PDA

Επιστροφή στο Forum : Κοκκινη ενδειξη μπαταριας για λιγο οταν βαζω μπρος


120ihatch
26-07-13, 09:47
Γεια χαρα

Μπαινω στο αμαξι, βαζω την καρτουλα στην υποδοχη, παταω συμπλεκτη , και το κουμπι για να βαλω μπροστα το μοτερ.

Αφου το μοτερ ειναι στο ρελαντι μετα απο 5 δευτερα αφοτου εχω βαλει μπροστα εμφανιζεται η κοκκινη ενδειξη μπαταριας.

Η κοκκινη ενδειξη μπαταριας παραμενει ως σφαλμα στο μενου "check" και μετα απο 1 λεπτο σβηνει εντελως η ενδειξη σφαλματος. Το τονιζω: η ενδειξη εμφανιζεται πεντε δευτερα αφοτου βαλω μπρος και εξαφανιζεται τελειως μετα απο ενα λεπτο, σαν να μην υπαρχει προβλημα.

Το παραπανω συμβαινει ακριβως το ιδιο καθε φορα που βαζω μπροστα.


Σημειωστε οτι ο ιμαντας δυναμο δεν φαινεται χαλαρος, ουτε κανει θορυβο.
Λετε να ξεκινα προβλημα στο δυναμο και να χρειαζεται αλλαγη?
Η μπαταρια του αυτοκινητου ειναι η εργοστασιακη, 6 ετων, αλλα ειμαι στο χωριο και δεν εχω βολτομετρο να τη μετρησω. Επιπλεον στο βιβλιο συντηρησης γραγει οτι η πεσμενη μπαταρια φαινεται σανπορτοκαλι μπαταρια στο ταμπλω, ενω η αδυναμια φορτισης εμφανιζεται σαν κοκκινη ενδειξη οπως στην περιπτωση μου.

Παρακαλω γραψτε αν γνωριζετε, συγνωμη αν εχω κανει ορθογραφικα η αλλα λαθη- γραφω απο κινητο.
Ευχαριστω προκαταβολικα-γραψτε αν ξερετε κατι για το θεμα.

sakis4paok
26-07-13, 12:04
Γεια χαρα

Μπαινω στο αμαξι, βαζω την καρτουλα στην υποδοχη, παταω συμπλεκτη , και το κουμπι για να βαλω μπροστα το μοτερ.

Αφου το μοτερ ειναι στο ρελαντι μετα απο 5 δευτερα αφοτου εχω βαλει μπροστα εμφανιζεται η κοκκινη ενδειξη μπαταριας.

Η κοκκινη ενδειξη μπαταριας παραμενει ως σφαλμα στο μενου "check" και μετα απο 1 λεπτο σβηνει εντελως η ενδειξη σφαλματος. Το τονιζω: η ενδειξη εμφανιζεται πεντε δευτερα αφοτου βαλω μπρος και εξαφανιζεται τελειως μετα απο ενα λεπτο, σαν να μην υπαρχει προβλημα.

Το παραπανω συμβαινει ακριβως το ιδιο καθε φορα που βαζω μπροστα.


Σημειωστε οτι ο ιμαντας δυναμο δεν φαινεται χαλαρος, ουτε κανει θορυβο.
Λετε να ξεκινα προβλημα στο δυναμο και να χρειαζεται αλλαγη?
Η μπαταρια του αυτοκινητου ειναι η εργοστασιακη, 6 ετων, αλλα ειμαι στο χωριο και δεν εχω βολτομετρο να τη μετρησω. Επιπλεον στο βιβλιο συντηρησης γραγει οτι η πεσμενη μπαταρια φαινεται σανπορτοκαλι μπαταρια στο ταμπλω, ενω η αδυναμια φορτισης εμφανιζεται σαν κοκκινη ενδειξη οπως στην περιπτωση μου.

Παρακαλω γραψτε αν γνωριζετε, συγνωμη αν εχω κανει ορθογραφικα η αλλα λαθη- γραφω απο κινητο.
Ευχαριστω προκαταβολικα-γραψτε αν ξερετε κατι για το θεμα.Αφου η αδυναμη μπαταρια ειναι πορτοκαλι,τοτε ειναι δυναμο αλλα αν φορτιζει κανονικα μαλλον ειναι καστανια της τροχαλιας του δυναμο,μηπως κανει και λιγο θορυβο;

120ihatch
26-07-13, 12:18
Ευχαριστω πολυ, θορυβο δεν κανει καθολου, τροχαλια δυναμο εχω αλλαξει πριν 30.000 χλμ

rapid_fast
26-07-13, 13:41
Μη την ψάχνεις...
Μοτέρ valvetronic.....

120ihatch
26-07-13, 16:23
Γεια σου πανο,
Εχω αλλαξει μοτερ valvetronic (μαζι με ρουλεμαν δυναμο) πριν 30.000 χλμ

rapid_fast
26-07-13, 17:12
Γεια σου πανο,
Εχω αλλαξει μοτερ valvetronic (μαζι με ρουλεμαν δυναμο) πριν 30.000 χλμ

Καινούριο έβαλες? είναι μοτέρ βαλβτρόνικ 1000000% αυτή η βλάβη.. Δοκίμασε να κάνεις αρχικικοποίηση ξανα...

120ihatch
26-07-13, 19:17
Ναι καινουργιο (σε εξουσιοδοτημενο)

Θα αλλαξω μπαταρια (αφου αργα η γρηγορα θα χρειαστει αλλαγη ) και θα ενημερωσω με λεπτομερειες για την εξελιξη του θεματος

rapid_fast
26-07-13, 19:41
Ναι καινουργιο (σε εξουσιοδοτημενο)

Θα αλλαξω μπαταρια (αφου αργα η γρηγορα θα χρειαστει αλλαγη ) και θα ενημερωσω με λεπτομερειες για την εξελιξη του θεματος

Δεν είναι απο την μπαταρία, ούτε απο το δυναμό...
Φρακάρει το μοτέρ, και τραβάει ρευμα...
Το επόμενο είναι να σου ανάψει eml σποραδικό όταν δε θα μπορέσει να πάρει θέση..
(σε ένα με δύο μήνες απο τη στιγμή του σποραδικού κόκκινου)
Αλλά φυσικά, πάντα πρέπει να κρατάω και μια επιφύλαξη, καθότι έχω αποδειχτεί
δεκάδες φορές άστοχος..

GEORGE 1974
27-07-13, 12:03
Γεια χαρα

Μπαινω στο αμαξι, βαζω την καρτουλα στην υποδοχη, παταω συμπλεκτη , και το κουμπι για να βαλω μπροστα το μοτερ.

Αφου το μοτερ ειναι στο ρελαντι μετα απο 5 δευτερα αφοτου εχω βαλει μπροστα εμφανιζεται η κοκκινη ενδειξη μπαταριας.

Η κοκκινη ενδειξη μπαταριας παραμενει ως σφαλμα στο μενου "check" και μετα απο 1 λεπτο σβηνει εντελως η ενδειξη σφαλματος. Το τονιζω: η ενδειξη εμφανιζεται πεντε δευτερα αφοτου βαλω μπρος και εξαφανιζεται τελειως μετα απο ενα λεπτο, σαν να μην υπαρχει προβλημα.

Το παραπανω συμβαινει ακριβως το ιδιο καθε φορα που βαζω μπροστα.


Σημειωστε οτι ο ιμαντας δυναμο δεν φαινεται χαλαρος, ουτε κανει θορυβο.
Λετε να ξεκινα προβλημα στο δυναμο και να χρειαζεται αλλαγη?
Η μπαταρια του αυτοκινητου ειναι η εργοστασιακη, 6 ετων, αλλα ειμαι στο χωριο και δεν εχω βολτομετρο να τη μετρησω. Επιπλεον στο βιβλιο συντηρησης γραγει οτι η πεσμενη μπαταρια φαινεται σανπορτοκαλι μπαταρια στο ταμπλω, ενω η αδυναμια φορτισης εμφανιζεται σαν κοκκινη ενδειξη οπως στην περιπτωση μου.

Παρακαλω γραψτε αν γνωριζετε, συγνωμη αν εχω κανει ορθογραφικα η αλλα λαθη- γραφω απο κινητο.
Ευχαριστω προκαταβολικα-γραψτε αν ξερετε κατι για το θεμα.

Το μοτεράκι του βαλβετρονικ , αρχίζει και δουλέυει μετα τους 80 βαθμους ( απο εκεί και πέρα κάνει προσαρμογές ) !. Εγώ θα έλεγα και αυτο πιστέυω ότι είναι αυτόματος στον δυναμό ! Σε λιγο θα σου ανάβει μόνιμα το λαμπάκι της μπαταρίας ....

120ihatch
27-07-13, 20:09
Σας ευχαριστω πολυ, μεσα στις επομενες μερες θα σας ενημερωσω με καθε λεπτομερεια για το τι εχει συμβει ετσι ωστε να υπαρχει στο αρχειο θεματων για οποιον αλλο φιλο παθει κατι αναλογο στο μελλον.

rapid_fast
29-07-13, 12:35
Το μοτεράκι του βαλβετρονικ , αρχίζει και δουλέυει μετα τους 80 βαθμους ( απο εκεί και πέρα κάνει προσαρμογές ) !. Εγώ θα έλεγα και αυτο πιστέυω ότι είναι αυτόματος στον δυναμό ! Σε λιγο θα σου ανάβει μόνιμα το λαμπάκι της μπαταρίας ....

Με ενδιαφέρει πάρα πολύ να δώ την πηγή σου, γιατί σήμερα το πρωί κοιτούσα το βύθισμα
εντελώς συμπτωματικά σε κρύο μοτέρ, και απο 0,2mm ανέβαινε στο 2mm όταν ανέβαζα 1500 rpm.

Dim77
29-07-13, 12:58
0.2mm ρελαντί και μετά 2-9.5 (9και κάτι δε το θυμάμαι το μέγιστο) στη λειτουργία εκτός ρελαντί αν θυμάμαι καλά.

Δεν πρέπει να έχει σχέση με τη θερμοκρασία του μοτέρ το vvt. Δεν θα λειτουργούσε το μοτέρ κανονικά κρύο.

GEORGE 1974
30-07-13, 10:22
Με ενδιαφέρει πάρα πολύ να δώ την πηγή σου, γιατί σήμερα το πρωί κοιτούσα το βύθισμα
εντελώς συμπτωματικά σε κρύο μοτέρ, και απο 0,2mm ανέβαινε στο 2mm όταν ανέβαζα 1500 rpm.

Λοιπόν θα σου πώ την πηγή μου (DIS) καις πως το βλέπω όταν περάσει τους 70 βαθμους valvertronic operation ...Παραπάνω , μόνο έαν καταφέρω και έχω ορεξη να ανέβάσω βίντεο .. με το dis ... :lamer::dance: