PDA

Επιστροφή στο Forum : Ωστήρια???


JimmysBMW
30-09-13, 19:59
Καλησπέρα!! Εχω ενα Ε34 Με κίνητρα Μ50Β20 χωρίς βανος..οταν ζεσταθεί λίγο το αμάξι αρχίζει ενα θόρυβος ενα χτυπιματακι στο καπακι πανο προς την μεριά της καμπίνας..ο θόρυβος συνεχίζεται να ειναι ιδιος ιτε πατας το γκάζι ειτε το αφήνεις..το πήγα στο μηχανήκο και μου είπε πως ειναι τα οστιρια 97%, και αν είναι όντως θελουν ολα αλαχμα? ..θελω την γνώμη σας πρην το παω να το ξεκινήσει.Ευχαριστω.

God
30-09-13, 22:03
Τα ωστήρια αν πατήσεις γκάζι δεν κάνουν τον ίδιο ακριβώς θόρυβο, επιταγχύνεται ο θόρυβος, αφού αυξάνει η ταχύτητα περιστροφής της μηχανής.

Και ναι, αν είναι τα ωστήρια τα αλλάζεις. Όλα, μαζί με τα κοκκοράκια και τις πατούρες. Αλλιώς θα στο ξανακάνει, αν όχι αμέσως, σε λίγους μήνες.

Βέβαια, είναι και πιθανό να έχεις βάλει λάθος λάδι ή να έβαζες λάθος λάδι, καθώς κατά 90% από λάθος λιπαντικό γίνεται αυτή η ζημιά σε αυτόν τον κινητήρα.

JimmysBMW
30-09-13, 22:30
Λάθος δικο μου, ο ήχος αυξάνεται η μειονεται αναλογα με το πάτημα η το αφημα του γκαζιου..και ναι όντως είχε μπει λάθος λάδι.μαζι με τα ωστιρια πρεπει να αλλαχτεί και κάτι άλλο? Και περιπου πόσο κοστίζει?

PetrosD
01-10-13, 00:01
Όλα, μαζί με τα κοκκοράκια και τις πατούρες.

Δεν έχει κοκκοράκια ο M50!

God
01-10-13, 00:14
Λάθος δικο μου, ο ήχος αυξάνεται η μειονεται αναλογα με το πάτημα η το αφημα του γκαζιου..και ναι όντως είχε μπει λάθος λάδι.μαζι με τα ωστιρια πρεπει να αλλαχτεί και κάτι άλλο? Και περιπου πόσο κοστίζει?

Όχι, τα ωστήρια μόνο εσένα. Οι εκκεντροφόροι, μόνο αν έχουν φθορά.

Κόστος, δυστυχώς αστρονομικό για τα δεδομένα του αυτοκινήτου αν πας για τα γνήσια ανταλλακτικά. Αν δεν κάνω λάθος κάπου 25€ το ένα έχουν, επί 24, 600€ μόνο τα ανταλλακτικά. Ιμιτασιόν, περίπου 200€ το σετ των 24ων. Εργασία 100-150€ λογικά.

Δεν έχει κοκκοράκια ο M50!

Σωστά, είδα "ΧΧΧΒ20" και μου κόλλησε το "20"...

Bassakos
01-10-13, 02:21
Λάθος δικο μου, ο ήχος αυξάνεται η μειονεται αναλογα με το πάτημα η το αφημα του γκαζιου..και ναι όντως είχε μπει λάθος λάδι.μαζι με τα ωστιρια πρεπει να αλλαχτεί και κάτι άλλο? Και περιπου πόσο κοστίζει?

βαλε σωστα λαδια για αρχη, αφου στο κανει οταν ζεσταθει το μοτερ
και οχι απο την αρχη, ισως τα γλυτωσεις

εμενα μου κανει οτι αφου εχει ζεσταθει, το λαδι γινεται "νερο" απο τις θερμοκρασιες
και ετσι αδειαζουν τα ωστηρια απο αυτο, αλλαξε τα λαδια με 10-40 μαζι με φιλτρο
(βαλε ARAL ή castrol και οχι λαδια απο το lidl πχ )
δουλεψε το και βλεπεις

JimmysBMW
01-10-13, 16:43
Λαδια εχω Motul turbo light 10/40..και απο τι μπορεί να εχει προκληθεί η ζημιά στα ωστιρια? Μονο απο λαθος λαδι?

rapid_fast
01-10-13, 17:06
Λαδια εχω Motul turbo light 10/40..και απο τι μπορεί να εχει προκληθεί η ζημιά στα ωστιρια? Μονο απο λαθος λαδι?

