PDA

Επιστροφή στο Forum : Bilstein Sprint σε BMW Z3


318is
12-09-13, 18:16
Καλησπερα σε ολους σας...
Παιδια εχω ενα θεματακι με το αυτοκινητο και θα ηθελα τα φωτα σας...
Λοιπον... Αλλαξα αναστησεις στο Ζ πριν λιγο καιρο (21 Αυγ)... και ακολουθωντας τις περισοτερες συζητησεις του φορουμ κατεληξα σε Bilstein Sprint κιτρινα...Eπισης αλλαξα και μπαλακια ψαλιδιων γιατι ειχανε αρκετο τζογο (175.000χλμ),εγινε και ευθυγραμμιση και το αμαξι μεταμορφωθηκε... Κρατησα τα μαμα ελατηρια και το αυτοκινητο σηκωθηκε λιγο...με αποτελεσμα να του φυγει και το καμπερ που ειχε πισω...
Ομως ειχε και περιεργη συμπεριφορα στις στροφες... Γλυστρουσε πολυ το πισω μερος...παρα πολυ... Εμπαινα σε στροφη με κλειστο γκαζι κ με λιγα χλμ/ωρα και εφευγε το πισω μερος για πλακα... Ηταν πολυ διασκεδαστικο αλλα και επικινδυνο... Ξαναπαω συνεργειο ξανακανουμε ευθυγραμμιση ,τσεκαρουμε πισω τροχους...ολα καλα...Αλλαζουμε ελατηρια...εβαλα αλλα πιο σκληρα και λιγο πιο χαμηλα απο το (Μ-pack)...το αυτοκινητο σκληρηνε αισθητα εγινε πιο καλο...αλλα παλι εχει αυτη τη συμπεριφορα να χανει ευκολα το πισω μερος...
Το περιεργο ειναι οτι πιο πριν...με διαλυμενη αναρτηση (Sachs) και με το μικρο τζογο που ειχε το τιμονι εμπαινα σε στροφες αρκετα γρηγορα... Τωρα με καινουρια αναρτηση και ελατηρια...και ευθυγραμμιση και μπαλακια ψαλιδιων καινουρια δεν μπορω να μπω γρηγορα στισ ιδιες στροφες... Δεν με αφηνει...Χανω το πισω συνεχως...
Φοραω πισω Regal Racer 225/45-17 ,Τα εβαλα περυσι καλοκαιρι Ιουνιο...
Το αυτοκινητο ειναι ατρακαριστο...
Μου ειπανε να βαλω ακομα και αλλα ελατηρια...(H-R)
Τι νομιζετε πως φταιει...???

Stunt Mike
12-09-13, 23:08
Το καμπερ πισω σιγουρα εδινε περισσοτερο κρατημα στην ουρα,οποτε εσυ εχοντας συνηθισει μια αμιγως υποστροφικη συμπεριφορα του Ζ3 σου,εμπαινες γρηγορα χωρις να το φοβασαι...Τωρα που ισως εγινε λιγο πιο υπερστροφικο,θελει εκμαθηση κι αλλο τροπο προσεγγισης..Αλλιως χαμηλωσε το παλι πισω για να νομιζεις οτι μπαινεις πιο γρηγορα....Αλλα δεν θα ισχυει...Αν το μαθεις σωστα,πιο γρηγορο θα'ναι ετσι οπως ειναι τωρα

georgepap
12-09-13, 23:27
Να ξερεις πως τα bilstein sprint ειναι για χαμηλωμα..αρα με τα εργοστασιακα ελατηρια
δεν θα εχεις τη καλυτερη ''συνεργασια'' μεταξυ τους!

zografias
20-09-13, 17:07
Μέτρησες καμπερ πριν και μετα?
Με τα καινούρια ελατήρια ξαναχαμήλωσε?
Δοκίμασες να το οδηγήσεις λίγη ώρα σαν εκμάθηση? (Όπως είπες άλλαξε πολύ η συμπεριφορά του..)

318is
20-09-13, 19:13
Μέτρησες καμπερ πριν και μετα?
Με τα καινούρια ελατήρια ξαναχαμήλωσε?
Δοκίμασες να το οδηγήσεις λίγη ώρα σαν εκμάθηση? (Όπως είπες άλλαξε πολύ η συμπεριφορά του..)

Καμπερ πριν δεν μετρησα... Με τα καινουρια δεν θα ελεγα πως χαμηλωσε... Ισα ισα σηκωθηκε λιγο...μου ειπανε βεβαια οτι με τον καιρο θα κατσουνε λιγο... και τωρα (μετα απο 1 μηνα περιπου) παλι με το ματι φαινεται λιγο πιο σηκωμενο...
Το οδηγησα αρκετα και με γρηγορους ρυθμους
Τι προτεινεται δηλαδη για ελατηρια που να συνεργαζονται καλα με τα Bilstein και να χαμηλωσω και λιγο...?

Tsatsas
21-09-13, 04:10
τα ελατηρια με την απολυτη συνεργασια με τα Bilstein ειναι τα Eibach. απο 30mm μεχρι 40mm το μεγιστο σου προτεινω εγω. το 30αρι ειναι το απολυτο χαμηλωμα για μενα. αναλογα βεβαια και τι χρηση θες να κανεις.

georgepap
21-09-13, 11:45
Οντως ειναι απ'τα πιο καλα τα eibach..
To ''κακο'' ειναι οτι ειναι σκληρα για τους ελληνικους δρομους,
οποτε για εμενα επελεξε ac schnitzer ή vogtland.
ειναι 2 μαρκες ελατηριων που τα εχω οδηγησει σε Ε36 με bilstein sprint αμορτισερ
και μου αρεσε πολυ ο συνδυασμος ανεσης-κρατηματος.

S3 2,1 tasos
21-09-13, 17:21
Καλησπερα και καλως σας βρηκα! Ειναι η πρωτη φορα που γραφω. Για πισω δουλεουν καλυτερα τα ελατηρια της σνιτζερ σε ζ3 και κομπακτ,τα φοραω 3 χρονια με μπιλσταιν β8 κ ειναι τα καλυτερα επαναλαμβανω σε κομπακτ και ζ3