνα...χωρις θεμα...πας εοοε...και την κανεις γαργαρα...

ThaNOS E46coupe
16-06-13, 22:05
Μιας και μας καυ_ _ _ _ _ σες βραδυατικα παρτε και μερικες απο την ανακατασκευη του δικου μου Τ2 ομως του 1976 του οποιου του εγινε ολικη ανακατασκευη και στο εσωτερικο του....με σκουρο καφε δερματινη. Και στην καροτσα του μεταφερει νοπα κρεατα απο τα σφαγεια νομιμα μιας και ειναι ισοθερμικο. Και μενει μονιμα σε γκαραζ...

TSAF
17-06-13, 09:09
Ωραιο το panel σου αλλα φοβερα μικρες οι φωτογραφιες. Παντως δειχνει κουκλακι. Οσοι τα ειχανε "ακουμπησει" τοτε στην Karenta μπορουσαν να το παραγγειλουν με το Τ4 μοτερ (pancake) οχι το 1,7 αλλα το 2,0 που πραγματικα ειναι φοβερα ροπατο και που πλεον με ψεματα στην κυριολεξια ανεβαζει δυναμη και ροπη παρα πολυ ευκολα.

MIKEN636
17-06-13, 12:42
καταθετεις προσωρινα πινακιδες..παιρνεις το χαρτι ακινησιας..και βγαζεις οπου θελεις ιστορικες.
κατα προτιμηση ελπα...μιας και ειναι φθηνοτερη..
αν θες ομως να το κυκλοφορεις συχνα...χωρις θεμα...πας εοοε...και την κανεις γαργαρα...

ναι θελω να το κινω συνεχεια χωρις θεμα...αρα δεν πειραζει που ειναι επαγγελματικο βγαζει κανονικα ιστορικες.μας εφτιαξες παλι και το μελαεταω συνεχεια μιας και δεν εχω πολλες σκουριες καθως ειναι ντυμενο ολο το αμαξι απο κατω με λαμαρινα.

paganis
17-06-13, 14:57
Μιας και μας καυ_ _ _ _ _ σες βραδυατικα παρτε και μερικες απο την ανακατασκευη του δικου μου Τ2 ομως του 1976 του οποιου του εγινε ολικη ανακατασκευη και στο εσωτερικο του....με σκουρο καφε δερματινη. Και στην καροτσα του μεταφερει νοπα κρεατα απο τα σφαγεια νομιμα μιας και ειναι ισοθερμικο. Και μενει μονιμα σε γκαραζ...

ομορφο φαινεται...αλλα οπως ειπε και ο Τσαφ...μια σταλια οι φωτο.
παντως και εγω καποια στιγμη ισως παρω και ενα τ2 πικ απ...πριν χαθουνε και αυτα.

ThaNOS E46coupe
17-06-13, 14:58
Δεν νομιζω να μπορεις να το χρησιμοποιεις στη δουλεια σου αν εχει ιστορικες πινακιδες...

τσαφ ευχαριστω φιλε . Θα ανεβασω πιο μεγαλες επειδη τις ανεβασα απο το κινητο βγηκαν μικρες... Αλα μη χαλαω το θρεν του φιλου που εχει ξεκινησει εναν πραγματικο αγωνα δρομου... Καλη επιτυχια του ευχομαι...

paganis
17-06-13, 15:01
ναι θελω να το κινω συνεχεια χωρις θεμα...αρα δεν πειραζει που ειναι επαγγελματικο βγαζει κανονικα ιστορικες.μας εφτιαξες παλι και το μελαεταω συνεχεια μιας και δεν εχω πολλες σκουριες καθως ειναι ντυμενο ολο το αμαξι απο κατω με λαμαρινα.

οταν λεω να το κινεις συχνα , χωρις θεμα...εννοω πως ναι μεν ειναι θεωρητικα παρανομο...αλλα στην εοοε, δεν ασχολητε κανεις
αν πχ...σε ελπα-φιλπα ...το κινεις συχνα και σε πετυχουν στον δρομο ή γινει καταγγελια...χανεις τις πινακιδες...

petroscf
18-06-13, 07:38
Wooow!! Πολύ όμορφο! Περιμένουμε την έναρξη εργασιών!!

ThaNOS E46coupe
18-06-13, 15:59
ομορφο φαινεται...αλλα οπως ειπε και ο Τσαφ...μια σταλια οι φωτο.
παντως και εγω καποια στιγμη ισως παρω και ενα τ2 πικ απ...πριν χαθουνε και αυτα.

είχε ο πεθερός μου και του έκλεψαν οι γύφτοι... ύστερα απο μιά εβδομάδα έπεσε στα χέρια μου φωτογραφία που το έπαιρνε με το γερανό κα μάλιστα του είχε πέσει και μιά φορά κάτω... φυσικά ή αστυνομία ΔΕΝ έκανε τίποτα....αλήτες, θέλουν μία με μονόβολο στο κεφάλι....σάν τα σκυλιά...

paganis
19-06-13, 13:17
εκπληξεων συνεχεια...
πριν καποιους μηνες, ειχα αγορασει ενα σκαραβαιο του 1957...οπως ελεγε η αδεια του, αλλα και ο αριθμος στο πατωμα.
το ειχα παρει κυριως για ανταλλακτικα..μιας και ειχε μπρος πισω αξονες και μοτερακι 1500 απο τ1..και καποια πραγματακια, που ετσι και αλλιως τα χρειαζομουνα.
το αμαξι λοιπον τοτε ,φορτωθηκε χωρις πολλα πολλα..και σταλθηκε για ''αγραναπαυση''...μεχρι να χρειαστω κατι απο πανω του και δεν ξανασχοληθηκα μαζι του.
ηρθε η στιγμη λοιπον ...να χρειαστω το μοτερακι και το σασμαν...για το τ1 του 57.
Σηκωσα λοιπον πισω καπο...και αρχισα να παρατηρω το μηχανοστασιο. Καποια πραγματακια ομως ,,,μου φανηκαν λιγο περιεργα...και αποφασισα να κοιταξω επιτελους τι μοντελο ειναι το σασι...μιας και κατι δεν μου κολλαγε..
ανοιξα λοιπον το μπροστινο καπο..απομακρυνα χρονια βρωμιας, ετριψα τις αλλοιωμενες μπογιες...και εμφανιστηκε το vin...
διαβαζοντας το ...σαν πρωτη αντιδραση, ηταν να το ξανατριψω ,γιατι απο το νουμερο, θεωρησα πως ελειπε καποια αρχικο ψηφιο..
μετα απο αρκετο τριψιμο..ο αριθμος παρεμεινε ιδιος...και εγω αναρωτιομουν ...ποσο πισω παμε.
ο αριθμος λοιπον (φαινεται και στην φωτο)..ειναι 142875...και αντιστοιχει σε σκαραβαιο του 1ου μηνα του 1950.
Τι σημαινει αυτο??? οτι το σασι ανηκει σε εναν μεταποιημενο ,σπλιτ σκαραβαιο. Παλαιοτερα για λογους κτεο, πολλοι αλλαζαν το πισω τζαμι με μεταγενεστερο..και καποιοι αλλαζαν αρκετα περισσοτερα. οπως στην περιπτωση μου , ακομα και ταμπλο.
εδω και τοσο καιρο ψαχνω για οβαλ σκαραβαιο ή στην ιδανικη περιπτωση για ενα σπλιτ στα ονειρα μου....και εγω το ειχα στο γκαραζ μου, χωρις να το ξερω.
αν ειναι το τυχερο σου...δεν χρειαζεται τελικα να το ψαξεις...θα σε βρει εκεινο...
http://imageshack.us/a/img35/6094/pstu.jpg
http://imageshack.us/a/img694/723/hlg6.jpg

TSAF
20-06-13, 12:03
@PAGANIS Αυτο ειναι ενος φιλου απο UK.

VW type I 2332cc με 48αρια IDA
5 speed Berg + ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αλλα πραγματα. Το αυτοκινητο στην τελευταια Santa Pod εκανε low 12's. To αυτοκινητο ειναι προς πωλησης για 20,000 gpb

paganis
20-06-13, 21:18
@PAGANIS Αυτο ειναι ενος φιλου απο UK.

VW type I 2332cc με 48αρια IDA
5 speed Berg + ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ αλλα πραγματα. Το αυτοκινητο στην τελευταια Santa Pod εκανε low 12's. To αυτοκινητο ειναι προς πωλησης για 20,000 gpb

ωραιο..αλλα αυτο ειναι οβαλ με αριθμο πλαισιου 500χιλ + .
το δικο μου , που το ειχα για ανταλλακτικα..μαλλον ειναι βιασμενο σπλιτ..που αξιζει να το επαναφερω καποια στιγμη στην αρχικη κατασταση.
το να βρεις οβαλ...ειναι σπανιο...το να βρεις σπλιτ..και μαλιστα στο γκαραζ σου...νομιζω πως απλα κληρωσε το λαχειο.. το αμαξι πλεον το αφησα για λυσιμο...θα ξεκαβουκωθει..θα πλυθει και θα ξεσαπιστει...ωστε να μεινει καθαρο..για ανακατασκευη στο μελλον...

