PDA

Επιστροφή στο Forum : Tιμης Ενεκεν


M8CSI
16-10-13, 19:47
Τιμης Ενεκεν του Κατασκευαστη και Disiner Klaus Kapitza ενος απο τα σημαντηκοτερα στα Κορυφαια αυτ/τα της BMW - ///Μotorsport της σειρας 8 .
Disiner και injener F1 o Klaus Kapitza στην Καριερα του που περασε απο διασημους εγγλεζικους Οικους Supercar κατα την γνωμη μου η ιδεα του Louthe να τον συστηση στην ///Μ Division ωστε να συνεργαστη εκει με συμβολαιο ηταν το μεγαλυτερο χαρτι για την ιδια την BMW.
Αργοτερα μετα το συμβολαιο συνεργασιας ηταν στην δεκατια του 90 ο επινοητης σε τεχνικα στοιχεια και Disin των Cayene και S απο την μετεπειτα νεα του συνεργασια με την Porsche.
Προς Τιμην του και σαν Κατοχος του Κορυφαιου απο την σειρα της Δημιουργιας του σκεφτηκα να κανω την Παραγγελεια αυτοκολητου στο πισω Κρυσταλο που θα το επινωηθω με δικο μου (Disin), και θα επισημενετε το Ονομα τιτλος εις τιμη του :
Καπως ετσι,

Κlaus
Kapitza F1



Πρωσεχως niew Fotos απο την Ιδεα.:)
__________________

Straight six
16-10-13, 21:52
θεουλης :icon_toil

Driver M
16-10-13, 23:19
Σήμερα το βραδάκι είδα ένα σκουρόχρωμο (νομίζω πράσινο σκούρο) 850 που έγραφε και csi μάλιστα (δεν ξέρω αν ήταν όντως csi ή απλά look, δεν βλέπω και κάθε μέρα άλλωστε για να καταλαβαίνω με τη μια τις διαφορές) με ελληνικές πινακίδες!
Ξέρει τίποτα κανείς για το αμάξι αυτό?
Έπαθα λίγο πλάκα που στα ξαφνικά είδα ένα τόσο σπάνιο αμάξι (ακόμα και απλό 850 να είναι).

stelmaniac
17-10-13, 11:44
Όχι, αλλα προς στιγμήν νόμιζα ότι είχα μπει στο φανς....χαχαα

Bassakos
17-10-13, 12:02
Όχι, αλλα προς στιγμήν νόμιζα ότι είχα μπει στο φανς....χαχαα
.....me too!! lol lol lol

M8CSI
17-10-13, 19:30
Σήμερα το βραδάκι είδα ένα σκουρόχρωμο (νομίζω πράσινο σκούρο) 850 που έγραφε και csi μάλιστα (δεν ξέρω αν ήταν όντως csi ή απλά look, δεν βλέπω και κάθε μέρα άλλωστε για να καταλαβαίνω με τη μια τις διαφορές) με ελληνικές πινακίδες!
Ξέρει τίποτα κανείς για το αμάξι αυτό?
Έπαθα λίγο πλάκα που στα ξαφνικά είδα ένα τόσο σπάνιο αμάξι (ακόμα και απλό 850 να είναι).

εδω που μενω θεσ/κη εχω δει και γω 2 το ενα λευκο 850i και το αλλο ανοιχτο μπλε επισης το ιδιο 850ι εξω απο την BMW Adamidis φαινοταν τσιλικο καλο και καπιος φιλος μου μηχ/κος μου'πε ειναι πρωτο χερι αυτος που το/χει αλλα 2 αμαξια σε μια πολη με εκκ. ειναι σαν κανενα

KAZA
17-10-13, 21:41
εδω που μενω θεσ/κη εχω δει και γω 2 το ενα λευκο 850i και το αλλο ανοιχτο μπλε επισης το ιδιο 850ι εξω απο την BMW Adamidis φαινοταν τσιλικο καλο και καπιος φιλος μου μηχ/κος μου'πε ειναι πρωτο χερι αυτος που το/χει αλλα 2 αμαξια σε μια πολη με εκκ. ειναι σαν κανενα

Υπάρχουν κι άλλα …..
1 μπλε σκούρο και 1 κόκκινο , τι ακριβώς θα σε γελάσω γιατί όταν τα βλέπω μουδιάζω !

Υ.Γ. Ένα καφέ έχω να το δω πολύ καιρό και δεν το μετράω

paganis
17-10-13, 22:42
υπηρχε και ενα ακομα ..αθλιο , παρατημενο για καιρο καπου στον πειραια, αλλα την τελευταια φορα που περασα , το ειχαν παρει.

EVANGELOS
17-10-13, 23:24
έλα φιλε μ 850 !!! που ήσουνα εξαφανισμένος τόσον καιρό ?

ThaNOS E46coupe
17-10-13, 23:51
Το μοναδικο σε ολη την ελλαδα σου λεει μετα...:D
α ρε μαμημενοι τροικανοι... Ουτε πετρελαιο για να ζεσταθουνε μικρα παιδια και γεροντακια δε θελετε να εχουμε... Οχι αυτοκινητα... Εμενα δε με πειραζει...για τους αλλους φοβαμαι...

stelmaniac
18-10-13, 12:37
Το μοναδικο σε ολη την ελλαδα σου λεει μετα...:D
α ρε μαμημενοι τροικανοι... Ουτε πετρελαιο για να ζεσταθουνε μικρα παιδια και γεροντακια δε θελετε να εχουμε... Οχι αυτοκινητα... Εμενα δε με πειραζει...για τους αλλους φοβαμαι...

Εσένα τι να σε πειράζει ρε. Που είσαι τώρα, Αυστραλία; :bigthumb:

M8CSI
18-10-13, 19:33
έλα φιλε μ 850 !!! που ήσουνα εξαφανισμένος τόσον καιρό ?

Χαιρετω Ευαγγελε

ThaNOS E46coupe
18-10-13, 22:50
Εσένα τι να σε πειράζει ρε. Που είσαι τώρα, Αυστραλία; :bigthumb:

Χαχα...οχι ρε τρελε ...Δεν εχω φυγει...Ακομη....:hello:

M8CSI
31-10-13, 20:11
Original Sound fre Catalytes eexaustes 850CSI chip Tuning 425PS
https://www.facebook.com/photo.php?v=10200650606326377&set=o.200777936713044&type=2&theater

M8CSI
18-11-13, 17:44
Σοβαρά τώρα..
Με αυτά που είδα.. Εχω να σου πώ..
Οτι και με το Ε46 318ι που έχω, χαλαρά σε παίρνω σε κόντρα..
Και δεν είναι πρόβλημα το τί πιστεύω εγώ, αλλά το τι δεν πιστεύεις εσύ..
Με αυτά τα ωστήρια που έχεις, και στην κατάσταση που έχουν καταντήσει οι εκκεντροφόροι
σου όχι 270 δεν βλέπεις, ούτε 220 δεν βλέπεις..
Μπέσα πέρα για πέρα σου μιλάω..
Πρέπει να είσαι εσύ που είχαμε κοντραριστεί το 2009 στον εξωτερικό περιφερειακό
κατηφορικά και μου ζητούσες να ανοίξω το καπώ απο το Ε28 επειδή πίσω έλεγε 518ι και πήγαινα 260..
Αν δεν είσαι πάντως, ήταν κάποιος άλλος...

.

