PDA

Επιστροφή στο Forum : Τσιμουχακια 328! Help!!!


mixalis 318is
18-03-14, 19:02
Καλησπερα και παλι παιδια...
οπωσ εγραψα και σε αλλο ποστ εκανα μετατροπη απο 318is σε 328..και ενω πιστευα πωσ ολλα ειναι Οκ τσακ! Ηρθαν και τα προβληματακια...εκανα καποια τεστ και διαπιστώσαμε πως θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια στισ βαλβιδες..Το πηγαμε σε ενα συνεργείο και μασ ζητησαν 300 με 350 ολλα μαζι με τιν εργασια του...Θα τισ αλαξει χωρεισ να βγαλει το καπακι...Αυτο που θελω να μου πειτε ειναι αν ειναι τα χρηματα πολλα η λιγα για μια τετοια επισκευη.

Να πω ακομα πωσ μασ ενημέρωσε οτι δεν χρειαζετε να βγει το καπακι και μπορει να γεινει και απο πανο καλη δουλια και οτι θα εχει καλο αποτελεσμα με ποσοστο 99%.

Τα Φωτα Σας Παρακαλω.

paganis
18-03-14, 20:20
τοσο ειναι το κοστος για πληρες λυσιμο της κεφαλης...πλανιαρισμα και νεο σετ φλαντζες-τσιμουχακια κεφαλης.

leonidaskal
18-03-14, 20:24
ναι ναι ναι ο paganis εχει δικιο ρωτησα και εγω καποια στιγμη και μου ειπαν τοσα
οποτε κατι τετοιο θα γινει, αν και δεν καταλαβαινω γιατι σε τρομαζει το να ανοιχτει ενα καπακι

mixalis 318is
18-03-14, 20:26
Αρα να υποθεσω οτι ειναι πολλα τα 300 με 350 ευρο που μου ζητισε για να τα αλαξει χωρεις να λυση το καπακι??

leonidaskal
18-03-14, 20:27
μηπως θελει να σου πει οτι δεν θα σου πλαναρει κεφαλη γιατι καποιοι το κανουν αυτο αν δεν υπαρχει προβλημα φλατζας .δν ξερω φυσικα κατα ποσο ειναι σωστο

leonidaskal
18-03-14, 20:29
επειδη κανω και εγω καποια μεταροπη και ειμαι στο τρεξιμο νομιζω οτι θα πρεπει να μαθεισ λεπτομερειες χοντρικα παντως η τιμη δεν ειναι και παραλογη αλλα ουτε και φθηνη

mixalis 318is
18-03-14, 20:32
Οχι μου ειπε οτι δεν χρειαζεται να το λυση το αλουμινιενιο καπακι για τι εκτοσ που υα ανεβει το κοστοσ αλλα θα χρειαστει και πλαναρισμα οπωσ το ειπατε και καπιοι οδηγει και κατι αλλα μου ειπε αλλα δεν τα θυμαμε.

leonidaskal
18-03-14, 21:01
νομιζω οτι υπαρχουν ανθρωποι εδω ποι ξερουν πιο πολλα απο μενα και μπορουν να σε βοηθησουν .
εγω μεχρι εδω ειμαι και πεεριμενω να δω αποψεις να μαθαινω κιολασ\ς

rapid_fast
18-03-14, 21:04
Καλησπερα και παλι παιδια...
οπωσ εγραψα και σε αλλο ποστ εκανα μετατροπη απο 318is σε 328..και ενω πιστευα πωσ ολλα ειναι Οκ τσακ! Ηρθαν και τα προβληματακια...εκανα καποια τεστ και διαπιστώσαμε πως θελουν αλλαγη τα τσιμουχακια στισ βαλβιδες..Το πηγαμε σε ενα συνεργείο και μασ ζητησαν 300 με 350 ολλα μαζι με τιν εργασια του...Θα τισ αλαξει χωρεισ να βγαλει το καπακι...Αυτο που θελω να μου πειτε ειναι αν ειναι τα χρηματα πολλα η λιγα για μια τετοια επισκευη.

Να πω ακομα πωσ μασ ενημέρωσε οτι δεν χρειαζετε να βγει το καπακι και μπορει να γεινει και απο πανο καλη δουλια και οτι θα εχει καλο αποτελεσμα με ποσοστο 99%.

Τα Φωτα Σας Παρακαλω.

τι τέστ έκανες? έβαλες μπρός και η εξάτμιση πετάει καμένο λάδι με τη μία??

paganis
18-03-14, 21:05
απο την στιγμη που δεν θα σου λυσει κεφαλη...τα 350 ευρω εργασια, δεν δικαιολογουνται.
τα τσιμουχακια δεν εχουν πανω απο 10-15 ευρω.

mixalis 318is
18-03-14, 21:23
Μετα απο ενα 24 ωρο εβαλα μπροστα το αμαξι και στιν μιζια που πηρε εβγαλε καπνο...το αφησα να δουλεψει κανα πενταλεπτο και το εδωσα 2 γκαζιες μεχρι τισ 2000 στροφεσ και παλι εβγαλε καπνο ασπρο...μετα οτα εφυγα για δουλια σταματησε να ωγαζει καπνο και οταν εχει χαμιλεσ στροφεσ οταν ειναι ζεστο δεν βγαζει τιποτα πισω...οταν ανοιγω 4500 με 5000 στροφες γινετε χαλασμοσ πισω...αναφερα ολλα αυτα στο συνεργειο και μας ειπε τσιμουχακια.
Ασχετα ποσο εχουνε τα τσιμουχακια ο μαστορασ πρεπει να παρει εργασια που ειναι πολυ πολιπλοκο για να λυσεισ και να ξανα δεσεισ το βανοσ και να βγαλεισ τουσ εκεντροφορους.

Bassakos
18-03-14, 23:51
στο θεμα τις εργασιας, εαν δεν σου βγαλει καπακι , που για αλλαγη τσιμουχακια ΜΟΝΟ δεν χριαζεται κιολας
ειναι πολλα τα 350 ευρω! οι εκκεντροφοροι θα βγουν οπως και να εχει , ειτε κατεβασει καπακι, ειτε οχι

rapid_fast
19-03-14, 13:57
Πραγματικά πέφτω απο τα σύννεφα..
Έκανες αλλαγή ολόκληρο το αυτοκίνητο απο 318 σε 328 με 200 ευρώ και τα λάδια δώρο,
και για μια απλή εργασία που έχει ανταλλακτικά 25+35=60 ευρώ, θές να δώσεις περισσότερα,
για δύο ώρες εργασία..
Προφανώς και τα φιλαράκια σου οι μηχανικοί, δεν είναι και τόσο φιλαράκια, ή δεν είναι
και τόσο μηχανικοί για να μην το κάνουν..
Τέλος πάντων.
Υπολόγισε ένα κοστολόγιο γύρω στα 900 με 1000 ευρώ για να γίνει σωστή η επισκευή και όπως πρέπει.
Αν δεν τα έχεις, να ξέρεις απο τώρα θα πετάξεις τα λεφτά σου, όσα και αν είναι αυτά..

Υ.Γ.
1) απορώ πως δεν είδατε το πρόβλημα απο πρίν.
2) απορώ πότε θα μετρήσετε συμπίεση.
3) απορώ που αναφέρατε τη βλάβη σε μηχανικό, αλλά δεν πήγατε με το αυτοκίνητο.
4) απορώ πραγματικά τι έχετε κάνει..
5) απορώ με πόση ευκολία κάποιος αυτοπροσδιορίζεται σαν μηχανικός..

mixalis 318is
19-03-14, 14:44
Φιλε rapid_fast τα φιλαρακια μου ειναι πολι καλα μαστορια οσο αφορα τιν μετατροπη και οχι στο να λυσουνε καπακια κτλ...τωρα στα λεγομενα του μαστορα που αφησα το αμαξι να το φτιαξει μου ειπε σημερα που τον ρωτησα λιγο ποιο αναλυτικα μου ειπε Μιχαλη κοιταξε να δεις οτι αμα λυσουμε το καπακι και το παρουμε στα χερια ναι μεν οτι θα ειναι διαφορετικο αποτελεσμα αλλα προσεξε στο οτι θα παμε εντελος αλου και οταν λεω αλου εννοω επειδη εχεις αλουμινενιο καπακι θα χριαστει σπειρωματα οδηγους πλαναρισμα κτλ.. επομενως καταλαβενεισ το κοστος ποσο θα ανεβει...Και μετα αφου μου εξήγησε αναλυτικα μου λεει μιχαλη μιν ανχωνεσε γιατι το αμαξι σου μονο τα τσιμουχακια ειναι το προβλημα σου και δεν χριαζετε να το λυσουμε ολλο το καπακι.Ολλα καλα τα ειπε ο μαστορας αλλα εγς ηθελα κια γνωμη απο αλο συνεργειο και ευτυχως ακουσα τα ιδια λογια.

mixalis 318is
19-03-14, 14:45
Ξεχασα να πω πωσ ρωτησα και σε αλλα συνεργεια για μια τετια δουλια και ολοι λεγανε 400 με 500 ευρο για αλαγη τσιμουχακια απο επανω.

rapid_fast
19-03-14, 15:41
Φιλε rapid_fast τα φιλαρακια μου ειναι πολι καλα μαστορια οσο αφορα τιν μετατροπη και οχι στο να λυσουνε καπακια κτλ...τωρα στα λεγομενα του μαστορα που αφησα το αμαξι να το φτιαξει μου ειπε σημερα που τον ρωτησα λιγο ποιο αναλυτικα μου ειπε Μιχαλη κοιταξε να δεις οτι αμα λυσουμε το καπακι και το παρουμε στα χερια ναι μεν οτι θα ειναι διαφορετικο αποτελεσμα αλλα προσεξε στο οτι θα παμε εντελος αλου και οταν λεω αλου εννοω επειδη εχεις αλουμινενιο καπακι θα χριαστει σπειρωματα οδηγους πλαναρισμα κτλ.. επομενως καταλαβενεισ το κοστος ποσο θα ανεβει...Και μετα αφου μου εξήγησε αναλυτικα μου λεει μιχαλη μιν ανχωνεσε γιατι το αμαξι σου μονο τα τσιμουχακια ειναι το προβλημα σου και δεν χριαζετε να το λυσουμε ολλο το καπακι.Ολλα καλα τα ειπε ο μαστορας αλλα εγς ηθελα κια γνωμη απο αλο συνεργειο και ευτυχως ακουσα τα ιδια λογια.

Το πλανάρισμα και η κάτω φλάτζα είναι δεδομένα αν βγάλεις το καπάκι..
Το θέμα είναι, πως η ποσότητα λαδιού που περιέγραψες, να καίγεται, δεν δικαιολογείται
απο τσιμουχάκια μόνο.. Φαντάζομαι οτι η εξάτμιση σου τρέχει λάδι στο κάτω μέρος..
Για την ακρίβεια του θέματος, δεν υπάρχει σύγχρονο αυτοκίνητο που δεν έχει αλουμινένιο
καπάκι, το αντιμόνιο σπάνια το βρίσκεις πια..

Υ.Γ. ο επιπλοποιός κατασκευάζει, επισκευάζει και μοντάρει έπιπλα.
Ο μονταριστής, μόνο μοντάρει..
Μάστορας, σημαίνει ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ τεχνίτης με μεγάλη πείρα και υψηλή τεχνική
κατάρτιση..
Οι άλλοι είναι μονταδόροι..
Αυτά...

mixalis 318is
19-03-14, 15:46
Και ομως εχει αλουμινένιο καπακι..Οχι δεν εχει λαδι πισω στιν εξατμιση..τωρα τι να πω δεν ξερω και κατι αλλα συνεργεια παλει τσιμουχακια ειπανε...Οταν θα το παρω τιν παρασκευη θα σας πω τα νεα.

rapid_fast
19-03-14, 16:14
Και ομως εχει αλουμινένιο καπακι..

Το ίδιο λέμε.. διάβασε καλά τι γράφω.. ;))) :flipa:

SUPERCHARGER
19-03-14, 16:57
ποσα χιλιομετρα εχει φιλε μου το μοτερ ?
πραγματικα χιλιομετρα απο το διαγνωστικο και οχι απο το ταμπλο.......
οπως σου ειπαν, αυτο που περιγραφεις ειναι πολυ για να ειναι μονο τσιμουχακια, εκτος πια και αν εχουν φυγει εντελως πανω απο τους οδηγους.......

εμενα μου μυριζει ελατηρια...............

PetrosD
19-03-14, 17:17
επειδη εχεις αλουμινενιο καπακι θα χριαστει σπειρωματα οδηγους

Αυτό τί σημαίνει πάλι;;;

mixalis 318is
19-03-14, 20:02
rapid_fast Για τον κορμο ηθελα να πω σορρυ...Το μοτερ εχει 130 χιλιαδες εδειξε το διαγνωστικο οταν το πηραμε.Οταν εχεις αλουμινενιο κορμο οταν λύνεις καπακι χαλανε τα σπειρωματα και θελει καινουρια να φτιαξεις στον τορνο λογικα...θελω να σας υπενθυμίσω οτι το μοτερ που εβαλα ηταν παρκαρισμενο 4 χρονια.

MarinosE46
19-03-14, 20:29
δεν είναι απαραίτητο ότι θα χαλάσουν τα σπειρώματα στο λύσιμο.Ένα μοτέρ που κάθεται 4 χρόνια σίγουρα δεν καίει λάδια μόνο από τις τσιμούχες των βαλβίδων.
Το άσχημο είναι ότι είχατε το μοτέρ στον πάγκο και δεν κάνατε κάποιες βασικές εργασίες να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου...
Γνώμη μου είναι να βγάλεις την κεφαλή,να τρίψεις ή φρεζάρεις βαλβίδες,να μετρήσεις οδηγούς και να αλλάξεις και 4 σετ ελατήρια εμβόλων και ομοίως και τα κουζινέτα στις μπιέλες...Λόγω του πολύ καιρού που καθόταν να είναι σίγουρος πως θα αντιμετωπίσεις και διάφορες διαρροές λαδιών από ελαστικά μέρη(τσιμούχες,o ring κλπ).

mixalis 318is
19-03-14, 20:41
Ελπιζω για τισ διαροες που αναφερες να μιν εχει,,γιατι ηταν σε γκαραζ αλλα και ο ανθρωπος που το ειχε ηταν λιγακι ψηρας.εμενα μου εκανε εντυπωση το οτι οσοι ειδαν το αμαξι ειπαν ολοι το ιδιο πραμα τσιμουχακια,,,τωρα τι να πω δεν ξερω το αποτελεσμα θα δειξει που θα το παρω παρασκευη.

MarinosE46
19-03-14, 21:04
δεν είναι το θέμα αν ήταν στο γκαράζ ή στο δρόμο.Η ακινησία είναι θάνατος ειδικά για ελαστικά μέρη.Εύχομαι να διαψευστώ και να καθαρίσεις με τα τσιμουχάκια...

SUPERCHARGER
19-03-14, 23:21
σπειρωματα στο μπλοκ δεν φτιαχνεις στο τορνο, περνας helicoil.

mixalis 318is
19-03-14, 23:28
Νομιζω οτι το ιδιο ειναι αφου και αυτα τα φτιαχνει τορνος...δεν ειμαι συγουρος απλα λεο :P

mixalis 318is
21-03-14, 18:24
Καλησπερα και παλι και τα νεα ηρθανε...
Σημερα πηρα το αμαξι μετα απο αλαγη τσιμουχακια και τα πραγματα καλυτερεψανε ΑΛΛΑ ηρθανε κι αλλα...και τα αλλα ειναι πως ολλα καλα σταματισανε τα λευκα ντουμανια και αρχισαν η μαυριλες.Με λιγα λογια το αμαξι ηθελε τσιμουχακια.Τωρα μπορειτε να μου πειτε γνωμες για τον μαυρο καπνο...ο μαστορας ειπε οτι θα τσεκαρι την εισαγωγη με τα μπεκ,και μετα τον εγεφαλο λογο προγραματος και τελευταιο το λουφτ. Αντε να δω τι αλο θα αντιμετωπισω :(

SUPERCHARGER
21-03-14, 18:57
αχ αυτο το συνεργειο σου.....
για αρχη κοιτα τις φυσες απο την βαλβιδα θερμοκρασιας πανω στο καπακι και την βαλβιδα θερμοκρασιας του αερα εισαγωγης κατω απο την εισαγωγη.......
αφου πριν δεν το εκανε και το κανει τωρα, απο καπου περασε το χερι τους και κατι αλλαξε ή κατι ξεχασαν.................

Stunt Mike
21-03-14, 20:03
Δυστυχως συνονοματε,μαθαινεις με τον σκληρο τροπο,οτι μια μετατροπη την τσεκαρεις ΠΡΙΝ την βαλεις πανω στ'αμαξι σου.Νομος απαραβατος....Επισης οταν λεγαμε καποιοι για εργασιες 600-1000 ευρω εννοουσαμε ολα αυτα που πρεπει να γινουν απο ενα συνεργειο που σεβεται τον εαυτο του,πριν τοποθετησει ξενα μηχανικα μερη στ'αμαξι σου...Αλλιως ειναι μια μετατροπη ιδια με αυτες που γινονται σε χυμαδιο αποθηκες-γκαραζ με την νοοτροπια:''ξερω εγω μωρε''.....Δεν σε κατηγορω,τα'χω κανει κι εγω,αλλα οι συνεργατες μου ηταν παντα γνωστες του αντικειμενου κι οχι απλοι ''μονταδοροι''......
Καθημερινα συζητω με τουλαχιστον δεκα μαστορους....δυστυχως μονο 1 στους 10 ξεπερναει το επιπεδο του μονταδορου.... :(
Υ.γ Εχε υποψη σου οτι προσφατως εψαχνα για μοτερ 328 για φιλο και ΟΛΑ οσα μου'φερε ηταν το μαυρο τους το χαλι!Τελικα βρεθηκε ενα σωστο....Πασχουν στον κορμο,στα λουκια ψυξης και στο καπακι,ειδικα οσα δεν αλλαζανε συχνα λαδια(βλ.Γερμανικα)

leonidaskal
21-03-14, 20:29
Δυστυχως συνονοματε,μαθαινεις με τον σκληρο τροπο,οτι μια μετατροπη την τσεκαρεις ΠΡΙΝ την βαλεις πανω στ'αμαξι σου.Νομος απαραβατος....Επισης οταν λεγαμε καποιοι για εργασιες 600-1000 ευρω εννοουσαμε ολα αυτα που πρεπει να γινουν απο ενα συνεργειο που σεβεται τον εαυτο του,πριν τοποθετησει ξενα μηχανικα μερη στ'αμαξι σου...Αλλιως ειναι μια μετατροπη ιδια με αυτες που γινονται σε χυμαδιο αποθηκες-γκαραζ με την νοοτροπια:''ξερω εγω μωρε''.....Δεν σε κατηγορω,τα'χω κανει κι εγω,αλλα οι συνεργατες μου ηταν παντα γνωστες του αντικειμενου κι οχι απλοι ''μονταδοροι''......
Καθημερινα συζητω με τουλαχιστον δεκα μαστορους....δυστυχως μονο 1 στους 10 ξεπερναει το επιπεδο του μονταδορου.... :(
Υ.γ Εχε υποψη σου οτι προσφατως εψαχνα για μοτερ 328 για φιλο και ΟΛΑ οσα μου'φερε ηταν το μαυρο τους το χαλι!Τελικα βρεθηκε ενα σωστο....Πασχουν στον κορμο,στα λουκια ψυξης και στο καπακι,ειδικα οσα δεν αλλαζανε συχνα λαδια(βλ.Γερμανικα)

πωπω και γω τετοιες μα.....ιες κανω στο δικο μου και δε το βλεπω να μου παει καλα το πραγμα .
παντωσ τα παιδια εχουν δικιο μια σωστη μετατροπη εχει κοστος αλλιως τι μετυατροπη ειναι.ποσο μαλλον οταν μιλαμε για ενα 28αρι μοτερ.σε ενα προσφατο thread ζητησα και εγω βοηθεια σχετικη και τα πραγματα που οφειλα να αλλαξω για να εχω μια σωστη μετατροπη ηταν ενα ακομη αυτοκινητο.μια λιστα ΝΑΑΑ που λενε.
ενα κοστος 1000 ευρω ειναι και παλι σχετικα οικονομικο με τα ολιγα που ξερω

MarinosE46
21-03-14, 23:15
με πορδές δε βάφεις αυγά που λένε και στο χωριό μου.Θέλει δουλειά και λεφτά για να κάνεις μια ολοκληρωμένη μετατροπή και να μη γίνεις κολλητός του μάστορα...

rapid_fast
22-03-14, 06:14
Καλησπερα και παλι και τα νεα ηρθανε...
Σημερα πηρα το αμαξι μετα απο αλαγη τσιμουχακια και τα πραγματα καλυτερεψανε ΑΛΛΑ ηρθανε κι αλλα...και τα αλλα ειναι πως ολλα καλα σταματισανε τα λευκα ντουμανια και αρχισαν η μαυριλες.Με λιγα λογια το αμαξι ηθελε τσιμουχακια.Τωρα μπορειτε να μου πειτε γνωμες για τον μαυρο καπνο...ο μαστορας ειπε οτι θα τσεκαρι την εισαγωγη με τα μπεκ,και μετα τον εγεφαλο λογο προγραματος και τελευταιο το λουφτ. Αντε να δω τι αλο θα αντιμετωπισω :(

Εγώ είμαι κακός άνθρωπος, το ξέρουν όλοι εδώ μέσα..
Δεν γίνεται να έφυγε ο άσπρος καπνος και να ήρθε ο μαυρος καπνός..
Εκτός αν έχασε ο μάστορας το χρονισμό..
Εκτός αν είχες και πριν μαυρο καπνό..
Και ο άσπρος καπνός, δεν είναι λάδι, αλλά ο μπλέ..
γενικώς, ένας οποιοσδήποτε μηχανικός, δεν λέει οτι θα τσεκάρει εισαγωγές εξαγωγές και φρούτα, αλλά μετράει καυσαέρια και ξέρει απο πού είναι το πρόβλημα..

Stunt Mike
22-03-14, 09:17
Εγώ είμαι κακός άνθρωπος, το ξέρουν όλοι εδώ μέσα..
Δεν γίνεται να έφυγε ο άσπρος καπνος και να ήρθε ο μαυρος καπνός..
Εκτός αν έχασε ο μάστορας το χρονισμό..
Εκτός αν είχες και πριν μαυρο καπνό..
Και ο άσπρος καπνός, δεν είναι λάδι, αλλά ο μπλέ..
γενικώς, ένας οποιοσδήποτε μηχανικός, δεν λέει οτι θα τσεκάρει εισαγωγές εξαγωγές και φρούτα, αλλά μετράει καυσαέρια και ξέρει απο πού είναι το πρόβλημα..

Κατα 99% ,αν δεν υπηρχε και πριν μαυρος καπνος και δυσλειτουργια,ο μαστορας του,χαλασε τον χρονισμο.....Προφανως θα μετρησει καυσαερια για να δει τι παιζει,αλλιως τι θα κανει??Θα το ψαχνει με το ματι να βρει την βλαβη???Δεν νομιζω....

BMW Power
22-03-14, 10:21
αλλιως τι θα κανει??Θα το ψαχνει με το ματι να βρει την βλαβη???Δεν νομιζω....

Αν ισχύουν όλα αυτά που έχει γράψει, μόνο αυτό μπορεί να κάνει

mixalis 318is
22-03-14, 18:38
Λοιπον οσο ανοφορα το θεμα με τα μαστορια που βαλανε επανο το μοτερ ναι ειναι μαστορια στο να βαλουνε επανο το μοτερ και τα μιχανικα μερη ολλα καλα μεχρι εδω?αλλα οσο αναφορα το τι εχει το μοτερ κανενασ δεν ειναι μεσα και το ξερουμε ολοι μα εδω.και οταν λεο μαστορια ενο μαστορια στο να κανουνε μια μετατροπη απο το ενα αμαξξι στο αλο ( λυσε δεσε) μεχρι εκει. στο να ανιξουνε μοτερ να κανουνε επισκευη κτλ δεν το κανουνε γιατι δεν ασχολουντε με αυτο...Τωρα θα ερθω στα λογια του φιλου μας του rapid_fast... Εχεις απολιτο δικιο πως ενασ μαστορας μπορει να μετρηση τα καυσαερια για να δει τι γεινετε,,και ναι οντοσ αυτος που μου αλαξε τα τσιμουχακια μετρησε τα καυσαερια πριν και μετα τιν αλαγη τους και μου ειπε μιχαλη αυτο δεν ειναι λαδια ειναι ακαυτη βενζινη που μπορει να φτεει και το προγραμα που φοραει.

mixalis 318is
22-03-14, 18:42
Θελω να πω κατι ακομα οτι σημερα βγαλαμε τιν εισαγωγη και ηταν μεσα στο λαδι...λετε να φτεει η βαλβιδα αναθυμιασεων??

PetrosD
22-03-14, 18:47
Δουλειές που έπρεπε να γίνουν πριν την τοποθέτηση, γίνονται μετά.

SUPERCHARGER
22-03-14, 19:26
την μια ηταν τα τσιμουχακια και σταματησε, αλλα μετα εβγαζε μαυρους καπνους.
μετα μετρησε καυσαερια και δεν ηταν λαδια αλλα ακαυτες βενζινες .........
μετα μπορει να ειναι βαλβιδα αναθυμιασεων........... για να εχει τοσα λαδια στην εισαγωγη, εχει πολλες αναθυμιασεις, αρα, μαλλον περναει συμπιεση απο τα ελατηρια στο καρτερ........... αρα ή θελει ελατηρια, ή ειναι κολλημενα απο την ακινησια...........

φιλε ετσι δεν γινεται δουλεια..... ετσι δεν γινονται μετατροπες..... μηχανικος που δεν ειναι η δουλεια του να ανοιξει μοτερ να κανει επισκευη, δεν ειναι μηχανικος αλλα βιδολογος...... και η δουλεια του ειναι να αλλαζει λαδια και τακακια. ΤΙΠΟΤΑ παραπανω γιατι ειναι επικινδυνος............

το αυτοκινητο θελει ψαξιμο απο χρονισμους και λαμβδα μεχρι ηλεκτρικα σχεδια και ολα τα κολαρα του αερα συν διαγνωστικο. (αληθεια, τα ρελε για τα βεντιλατερ τα εχετε συνδεσει σωστα απο το τετρακυλινδρο στο εξακυλινδρο μεσα στην ασφαλειοθηκη?)
οι φυσες ειναι πανω στους δυο αισθητηρες θερμοκρασιων ?
ο καταλυτης, ειναι σιγουρο οτι δεν ειναι λιωμενος ή βουλομενος ?
το VANOS δουλευει ή εχει κλειδωσει ?

και αφου φταιει το προγραμμα και βγαζει ακαυτες βενζινες (μαυριλες δηλαδη) γιατι δεν τις εβγαζε και πριν που εβγαζε ασπρο (μπλε) καπνο ?

Stunt Mike
22-03-14, 20:21
Λοιπον οσο ανοφορα το θεμα με τα μαστορια που βαλανε επανο το μοτερ ναι ειναι μαστορια στο να βαλουνε επανο το μοτερ και τα μιχανικα μερη ολλα καλα μεχρι εδω?αλλα οσο αναφορα το τι εχει το μοτερ κανενασ δεν ειναι μεσα και το ξερουμε ολοι μα εδω.και οταν λεο μαστορια ενο μαστορια στο να κανουνε μια μετατροπη απο το ενα αμαξξι στο αλο ( λυσε δεσε) μεχρι εκει. στο να ανιξουνε μοτερ να κανουνε επισκευη κτλ δεν το κανουνε γιατι δεν ασχολουντε με αυτο...Τωρα θα ερθω στα λογια του φιλου μας του rapid_fast... Εχεις απολιτο δικιο πως ενασ μαστορας μπορει να μετρηση τα καυσαερια για να δει τι γεινετε,,και ναι οντοσ αυτος που μου αλαξε τα τσιμουχακια μετρησε τα καυσαερια πριν και μετα τιν αλαγη τους και μου ειπε μιχαλη αυτο δεν ειναι λαδια ειναι ακαυτη βενζινη που μπορει να φτεει και το προγραμα που φοραει.

Μιχαλη, τα υπολοιπα παιδια εδω μεσα που κραζουνε τον μηχανικο σου, δυστυχως εχουν δικιο. :( Ενας σωστος μηχανικος θα επαιρνε το μοτερ αυτο οσο ηταν κατω και θα το ελεγχε ΠΡΙΝ το αγορασεις..Επρεπε ν'ανοιχτει,να τσεκαριστει σε ολα του και μετα να μπει πανω με επιπλεον κοστος για σενα φυσικα.Εκτος αν του το πηγες με τσαμπουκα και του'πες βαλτο πανω τζαμπα μαστορα!!Εκει καλα σου'κανε!!
Δυστυχως ξεκινησες να γραφεις μ'εναν αερα,οτι εκανες μια μετατροπη σε 328 με μολις 200 ευρω και ΔΥΣΤΥΧΩΣ ολα οσα στραβωνουν σε τετοιες καταστασεις τα πληρωνεις εσυ τωρα....Αυτη ειναι και η δικη μου γνωμη...
Με βαση τα παραπανω γεγονοτα λοιπον,ο συγκεκριμενος μηχανικος,ΔΕΝ εχει τη δυνατοτητα να σε βοηθησει φιλε,μαλλον για μπλεξιμο παραπανω σε βλεπω.....Κι ουτε ολοι οι χρηστες εδω μεσα μπορουν να σε βοηθησουν με θεωριες και μαντεψιες μεσω πληκτρολογιου,οση εμπειρια και να'χουν....Τ'αμαξι πρεπει να παει σε γνώστη και εξειδικευμενο πανω σε τετοια μοτερ κι οχι εναν μονταδορο που παει ψαχνοντας...

mixalis 318is
22-03-14, 21:04
Εχω καταλαβει τι λαλακια που εκανα γιαυτο και τωρα το αμαξι το ελεγχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο τις Bmw...το προτο πραμα που εκανε στο αμαξι αλαξε τα τσιμουχακια.Μετρισε τα καυσαερια πριν και μετα τιν αλαγη τους και εδειξε οτι εχει προβλημα και πεταει ακαυτη μου ειπε...το αμαξι το πηρα τιν παρασκευη και θα το παω παλι τιν δευτερα να το αφησω για να τσεκαρι και αλλα οσο αφορα τιν ακαυτη..εγω σημερα ομως δεν κρατηθηκα και ειπα να ασχοληθώ λιγο μιας και ειχε ωραια μερα...ξεκινησα και ελυσα εισαγωγη και ηταν τιγκα στο λαδι..τιν καθαρισα καλα με βενζινι και τιν ξανα κουμποσα οπως ηταν και περιμενω τιν δευτερα να το δει το συνεργειο τισ bmw και να τον ενειμεροσο το τι ειδα :(

SUPERCHARGER
22-03-14, 21:36
Κακως την καθαρισες, επρεπε να την αφησεις να την δουν.
Αν θελεις στειλε μου μηνυμα σε ποιο συνεργειο το εχεις παει.

rapid_fast
22-03-14, 22:31
ξεκινησα και ελυσα εισαγωγη και ηταν τιγκα στο λαδι..τιν καθαρισα καλα με βενζινι και τιν ξανα κουμποσα οπως ηταν και περιμενω τιν δευτερα να το δει το συνεργειο τισ bmw και να τον ενειμεροσο το τι ειδα :(

Πλάκα κάνεις έτσι??
Σου έβγαλε καπάκι βαλβίδων και δεν είδε οτι το λάδι έτρεχε απο τους σωλήνες της εισαγωγής?
Και τον αποκαλείς αυτόν που σου άλλαξε τα τσιμουχάκια μηχανικό??

KAZA
23-03-14, 11:40
Εχω καταλαβει τι λαλακια που εκανα γιαυτο και τωρα το αμαξι το ελεγχει εξουσιοδοτημενο συνεργειο τις Bmw...το προτο πραμα που εκανε στο αμαξι αλαξε τα τσιμουχακια.Μετρισε τα καυσαερια πριν και μετα τιν αλαγη τους και εδειξε οτι εχει προβλημα και πεταει ακαυτη μου ειπε...το αμαξι το πηρα τιν παρασκευη και θα το παω παλι τιν δευτερα να το αφησω για να τσεκαρι και αλλα οσο αφορα τιν ακαυτη..εγω σημερα ομως δεν κρατηθηκα και ειπα να ασχοληθώ λιγο μιας και ειχε ωραια μερα...ξεκινησα και ελυσα εισαγωγη και ηταν τιγκα στο λαδι..τιν καθαρισα καλα με βενζινι και τιν ξανα κουμποσα οπως ηταν και περιμενω τιν δευτερα να το δει το συνεργειο τισ bmw και να τον ενειμεροσο το τι ειδα :(

Κακός έκατσες και το καθάρισες άσε να το δει ο ‘’μηχανικός’’ …..

Πλάκα κάνεις έτσι??
Σου έβγαλε καπάκι βαλβίδων και δεν είδε οτι το λάδι έτρεχε απο τους σωλήνες της εισαγωγής?
Και τον αποκαλείς αυτόν που σου άλλαξε τα τσιμουχάκια μηχανικό??

Και μετά και μετά ……;
Άντε και περιμένω με αγωνία την συνέχεια ….
Τι δουλειές ανοίγει με το λάδι στην εισαγωγή …..;

MarinosE46
23-03-14, 12:16
Και μετά και μετά ……;
Άντε και περιμένω με αγωνία την συνέχεια ….
Τι δουλειές ανοίγει με το λάδι στην εισαγωγή …..;

το πιθανότερο είναι αυτό που έγραψε ο supercharger.Koλλημένα ελατήρια στα έμβολα,πάει η συμπίεση στο κάρτερ και πετάει τα λάδια έξω από τις αναθυμιάσεις...

LEO328
23-03-14, 20:26
με τα λεφτα που θα δωσεις αδερφε να φτιαξεις το ενα και το αλλο +τα 200 θα σου βγει το ιδιο αμα ειχες παει απο την αρχη σε εξειδικευμενο με την διαφορα οτι στην 2η περιπτωση θα ειχες κανει σωστη-ελεγμενη μετατροπη και με εγγυηση 1 χρονο χωρις τρεχαματα και σπασιμο νευρων...

paganis
23-03-14, 21:07
με τα λεφτα που θα δωσεις αδερφε να φτιαξεις το ενα και το αλλο +τα 200 θα σου βγει το ιδιο αμα ειχες παει απο την αρχη σε εξειδικευμενο με την διαφορα οτι στην 2η περιπτωση θα ειχες κανει σωστη-ελεγμενη μετατροπη και με εγγυηση 1 χρονο χωρις τρεχαματα και σπασιμο νευρων...

ηθελα εξαρχης να του γραψω, οταν αναφερθηκε σε μετατροπες των 200ευρω...πως πιθανολογω οτι θα τον κανει μεροκαματο ο μαστορας!
δυστηχως επαληθευτηκα στην προβλεψη μου και ειναι κριμα..γιατι εχει μπει σε χονδρο λουκι και θα το πληρωσει ακριβα πλεον.
το σημαντικο τωρα, αφου εγινε το λαθος...πως θα βγει απο το λουκι, οσο το δυνατον , γρηγοροτερα, αξιοπιστα και κυριως ανεξοδα.
αποψη μου, δινεις αλλα 200ευρω για να σου ξαναβαλει το μοτερ που ειχες(εφοσον ειναι καλο)..και εχεις πεταξει απλα 400ευρω(αλλα εχεις μαθει the hard way), αλλιως θα πληρωσεις χιλιαρικα και αμαξι ποτε δεν θα εχεις.

leonidaskal
24-03-14, 00:24
ηθελα εξαρχης να του γραψω, οταν αναφερθηκε σε μετατροπες των 200ευρω...πως πιθανολογω οτι θα τον κανει μεροκαματο ο μαστορας!
δυστηχως επαληθευτηκα στην προβλεψη μου και ειναι κριμα..γιατι εχει μπει σε χονδρο λουκι και θα το πληρωσει ακριβα πλεον.
το σημαντικο τωρα, αφου εγινε το λαθος...πως θα βγει απο το λουκι, οσο το δυνατον , γρηγοροτερα, αξιοπιστα και κυριως ανεξοδα.
αποψη μου, δινεις αλλα 200ευρω για να σου ξαναβαλει το μοτερ που ειχες(εφοσον ειναι καλο)..και εχεις πεταξει απλα 400ευρω(αλλα εχεις μαθει the hard way), αλλιως θα πληρωσεις χιλιαρικα και αμαξι ποτε δεν θα εχεις.

ωωωω ναιιιιι.και μαλλον εχεις δικιο.μια μεταροπη στοιχιζει χρημα και θα το εξηγησωπαρακατω αλλιως σωστο αμαξι ΓΙΟΚ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.

leonidaskal
24-03-14, 00:36
Να το πω και πιο αναλυτικα το θεμα κοστους και οποιος θελει με διορθωνει φυσικα
δεν ειμαι και ο πιο σχετικος και οπως προανεφερα ειμαι και εγω στο σταδιο της μεταροπης.
χωρις να κανω την σουπερ αλλαγη ικαι για να κερδισω καμια 25αρια αλλογα ακου κοστος και διαδικασια
1.αγορα μοτερ (φθηνο σχετικα ) 550 ευρω
2.τρομπα νερου,θερμοστατης,λουρια, ρουλεμαν τεντωτηρα,φλατζα φιλτρου και φιλτρο λαδιου,κολλαρα,μπουζι, το πλαστικο κατω απο την πολλαπλη που παντα σπαει(δεν ξερω το ονομα του ) καμια 200 αρια ευρω
και ολα αυτα για αρχη.για να μην τρεχουμε αργοτερα παμε παρακατω
3.σετ δισκο πλατο,βαλβολιδες σασμαν,τσιμουχα κανα 150 αρι
και για να μην τρεχουμε ξανα
4.σετ φλατζες κεφαλης που θαανοιχθει προλυπτικα γιατι γουρουνι στο σακι δεν περνεις ποτε
5.μεταλα κουζινετα και μαλλον ενα σετ ελατηρια στα εμβολα
το κοστος λοιπον παει πολυυυυυ μακρια αλλα οπως ειπε και ο paganis η τα σκας η δεν εχει αμαξι

Stunt Mike
24-03-14, 09:03
Λεωνιδα ειναι οπως ακριβως τα λες και πολυ καλα κανεις για να μην τα πληρωνεις διπλα μετα σε εργασιες...

rapid_fast
24-03-14, 12:22
Εγώ απο όλα αυτά, καταλαβαίνω οτι βρήκατε ένα αυτοκίνητο παρατημένο 2 χρόνια..
Το αγόρασες, με άγνωστο ποσό, χωρίς να μπείς κάν στον κόπο να το βάλεις μπρός..
Μετά, ένας φίλος σου, σου πέρασε επάνω το μοτέρ, τα φρένα τα κιβώτια τις
εξατμίσεις, τους εγκεφάλους, τα διαφορικά και τους κεντρικούς, με κόστος 140 ευρώ.. (είπαμε τα λάδια δώρο)
Το τι έγινε με τα παρελκόμεντα και τις βάσεις τους παραμένει ομιχλώδες..
Ολα τα εξαρτήματα απο το αυτοκίνητο σου εξακολουθείς και τα έχεις μιας και δεν τα πήρε αυτός σαν οικονομικό αντάλλαγμα..
Μετά έβαλες μπρός το αυτοκίνητο, και ανακάλυψες οτι καει λάδια. Και όχι μικροποσότητα,
αλλά ντουμάνια. Και παρά το γεγονός αυτό δεν ήταν η εξάτμιση πλημμυρισμένη στο λάδι.
Πήγες και το είδανε μαστόρια, και συμφώνησαν τσιμουχάκια, αλλά όχι και οδηγοί βαλβίδων.
Το αφήνεις σε μάστορα να αλλάξει τσιμουχάκια, χάθηκε ο άσπρος καπνός και εμφανίστηκε
ο μαύρος καπνός..
Σε έλεγχο καυσαερίων που δεν κάνατε, βγήκε το συμπέρασμα οτι δεν καίει το αμάξι λάδι,
αλλά είναι καθαρά καυσαέρια το πρόβλημα. (αν έχω καταλάβει καλά)
(η μεθοδολογία μέτρησης καυσαερίων και παρουσία λαδιού ή όχι σε αυτά, παραμένει άγνωστη σε εμένα, επαναλαμβάνω ισως δεν κατάλαβα καλά..)
Εσύ έβγαλες την πολλαπλή εισαγωγής απο τον κινητήρα, και ήταν μέσα γεμάτη με λάδι.
Αλλά αυτό το λάδι, ούτε ο μηχανικός που έκανε τα τσιμουχάκια το εντόπισε, αλλά ούτε
και στην δοκιμή του δρόμου απορροφήθηκαν απο τον κινητήρα για να καούν και να εξακολουθείς να βλέπεις τον κινητήρα να καίει λάδι....
Δε με απασχολεί το κατά πόσο όλα αυτά έχουν συμβεί..
Απλά έχω να σου πώ περαστικά, γιατί θα γράφεις για τα επόμενα δύο χρόνια εδώ μέσα
καθημερινά, με καινούρια συμπτώματα..

leonidaskal
24-03-14, 16:28
Λεωνιδα ειναι οπως ακριβως τα λες και πολυ καλα κανεις για να μην τα πληρωνεις διπλα μετα σε εργασιες...

δεν θα βαλω και τα μαστορικα γιατι πιασαμε ουρανο.
για να τελειωνω κιολας μια μετατροπη θελει ΤΕΧΝΙΚΟ οχι ελληναρα παντογωστη.
ααααα.... και οπως ειπα πριν και " μαρουλι πρασινο πρασινο"

mixalis 318is
24-03-14, 17:49
Καλησπερα και παλι...
λοιπον εχω τα καλα τα νεα γιατι τελικα οσο μεγαλονουμε μαθενουμε και οπως ειπα και σε προιγουμενο ποστ μου δεν ειμαστε μεσα στο μοτερ...Λοιπον να ξεκινισω και να πω σε μερικους δεν θα πω ονοματα και λεο πως πριν βαλω το μοτερ επανω το αμαξι πριν το βγαλουμε δουλευε και ηξερα οτι εβγαζε καπνο απο πισω και εγω υπολογισα πως ειναι απο τιν πολικερια που καθοταν αρακτο τεσπ εγω το πηρα...και θελω να πω οτι εβγαλα τα παντα απο επανο και μπηκανε ολλα επανο στο δικο μου αμαξι μεχρι και η τελευτεα βιδα απο 328! να σιμπλιροσο πως δισκο πλατο εχω βαλει κενουριο για τιν απορια που εγραψε καποιος φιλος...Και Να ερθω τωρα στο προβλημα μου που ευτιχως για εμενα αλλα και για εσας γιατι ακουστικαν πολλα απο καποιους που δεν ξεραν απλα ειπαν γνωμες και το σεβομαι...Λοιπον το προβλημα οπως ειπα λυθηκε και το αμαξι καπνιζε λογο για ενα κολο σολινακι που ξεκινα απο τον δικτι μετριτι λαδιον και καταλιγι στιν βαλβιδα αναθιμιασεον...δυστηχος ειχε βουλοσει και δεν περναγε τπτ απο μεσα και ετσι πιγενε επανο στην εισαγωγη και το εκεγε απο πισω ειμαι χαρουμενος αν και πληροσα κατι παραπανο αλλα το βρηκαμε...αν δεν κανω λαθος καποιος μου ειχε πει να κοιταξω βαλβιδα αναθιμιασεον αλλα δεν ειχα δει το σολινα που ξεκειναει απο τον δικτι λαδιον...Ουφ σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας :D

mike21
24-03-14, 17:56
Πολλές φορές απο υπερβάλοντα ζήλο,(ιδίως όταν μιλάμε για πιτσιρικάδες)συμβαίνουν τέτοια πράγματα,όλοι τα έχουμε ζήσει,συνήθως μαθαίνουν "the hard way" που είπε και ο φίλος paganis,φέρνω στο μυαλό μου έναν εικοσάχρονο που απο 316 πάει σε 328(δέν μιλάω για το φίλο)για ποιές τρόμπες νερού και ποιούς τεντωτήρες,το εξακύλικδρο να πάρει μπροστά και τα φτιάχνουμε μετά!!

leonidaskal
24-03-14, 19:44
αντε και καλες βολτες μιχαλη......και μην μας παρεξηγεις δεν ειναι τιποτα για κακο.
απο ενδιαφερον και κοινη τρελλα θα ελεγα

mixalis 318is
24-03-14, 22:07
Ετσι ειναι...αν δεν παθουμε δεν θα μαθουμε :D

rapid_fast
25-03-14, 06:58
Καλησπερα και παλι...
λοιπον εχω τα καλα τα νεα γιατι τελικα οσο μεγαλονουμε μαθενουμε και οπως ειπα και σε προιγουμενο ποστ μου δεν ειμαστε μεσα στο μοτερ...Λοιπον να ξεκινισω και να πω σε μερικους δεν θα πω ονοματα και λεο πως πριν βαλω το μοτερ επανω το αμαξι πριν το βγαλουμε δουλευε και ηξερα οτι εβγαζε καπνο απο πισω και εγω υπολογισα πως ειναι απο τιν πολικερια που καθοταν αρακτο τεσπ εγω το πηρα...και θελω να πω οτι εβγαλα τα παντα απο επανο και μπηκανε ολλα επανο στο δικο μου αμαξι μεχρι και η τελευτεα βιδα απο 328! να σιμπλιροσο πως δισκο πλατο εχω βαλει κενουριο για τιν απορια που εγραψε καποιος φιλος...Και Να ερθω τωρα στο προβλημα μου που ευτιχως για εμενα αλλα και για εσας γιατι ακουστικαν πολλα απο καποιους που δεν ξεραν απλα ειπαν γνωμες και το σεβομαι...Λοιπον το προβλημα οπως ειπα λυθηκε και το αμαξι καπνιζε λογο για ενα κολο σολινακι που ξεκινα απο τον δικτι μετριτι λαδιον και καταλιγι στιν βαλβιδα αναθιμιασεον...δυστηχος ειχε βουλοσει και δεν περναγε τπτ απο μεσα και ετσι πιγενε επανο στην εισαγωγη και το εκεγε απο πισω ειμαι χαρουμενος αν και πληροσα κατι παραπανο αλλα το βρηκαμε...αν δεν κανω λαθος καποιος μου ειχε πει να κοιταξω βαλβιδα αναθιμιασεον αλλα δεν ειχα δει το σολινα που ξεκειναει απο τον δικτι λαδιον...Ουφ σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον σας :D
Προφανώς εννοείς εμένα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να με αναφέρεις ονομαστικά..
Σαφώς και δεν έβαλες μέχρι την τελευταία βίδα, δεν είναι δυνατό να πίστεψες οτι τα φιλαράκια σου έβγαλαν την ασφαλειοθήκη και όλη την πλεξούδα προς τα εμπρός. Το πίστεψες?
Επι του προβλήματος..
Είναι ανούσιο, να πιστεύεις οτι μπορεί ποτέ να πιστέψω πως
ένα σωληνάκι αναθυμιάσεων, που στάζει επάνω στην
πολλαπλή εισαγωγής κάνει το αυτοκίνητο να έχει καυσαέρια, ή να καίει λάδια...
Το καταλαβαίνεις αυτό, έτσι? Εχεις καταλάβει οτι δεν μιλάς με "μάστορι" έτσι??
Χαίρομαι που έλυσες το πρόβλημα των καυσαερίων με δικαιολογία λαδιού..
Αποδεικνύεται οτι πλήρωσες τζάμπα τσιμούχες..
Ακόμα αποδείχτηκε οτι η καύση λαδιού απο τις αναθυμιάσεις βγάζει μαύρο καπνό
και έχει μονοξείδια του άνθρακα..
Ακόμα αποδείχτηκε, οτι σωλήνας αποκλειστικά ατμών λαδιού, μπορεί να βουλώσει..
Ακόμα αποδείχτηκε οτι ο άσπρος καπνός πίσω είναι πλέον καμμένα λάδια, και όχι νερά..
Ακόμα αποδείχτηκε, πως κάποιος που δεν ξέρει από αυτοκίνητα αλλά εμπιστεύεται τα
φιλαράκια του ή οτι του λένε, πέφτει πάντα θύμα και του τρώνε τα λεφτά με τη σέσουλα...

