PDA

Επιστροφή στο Forum : bmw 123


Nick_3Reihe
27-08-13, 20:20
kalhspera paidia,
neo melos sto club sas, latrhs ths bmw omws apo palia... megalwsa se 3aria E21 kai E36 argotera, to prwto m ama3i htan ena E36 16ari pou argotera to ekana metatroph se 320 kai emeina polu euxaristhmenos afou to krathsa apo to 05 mexri to maio pou mas perase. To ka8e pragma omws kanei ton kuklo tou ki etsi to poulhsa kai prosfata efera ena 123d E82 Mpack full optional apo italia, exei kaneis allosantistoixo autokinhto edw? exete antimetwpisei kapoia problhmata? to sxetiko tri3imo tou 3ekinhmatos to exoun kai alla diesel?

euxaristw gia to xrono sas

giannis 116
27-08-13, 23:32
Nick κατ αρχην καλωσηρθες στην παρεα, γραψε και στο section για νεα μελη να σε καλωσορισουμε κι επισημα. Ακομη μη γραφεις greeklish, μονο Ελληνικα ειναι κανονας του φορουμ.

Τωρα για το θεμα του αυτοκινητου σου. Λογικα θα ειναι απ τα πιο σπανια σειρα 1 στην Ελλαδα καθως ντηζελ ασσοι, ποσο δε με τον κορυφαιο 2τουρμπινο 2λιτρο ντηζελ δεν κυκλοφορουν και πολλα. Τωρα να πω οτι δε ζηλευω, ψεμα θα ειναι! Απλα απιστευτο μοτερ με ροπη νταλικας και οικονομια ποδηλατου, αν δε του βγαζεις τα ματια! Για προβληματα που λες, καλυτερα ρωτα και σε αντιστοιχο θεμα για σειρα 3, καπου ειχε παρει το ματι μου παλιοτερα καποιους που ειχαν γραψει για 3αρες με αυτο το μοτερ. Δυστυχως απ οτι επισης θυμαμαι, δεν ηταν κι απροβληματιστα και ειχαν αναφερθει χοντρα θεματα οπως καμενες φλατζες κεφαλης κι ακομα χειροτερα καταστροφες μοτερ απο διαρροες νερου μεταξυ κυλινδρων απο κρακ στο μπλοκ. Τωρα σου κανα λιγο την καρδια περιβολι εκτιμω...Δεν ειναι αναγκη να φοβασαι ουτε να προκαταβαλεις γεγονοτα και καταστασεις ομως. Με σωστη συντηρηση, χρηση κι αν γινεται κι οχι πειραγματα, ποσο ακομα γκαζια και ροπες, δε θα χεις κανενα θεμα θα λεγα! Αν εισαι ακομα στην εγγυηση, ακομα καλυτερα να χεις το κεφαλι σου ησυχο! Να προσεχεις μονο απο που βαζεις πετρελαιο γιατι εδω τα καυσιμα ειναι λιγο ρισκο. Μην εχεις αλλα με μπεκ κι αντλιες...
Τελος τι χρωμα το εχεις, βαλε και καμμια φωτο να το θαυμασουμε!

Nick_3Reihe
27-08-13, 23:54
καταρχας συγνωμη για τα greeklish το πηρα μαυρο, χμ το 3αρι δεν εχει φορεσει ποτε αυτο το μοτερ... μονο το Χ1 το φοραει, το 3αρι 320 πετρελαιο φοαραει μια τουρμπινα (οχι 2) και εχω διαβασει κι εγω προβληματα μπολικα για εκεινο κυριως για εκεινα τα οχηματα που κινουνται πουλυ μεσα στην πολη, για την ακριβεια το μονο 3αρι που το φοραει ειναι το d3 της alpina το οποιο ηταν και το διλυμα μου.... με κερδισε ο ασσος βεβαια και λογω τιμης και λογω μειωμενου σηματος.... οσο για το πετρελαιο τωρα... ισχυει οτι με το βιοντιζελ μπορει να μαζεψει μυκητες το τεποζιτο και να εχεις διαφορων ειδων προβληματα κτλ?

οσο για τη σπανιοτητα γιαννη απο οτι ειχα ρωτησει οταν σκεφτομουν να το παρω καινουριο μονο ο Σπανος εδω στην Αθηνα ειχε πουλησει 4 ολοι οι αλλοι κανενα, οποτε μαλλον ειναι το 5ο,

για τη δυναμη του τωρα... χμ ειναι κατι μετα3υ 325 και 330 Ε92 εχει ιδια ανοιγματα με 25αρι αλλα ρεμπριζ περιπου σαν το 30αρι

harristheo
28-08-13, 09:52
Καλημέρα και καλώς ήρθες...
Φοβερό αυτοκίνητο φίλε μου,
Να το χαίρεσαι,
Πελάτης μου και φίλος μου εχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και εχει κανει πάνω απο 110.000 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ.
Σχολαστικά με τις αλλαγές λαδιων κάθε 6-7000 (με αλλα λόγια μην ακολουθήσεις το by the book του εγχειριδιου....)

