PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με ενισχυτη αυτοκινητου


LEO328
25-01-14, 18:27
οταν μιζαρω κατα την εκκινηση της μηχανης (με κλειστο ραδιο) ακουγεται απο τη πηγη και τα ηχεια ενα παφφφφφ και μετα ολα οκ...
πηγα σε 2 μαγαζια και μου ειπαν οτι φταιει ο πυκνωτης του ενισχυτη και οτι μην ασχοληθω κ.λ.π.(βαριουνται μαλλον να ασχοληθουν).
διαβασα στο νετ οτι βαζοντας 2 πυκνωτες και ενα κυκλωμα καθυστερησης (να ανοιγει μετα απο 2-3 δευτερολεπτα ο ενισχυτης) λυνεται το προβλημα...
ξερετε κανα καλο ηλεκτρολογο η' μαγαζι με ηχοσυστηματα που μπορει να το φτιαξει γιατι ειναι λιγο σπαστικο? (εδω και μια βδομαδα το ξεκινησε ξαφνικα-τοσο καιρο δεν το εκανε με τα ιδια ακριβως ηχεια-ενισχυτη-πηγη).
ευχαριστω.

rapid_fast
26-01-14, 03:00
οταν μιζαρω κατα την εκκινηση της μηχανης (με κλειστο ραδιο) ακουγεται απο τη πηγη και τα ηχεια ενα παφφφφφ και μετα ολα οκ...
πηγα σε 2 μαγαζια και μου ειπαν οτι φταιει ο πυκνωτης του ενισχυτη και οτι μην ασχοληθω κ.λ.π.(βαριουνται μαλλον να ασχοληθουν).
διαβασα στο νετ οτι βαζοντας 2 πυκνωτες και ενα κυκλωμα καθυστερησης (να ανοιγει μετα απο 2-3 δευτερολεπτα ο ενισχυτης) λυνεται το προβλημα...
ξερετε κανα καλο ηλεκτρολογο η' μαγαζι με ηχοσυστηματα που μπορει να το φτιαξει γιατι ειναι λιγο σπαστικο? (εδω και μια βδομαδα το ξεκινησε ξαφνικα-τοσο καιρο δεν το εκανε με τα ιδια ακριβως ηχεια-ενισχυτη-πηγη).
ευχαριστω.

Η μπαταρία δεν φτάνει, και κόβει το ρευμα απο τον ενισχυτή..

LEO328
26-01-14, 12:46
Η μπαταρία δεν φτάνει, και κόβει το ρευμα απο τον ενισχυτή..

η χωριτικοτητα φταει η' τα αμπερ εκκινησης?να δοκιμασω με αλλη πιο μεγαλη ε?χμμμ..

rapid_fast
27-01-14, 09:18
η χωριτικοτητα φταει η' τα αμπερ εκκινησης?να δοκιμασω με αλλη πιο μεγαλη ε?χμμμ..

Τα αμπέρ εκκίνησης δεν φτάνουν νομίζω.. Δοκίμασε μια άλλη αν έχεις πρόχειρη,
(δηλαδή, επειδή πρόχειρη δύσκολο να έχεις, βάλε ηλεκτρόδια απο άλλο αυτοκίνητο
να ενισχύσεις και να βεβαιωθείς..)

LEO328
27-01-14, 12:33
Τα αμπέρ εκκίνησης δεν φτάνουν νομίζω.. Δοκίμασε μια άλλη αν έχεις πρόχειρη,
(δηλαδή, επειδή πρόχειρη δύσκολο να έχεις, βάλε ηλεκτρόδια απο άλλο αυτοκίνητο
να ενισχύσεις και να βεβαιωθείς..)

εχει πολλες μεταχειρο στο συνεργειο..θα κανω δοκιμη με μεγαλυτερη σε αμπερ εκκινησης το μεσημερι και θα ενημερωσω...thanks.:)

LEO328
27-01-14, 16:58
βαζω πανω μια μεταχειρο 72αρα με 50 αμπερ εκκινησης παραπανω,βαζω μπρος τιπτ...
λεω α ωραια τα αμπερ εκκινησης φταινε...βαζω 2η παλι τιπτ...
βαζω 3η και παφ απο τη πηγη και τα ηχεια παλι...:icon18:4η ,5η παλι τα ιδια...
τι διαολο μηπως θελει καμια 80αρα???:bigthumb:
παντως δεν πιστευω να ναι μπαταρια...αυτη που δοκιμασα σημερα και το κανει παλι ειχε τα ιδια αμπερ εκκινησης με την παλια μου που εβγαλα...με την παλια δεν ειχα τετοιο προβλημα ποτε...
μηπως πρεπει να κοιταξω κατι αλλλο (καλωδια,γειωσεις) η΄απλα τα παιξε ο πυκνωτης του ενισχυτη?

rapid_fast
27-01-14, 19:19
βαζω πανω μια μεταχειρο 72αρα με 50 αμπερ εκκινησης παραπανω,βαζω μπρος τιπτ...
λεω α ωραια τα αμπερ εκκινησης φταινε...βαζω 2η παλι τιπτ...
βαζω 3η και παφ απο τη πηγη και τα ηχεια παλι...:icon18:4η ,5η παλι τα ιδια...
τι διαολο μηπως θελει καμια 80αρα???:bigthumb:
παντως δεν πιστευω να ναι μπαταρια...αυτη που δοκιμασα σημερα και το κανει παλι ειχε τα ιδια αμπερ εκκινησης με την παλια μου που εβγαλα...με την παλια δεν ειχα τετοιο προβλημα ποτε...
μηπως πρεπει να κοιταξω κατι αλλλο (καλωδια,γειωσεις) η΄απλα τα παιξε ο πυκνωτης του ενισχυτη?

Τις 2 πρώτες φορές που έβαλες, και ήταν ξεκούραστη η μπαταρία δεν είχες θέμα..
Ετσι δεν είναι..??
Αν θα δοκίμαζες με δεύτερη μπαταρία και ηλεκτρόδια ή αν ανάμεσα στα ανάματα περίμενες
ένα λεπτό να φορτίσει, δε θα στο έκανε καθόλου..

LEO328
27-01-14, 19:52
Τις 2 πρώτες φορές που έβαλες, και ήταν ξεκούραστη η μπαταρία δεν είχες θέμα..
Ετσι δεν είναι..??
Αν θα δοκίμαζες με δεύτερη μπαταρία και ηλεκτρόδια ή αν ανάμεσα στα ανάματα περίμενες
ένα λεπτό να φορτίσει, δε θα στο έκανε καθόλου..

σε αυτο που λες εχεις δικιο...
π.χ. με την καινουργια την 70αρα με 570α εκκινησης το πρωι που εβαζα δεν το κανε...αν δοκιμαζα (σβησιμο-επανεκινηση) μετα απο 10 λεπτα (που ειχε ζεσταθει-δουλεψει το αμαξι) το εκανε το παφ...'
με λιγα λογια αν ειχε θεμα ο ενισχυτης δεν θα επρεπε να το κανει συνεχεια και οχι μονο οταν ζεσταθει το αμαξι?
αρα καλε μου φιλε η λυση ειναι μια πιο δυνατη μπαταρια σε αμπερ εκκινησης π.χ. μια 72-74αρα με 720 αμπερ για το ξεκινημα και θα λυθει το θεμα?
υ.γ.την αλλη θα την δωσω σε φιλο που θελει μπαταρια Bmw καινουργια οποτε δεν θα μου μεινει παιρνοντας και τα λεφτα μου πισω..).

rapid_fast
27-01-14, 20:28
σε αυτο που λες εχεις δικιο...
π.χ. με την καινουργια την 70αρα με 570α εκκινησης το πρωι που εβαζα δεν το κανε...αν δοκιμαζα (σβησιμο-επανεκινηση) μετα απο 10 λεπτα (που ειχε ζεσταθει-δουλεψει το αμαξι) το εκανε το παφ...'
με λιγα λογια αν ειχε θεμα ο ενισχυτης δεν θα επρεπε να το κανει συνεχεια και οχι μονο οταν ζεσταθει το αμαξι?
αρα καλε μου φιλε η λυση ειναι μια πιο δυνατη μπαταρια σε αμπερ εκκινησης π.χ. μια 72-74αρα με 720 αμπερ για το ξεκινημα και θα λυθει το θεμα?
υ.γ.την αλλη θα την δωσω σε φιλο που θελει μπαταρια Bmw καινουργια οποτε δεν θα μου μεινει παιρνοντας και τα λεφτα μου πισω..).

Σε εμένα, με την μπαταρία της BMW όταν άναβα το αυτοκίνητο, έκοβε τελείως το ρεύμα
απο το στέρεο..Εσβηνε το Alpine τελείως, και μετά ξαναάναβε.. Φοβήθηκα θα καεί..
Οταν έβαλα τη βάρτα, με τις ίδιες προδιαγραφές, το πρόβλημα απλά εξαφανίστηκε..

LEO328
29-01-14, 06:37
λοιπον καταρχην φτιαξαμε τα ρευματα..ειχε απωλειες μπροστα σε σχεση με πισω που ειναι η μπαταρια.τωρα στο σωμα του αυτοκινητου δειχνει ιδια βολτ μπρος-πισω...
επισης ξαναμπηκε η παλια μπαταρια,η οποια ειναι πιο ενισχυμενη (με βγαζει ανετα 1/5 χρονο ειπε ο ηλεκτρολογος-το προβλημα ηταν η μιζα-εβαλα καινουργια γνησια σε τιμη bosch :bigthumb:) απο την καινουργια η οποια θα πωληθει.
με την παλια μπαταρια λοιπον και με τα ρευματα διορθωμενα+ενα service στις επαφες των rca ειδα τα εξης:
-το αμαξι εχει αγριεψει λιγο χωρις πλακα
-το σημαντικο ειναι οτι το νταπ απο τα ηχεια οταν μιζαρω (καλα η μιζα εχει γινει πολυβολο τωρα χεχε) το κανει πλεον πολυ σπανια (1 στις 4 και ποτε κρυο-μαλλον το κανει οταν φορτιζει καλα η μπαταρια) οποτε τον αφηνω ετσι τον ενισχυτη.
αν δω οτι μαμηθει (το κανει συνεχεια) παμε για επισκευη του ενισχυτη (ο πυκνωτης ειναι) με κοστος 40ε.(4καναλος καινουργιος εχει απο 100ε και πανω).
παντως ειναι σιγουρα απο τον πυκνωτη του ενισχυτη εφοσον φτιαχτηκαν ρευματα-γειωσεις,διορθωθηκαν επαφες rca και η μπαταρια μου η παλια εχει την ιδια δυναμη με την καινουργια που τη μετρησαμε με το οργανακι...