PetrosD
21-06-13, 00:29
Τί σημαίνει οβάλ και τί σπλιτ;

E36-Hartge
21-06-13, 00:47
Εδώ είσαι...
http://imageshack.us/a/img826/7004/kq9i.jpg

PetrosD
21-06-13, 01:13
Α, στο παράθυρο αναφέρεται! Ευχαριστώ.

TSAF
27-06-13, 10:01
http://www.autoblog.com/2012/03/30/volkswagen-commercial-vehicles-opens-oldtimer-division-for-the-c/

paganis
27-06-13, 13:44
Προτιμω να το φτιαξω στο γκαραζ του σπιτιου μου...
Αν ηταν να το φτιαξω στην vw...θα επρεπε να τους γραψω κανα διαμερισμα..

ThaNOS E46coupe
27-06-13, 14:35
Δέ πιστευω να έχεις τέτοιες Βλέψεις για το Τ1 σου?:D
http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/12/volkswagen-transporter-met-porsche-motor

TSAF
27-06-13, 14:49
Προτιμω να το φτιαξω στο γκαραζ του σπιτιου μου...
Αν ηταν να το φτιαξω στην vw...θα επρεπε να τους γραψω κανα διαμερισμα..

για ανταλλακτικα μια χαρα ομως

paganis
27-06-13, 14:56
για ανταλλακτικα μια χαρα ομως

για ανταλλακτικα...εχω κανει ηδη λιστα με τα πανελ που θα αγορασω.
οσα δεν υπαρχουν θα φτιαχτουν σε στραντζα...

paganis
27-06-13, 14:59
Δέ πιστευω να έχεις τέτοιες Βλέψεις για το Τ1 σου?:D
http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/12/volkswagen-transporter-met-porsche-motor

μπαααα....ουτε να το βλεπω, δεν αντεχω το συγκεκριμενο.
το τ1..θα φτιαχτει στοκ εξωτερικα...αντε να παιξω με καποια custom διχρωμια και απο μηχανικα θα παντρεψω διαφορα...ωστε το οχημα να ειναι ικανο για μικρα ταξιδακια και events

TSAF
27-06-13, 16:09
μολις τελειωσεις με το split ψαξε και για ενα tempo matador που ειναι ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕ!!!

paganis
27-06-13, 16:20
μολις τελειωσεις με το split ψαξε και για ενα tempo matador που ειναι ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕ!!!

ειπαμε πως ασχολουμε με οτι μου κανει κλικ...και το ματαντορ...ειναι απλα χαλια.
οπως βλεπω την κατασταση...θα φτιαξω και θα κρατησω τα δυο σπλιτ(βαν και σκαρο)...οι αλλοι 2 (59 και 62)...θα βγουν προς πωληση...και θα προσπαθησω να φτιαξω κατι μοναδικο.

paganis
27-06-13, 16:30
απο τοτε που το ειχες ανεβασει...απλα με εχει στοιχειωσει.
http://www.leftlanenews.com/photos/vintech-p550-tribute-picture-6-0.html

M_enzo
27-06-13, 21:46
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151774740404047&set=a.350271979046.188133.350224009046&type=1&relevant_count=1&ref=nf

TSAF
18-07-13, 11:17
Καθως χαζευα ειπα να πως θα καταστρεψω τις διακοπες του Pagani και κατα πασα πιθανοτητα θα τον κανω να πουλησει οτι εχει:

1950 bug + 1955 pickup + split bug parts Price: make an offer
Hello,

Here is a rare opportunity to get 2 originals and rare vehicles in one shot.

I'm selling this package :
- 1950 split standard beetle, B-Baden feuerwehr, logos on doors, have pictures of the car when they received it at the bombermen station, restored frame, patina inside and outside, no rust, upholstery rebuilt, cable brakes. With OG 25HP (matching number) and a 30 HP.
More pictures here: https://picasaweb.google.com/108138126794560207813/Split

- 1955 European single cab bus that was used in a coton wire factory. OG survivor untouched. It has canopie/canvas. It is matching number (20- engine), semaphores. It has a logo on the rear of the bus, inside the bed and on the bottom left of the front face. OG painted licence plates still on the bus.
More pictures here: https://picasaweb.google.com/108138126794560207813/Ariege

- split bug parts in the bed of the pickup: more than ten 16'' rims (some restored, some not), doors, door glasses, glass mecanism, rear bumper, rear fenders, cutted dashboard, windshield antenna, dashboard knobs, rear windows, E-brake lever, pedal assembly, wiper motor assembly, brake cable, brake lining, interior light switches, small parts.

best offer


http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1472082

paganis
18-07-13, 14:30
την εχω δει την αγγελια...αλλα αφορα αμαξια, που εχω ηδη στην κατοχη μου...και περιμενουν την ανακατασκευη τους..
αυτο που ψαχνω τωρα για να πω, οτι μαζεψα οτι ηθελα απο vw...ειναι ενα οβαλ σκαραβαιος...

