PDA

Επιστροφή στο Forum : Αντλία νερού, θερμοστάτης σε M50


PetrosD
29-06-13, 19:23
Είχα μια υπερθέρμανση στο μοτέρ και μου έσκασε το ψυγείο του καλοριφέρ.
Έτσι αναγκαστικά, έβγαλα καθίσματα και μοκέτα για πλύσιμο. Πάνω στη φούρια μου νόμιζα ότι έπρεπε να βγάλω και το ταμπλό, :drive2: οπότε βρήκα ευκαιρία να το αντικαταστήσω και αυτό γιατί ήταν σπασμένο σε 3 σημεία.

Επίσης έβγαλα το καπάκι του θερμοστάτη (M50B25TU) και με έκπληξη είδα ότι δεν υπήρχε θερμοστάτης!! Το υποψιαζόμουν ότι δεν υπάρχει, αλλά κανείς από τους μάστορες που είχαν δει το αμάξι δεν το επιβεβαίωσε, ούτε έκανε τον κόπο να ψάξει.
Οπότε πάω για αγορά θερμοστάτη 88 βαθμών κελσίου. (τον προτιμώ από αυτόν των 92 βαθμών.) Λέω να τον ψωνίσω καινούριο από Κορφιάτη. Έχετε καμιά άλλη πρόταση, για το ίδιο προϊόν σε φτηνότερη τιμή;

Στη συνέχεια έβγαλα τον ιμάντα που δίνει κίνηση στα περιφερειακά για να ελέγξω και την αντλία νερού. Ο ιμάντας είναι σε αυτή την κατάσταση:

http://i427.photobucket.com/albums/pp358/Marinap_1985/BMW/Imantas_zps680da224.jpg

και λέω να τον αλλάξω. Κανείς δεν ξέρει πόσα km έχει κάνει.

Στη συνέχεια έβγαλα την αντλία ψυκτικού και είναι σε αυτή την κατάσταση (είναι μεταλλική):

http://i427.photobucket.com/albums/pp358/Marinap_1985/BMW/Antlia_zpsd9d2716f.jpg

Το δεξί μισό το έτριψα πρόχειρα και νομίζω ότι αν την τρίψω όλη θα καθαρίσει καλά.

Βέβαια φοβάμαι τα πτερύγια, γιατί υπάρχει φθορά στη βάση τους, δεν ξέρω αν τη διακρίνετε σε αυτή τη φωτογραφία:

http://i427.photobucket.com/albums/pp358/Marinap_1985/BMW/Antlia2_zps1b7c80b8.jpg

Τί λέτε;

Έχω διαβάσει για κάποια Stewart αντλία, πολύ καλή, αλλά με κόστος 150 περίπου ευρώ, την αποκλείω.
Στο realoem υπάρχει refurbished με part number 11517527799 και τιμή καταλόγου 115.83 δολάρια.
Μεταχειρισμένη, δε θα αισθανόμουν άνετα να βάλω.
Για προτείνετε που θα βρω αντλία;

Όλα τα ανταλλακτικά σκεφτόμουν να τα παραγγείλω από τον Κορφιάτη, μιας και ψωνίζω συχνά από εκεί, αλλά όποιος έχει και άλλες προτάσεις σε καταστήματα aftermarket, δεκτές.
Ευχαριστώ!

ThaNOS E46coupe
29-06-13, 20:40
εγώ πάντως που άλλαξα αντλία 70ευρώ πλήρωσα... μπορεί να μήν ήταν γνήσια αλλα σίγουρα δεν ήταν κινέζικη....

Nick_compact
29-06-13, 22:08
Με σκέτο νεράκι δούλευε το μοτέρ;

paganis
29-06-13, 22:48
το ψυκτικο σου,,,,μαλλον ηταν μαρκας ευδαπ.
αλλαξε την τρομπα...οπωσδηποτε με καποια μεταλλικη πχ swag..

PetrosD
30-06-13, 00:06
4 χρόνια το έχω, ο προηγούμενος μάλλον νερό του έβαζε, που να ξέρω.

εγώ πάντως που άλλαξα αντλία 70ευρώ πλήρωσα... μπορεί να μήν ήταν γνήσια αλλα σίγουρα δεν ήταν κινέζικη....

Από που;

PetrosD
30-06-13, 00:58
Μήπως πουλάνε μόνη της τη φτερωτή, να την αλλάξω;

paganis
30-06-13, 10:04
Πετρο απο την στιγμη που το εχεις 4 ολοκληρα χρονια...θα επρεπε να ξερεις ακριβως που ποναει το αμαξι σου.
επισης, δεν εχω ξαναδει σε αμαξι που κυκλοφορει ιμαντα σε τετοια κατασταση..θα επρεπε να τον ειχες αλλαξει χρονια πριν..
οσο για την τρομπα....μιας και προκυτε για ζωτικης σημασιας εξαρτημα, να παρεις το καλυτερο που αντεχει η τσεπη σου...και να μην κανεις μπαλωματα.

PetrosD
30-06-13, 10:32
Δεν έχεις άδικο, αλλά πονούσε σε τόσα σημεία που έχασα τη μπάλα!
Όταν το πήρα δεν ήξερα σχεδόν τίποτα από τα E30. Σήμερα μπορώ να το λύσω και να το ξαναδέσω. Μόνο κυλινδροκεφαλή δε βγάζω.

m_power_lunatic
30-06-13, 11:20
Δεν έχεις άδικο, αλλά πονούσε σε τόσα σημεία που έχασα τη μπάλα!
Όταν το πήρα δεν ήξερα σχεδόν τίποτα από τα E30. Σήμερα μπορώ να το λύσω και να το ξαναδέσω. Μόνο κυλινδροκεφαλή δε βγάζω.

Καλως ηρθες στα παλαια και κλασσικα αυτοκινητα!!!:cheers:

Ε21 θες να πεις μαλλον.

Dimpas
30-06-13, 12:56
Το θέμα είναι να βρείς ΓΙΑΤΙ δεν πήγαιναν τα νερά στο ψυγείο και έσκασε το καλοριφέρ !
Θερμοστάτη δεν είχες , η αντλία αν λειτουργούσε θα έπρεπε να έστελνε τα νερά στο ψυγείο και να μην σκάσει το καλοριφέρ !

PetrosD
30-06-13, 13:29
Ρε Γιάννη E30 έχω!! Δε το έχεις δει στη συνάντηση;;

http://i427.photobucket.com/albums/pp358/Marinap_1985/2.jpg

Δημήτρη, θα προσπαθήσω να το βρω αλλά μάλλον θα το αφήσω για το μάστορα.

tasos.kamv
30-06-13, 14:04
Θα σε μπέρδεψε με τον Πέτρο (petroscf) που έχει τη γριά (Ε21...)

rapid_fast
30-06-13, 14:33
Το θέμα είναι να βρείς ΓΙΑΤΙ δεν πήγαιναν τα νερά στο ψυγείο και έσκασε το καλοριφέρ !
Θερμοστάτη δεν είχες , η αντλία αν λειτουργούσε θα έπρεπε να έστελνε τα νερά στο ψυγείο και να μην σκάσει το καλοριφέρ !

Εχω την εντύπωση πως αν τα νερά δεν πηγαίνουν δεν ανεβαίνει η πίεση..
Ενώ αν δεν μπορούν να φύγουν υπάρχει το πρόβλημα...

MZ3
30-06-13, 23:30
με τέτοιο ιμάντα εγώ θα απορούσα αν πηγαίνανε τα νερά :p

PetrosD
30-06-13, 23:37
Μια χαρά γύριζαν όλα με αυτόν τον ιμάντα. Στην πραγματικότητα δεν έχω κανένα πρόβλημα να τον βάλω πάλι πάνω και να συνεχίσω να κινούμαι. :D
Αλλά μην αρχίσετε να με κράζετε, δε θα τον βάλω.:D Θα τον αλλάξω λέμε, μη βαράτε!!!

oldcarskickass
30-06-13, 23:43
Εμένα πάντως αν έβλεπα την αντλία σε αυτή τη φάση θα με ανησυχούσε και η σκουριά που θα έχει μαζευτεί σε διάφορα σημεία του μοτέρ.

Υπάρχει μήπως κάποιο καθαριστικό ή κάποια μέθοδος για να φύγει;

PetrosD
30-06-13, 23:54
Με ανησυχεί και πολύ μάλιστα. Έχω ψωνίσει ένα καθαριστικό ψυγείου LIQUI MOLY 1804 (https://www.google.gr/search?client=firefox-a&hs=0hl&rls=org.mozilla:en-GB:official&channel=rcs&q=LIQUI+MOLY&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48572450,d.Yms&biw=1280&bih=646&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=3KjQUe6mDMjTswafuoHgDA#um=1&client=firefox-a&hs=12Q&rls=org.mozilla:en-GB%3Aofficial&channel=rcs&hl=en&tbm=isch&sa=1&q=LIQUI+MOLY+1804&oq=LIQUI+MOLY+1804&gs_l=img.3..0i24.105858.106997.0.107391.5.3.0.2.2. 0.146.361.1j2.3.0...0.0...1c.1.18.img.T5toKJToGyw&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.48572450,d.Yms&fp=5d6285bc3c84c395&biw=1280&bih=646) και θα καθαρίσω ό,τι μπορώ.

m_power_lunatic
01-07-13, 11:20
Θα σε μπέρδεψε με τον Πέτρο (petroscf) που έχει τη γριά (Ε21...)

Aκριβώς,σε μπερδεψα.

PetrosD
04-07-13, 01:38
Έβαλα καινούρια ροδάκια τεντωτήρα, καινούριο ιμάντα (που είναι πιο κοντός από τον παλιό, επειδή ο παλιός είχε ξεχειλώσει), καινούριο θερμοστάτη, καινούρια αντλία νερού.
Δεν έχω βάλει ακόμα το καλοριφέρ, για να βάλω μπρος.