PDA

Επιστροφή στο Forum : M43 1895cc TURBO


Bmw318ci
26-01-14, 15:15
Καλησπερα σε ολους εψαξα να βρω κατι γιατο συγκεκριμενο μοτερ για Τurbo αλλα δεν βρηκα δεν ξερω και πολλα παρα μονο οτι το κωστος ειναι 3.000 ε πανο κατο,
επειδη ενδιαφερομαι να το κανω αλλα με μεταχειρισμενα πραγματα για να μου ερθει ποιο οικονομικα γιατι πλεων στης μερεσ μας δεν αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα + οτι ολα τα πουλανε σε χαμηλες τιμες ,
επι του θεματος
1) τι χρειαζεται γιανα το κανω τurbo ακριβως τι να προσεξω
2) αν θα εχει προβληματα και τι ειδους αν ξερει καποιος
3) αν αξιζει απο θεμα επιδοσεων
4) στα ποσα αλογα θα μπορω να το ζοριζω αφοβα ?

bmw 1600T
26-01-14, 18:01
Καλησπερα σε ολους εψαξα να βρω κατι γιατο συγκεκριμενο μοτερ για Τurbo αλλα δεν βρηκα δεν ξερω και πολλα παρα μονο οτι το κωστος ειναι 3.000 ε πανο κατο,
επειδη ενδιαφερομαι να το κανω αλλα με μεταχειρισμενα πραγματα για να μου ερθει ποιο οικονομικα γιατι πλεων στης μερεσ μας δεν αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα + οτι ολα τα πουλανε σε χαμηλες τιμες ,
επι του θεματος
1) τι χρειαζεται γιανα το κανω τurbo ακριβως τι να προσεξω
2) αν θα εχει προβληματα και τι ειδους αν ξερει καποιος
3) αν αξιζει απο θεμα επιδοσεων
4) στα ποσα αλογα θα μπορω να το ζοριζω αφοβα ?

καλησπερα φιλαρακι.η γνωμη μου ειναι αν σκεφτεσαι για μεταχειρισμενα κτλ μην ασχοληθεις...

Straight six
26-01-14, 18:24
φιλε με μεταχειρισμενα πραγματα ειδικα αν δεν εισαι και γνωστης μην ασχοληθεις καν...

το καλο ειναι πως εχεις ενα μοτερ με αρκετα κυβικα και παρα πολυ αξιοπιστο...και εννοειται

πως θα δεις τεραστια διαφορα σε επιδοσεις....τα λεφτα ομως για σωστη λυση δεν ειναι τοσα

και κανεις ποτε δεν μπορει να υπολογισει γιατι ειναι αναλογα με τα εμποδια που θα

συναντησει και με αυτα που ο ιδιος θελει να πετυχει....για αυτο μην ακους καν για χ,ψ κοστος

γιατι απλα δεν υπαρχει....για τετοιο σωστο εγχειρημα τα λεφτα δεν ειναι λιγα....και μετα βαλε

φρενα αναρτησεις και παει λεγοντας,,,εκτος να εισαι οκ απο αυτα...με ψιχουλα ποτε κανεις δεν

τουρμπισε παρα μονο ετρεχε σε συνεργεια με το κοστος στο συνολο να φτανει αλλου.....

paganis
26-01-14, 20:48
επειδη εχω ασχοληθει με το αθλημα...και καπως ετσι , με αγορα μεταχειρισμενου κιτ, ειχα μπει στο λουκι.
θα σου πω κατηγοριματικα οοοοοοχχχχχχιιιιιιιιιιιι....
αν θες να φτιαξεις κατι σωστα...θα παρεις καινουρια πραγματα,τουρμπινα , πολλαπλη εξαγωγης , σωληνωσεις, μπεκ και εγκεφαλο...και αντε να βαλεις μεταχειρισμενη καμια εξατμιση.
επειδη τα αλογα ειναι γλυκα...κανεις δεν το ξυλωνει , αν δεν του βγαζει προβληματα...
οσο για το κοστος..θες λιγο περισσοτερο απο 3χιλ αν πραξεις οπως σου ανεφερα...

Stunt Mike
26-01-14, 23:08
Πολλαπλη εξαγωγης,εξατμιση,ιντερκουλερ,μπεκ μπορεις να παρεις μεταχειρισμενα,αν τα τσεκαρεις με καποιον που ξερει..Τουρμπινα μονο καινουρια,οπως επισης και τρομπα.Τα υπολοιπα που θα χρειαστεις,οπως σωληνωσεις αερα,νερων,λαδιων,φιλτρο και προγραμμα ειναι φτιαχτα στα μετρα σου....Στο 0.5 θα'σαι καμια 200αρια αλογακια,στο 0.7 ισως λιγα παραπανω...Στα ιδια χρηματα βαζεις 330 μοτερακι....

ThaNOS E46coupe
26-01-14, 23:44
Ναι Μιχαλη αλλα θα πρεπει να το δηλωσει..και δεν αξιζει πλεον στις ημερες μας τοσα χρηματα για τελη.. Αλλιως ειναι φουλ παρανομος. .Με το μ43 ειναι νομιμοτατος.

akisg
27-01-14, 01:42
Συμφωνώ απόλυτα με ότι ειπώθηκε παραπάνω. Κι εγω δεν θα σου πρότεινα να μπλέξεις με μεταχειρισμενα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μην τα πληρώνεις διπλα μετά. Εκτός από κάποια περιφερειακά βέβαια που μπορούν εύκολα να ελεγχθούν. Και επίσης αν αποφασίσεις να προχωρήσεις στην μετατροπή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο ποιος θα την αναλάβει για να μην πάει χαμένος ο κόπος και το χρήμα που θα ρίξεις.

