PDA

Επιστροφή στο Forum : Το νέο MINI.


BMW Power
03-02-14, 08:29
Το νέο MINI.

31.01.2014

MINI Cooper S. (01/2014)

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142699/P90142699-mini-cooper-s-01-2014-600px.jpg

Νέο MINI.
Προφίλ.

• Νέα έκδοση του premium μικρού της αγοράς. Νέο MINI με συναισθηματική σχεδιαστική απήχηση, βελτιστοποιημένη ισορροπία οδηγικής απόλαυσης/ κατανάλωσης, πρωτοποριακή τεχνολογία δικτύωσης και ευφυή λειτουργικότητα. Σημαντικές βελτιώσεις σε χώρους, ασφάλεια, εξοπλισμό, ποιότητα υλικών και φινιρίσματος, σπορ αίσθηση και οδηγική άνεση χάρη στην εκτενώς ανανεωμένη και με συνέπεια προϊοντική ουσία. Νέα γενιά μοντέλου, νέο σημείο αναφοράς στην οδηγική απόλαυση, ανώτερη ποιότητα και εξατομίκευση στο περιβάλλον του ανταγωνισμού
• Ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση με στυλ, αναλογίες και δομή αμαξώματος εξελιγμένης φιλοσοφίας. Στοιχεία ταυτότητας όπως η εξαγωνική μάσκα, οι προβολείς και τα πίσω φωτιστικά σώματα με φαρδύ χρωμιωμένο πλαίσιο, φλας και περιφερειακή γραμμή αμαξώματος σε μαύρο αναδεικνύονται μέσα από πιο έντονες αντιθέσεις στις διαφορετικές επιφάνειες του αμαξώματος. Premium λεπτομέρειες υπογραμμίζουν τον προηγμένο χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Πέντε χρωματικές προτάσεις, οροφή σε αντίθετη απόχρωση διατίθεται προαιρετικά και χωρίς επιπλέον κόστος.

• Νέας σχεδίασης προβολείς, φώτα ημέρας. Προαιρετικά: τεχνολογία LED με δακτύλιο φώτων ημέρας με ενσωματωμένα φλας, προσαρμοζόμενη κατανομή δέσμης φωτός και προβολείς ομίχλης LED, πίσω φώτα με τεχνολογία LED και πακέτο φωτισμού με εσωτερικά φώτα LED και πορτοκαλί φωτισμό περιβάλλοντος.
• Μήκος οχήματος αυξημένο κατά 98 mm, πλάτος κατά 44 mm, ύψος κατά 7 mm, επίσης μεγαλύτερο μεταξόνιο (+ 28 mm) και μεγαλύτερο πλάτος μετατροχίου (εμπρός + 42 mm, πίσω + 34 mm) συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο MINI Cooper, βελτιστοποιημένη ευρυχωρία και στα τέσσερα καθίσματα, νέα σχεδίαση καθισμάτων με μεγαλύτερη γκάμα ρυθμίσεων μπροστά και πιο μακρύ μαξιλάρι πίσω καθισμάτων (+ 23 mm), περισσότερος χώρος για τους ώμους και χώρος για τα πόδια καθώς και αυξημένη άνεση για τους πίσω επιβάτες. Χώρος αποσκευών αυξημένος κατά 51 L στα 211 L, αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων σε αναλογία 60 : 40, προαιρετικό πακέτο αποθηκευτικών χώρων με πάτωμα χώρου αποσκευών που ασφαλίζει σε διάφορα σημεία.

• Νέα γενιά κινητήρων με MINI TwinPower Turbo Technology, τρεις εκδόσεις μοντέλου με το λανσάρισμα: MINI Cooper με 3-κύλινδρο κινητήρα 100 kW/136 bhp, MINI Cooper S με 4-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 141 kW/192 bhp και MINI Cooper D με 3-κύλινδρο diesel (85 kW/116 bhp), 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο στάνταρ, με προαιρετικό 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή σπορ αυτόματο κιβώτιο, επίσης νέο.

Εκτενής χρήση τεχνολογίας MINIMALISM που περιλαμβάνει αυτόματο start/stop κινητήρα ομοίως σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο και προαιρετικό GREEN mode, βελτιωμένες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση, η μεγαλύτερη βελτίωση της απόδοσης στο MINI Cooper με αυτόματο κιβώτιο: επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 2,6 δευτερόλεπτα ταχύτερο, μέση κατανάλωση 27% χαμηλότερη, οι χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 στο MINI Cooper D: 3,5 – 3,6 lit /100 km, 92 – 95 g/km (Ευρωπαϊκός κύκλος δοκιμών, ανάλογα με τον τύπο του ελαστικού).

• Αναβαθμισμένη αίσθηση go-kart ΜΙΝ με εκτενώς ανανεωμένη τεχνολογία ανάρτησης, μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία. Νέος άξονας ενός συνδέσμου από ατσάλι υψηλής αντοχής, με γόνατα ελατηρίων και αλουμινένια ρουλεμάν και βάσεις. Νέος πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων με δομή βελτιστοποιημένου βάρους και γεωμετρία μειωμένων απαιτήσεων χώρου. Ανανεωμένο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης τώρα με Servotronic στάνταρ. Dynamic Stability Control (DSC) στάνταρ με Dynamic Traction Control (DTC) και Electronic Differential Lock Control (EDLC), στο MINI Cooper S επίσης με Performance Control. Νέο σύστημα έδρασης γονάτων ελατηρίων και αποσβεστήρων με πάνω βάσεις τριών διαδρομών φορτίων. Dynamic Damper Control προαιρετικά για πρώτη φορά σε MINI. Αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης, προσαρμοσμένο για αυξημένες οδηγικές επιδόσεις. Ζάντες αλουμινίου 15-ή 16-ιντσών (MINI Cooper S) στάνταρ, ζάντες αλουμινίου διατίθενται προαιρετικά σε διαστάσεις μέχρι 18 ιντσών.

• Μεταβλητό σετάρισμα οχήματος με επιλογή Driving Modes μέσω περιστροφικού διακόπτη στη βάση του επιλογέα σχέσεων. Επιπλέον του στάνταρ σεταρίσματος MID mode, προσφέρονται προγράμματα SPORT και GREEN. Η επιλογή του mode επηρεάζει τις καμπύλες απόκρισης του γκαζιού και του συστήματος διεύθυνσης, καθώς και τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου και της απόσβεσης του Dynamic Damper Control (όπου υπάρχουν). Το GREEN mode σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο επιτρέπει το ρολάρισμα (coasting) με αποσυνδεμένο το σύστημα κίνησης.

• Νέα φιλοσοφία απεικόνισης και λειτουργιών: πίνακας οργάνων στην κολόνα του τιμονιού που απεικονίζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις στροφές του κινητήρα, έγχρωμη ένδειξη για λεπτομέρειες της κατάστασης του οχήματος και τη στάθμη καυσίμου. Κεντρικό όργανο με νέα στοιχεία απεικόνισης και διαμόρφωση έγχρωμου φωτισμού, αλλά και δακτύλιο LED για οπτική πληροφόρηση της κατάστασης πολλαπλών λειτουργιών, οθόνη TFT 4 γραμμών στάνταρ ή προαιρετική έγχρωμη οθόνη μέχρι 8,8 ιντσών. Έλεγχος συστημάτων πλοήγησης, ψυχαγωγίας , τηλεφώνου και διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω του MINI Controller στην κεντρική κονσόλα με το σχετικό feedback στον υπολογιστή ταξιδιού. Μπουτόν start/stop στο κέντρο της μπάρας διακοπτών στην κεντρική κονσόλα, ενεργοποιείται χωρίς χρήση κλειδιού. Διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων στις επενδύσεις των θυρών, πάνελ λειτουργίας φώτων στο ταμπλό.

• Δομή αμαξώματος βελτιστοποιημένου βάρους και αυξημένης αντοχής στις συγκρούσεις. Στάνταρ χαρακτηριστικά ασφάλειας περιλαμβάνουν εμπρός και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους οροφής, αυτόματες ζώνες ασφαλείας 3 σημείων σε όλα τα καθίσματα, με προεντατήρες ζωνών και περιοριστές φορτίου μπροστά, βάσεις πρόσδεσης παιδικών καθισμάτων ISOFIX πίσω, Run Flat Indicator και μερικώς ενεργό κάλυμμα καπό κινητήρα για βελτιστοποίηση της προστασίας των παιδιών. Βάρος οχήματος μικρότερο από των προηγούμενων μοντέλων και των ανταγωνιστών του στην κατηγορία σε όλες σχεδόν τις εκδόσεις του νέου MINI παρά τη διευρυμένη γκάμα εξοπλισμού. Βελτιωμένη άνεση λόγω απουσίας ήχων και κραδασμών: βελτιστοποιημένα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά ανάμεσα στα οποία ενεργή γρίλια εμπρός αεραγωγού, ποδιές πατώματος και αεραγωγοί στο πάνω τμήμα των κολόνων C. Οι καλύτερες αεροδυναμικές επιδόσεις στην κατηγορία: Συντελεστής οπισθέλκουσας Cd μειωμένος στο 0.28 (MINI Cooper, MINI Cooper D).

• Νέο MINI με πολύ περισσότερα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού: MINI Head-Up-Display, Driving Assistant που περιλαμβάνει ενεργό cruise control βασισμένο σε κάμερα, προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης και παρουσίας πεζού με λειτουργία προ-φόρτισης φρένων, υποστήριξη μεγάλης σκάλας φώτων και ανίχνευση οδικών σημάτων, parking assistant, κάμερα οπισθοπορείας.

• Σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας νέας δομής MINI Connected με πρόσθετες λειτουργίες, Emergency Call και MINI Teleservices διατίθενται για χρήση με μόνιμα εγκατεστημένη κάρτα SIM. Μοναδική γκάμα λειτουργιών και δυνατότητα συνεχούς επέκτασης χάρη σε εφαρμογές που επιτρέπουν ενσωμάτωση στο αυτοκίνητο μέσω smartphone. Αυξημένη οδηγική απόλαυση με χαρακτηριστικές λειτουργίες MINI όπως Mission Control, Dynamic Music, Driving Excitement και MINIMALISM Analyser. Νέο MINI Connected XL Journey Mate με Real Time Traffic Information. Η online σύνδεση επιτρέπει τη χρήση κοινωνικών δικτύων όπως τα Facebook, Twitter, foursquare και Glympse, τη λήψη RSS newsfeeds και εφαρμογών όπως AUPEO!, Stitcher, Deezer, Audible, Napster/Rhapsody και TuneIn.

• Πλούσια γκάμα στάνταρ εξοπλισμού και κορυφαίων προαιρετικών επιλογών αυξάνουν τα επίπεδα άνεσης, χαρίζουν premium αίσθηση και ενισχύουν το ατομικό στυλ. Μεταξύ αυτών: αισθητήρας βροχής, Park Distance Control, Comfort Access, ηλεκτρική ηλιοροφοή, ράγες οροφής, ηλεκτρικά θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, εσωτερικός και εξωτερικοί καθρέπτες με αυτόματη αντιθαμβωτική λειτουργία, θερμαινόμενα καθίσματα, 2ζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού (AC), πίσω αεροτομή σχεδίασης John Cooper Works, μεγάλη συλλογή διακοσμητικών για την οροφή και τους εξωτερικούς καθρέπτες, ρίγες καπό, ταπετσαρίες καθισμάτων, εσωτερικού διάκοσμου και Colour Lines. Σύστημα πλοήγησης MINI, MINI Radio Visual Boost, hi-fi σύστημα ηχείων της harman kardon.

