PDA

Επιστροφή στο Forum : To νέο ΜΙΝΙ.


BMW Power
19-11-13, 11:16
To νέο ΜΙΝΙ.

18.11.2013

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90139404&quality=80

MINI Cooper and MINI Cooper S. (11/2013)
Νέα έκδοση του premium μικρού της αγοράς. Νέο MINI με συναισθηματική σχεδιαστική απήχηση, βελτιστοποιημένη ισορροπία οδηγικής απόλαυσης/ κατανάλωσης, πρωτοποριακή τεχνολογία δικτύωσης και ευφυή λειτουργικότητα. Σημαντικές βελτιώσεις σε χώρους, ασφάλεια, εξοπλισμό, ποιότητα υλικών και φινιρίσματος, σπορ αίσθηση και οδηγική άνεση χάρη στην εκτενώς ανανεωμένη και με συνέπεια προϊοντική ουσία. Νέα γενιά μοντέλου, νέο σημείο αναφοράς στην οδηγική απόλαυση, ανώτερη ποιότητα και εξατομίκευση στο περιβάλλον του ανταγωνισμού.

• Ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση με στυλ, αναλογίες και δομή αμαξώματος εξελιγμένης φιλοσοφίας. Στοιχεία ταυτότητας όπως η εξαγωνική μάσκα, οι προβολείς και τα πίσω φωτιστικά σώματα με φαρδύ χρωμιωμένο πλαίσιο, φλας και περιφερειακή γραμμή αμαξώματος σε μαύρο αναδεικνύονται μέσα από πιο έντονες αντιθέσεις στις διαφορετικές επιφάνειες του αμαξώματος. Premium λεπτομέρειες υπογραμμίζουν τον προηγμένο χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Πέντε χρωματικές προτάσεις, οροφή σε αντίθετη απόχρωση διατίθεται προαιρετικά και χωρίς επιπλέον κόστος.
• Νέας σχεδίασης προβολείς, φώτα ημέρας. Προαιρετικά: τεχνολογία LED με δακτύλιο φώτων ημέρας με ενσωματωμένα φλας, προσαρμοζόμενη κατανομή δέσμης φωτός και προβολείς ομίχλης LED, πίσω φώτα με τεχνολογία LED και πακέτο φωτισμού με εσωτερικά φώτα LED και πορτοκαλί φωτισμό περιβάλλοντος.
• Μήκος οχήματος αυξημένο κατά 98 mm, πλάτος κατά 44 mm, ύψος κατά 7 mm, επίσης μεγαλύτερο μεταξόνιο (+ 28 mm) και μεγαλύτερο πλάτος μετατροχίου (εμπρός + 42 mm, πίσω + 34 mm) συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο MINI Cooper, βελτιστοποιημένη ευρυχωρία και στα τέσσερα καθίσματα, νέα σχεδίαση καθισμάτων με μεγαλύτερη γκάμα ρυθμίσεων μπροστά και πιο μακρύ μαξιλάρι πίσω καθισμάτων (+ 23 mm), περισσότερος χώρος για τους ώμους και χώρος για τα πόδια καθώς και αυξημένη άνεση για τους πίσω επιβάτες. Χώρος αποσκευών αυξημένος κατά 51 L στα 211 L, αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60 : 40, προαιρετικό πακέτο αποθηκευτικών χώρων με πάτωμα χώρου αποσκευών που ασφαλίζει σε διάφορα σημεία.
• Νέα γενιά κινητήρων με MINI TwinPower Turbo Technology, τρεις εκδόσεις μοντέλου με το λανσάρισμα: MINI Cooper με 3-κύλινδρο κινητήρα 100 kW/136 bhp, MINI Cooper S με 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 141 kW/192 bhp και MINI Cooper D με 3-κύλινδρο diesel (85 kW/116 bhp), 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στάνταρ, με προαιρετικό 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή σπορ αυτόματο κιβώτιο, επίσης νέο.
Εκτενής χρήση τεχνολογίας MINIMALISM που περιλαμβάνει αυτόματο start/stop κινητήρα ομοίως σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και προαιρετικό GREEN mode, βελτιωμένες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση, η μεγαλύτερη βελτίωση της απόδοσης στο MINI Cooper με αυτόματο κιβώτιο: επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 2,6 δευτερόλεπτα ταχύτερο, μέση κατανάλωση 27% χαμηλότερη, οι χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 στο MINI Cooper D: 3,5 – 3,6 lit /100 km, 92 – 95 g/km (Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού).
• Αναβαθμισμένη αίσθηση go-kart ΜΙΝ με εκτενώς ανανεωμένη τεχνολογία ανάρτησης, μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία. Νέος άξονας ενός συνδέσμου από ατσάλι υψηλής αντοχής, με γόνατα ελατηρίων και αλουμινένια ρουλεμάν και βάσεις. Νέος πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων με δομή βελτιστοποιημένου βάρους και γεωμετρία μειωμένων απαιτήσεων χώρου. Ανανεωμένο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης τώρα με Servotronic στάνταρ. Dynamic Stability Control (DSC) στάνταρ με Dynamic Traction Control (DTC) και Electronic Differential Lock Control (EDLC), στο MINI Cooper S επίσης με Performance Control. Νέο σύστημα έδρασης γονάτων ελατηρίων και αποσβεστήρων με πάνω βάσεις τριών διαδρομών φορτίων. Dynamic Damper Control προαιρετικά για πρώτη φορά σε MINI. Αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, προσαρμοσμένο για αυξημένες οδηγικές επιδόσεις. Ζάντες αλουμινίου 15-ή 16-ιντσών (MINI Cooper S) στάνταρ, ζάντες αλουμινίου διατίθενται προαιρετικά σε διαστάσεις μέχρι 18 ιντσών.
• Μεταβλητό σετάρισμα οχήματος με επιλογή Driving Modes μέσω περιστροφικού διακόπτη στη βάση του επιλογέα σχέσεων. Επιπλέον του στάνταρ σεταρίσματος MID mode, προσφέρονται προγράμματα SPORT και GREEN. Η επιλογή του mode επηρεάζει τις καμπύλες απόκρισης του γκαζιού και του συστήματος διεύθυνσης, καθώς και τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου και της απόσβεσης του Dynamic Damper Control (όπου υπάρχουν). Το GREEN mode σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει το ρολάρισμα (coasting) με αποσυνδεμένο το σύστημα κίνησης.
• Νέα φιλοσοφία απεικόνισης και λειτουργιών: πίνακας οργάνων στην κολόνα του τιμονιού που απεικονίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις στροφές του κινητήρα, έγχρωμη ένδειξη για λεπτομέρειες της κατάστασης του οχήματος και τη στάθμη καυσίμου. Κεντρικό όργανο με νέα στοιχεία απεικόνισης και διαμόρφωση έγχρωμου φωτισμού, αλλά και δακτύλιο LED για οπτική πληροφόρηση της κατάστασης πολλαπλών λειτουργιών, οθόνη TFT 4 γραμμών στάνταρ ή προαιρετική έγχρωμη οθόνη μέχρι 8,8 ιντσών. Έλεγχος συστημάτων πλοήγησης, ψυχαγωγίας , τηλεφώνου και διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του MINI Controller στην κεντρική κονσόλα με το σχετικό feedback στον υπολογιστή ταξιδιού. Μπουτόν start/stop στο κέντρο της μπάρας διακοπτών στην κεντρική κονσόλα, ενεργοποιείται χωρίς χρήση κλειδιού. Διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων στις επενδύσεις των θυρών, πάνελ λειτουργίας φώτων στο ταμπλό.
• Δομή αμαξώματος βελτιστοποιημένου βάρους και αυξημένης αντοχής στις συγκρούσεις. Στάνταρ χαρακτηριστικά ασφάλειας περιλαμβάνουν εμπρός και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, αυτόματες ζώνες ασφαλείας 3 σημείων σε όλα τα καθίσματα, με προεντατήρες ζωνών και περιοριστές φορτίου μπροστά, βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτων ISOFIX πίσω, Run Flat Indicator και μερικώς ενεργό κάλυμμα καπό κινητήρα για βελτιστοποίηση της προστασίας των παιδιών. Βάρος οχήματος μικρότερο από των προηγούμενων μοντέλων και των ανταγωνιστών του στην κατηγορία σε όλες σχεδόν τις εκδόσεις του νέου MINI παρά τη διευρυμένη γκάμα εξοπλισμού. Βελτιωμένη άνεση λόγω απουσίας ήχων και κραδασμών: βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά ανάμεσα στα οποία ενεργή γρίλια εμπρός αεραγωγού, ποδιές πατώματος και αεραγωγοί στο πάνω τμήμα των κολόνων C. Οι καλύτερες αεροδυναμικές επιδόσεις στην κατηγορία: Συντελεστής οπισθέλκουσας Cd μειωμένος στο 0.28 (MINI Cooper, MINI Cooper D).
• Νέο MINI με πολύ περισσότερα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού: MINI Head-Up-Display, Driving Assistant που περιλαμβάνει ενεργό cruise control βασισμένο σε κάμερα, προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης και παρουσίας πεζού με λειτουργία προ-φόρτισης φρένων, υποστήριξη μεγάλης σκάλας φώτων και ανίχνευση οδικών σημάτων, parking assistant, κάμερα οπισθοπορείας.
• Σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας νέας δομής MINI Connected με πρόσθετες λειτουργίες, Emergency Call και MINI Teleservices διατίθενται για χρήση με μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM. Μοναδική γκάμα λειτουργιών και δυνατότητα συνεχούς επέκτασης χάρη σε εφαρμογές που επιτρέπουν ενσωμάτωση στο αυτοκίνητο μέσω smartphone. Αυξημένη οδηγική απόλαυση με χαρακτηριστικές λειτουργίες MINI όπως Mission Control, Dynamic Music, Driving Excitement και MINIMALISM Analyser. Νέο MINI Connected XL Journey Mate με Real Time Traffic Information. Η online σύνδεση επιτρέπει τη χρήση κοινωνικών δικτύων όπως τα Facebook, Twitter, foursquare και Glympse, τη λήψη RSS newsfeeds και εφαρμογών όπως AUPEO!, Stitcher, Deezer, Audible, Napster/Rhapsody και TuneIn.
• Πλούσια γκάμα στάνταρ εξοπλισμού και κορυφαίων προαιρετικών επιλογών αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης, χαρίζουν premium αίσθηση και ενισχύουν το ατομικό στυλ. Μεταξύ αυτών: αισθητήρας βροχής, Park Distance Control, Comfort Access, ηλεκτρική ηλιοροφοή, ράγες οροφής, ηλεκτρικά θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, εσωτερικός και εξωτερικοί καθρέπτες με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία, θερμαινόμενα καθίσματα, 2ζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού (AC), πίσω αεροτομή σχεδίασης John Cooper Works, μεγάλη συλλογή διακοσμητικών για την οροφή και τους εξωτερικούς καθρέπτες, ρίγες καπό, ταπετσαρίες καθισμάτων, εσωτερικού διάκοσμου και Colour Lines. Σύστημα πλοήγησης MINI, MINI Radio Visual Boost, hi-fi σύστημα ηχείων της harman kardon.
• Εκδόσεις κινητήρων:
MINI Cooper S: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός, πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων, μεταβλητών έλεγχος εκκεντροφόρων),
κυβισμός: 1 998 cc, ισχύς: 141 kW/192 bhp στις 4 700 – 6 000 rpm, μέγιστη ροπή: 280 Nm στις 1 250 – 4 750 rpm
(300 Nm με overboost),
επιτάχυνση (0–100 km/h): 6,8” (αυτόματο: 6,7”),
τελική ταχύτητα: 235 km/h (233 km/h),
μέση κατανάλωση*: 5,7 – 5,8 lit (5,2 – 5,4 lit)/100 km,
Εκπομπές CO2 *: 133 – 136 g/km (122 – 125 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6.

MINI Cooper: 3- κύλινδρος βενζινοκινητήρας με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός, πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων, μεταβλητών έλεγχος εκκεντροφόρων),
κυβισμός: 1 499 cc,
ισχύς: 100 kW/136 bhp στις 4 500 – 6 000 rpm,
μέγιστη ροπή: 220 Nm στις 1 250 – 4 000 rpm
(230 Nm με overboost),
επιτάχυνση (0–100 km/h): 7,9” (αυτόματο: 7,8”),
τελική ταχύτητα: 210 km/h (210 km/h),
μέση κατανάλωση*: 4,5 – 4,6 lit (4.7 – 4.8 lit)/100 km,
Εκπομπές CO2 *: 105 – 107 g/km (109 – 112 g/km).

MINI Cooper D: 3-κύλινδρος diesel με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπιεστής με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσος ψεκασμός common rail, μέγιστη πίεση ψεκασμού καυσίμου: 2 000 bar),
κυβισμός: 1 496 cc,
ισχύς: 85 kW/116 bhp στις 4 000 rpm,
μέγιστη ροπή: 270 Nm στις 1 750 rpm,
επιτάχυνση (0–100 km/h): 9.2” (αυτόματο: 9,2”),
τελική ταχύτητα: 205 km/h (204 km/h),
μέση κατανάλωση*: 3,5 – 3,6 lit (3,7 – 3,8 lit)/100 km,
Εκπομπές CO2 *: 92 – 95 g/km (98 – 99 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6.
* Η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται από τον τύπο των ελαστικών.

• Εξωτερικές διαστάσεις:
Μήκος: 3 821 mm (MINI Cooper S: 3 850 mm)
Πλάτος: 1 727 mm)
Ύψος: 1 414 mm)
Μεταξόνιο: 2 495 mm

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139341&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139346&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139360&quality=60

BMW Power
19-11-13, 11:17
https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139313&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139314&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139315&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139317&quality=60

BMW Power
19-11-13, 11:19
https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139116&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139125&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139126&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139130&quality=60

BMW Power
19-11-13, 11:20
https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139247&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139242&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139252&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139251&quality=60

BMW Power
19-11-13, 11:21
https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139215&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139221&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139230&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139235&quality=60

Dim77
19-11-13, 11:24
Σε λίγο δεν θα δικαιολογεί το όνομα του πάντως

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1469846_770880836261858_495946476_n.jpg

(Από τη σελίδα των 4Τροχών με σημείωση, Κάθε νέο Mini και μεγαλύτερο)

BMW Power
19-11-13, 11:36
Το νέο Maxi λοιπόν είναι εδώ

Dim77
19-11-13, 11:37
Μου αρέσει το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων.

BMW Power
19-11-13, 11:41
Παγκόσμιο ντεμπούτο για το νέο ΜΙΝΙ στο Εργοστάσιο της Οξφόρδης.

18.11.2013

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90139607&quality=80

British Prime Minister David Cameron, right, with Peter Schwarzenbauer, BMW Group's board member for MINI, BMW Motorrad, ...

Μόναχο/Οξφόρδη. Το νέο MINI έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του σήμερα Δευτέρα 18 Νοεμβρίου, στο Βρετανικό εργοστάσιο παραγωγής MINI στην Οξφόρδη. Με νέα αρχιτεκτονική οχήματος, προηγμένη σχεδίαση και νέους αποδοτικούς κινητήρες προτίθεται να προσφέρει στους ιδιοκτήτες του ακόμα υψηλότερες δόσεις οδηγικής απόλαυσης πίσω από το τιμόνι.
Το λανσάρισμα του νέου αυτοκινήτου σηματοδοτεί μία επένδυση ύψους 750 εκατομμυρίων λιρών και στις τρεις Βρετανικές μονάδες παραγωγής του BMW Group, με νέο φανοποιείο για την κατασκευή αμαξωμάτων από 1000 ρομπότ, ντεμπούτο νέων τεχνολογιών στη μονάδα παραγωγής πρεσαριστών τμημάτων του Swindon και νέες εγκαταστάσεις μηχανουργικών εργασιών και συναρμολόγησης για την παραγωγή μιας νέας γενιάς τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων κινητήρων στο εργοστάσιο του Hams Hall κοντά στο Birmingham.

Ο Πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, David Cameron δήλωσε: «Ήμουν πολύ τυχερός που είχα την ευκαιρία να πάρω μία πρώτη γεύση του νέου ΜΙΝΙ, ενός κλασικού Βρετανικού θρύλου κατά τη διάρκεια επίσκεψής μου στο εργοστάσιο της Οξφόρδης τον περασμένο μήνα.
Αυτή η επένδυση ύψους 750 εκατομμυρίων λιρών είναι θαυμάσια είδηση τόσο για την τοπική όσο και για την ευρύτερη οικονομία, καθώς και για τους 5.500 εργαζόμενους των οποίων οι θέσεις διασφαλίζονται με το λανσάρισμα.
Η παραγωγή αυτοκινήτων αποτελεί ζωτικό στοιχείο ανάπτυξης. Η παραγωγή επιστρέφει σε επίπεδα προ ύφεσης και ένα αυτοκίνητο θα περνά από τη γραμμή συναρμολόγησης κάθε 20 δευτερόλεπτα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι εφησυχάζουμε. Η βιομηχανική στρατηγική μας αποτελεί βασικό στοιχείο του οικονομικού προγράμματος της Κυβέρνησης και εμείς βοηθάμε στο να κινηθεί η βιομηχανία αυτοκινήτου ταχύτερα και μακρύτερα με μία επένδυση άνω των 4 δισεκατομμυρίων λιρών.»
Επιπρόσθετα, ο Harald Krueger, μέλος Δ.Σ. του BMW Group για την παραγωγή είπε σχετικά: «Στην εκατονταετηρίδα του εργοστασίου της Οξφόρδης, συνεχίζουμε την ιστορία επιτυχίας του ΜΙΝΙ και σήμερα ξεκινάμε την παραγωγή της τρίτης γενιάς του μοντέλου. Η συνολική μας επένδυση των 750 εκατομμυρίων λιρών στις Βρετανικές μονάδες παραγωγής σε Οξφόρδη, Swindon και Hams Hall μεταξύ 2012 και 2015 υπογραμμίζει τη σημασία του ‘τριγώνου παραγωγής’ MINI στο παγκόσμιο παραγωγικό δίκτυο. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η καρδιά της παραγωγής MINI – χάρη στην εμπειρία, την ικανότητα και την ισχυρή δέσμευση όλων των εργαζομένων μας.»

Η επένδυση σημαίνει πρόσθετη διασφάλιση θέσεων εργασίας για τα 5.500 άτομα που εργάζονται αυτή τη στιγμή στο δίκτυο παραγωγής ΜΙΝΙ στη Βρετανία. Εκτός από το προηγμένο φανοποιείο, το εργοστάσιο της Οξφόρδης ωφελείται και από τις αναβαθμίσεις στο βαφείο, στην περιοχή τελικής συναρμολόγησης και από μία σειρά πρωτοβουλιών που μειώνουν το αποτύπωμα άνθρακα από τις δραστηριότητες παραγωγής και βελτιώνουν τις διαδικασίες διαχείρισης αποβλήτων. Για το λανσάρισμα του νέου ΜΙΝΙ έγινε επίσης μία σημαντική επένδυση στο πιο εκτεταμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης ανθρώπινου δυναμικού που έχει πραγματοποιηθεί ποτέ στο εργοστάσιο.

Αν και υπάρχει άμεση αναγνώριση – κάτι που οφείλεται στην παγκοσμίως αναγνωρίσιμη σχεδίαση – το νέο ΜΙΝΙ είναι εντελώς νέο καθώς στόχος ήταν η βελτιστοποίηση του στυλ, της λειτουργικότητας και των επιδόσεων. Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά του χρόνου την Άνοιξη, το νέο αυτοκίνητο θα προσφέρει αναβαθμισμένο στάνταρ εξοπλισμό, μία εκτενή γκάμα επιλογών για να μπορούν οι πελάτες να το προσαρμόσουν στο προσωπικό τους στυλ, υψηλότερα επίπεδα άνεσης, ολοκληρωμένη τεχνολογία ασφάλειας με προστασία πεζών και πιο πρωτοποριακή τεχνολογία δικτύωσης. Μακρύτερο και φαρδύτερο από τον προκάτοχό του, το νέο μοντέλο διαθέτει περισσότερη ευρυχωρία για οδηγό και επιβάτες.
Εκτενώς ανανεωμένη τεχνολογία ανάρτησης, μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία έχουν ενισχύσει τη μοναδική αίσθηση ΜΙΝΙ go-kart.

Μιλώντας για το νέο μοντέλο, ο Peter Schwarzenbauer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group για τα MINI, BMW Motorrad, Rolls-Royce, Aftersales BMW Group δήλωσε: Το MINI αποτελεί έμπνευση για άτομα με πρωτοποριακή σκέψη και δημιουργικό πνεύμα σε όλο τον κόσμο. Και με τη νέα γενιά MINI, θέλουμε να διεγείρουμε τη φαντασία τους για μία φορά ακόμα. Για να διασφαλίζουμε ότι η νέα γενιά MINI θα είναι επιτυχημένη όσο οι προηγούμενες, κάναμε κάποιες έξυπνες σχεδιαστικές μετατροπές. Πίσω από την εξωτερική εμφάνιση βρίσκεται ένα νέο μοντέλο με προηγμένες τεχνολογίες που εμφανίζονται για πρώτη φορά σε ‘μικρό’ αυτοκίνητο.

BMW Power
19-11-13, 11:42
Το νέο MINI – η εξέλιξη ενός θρύλου.

19.11.2013

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90139508&quality=80

Clay Modeling Interior Design. (11/2013)
Μόναχο. Με εφόδια τη μοναδική σχεδίαση και τη γνήσια οδηγική απόλαυση, ο πρώτος εκπρόσωπος του κλασικού Mini έφερε την επανάσταση στην αγορά του αυτοκινήτου μπαίνοντας στη μάχη το 1959. Στη συνέχεια, το 2001, εμφανίστηκε το νέο ΜΙΝΙ το οποίο εντάχθηκε στο BMW Group με σκοπό να οδηγήσει την premium ‘μικρή’ κατηγορία στη νέα χιλιετία. Τώρα, το ΜΙΝΙ προτίθεται να εγκαινιάσει και πάλι νέα πρότυπα, με την τελευταία εκδοχή του θρυλικού αυτοκινήτου που αποκαλύφθηκε στις 18 Νοεμβρίου 2013.
Το νέο MINI είναι πάνω απ’ όλα απολυτα αντιπροσωπευτικό MINI: η επιτομή του μοντέλου μέσα από μία σύγχρονη αισθητική ερμηνεία. Απευθυνόμενο σε άτομα τα οποία θέλουν να ξεχωρίζουν, μεταφέρει τις διάσημες φόρμες του κλασικού Mini από το 1959 στο σήμερα και βγαίνει στην αυτοκινητιστική σκηνή με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ωριμότητα από ποτέ. «Η νέα γενιά MINI πετυχαίνει την τέλεια ισορροπία μεταξύ κληρονομιάς MINI, προηγμένων σχεδιαστικών φορμών και καινοτομιών» σχολιάζει ο Anders Warming, Επικεφαλής του MINI Design.

Εξωτερικό: χαρακτηριστικές αναλογίες, εντυπωσιακές γραμμές, τονισμένες λεπτομέρειες.
Εκ πρώτης όψεως, το νέο MINI δείχνει μία γνώριμη φιγούρα. Οι κομψές αναλογίες, οι κοντοί πρόβολοι και το γνώριμο ‘στήσιμο πάνω στους τροχούς’ υποδηλώνουν την ευελιξία MINI. Παρατηρώντας το όμως από πιο κοντά, το νέο MINI προδίδει μία εκτενή αισθητική ανανέωση. Η νέα γενιά προσδίδει στα κλασικά, θρυλικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και φινέτσα. Θέλοντας να τονίσουν την ιδιαίτερη φόρμα της εξαγωνικής μάσκας, οι σχεδιαστές την προσδιορίζουν για πρώτη φορά με ένα μονοκόμματο χρωμιωμένο πλαίσιο.

Η σχεδίαση φώτων είναι ομοίως νέας φιλοσοφίας. Με νέα γραφικά και σαφή διάταξη των εσωτερικών εξαρτημάτων, οι προβολείς και τα πίσω φώτα τονίζουν την ωριμότερη εμφάνιση του νέου MINI. Τα τραπεζοειδή πίσω φώτα του προηγούμενου μοντέλου είναι τώρα μεγαλύτερα και πιο επιβλητικά και μοιάζουν περισσότερο με στρογγυλοποιημένα παραλληλόγραμμα σχήματα.
Όπως πριν, πλαισιώνονται από χρωμιωμένους δακτυλίους και τώρα εκτείνονται μέσα στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών.
Τοποθετημένα στα εξωτερικά άκρα του αυτοκινήτου, τα πίσω φώτα επίσης δίνουν έμφαση στις σπορ γραμμές του νέου MINI. Το νέο μοντέλο είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που διατίθεται προαιρετικά με προβολείς LED.
Τα στοιχεία ταυτότητας τονίζονται περισσότερο από ποτέ. Πρόσθετες πτυχέςακολουθούν τις γραμμές των προβολέων, των θόλων των τροχών και των πίσω φώτων στο πλάι, χαρίζοντας πιο εντυπωσιακό και σύγχρονο στυλ. Μία σειρά κομψών διακοσμητικών αντανακλά τον πιο ώριμο χαρακτήρα του νέου MINI. Για παράδειγμα, μία σφηνοειδής γραμμή σχήματος βέλους ανανεώνει το σχήμα των μονάδων φλας. Στοιχεία χρωμίου στη μάσκα, τα φώτα και τις λαβές θυρών οδηγούν το βλέμμα σε χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία ΜΙΝΙ, ενώ το προαιρετικό πακέτο Chrome χαρίζει μία έξτρα νότα πολυτέλειας στο εξωτερικό.

Οι αναλογίες της νέας γενιάς παραμένουν αδιαμφισβήτητα MINI. Αν και έχει μεγαλώσει κατά 10 cm στην τελευταία εκδοχή του, ο λόγος διαστάσεων παραμένει σταθερός. Κοντοί πρόβολοι σε συνδυασμό με τα φώτα που εκτείνονται στα εμπρός και πίσω πλευρά του αυτοκινήτου συνθέτουν την εικόνα ενός μικρού και ευέλικτου μοντέλου παρά τις μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις, όπως επιβάλλει η compact σχεδιαστική φιλοσοφία MINI. Οι σχεδιαστές έχουν δώσει περισσότερο ‘σφρίγος’ στη ζωηρή, σπορ εμφάνιση του αυτοκινήτου μεταφέροντας τη μάσκα όσο το δυνατόν πιο πίσω, προς τους εμπρός τροχούς.

Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά που σχεδιάστηκαν για να αναδείξουν τη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι η βελτιωμένη ροή των γραμμών του. Αυτό το στοιχείο είναι ορατό στα νέα πλευρικά τμήματα που τώρα αποπνέουν ακόμα περισσότερο δυναμισμό και νεύρο. Επιπλέον καθώς η φόρμα των παραθύρων λεπταίνει προς τα πίσω, διαμορφώνει ένα δυναμικό, σφηνοειδές προφίλ που δείχνει το νέο MINI έτοιμο να εφορμήσει.
Η ελαφρώς καθοδική κεκλιμένη γραμμή οροφής ερμηνεύεται οπτικά σαν μία δύναμη που ωθεί αυτοκίνητο προς τα εμπρός πριν καν κινηθεί. Η γραμμή οροφής είναι πιο ουσιαστική από πριν και συνεχίζει την καμπύλη του παρμπρίζ, φέρνοντας τον οδηγό στο οπτικό κέντρο του νέου MINI. Ταυτόχρονα, η οροφή μοιάζει να αιωρείται πάνω από το αυτοκίνητο, τονίζοντας το χαρακτηριστικό διαχωρισμό MINI σε τρία τμήματα: αμάξωμα, κρυστάλλινες επιφάνειες, οροφή.
Ανάμεσα στα στοιχεία που συμβάλλουν στη δυναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου όπως αγκαλιάζει στο δρόμο είναι οι προτεταμένοι θόλοι των τροχών. Για ακόμα πιο σπορ και σφριγηλό στυλ, όλα τα σχεδιαστικά στοιχεία του τελευταίου ΜΙΝΙ – όπως τα πίσω φώτα – είναι τοποθετημένα κοντά στα εξωτερικά άκρα.

Εσωτερικό: καινοτόμα νέα χαρακτηριστικά, αυθεντικότητα στις λεπτομέρειες.
Το νέο MINI παραμένει πιστό στις αρχές του και επινοεί δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις για την επίτευξη μέγιστης ευελιξίας και ευρυχωρίας παρά τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις του. Όμως ένα MINI δεν θα ήταν πραγματικό MINI εάν δεν επαναπροσδιοριζόταν συνεχώς.
Πραγματικά, για πρώτη φορά όλες οι ενδείξεις που έχουν σχέση με την οδήγηση όπως το ταχύμετρο και ο δείκτης καυσίμου, είναι συγκεντρωμένες σε ένα νέο πίνακα οργάνων τοποθετημένο μπροστά από τον οδηγό στην κολόνα του τιμονιού, στο πεδίο ορατότητάς του.

Δεν υπάρχει Centre Speedo με την κλασική έννοια. Το στρογγυλό κεντρικό όργανο παραμένει αλλά δεν περιέχει πλέον αναλογικό ταχύμετρο. Αντί αυτού έχει οθόνη γραφικών ενδείξεων που προβάλλει διάφορες λειτουργίες, όπως των συστημάτων πλοήγησης & ψυχαγωγίας και λοιπού εξοπλισμού infotainment. Μία νέα διεπαφή και έναςδιαδραστικός δακτύλιος ενδείξεων LED συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ξεχωριστής εμπειρίας για τον οδηγό. Οι διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων και το χειρόφρενο βρίσκονται τώρα σε θέση ευκολότερης πρόσβασης. Οι χρωμιωμένοι διθέσιοι διακόπτες των παραθύρωνενσωματώνονται στα υποβραχιόνια για μεγαλύτερη ευχρηστία. Το χειρόφρενο είναι τοποθετημένο εργονομικά στην αριστερή πλευρά της ανασχεδιασμένης κεντρικής κονσόλας.
Επίσης, ολοκαίνουργια είναι η προαιρετική Head Up Display. Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί μία οθόνη πολλαπλών ενδείξεων για την προβολή πληροφοριών όπως ταχύτητα και οδηγίες πλοήγησης στο πεδίο ορατότητας του οδηγού. Η εικόνα μοιάζει να αιωρείται ‘πάνω από το καπό’. Το πλεονέκτημα είναι ότι η προσοχή του οδηγού δεν διασπάται από το δρόμο αλλάζοντας συνεχώς το σημείο εστίασης.
Η οριζόντια έμφαση των σύγχρονων ταμπλό δημιουργεί μία μοναδική αίσθηση ευρυχωρίας. Οι επιφάνειες είναι πιο ανάγλυφες και ορίζονται με μεγαλύτερη αισθητική ακρίβεια. Το πάνω κάλυμμα του ταμπλό δημιουργεί την εντύπωση μιας ‘αιωρούμενης’ επιφάνειας πάνω από τα όργανα τα οποία και οριοθετεί. Το κεντρικό όργανο και οι στρογγυλοί εξωτερικοί αεραγωγοί εξέχουν από το ταμπλό στο γνωστό τρισδιάστατο στυλ MINI. Ταυτόχρονα, οι αεραγωγοί δημιουργούν μια κομψή οπτική μετάβαση από το cockpit στις επενδύσεις θυρών, όπου το σχήμα τους καταλήγει σε ‘έλλειψη’. Οι αεραγωγοί δεξιά και αριστερά το κεντρικού οργάνου δείχνουν πιο ‘σοβαροί’ και φέρουν οριζόντιες και κάθετες γρίλιες.

Ατμοσφαιρικός Φωτισμός Περιβάλλοντος συντελεί στην αυξημένη αίσθηση ευρυχωρίας της καμπίνας και τονίζει την ξεχωριστή σχεδίαση των θυρών.
Τα πίσω καθίσματα έχουν επίσης ανασχεδιαστεί πλήρως για τη νέα γενιά του μοντέλου. Το νέο αυτοκίνητο έχει σαφή διάταξη τεσσάρων καθισμάτων, και η φιλοσοφία ατομικότητας των πίσω καθισμάτων γίνεται άμεσα αντιληπτή. Πραγματικά, τα πίσω καθίσματα συνεχίζουν το σπορ θέμα και την ωριμότητα του MINI στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Η πλευρική στήριξη των καθισμάτων προάγει τη σπορ οδήγηση, δημιουργώντας τη γνώριμη αγωνιστική αίσθηση και για τους πίσω επιβάτες.

Φιλοσοφία χρωμάτων και υλικών: μέγιστες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Όλοι οι οδηγοί MINI έχουν το δικό τους στυλ. Γι’ αυτό, το νέο MINI προσφέρει μέγιστες επιλογές εξατομίκευσης.
Πολλές και ασυνήθιστες προτάσεις εμπλουτίζουν με φρέσκιες πινελιές τη γνωστή γκάμα χρωμάτων και υλικών ΜΙΝΙ επιτρέποντας στους πελάτες να δημιουργούν το απόλυτα προσωπικό τους ΜΙΝΙ.

Για παράδειγμα, 12 εξωτερικές αποχρώσεις ικανοποιούν μίαμεγάλη ποικιλία αισθητικών απαιτήσεων – από εντυπωσιακές μέχρι σπορ και κομψές. Οι πέντε νέες αποχρώσεις Volcanic Orange, Moonwalk Grey, Blazing Red, Deep Blue and Electric Blue πλαισιώνουν το γνώριμο χρωματολόγιο MINI και προσθέτουν συναρπαστικές νέες επιλογές.
Επιπλέον, πέντε Colour Linesδιευρύνουν τις προοπτικές εξατομίκευσης εσωτερικού του MINI. Όσοι επιθυμούν να προσδώσουν απόλυτα ατομικό χαρακτήρα στο αυτοκίνητό τους μπορούν να επιλέξουν από 10 σχέδια καλυμμάτων καθισμάτων και άλλες προαιρετικές επενδύσεις.
Τα δύο νέα θέματα χρωμάτων και υλικών – “Off-White” και “Dark Cottonwood” – που διατίθενται στο πλαίσιο πακέτων εσωτερικού στυλ MINI Yoursπροσφέρουν αποκλειστικές προτάσεις εξοπλισμού που υπογραμμίζουν τον ατομικό χαρακτήρα του MINI.

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139507&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139505&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90139514&quality=60

BMW Power
17-12-13, 13:39
Setting its sights on pole position: The MINI John Cooper Works Concept. World premiere at the North American International Auto Show 2014 in Detroit.

17.12.2013

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleZoom&dokNo=P90140969&quality=80

MINI John Cooper Works Concept. (12/2013)

Munich. Hallmark MINI style and technology lifted straight from the race track come together to mould the inimitable character of a John Cooper Works model, rendering the MINI sub-brand a byword for irresistible go-kart feeling and genuine everyday usability. And now a new contender for pole position has emerged to take this successful concept to the next stage and bring the promise of maximum driving fun to the small car segment. The MINI John Cooper Works Concept offers a look ahead to the next generation of the elite sports model. The study car will be presented for the first time at the North American International Auto Show (NAIAS) 2014 and flies the flag for innovative sportiness in time-honoured John Cooper Works style, with features including exclusive body paintwork in Bright Highways Grey, familiar MINI red colour accents, bespoke aerodynamic features and 18-inch John Cooper Works light-alloy wheels in a newly developed design.
The thrillingly sporty driving experience on board a John Cooper Works model is the result of an overall concept developed on the back of the brand’s many years of motor sport experience. The precise interplay of the ultra-high-performance powertrain and chassis technology with the car’s aerodynamically optimised exterior features ensures that the agile and surefooted handling we have come to know as the MINI go-kart feeling shines brightly in extremely sporty driving situations as well. The result is hardcore driving fun, taken into a new dimension by the MINI John Cooper Works Concept.

Perfect basis and extensive racing expertise deliver a new dimension in extreme driving fun.
The John Cooper Works Concept is based on the latest-generation MINI. Its origins are clearly recognisable in the longer wheelbase and wider track over the outgoing model, which has a direct effect on the car’s driving characteristics. The model variants of the new MINI available from launch have already shown themselves to be more powerful, punchy and agile than their predecessors. Weight savings and improved aerodynamic properties have also contributed significantly to the new car’s driving talents – and these developments likewise have a positive influence on the MINI John Cooper Works Concept.
Large air intakes – filling the space reserved for fog lights in the series-produced MINI models – and precisely formed air-channelling elements mark out the front apron of the MINI John Cooper Works Concept, which also features LED headlights and a black surround for the front grille. The model-specific John Cooper Works aerodynamic kit also comprises specially contoured side skirts and a rear apron with flaps and a diffuser element. The study car further features a roof spoiler and additional body components designed to channel air efficiently around the C-pillars for optimised aerodynamic balance at high speeds.

Exclusive body paintwork, familiar contrast colour.
The Bright Highways Grey exterior paint shade owes its expressive character to a special manufacturing process. The hand-polished surface layer is finished with a clear coat and the resulting lustrous sheen of the paintwork further accentuates the eye-catching structures of its pigment layer. Exuding purity and solidity, this paint finish is complemented by John Cooper Works hallmarks such as contrasting red for the roof, roof spoiler and exterior mirror caps. Also included are Sport Stripes – in Chili Red for the bonnet and boot lid, and in white for the roof. Additional red accents adorn the rim wells of the John Cooper Works light-alloy wheels, the callipers of the sports brakes, the side indicator surrounds and the contour lines of the front and rear apron. A red accent line also lends particular emphasis to the John Cooper Works logo on the radiator grille.
A further nod to the concept car’s impressive sporting focus can be found in the centre of the rear apron. The MINI John Cooper Works Concept is fitted with a sports exhaust system including John Cooper Works silencer system, and the striking twin tailpipes with chrome finish also carry the John Cooper Works logo. With the new elite sports model destined to benefit from further development, these features suggest its enticingly sporting aura will not be restricted to visual features: an unmistakable engine soundtrack promises to share centre stage.

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90140964&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90140966&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90140967&quality=60

BMW Power
17-12-13, 13:40
https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90140968&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90140970&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90140971&quality=60

https://mediapool.bmwgroup.com/download/edown/pressclub/publicq?actEvent=scaleThumb&dokNo=P90140972&quality=60