TSAF
18-07-13, 15:39
εχεις split beetle?

paganis
18-07-13, 15:48
εδω και καιρο ειχα παρει εναν σκαρο του 57(ετσι εγραφε το πατωμα)...το ειχα αφησει στην ακρη και τωρα που χρειαστηκα ανταλλακτικα...ειδα καποιες περιεργες αλχημειες στο καβουκι.
τριβοντας την μετωπη για τα νουμερα , ανακαλυψα το συγκεκριμενο νουμερο..
http://imageshack.us/a/img694/723/hlg6.jpg
αντιστοιχει σε 1 μηνα του 1950...
δυστηχως εχει αλαγμενο πισω παμπριζ και αλλα διαφορα....αλλα ετσι ομως γλυτωσε τοσα χρονια απο τους επιδοξους αγοραστες...αφου δεν γνωριζαν τι ειναι...

TSAF
18-07-13, 15:58
ειναι "χαλασμενος" ομως αυτος.

paganis
18-07-13, 16:13
ειναι "χαλασμενος" ομως αυτος.

παραμενει ομως καβουκι σπλιτ, εστω και εν μερη...και ξερω πολυ καλα ..πως δεν υπαρχουν αλλα εκει εξω.
δεν θα φτιαχτει για να αποτελεσει προτυπο γνησιοτητας ...αλλα προσωπικα εμενα , δεν με πειραζει να τον εχω.
εξαλλου οταν τελειωσει εξωτερικα...δεν θα καταλαβαινει κανεις διαφορα...

TSAF
18-07-13, 16:18
Oval υπαρχουν πολλα στην αγορα. Και Αμερικανικα & Ευρωπαικα, modified & plain stock.

paganis
18-07-13, 16:49
το ξερω οτι οβαλ, υπαρχουν ακομα...και στην ελληνικη αγορα.
απλα δεν θα ψωνισω καποιο ετοιμο...αλλα καποιο που αξιζει να φτιαχτει.
ισως επρεπε να ειχα παρει ενα...λιγο καιρο πριν, αλλα επειδη ειχε μαιμουδιες το αφησα..και οταν το μετανιωσα ειχε ηδη πωληθει.
εχασα και σχετικα προσφατα , ενα εντελως στοκ(δεν υπαρχει αλλο τετοιο στην Ελλαδα)...που πουληθηκε σχεδον τζαμπα, για να αδειασει τον χωρο σε μια γιαγια.....

ΛΑΓΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
08-08-13, 20:39
πολυ δυνατο project!!!!!!!

TSAF
24-09-13, 11:53
Take a look at this ****en mental barndoor

1954 Barndoor Single Cab sorted and Turbo Charged! Price: £24995
1954 Barndoor Single Cab pick up.

Only 13 1954 Barndoor single cab’s are registered in the world according to the BD Registry.

This one is very know and was originally built by the famous KCW in Colorado, full 76 page build pictures here:

http://www.kustomcoachwerks.com/forums/viewtopic.php?t=2728

It was then shipped to the UK where we have made some serious changes to the suspension, gearbox and replaced the engine with a turbo lump.

The spec is huge, some highlights are, 1954 Single Can Barndoor, full restoration, full Porsche brakes, Rancho high performance gearbox, vintage sifter, front line lock, tilts and bows with canvas, working semaphores, Barndoor clocks and dials, all working and a monster turbo charged T1 engine!

Engine spec is:

Type 1 2110 CB Turbo EFI.. (would cost over £10k to build!)
Well over 250bhp..
CB Super case 90.5. 8mm stud’s.
CB 82 mm crank
CB 5.5 inch H beam rods with ARP Bolts
Lightened steel flywheel 8 doweled, Chromalloy Gland nut.
Mahle 90.5 mm forged pistons.
All well balanced.
Manton push rod’s (Cut to length)
Jaycee Pushrod tubes
CB 1.4 high lift rockers
Big foot follower’s
Engel FK 7 Cam
CB CNC Round port head’s (port matched to intake manifolds)
CB breather tower with vented OG steel rocker cover’s (and fuel pump cover)
8.3:1 Compression ratio.
CB 48mm EFI throttle bodies on port matched inlet manifolds.
52 lbs injectors (good for around 300 HP I’m told)
Garret Hybrid T3/T4 turbo, Dei turbo blanket. (Good for over 400 HP I’m told)
Forge Motorsport Dump valve
CB easy tune ECU.
PLX wideband control unit for Lambda sensor.
CB turbo header, heat treated and Dei exhaust wrapped.
CB Magna spark electronic ignition system with coil pack and mapable advance curves linked into ECU.
Rancho Pro-street gearbox with 3.88 final drive, super diff, uprated side plates, longer 1st gear (ratios can be confirmed). Geared for 105 mph at 5000 rpm!! So cruises lovely at 65-70 mph.
Uprated clutch arm.
Sway-away uprated driveshafts.
All straight axled.
Twin circuit master cylinder.
Remote 72 row with fan oil cooler and filter.
All run’s lovely and cool.
Bespoke twin box exhaust system (nice deep tone, not drummy)
BMD pulley (Iron Cross) system.
Full dial set up in the front,
Digital fuel gauge,
3 cooling fans,

