PDA

Επιστροφή στο Forum : Ένδειξη κινητήρα και προσπάθεια εύρεσης βλάβης σε 116


roadgr
27-01-14, 07:05
Καλημέρα, έχω ένα 116i Sport και θέλω να μοιραστώ το πρόβλημά μου..
Όλα ξεκίνησαν πριν το καλοκαίρι του 2013 όταν μου άναψε για πρώτη φορά το λαμπάκι με το περίγραμμα του κινητήρα. Βλέπω στο manual που έγραφε για πρόβλημα στο σύστημα καυσαερίων.
Το πηγαίνω στο μάστορα (σημ. είναι κάτι τσακάλια στη γειτονιά μου BMW/mini) βλέπει να έχει θέμα ο μετρητής μάζας αέρος, κάνει reset, φεύγω. Σε ένα μήνα πάλι το ίδιο. Ε, τί να κάνω, το ξαναπάω, το αλλάζουμε..
Σε ένα μήνα και πάλι το ίδιο.. το πηγαίνω, κάνουμε reset φεύγω.. (αισθητήρας λ μου λέει..)
Τον επόμενο μήνα για ακόμη μια φορά το λαμπάκι, οπότε πάω, αλλάζουμε τον λ μετά τον καταλύτη, όλα οκ.
Ναι, σωστά μαντέψατε, τον επόμενο μήνα πάλι το ίδιο.. reset, φεύγω. (πάλι μετρητής μάζας αέρος & λ).
Στο μεσοδιάστημα παθαίνω και μια βλάβη και αλλάζω καδένα, γλύστρες, φλάτζες...
Μέχρι και τη βλάβη, δε διαπίστωσα καμιά διαφορά στην απόδοση & κατανάλωση του αυτοκινήτου όποτε μου έβγαζε το μήνυμα σφάλματος. Από την επιδιόρθωση της βλάβης και μετά, η κατανάλωση έχει πάει στο Θεό.. το ρεζερβουάρ από εκεί που μου έβγαζε 500++ km τώρα μου βγάζει 360-380 με το ζόρι..
Σήμερα μου ξανα-άναψε το λαμπάκι.. μάλλον θα δω να το πάω αλλού..

6ylinder
27-01-14, 08:11
Στην αρχή...γιατί άλλαζες πράγματα χωρίς να έχεις κανένα πρόβλημα, παρά μόνο το ότι άναβε ένα λαμπάκι;

Tsatsas
27-01-14, 08:22
Αλλαγη καταλυτη δαγκωτο...

να φανταστω οτι το αυτοκινητο ειναι μαγκωμενο μεχρι τις 3000-3500σ.α.λ. και μετα δινει μια και ανοιγει πιο γρηγορα

Bmw318ci
27-01-14, 09:04
να φανταστω οτι το αυτοκινητο ειναι μαγκωμενο μεχρι τις 3000-3500σ.α.λ. και μετα δινει μια και ανοιγει πιο γρηγορα

οπ οπ κατι μου λεει αυτο γιατο δικο μου πηγενα και εγω σε ενα καλο "μαστορι" μου ανηξε το μοτερ μεχρη την μεση γιατι μου ειπε και καλα οτι εχανε νερο και ειμαι -80κμ απο τοτε + αυτο που λες εχω 318 ε46 μ43 μοτερ οχι βαλβετρονικ τι μπορει να εκανε?

rapid_fast
27-01-14, 09:13
οπ οπ κατι μου λεει αυτο γιατο δικο μου πηγενα και εγω σε ενα καλο "μαστορι" μου ανηξε το μοτερ μεχρη την μεση γιατι μου ειπε και καλα οτι εχανε νερο και ειμαι -80κμ απο τοτε + αυτο που λες εχω 318 ε46 μ43 μοτερ οχι βαλβετρονικ τι μπορει να εκανε?

Προτείνω να ανοίξεις ένα θρέντ και να μας περιγράψεις όλα τα προβλήματα που έχεις.
Γιατί βλέπω έχεις πολλά και διάφορα..

rapid_fast
27-01-14, 09:16
Καλημέρα, έχω ένα 116i Sport και θέλω να μοιραστώ το πρόβλημά μου..
Όλα ξεκίνησαν πριν το καλοκαίρι του 2013 όταν μου άναψε για πρώτη φορά το λαμπάκι με το περίγραμμα του κινητήρα. Βλέπω στο manual που έγραφε για πρόβλημα στο σύστημα καυσαερίων.
Το πηγαίνω στο μάστορα (σημ. είναι κάτι τσακάλια στη γειτονιά μου BMW/mini) βλέπει να έχει θέμα ο μετρητής μάζας αέρος, κάνει reset, φεύγω. Σε ένα μήνα πάλι το ίδιο. Ε, τί να κάνω, το ξαναπάω, το αλλάζουμε..
Σε ένα μήνα και πάλι το ίδιο.. το πηγαίνω, κάνουμε reset φεύγω.. (αισθητήρας λ μου λέει..)
Τον επόμενο μήνα για ακόμη μια φορά το λαμπάκι, οπότε πάω, αλλάζουμε τον λ μετά τον καταλύτη, όλα οκ.
Ναι, σωστά μαντέψατε, τον επόμενο μήνα πάλι το ίδιο.. reset, φεύγω. (πάλι μετρητής μάζας αέρος & λ).
Στο μεσοδιάστημα παθαίνω και μια βλάβη και αλλάζω καδένα, γλύστρες, φλάτζες...
Μέχρι και τη βλάβη, δε διαπίστωσα καμιά διαφορά στην απόδοση & κατανάλωση του αυτοκινήτου όποτε μου έβγαζε το μήνυμα σφάλματος. Από την επιδιόρθωση της βλάβης και μετά, η κατανάλωση έχει πάει στο Θεό.. το ρεζερβουάρ από εκεί που μου έβγαζε 500++ km τώρα μου βγάζει 360-380 με το ζόρι..
Σήμερα μου ξανα-άναψε το λαμπάκι.. μάλλον θα δω να το πάω αλλού..

Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητο σου?
Το αγόρασες μεταχειρισμένο?
Τι βλάβη σου έβγαλε ενδιάμεσα?
Μετά την βλάβη που επισκεύασες σταμάτησε να ανάβει το λαμπάκι?
Τα καυσαέρια σου που είναι, τα μέτρησες?
Την πίεση στην μπεκιέρα την μέτρησες?

Bmw318ci
27-01-14, 09:23
Προτείνω να ανοίξεις ένα θρέντ και να μας περιγράψεις όλα τα προβλήματα που έχεις.
Γιατί βλέπω έχεις πολλά και διάφορα..

χαχα το τιμονι εφτιαξε απο μονο του (ελεινο) αλλα μαλλον θελει κρεμαργιερα (βασει τιν διαγνωση στην bmw γιατι εκει παω πλεων)
οσο γιαυτο ο μηχανικος της bmw φοβαται για πολλαπλασιαστη και ειδε και πολλυ φλαντζοκολα σε αντλιες λαδιου καθρευτη κινητηρα
και ροταω να μαθω ποιο πολλα γιατι πλεων δεν εμπιστεύομαι τους "μηχανικους":banghead:

6ylinder
27-01-14, 09:25
Καλημέρα, έχω ένα 116i Sport και θέλω να μοιραστώ το πρόβλημά μου..
Όλα ξεκίνησαν πριν το καλοκαίρι του 2013 όταν μου άναψε για πρώτη φορά το λαμπάκι με το περίγραμμα του κινητήρα. Βλέπω στο manual που έγραφε για πρόβλημα στο σύστημα καυσαερίων.
Το πηγαίνω στο μάστορα (σημ. είναι κάτι τσακάλια στη γειτονιά μου BMW/mini) βλέπει να έχει θέμα ο μετρητής μάζας αέρος, κάνει reset, φεύγω. Σε ένα μήνα πάλι το ίδιο. Ε, τί να κάνω, το ξαναπάω, το αλλάζουμε..
Σε ένα μήνα και πάλι το ίδιο.. το πηγαίνω, κάνουμε reset φεύγω.. (αισθητήρας λ μου λέει..)
Τον επόμενο μήνα για ακόμη μια φορά το λαμπάκι, οπότε πάω, αλλάζουμε τον λ μετά τον καταλύτη, όλα οκ.
Ναι, σωστά μαντέψατε, τον επόμενο μήνα πάλι το ίδιο.. reset, φεύγω. (πάλι μετρητής μάζας αέρος & λ).
Στο μεσοδιάστημα παθαίνω και μια βλάβη και αλλάζω καδένα, γλύστρες, φλάτζες...
Μέχρι και τη βλάβη, δε διαπίστωσα καμιά διαφορά στην απόδοση & κατανάλωση του αυτοκινήτου όποτε μου έβγαζε το μήνυμα σφάλματος. Από την επιδιόρθωση της βλάβης και μετά, η κατανάλωση έχει πάει στο Θεό.. το ρεζερβουάρ από εκεί που μου έβγαζε 500++ km τώρα μου βγάζει 360-380 με το ζόρι..
Σήμερα μου ξανα-άναψε το λαμπάκι.. μάλλον θα δω να το πάω αλλού..

Αναρωτιέμαι όμως ρε παιδιά...έχει τύχει σε πολλούς από ό,τι έχω τουλάχιστον διαβάσει εδώ μέσα, να τους ανάβει ένα λαμπάκι και στο τέλος να αλλάζουν το μισό αυτοκίνητο και πάλι να έχουν πρόβλημα...ειλικρινά τί φταίει;

Οι γνώσεις των εδώ μηχανικών ή τα ηλεκτονικά των αυτοκινήτων που πλέον έχουν γίνει μάλλον υπερευαίσθητα;

Πώς είναι δυνατόν τη μία να λέει μετρητή μάζας, την άλλη λ...

Και βρε φίλε μου...που τα είδες τα τσακάλια που αναφέρεις στη γειτονιά σου;; Εσύ λες θα πας σε άλλους...

Bmw318ci
27-01-14, 10:15
Αναρωτιέμαι όμως ρε παιδιά...έχει τύχει σε πολλούς από ό,τι έχω τουλάχιστον διαβάσει εδώ μέσα, να τους ανάβει ένα λαμπάκι και στο τέλος να αλλάζουν το μισό αυτοκίνητο και πάλι να έχουν πρόβλημα...ειλικρινά τί φταίει;

Οι γνώσεις των εδώ μηχανικών ή τα ηλεκτονικά των αυτοκινήτων που πλέον έχουν γίνει μάλλον υπερευαίσθητα;

Πώς είναι δυνατόν τη μία να λέει μετρητή μάζας, την άλλη λ...

Και βρε φίλε μου...που τα είδες τα τσακάλια που αναφέρεις στη γειτονιά σου;; Εσύ λες θα πας σε άλλους...

ειρωνικά θα το λεει χαχα :embarassm αυτο που λες φτενε οι κλεφταραδες που παμε τα αμαξια μας!! και τα μπουρδε@@λο διαγνωστηκα τους των 200ευρο απτο καρ! εμενα οταν πηγενα σε εξω μαστορι μου ελεγε Λ-Μ-Ν-Χ ομικρον αλλα κιαλα οτι εχει και στην αντιπροσωπεια λεει οτι θελει αλλαγει καταλυτη !! δεν ειναι οι γνωσεις τους αλλα η αχορταγια τους !! και εμεις φυσικα γιατι τους δινουμε τα ωρεα μας φραγκα ! :bricks1:

roadgr
27-01-14, 10:37
Το αμάξι το πήρα καινούργιο.. έχω 145000Km και γενικά δε μου έχει βγάλει ζημιά ούτε βλάβη, πέραν της καδένας που προείπα.
Διαφορά στην απόδοση δεν έχω, ούτε είχα με αναμμένες τις ενδείξεις και τα καυσαέριά μου είναι ΟΚ. Το αμάξι τραβάει και με το παραπάνω.. αν τώρα δεν είχα και μεταβολή στην κατανάλωση δε θα το έκανα θέμα.. αλλά καίει 20% παραπάνω! Με βλέπω τελικά για αντιπροσωπεία μπας και πάρω υπεύθυνη απάντηση..
Σχετικά με τον καταλύτη, το πήγα και σε άλλον μάστορα και μου είπε πως είναι τζάμι.. τί να πω?!?!

roadgr
27-01-14, 10:40
Αλλαγη καταλυτη δαγκωτο...

να φανταστω οτι το αυτοκινητο ειναι μαγκωμενο μεχρι τις 3000-3500σ.α.λ. και μετα δινει μια και ανοιγει πιο γρηγορα

Δεν έχω θέμα.. τραβάει τέλεια το αμάξι.. γενικά πλέον αν εξαιρέσουμε το λαμπάκι που ανάβει, το μόνο μου θέμα είναι η κατανάλωση..

6ylinder
27-01-14, 10:45
Με βλέπω τελικά για αντιπροσωπεία μπας και πάρω υπεύθυνη απάντηση...

Πολύ αισιόδοξος είσαι...

PetrosD
27-01-14, 12:22
Καυσαέρια μέτρησες;

giannis 116
27-01-14, 15:02
Φιλε μου ριξε μια ματια εδω: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=8150 κι εδω: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=31761

Το ξερω ειναι πολλα αλλα λογικα θα βρεις καποιες απαντησεις εκει μεσα. Η δικια μου μεγαλη και κακη εμπειρια σε αυτο το αμαξι μου λεει οτι ειναι καλωδιωση κινητηρα, ουτε MAF, ουτε λ, ουτε καταλυτης, ουτε τιποτα αλλο... Πανω κατω τα εχω περασει ολα αυτα που σου λενε και ηταν σχεδον ΟΛΕΣ, ΛΑΘΟΣ διαγνωσεις με αποτελεσμα να ταλαιπωριεμαι και να σκορπαω πολυτιμο χρημα, χρονο και διαθεση...

Αλλαξε συνεργειο, δεν ειναι αναγκη να πηγαινεις σε αντιπροσωπεια, βρες ενα αξιοπιστο εξειδικευμενο, πες τα θεματα σου και μπορει να σε βοηθησουν διχως αλλο. Μπορουμε κι απο εδω μεσα να σου προτεινουμε καποια καλα και τιμια συνεργεια. Προσωπικα εχει καει η γουνα μου απο μαστοραουες και σουπερ συνεργεια και γι αυτο θελω να σε βοηθησω να αποφυγεις κακοτοπιες.
Για οτι θες εδω ειμαστε, περισσοτερες πληροφοριες με πμ να μη φανει κι οτι κανω διαφημιση ή δυσφημιση σε καποιους...