PDA

Επιστροφή στο Forum : BMW e34 518i turbo ρελαντί


chrisath
22-07-13, 15:40
Παιδιά έχω θέμα με το ρελαντί, παρουσιάζει μεγάλη αστάθεια. Τη μια δουλεύει σε ψηλές στροφές (1000 στροφές), και την άλλη δουλεύει σε πολύ χαμηλές(650-700). Σε όποιον και να το πήγα του εκανε μια απλή ρύθμιση, αλλα δεν έλυνε το πρόβλημα και παρουσίαζε μετα την ίδια αστάθεια, οποτε δεν πρεπει ν ειναι θεμα ρύθμισης ρελαντί. Το αμάξι είναι turbo μετατροπή. Αλλα αυτό το πρόβλημα το είχε πάντα. Εχει παρουσιαστεί σε κανέναν παρόμοιο πρόβλημα; Εχετε να προτείνετε κάποια λύση ή κανένα συνεργείο που να έχει εμπειρία με αυτά τα αυτοκίνητα; Ευχαριστω για το χρόνο σας

santo
22-07-13, 15:57
Συνήθως σε turbo το πρόβλημα προέρχεται από κάποιο σωληνάκι υποπίεσης. Τα έχεις κοιτάξει ?

rapid_fast
22-07-13, 16:15
Δε ρυθμίζει το ρελαντί σε αυτά τα αυτοκίνητα..
Η πεταλούδα γκαζιού έχει ποτενσιόμετρο, απο εκεί έχει θέμα..
Οταν είναι οπλισμένο πάει στις 1000-1100 οταν είναι ξεόπλιστο 780-820 νομίζω..

chrisath
22-07-13, 17:16
Τα σωληνακια υποπιεσης υποτίθεται ότι τα έχουν κοιτάξει αλλα το πρόβλημα το είχε και πριν το τουρμπο. Λέτε να είναι θέμα πεταλούδας ή εγκεφάλου; Λέτε άμα του κανουν κανά έλεγχο στον εγκέφαλο να δείξει τίποτα;

Stunt Mike
22-07-13, 21:00
Προσωπικα πιστευω οτι απλως εχει χαλασει το ποτενσιομετρο σου αφου λες οτι το'κανε και πριν το τουρμπισμα....Ειδαλλως αν τωρα ειναι πιο εντονο το φαινομενο,το ποτενσιομετρο απλως μπερδευεται με τον,εστω κι ελαχιστα,εξτρα αερα που στελνει η τουρμπινα σου ακομα και στο ρελαντι,γι'αυτο και κανει αυτες τις ασταθειες.Προφανως το δουλευεις με εργοστασιακο εγκεφαλο ακομη??

chrisath
23-07-13, 15:14
Προσωπικα πιστευω οτι απλως εχει χαλασει το ποτενσιομετρο σου αφου λες οτι το'κανε και πριν το τουρμπισμα....Ειδαλλως αν τωρα ειναι πιο εντονο το φαινομενο,το ποτενσιομετρο απλως μπερδευεται με τον,εστω κι ελαχιστα,εξτρα αερα που στελνει η τουρμπινα σου ακομα και στο ρελαντι,γι'αυτο και κανει αυτες τις ασταθειες.Προφανως το δουλευεις με εργοστασιακο εγκεφαλο ακομη??

Ναι είναι με τον εργοστασιακό εγκέφαλο. Τωρα αυτο με το ποτενσιομετρο δεν το είχα σκεφτεί να πώ την αλήθεια και δεν έχω ιδέα πώς το τσεκάρεις... Οπότε τι προτείνεις να κάνω? ξέρεις κανέναν που να έχει εμπειρία με τέτοια αμάξια? Thanks εκ των προτέρων!

PetrosD
23-07-13, 15:35
Αρχικά πες μας αν έχεις ποτενσιόμετρο θέσης πεταλούδας (TPS για συντομία) με 2 επαφές (διακόπτη) ή με 3 επαφές (ποτενσιόμετρο)

Αν έχεις με 3 επαφές, υπάρχουν 2 τύποι. Ανάλογα με τις μετρήσεις, θα καταλάβεις ποιο τύπο έχεις.

Βγάλε τον κονέκτορα από τον TPS.
Όπως κοιτάς τον TPS, αριθμείς τις επαφές του, 1 τέρμα δεξιά, 2 στη μέση και 3 τέρμα αριστερά.
Πάρε ένα ωμόμετρο και μέτρα αντιστάσεις. Πρέπει να έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Τύπος 1:
1 & 2, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Τύπος 2:
1 & 3, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Μακάρι να σε βοήθησα.

chrisath
23-07-13, 15:47
Αρχικά πες μας αν έχεις ποτενσιόμετρο θέσης πεταλούδας (TPS για συντομία) με 2 επαφές (διακόπτη) ή με 3 επαφές (ποτενσιόμετρο)

Αν έχεις με 3 επαφές, υπάρχουν 2 τύποι. Ανάλογα με τις μετρήσεις, θα καταλάβεις ποιο τύπο έχεις.

Βγάλε τον κονέκτορα από τον TPS.
Όπως κοιτάς τον TPS, αριθμείς τις επαφές του, 1 τέρμα δεξιά, 2 στη μέση και 3 τέρμα αριστερά.
Πάρε ένα ωμόμετρο και μέτρα αντιστάσεις. Πρέπει να έχεις τα παρακάτω νούμερα:

Τύπος 1:
1 & 2, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 3, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Τύπος 2:
1 & 3, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, κλειστή πεταλούδα, 3000 ωμ περίπου.
1 & 2, τέρμα ανοικτή πεταλούδα, 1000 ωμ περίπου.

Μακάρι να σε βοήθησα.

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! ελπίζω και γω να βγάλω καμιά άκρη με το πρόβλημα