• Εκδόσεις κινητήρων:
MINI Cooper S: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός, πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων, μεταβλητών έλεγχος εκκεντροφόρων),
κυβισμός: 1 998 cc, ισχύς: 141 kW/192 bhp στις 4 700 – 6 000 rpm, μέγιστη ροπή: 280 Nm στις 1 250 – 4 750 rpm
(300 Nm με overboost),
επιτάχυνση (0–100 km/h): 6,8” (αυτόματο: 6,7”),
τελική ταχύτητα: 235 km/h (233 km/h),
μέση κατανάλωση*: 5,7 – 5,8 lit (5,2 – 5,4 lit)/100 km,
Εκπομπές CO2 *: 133 – 136 g/km (122 – 125 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6.

MINI Cooper: 3- κύλινδρος βενζινοκινητήρας με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός, πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων, μεταβλητών έλεγχος εκκεντροφόρων),
κυβισμός: 1 499 cc,
ισχύς: 100 kW/136 bhp στις 4 500 – 6 000 rpm,
μέγιστη ροπή: 220 Nm στις 1 250 – 4 000 rpm
(230 Nm με overboost),
επιτάχυνση (0–100 km/h): 7,9” (αυτόματο: 7,8”),
τελική ταχύτητα: 210 km/h (210 km/h),
μέση κατανάλωση*: 4,5 – 4,6 lit (4.7 – 4.8 lit)/100 km,
Εκπομπές CO2 *: 105 – 107 g/km (109 – 112 g/km).

MINI Cooper D: 3-κύλινδρος diesel με MINI TwinPower Turbo Technology (υπερσυμπιεστής με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, άμεσος ψεκασμός common rail, μέγιστη πίεση ψεκασμού καυσίμου: 2 000 bar),
κυβισμός: 1 496 cc,
ισχύς: 85 kW/116 bhp στις 4 000 rpm,
μέγιστη ροπή: 270 Nm στις 1 750 rpm,
επιτάχυνση (0–100 km/h): 9.2” (αυτόματο: 9,2”),
τελική ταχύτητα: 205 km/h (204 km/h),
μέση κατανάλωση*: 3,5 – 3,6 lit (3,7 – 3,8 lit)/100 km,
Εκπομπές CO2 *: 92 – 95 g/km (98 – 99 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6.

* Η κατανάλωση καυσίμου εξαρτάται από τον τύπο των ελαστικών.

• Εξωτερικές διαστάσεις:
Μήκος: 3 821 mm (MINI Cooper S: 3 850 mm)
Πλάτος: 1 727 mm)
Ύψος: 1 414 mm)
Μεταξόνιο: 2 495 mm

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το συνημμένο Press Kit.

• Κινητήρες:

MINI Cooper S:
4-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1 998 cc,
output: 141 kW/192 bhp at 4 700 – 6 000 rpm,
max. torque: 280 Nm at 1 250 – 4 750 rpm (300 Nm with overboost),
acceleration (0–100 km/h): 6.8 seconds (automatic: 6.7 seconds),
top speed: 235 km/h (233 km/h),
average fuel consumption*: 5.7 – 5.8 litres (5.2 – 5.4 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 133 – 136 g/km (122 – 125 g/km), exhaust emission standard: EU6.

MINI Cooper:
3-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity: 1 499 cc,
output: 100 kW/136 bhp at 4 500 – 6 000 rpm,
max. torque: 220 Nm at 1 250 – 4 000 rpm
(230 Nm with overboost),
acceleration (0–100 km/h): 7.9 seconds (automatic: 7.8 seconds),
top speed: 210 km/h (210 km/h),
average fuel consumption*: 4.5 – 4.6 litres (4.7 – 4.8 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 105 – 107 g/km (109 – 112 g/km).

MINI One:
3-cylinder petrol engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging, direct injection, fully variable valve control, variable camshaft control),
capacity:1 233 cc,
output: 75 kW/102 bhp at 4 250 – 6 000 rpm,
max. torque: 180 Nm at 1 400 – 4 000 rpm
acceleration (0–100 km/h): 9.9 seconds (automatic: 10.2 seconds),
top speed: 195 km/h (195 km/h),
average fuel consumption*: 4.6 – 4.7 litres (4.8 – 4.9 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions: 108 – 109 g/km (112 – 114 g/km).

MINI Cooper D:
3-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbocharger with variable turbine geometry, common rail direct injection),
capacity: 1 496 cc,
output: 85 kW/116 bhp at 4 000 rpm,
max. torque: 270 Nm at 1 750 rpm,
acceleration (0–100 km/h): 9.2 seconds (automatic: 9.2 seconds),
top speed: 205 km/h (204 km/h),
average fuel consumption*: 3.5 – 3.6 litres (3.7 – 3.8 litres)/100 kilometres,
CO2 emissions*: 92 – 95 g/km (98 – 99 g/km), exhaust emission standard: EU6.
* Fuel consumption depends on the selected tyre format.
MINI One D:
3-cylinder diesel engine with MINI TwinPower Turbo Technology (turbo charging with variable turbine geometry, common rail direct injection),
capacity:1496 cc,
output: 75 kW/95 bhp at 4 000 rpm,
max. torque: 220 Nm at 1 496 rpm
acceleration (0–100 km/h):11.0 seconds ,
top speed: 190 km/h ,
average fuel consumption*: 3.4 – 3.5 litres /100 kilometres,
CO2 emissions: 89 – 92 g/km, exhaust emission standard: EU6.
• Exterior dimensions:
Length: 3 821 millimetres (MINI Cooper S: 3 850 millimetres)
Width: 1 727 millimetres)
Height: 1 414 millimetres)
Wheelbase: 2 495 millimetres

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142560/P90142560-mini-cooper-01-2014-329px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142561/P90142561-mini-cooper-01-2014-329px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142572/P90142572-mini-cooper-01-2014-329px.jpg

BMW Power
03-02-14, 08:32
https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142606/P90142606-mini-cooper-01-2014-329px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142608/P90142608-mini-cooper-01-2014-329px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142610/P90142610-mini-cooper-01-2014-330px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142614/P90142614-mini-cooper-01-2014-330px.jpg

BMW Power
03-02-14, 08:33
https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142686/P90142686-mini-cooper-s-01-2014-330px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142698/P90142698-mini-cooper-s-01-2014-330px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142701/P90142701-mini-cooper-s-01-2014-330px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142704/P90142704-mini-cooper-s-01-2014-330px.jpg

BMW Power
03-02-14, 08:34
https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142754/P90142754-mini-cooper-s-01-2014-329px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142758/P90142758-mini-cooper-s-01-2014-329px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142768/P90142768-mini-cooper-s-01-2014-220px.jpg

https://mediapool.bmwgroup.com/cache/P9/P90142786/P90142786-mini-cooper-s-01-2014-330px.jpg

stef
03-02-14, 19:55
Όλοι κατεβάζουν κυβικά , η BMW στο Cooper S το ανεβάζει σε 2λιτρο...

Bassakos
03-02-14, 20:15
Όλοι κατεβάζουν κυβικά , η BMW στο Cooper S το ανεβάζει σε 2λιτρο...

+1
ημαρτον!

Fanis
04-02-14, 07:50
Όλοι κατεβάζουν κυβικά , η BMW στο Cooper S το ανεβάζει σε 2λιτρο...
Ναι, αλλά στα υπόλοιπα τα μειώνει...άρα 2/3 έχουν μειωμένα κυβικά!

Επίσης, με το Cooper να φοράει πλέον τουρμπάτο μοτέρ, το Cooper S φαντάζει μέχρι και "άκυρο"...εκτός εάν θές να το πειράξεις. Αλλιώς, έχει το Cooper με πρόγραμμα και κοντά 200 ίππους και είσαι πολύ πιο γρήγορος από το προηγούμενο S.

BMW Power
04-02-14, 12:34
http://www.youtube.com/watch?v=7q95x4t1lL8

http://www.youtube.com/watch?v=6Jzi5fcUl1A

http://www.youtube.com/watch?v=KHi8-g_VuaU

http://www.youtube.com/watch?v=gnqCE0YXdPc

http://www.youtube.com/watch?v=K_KcfLVHx0w

BMW Power
04-03-14, 13:12
http://www.youtube.com/watch?v=R6LxkqZqo_M

http://www.youtube.com/watch?v=wym-7pZPyNk