Aν Νομιζης οτι μπορεις να με παρης κοντρα ελα να βαλουμε και ενα χιλιαρικακι για μαγια,,,,, για να δης οτι Εγω μιλω με ΕΡΓΑ και οχι με φουμαρα πισω απο Οθονες.
Οσο για τα Ωστηρια τα εχεις ΔΕΙ????????
Αν εχεις και Ιδεα τι θα πη Ωστηρια το 850CSI εχει και Υδραβλικα ,
αν σου λεει τιποτα αυτο που δεν χρειαζονται ρυθμισμα Ποτε
και οχι κοκορακια με βιδες οπως τις χαρχαλας μ3 π.χ. ομοια με το σκουτερακι μου και χειροτερα
Τα Ωστηρια μου Αν Ενδιαφερεσε να μαθης ναι χτηπισαν για 2μιση λεπτα ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ και ηρθαν μονα τους στην Νορμαλ λειτουργεια αλλα,,,,,, τωρα Υπαρχει το Τελειο Λαδι και αν αμφιβαλεις θα σκισω το αυτοκινητο ως τον Πλαταμωνα και πισω αν χτυπησουν Ωστηρια εχεις ενα χιλιαρικακι ρευστο την αδεια και τα κλειδια του αυτοκινητου μου και αν πεσω κατω απο 250 και δεν δωσο περιστασιακα 280-290 σε ολη την διαδρομη κερδιζης ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Αν ομως το αυτοκινητο δινη για πλακα 270 και σε μερικα κομματια του δρομου σαλ/κατερινης δωση 280- 290 και κανη ολη την αποσταση θεσ/κη πλαταμωνα ετσι στη τσιτα χανεις εσυ ενα χιλιαρικακι Παει?????????????
Αντε φιλαρακο μου να δης οτι οι αρλουμπες πληρωνονται

tsalin
18-11-13, 18:36
Aν Νομιζης οτι μπορεις να με παρης κοντρα ελα να βαλουμε και ενα χιλιαρικακι για μαγια,,,,, για να δης οτι Εγω μιλω με ΕΡΓΑ και οχι με φουμαρα πισω απο Οθονες.
Οσο για τα Ωστηρια τα εχεις ΔΕΙ????????
Αν εχεις και Ιδεα τι θα πη Ωστηρια το 850CSI εχει και Υδραβλικα ,
αν σου λεει τιποτα αυτο που δεν χρειαζονται ρυθμισμα Ποτε
και οχι κοκορακια με βιδες οπως τις χαρχαλας μ3 π.χ. ομοια με το σκουτερακι μου και χειροτερα
Τα Ωστηρια μου Αν Ενδιαφερεσε να μαθης ναι χτηπισαν για 2μιση λεπτα ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ και ηρθαν μονα τους στην Νορμαλ λειτουργεια αλλα,,,,,, τωρα Υπαρχει το Τελειο Λαδι και αν αμφιβαλεις θα σκισω το αυτοκινητο ως τον Πλαταμωνα και πισω αν χτυπησουν Ωστηρια εχεις ενα χιλιαρικακι ρευστο την αδεια και τα κλειδια του αυτοκινητου μου και αν πεσω κατω απο 250 και δεν δωσο περιστασιακα 280-290 σε ολη την διαδρομη κερδιζης ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
Αν ομως το αυτοκινητο δινη για πλακα 270 και σε μερικα κομματια του δρομου σαλ/κατερινης δωση 280- 290 και κανη ολη την αποσταση θεσ/κη πλαταμωνα ετσι στη τσιτα χανεις εσυ ενα χιλιαρικακι Παει?????????????
Αντε φιλαρακο μου να δης οτι οι αρλουμπες πληρωνονται

ΕΕΕΕΕΛΕΟΣ!!!! :drive2: :rofl2: :banhim:

Vasilis M3
18-11-13, 21:06
Γιωργάρα εγώ άλλα είδα στο βίντεο..σου έριξε πέτσο το Μ3 του Γιώργου δεν φαινόσουν καν!!!:ban:

God
18-11-13, 21:12
Αντε φιλαρακο μου να δης οτι οι αρλουμπες πληρωνονται

Το πως κλείδωσα το άλλο θέμα, δεν σημαίνει πως έχεις αυτομάτως το δικαίωμα να το συνεχίζεις όπου γουστάρεις. Ξαναβγες εκτός θέματος όπου σου καπνίσει, ειδικά δε για να προκαλέσεις, και θα δεις ποιός κόβει τιμολόγια.

rapid_fast
19-11-13, 07:44
Οσο για τα Ωστηρια τα εχεις ΔΕΙ????????
Αν εχεις και Ιδεα τι θα πη Ωστηρια το 850CSI εχει και Υδραβλικα ,
αν σου λεει τιποτα αυτο που δεν χρειαζονται ρυθμισμα Ποτε
και οχι κοκορακια με βιδες οπως τις χαρχαλας μ3 π.χ. ομοια με το σκουτερακι μου και χειροτερα
Τα Ωστηρια μου Αν Ενδιαφερεσε να μαθης ναι χτηπισαν για 2μιση λεπτα ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ και ηρθαν μονα τους στην Νορμαλ λειτουργεια αλλα,,,,,, τωρα Υπαρχει το Τελειο Λαδι

Τα ωστήρια είναι σε επαφή με τον εκκεντροφόρο.
Όταν ο εκκεντροφόρος δρα επάνω στο ωστήριο εποµένως και επάνω στο µικρό
έµβολο, το λάδι που παγιδεύεται µέσα στον θάλαµο του ωστηρίου, εχει σαν αποτέλεσµα το
κλεισιμο της µπίλιας της βαλβίδας, και µεταφέρει την κίνηση του µικρού
εµβόλου απευθείας στο στέλεχος και στην συνέχεια στην βαλβίδα. Σε
αυτήν την φάση, που ορίζεται από την υψηλή πίεση την οποία υφίσταται, ένα
τµήµα του λαδιού που βρίσκεται στον θάλαµο, διαπερνά µέσω του ελάχιστου
διάκενου που υπάρχει µεταξύ του εµβόλου και του σωλήνα.
Στην φάση του κλεισίµατος της βαλβίδας, και του ωστηρίου, που πραγµατοποείται
από την δράση του ελατηρίου της βαλβίδας που ακολουθεί τον εκκεντροφόρο,
και δηµιουργείται υποπίεση στο εσωτερικό του θαλάµου του ωστηρίου που προκαλεί το άνοιγµα της µπίλιας της βαλβίδας, επιτρέποντας την είσοδο του λαδιού. Tο λάδι που
εισχωρησε στον θάλαµο συµπληρωνει αυτό που έφυγε στην προηγούµενη
φάση ανοίγµατος της βαλβίδας.
Συνεπώς. Τα υδραυλικά ωστήρια, αυτορυθμίζουν τις βαλβίδες για ζεστό κρύο, ενώ τα ωστήρια βρίσκονται πάντα σε επαφή με τον εκκεντροφόρο.
Σε περίπτωση που κάνουν ΤΑΚ ΤΑΚ ΤΑΚ σημαίνει οτι δεν είναι σε απόλυτη επαφή με τον εκκεντροφόρο, είτε επειδή δεν υπάρχει σωστή πίεση στο λάδι, είτε επειδή έχει φαγωθεί ο εκκεντροφόρος είτε επειδή έχει φαγωθεί το άνω μέρος του ωστηρίου, είπε επειδη έχει κουραστεί το ελατήριο επαναφοράς της βαλβίδας, είτε επειδή κρατάει υπερπίεση και όχι υποπίεση το ωστήριο και δεν μπορεί να επιστρέψει.
Συνεπώς, όταν έρχεται ο εκκεντροφόρος με τη μύτη, αντί να σπρώξει, χτυπάει το ωστήριο.
Αν χτυπήσει το ωστήριο, έχεις πρόβλημα.
Τα ωστήρια δεν είναι αφθαρτα, όπως και ο εκκεντροφόρος δεν είναι αφθαρτος.
Αυτά για το τεχνικό του θέματος..

Υ.Γ. έχω την εντύπωση οτι και το Ε46 που έχω, έχει υδραυλικά ωστήρια.