Bmw318ci
27-01-14, 08:16
Σας ευχαριστώ όλους για της απάντησης σας. Παιδιά εχω βρει ενα 1600ρι ε36 τούρμπο το δίνει όλο μαζί 500 έχει κάψι φλαντζα μοτέρ τον πείρα και του είπα 300 μόνο γιατο τούρμπο και το σκέφτεται γιατί μ λέει μετά δεν θα φυγή το αμάξι εύκολα. Εχω βρει άλλον που δίνει ολόκληρο μοτέρ μ43 με garret kit λειτουργεία όπως λέει και πώληση κατόπιν δείγματησμου γιατί το μετετράπη σε μ3, εχω βρει κοματια κιτ μεταχειρισμένα με λίγα κμ απο άτομα που πουλάνε 46ρια και λόγω του ότι τα extra δεν πληρώνονται το βγάλανε και το πουλάνε γνήσιο ,δ
Τεσπα να καταλήξω αν βάλω ενα μεταχειρισμένο κιτ σαν τι πρόβλημα μπορεί να εχω ;; Εγώ ποιο πολύ κολαω στο οτι απο οτι μου είπανε θέλει αλλα πιστόνια. Και οτι σε αυτό που λέτε γιατον μηχανικό έχεται απόλυτο δίκιο. Παντός απο καλό ψάξιμο σε μεταχειρισμένα απο τρακαρισμένα κτλπ το Κωστος βγαίνει περίπου 1.000 ευρο χωρίς τοποθέτηση

Tsatsas
27-01-14, 08:30
Σας ευχαριστώ όλους για της απάντησης σας. Παιδιά εχω βρει ενα 1600ρι ε36 τούρμπο το δίνει όλο μαζί 500 έχει κάψι φλαντζα μοτέρ τον πείρα και του είπα 300 μόνο γιατο τούρμπο και το σκέφτεται γιατί μ λέει μετά δεν θα φυγή το αμάξι εύκολα. Εχω βρει άλλον που δίνει ολόκληρο μοτέρ μ43 με garret kit λειτουργεία όπως λέει και πώληση κατόπιν δείγματησμου γιατί το μετετράπη σε μ3, εχω βρει κοματια κιτ μεταχειρισμένα με λίγα κμ απο άτομα που πουλάνε 46ρια και λόγω του ότι τα extra δεν πληρώνονται το βγάλανε και το πουλάνε γνήσιο ,δ
Τεσπα να καταλήξω αν βάλω ενα μεταχειρισμένο κιτ σαν τι πρόβλημα μπορεί να εχω ;; Εγώ ποιο πολύ κολαω στο οτι απο οτι μου είπανε θέλει αλλα πιστόνια. Και οτι σε αυτό που λέτε γιατον μηχανικό έχεται απόλυτο δίκιο. Παντός απο καλό ψάξιμο σε μεταχειρισμένα απο τρακαρισμένα κτλπ το Κωστος βγαίνει περίπου 1.000 ευρο χωρίς τοποθέτηση

πιστονια με 0.5 bar πιεση δεν χρειαζεται, θα σε βγαλει αρκετα χιλιομετρα,αλλα ουτε λογος για πιεση πανω απο αυτη που προανεφερα.

Bmw318ci
27-01-14, 08:49
πιστονια με 0.5 bar πιεση δεν χρειαζεται, θα σε βγαλει αρκετα χιλιομετρα,αλλα ουτε λογος για πιεση πανω απο αυτη που προανεφερα.

με 0.5 bar ποσα αλογα δινει?? αν ξερεις κιαλα στο περηπου τι ιντερ κουλερ θελει τι τουμπινα?? κτλπ σε ευχαριστω!

Tsatsas
27-01-14, 09:36
Για να βρεις ποσα αλογα θα σου βγαλει, θεωρητικα και αρκετα χοντρικα, το μοτερ σου παιρνεις τον αριθμο των υπαρχοντων αλογων και το πολλαπλασιαζεις με 1 + την πιεση που θα παρεις. Δηλαδη σου λενε μισο μπαρ? δηλάδη 0,5 πιεση.
προσθετεις το 0,5 στο 1 και εχεις 1,5

Οποτε αν πχ εισαι 100 αλογα = 100χ1,5= 150.

Bmw318ci
27-01-14, 10:08
ωρεος σε ευχαριστω για τουρμπινες inter cooler πολλαπλη μαρκες διαστασης κτλπ ξερεις κατι?

Tsatsas
27-01-14, 10:16
Μάρκες και αλλα σχετικά δεν ξέρω καθότι ειμαι και εγώ ατμόσφαιρας και δεν έχω σκεφτεί ακομα την τουρμποσφαιρα. Πάντως απο ότι έχω διαβάσει εδώ μέσα νομίζω υπάρχει κιτ κομπρεσσορα απο μίνι που μπαίνει κουτί στον Μ43

Bmw318ci
27-01-14, 10:18
Σοβαρα μηλας?? ενδιαφερον ,Παιδια καποιος να μας πει που ξερει??

Tsatsas
27-01-14, 10:27
Ελπίζω να μην κάνω λάθος και σε πορωνω χωρίς λόγο!!! Ας μιλήσουν οι γνωστες παρακαλω...

Straight six
27-01-14, 10:50
paganis ειναι ο ανθρωπος σου...

paganis
27-01-14, 12:57
ενα κιτακι με κομπρεσσορα ειχε βγει , και ηταν για το μ42(βεβαια ειναι χωρις ιντερκουλερ). ενα ακομα που βγηκε για τον μ43..ειναι πεταμενα λεφτα.
προσωπικα ,με τον μ43 εχω πειραματιστει αρκετα..και εχω προσαρμοσει κομπρεσσορα της eaton απο slk.
ο κομπρεσσορας στην ιδια πιεση θα σου βγαλει λιγοτερα αλογα...αλλα θα τραβαει απο χαμηλοτερα.
οσο για το κοστος...αυτην την στιγμη ενας καλος ,μεταχειρισμενος κομπρεσσορας απο σλκ κοστιζει πανω απο 500 ευρω.(καινουριος εχει κανα 1200αρι) Αν λοιπον βαλεις βασεις...σωληνωσεις..και διαφορα που χρειαζεσαι...σιγουρα ξεπερνας το κοστος του τουρμπο.

Bmw318ci
27-01-14, 13:15
ενα κιτακι με κομπρεσσορα ειχε βγει , και ηταν για το μ42(βεβαια ειναι χωρις ιντερκουλερ). ενα ακομα που βγηκε για τον μ43..ειναι πεταμενα λεφτα.
προσωπικα ,με τον μ43 εχω πειραματιστει αρκετα..και εχω προσαρμοσει κομπρεσσορα της eaton απο slk.
ο κομπρεσσορας στην ιδια πιεση θα σου βγαλει λιγοτερα αλογα...αλλα θα τραβαει απο χαμηλοτερα.
οσο για το κοστος...αυτην την στιγμη ενας καλος ,μεταχειρισμενος κομπρεσσορας απο σλκ κοστιζει πανω απο 500 ευρω.(καινουριος εχει κανα 1200αρι) Αν λοιπον βαλεις βασεις...σωληνωσεις..και διαφορα που χρειαζεσαι...σιγουρα ξεπερνας το κοστος του τουρμπο.

σε ευχαριστω για της απαντισησ σου μπορεις μηπως να το αναλυσης το θεμα? οποτε εχεις χρονο απο τι SLK R170 i R171 ποσα κυβικα? τι θελει κτλπ?

και γιατο TURBO μια αναλυση στο τι να αγορασω τι μαρκες τι διαστασεις κτλπ σε ευχαριστω παρα πολλυ προκαταβοληκα :)

ο κομπρεσσορας μου φενεται πολλυ καλη λυση + οτι θανε ποιο οικονιμος ετσ?

κια του CLK κανει να φανταστω? αφου φορανε ιδιο μοτερ με το SLK?

paganis
27-01-14, 14:16
με τον κομπρεσσορα δεν θα σου βγει φθηνοτερα...μιας και χρειαζεται , αν δεν εχεις ετοιμα σχεδια και πατρον...αρκετη μελετη, που λιγοι θα στο αναλαβουν και θα σου κοστισει αρκετα.
εγω το εφτιαξα μονος μου..και αλλαξα πολλες φορες τα σχεδια , ωστε να χωρεσουν ολα και να δουλεψουν σωστα.
δεν ειναι κατι απλο...και στερηθηκα το αυτοκινητο μου, μεγαλο διαστημα, ωστε να ξαναβγει στο δρομο.
αν δεν εισαι γνωστης...θα μπλεξεις αρκετα...
επιπλεον πολυ σημαντικο κομματι και δυσκολο στην ρυθμιση...ειναι το μπαιπας, που χρειαζεται ο κομπρεσορας ωστε , οταν δεν πρεσσαρεις ,ο αερας να επανακυκλοφορει στο συστημα...
το τουρμπο στον μ43...ειναι τυφλοσουρτης.

Bmw318ci
27-01-14, 14:37
με τον κομπρεσσορα δεν θα σου βγει φθηνοτερα...μιας και χρειαζεται , αν δεν εχεις ετοιμα σχεδια και πατρον...αρκετη μελετη, που λιγοι θα στο αναλαβουν και θα σου κοστισει αρκετα.
εγω το εφτιαξα μονος μου..και αλλαξα πολλες φορες τα σχεδια , ωστε να χωρεσουν ολα και να δουλεψουν σωστα.
δεν ειναι κατι απλο...και στερηθηκα το αυτοκινητο μου, μεγαλο διαστημα, ωστε να ξαναβγει στο δρομο.
αν δεν εισαι γνωστης...θα μπλεξεις αρκετα...
επιπλεον πολυ σημαντικο κομματι και δυσκολο στην ρυθμιση...ειναι το μπαιπας, που χρειαζεται ο κομπρεσορας ωστε , οταν δεν πρεσσαρεις ,ο αερας να επανακυκλοφορει στο συστημα...
το τουρμπο στον μ43...ειναι τυφλοσουρτης.

Αν μπορεις πες μου αν ξερεις τι θελω για το τυρβο και τι γιατον κομπρεσσορα να δω ποσο μου βγενει σε ανταλλακτικα οσο γιατα σχεδια εχεις δικιο
και τι σχεδια ειναι αυτα που εκανες? πως να δουλεψει κτλπ? αν αποφασισω να το κανω κομπρεσσορα τα πουλας ? :pimp:

paganis
28-01-14, 14:55
οχι φιλε μου, τα σχεδια δεν ειναι προς πωληση..

Bmw318ci
29-01-14, 00:43
Ok μήπως θα μπορούσες να μου πεις τ θα χρειαστεί εχτος του κομπρεσσορα; Αν ξέρεις και γιατο turbo μάρκες τι είδους μεγέθη κτλπ θα με βοηθουσες και εμένα και για όσους ενδιαφέρονται σε ευχαριστώ :-)

Bmw318ci
29-01-14, 11:04
http://www.youtube.com/watch?v=z9FB6mbKD5A αυτος τι εκανε ??

Straight six
29-01-14, 11:44
εχωσε τετραπεταλουδο.

PetrosD
29-01-14, 14:19
Γιατί αργεί να στροφάρει από τη στιγμή που ανοίγουν οι πεταλούδες;

6ylinder
29-01-14, 14:29
Πάντα έβλεπα τα 4πετάλουδα χωρίς φίλτρα αέρος...υπάρχει κάποιος λόγος; Ρουφάνε ό,τι βρουν με αυτόν τον τρόπο.

paganis
29-01-14, 15:30
αυτο ειναι το δικο μου..αλλα καποια στιγμη θελω να φτιαξω μια αλλη πολλαπλη εισαγωγης...και να συμμαζεψω λιγο το μηχανοστασιο.

http://www.youtube.com/watch?v=u7xsYhoyKgQ

nikos e46
30-01-14, 06:31
http://www.youtube.com/watch?v=r___LnaZ0MU

Bmw318ci
30-01-14, 07:23
αυτο ειναι το δικο μου..αλλα καποια στιγμη θελω να φτιαξω μια αλλη πολλαπλη εισαγωγης...και να συμμαζεψω λιγο το μηχανοστασιο.

http://www.youtube.com/watch?v=u7xsYhoyKgQ

μπραβο πολυ ομορφο και +1 γιατι το εκανες μονος σου οπως λες.
Οποτε μπορεις και εχεις χρονο αν θες πες μου τι χρειαζεται για τυρβο και τι για κομπρεσσορα απο θεμα Υλικων διαστασεις κτλπ

Bmw318ci
30-01-14, 07:23
http://www.youtube.com/watch?v=r___LnaZ0MU

το εχω δει ωρεα δουλεια !! δικο σου?