φιλε, το αμάξι έχει μοτέρ με φορτωμένα χιλιόμετρα, ή άλλαζες λάδια με καθυστέρηση.
Εχεις ξεπεράσει τα 250.000??

JimmysBMW
01-10-13, 17:22
Το αμάξι έχει γύρο στα 197, 000..και τα λαδια του αλαζονται κανονικά,ορισμενες φορες και πιο νωρίς..Απλα πριν το καλοκαίρι δεν ειχα χρόνο να ασχοληθώ να του αλλάξω εγω τα λάδια και το πήγα σεν μιχανικο εδώ της γειτονιάς και τα αλαξε, ο τιπος δεν έβαλε 10 40..εβαλε 15 50 ή κάτι τέτοιο παντος οχι αυτο που έβαζα.και οταν πιρα το αμάξι εκανα το λάθος και δεν τον ρωτησα τι έβαλε..και το έμαθα πριν κανα μινα και πηγα πήρα 10 40 και εχω τωρα..

God
01-10-13, 19:45
Το αμάξι έχει γύρο στα 197, 000..και τα λαδια του αλαζονται κανονικά,ορισμενες φορες και πιο νωρίς..Απλα πριν το καλοκαίρι δεν ειχα χρόνο να ασχοληθώ να του αλλάξω εγω τα λάδια και το πήγα σεν μιχανικο εδώ της γειτονιάς και τα αλαξε, ο τιπος δεν έβαλε 10 40..εβαλε 15 50 ή κάτι τέτοιο παντος οχι αυτο που έβαζα.και οταν πιρα το αμάξι εκανα το λάθος και δεν τον ρωτησα τι έβαλε..και το έμαθα πριν κανα μινα και πηγα πήρα 10 40 και εχω τωρα..

Και τα 10W40, λάθος είναι για αυτόν τον κινητήρα. Ο Μ50 φοράει μόνο LL98 λιπαντικά, τα οποία είναι συνήθως 5W40. Βγαίνουν και 0W40/5W30, αλλά ούτε ένα 10W40.

Απλά είτε τα 10W40 έκαναν την ζημιά με τον καιρό, ή το 15W50 που σου έβαλε ο άλλος δεν ήταν άξιο να περάσει από τον ψεκαστήρα των εκκεντροφόρων.

Βέβαια, κοντά 200.000χλμ δεν το λες και λίγα.

JimmysBMW
01-10-13, 20:49
Και πιο λάδι μου προτείνετε?? Και γνωρίζεται κανεναν μηχανήκο που να μπωρει να μου κανει καλι δουλειά? Αν γνωρίζετε κανεναν στιν Αττική στείλτε μου μηνημα..

God
02-10-13, 02:56
Οτιδήποτε έχει έγκριση LL98.

Δεν είναι δα και επιστήμη η αλλαγή ωστηρίων για να χρειάζεται καλό μηχανικό. Ψευτοκάπακο ανοίγεις και τα αλλάζεις. Αν δεν μπορεί να κάνει αυτό σωστά, δεν μιλάμε για μηχανικό, ούτε καν για αυτοδίδακτο.

LEO328
02-10-13, 08:15
Και πιο λάδι μου προτείνετε?? Και γνωρίζεται κανεναν μηχανήκο που να μπωρει να μου κανει καλι δουλειά? Αν γνωρίζετε κανεναν στιν Αττική στείλτε μου μηνημα..

εγω θυμαμαι ειχα πληρωσει γυρω στα 450ε εργασια με καινουργια ωστηρια γνησια σε m52 μονο vanos.
λαδακι αυστηρα 5-40...:bigthumb:
υ.γ. εχεις π.μ. με συνεργειο να ρωτησεις...:bigthumb:

rapid_fast
02-10-13, 09:02
Το αμάξι έχει γύρο στα 197, 000..

Πολλά έχει.. φυσιολογική φθορά είναι..

BmwE34
02-10-13, 15:30
Και τα 10W40, λάθος είναι για αυτόν τον κινητήρα. Ο Μ50 φοράει μόνο LL98 λιπαντικά, τα οποία είναι συνήθως 5W40. Βγαίνουν και 0W40/5W30, αλλά ούτε ένα 10W40.

Απλά είτε τα 10W40 έκαναν την ζημιά με τον καιρό, ή το 15W50 που σου έβαλε ο άλλος δεν ήταν άξιο να περάσει από τον ψεκαστήρα των εκκεντροφόρων.

Βέβαια, κοντά 200.000χλμ δεν το λες και λίγα.

:icon11: Καλησπέρα...! τι έγινε εδώ ρε παιδιά..αυτό με τα λάδια πρώτη φορά το ακούω για το M50! έχω στα 92000ΚΜ(πραγματικά ΚΜ αγορασμένο απο τον πατέρα μου..που το κληρονόμισα το 2005 με 23000ΚΜ) M50B20 Vanos και άρχισε να ακούγεται και εμένα κάτι σαν το παραπάνω Μπορεί να μην είναι το ίδιο αλλά αρχίζει να με ανησυχεί το γεγονός αυτό. Μονίμως κάθε 7000ΚΜ άλλαζα λάδια με το BMW 10/40! Ο μηχανικός που το παρακολουθεί συνεχώς λέει ε δεν είναι τίποτα έτσι κάνουν αυτά...πώς μπορώ να μάθω ακριβώς αν είναι από θέμα Vanos ή από ωστήρια ο συγκεκριμένος θόρυβος; :icon11:

God
02-10-13, 17:43
:icon11: Καλησπέρα...! τι έγινε εδώ ρε παιδιά..αυτό με τα λάδια πρώτη φορά το ακούω για το M50! έχω στα 92000ΚΜ(πραγματικά ΚΜ αγορασμένο απο τον πατέρα μου..που το κληρονόμισα το 2005 με 23000ΚΜ) M50B20 Vanos και άρχισε να ακούγεται και εμένα κάτι σαν το παραπάνω Μπορεί να μην είναι το ίδιο αλλά αρχίζει να με ανησυχεί το γεγονός αυτό. Μονίμως κάθε 7000ΚΜ άλλαζα λάδια με το BMW 10/40! Ο μηχανικός που το παρακολουθεί συνεχώς λέει ε δεν είναι τίποτα έτσι κάνουν αυτά...πώς μπορώ να μάθω ακριβώς αν είναι από θέμα Vanos ή από ωστήρια ο συγκεκριμένος θόρυβος; :icon11:

1. Να αλλάξεις μηχανικό. Θόρυβος που δεν τον έκανε πάντα, προφανώς δεν έχει διάγνωση "έτσι κάνουν αυτά".

2. Ο ήχος των ωστηρίων είναι πολύ συγκεκριμένος. Ένα "τακ-τακ-τακ", ελαφρώς σαν κινητήρα ντίζελ, ο οποίος αυξάνεται αναλόγως τις στροφές.

rapid_fast
02-10-13, 20:30
Αυτά με το βάνος είναι ευαίσθητα στο καλό λάδι και στη σωστή πίεση του..
Μεγάλη ιστορία..
Αλλά έχω ακούσει που στα 100.000 άλλαζαν ποτηράκια και φλογέρες ή αντλία..

BmwE34
02-10-13, 20:59
Δεν έχω λόγια....πήγα πήρα γνώμη απο άλλο μηχανικό και όντως τα ωστηρια άρχισαν να ακούγονται!και το βανος έκανε ένα περίεργο θόρυβο όταν το αφήσαμε να ανεβάσει θερμοκρασία...κρίμα γιατί το πρόσεχα πάρα πολύ!και με στεναχωρεί το γεγονός αυτό γιατί το μόνο που ζήτησε το αμάξι ήταν καινούργιο κοντέρ λόγω φυσικής φθοράς όπως όλα απο οτι ξερω! Μια ερώτηση πριν κάνω κίνηση...αν βάλω τα λάδια που προτείνει θα αλλάξει κάτι η να το παω κατευθείαν γισ επισκευή; το βανος το φοβάμαι πολύ γιατί πρέπει να είναι ειδικός επάνω σε αυτό αποτι διάβασα. Ειχα διαβάσει για ενα κιτ επιδιόρθωσης για το βανος κόστος 60-80...το θέμα ειναι ο μηχανικός αποτι κατάλαβα να είναι γνώστης...δεν θέλω να σας κουράσω άλλο...Ελπίζω να βγάλω άκρη!

God
02-10-13, 21:09
Δεν έχω λόγια....πήγα πήρα γνώμη απο άλλο μηχανικό και όντως τα ωστηρια άρχισαν να ακούγονται!και το βανος έκανε ένα περίεργο θόρυβο όταν το αφήσαμε να ανεβάσει θερμοκρασία...κρίμα γιατί το πρόσεχα πάρα πολύ!και με στεναχωρεί το γεγονός αυτό γιατί το μόνο που ζήτησε το αμάξι ήταν καινούργιο κοντέρ λόγω φυσικής φθοράς όπως όλα απο οτι ξερω! Μια ερώτηση πριν κάνω κίνηση...αν βάλω τα λάδια που προτείνει θα αλλάξει κάτι η να το παω κατευθείαν γισ επισκευή; το βανος το φοβάμαι πολύ γιατί πρέπει να είναι ειδικός επάνω σε αυτό αποτι διάβασα. Ειχα διαβάσει για ενα κιτ επιδιόρθωσης για το βανος κόστος 60-80...το θέμα ειναι ο μηχανικός αποτι κατάλαβα να είναι γνώστης...δεν θέλω να σας κουράσω άλλο...Ελπίζω να βγάλω άκρη!

Δύσκολο να αλλάξει κάτι τώρα. Το σωστό λάδι προλαμβάνει την φθορά, δεν επισκευάζει αυτή που έκανε το προηγούμενο. Βέβαια, στην επόμενη αλλαγή σου, βάλε το σωστό και θα δεις.

Βέβαια, δεν πάει να πει πως το αυτοκίνητο τώρα είναι για πέταμα και πρέπει να το πετάξεις στην θάλασσα. Κι έτσι να το αφήσεις κάποιο καιρό, δεν θα κοπεί στα δύο. Πιο πολύ ψυχολογικό είναι, αφού το ακούς. Για να φτάσει να δημιουργήσει πρόβλημα το ωστήριο, ήτοι να μην μπορείς να στροφάρεις, πρέπει να πάει η φθορά σύννεφο. Όταν μπορείς, παίρνεις ένα σετ ωστήρια με 200€, παίρνεις και το κιτ του VANOS, βρίσκεις ένα μηχανικό που δουλεύει BMW και το φτιάχνεις.

PetrosD
03-10-13, 11:12
Φίλε BmwE34, δεν είναι κάτι δύσκολο (αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου και μπορείς να ακολουθήσεις γραπτές οδηγίες) να αλλάξεις λαστιχάκια VANOS και να χρονίσεις πάλι το μοτέρ.
Εγώ για παράδειγμα άλλαξα μόνος μου VANOS seals το 2011*. Παράγγειλα από Beisan το κιτ για το μοτέρ μας (κόστος 32 ευρώ), τύπωσα τις οδηγίες που έχει το site της Beisan systems (http://www.beisansystems.com/), έφτιαξα από ένα κομμάτι σίδερο το εργαλείο για κλείδωμα των εκκεντροφόρων και όλα πήγαν καλά.

Επίσης, σχετικά με το θόρυβο των ωστηρίων:
Με τα προηγούμενα μου λάδια BMW 10-40 (13 ευρώ το λίτρο) δεν ακουγόταν τίποτα. Αυτή τη φορά είχα καβούρια στις τσέπες και έβαλα φτηνά 10-40 και ακούγονται λίγο όταν είναι κρύο, οπότε στην επόμενη αλλαγή θα βάλω πάλι τα ακριβά BMW (δε θυμάμαι τύπο).

*το αν πέτυχε η εγχείρηση, μπορεί να το επιβεβαιώσει μέλος που έχει δει το αμάξι, εν δράση.

BmwE34
03-10-13, 15:33
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε για τη βοήθεια! θα κάνω μια έρευνα γενικά να δώ κόστος μάστορα κτλ..αν δεν βρώ ίσως το αφήσω έτσι προς το παρών μέχρι να αρχίσει να ακούγεται ποιο δυνατά και χρειαστεί σίγουρα επισκευή..

JimmysBMW
04-10-13, 22:11
Έτοιμο το εργαλιο μου.δεν ηταν οστιρια ο θόρυβος, ειχε ξεβιδωθει το ενα μπουζί μαλον καπιος καλος μηχανικός ειχε ξεχάσει να τα σφίξει..

PetrosD
05-10-13, 00:19
:banghead::banghead::banghead: