Επιστροφή στο Forum : F1 2014


konc
25-01-14, 20:15
Θα πρότεινα να πάμε σιγά-σιγά στο 2014 thread μιας και τέλος του μήνα αρχίζουν οι δοκιμές

Προσωπικά αναμένω την έναρξη αυτής τη season με τη μεγαλύτερη ανυπομονησία που είχα ποτέ. Δεν είμαι φανατικός οπαδός κάποιας ομάδας/οδηγού αν και έχω και εγώ τους αγαπημένους μου, αλλά η φετινές αλλαγές είναι οι πιο μεγάλες στα χρόνια που παρακολουθώ F1. Γνωρίζω μόνο θεωρητικά για την προηγούμενη turbo F1 εποχή και προσπαθώ να φανταστώ πως θα είναι η τωρινή... Σίγουρα λιγότερο τρελή και με κέρδος για την καθημερινή αυτοκίνηση.

Θα τολμήσω και την πρώτη πρόβλεψη για φέτος: Την Ferrari με το σχήμα της μπροστινής αεροτομής που εφάρμοσε και όντας η μοναδική μέχρι τώρα που το υιοθέτησε, δεν την βλέπω καλά ούτε αυτή ούτε τον συμπατριώτη μας σχεδιαστή.

konc
28-01-14, 18:55
Ένα μικρό και "εμπορικό" βιντεάκι από το επίσημο f1 site που απεικονίζει τις φετινές αλλαγές βρίσκεται εδώ
http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1133.html

BMW Power
03-02-14, 15:54
Jerez Test

http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/f1-testbilanz-von-jerez-die-sieger-heissen-mercedes-und-ferrari-8031151.html

Φωτογραφίες

http://www.auto-motor-und-sport.de/bilder/f1-testbilanz-von-jerez-die-sieger-heissen-mercedes-und-ferrari-8031151.html

Είναι πιο άσχημα από ποτέ

STR
18-03-14, 15:52
Συγκριση ηχου F1 2013vs2014 απο ιδιο σημειο κερκυδας οπαδου στη Μελβουρνη
http://www.youtube.com/watch?v=jS4Dh_EAfJI
ΞΕΝΕΡΩΜΑ!!!

rapid_fast
18-03-14, 16:10
Είδα τον αγώνα ζωντανά απο το RTL,
όπου η μετάδοση είχε ξεκινήσει μια ώρα νωρίτερα απο τον αγώνα..
Ενα πράγμα μου έκανε εντύπωση..
Ο καταπληκτικός ήχος των κινητήρων..
Αυτός ο βρυχηθμός που κρύβει μέσα του τόσα άλογα απο τόσα λίγα κυβικά..
Οπότε, το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό...
Πάντως, τα μονοθέσια δεν κάνουν πια νιάου, νιάου, όταν περνάνε,
ούτε γαβ γαβ σε κάθε κατέβασμα ταχύτητας..
:friday:

6ylinder
18-03-14, 21:54
Καλώς ή κακώς η F1 σε άλλη φάση πλέον. Είναι στο πνεύμα της εξοικονόμισης ενέργειας και κόστους. Δυστυχώς για μένα, άλλαξε εποχή με την απώλεια του πλέον χαρακτηριστικότερου γνωρίσματός της...του ήχου. Κρύβει εκπληκτική τεχνολογία, αλλά με εκνευρίζει να ακούω μηχανές του γκαζόν να τρέχουν.

LefterisK
19-03-14, 00:18
μηχανες του γκαζον; χαχαχαχα...πολυ σωστο!
παντως με τοσες αλλαγες που χρειαστηκε να γινουν, δεν νομιζω καποιος να σκεφτηκε το κοστος, τουλαχιστον για φετος... (εκτος κι αν μιλαμε για κοστος καυσιμου που εκει αναφερθηκες με τον ορο ενεργεια)

BMW Power
19-03-14, 15:15
Όποιος τυχερός είχε δει από κοντά V10 θα σου πει ότι ο θόρυβος είναι ότι πιο συγκλονιστικό υπάρχει (υπήρχε) στην F1 (ακόμη και οι γυναίκες).

giannis 116
19-03-14, 15:40
Όποιος τυχερός είχε δει από κοντά V10 θα σου πει ότι ο θόρυβος είναι ότι πιο συγκλονιστικό υπάρχει (υπήρχε) στην F1 (ακόμη και οι γυναίκες).

Σωστα! Παιζει να ταν κι οτι πιο θορυβωδες εχω ακουσει αν εξαιρεσεις τζετ αεροσκαφος!
Κι ειδικα ο ηχος απο BMW και Merc ηταν απλα σοκαριστικος!

konc
19-03-14, 18:00
+1 για τους V10, δεν είχα παρακολουθήσει καθόλου εικόνα/ήχο από τα δοκιμαστικά και ΞΕΝΕΡΩΣΑ τη ζωή μου με αυτό που άκουσα. Δεν τους έφτανε να τα κάνουν turbo, έπρεπε στο άφημα να χάσουμε και τα σκασίματα για να γεμίζουν οι μπαταρίες του τηλεκατευθυνόμενου.
Πραγματικά δεν με νοιάζει αν είναι πιο γρήγορα, αν ξεμπαζώνουν, αν αν αν. Δεν τα οδηγώ για να το εισπράξω, αυτό που ακούω δεν με φτιάχνει πάντως...
btw παιδιά γλυτώσαμε από τα "G" του καθυστερημένου. Πιάσαμε τώρα τις "μονάδες ισχύος" :banghead::banghead::banghead:

6ylinder
24-05-14, 15:26
Όποιος είδε δοκιμαστικά...ας πει τη γνώμη του για το ενδιαφέρον συμβάν στο τέλος. Εγώ δεν θεωρώ ότι ήταν προσχεδιασμένο.

konc
24-05-14, 16:38
Για μένα δεν υπάρχει αυτό που έκανε, ακόμα και ο Schumacher είχε παρκάρει πιο ρεαλιστικά :D:D Σιγά τώρα μην έχασε τη στροφή και δεν ήξερε που να πάει, είμαι σίγουρος πως μπορούν να κάνουν γύρο σε κάθε πίστα που τρέχουν με κλειστά μάτια...
Το μόνο που με κάνει να κρατάω "μια πισινή" και να αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο να είχε πραγματικά μπλέξει τα μπούτια του με τα 1000 κουμπιά των φετινών τηλεκατευθυνόμενων είναι το εξής: δυσκολεύομαι να πιστέψω πως ένας τέτοιος πιλότος αν ήθελε να το κάνει, θα το έκανε τόσο χάλια/με τόσο προφανή τρόπο.

(btw, ανοίγοντας το thread και βλέποντας το πρώτο μου post που οδήγησε στο split για το 2014 σκέφτομαι σοβαρά να αρχίσω να τζογάρω :) )

6ylinder
24-05-14, 18:42
Εάν ήταν έτσι δεν θα χάνανε ποτέ κανένα φρενάρισμα...αλλά σε κάθε αγώνα συμβαίνει πολλές φορές. Αν την έχανε τη στροφή πχ στο Q2, που δεν πιέζουν πολύ, θα πίστευες το ίδιο;

konc
24-05-14, 20:01
Εάν ήταν έτσι δεν θα χάνανε ποτέ κανένα φρενάρισμα...αλλά σε κάθε αγώνα συμβαίνει πολλές φορές. Αν την έχανε τη στροφή πχ στο Q2, που δεν πιέζουν πολύ, θα πίστευες το ίδιο;

Όχι είναι η αλήθεια, αλλά έχει συμβεί ποτέ σε Q1/2? Δεν γνωρίζω, ειλικρινά ρωτάω, αν και προσωπικά δεν θυμάμαι ποτέ να έχει συμβεί κάτι παρόμοιο. Δεν αναφέρομαι φυσικά σε κάποιον που βγαίνει, μόνο σε παρκαρίσματα που σηκώνουν συζήτηση.

6ylinder
24-05-14, 20:21
Πολλές φορές έχει συμβεί, αλλά μπορεί λόγω σημείου-πίστας κλπ να μην βγήκε κίτρινη σημαία. Οι κριτές σύμφωνα με την τηλεμετρία τον αθώωσαν πάντως...

konc
25-05-14, 10:41
Ε τότε το παίρνω πίσω, δεν το έκανε χάλια αλλά τέλεια :D:D
Κουβέντα να γίνεται φυσικά, έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να μάθουμε ποτέ, απλά σε εμένα έτσι φάνηκε.

6ylinder
08-06-14, 22:02
Mercedes...τόσο τέλεια σχεδιασμένες, που χάλασαν ακριβώς στον ίδιο γύρο!!!

MarinosE46
08-06-14, 23:54
έτυχε.Ολα χαλάνε.τα BMW όταν έτρεχαν δεν έσπαγαν???

LefterisK
08-06-14, 23:55
εγω απορω με την RBR, "ξεχασε" τα 4 κερδισμενα πρωταθληματα κατασκευαστη και θελει να κανει ταμειο ζημιων στη Renault....σημερα το 1-3 αραγε μονο η RBR το κερδισε?

LefterisK
08-06-14, 23:58
έτυχε.Ολα χαλάνε.τα BMW όταν έτρεχαν δεν έσπαγαν???

το γνωριζουμε οτι ετυχε και πετυχε ταυτοχρονως :rofl2:
οταν πρωτα τα bmw στροφαραν στο Θεο (μεγαλη η χαρη Του) οι υπολοιπες ομαδες τα εβλεπαν με κυαλια..
φυσικα ολα σπανε, ολα χαλανε

6ylinder
09-06-14, 08:15
έτυχε.Ολα χαλάνε.τα BMW όταν έτρεχαν δεν έσπαγαν???

Mα το εννοώ το τέλεια σχεδιασμένες, δεν το λέω με ειρωνεία. Το ότι ακόμα και αυτό το πρόβλημα συνέβη την ίδια στιγμή, κατά κάποιον τρόπο δείχνει "αξιοπιστία" ακόμα και στις βλάβες!!! Προκαλεί εντύπωση.

MarinosE46
09-06-14, 23:30
Mα το εννοώ το τέλεια σχεδιασμένες, δεν το λέω με ειρωνεία. Το ότι ακόμα και αυτό το πρόβλημα συνέβη την ίδια στιγμή, κατά κάποιον τρόπο δείχνει "αξιοπιστία" ακόμα και στις βλάβες!!! Προκαλεί εντύπωση.

οκ,γιατί θεώρησα ειρωνικό το σχόλιο και απόρησα γιατί μέχρι στιγμής είναι πολύ επιτυχημένη η χρονιά και ακόμα και με πρόβλημα με δυσκολία κατάφερε ο Ρικιάρντο να προσπεράσει τον Rοσμπεργκ πράγμα που αποδεικνύει τη μεγάλη ανωτερότητα του μονοθεσίου της Mercedes...

Υ.Γ:ο Μάσσα πάλι μας κοψοχόλιασε...Ευτυχώς δε χτύπησε κανείς.

rapid_fast
10-06-14, 12:05
Mercedes...τόσο τέλεια σχεδιασμένες, που χάλασαν ακριβώς στον ίδιο γύρο!!!

Σωστό.. αν και δυστυχώς δεν πρόλαβαν να χαλάσουν και τα φρένα απο το μοντελάκι,
γιατί ήταν συνέχεια με καθαρή ροή αέρα...

6ylinder
10-06-14, 13:18
αν και δυστυχώς δεν πρόλαβαν να χαλάσουν και τα φρένα απο το μοντελάκι,
γιατί ήταν συνέχεια με καθαρή ροή αέρα...

Πολύ σωστό...

BMW Power
01-09-14, 15:15
Honda can match Mercedes - exclusive Yasuhisa Arai Q&A

While Mercedes have been dominating Formula One racing this year, Honda's preparations for their 2015 F1 return with McLaren have been ramping up behind closed doors.

As they enter the final few months of development, we caught up with Honda's motorsport chief Yasuhisa Arai to discuss current progress, the relationship with Woking, and why Honda are confident of a triumphant comeback...

Q: Arai-san, the countdown for Honda's F1 return is on. Can you tell us the current state of affairs?
Yasuhisa Arai: We are absolutely within our development plan. Our engine - or more precisely our power unit - is ready for a whole system check, but without the chassis. It will still need more time to bring the power unit and chassis together and then be able to run checks with the complete car.

Q: Can you talk us through your schedule up to the point when power unit and chassis will finally become one?
YA: In the next couple of weeks we will run simulations and at the beginning of next year we will start to run on the track - very likely at Jerez. That will very likely be the first time to show the whole car, the Honda engine and the McLaren chassis - the Honda McLaren.

Q: So Jerez will be the first public outing of the new car - but will you run the car before that to collect data?
YA: Right now there are no plans to collect data during the rest of 2014. Jerez will be the first time.

Q: You are the man in charge of this return: what challenges are you facing?
YA: There are, of course, some challenging points. One is to develop an environmentally-friendly powertrain for a competitive racing situation. It is in the DNA of Honda to be competitive - competitiveness is very important for us to live up to the racing spirit that is fundamental within Honda.

Q: How much did the rule changes contribute to Honda's decision to come back?
YA: Yes, it definitely was one reason for Honda to come back into Formula One, but there was also the fact that the lap times compared to the old engines are very similar, and that means that we are talking about a technology that is very advanced. You can match the speed of the old engines, but with much smarter - and resource-saving - technology.

Q: Honda has a glorious past in Formula One racing as an engine supplier, but less so as a team owner. Why?
YA: Our specific specialty is the engine. And McLaren - our partner - specialise in the chassis, the race management and trackside activities. So the best plan to win is to combine our talents.

Q: So McLaren will be your exclusive partner for 2015. But what about beyond that?
YA: Yes, in 2015 we don't have the plan to supply any team other than McLaren. In 2016 or after, if some teams or partners ask us to supply them too, we will take a look at that situation. But even in 2016 McLaren will be our main partner in F1. And even if we supply other teams from 2016 onwards our main focus will always be to win - to make the engine better through more data - and not necessarily to look at a return on investment. If you win that comes automatically.

Q: Did you leave Formula One racing too early at the end of 2008? The year after you sold the team, Brawn GP won both the drivers' and constructors' championships - titles that could have gone to Honda. Is there unfinished business?
YA: Everyone says so! When we left F1 in 2008 our engineers believed that our technology, our engineering methods, were correct - and we definitely believe that this is still valid.

Q: You will be up against Mercedes next season - currently the best power unit in F1. Will you have the same successful start as they had?
YA: I have confidence that we will match Mercedes.

Q: Of the three current engine suppliers, two have struggled on occasions this season. Do you think you can avoid similar start-up difficulties?
YA: I think that the two other engine suppliers will recover next season - I strongly believe that. And we will be there too.

Q: You must have analysed why these other two suppliers are struggling in their first year. What is your conclusion?
YA: You can only make conclusions when you have all the different data on the table. I can imagine that Mercedes found the perfect balance between their chassis and their power unit and that the others didn't find that balance. So we work together with McLaren as one team - because this is the only way to go.

Q: How is your daily business with McLaren coordinated?
YA: In the past, it was always a bit difficult to make such a cooperation work. But with today's IT technology - with data sharing - that is very manageable these days.

Q: So Jerez will be your D-Day. What expectations do you have for the day - and for the 2015 season in general?
YA: Formula One is a very important part of our strategy - and winning is very important for Honda. We want to raise the awareness of our brand and I trust - I am a firm believer - that we will win races next year. And that will send out a very positive signal for our brand on a global basis.

Q: So Formula One racing is intended to add an emotional and sporting aspect to your brand?
YA: Yes. Especially in Europe where fans believe that Honda is a sporting brand - and with the launch in 2015 of some very sporting road cars they will tie in perfectly with Honda's engagement with Formula One. We will use Formula One as a catalyst to deliver the message that Honda is building very sporting cars.