Bmw318ci
30-01-14, 07:24
εχωσε τετραπεταλουδο.

και τι κερδισε με αυτο?

6ylinder
30-01-14, 08:12
Θυμάμαι παλιά, τα rallye καi τα saxo τα 1600άρια με 4πετάλουδα έφταναν 200+ άλογα σε ακραίες περιπτώσεις.

bmw316turbo
30-01-14, 08:26
Το δικο μου ειναι τετραπεταλουδο και τουρμπο μαζι και επειδη εχω ασχοληθει παααααρα πολυ με τα projects αυτα , μπορω να πω οτι η πιο value for money εφαρμογη, στο δικο σου μ43 ειναι το απλο τουρμπισμα γυρω στα 150-170 αλογα με κιτ τυπου φασον.Φτηνα ανταλακτικα ,μεταχειρισμενα ή καινουρια (μια τουρμπινα τυπου τ25 αποκτιεται το πολυ 300 κατοσταρικα) ,υπαρχει μεγαλη τεχνογωσια απο ολα τα συνεργεια απο αποψη εφαρμοσιμότητας του κιτ τουρμπισματος και ο κινητηρας δεν χρειαζεται ουτε καν να ανοιχτει, αντε το πολυ μια φλαντζα.Για εμενα τα 3000ευρω που ζητουν τα συνεργεια εν ετη 2014 ειναι πολλααααα λεφτα.Το πραγματικο κοστος ειναι αρκετα μικροτερο.Αν βρεις ενα κιτ και καποιον να στο βαλει φθηνα καντο, ετσι και αλλιως η αξιοπιστια των bmw μ43 ειναι δεδομενη σε κανιβαλισμους.

Bmw318ci
30-01-14, 09:15
Το δικο μου ειναι τετραπεταλουδο και τουρμπο μαζι και επειδη εχω ασχοληθει παααααρα πολυ με τα projects αυτα , μπορω να πω οτι η πιο value for money εφαρμογη, στο δικο σου μ43 ειναι το απλο τουρμπισμα γυρω στα 150-170 αλογα με κιτ τυπου φασον.Φτηνα ανταλακτικα ,μεταχειρισμενα ή καινουρια (μια τουρμπινα τυπου τ25 αποκτιεται το πολυ 300 κατοσταρικα) ,υπαρχει μεγαλη τεχνογωσια απο ολα τα συνεργεια απο αποψη εφαρμοσιμότητας του κιτ τουρμπισματος και ο κινητηρας δεν χρειαζεται ουτε καν να ανοιχτει, αντε το πολυ μια φλαντζα.Για εμενα τα 3000ευρω που ζητουν τα συνεργεια εν ετη 2014 ειναι πολλααααα λεφτα.Το πραγματικο κοστος ειναι αρκετα μικροτερο.Αν βρεις ενα κιτ και καποιον να στο βαλει φθηνα καντο, ετσι και αλλιως η αξιοπιστια των bmw μ43 ειναι δεδομενη σε κανιβαλισμους.

χαχαχα οντως ειναι πολλυ καλο μοτερακι γιατι του πινω το αιμα καθε μερα :nod: σε ευχαριστω πολλυ γιατιν απαντηση!! με καταλαβενεις αυτο που λεω και εγω 2014 3.500 χιλιαρικα ελεος περνεις ενα καλο αμαξι! με τοσα ειδικα εδω στην ροδο θελουνε 4.500 + ελεος δλδ, οσο γιατο κιτ που μου ειπες θατο κοιταξω τα περιεχει ολα ? ιντερ κοολερ κτλπ?
αν δεν βρω μπορω να συνδιασω διαφορα με την Τ25? και αν περιπου τι διασταση να ειναι το ιντερ κοολερ σε ευχαριστω!!

bmw316turbo
30-01-14, 09:48
χαχαχα οντως ειναι πολλυ καλο μοτερακι γιατι του πινω το αιμα καθε μερα :nod: σε ευχαριστω πολλυ γιατιν απαντηση!! με καταλαβενεις αυτο που λεω και εγω 2014 3.500 χιλιαρικα ελεος περνεις ενα καλο αμαξι! με τοσα ειδικα εδω στην ροδο θελουνε 4.500 + ελεος δλδ, οσο γιατο κιτ που μου ειπες θατο κοιταξω τα περιεχει ολα ? ιντερ κοολερ κτλπ?
αν δεν βρω μπορω να συνδιασω διαφορα με την Τ25? και αν περιπου τι διασταση να ειναι το ιντερ κοολερ σε ευχαριστω!!

Οποιοδηποτε κιτ -κινεζικο ή μη- για ελαφρο τουρμπισμα (0.5-0.7 μπαρ πιεση) κανει τη δουλεια του μια χαρα χωρις να ζοριζεται ο κινητηρας ουτε το ιδιο το κιτ.Αυτο θα σου δωσει θεωρητικα 40 -60 αλογα.Απο εκει και περα αν ζητας παραπανω αλογα θα βαζεις το χερι ολο και πιο βαθεια στη τσεπη σε ενα βαρελι διχως πατο.Υποψιν οτι αν εισαι καφτης πιθανον να μην ικανοποιηθεις απο την αυξηση ιπποσυναμης σε συναρτηση με το βαρος του αυτοκινητου αλλα απαιτειται και λελογισμενη χρηση σε τουρμπισμενο αυτοκινητο.Βρες Οτι περισσοτερο μπορεις να παρεις (διαστασεις ιντερκοολερ ,καλυτερη τουρμπινα κλπ) με λιγοτερα λεφτα μιας και οι απαιτησεις σε ιπποδυναμη δεν ζητουν πανακριβο κιτ και εναν ανθρωπο να στο τοποθετησει (ισως και εσυ ο ιδιος) και να στο ρυθμισει.

Bmw318ci
30-01-14, 11:51
Οποιοδηποτε κιτ -κινεζικο ή μη- για ελαφρο τουρμπισμα (0.5-0.7 μπαρ πιεση) κανει τη δουλεια του μια χαρα χωρις να ζοριζεται ο κινητηρας ουτε το ιδιο το κιτ.Αυτο θα σου δωσει θεωρητικα 40 -60 αλογα.Απο εκει και περα αν ζητας παραπανω αλογα θα βαζεις το χερι ολο και πιο βαθεια στη τσεπη σε ενα βαρελι διχως πατο.Υποψιν οτι αν εισαι καφτης πιθανον να μην ικανοποιηθεις απο την αυξηση ιπποσυναμης σε συναρτηση με το βαρος του αυτοκινητου αλλα απαιτειται και λελογισμενη χρηση σε τουρμπισμενο αυτοκινητο.Βρες Οτι περισσοτερο μπορεις να παρεις (διαστασεις ιντερκοολερ ,καλυτερη τουρμπινα κλπ) με λιγοτερα λεφτα μιας και οι απαιτησεις σε ιπποδυναμη δεν ζητουν πανακριβο κιτ και εναν ανθρωπο να στο τοποθετησει (ισως και εσυ ο ιδιος) και να στο ρυθμισει.

Tοσο ευκολα δλδ? :clap: γιατο ιντερ κοολερ σε ροταω διαστασεις γιανα χωραει στο αμαξι μπροστα, γιατα αλογα αμα με τοσα και με ενα μπλοκε λιονει κατο οποτε γουσταρω ειναι οτι πρεπει :drive2:

Dim77
30-01-14, 12:18
Γιατί θέλεις να το κάνεις τούρμπο με αρκετό κόστος και ταλαπωρία, αφού το αυτοκίνητο κινείται ικανοποιητικότατα.

Bmw318ci
30-01-14, 12:22
Γιατί θέλεις να το κάνεις τούρμπο με αρκετό κόστος και ταλαπωρία, αφού το αυτοκίνητο κινείται ικανοποιητικότατα.

γιατι θελω νανε ποιο δυνατο και να εχω ανετα την 18ρα μου χωρις να ζοριζει τπτ
για 1.8 ειναι μια χαρα αλλα θελω παραπανω πλεων το εχω 4,5 χρονια θελω να το ανανεοσω

ditris
30-01-14, 16:37
και ο κινητηρας δεν χρειαζεται ουτε καν να ανοιχτει, αντε το πολυ μια φλαντζα.
Εξαρτάται φίλος.....αν το αυτοκινητο εχει κατω απο 100.000χλμ τουρμπίζεται και χωρις άνοιγμα μοτερ (για αλλαγη σε ελατηρια πιστονιων, κουζινέτα στροφάλου κ γενικο έλεγχο στα ενδοτερα του μοτερ)...αλλα σε ενα μοτερ με +200.000 αν το τουρμπίσεις έστω κ στο 0,5 bar θα το παρεις στα χερια μετα 1000χλμ! Εδω και ο Καρρας στο Αργος αν το μοτερ εχει πανω απο 150000χλμ ανοιγει μοτερ(οχι για φλαντζα που ουτως η άλλως αλλαζει) για ελατηρια κτλ με χρεωση +550 ευρα περαν της χρεωσης του τουρμπισματος.........

paganis
30-01-14, 17:26
Εξαρτάται φίλος.....αν το αυτοκινητο εχει κατω απο 100.000χλμ τουρμπίζεται και χωρις άνοιγμα μοτερ (για αλλαγη σε ελατηρια πιστονιων, κουζινέτα στροφάλου κ γενικο έλεγχο στα ενδοτερα του μοτερ)...αλλα σε ενα μοτερ με +200.000 αν το τουρμπίσεις έστω κ στο 0,5 bar θα το παρεις στα χερια μετα 1000χλμ! Εδω και ο Καρρας στο Αργος αν το μοτερ εχει πανω απο 150000χλμ ανοιγει μοτερ(οχι για φλαντζα που ουτως η άλλως αλλαζει) για ελατηρια κτλ με χρεωση +550 ευρα περαν της χρεωσης του τουρμπισματος.........

αστο Μακος..ο καρρας ειναι προνηπιο, μπρος στον φιλο μας ....

Bmw318ci
30-01-14, 21:08
Γιατι υπάρχει ειρωνεία ρε παιδιά το παιδί μου είπε μερικά ώρες πράγματα δεν ξέρω αν είναι σωστά η όχι αντί να δώ απάντησης βλέπω ειρωνείες κτλπ άμα θέλετε να βοηθήσετε πείτε κατι επι του θέματος

rapid_fast
30-01-14, 21:35
Δεν υπάρχει ειρωνεία..
Αυτό που ζητάς να κάνεις, δεν γίνεται σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τόσο εύκολα και
οικονομικά, και κυρίως αξιόπιστα..
Θα ήταν πιο λογικό, να ψάξεις να βρείς στα τρακαρισμένα μούρη απο αυτοκίνητο που είναι
τουρμπισμένο απο την αντιπροσωπεία.
Οταν πρωτοκυκλοφόρησε το αυτοκίνητο, η μπεεβέ ελλάδας τα τούρμπιζε αυτά τα μοτέρ..
Ολο μαζί το μοτέρ θα σου βγεί 1500 ευρώ, και θα βρίσκεις σχετικά εύκολα ανταλλακτικά..

Dim77
30-01-14, 21:39
Ο paganis εννοούσε ότι ο bmwturbo316 είναι καθηγητής στο θέμα..... Μην αρπάζεσαι.

Bmw318ci
31-01-14, 07:19
Δεν υπάρχει ειρωνεία..
Αυτό που ζητάς να κάνεις, δεν γίνεται σε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο τόσο εύκολα και
οικονομικά, και κυρίως αξιόπιστα..
Θα ήταν πιο λογικό, να ψάξεις να βρείς στα τρακαρισμένα μούρη απο αυτοκίνητο που είναι
τουρμπισμένο απο την αντιπροσωπεία.
Οταν πρωτοκυκλοφόρησε το αυτοκίνητο, η μπεεβέ ελλάδας τα τούρμπιζε αυτά τα μοτέρ..
Ολο μαζί το μοτέρ θα σου βγεί 1500 ευρώ, και θα βρίσκεις σχετικά εύκολα ανταλλακτικά..

δεν το ηξερα αυτο σε ευχαριστω ! αλλα θανε λογηκα δυσκολο να βρεις

Bmw318ci
31-01-14, 07:21
Ο paganis εννοούσε ότι ο bmwturbo316 είναι καθηγητής στο θέμα..... Μην αρπάζεσαι.

οκ δεν αρπαζομαι καλο ειναι αυτο που εχουμε εναν στο φορουμ που ειναι καλος σε αυτα αλλα μου λετε ολοι τα αντιθετα με τα λεγομενα του :scratchch

Dim77
31-01-14, 08:29
Δεν είναι εποχές πια για αυτό το πράγμα.

ditris
31-01-14, 19:33
αστο Μακος..ο καρρας ειναι προνηπιο, μπρος στον φιλο μας ....
Φιλε μου αφου μπηκες στο τρυπακι με τα τουρμπο θα ξερεις.....σε αυτοκινητα με φορτωμενα χλμ δεν τουρμπιζουμε απλα με μια φλαντζα....το μοτερ το παιρνουμε στα χερια ....νομος!!

Υ.Γ 1)Ο Καρρας μπορει ναναι της παλιας σχολής...να μην ξερει απο προγραμματα κ τοσο....αλλα εχει τουρμπισει στο παρελθον bmw(καντινιερη κτλ) που σκοτωναν για την εποχη τους...τοτε που αλλοι τα bmw στα ονειρα τους τα βλεπαν.Μετα απο χρονια οταν εξελιχθηκαν όλα, μπηκε το ιντερνετ...όλοι μάγκες γίναν,πειραματιζοταν πιο λιγο,ακολουθουσαν ετοιμες συνταγες απο το εξωτερικό κ τα μοτερια τους σπαγαν όμως πολλακις κ το ξέτραν μόνο οι ίδιοι!
2)Μην ακυρωνουμε-απαξιωνουμε με τόση ευκολία ανθρωπους που άφησαν σταμπες για την εποχη τα έργα τους. Με την ίδια λογική ο Χιώτης πλέον δεν είναι τόσο γρηγορος στο μπουζούκι...όσο κάποιοι το 2014. Ναι αλλά τους χωρίζουν κ καποιες δεκαετιες....

Bmw318ci
31-01-14, 20:01
Συμφωνώ με το παιδί εδώ στην Ρόδο έχει ε46 μ43 με 2χχ άλογα τούρμπο απο καρα που είναι άπιαστο. Δεν έχει κάνει Κιχ και άλλαξε 3 χέρια μόνο μια τουρμπίνα μου είπανε οτι αλλάχτηκε είναι στάνταρ πανό απο 250 γιατι κερνάει πολύ πόνο

paganis
31-01-14, 20:11
Φιλε μου αφου μπηκες στο τρυπακι με τα τουρμπο θα ξερεις.....σε αυτοκινητα με φορτωμενα χλμ δεν τουρμπιζουμε απλα με μια φλαντζα....το μοτερ το παιρνουμε στα χερια ....νομος!!

Υ.Γ 1)Ο Καρρας μπορει ναναι της παλιας σχολής...να μην ξερει απο προγραμματα κ τοσο....αλλα εχει τουρμπισει στο παρελθον bmw(καντινιερη κτλ) που σκοτωναν για την εποχη τους...τοτε που αλλοι τα bmw στα ονειρα τους τα βλεπαν.Μετα απο χρονια οταν εξελιχθηκαν όλα, μπηκε το ιντερνετ...όλοι μάγκες γίναν,πειραματιζοταν πιο λιγο,ακολουθουσαν ετοιμες συνταγες απο το εξωτερικό κ τα μοτερια τους σπαγαν όμως πολλακις κ το ξέτραν μόνο οι ίδιοι!
2)Μην ακυρωνουμε-απαξιωνουμε με τόση ευκολία ανθρωπους που άφησαν σταμπες για την εποχη τα έργα τους. Με την ίδια λογική ο Χιώτης πλέον δεν είναι τόσο γρηγορος στο μπουζούκι...όσο κάποιοι το 2014. Ναι αλλά τους χωρίζουν κ καποιες δεκαετιες....

γιατι ποιος σου ειπε..πως τα αμαξια του καρρα δεν σπασανε? εχεις δει δουλειες του, φιλε μου?? στο 0.5-0,6...και ομως σπαγανε...διοτι πολυ απλα εχει σχεση με τηην χρηση που του κανεις.

ditris
31-01-14, 20:45
γιατι ποιος σου ειπε..πως τα αμαξια του καρρα δεν σπασανε? εχεις δει δουλειες του, φιλε μου?? στο 0.5-0,6...και ομως σπαγανε...διοτι πολυ απλα εχει σχεση με τηην χρηση που του κανεις.

Ποσοστιαία πολύ λίγα σπάσαν Λευτέρη!Δεν μου απάντησες όμως στα υπόλοιπα για τους μηχανικάρες που απο το 2002 κ μετά αρχίσαν να τουρμπίζουν....πότε ξεκίνησαν κ ασχολήθηκαν?Πόσα ζηταγαν μεχρι προτινος?Εφάρμοζαν συναταγες που άλλοι είχαν εφαρμόσει προ δεκαπενατετιας?Καταρχην αυτοί που λέω(νεοι στην πιατσα) όλοι παιζαν με 5ο μπεκ και παραλληλο εγκεφαλακι επειδη δεν ξεραν!

paganis
31-01-14, 21:15
Ποσοστιαία πολύ λίγα σπάσαν Λευτέρη!Δεν μου απάντησες όμως στα υπόλοιπα για τους μηχανικάρες που απο το 2002 κ μετά αρχίσαν να τουρμπίζουν....πότε ξεκίνησαν κ ασχολήθηκαν?Πόσα ζηταγαν μεχρι προτινος?Εφάρμοζαν συναταγες που άλλοι είχαν εφαρμόσει προ δεκαπενατετιας?Καταρχην αυτοί που λέω(νεοι στην πιατσα) όλοι παιζαν με 5ο μπεκ και παραλληλο εγκεφαλακι επειδη δεν ξεραν!

εγω ξερω τουλαχιστον 4 αμαξια του καρρα...και μονο το ενα πλεον , εχει κιτ του καρρα.
και για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους...για τα υλικα και την δουλεια που εκανε...ο Καρρας, ζηταγε την μανα του και τον πατερα του..

bmw316turbo
31-01-14, 22:09
Και ο καρας εχει αντιγραψει οχι μονο οι νεοι "εφαρμοστες".Η διαφορα ειναι οτι τοτε ζητουσε τη μανα του με το πατερα του για τα υλικα που εβαζε και αφηνε να διαρεει οτι χρειαζεται σφυριλατα και ολικο rebuilt ενας m42 m43 για να δουλεψει 0.6 πιεση με μια κουβαριστρα λεγε με τουρμπινα.Το κακο ειναι οτι οι νεοι εφαρμοστες στο κιτ του καρα δεν εχουν ενημερωθει οτι ενα παρομοιο κιτ αν οχι καλυτερο στοιχιζει χιλιαρικο και συνεχιζουν να ζητουν 3000-4000 χαχαχαχ.

panos 316T
01-02-14, 08:16
εγω ξερω τουλαχιστον 4 αμαξια του καρρα...και μονο το ενα πλεον , εχει κιτ του καρρα.
και για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους...για τα υλικα και την δουλεια που εκανε...ο Καρρας, ζηταγε την μανα του και τον πατερα του..

Και ο καρας εχει αντιγραψει οχι μονο οι νεοι "εφαρμοστες".Η διαφορα ειναι οτι τοτε ζητουσε τη μανα του με το πατερα του για τα υλικα που εβαζε και αφηνε να διαρεει οτι χρειαζεται σφυριλατα και ολικο rebuilt ενας m42 m43 για να δουλεψει 0.6 πιεση με μια κουβαριστρα λεγε με τουρμπινα.Το κακο ειναι οτι οι νεοι εφαρμοστες στο κιτ του καρα δεν εχουν ενημερωθει οτι ενα παρομοιο κιτ αν οχι καλυτερο στοιχιζει χιλιαρικο και συνεχιζουν να ζητουν 3000-4000 χαχαχαχ.

συμφωνω εν μερει

τοτε ομως ηταν μονοπωλιο και απο αποψη εφαρμογης και απο αποψης τεχνογνωσιας χωρια οτι ηταν στις εποχες παχιων αγελαδων.

ηταν σαν να πωλουσε καθρεπτακι σε ινδιανο!

στη θεση του και εμεις τα ιδια θα καναμε.

τοτε θυμαμαι οταν εψαχνα για το δικο μου ηταν ο καρας , ο δαρας ( εδω γελαμε) και ο δικος μου.

εμεις τελευταια ξεστραβωθηκαμε με την εισβολη του ιντερνετ.

πλεον και ενας ιδιωτης που του πιανουν τα χερια και του κοβει, μπορει να το κανει.

Bmw318ci
01-02-14, 09:11
συμφωνω εν μερει

τοτε ομως ηταν μονοπωλιο και απο αποψη εφαρμογης και απο αποψης τεχνογνωσιας χωρια οτι ηταν στις εποχες παχιων αγελαδων.

ηταν σαν να πωλουσε καθρεπτακι σε ινδιανο!

στη θεση του και εμεις τα ιδια θα καναμε.

τοτε θυμαμαι οταν εψαχνα για το δικο μου ηταν ο καρας , ο δαρας ( εδω γελαμε) και ο δικος μου.

εμεις τελευταια ξεστραβωθηκαμε με την εισβολη του ιντερνετ.

πλεον και ενας ιδιωτης που του πιανουν τα χερια και του κοβει, μπορει να το κανει.

τοσο ευκολα εναι? εδω στην ροδο ζητανε 4-5 και οταν λεω θα φερω μετχ να το βαλουν πανο θελουνε 1500 το αμαξι λενε θελει μεσα 15 μερεσ δεν ειναι το τυρβο ειναι κατι πολυ δυσκολο και κατι τετια. + οτι μου λενε τα μετχ το πολυ 1 μηνα να βγαλει γιαυτο ρωτησα και εδω γιατι εδω στην ροδο πεφτει χοντρο κλεψιμο !

Bmw318ci
01-02-14, 09:18
τελικα μπορω να βαλω τυρβο στο 0.5 με 180 χλμ που εχω χωρις να ανοιξω μοτερ? αν πρεπει να το ανοιξω τι πρεπει να αλλαχτει?

Bmw318ci
01-02-14, 09:21
αν μπορει καποιος ασ πει για εφαρμογη
1ο 4πεταλουδο
2ο Turbo
3ο κομπρεσσορα

ειναι χρησιμα πιστευω,και γενικα θα λυση αποριες

rapid_fast
01-02-14, 09:30
τελικα μπορω να βαλω τυρβο στο 0.5 με 180 χλμ που εχω χωρις να ανοιξω μοτερ? αν πρεπει να το ανοιξω τι πρεπει να αλλαχτει?

ρε αγόρι, στα 180.000 χιλιόμετρα δεν έχει μείνει εκκεντροφόρος, και αναρωτιέσαι
αν πρέπει να ανοίξεις μοτέρ??

Bmw318ci
01-02-14, 10:17
ρε αγόρι, στα 180.000 χιλιόμετρα δεν έχει μείνει εκκεντροφόρος, και αναρωτιέσαι
αν πρέπει να ανοίξεις μοτέρ??

αυτο πως το ξερεις δλδ? αν ητανε ετσ δεν θα λειτουργουσε σωστα.

paganis
01-02-14, 10:31
φιλικα θα στο πω...οπως σε κοβω, θα σε κανουν μεροκαματο, τα μαστορια.

Bmw318ci
01-02-14, 10:43
εχτος απο λιωμενους εκκεντροφορους και οτι θα με κανου μεροκαματο μπορειτε να βοηθησετε επι του θεματος? εγω παντα ροταω δεν κανω βιαστηκες κινησης, αλλα δεν περνω απαντησης αμα ειναι δυσκολο να μας πειτε εσεις που τα εχεται κανει η εχεται γνωσεις πειτε το να ψαξουμε πουθενα αλλου.
φιλικα παντα

Straight six
01-02-14, 11:02
φιλε σε τετοιες πειρπτωσεις αν δεν εχεις εμπειρια εστω και μικρη και καποιον πραγματικα δικο σου ανθρωπο να σε κατευθυνει και με ενα μοτερ με τοσα χλμ, ειναι δυσκολα τα πραγματα...
κανονικα δεν θα επρεπε καν να ρωταγες αν μια απο τις λυσεις ειναι το τετραπεταλουδο...
η μονη λυση ειναι το τουρμπακι παντως......και δυστυχως μεσα απο ενα pc μονο, ειναι πολυ περιορισμενη η βοηθεια.....

paganis
01-02-14, 11:14
εισαι μακρυα, δεν εχεις γνωσεις, δεν εχεις δικο σου ατομο πανω σε μετατροπες...επιπλεον στο φορουμ εχεις δειξει εριστικη συμπεριφορα και εχεις τσακωθει ηδη με αξιολογα ατομα..που ισως μπορουσαν να σε βοηθησουν.
τι αλλο να σου πω για να σε αποτρεψω..?

nikos e46
01-02-14, 13:55
Αγαπητέ bmw 318ci.Επειδή ψάχτηκα κι εγώ για να τουρμπίσω το μοτέρ κατέληξα στο εξείς συμπέρασμα:για να γίνει σωστή δουλειά χωρίς προβλήματα το ιδανικότερο είναι να ανοιχτή το μοτέρ για να διαπιστωθεί η πραγματική κατάσταση του κινητήρα και μετά να προχωρήσεις σε οποιαδήποτε βελτίωση.Αυξάνοντας την πίεση σε ένα κινητήρα με 180000 χλμ παίρνεις μεγάλο ρίσκο και είναι θέμα χρόνου για σοβαρές βλάβες.Σκέψου ότι με 180000 είναι λογικό να υπάρχουν και φυσιολογικές φθορές.Εγώ με 135500 και άλλαξα προληπτικά κουζινέτα στροφάλου τα οποία είχαν φυσιολογική φθορά.Σκέψου καλά όλες τις παραμέτρους της βελτίωσης που θέλεις και κάνε ανάλογα.Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί θες να το τουρμπίσης κι εγώ το ίδιο μοτεράκι φοράω.Δεν πάει βήμα αλά είναι τίμιο και αξιόπιστο.

rapid_fast
01-02-14, 15:15
εχτος απο λιωμενους εκκεντροφορους και οτι θα με κανου μεροκαματο μπορειτε να βοηθησετε επι του θεματος? εγω παντα ροταω δεν κανω βιαστηκες κινησης, αλλα δεν περνω απαντησης αμα ειναι δυσκολο να μας πειτε εσεις που τα εχεται κανει η εχεται γνωσεις πειτε το να ψαξουμε πουθενα αλλου.
φιλικα παντα

Οσο το ψάχνεις, τόσο θα σου τρώνε οι μάγκες τα χρήματα..

Stunt Mike
01-02-14, 18:54
εχτος απο λιωμενους εκκεντροφορους και οτι θα με κανου μεροκαματο μπορειτε να βοηθησετε επι του θεματος? εγω παντα ροταω δεν κανω βιαστηκες κινησης, αλλα δεν περνω απαντησης αμα ειναι δυσκολο να μας πειτε εσεις που τα εχεται κανει η εχεται γνωσεις πειτε το να ψαξουμε πουθενα αλλου.
φιλικα παντα

Γιατι δεν δεχεσαι αυτο που σου λενε οι περισσοτεροι???Στην Ελλαδα του 2014,αν μπλεκεις σε τετοιες μετατροπες,χωρις να γνωριζεις εσυ τι σου γινεται,χωρις να το κανει καποιος ''δικος'' σου για σενα και χωρις να ελεγξεις πρωτα ενα μοτερ με 180.οοο χλμ,εισαι καταδικασμενος να γινεις μεροκαματο....Ποσο περιεργο σου φαινεται αυτο???Στην Ελληνικη επαρχια,το να γινεις μεροκαματο και να μην δουλεψει και τ'αμαξι σου ποτέ,ειναι στατιστικα περισσοτερο απο βεβαιο!Στην Αθηνα,αν πεσεις σε καλο μαστορα,θα γινεις μεροκαματο μεν,πιθανον να δουλεψει καλα δε..... Ετσι δουλευει η αγορα αυτη χροοοονια τωρα και πολλοι εδω μεσα,την εχουν πληρωσει ακριβα....
Στο θεμα του τουρμπισματος τωρα...Light turbo σε bmw με κατω απο 3000 ευρω με καινουρια πραγματα,δεν γινεται....Χρειαζεσαι καποια βασικα πραγματα,εναν καλο μηχανικο να τα τοποθετησει κι εναν προγραμματιστη να το κανει να δουλεψει....Πρωτα τα βρισκεις το τριπτυχο αυτο και μετα προχωρας...Ολα τ'αλλα ειναι λογια της καφετεριας.....
Υγ.Ενα μοτερ με 180.000 χλμ σε οσο καλη κατασταση και να'ναι,δεν παυει να'χει ηδη φθορες...και οταν του φορτωσεις +40-50% υπερπιεση ειναι λογικα να του μειωνεις το χρονο ζωης του κατα πολυ....Οποτε ναι μεν,μπορεις να τουρμπισεις με κλειστο μοτερ,αλλα εχε καβατζα χρημα για τα γεννητουρια!!!! :icon_pai: