PDA

Επιστροφή στο Forum : Γνωμη για τοποθετηση gas σε bmw x5 3000cc


Vagelis
21-06-13, 16:57
Καλησπέρα , εχει κάποιος αποψη για καλη εγκατασταση γκαζιου σε bmw x5 3000cc ?

gpag
21-06-13, 19:13
Πάνω που θα ρώταγα κι εγώ για 330 e46, έχω ρωτήσει για BRC και LOVATO με τιμές γύρω στα 1500 ευρώ...όποιος ξέρει ή έχει βάλει ας μας απαντήσει....

GEORGE 1974
22-06-13, 14:56
Eγω έχω κάνει 24000χλμ και απο την πρώτη στιγμή δέν έχω κανένα απολύτος πρόβλημα !! Πρόσεξτε τον εγκαταστάτη !!!

NNIKOLOG
22-06-13, 18:48
Eγω έχω κάνει 24000χλμ και απο την πρώτη στιγμή δέν έχω κανένα απολύτος πρόβλημα !! Πρόσεξτε τον εγκαταστάτη !!!

πες μας καμια λεπτομερια (μαρκα - κοστος - εγγυηση - παρελκομενα - σε τι αμαξι) γιατι θα ενδιαφερει και αλλους

GEORGE 1974
22-06-13, 20:48
πες μας καμια λεπτομερια (μαρκα - κοστος - εγγυηση - παρελκομενα - σε τι αμαξι) γιατι θα ενδιαφερει και αλλους

Νομίζω δέν επιτρεπονται η διαφιμήσεις στο φορουμ για κάποιον εγκατατστάτη η κάποιο συστημα αερίου !!

gpag
24-06-13, 02:54
Νομίζω δέν επιτρεπονται η διαφιμήσεις στο φορουμ για κάποιον εγκατατστάτη η κάποιο συστημα αερίου !! Δεν νομίζω να ναι διαφήμιση να πει κάποιος τι σύστημα υγραερίου φοράει και αν έχει κάποιο πρόβλημα ή οποιαδήποτε αναφορά σε αυτό....και πάλι δεν ξέρω, μήπως να μας έλεγε κάποιος admin αν επιτρέπεται;

mitsos_chania
24-06-13, 16:08
Βαγγελη εχω εγω σε Χ5 3λιτρο..Το κιτ που εχουμε βαλει ειναι της brc.Ως τωρα που εχουμε κανει περιπου 25000χλμ δεν εχουμε κανενα θεμα.Η καταναλωση απο 16,7 εχει παει στο 18,2 βαση trip computer.Με υπολογισμους σε χρηματα,εκει που ηθελε 170€ για περιπου 500χλμ τωρα θελει 65€ για 370-380.

Tsatsas
24-06-13, 19:15
στην πρωτη περιπτωση το χιλιομετρο σου κοστιζε 0,340
ενω τωρα με το υγραεριο σου κοστιζει 0,175
αν υποθεσουμε οτι το συστημα υγραεριοκινησης σου κοστισε 1500
σε 9090χιλιομετρα θα εχεις κανει αποσβεση το συστημα και θα απολαμβανεις τα οφελη του υγραεριου στην τσεπη σου και μονο!:dblthumb2

mitsos_chania
25-06-13, 15:29
στην πρωτη περιπτωση το χιλιομετρο σου κοστιζε 0,340
ενω τωρα με το υγραεριο σου κοστιζει 0,175
αν υποθεσουμε οτι το συστημα υγραεριοκινησης σου κοστισε 1500
σε 9090χιλιομετρα θα εχεις κανει αποσβεση το συστημα και θα απολαμβανεις τα οφελη του υγραεριου στην τσεπη σου και μονο!:dblthumb2

Ειναι λιγο παραπανω το κοστος γιατι καιει και λιγη βενζινη μεχρι να ερθει σε θερμοκρασια λειτουργιας.Το κοστος του το εβγαλε στους 8 μηνες και περιπου 11000χλμ...

paganis
25-06-13, 20:44
στο συνολικο κοστος ενος συστηματος υγραεριου...θα πρεπει να προστεθει και η επιπλεον συντηρηση..η αλλαγη φιλτρου του συστηματος, τα αρκετα ακριβοτερα μπουζι, το ακριβοτερο κτεο κτλ...και η μειωση της ζωης ενος κινητηρα.
στο αμαξι της δουλειας εχω υγραεριο...εχω κανει αποσβεση σε λιγους μηνες...αλλα δεν ειμαι ικανοποιημενος απο την συνολικη λειτουργια του.
οτι συστημα και να βαλεις ,σημασια εχει η ρυθμιση του...οποτε προσοχη στον εγκαταστατη..

God
25-06-13, 22:56
στο συνολικο κοστος ενος συστηματος υγραεριου...θα πρεπει να προστεθει και η επιπλεον συντηρηση..η αλλαγη φιλτρου του συστηματος, τα αρκετα ακριβοτερα μπουζι, το ακριβοτερο κτεο κτλ...και η μειωση της ζωης ενος κινητηρα.
στο αμαξι της δουλειας εχω υγραεριο...εχω κανει αποσβεση σε λιγους μηνες...αλλα δεν ειμαι ικανοποιημενος απο την συνολικη λειτουργια του.
οτι συστημα και να βαλεις ,σημασια εχει η ρυθμιση του...οποτε προσοχη στον εγκαταστατη..

Τα φίλτρα τα καταλαβαίνω. 20-30€ είναι, αλλά είναι. Βάλε και κανένα τσιμουχάκι/κολλάρο/κτλ του υγραερίου απρόβλεπτη φθορά, γιατί δεν βάζουν και τα καλύτερα. +100€ το έτος είναι μία χαρά υπολογισμός.

Αλλά γιατί ακριβότερο ΚΤΕΟ; Και ακριβότερα μπουζί;

Τα μπουζί παραμένουν ίδια. Τα περί καλύτερων μπουζί κτλ είναι μπούρδες, καθέτως, πλαγίως και όρθια. Δεν χρειάζεται καμία μετατροπή εκεί.

Και γιατί να μειωθεί η ζωή του κινητήρα; Αν θεωρήσουμε βέβαια πως η εγκατάσταση είναι σωστή, όχι πως το έχεις βάλει σε VVTi κινητήρα που όλοι οι κατασκευαστές το απαγορεύουν και όλοι οι "μάστορες" αν πας σου βάζουν!

Η ζωή του κινητήρα, σε περίπτωση ορθής εγκατάστασης και λειτουργίας, παραμένει ανεπηρρέαστη. Δεν υπάρχει κανένας λόγος που η καύση υγραερίου θα μείωνε ζωή κινητήρα, εκτός αν συντρέχει άλλος λόγος, όπως π.χ. αυτός που προανέφερα.

Αυτό με το ΚΤΕΟ ακόμα δεν το έχω καταλάβει όμως. :scratchch

paganis
25-06-13, 23:06
το φιλτρο μπορει να κοστιζει λιγοτερα και απο 10-20 ευρω..αλλα στο συνεργειο χρεωνουν 60 ευρω.
αν χρησιμοποιεις εργοστασιακα μπουζι...θα βγαλουν λιγοτερα απο το μισο του προβλεπομενου χρονου ζωης τους...οποτε βαζεις καποια καλυτερα (περιπου 60 ευρω/τετραδα) και αντεχουν 30-40χιλ χλμ,
επισης το κτεο για οχηματα με υγραεριο...ειναι περιπου 30ευρω ακριβοτερο .
δεν ειναι πολλα τα λεφτα....και σιγουρα τα κανεις αποσβεση...αλλα σωστο ειναι να τα συνυπολογιζεις.
οσο για την διαρκεια ζωης του κινητηρα...οταν εχει σχεδιαστει για να καυσει βενζινη...αν του βαλεις οτιδηποτε αλλο(ακομα και τελεια ρυθμισμενο)...καλο δεν του κανεις.

God
25-06-13, 23:18
KTEO πέρασα πριν 2 μήνες και πλήρωσα τα προβλεπόμενα, δεν έχει καμία διαφορά. Δεν είναι στην δικαιοδοσία του ΚΤΕΟ να ελένξει την εγκατάσταση, γι'αυτό του πας την υπεύθυνη δήλωση του εγκαταστάτη που αναγράφει τι φοράει, δεν κοιτάνε τίποτα και ούτε έχουν το νομικό δικαίωμα να το κάνουν, μόνο τον αριθμό αδείας του εγκαταστάτη αντιγράφουν. Δεν ξέρω ποιό ΚΤΕΟ ζήτησε περισσότερα, αλλά ήταν παράνομο!

Στον κινητήρα δεν έχει καμία επίδραση, αρκεί βέβαια να μην συντρέχει άλλος λόγος. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί να καίει περίπου 80 διαφορετικές ποιότητες και είδη βενζίνης ανά την υφήλιο. Στην νότια Αμερική είναι μέχρι και 50% μίγμα με αιθανόλη σε κάποιες χώρες. Δεν παθαίνει απολύτως τίποτα ο κινητήρας - ΜΕΚ είναι, ό,τι και αν της βάλεις εντός των ορίων λειτουργίας της, θα το κάψει. Βέβαια, αν πας να της βάλεις πετρέλαιο, δεν θα το κάψει αλλά δεν φταίει η μηχανή, φταίει (για παράδειγμα) το ότι δεν μπορεί να το επεξεργαστεί/ψεκάσει και πως έχει την μισή συμπίεση απ'ότι θα έπρεπε, είναι εντελώς άλλος κύκλος λειτουργίας.

Τα μπουζί επίσης ζουν ακριβώς το ίδιο. Δεν αλλάζει απολύτως τίποτα που να αφορά την μακροζωία τους. Ίσα ίσα, τα ασημένια που κάνουν "καλύτερη σπίθα" και "προτείνονται για υγραέριο", ζουν πολύ λιγότερο καθώς το ασήμι έχει πολύ περιορισμένες αντοχές σε τέτοιες συνθήκες. Κι πριν βγει το υγραέριο στην ευρεία αγορά, τα ασημένια "μείωναν την κατανάλωση" και "αύξαναν την επιτάχυνση". Όλα αυτά είναι μπούρδες. Το μαμά μπουζί θα ζήσει ακριβώς όσο ήταν να ζήσει και με βενζίνη. Τα άλλα μπουζί, καλύτερα να μην μπουν ποτέ και για κανένα λόγο. Ίσως κανένα ιριδίου και για αυτούς που προτιμούν να τα δώσουν 5-πλάσια τιμή για να μην τα αλλάζουν κάθε 20.000χλμ - και όχι άλλου τύπου, ακριβώς αυτό που αντικαθιστά το μαμά.

paganis
26-06-13, 07:43
επειδη ρωτησα και εγω πριν 5-6μηνες..60 ευρω αν θυμαμαι καλα χωρις υγραεριο 90 ευρω με υγραεριο..
για τα μπουζι...οι γνωμες διαφερουν...εγω ομως λογω αυξημενων θερμοκρασιων, θεωρω οτι πρεπει να αλλαζονται συχνοτερα εκτος και βαλεις ιριδιου.
οσο για τον κινητηρα,,μπορει να καει 80 διαφορετικες βενζινες., ανα την υφηλιο..(με διαφορετικο προγραμμα, ανα ποιοτητα)...αλλα καπου θα ζησει περισσοτερο και καπου λιγοτερο.

kostastnt
26-06-13, 10:59
Για το ΚΤΕΟ να πω κάτι κουλό που συμβαίνει.. Στην Αθήνα σε χρεώνουν έξτρα αν έχεις αέριο και Θεσσαλονίκη όχι.. Δείτε τον τιμοκάταλογο της Auteco και θα το διαπιστώσετε..

God
26-06-13, 12:55
επειδη ρωτησα και εγω πριν 5-6μηνες..60 ευρω αν θυμαμαι καλα χωρις υγραεριο 90 ευρω με υγραεριο..
για τα μπουζι...οι γνωμες διαφερουν...εγω ομως λογω αυξημενων θερμοκρασιων, θεωρω οτι πρεπει να αλλαζονται συχνοτερα εκτος και βαλεις ιριδιου.
οσο για τον κινητηρα,,μπορει να καει 80 διαφορετικες βενζινες., ανα την υφηλιο..(με διαφορετικο προγραμμα, ανα ποιοτητα)...αλλα καπου θα ζησει περισσοτερο και καπου λιγοτερο.

Εγώ Αθήνα πέρασα, 60 ήταν κανονικά. Όπως σου είπα, κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Δεν υπάρχει ισχύουσα νομοθεσία που να επιτρέπει σε ΚΤΕΟ να ελέγχουν εγκαταστάσεις υγραερίου, ούτε να χρεώνουν κάτι γι'αυτές. Μόνο να αναγράφουν τον αριθμό του εγκαταστάτη και να ζητούν υπεύθυνη δήλωση από αυτόν, που την παίρνεις δωρεάν όταν κάνεις την εγκατάσταση σε οποιονδήποτε επαγγελματία. Μόνο αν πας σε άλλον εγκαταστάτη να πάρεις υπεύθυνη δήλωση για τον Α/Β λόγο ίσως σε χρεώσει κάτι.

Οι θερμοκρασίες καύσης του υγραερίου είναι μικρότερες από αυτές της βενζίνης στις ίδιες συνθήκες. Το πιο απλό που θα σου πω είναι πως η αυξημένη θερμοκρασία αυξάνει τον βαθμό απόδοσης μίας ΜΕΚ, άρα όχι απλά δεν συμβαίνει αλλά μάλιστα είναι και το επιθυμητό αποτέλεσμα όταν σχεδιάζεις κινητήρα να τον λειτουργείς όσο δυνατόν πιο θερμό γίνεται. Αυτό με τα μπουζί, τις θερμοκρασίες κτλ που κυκλοφορεί είναι άλλος ένας τιτανοτεράστιος μύθος. Αντιθέτως, το LPG δεν αφήνει και πολλά από τα κατάλοιπα που αφήνει η βενζίνη, οπότε θεωρητικά θα έπρεπε να λέμε πως ο κινητήρας ζει και περισσότερο. Αλλά, θεωρώντας πως η βενζίνη έχει μία Α ποιότητα, δεν είναι κύριος λόγος φθοράς και άλλες φθορές (π.χ. φυσιολογική φθορά κινούμενων μερών) παρουσιάζονται πολύ γρηγορότερα σε κάθε περίπτωση. Στην πράξη, μπορείς να αλλάζεις λάδι στα υπερδιπλάσια χλμ όταν κινείσαι με υγραέριο (αλλά πάντα εντός του ίδιου χρονικού ορίου, κατ'εμέ μέγιστο 1 έτος) διότι δεν ρυπαίνει και φθείρει το λιπαντικό. Άνετα κάποιος που άλλαζε λιπαντικό κάθε 3-4 μήνες και στα 5-6 χιλ χλμ, μπορεί να αλλάζει κάθε 6 μήνες και στα 10-12 χιλ χλμ, χωρίς καμία επιβάρυνση στην ποιότητα λίπανσης σε σχέση με πριν που κινούνταν με βενζίνη. Θα μπορούσαμε να το βάλουμε αυτό και στα οικονομικά συν του, αν το υπολογίζαμε σωστά το όλο θέμα.

Tsatsas
26-06-13, 15:19
αληθεια το ΚΤΕΟ ποσο ακριβαινει?

GEORGE 1974
26-06-13, 16:24
Εγω πάντως πέρασα κτέο πριν 15 μέρες και δέν με χρέωσαν έξτρα 45€ πληρωσα τώρα τη λέτε ????Όσω για τα φίλτρα όλα τα Ιταλίκα έχουν 10€ έως 15€ και τα αλλάζει κάθε 20000χλμ , τώρα για το Prins Vsi2 που φοράω εγώ ,ο κατασκευαστής της Prins λέει 75000χλμ και το κόστος είναι 40€ πώς τα βγάζεται τόσα πολλα΄, δέν μπορώ να καταλάβω !!

αληθεια το ΚΤΕΟ ποσο ακριβαινει?

Είδια τιμή είναι !!! δέν χρεώνουν κάτι έξτρα !!!

Είδια τιμή είναι !!! δέν χρεώνουν κάτι έξτρα !!!

Kαι σε δημόσιο Κτέο είναι 10€ φθηνότερα !!! 35€

Digou
26-06-13, 18:37
Εγώ έχω ένα 316 e36 του '97 M43B16 . Έβαλα υγραέριο όταν ο κινητήρας είχε 209.000 χλμ πριν 3 χρόνια σχεδόν της Zavoli. Τώρα έχω 286.000 χλμ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Συντήρηση υγραερίου, αλλάγη 2 φίλτρα κάθε 25.000 χλμ αξίας 50 ευρω. Μπουζί βάζω τα απλά, οχι ιριδίου , και λάδια 5w40 της bmw και αλλαγή κάυε 10.000 χλμ , άσε που μία φορά νόμιζα ότι είχα αλλάξει λάδια και τα είχα 18.000 χλμ.
ΚΤΕΟ πέρασα πέρυσι 39 ευρω , αλλά μου ζήτησαν και μία βεβαίωση απο τον εγκαταστάτη 15 ευρώ.

απο οικονομία 1.000 χλμ με 69 ευρω.

GEORGE 1974
26-06-13, 21:56
Εγώ έχω ένα 316 e36 του '97 M43B16 . Έβαλα υγραέριο όταν ο κινητήρας είχε 209.000 χλμ πριν 3 χρόνια σχεδόν της Zavoli. Τώρα έχω 286.000 χλμ και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Συντήρηση υγραερίου, αλλάγη 2 φίλτρα κάθε 25.000 χλμ αξίας 50 ευρω. Μπουζί βάζω τα απλά, οχι ιριδίου , και λάδια 5w40 της bmw και αλλαγή κάυε 10.000 χλμ , άσε που μία φορά νόμιζα ότι είχα αλλάξει λάδια και τα είχα 18.000 χλμ.
ΚΤΕΟ πέρασα πέρυσι 39 ευρω , αλλά μου ζήτησαν και μία βεβαίωση απο τον εγκαταστάτη 15 ευρώ.

απο οικονομία 1.000 χλμ με 69 ευρω.

Ετσι μπράβω +++ 1000000:cheers:

kefalismos
26-06-13, 22:25
Να το βάλεις φίλε μου . Εγώ έχω Aldessa ( τουρκικο ) σε 28άρι μοτέρ και σε mercedes compressor . Το 28άρι έχει 170.000 χμ με αέριο , περίπου 380.000 στο σύνολο . Δε καταλαβαίνεις καμία διαφορά με τη βετζίνη πέρα ότι είναι 1 κλικ πιο αργο , που εμένα δε με νοιάζει . Έτσι και αλλιώς το αμάξι βαραίνει με όλο τον εξοπλισμό επάνω και γεμάτο το ντεπόζιτο του υγραερίου οπότε πάμε στο 2 κλικ πιο αργό .
Στο mercedes με ζόρισε ( ίδια άλογα τα 2 αυτοκίνητα ), δε δούλεψε καλά και το έκανα και αρκετα χιλιόμετρα έτσι αλλά με αλλαγές μεγαλύτερο πνεύμονα άλλης μάρκας και μπεκ όλα καλά . Με προγραμματισμό μόνο δεν έστρωνε . Αυτό έχει 15000 με αέριο . Πλέον και αυτό δεν έχει διαφορα σαν λειτουργία με τη βετζίνη .
Δεν έχω πληρώσει τιποτα απο φθορά υγραερίου πουθενά . Τα φίλτρα στο bmw αλλάζονται όποτε θυμηθώ . Έχω κάνει και 50.000+ με τα ίδια φίλτρα και σαν καινούργια ήταν όταν τα βγαλα , δεν είχαν ρινίσματα και σκόνες μέσα . Κόστος φίλτρου , άνευ συζητήσεως .
Κανένα θέμα , μη το φοβάσε το υγραέριο .

pank
26-06-13, 23:00
Εγώ αντίθετα μετά από αρκετή ταλαιπωρία κανένα 5 μηνο τώρα πλέον δουλεύει καλά αλλά έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στο κιτ που έβαλα - εγκαταστάτη (NIGS - Τσοπελογιάννης στη Μεταμόρφωση). Μεγάλη προσοχή στον εγκαταστάτη και θα είσαι οκ. Αν θα έβαζα ξανά σήμερα άλλο κιτ θα έβαζα prins ή οπωσδήποτε κάτι που να έχει injection μπεκ και όχι ηλεκτροβαλβίδας.

Ανεξάρτητα από τα παραπάνω στο δικό μου με υγραέριο έχω να παρατηρήσω τα :
1-2 κλικ ποιό αργό (με ελάχιστη καθυστέρηση απόκρισης), ελάχιστο κόμπιασμα σε πολύ χαμηλές στροφές αλλά χωρίς να χτυπάνε τα πιράκια όπως με απλή αμόλυβδη (με 100άρα δεν έχει πρόβλημα), + 1 άτομο από το βάρος της εγκατάστασης και το καύσιμο, +20 με 22% αύξηση κατανάλωσης με το υγραέριο.

saikoE39
26-06-13, 23:22
Σε bmw δεν εχω αεριο...αλλα εχω σε bravo tjet (150ps)..viale 5ης γενιας..
Eχει κανει 20.000+ χλμ...πολυ καλη λειτουργιά...σε αποδοση καμια αισθητη διαφορα...
Απο την μερα που μπηκε εχεις παει 2 φορες στον εγκαταστατη για απλο τσεκ απ και μονο.

Tsatsas
27-06-13, 01:04
Kαι σε δημόσιο Κτέο είναι 10€ φθηνότερα !!! 35€

απο οσο ξερω δημοσια κτεο δεν υπαρχουν πια!

Εγώ αντίθετα μετά από αρκετή ταλαιπωρία κανένα 5 μηνο τώρα πλέον δουλεύει καλά αλλά έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στο κιτ που έβαλα - εγκαταστάτη (NIGS - Τσοπελογιάννης στη Μεταμόρφωση). Μεγάλη προσοχή στον εγκαταστάτη και θα είσαι οκ. Αν θα έβαζα ξανά σήμερα άλλο κιτ θα έβαζα prins ή οπωσδήποτε κάτι που να έχει injection μπεκ και όχι ηλεκτροβαλβίδας.

Ανεξάρτητα από τα παραπάνω στο δικό μου με υγραέριο έχω να παρατηρήσω τα :
1-2 κλικ ποιό αργό (με ελάχιστη καθυστέρηση απόκρισης), ελάχιστο κόμπιασμα σε πολύ χαμηλές στροφές αλλά χωρίς να χτυπάνε τα πιράκια όπως με απλή αμόλυβδη (με 100άρα δεν έχει πρόβλημα), + 1 άτομο από το βάρος της εγκατάστασης και το καύσιμο, +20 με 22% αύξηση κατανάλωσης με το υγραέριο.

στον τσοπελογιαννη δεν βαζουμε υγραεριο. μονο για να μπαλωσει κανα παλεας γενιας ψυγειο. μεχρι εκει φτανει η τεχνογνωσια τους

GEORGE 1974
27-06-13, 15:52
απο οσο ξερω δημοσια κτεο δεν υπαρχουν πια!





στον τσοπελογιαννη δεν βαζουμε υγραεριο. μονο για να μπαλωσει κανα παλεας γενιας ψυγειο. μεχρι εκει φτανει η τεχνογνωσια τους



Ποιος στο είπε 'οτι δεν υπάρχουν δημόσια κτεο !! υπαρχει στην μάνδρα Αττικης !! αλλά είναι μόνο πρωί !!

MZ3
27-06-13, 18:48
μακαρι να ειχα και εγω ενα σωστο κιτακι στο μ5 μου....