Ο συνδυασμός Νταλίκα-ποδήλατο ειναι όντως μοναδικός...

Πρόσεχε μονο τα πετρέλαια σου, απο που τα προμηθευεσαι.
Αν κατάλαβα είσαι στο εξωτερικό η οχι?
Αν ναι δεν εχεισ πρόβλημα.....
Αν είσαι στην Ελλάδα τότε εύχομαι να μην αποκτήσεις...

Πολλα ακούγονται για το πετρέλαιο στην Ελλάδα...
Κάποια στιγμή που είχα παει να καθαρίζω τα μπεκ μου σε έναν κορυφαίο του είδους στην αθηνα μου είπε οτι βάση νομοθεσίας επιτρέπεται στις εταιρίες να έχουν παραπάνω ποσοστό βίο-ντίζελ στο καύσιμο απο οτι σε όλη την Ευρώπη.
Δεν γνωρίζω αν ειναι αληθεια η οχι...
Επισης συνέστησε ο συγκεκριμένος να μην χρησιμοποιώ ποτε καθοριστικό μπεκ (μαζι με Ελληνικο πετρέλαιο) δεδομένου του υψηλότερου ποσοστού βίο ντίζελ...όταν έρχονται σε επαφή τα δυο αυτα μονο καλο δεν κάνουν μου είπε...

Τα λάδια σου λοιπόν σε τακτική βάση και ανελλιπώς διότι η λοιπά στη και των 2τουρμπινων σου γινεταια απο αυτο το λάδι....

Καλές βόλτες....

Υ.γ. Επισης μην κανείς τίποτα προληπτικά....δηλαδη μην κανείς κάποιο λάθος και αποφασίσεις να καθαρίσεις μπεκ, η τουρμπινες χωρις λόγο...
Θα μπλεξεις....

Η τεχνογνωσία του έλληνα μηχανικού (εντός Αττικης ) στα ντίζελ ειναι και όση του μαθηματικού πάνω στην φυγοκεντρο δύναμη της φυσικής....

Κουραγιο

Σχετικα με το τρέξιμο, έχω κάτι αντίστοιχο στο Χ3 2,0 d 2007 που έχω, έχω ρωτήσει 2-3 αντιπροσωπείες και δεν έχουν βγάλει άκρη....άλλοι μου λένε, βολάν άλλοι δίσκο, άλλοι οτι εχει πρόβλημα το πενταλ...δεν έκανα τίποτα. Φοβήθηκα....(δεν ξέρω βέβαια αν εχει καμία σχέση το ερώτημα σου με το πρόβλημα μου)

Nick_3Reihe
28-08-13, 13:19
Βρισκομαι στην Ελλαδα, ναι το γνωριζω οτι ειναι καπως περιεργα ολα με τα πετρελαιοκινητα και κυριως στην Αττικη, οπως και να εχει ρωταω για το πετρελαιο γιατι πηγαινοντας σε μια shell τις προαλλες ρωτησα αν το diesel V-power εχει τα ιδια θετικα με αυτα που ηξερα στη βενζινη και η κοπελα εκει με πληροφορησε οτι το απλο ειναι εξολοκληρου βιοντιζελ ενω το αλλο ειναι ειναι κανονικο ντιζελ (εννοω οργανικη ενωση), και μ ειπε οτι με το βιοντιζελ υπαρχει πιθανοτητα για δημιουργια μυκητων κτλ... επειδη εδωσσα αρκετα χρηματα για την περιοδο που ζουμε η αληθεια ειναι το με φοβισε λιγο...

σε οτι αφορα τη συντηρηση αν και το αμαξι ειχε κανει ολα τα σερβις σε bmw στην ιταλια (αναθεμα κι αν αλλαζαν τιποτα) εγω αλλαξα φιλτρο αεροσ, καμπινας και πετρελαιου και λαδια... ολα ηταν πιο μαυρα κι απο το αμαξι... αυτο που δημιουργηθηκε ομως μετα το τελος του σερβις ηταν να αναβει το check του κινητηρα... το ειδαμε και στο Σπανο και ειναι ο αισθητηρασ αερα στο λουφτ, διαβαζει οτι ο εξωτερικος αερας ειναι -50 C, τι κανουμε? το ανταλλακτικο στοιχιζει γυρω στα 300 αν θυμαμαι καλα, αλλα τι μπορει να εφταιξε μετα το σερβις?? κατα τα αλλα πολυ ευχαριστημενος με το αμαξι... δυνατο και οικονομικο... με το Ε36 320 που ειχα, κοντευα να κουμπαριασω με τουσ βενζιναδες... :)

Nick_3Reihe
28-08-13, 13:21
χμ οποτε υπαρχουν τουλαχιστον 2 ακομη 23αρια ε?? :)

Veldrin
28-08-13, 14:02
Καλορίζικος! Τρομερό αυτοκίνητο και εύχομαι να το χαρείς με τον καλύτερο τρόπο!

Το ποσοστό του βιοντίζελ στην Ελλάδα είναι 7% βάση νόμου (ο οποίος είναι ίσως απο τους λίγους που τηρούνται ευλαβικά σε αυτή τη χώρα) και σε καμία περίπτωση εξ ολοκλήρου!

harristheo
28-08-13, 15:55
Βρισκομαι στην Ελλαδα, ναι το γνωριζω οτι ειναι καπως περιεργα ολα με τα πετρελαιοκινητα και κυριως στην Αττικη, οπως και να εχει ρωταω για το πετρελαιο γιατι πηγαινοντας σε μια shell τις προαλλες ρωτησα αν το diesel V-power εχει τα ιδια θετικα με αυτα που ηξερα στη βενζινη και η κοπελα εκει με πληροφορησε οτι το απλο ειναι εξολοκληρου βιοντιζελ ενω το αλλο ειναι ειναι κανονικο ντιζελ (εννοω οργανικη ενωση), και μ ειπε οτι με το βιοντιζελ υπαρχει πιθανοτητα για δημιουργια μυκητων κτλ... επειδη εδωσσα αρκετα χρηματα για την περιοδο που ζουμε η αληθεια ειναι το με φοβισε λιγο...

σε οτι αφορα τη συντηρηση αν και το αμαξι ειχε κανει ολα τα σερβις σε bmw στην ιταλια (αναθεμα κι αν αλλαζαν τιποτα) εγω αλλαξα φιλτρο αεροσ, καμπινας και πετρελαιου και λαδια... ολα ηταν πιο μαυρα κι απο το αμαξι... αυτο που δημιουργηθηκε ομως μετα το τελος του σερβις ηταν να αναβει το check του κινητηρα... το ειδαμε και στο Σπανο και ειναι ο αισθητηρασ αερα στο λουφτ, διαβαζει οτι ο εξωτερικος αερας ειναι -50 C, τι κανουμε? το ανταλλακτικο στοιχιζει γυρω στα 300 αν θυμαμαι καλα, αλλα τι μπορει να εφταιξε μετα το σερβις?? κατα τα αλλα πολυ ευχαριστημενος με το αμαξι... δυνατο και οικονομικο... με το Ε36 320 που ειχα, κοντευα να κουμπαριασω με τουσ βενζιναδες... :)

Είσαι σίγουρος οτι επαντοποθετησανε το λουφτ σωστα στην θέση του?

Επισης φοράς μαμα φίλτρα αέρα?

bimmerm
29-08-13, 10:14
φοβερο αμαξι φιλε να το χαιρεσαι και καλα χιλιομετρα...

οσο για τους υπαλληλους της εταιρειας με το κοχυλακι ενα μικρο ποσοστο-πολυ μικρο- σου λεει την αληθεια και το υπολοιπο ειναι απο ασχετοι εως παραπλανητικοι με αυτα που θελει η εταιρεια να πασσαρει.οποτε μην πιστευεις τι λενε...γενικα στην ελλαδα αποτι ξερεις πρεπει να εισαι καχυποπτος παντου.

Nick_3Reihe
29-08-13, 13:31
να ειστε καλα παιδια... ευχαριστω για τις ευχες... ναι ενταξει ειμαστε σε μια χωρα π ο καθενας κανει οτι θελει με το προιον του οποτε και το πετρελαιο μπορουμε να γνωριζουμε τι βαθμο μιξης εχει με το βιοντιζελ?? τεσπα... τα φιλτρα αερα ειναι ΟΕΜ αυτα που εβαλα, χαριτολογωντας θα παω οτι μαλλον το αμαξι εχει παραξενευτει με τη νεα ροη αερα γιατι αυτα π ειχε ο ιταλος πανω ηταν κατραμι :) τωρα για το ποσο καλα εχει τοποθετηθει το λουφτ δεν ξερω... επειδη τα σερβις τα κανω σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο bmw φιλου μου και ειμαι μπροστα οταν γινονται παιδευτηκαμε απιστευτα μηπως και βρουμε τι φταιει... το πηγαμε και στο σπανο και ειδαμε οτι το airflow δειχνει πως εχει θερμοκρασια -50..!!!!!!

konoss
29-08-13, 19:53
Καλησπερα , επειδη το βιοντιζελ ειναι πολυ πιο ακριβο ( τουλαχιστον με τον τροπο που πωλειται στην Ελλαδα ) σε σχεση με το ντιζελ , να εισαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει καμια περιπτωση να εχει περισσοτερο απο 6% μεχρι τη στιγμη που βγαινει απο το διυλιστηριο .
Υγ , Βεβαια απο εκει και μετα καλλιστα μπορει να νοθευει με βιοντιζελ μεχρι να φτασει στην αντλια , καθως ετσι ειναι πολυ φθηνοτερο το βιοντιζελ σε σχεση με το ντιζελ , δηλαδη κατι αντιστοιχο που γινετε και με την αιθανολη και τη βενζινη .

konoss
29-08-13, 19:56
Επισης να το χαιρεσαι και παντα απροβληματιστο.....