PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή διαφορικού σε Ε36


akisg
11-03-14, 12:53
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι να αλλάξω το διαφορικό στο is μου και βρήκα απο τον συμφορουμήτη μας aggelosmk2, αυτό (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=495720&postcount=1) το διαφορικό, το οποίο είναι στο βήμα που με ενδιαφέρει.
Από συζήτηση σε άλλο thread, απ'ότι κατάλαβα για να ταιριάξει το μεγάλο καβούκι στο δικό μου, χρειάζομαι και το τελευταίο κομμάτι του κεντρικού άξονα.

Ερώτηση 1η) Για τι κόστος μιλάμε (για το κομμάτι του άξονα) και αν χρειάζεται καμια έξτρα πατέντα.

Ερώτηση 2η) Σε περίπτωση που αργότερα γίνει αλλαγή σε μπλοκέ από Μ3 με το ίδιο βήμα, φαντάζομαι αλλάζει μόνο το διαφορικό χωρίς να χρειάζονται αλλαγή άλλα μέρη πάλι, σωστά?

Ερώτηση 3η) Μπορώ να κάνω το συγκεκριμένο διαφορικό μπλοκέ με κάποιο τρόπο? Και αν ναι, συμφέρει οικονομικά/αποδοτικά/ποιοτικά ή να μη το σκεφτώ καν και να πάω σε έτοιμο μπλοκέ?

Με λίγα λόγια, με ενδιαφέρει (ψιλο)άμεσα να αλλάξω το βήμα μου σε μεγαλύτερο αλλά επι την ευκαιρία σκέφτομαι και το μπλοκέ που πάντα ήθελα :wub: και ψάχνω μια προσιτή λύση.

teo21
12-03-14, 23:46
Με το μπαρδόν αλλα γιατί να θες στο is μεγαλύτερο βήμα??

akisg
13-03-14, 08:52
Γιατί θα είναι πιο ξεκούραστο στο ταξίδι και θα "απλώνει" καλύτερα καθώς είναι turbo.
Κάνω λάθος?

6ylinder
13-03-14, 09:13
Γιατί θα είναι πιο ξεκούραστο στο ταξίδι......

Αυτό είναι αλήθεια. Η 5η του θεωρώ ότι είναι κοντή. Δεν μπορεί να ταξιδεύεις με 140 και να έχεις 4000σαλ....και κουραστικό είναι και αντιοικονομικό...:thumbsdow

Και άμα έχεις και καμιά εξατμιση τους επιβάτες τους κουράζεις είναι η αλήθεια...

akisg
13-03-14, 09:41
Η 5η του θεωρώ ότι είναι κοντή. Δεν μπορεί να ταξιδεύεις με 140 και να έχεις 4000σαλ....και κουραστικό είναι και αντιοικονομικό...:thumbsdow


Αυτό ακριβώς..και επειδή κάνω πολλά χλμ πιστεύω θα κάνει καλό και στην τσέπη μου αλλά και στο αυτοκίνητο.

6ylinder
13-03-14, 10:09
Εγώ πάντως δεν ταξιδεύω με 140....κάνω καλό στην τσέπη μου, στην ησυχία μου και είμαι και εντός ορίων ταχύτητας!!! Αυτά σκεφτόταν και η BMW όταν έφτιαχνε τη μετάδοση...:icon_pai:

akisg
13-03-14, 11:03
Αν σκεφτόμουν όπως η μαμά BMW, δεν θα είχα πειράξει βίδα στο αμάξι μου..
Επειδή έχω το μικρόβιο όμως και καλώς ή κακώς το αυτοκίνητο δεν έχει τις μαμά προδιαγραφές πλέον, ψάχνω κάποια λύση για το παραπάνω "πρόβλημα"..

rapid_fast
13-03-14, 11:37
Οταν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις είναι μεγάλες,
τα περισσότερα αυτοκίνητα καίνε περισσότερο καύσιμο βρισκόμενα κάτω απο τη μέγιστη ροπή
απο ότι πάνω απο τη μέγιστη ροπή..
Το θέμα του θορύβου περιορίζεται απόλυτα με μόνωση στο καπώ.
Γενικά το μακρύ διαφορικό δεν είναι για ασθενικά αυτοκίνητα..
Είμαι βέβαιος απο τώρα οτι θα κάνεις κακό στην τσέπη σου και όχι καλό..

akisg
13-03-14, 11:51
Δηλαδή στα 120-140 χλμ ας πούμε, που με το νέο βήμα θα έχω λιγότερες στροφές στα ίδια χλμ, θα καίει παραπάνω?

6ylinder
13-03-14, 12:00
Οταν οι αεροδυναμικές αντιστάσεις είναι μεγάλες,
τα περισσότερα αυτοκίνητα καίνε περισσότερο καύσιμο βρισκόμενα κάτω απο τη μέγιστη ροπή
απο ότι πάνω απο τη μέγιστη ροπή..

Μήπως θες να πεις κάτι άλλο; Γιατί είναι δεδομένο ότι στα 140/4000σαλ (κάτω από τη μέγιστη ροπή) καίω λιγότερο από ό,τι στα 160/4600 (πάνω από τη μέγιστη ροπή).

Μάλλον εννοείς ότι ίσως να καίω λιγότερο στα 140/4000σαλ από ό,τι στα 140/3500...αν και έχω την εντύπωση ότι δεν θα συνέβαινε.

akisg
13-03-14, 12:09
Μάλλον εννοείς ότι ίσως να καίω λιγότερο στα 140/4000σαλ από ό,τι στα 140/3500...αν και έχω την εντύπωση ότι δεν θα συνέβαινε.

Κι εγώ αυτό κατάλαβα οτι θέλει να πει ο rapid.
Ίσως να ισχύει κάτι τέτοιο αλλά σε συνθήκες όπου ο κινητήρας έχει φορτίο και άρα ζορίζεται παραπάνω.

Stunt Mike
13-03-14, 12:52
εσυ ομως που εισαι τουρμπατος,δεν ειναι σιγουρο οτι θα καις λιγοτερο με το μακρυτερο βημα.Γιατι λογω μεγαλυτερου φορτιου θα σηκωνεις και περισσοτερη πιεση νωριτερα απο πριν...ολα σχετικα ειναι λοιπον...τι τουρμπινα φορας?πιεση?ιπποδυναμη???που ξεκινα να φουσκωνει με το υπαρχον βημα???

akisg
13-03-14, 13:13
εσυ ομως που εισαι τουρμπατος,δεν ειναι σιγουρο οτι θα καις λιγοτερο με το μακρυτερο βημα.Γιατι λογω μεγαλυτερου φορτιου θα σηκωνεις και περισσοτερη πιεση νωριτερα απο πριν...ολα σχετικα ειναι λοιπον...τι τουρμπινα φορας?πιεση?ιπποδυναμη???που ξεκινα να φουσκωνει με το υπαρχον βημα???

Συμφωνώ, αλλά με προσοχή στο γκάζι και χωρίς αχρείαστα φουσκώματα σε νορμάλ συνθήκες ταξιδιού, δεν θα είναι μικρότερη η κατανάλωση??
Το αμάξι φοράει 28άρα με 360 thrust, ιπποδύναμη 250-300 υπολόγισε (δεν μπορώ να ξέρω ακριβώς γιατί αυτή τη στιγμή που μιλάμε βρίσκεται υπό ριζικές αλλαγές, μέχρι τώρα ήταν 250 στο 1bar και με το υπάρχον βήμα, το φούσκωμα ξεκινούσε λίγο κάτω από τις 3500 αλλά υπήρχαν πολλές ατέλειες στην όλη μετατροπή που επηρέαζαν γενικά τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου).

rapid_fast
13-03-14, 17:33
Κι εγώ αυτό κατάλαβα οτι θέλει να πει ο rapid.
Ίσως να ισχύει κάτι τέτοιο αλλά σε συνθήκες όπου ο κινητήρας έχει φορτίο και άρα ζορίζεται παραπάνω.

Ναι, αυτό λέω.. στα ίδια χιλιόμετρα.. Οταν αλλάζουν τα χιλιόμετρα, αλλάζουν
τα φορτία...
Εστω η μέγιστη ροπή σου είναι στις 3500,
με 140 και 4000 στροφές, καις λιγότερο απο ότι με 140 και 3000 στροφές

akisg
13-03-14, 18:43
Δηλαδή αν κοντύνω το βήμα μου θα έχω μικρότερη κατανάλωση??
Αν πάρουμε π.χ. τη μέγιστη ροπή του Μ42 που είναι στις 4.500σαλ και εχει 140χλμ με 4.000σαλ,
με πιο κοντό βήμα που θα είχε πχ 140χλμ στις 4.300σαλ θα είχε μικρότερη κατανάλωση?

rapid_fast
13-03-14, 19:39
Δηλαδή αν κοντύνω το βήμα μου θα έχω μικρότερη κατανάλωση??
Αν πάρουμε π.χ. τη μέγιστη ροπή του Μ42 που είναι στις 4.500σαλ και εχει 140χλμ με 4.000σαλ,
με πιο κοντό βήμα που θα είχε πχ 140χλμ στις 4.300σαλ θα είχε μικρότερη κατανάλωση?

Αναμφισβήτητα ναι.

Stunt Mike
13-03-14, 21:44
Αναμφισβήτητα ναι.

Ακριβως ετσι!Ομως το θεμα σου Akisg,δεν ειναι απολυτα η καταναλωση αν θα πεσει-ανεβει μισο με ενα λιτρο,εξαλλου αυτο εξαρταται απο το πως οδηγεις κυριως,αλλα το οτι αν πας σε βημα 2.93 απο 3.38 που εισαι τωρα,θα σου φανει οτι τ'αμαξι θα σερνεται,ειτε εισαι 250hp,ειτε 300!Ακομα και για το 328 που ειναι ροπατο απο χαμηλα,ειναι μακρυ το βημα,ποσο μαλλον σ'ενα τουρμπισμενο,υψηλοροπο 318ις που καθε φορα που θ'αλλαζεις ταχυτητα,θα'ναι σαν καποιος να σε κραταει να μην επιταχυνεις στην αρχη....

akisg
13-03-14, 22:22
Εκεί ήθελα να καταλήξω, δεν με ενδιαφέρει τόσο η διάφορα στην κατανάλωση, αφου όπως ειπες αυτο εξαρτάται κυρίως από το πόσο πατάς το γκάζι.
Εφ'οσον το 2.93 είναι πολύ μακρύ, να σκεφτώ για 3.15 ?

Stunt Mike
13-03-14, 22:27
Κομπλε μπλοκατο 3.15 ειναι πιο ευκολο να βρεις παντως....Παντως σε 318 τουρμπατο που μπηκα μ'αυτο το βημα και μπολικη δυναμη,μ'απογοητευσε μεχρι να δειξει το μπαρομετρο σεβαστο νουμερο πιεσης μεσα σε μικρη σχετικα πιστα....Στο δρομο βεβαια σκοτωνει και ειναι και ταξιδιαρικο...Αυτα τα διαφορικα ομως θελουν ροπη χαμηλα,που ενα 4κυλινδρο τουρμπισιο,δεν την εχει..Πρεπει να ξεπερασεις το 0.5-0.7 για ν'αρχισει να τραβαει δυνατα τ'αμαξι......

akisg
13-03-14, 23:09
Με λίγο ψάξιμο το είδα κι εγω οτι βρίσκεται πιο εύκολα το 3.15 και είναι και έτοιμο μπλοκε.
Σε συνθήκες πίστας μου ακούγεται λογικό να σε απογοητεύσει καθώς δεν θα βγάζει από χαμηλά τη δύναμη.
Μου φαίνεται ότι με το υπάρχον βήμα κουράζεται λίγο παραπάνω στο ταξίδι, ενώ με ένα λίγο μακρύτερο θα ήταν ιδανικό, γι'αυτο ψάχνομαι.

arci
14-03-14, 00:01
Μπορεις σχετικα ευκολα να βαλεις κ 3.64

akisg
14-03-14, 00:14
Μπορεις σχετικα ευκολα να βαλεις κ 3.64

Mα για πιο μακρυ βήμα σκέφτομαι, οχι πιο κοντό.

vasilis e30
14-03-14, 06:12
ναι 3,15 μπλοκε (25%) υπαρχει...και το 25αρι το δικο μου τετοιο φοραει...

arci
14-03-14, 07:53
Γιατί δε βάζεις ενα εξαρι

akisg
14-03-14, 09:30
Γιατί δε βάζεις ενα εξαρι

Το σκέφτηκα κι εγώ για το εξαρι, αλλά δεν γνωρίζω αν μπαίνει όπως είναι στο δικό μου χωρίς πατέντες, όπως επίσης δεν ξέρω αν με συμφέρει κατι τετοιο. Όποιος γνωριζει ας με διαφωτίσει επι τούτου.

arci
14-03-14, 09:33
Αν το βημα που εχεις σου κανει και απλα θες πιο μακρυ για το ταξιδι τότε το 6αρι ειναι ακριβως οτι ζητας. Μπαινει ναι απο μ3

akisg
14-03-14, 09:36
Με έβαλες σε σκέψεις πρωί πρωί.. :)

Digou
13-04-14, 21:23
Αν το βημα που εχεις σου κανει και απλα θες πιο μακρυ για το ταξιδι τότε το 6αρι ειναι ακριβως οτι ζητας. Μπαινει ναι απο μ3


στο δικο μου μπαίνει ???
316 του '97
κινητήρας m43
διαφορικό νομίζω με βήμα 3.45
επειδή πλέον κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνική , θα δω διαφορά στην κατανάλωση ???

teo21
15-04-14, 21:22
Για να βάλω μπλοκέ από εξακύλινδρο που έχει το μεσαίο καβούκι στο is πρέπει να αλλάξω όλο τον κεντρικό και τα ημιαξόνια?

Stunt Mike
15-04-14, 21:31
Για να βάλω μπλοκέ από εξακύλινδρο που έχει το μεσαίο καβούκι στο is πρέπει να αλλάξω όλο τον κεντρικό και τα ημιαξόνια?

Οχι.Εφοσον κρατας το σασμαν σου,αλλαζεις το 2ο μισο του κεντρικου που βιδωνει πανω στο 6κυλινδρο διαφορικο.Τα ημιαξονια καλο ειναι να τ'αλλαξεις.....Εχουν τεραστια διαφορα στην αντοχη...

akisg
16-04-14, 10:47
Οχι.Εφοσον κρατας το σασμαν σου,αλλαζεις το 2ο μισο του κεντρικου που βιδωνει πανω στο 6κυλινδρο διαφορικο.

Υπάρχει περίπτωση να βρω μόνο το τελευταίο κομμάτι του κεντρικού ή μόνο ολόκληρο θα το δίνουν? Και αν ναι, πόσο κοστίζει πάνω κάτω ?

Stunt Mike
16-04-14, 12:16
εχει τυχει να βρω και με 50€ το μισο αλλα και με 70€ ολοκληρο τον αξονα!!!Θελει ψαξιμο...

akisg
11-08-14, 11:24
Τελικά μπήκε μπλοκε 3.15 με ημιαξονια από m3.
Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές..
Μένει να μπει το εξαρι κάποια στιγμή :)
Διαφορικό με πίσω γέφυρα κομπλέ, είναι διαθέσιμα σε άριστη κατάσταση για όποιον ενδιαφέρεται