PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ


STR
31-12-13, 08:24
Βλέποντας ένα ρεπορτάζ πριν από λίγες μέρες για τις καταθέσεις πινακίδων και την ακινησία των αυτοκινήτων θορυβήθηκα με κάτι . Ήταν ένας μηχανικός ο οποίος μας έδειχνε ένα κινητήρα από αυτοκίνητο πελάτη του το οποίο είχε καταθέσει πινακίδες εδώ και 2 χρόνια και ο ιδιοκτήτης του το έβαζε μπροστά μια φορά τη εβδομάδα , για να το κραταει ‘ζωντανό’ . Ο κινητήρας κάποια στιγμή έκανε κραου από ότι κατάλαβα και παρέδωσε πνεύμα με μεγάλη ζημιά στα ενδότερα του .
Έχοντας το Μ3 2 χρόνια τώρα χωρίς πινακίδες και ακλουθώντας κι εγώ αυτή την τακτική του μια φορά την εβδομάδα περίπου , αναρωτιέμαι μήπως δεν κάνω καλά ; Μήπως θα πρέπει καλύτερα να το αφήσω ακίνητο και όταν με το καλό βγουν οι πινακίδες να προηγηθεί ένα service και μετά να βγει στο δρόμο ;
Ποια είναι η γνώμη σας ;

Dim77
31-12-13, 08:28
H δική μου γνώμη, είναι ότι καλύτερα να το κινείς....

Το θέμα είναι ότι με κίνηση the liapis way...μπορεί να βρεθείς με προβλήματα σοβαρότερα από το ''κραου'' μιας μηχανής.

BMW Power
31-12-13, 08:28
Η γνώμη μου είναι να μου το πουλήσεις επιτέλους που σε παρακαλάω τόσο καιρό και εσύ με αγνοείς επιδεικτικά. Θα το χαλάσεις το καημένο και δεν θα το έχεις ευχαριστηθεί.

Είναι πολύ καλύτερο να κάνεις μια βόλτα με ζέσταμα κλπ. (όχι απλά το τετράγωνο) από το να το αφήσεις στην τύχη του παρατημένο. Επίσης να αλλάξεις και λάδια άμεσα αν δεν το έχεις κάνει.

STR
31-12-13, 08:34
Ζεσταμα και κυκλους το τετραγωνο του σπιτιου για μιση ωρα περιπου κανω...Λαδια δεν εχω αλλαξει. Σιγουρα το καλυτερο θα ειναι να αλλαχτουν λαδακια να τσεκαριστουν τα μπουζι και να συνεχισω να το κινω εστω και αυτο το λιγο...

6ylinder
31-12-13, 08:55
Μιας κ το κάνεις βόλτες γύρω από το τετράγωνο κ δεν έχεις πινακίδες, πέτα πάνω μια πρόχειρη να μην χτυπάει στο μάτι...σαν την παρακάτω...

Πέρα από την πλάκα, το μοτέρ που έκανε κράου, προφανώς ο ιδιοκτήτης του το έβαζε μπρος και το άφηνε στο ρελαντί να ζεσταθεί, όπως έχω δει πάρα πολλούς να κάνουν σε ακινητοποιημένα αμάξια. Αυτό ναι, είναι θάνατος...πέρα από το μοτέρ, υπάρχει κιβώτιο, διαφορικό κλπ. Όλα πρέπει να δουλέψουν. Εσύ το κινείς κανονικά και η μισή ώρα πιστεύω είναι αρκετή. Λαδάκια όπως είπαν τα παιδιά...

gnx
31-12-13, 09:13
Όταν μπαίνεις στη διαδικασία να το κινήσεις καλό είναι να κάνεις ένα κανονικό heat cycle. Το χειμώνα βέβαια για να ζεσταθεί ο S54 θέλει ώρα και ανάλογα με το πού μένεις, δεν είναι εύκολο ή ανέφικτο.

Εάν κάνεις την ιστορία αυτή, ή βάζεις πινακίδες άλλου πάνω ούτε για πλάκα. Καλύτερα να σε σταματήσουν χωρίς λογικά θα σε αφήσουν με λίγο παρακάλιο.

Υπάρχει βέβαια και η λύση με το χαρτόνι Μ από την εφορία, μπελαλίδικη λύση αλλά η καλύτερη για την υγεία του αυτοκινήτου και χωρίς ρίσκο.

harristheo
31-12-13, 12:46
Είδα στην τηλεόραση μια συνέντευξη του Κου Χαραγκιωνη, στο οποίο ανέφερε πως στα εκθέματα του μουσείου του όλα τα αυτοκίνητα δεν είχαν καθόλου υγρά. Μήπως τελικα αυτή εινα η σωστότερη λύση?

kostastnt
31-12-13, 13:45
Σε εκθέσεις δεν έχουν υγρά για λόγους ασφαλείας απότι ξέρω..

harristheo
31-12-13, 14:13
Μπορεί να ισχύει και αυτο που λες, αλλα αν θυμάμαι καλα δεν ανέφερε την βενζίνη και μονο, αλλα και λάδια και υγρα φρενων...(νομίζω)

Mike_gr
31-12-13, 14:53
Οντως χωρις καθολου υγρα ειναι καλυτερα.. γιατι ολα οξειδωνονται με την παροδο του χρονου και δημιουργουν καταλοιπα και διαβρωση.

Fanatic
31-12-13, 15:02
Αν θυμαμαι καλα υπαρχει ημερησια αδεια κυκλοφοριας. Παιρνεις το χαρτι μια φορα το μηνα και κανεις μια βολτα χαλκιδα ξερω γω. Πιστευω ειναι καλα.

STR
31-12-13, 15:14
Στελιο ειχα βγαλει μια φορα. Για μενα δεν αξιζει τον κοπο . Τουλαχιστον στην εφορια Γαλατσιου που πηγα εγω , ταλαιπωρηθηκα 2 ωρες και το κοστος μαζι με την ασφαλιση μιας ημερας ηταν αρκετα μεγαλο...

Dim77
31-12-13, 16:11
Στράτο, η μόνη λογική πράξη σε τέτοια περίπτωση, είναι η πώληση σε όσο χαμηλή και αν πιστεύεις ότι θα είναι η τιμή.

Θα έχεις +9000 (ας πούμε).

Αλλιώς θα έχεις 0....και το αμάξι θα σαπίζει...και θα πουλιέται όλο και λιγότερο.

Σκέψου να το είχες δώσει πέρσι, ή πρόπερσι πόσο κερδισμένος θα ήσουν.
Ναι είναι σκληρό. Αλλά είναι οι αριθμοί.

harristheo
31-12-13, 16:42
Το θέμα μας δεν ειναι αν θα πουληθει κάτι και σε τι τιμη.
Προσωπικα έχω αυτοκίνητο σε ακινησία εδώ και 4 χρονια το οποίο σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να πουληθει για προσωπικούς λόγους και σε καμία τιμη.
Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν το καλυτερο ειναι να βγουν όλα τα υγρα.

saikoE39
31-12-13, 16:50
Στρατο....δεν μασαει φιλε...!!!
Εμας ολα μας τα αυτοκινητα μενουν για 8-10 μηνες κλειδωμενα με 2 ζεσταματα το μηνα το πολυ...απλα αλλαζε τα υγρα 1 φορα το χρονο..!

DiMiTrIs_
31-12-13, 17:48
κυκλοι στο τετραγωνο πιστευω ειναι υπεραρκετοι!


Στελιο ειχα βγαλει μια φορα. Για μενα δεν αξιζει τον κοπο . Τουλαχιστον στην εφορια Γαλατσιου που πηγα εγω , ταλαιπωρηθηκα 2 ωρες και το κοστος μαζι με την ασφαλιση μιας ημερας ηταν αρκετα μεγαλο...

γινεται να ασφαλιστει για μια μερα μονο?ποσο σου στοιχισε?

MZ3
31-12-13, 20:34
Εγω ρωτησα ενα φιλο ασφαλιστη και μου ειπε για 2 μερες η ασφαλεια θα ειναι δωρεαν

ποσο μεγαλη μουφα μπορει να μου ειπε εκεινη πανω στην βιασηνη του?

paganis
31-12-13, 21:18
φανταζομαι θα σου βγαλει ενα προσωρινο ασφαλιστηριο, υποτιθεται μεχρι να βγει το κανονικο...και οταν περασουν οι 2 μερες , θα το ακυρωσει και δεν θα πληρωσεις τιποτα.

ThaNOS E46coupe
02-01-14, 02:37
Κατι ακουσα ορλτι του χρονου θα αλλαξουν τροπο αξιολογησης των τελων και θα παει βασει παλαιοτητας ... Ετσι μου ειπε ο λογιστης μου.. Οποτε αν ειναι ετσι Στρατο συμφερει...ουτως η αλλως δεν προκειται να το δωσεις... Απλα περιμενε φιλε...

Mike_gr
02-01-14, 13:08
Κατι ακουσα ορλτι του χρονου θα αλλαξουν τροπο αξιολογησης των τελων και θα παει βασει παλαιοτητας ... Ετσι μου ειπε ο λογιστης μου.. Οποτε αν ειναι ετσι Στρατο συμφερει...ουτως η αλλως δεν προκειται να το δωσεις... Απλα περιμενε φιλε...

αν παει βαση παλαιοτητας θα ειναι ακομα χειροτερα για εμας με πολλα κυβικα και 10+ ηλικιας αυτοκινητα,, στοχος ειναι να στηριξουν τις αυτοβιομηχανιες και να πουλησουν καινουρια αυτοκινητα.

6ylinder
02-01-14, 18:18
Βαση εργοστασιακης αξιας λενε θα παει, που απλα εχει σχεση με την παλαιοτητα.

Mike_gr
02-01-14, 18:39
εγω πιστευω οτι δεν θα αλλαξει τιποτα ποτε...

Bassakos
02-01-14, 19:40
Οντως χωρις καθολου υγρα ειναι καλυτερα.. γιατι ολα οξειδωνονται με την παροδο του χρονου και δημιουργουν καταλοιπα και διαβρωση.


ετσι και βγαλει τα υγρα , λαδια, φρενων κτλ κτλ απλα θα καταστραφει το αμαξι
τα υγρα προστατευουν τα μεταλικα μερη απο την υγρασια, ενα μοτερ χωρις λαδια
μετα απο καιρο ειναι αχρηστο μιας και η υγρασια θα δημιουργησει διαβρωσεις στα μεταλα
εσωτερικα, το ιδιο και τα φρενα κτλ κτλ, οποτε σε ενα αμαξι το οποιο απλα ειναι σε "ακινησία" για καποιο χρονικο διαστημα
και οχι εκθεμα σε εκθεση ιστορικων ΔΕΝ βγαζουμε τα υγρα απλα τα αλλαζουμε μια φορα το χρονο

εξαλου το αμαξι καθε τοσο μπαινει μπροστα και κανει καποια κμ
για να δουλεψει , και μια φορα το μηνα ειναι αρκετο , αρκει να παει μια βολτα
15-20 λεπτων να ζεσταθουν και να δουλεψουν ολα τα μηχανικα μερη

τα ιστορικα αμαξια στα μουσεια απλα ΔΕΝ θα ξανακυλισουν ποτε στους δρομους
για αυτο και αφαιρουν ολα τα υγρα για λογους ασφαλειας και για λογους καθαροτητας του μουσειου, διαρροες, μυρωδιες κτλ κτλ