The list goes on!

This is a very rare, fully sorted, rare Magazine featured Barndoor pickup running a Turbo, Fuel injected engine..!

For info/spec/images please email us @ info@vwkampers.co.uk

Αμεσως πηρα τηλεφωνο μπας και εκανα καμια τραμπα με το δικο μου αλλα το αμαξι ειχε πουληθει στην Γερμανια. Το κακο ειναι οτι ο Ian ο ιδιοκτητης ψηνοταν για German Look γιατι του ειχα στειλει της φωτο απο το δικο μου πριν τον παρω τηλεφωνο αλλα δεν προλαβα τον βλαχο Γερμανο γαμωτο μου.

paganis
24-09-13, 15:16
Take a look at this ****en mental barndoor

1954 Barndoor Single Cab sorted and Turbo Charged! Price: £24995
1954 Barndoor Single Cab pick up.

Only 13 1954 Barndoor single cab’s are registered in the world according to the BD Registry.

This one is very know and was originally built by the famous KCW in Colorado, full 76 page build pictures here:

http://www.kustomcoachwerks.com/forums/viewtopic.php?t=2728

It was then shipped to the UK where we have made some serious changes to the suspension, gearbox and replaced the engine with a turbo lump.

The spec is huge, some highlights are, 1954 Single Can Barndoor, full restoration, full Porsche brakes, Rancho high performance gearbox, vintage sifter, front line lock, tilts and bows with canvas, working semaphores, Barndoor clocks and dials, all working and a monster turbo charged T1 engine!

Engine spec is:

Type 1 2110 CB Turbo EFI.. (would cost over £10k to build!)
Well over 250bhp..
CB Super case 90.5. 8mm stud’s.
CB 82 mm crank
CB 5.5 inch H beam rods with ARP Bolts
Lightened steel flywheel 8 doweled, Chromalloy Gland nut.
Mahle 90.5 mm forged pistons.
All well balanced.
Manton push rod’s (Cut to length)
Jaycee Pushrod tubes
CB 1.4 high lift rockers
Big foot follower’s
Engel FK 7 Cam
CB CNC Round port head’s (port matched to intake manifolds)
CB breather tower with vented OG steel rocker cover’s (and fuel pump cover)
8.3:1 Compression ratio.
CB 48mm EFI throttle bodies on port matched inlet manifolds.
52 lbs injectors (good for around 300 HP I’m told)
Garret Hybrid T3/T4 turbo, Dei turbo blanket. (Good for over 400 HP I’m told)
Forge Motorsport Dump valve
CB easy tune ECU.
PLX wideband control unit for Lambda sensor.
CB turbo header, heat treated and Dei exhaust wrapped.
CB Magna spark electronic ignition system with coil pack and mapable advance curves linked into ECU.
Rancho Pro-street gearbox with 3.88 final drive, super diff, uprated side plates, longer 1st gear (ratios can be confirmed). Geared for 105 mph at 5000 rpm!! So cruises lovely at 65-70 mph.
Uprated clutch arm.
Sway-away uprated driveshafts.
All straight axled.
Twin circuit master cylinder.
Remote 72 row with fan oil cooler and filter.
All run’s lovely and cool.
Bespoke twin box exhaust system (nice deep tone, not drummy)
BMD pulley (Iron Cross) system.
Full dial set up in the front,
Digital fuel gauge,
3 cooling fans,

The list goes on!

This is a very rare, fully sorted, rare Magazine featured Barndoor pickup running a Turbo, Fuel injected engine..!

For info/spec/images please email us @ info@vwkampers.co.uk

Αμεσως πηρα τηλεφωνο μπας και εκανα καμια τραμπα με το δικο μου αλλα το αμαξι ειχε πουληθει στην Γερμανια. Το κακο ειναι οτι ο Ian ο ιδιοκτητης ψηνοταν για German Look γιατι του ειχα στειλει της φωτο απο το δικο μου πριν τον παρω τηλεφωνο αλλα δεν προλαβα τον βλαχο Γερμανο γαμωτο μου.

η τιμη του ηταν αστεια..αξιζει τουλαχιστον τα διπλα,μην πω τα τριπλα, μακαρι να το ειχες κανει ανταλλαγη
τα barndoor..ειναι απλησιαστα και ειναι λογικο, μιας και υπαρχουν τοσα λιγα, 13 σαν και αυτο στον κοσμο.
αραγε σαν το δικο μου του 57 ευρωπαικο, ποσα να υπαρχουν??

TSAF
24-09-13, 16:41
Δεν τον προλαβα τον Γερμανο, shit happens.

paganis
11-11-13, 14:59
μιας και το σκαθαρι σιγα σιγα τελειωνει...ειπα να βαλω σε προγραμμα την αποκατασταση του τ1 μου.
εκανα μια αναζητηση ανταλλακτικων...και μαζεψα καποια απο αυτα . Δυστηχως ομως καποια δεν υπαρχουν κυριως λαμαρινα, οποτε υπαρχουν 2 επιλογες...
- να τα φτιαξω σε στραντζα
- να βρω καποιο αλλο οχημα για δοτη.

εψαξα λοιπον την πρωτη λυση...αλλα και παλι ..καποια κομματια δεν φτιαχνονται σε λογικο χρονο και συνεπως κοστος.
αφησα λοιπον ενα διαστημα μηπως εβρισκα καποιο τ1 Pick up για δοτη...αλλα ουτε βρηκα ...αλλα ουτε και θα μου πηγαινε καρδια να το κοψω.

με δεδομενο λοιπον οτι τα παραπετια του τ1 και η καροτσα, δεν βρισκονται και τα δικα μου δυσκολα επισκευαζονται κατεληξα να αγορασω ενα τ2 pick up που ειναι παραπλησια καποια μερη και να γινουν οι καταλληλες μετατροπες.
σαν παρουσιαζω λοιπον τον μελλοθανατο ..που θα κοπει για λιγα κομματια λαμαρινας που θα χρειαστουν.

http://imageshack.us/a/img850/6998/0k8k.jpg
http://imageshack.us/a/img811/1885/cml4.jpg

ισως παντρεψω και καποια μηχανικα μερη του..οπως αναρτηση , συστημα διευθυνσης και φρενα...μιας και εχει σαφεστατα καλυτερη οδικη συμπεριφορα και δισκοφρενα.

TSAF
11-11-13, 15:35
εχει πολλα μαγαζια σε Αμερικη και Αγγλια που φτιαχνουν ανταλλακτικα για Split. Αμα δεν το κανεις τελειως original τοτε ασχολησου με την creative engineering οσο αφορα τα μηχανικα οπως τιμονια, φρενα, αναρτηση.

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/search.php?submit=yes&keywords=&type=text&stype=all&username=&yearfrom=&yearto=&pricefrom=&priceto=&model[]=1949-67+Bus+-+Single+Cab&section[]=&wanted=show&zip=&zipdist=0&state[]=&usaregion=&country=&sort=date&sort_order=DESC&submitButton=Search

http://www.alanhschofield.com/ourparts/cat_475293-Body-Panels.html

paganis
11-11-13, 15:51
δεν βρηκα κανεναν να φτιαχνει παραπετια και για μεταχειρισμενα δεν εβρισκα , καροτσα βρηκα αλλα του τ2 φερνει πιο πολυ στο οριτζιναλ και με καποιες τροποποιησεις θα δειχνει ιδια. ( το τ2 ειναι αρκετα καθαρο και λυπαμαι που το κοβω...αλλα νομιζω πως ειναι προτιμοτερο να χρησιμοποιησω καποιες λαμαρινες vw ακομα και τ2...παρα νεες φτιαγμενες σε στραντζα, που ουδεμια σχεση εχουν σε παχος και ποιοτητα με τις εργοστασιακες.
εξωτερικα το αυτοκινητο εχω σκοπο να ειναι οσο το δυνατον οριτζιναλ..και νομιζω μιας και ο ανθρωπος που θα το επιμεληθει ειναι παλιος σιδερας...ειναι εφικτο (ολες οι επιδιωρθωσεις .θα γινουν με μπρουντζοκολληση που κανεις δεν ξερει να την δουλευει) εχω δει παλια επισκευη με μπρουντζοκολληση σε φτερο και πραγματικα δεν εχει σχεση με αργκον και λοιπες συγκολλησεις.
μηχανικα ομως επειδη θα χρησιμοποιητε συχνα και θελω οσο το δυνατον ανθρωπινο οχημα...θα γινουν αρκετες αλλαγες...το οριτζιναλ δεν οδηγητε καθημερινα και κανει μονο για εκθεση..
επισης σε μοτερ ενω εχω στην ακρη το εργοστασιακο 1,1 και ακομα ενα γνησιο 1,5 απο τ1...μαλλον θα καταληξω σε ενα type 4 2000cc και πανω...πιθανοτατα βελτιωμενο.

TSAF
11-11-13, 16:05
αμα πας για type4 βελτιωμενο 2,000 θα εχεις θεμα με αναρτηση, φρενα και σιγουρα σασμαν. Το κοστολογιο ειναι αρκετα πανω. Επισης για βελτιωμενο type 4 θα χρειαστεις πολλα και ακριβα πραγματα. Εγω θα κοιταγα για κανα type I μεχρι 1914cc για να κρατησω το κοστος σε λογικα πλαισια που και παλι ειναι αρκετα.

paganis
11-11-13, 16:07
οσο για την creative engineering...εχω μελετησει αρκετα τα προιοντα της και πιστευω οτι οντως ειναι μια καλη λυση..
στην πισω αναρτηση εχουν προσαρμοσει irs...οπου ουσιαστικα ειναι και το συστημα που χρησιμοποιει και το τ2 με αλλαγες στις βασεις εδρασης. Ισως ομως σε συνεργασια με ενα δικο μου μηχανουργο τροποποιησω το συστημα του τ2 πανω στο τ1,(ειναι ακριβως οτι εχει κανει η creative)
μπροστα μπορω να προσαρμοσω ,με αρκετη ευκολια τον αξονα απο το τ2 (που ειναι και ενισχυμενος)και να παιξω με ακρα και δισκοφρενα.
οσο για το συστημα διευθυνσης ειναι ακομα ενα κομματι που μελεταω...μιας και ο ατερμονας για μενα πρεπει να αντικατασταθει με καποιο αλλο συστημα.

TSAF
11-11-13, 16:08
Αμα θες βοηθεια για ανταλλακτικα type 4 let me know. H creative εχει βγαλει κομπλε κιτ κρεμαγιερας το οποιο ειναι και bolt on solution.

paganis
11-11-13, 16:28
εχω δρομο μεχρι να φτασω στο μοτερ...αλλα αμα ακουσεις για καμια καλη περιπτωση μοτερ, στειλε κανα μυνημα.
την εχω δει και την κρεμαγιερα...και πιθανοτατα για κατι τετοιο καταληγω.

TSAF
12-11-13, 09:36
πρεπει να μου πεις για τι μοτερ μεχρι ποσα κυβικα, κλπ Παντως για type4 το κοστος ειναι αρκετο.

TSAF
14-11-13, 10:39
2789cc[86x101.6] Angleflow headed street engine for sale complete running 4inch bore street engine, I am selling this on behalf of friend and it is currently located in Socal, but we can ship to Uk at no extra cost, and it can be collected or shipped from there if needed

Spec:

VW Waterboxer case, converted to aircooled cylinders, lifter bores bronze bushed for type 1 style lifters, shuffle pins on center main, insert in stud holes

86mm welded WBX crank by DPR
200mm VW flywheel modified by Heads up for T4 dia thrust shim
5.5 Scat H beam rods, 3/8 bolts, chevy journal
Stage 2 kennedy clutch cover
Scat 5 3/4 power pulley
All balanced

Kobelschmidt main bearings, Clevite rod bearings, mahle cam bearings

Shadeck 26mm oil pump, blueprinted then hard anodized

FK46 engle cam
Scat lifters
Angle flow cylinder heads[ 52mm intake 38mm exhaust valves, intakes are 7mm stem, exhaust 8mm stem]
Manley Ti retainers and keepers, K 800 springs, all machine work and full port 7 polish by Jeff Denham

Angle flow IDA manifolds match ported by Jeff Denham

Scat 1.4 ratio rockers with the exhaust side rocker pads welded and widened to suit the angle flow heads[ work done by Gene bergs]

Manton pushrods

WBX push rod tubes

Venolia 101.6 pistons[ balanced] with match honed AA cylinders

Bugpack cromoly head studs

1 7/8 sidewinder style header with 2 inch V band with 2 /12 dynomax muffler[ this was custom to all fit into a bug without cutting body] all ceramic coated

Italian IDAs machined to 51.5, with 46mm venturis, 3.0 needle and seats, -6 pro fuel inlets, 3rd progression holes and set screw to fix aux venturis in place[ carbs rebuilt & all work by Jaycee]

Bugpack Angleflow IDA linkage

MSD 6al and MSD billet distributor
NGK dr7ea plugs

All engine tin,Scat 36hp style shroud, welded fan, alternator etc

fuel pressure regulator and fuel lines to carbs included, this is pretty much a plug in a go deal Smiley

Compression is 10.0/1 with 0.067 deck height, 0.617 thou valve lift and is tuned and driven on regular 91 octane pump gas. Dynoed at 217hp @ the wheels

$ 7500/£5000


ΑΠΛΑ ΤΣΑΜΠΑ!!! Αμα σε ενδιαφερει πες μου να σε φερω σε επαφη.

paganis
14-11-13, 15:29
μπορει για το συγκεκριμενο μοτερ, τα λεφτα οπως λες να ειναι λιγα...αλλα το μπατζετ μου για μοτερ ειναι ακριβως στην μεση.
αν βρω κατι καλο σε αυτα τα λεφτα καλως...αλλιως, εχω ηδη βρει μια καλη προσωρινη λυση.

TSAF
14-11-13, 16:07
Οχι απλα λιγα ειναι το 1/3 της αξιας για ενα τετοιο μοτερ

paganis
14-11-13, 16:36
δεν ειναι αναγκη να ειναι τερμα βελτιωμενο...ενα προσεγμενο Type4 2λιτρο +.. θα ηταν αρκετο.

TSAF
14-11-13, 16:39
ενα προσεγμενο type4 2ltr+ θα σου φτασει στα ιδια ισως και παραπανω λεφτα.

paganis
14-11-13, 16:43
οπως ειπα...αν δεν φτανουν , θα βρεθει μια προσωρινη λυση,ωστε να κινω με ανεση το οχημα,,,,μεχρι να βρεθει το ''ιδανικο''μοτερ...ή να μαζεψω το επιπλεον ποσο.

paganis
14-11-13, 21:12
πρωτη μερα εργασιων στο τ1.
αφαιρεθηκαν τα σαπια παραπετια και γυρισαμε το αμαξι...ωστε να αφαιρεσω το σαπιο πατωμα της καροτσας.
στα εξ ων συνετεθει λοιπον, ωστε να ξαναπλυθει το αμαξι να κοπει οτι πρεπει..και να μπει στο συνεργειο.

http://imageshack.us/a/img24/8449/dmhp.jpg

paganis
20-11-13, 22:51
μιας και βρεθηκε μια καλη περιπτωση ,,,αγοραστηκε κινητηρας αεροψυκτος type4 2000cc με κωδικο CJ..με 2 μονα καρμπυρατερ και θα γινει ολικη ανακατασκευη στο μοτερ,,,ωστε να αποδωσει τα μεγιστα που θεωρω οτι για την περιπτωση του Τ1 ειναι αρκετα(τουλαχιστον για τωρα).
φωτο..οταν πλυθει και αρχισω να το λυνω..

paganis
18-12-13, 17:32
σε προσφατη βολτα, βρεθηκε ενα ακομα τ2 pick up, αρκετα καθαρο. Μονο ενα σαπιο στο σκαλοπατι του συνοδηγου( εχω ηδη δοτη) και κατι χαζοσαπακια στα παραπετια(φτιαχνονται ευκολα), απο κατω ειναι πεντακαθαρο. Η εικονα του φορτηγου , ειναι ικανοποιητικη και δουλευει κανονικα...οποτε το μαζεψα και του εδωσα μια στεγη.
http://imageshack.us/a/img28/7633/ezg8.jpg

http://imageshack.us/a/img600/324/d3ib.jpg

http://imageshack.us/a/img29/2184/la21.jpg

http://imageshack.us/a/img209/6072/01us.jpg

MZ3
18-12-13, 19:45
ο ρε τρέλα με τα τ1 τ2,,
πιτσιρικάς δούλευα σε μάντρα αυτοκινητον και πριν το δίπλωμα ειχα κανει αρκετά χιλιόμετρα με πορτοκαλί
τ2 σαν αυτό της φοτο

πολύ χαρχαλο ακόμα και πριν 20 χρόνια το συγκεκριμένο που είχα και πολύ λάδι συμπλήρωμα
δεν με ειχε αφήσει ποτέ πράγμα που δεν περίμενα ακόμα και χωρίς λάδι δεν ειχε πρόβλημα
για ποιότητα κύλισης δεν θέλω να αναφέρω κατι......




πάντα προτιμούσα το 323 του αφεντικού με τα zender σποιλερακια γύρο γύρο και τα τετράγωνα διπλά φανάρια :p