Χαίρομαι που το αυτοκίνητο μου τσιμπάει 0,5 λίτρο λάδι σε κάθε 1000 χιλιόμετρα, και το
βλέπω σαν αποτύπωμα λαδωμένου ίχνους ξεκάθαρα στην εξάτμιση μου....

paganis
25-03-14, 15:18
Προφανώς εννοείς εμένα και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα να με αναφέρεις ονομαστικά..
Σαφώς και δεν έβαλες μέχρι την τελευταία βίδα, δεν είναι δυνατό να πίστεψες οτι τα φιλαράκια σου έβγαλαν την ασφαλειοθήκη και όλη την πλεξούδα προς τα εμπρός. Το πίστεψες?
Επι του προβλήματος..
Είναι ανούσιο, να πιστεύεις οτι μπορεί ποτέ να πιστέψω πως
ένα σωληνάκι αναθυμιάσεων, που στάζει επάνω στην
πολλαπλή εισαγωγής κάνει το αυτοκίνητο να έχει καυσαέρια, ή να καίει λάδια...
Το καταλαβαίνεις αυτό, έτσι? Εχεις καταλάβει οτι δεν μιλάς με "μάστορι" έτσι??
Χαίρομαι που έλυσες το πρόβλημα των καυσαερίων με δικαιολογία λαδιού..
Αποδεικνύεται οτι πλήρωσες τζάμπα τσιμούχες..
Ακόμα αποδείχτηκε οτι η καύση λαδιού απο τις αναθυμιάσεις βγάζει μαύρο καπνό
και έχει μονοξείδια του άνθρακα..
Ακόμα αποδείχτηκε, οτι σωλήνας αποκλειστικά ατμών λαδιού, μπορεί να βουλώσει..
Ακόμα αποδείχτηκε οτι ο άσπρος καπνός πίσω είναι πλέον καμμένα λάδια, και όχι νερά..
Ακόμα αποδείχτηκε, πως κάποιος που δεν ξέρει από αυτοκίνητα αλλά εμπιστεύεται τα
φιλαράκια του ή οτι του λένε, πέφτει πάντα θύμα και του τρώνε τα λεφτά με τη σέσουλα...

Χαίρομαι που το αυτοκίνητο μου τσιμπάει 0,5 λίτρο λάδι σε κάθε 1000 χιλιόμετρα, και το
βλέπω σαν αποτύπωμα λαδωμένου ίχνους ξεκάθαρα στην εξάτμιση μου....

τα πες, ολα!

SUPERCHARGER
25-03-14, 16:13
εμενα το Ε36 S50B32 δεν καιει σταγονα.....
αντιθετα, το N52B25 καιει 1 λιτρο καθε 3000 - 3500 χλμ.....

leonidaskal
25-03-14, 16:32
rapid φιλε εισαι λιγο αυστηρος με το παιδι.μην το ζοριζεις το παλικαρι ενταξει το λεει μαθαινει

mixalis 318is
25-03-14, 21:58
Λεει μια παριμια οποιος εχει τιν μυγα μιγιαζετε..Φιλε
rapid_fast εγω δεν αναφερα ονομα...και να σε ενειμεροσο οτι στο αμαξι μπηκε μεχρι και ι τελευτεα βιδα αλλα και τα ρευματα στο αμαξι και 100% συγουρος γιατι ειμουνα μπροστα στιν μετατροπι μου...οσο για το προβλημα μου ναι μπορει να πληροσα τα 300 ευρο για τα τσιμοουχακια αλλα και παλι θα τα αλαζα ετσι και αλιος..οταν λεο οσο μεγαλονουμε μαθενουμε ενοο οτι προβλημα αντιμετοπισουμε απλα το παλεβουμε να μαθουμε απο τι προηλθε..και οσο για το προβλημα που ειχα ναι ηταν το σολινακι που ειναι επανο στον μετριτι λαδιον κατω κατω ειχε βουλοσει και δεν κατεβεναν ι αναθυμιασεις και το αποτελεσμα πηγεναν στιν εισαγωγη και τιν πεταγε πισω.
Και κατι τελευτεο ενειμεροτικα φιλε rapid_fast δεν ειμαι κανενασ καβλομενος πιτσιρικας που σε καθε φαναρι οποιον δω καβλαντιζω με τα γκαζια ειμαι ενα πεδι 33 χρονον και γουσταρο τιν ταχυτητα και τιν χλιδα...αλλα δεν ειμαι και καποιοσ που θα μπορουσε καποιοσ να μου λεει ασιναρτισιεσ για να μου τρωει τα λεφτα...οδηγω απο τα 13 Bmw και πιστεψε ειμαι πολι γνωστισ στα bmw.Τωρα αν εσυ εισαι καποιος που ξερεις να δεινεις τισ απαντησησ σου σε καποιον με 100% συγουρια Ε τοτε φιλαρακο πανε να γεινισ μεντιουμ. (Εντελος Φιλικα)

mixalis 318is
25-03-14, 22:06
Είναι ανούσιο, να πιστεύεις οτι μπορεί ποτέ να πιστέψω πως
ένα σωληνάκι αναθυμιάσεων, που στάζει επάνω στην
πολλαπλή εισαγωγής κάνει το αυτοκίνητο να έχει καυσαέρια, ή να καίει λάδια...


Μια και εχεις τιν απορια σου κλισε με μια βιδα το σολινακι τις αναθιμιασεον που παει στιν βαλβιδα καντο μια βολτα και αν δεν σου γεμιση η εισαγωγη σου λαδι εγω θα το βαλω στο car.gr για πουλιμα 500 ευρο και θα ποσταρω λινκ.

PetrosD
25-03-14, 22:53
Με έβαλες σε σκέψεις. Έχω κι εγώ τέτοιο σωληνάκι; Σε τί κατάσταση είναι; Εσωτερικά είναι καθαρό; Θα το κοιτάξω αύριο αν προλάβω.

KAZA
26-03-14, 19:28
Το ίδιο θεματάκι έχει ο αδελφός μου με το vw ……
Το σωληνάκι των αναθυμιάσεων που καταλήγει στον διαχωριστή λαδιού – δοχείο αναθυμιάσεων πρέπει να είναι βουλωμένο ….
Βασικά όλο το σύμπαν εκεί πρέπει να θέλει καθάρισμα ….καθώς θέλει κι αυτό την συντήρηση του αλλά αμφιβάλω αν τα κοιτάζει αυτά κανένας μάστορας ή αντιπροσωπεία!
Εκτός του ότι φαίνεται πως πρέπει να είναι βουλωμένο (ο διαχωριστής) γιατί το μπλοκ έχει λάδια κάτω από εκεί ….
Βλέπω λάδι να στάζει και παραπέρα και λέω μπας και είναι από την εισαγωγή , σαν την περίπτωση του Μιχάλη ….


Μια και εχεις τιν απορια σου κλισε με μια βιδα το σολινακι τις αναθιμιασεον που παει στιν βαλβιδα καντο μια βολτα και αν δεν σου γεμιση η εισαγωγη σου λαδι εγω θα το βαλω στο car.gr για πουλιμα 500 ευρο και θα ποσταρω λινκ.

rapid_fast
27-03-14, 09:28
Μια και εχεις τιν απορια σου κλισε με μια βιδα το σολινακι τις αναθιμιασεον που παει στιν βαλβιδα καντο μια βολτα και αν δεν σου γεμιση η εισαγωγη σου λαδι εγω θα το βαλω στο car.gr για πουλιμα 500 ευρο και θα ποσταρω λινκ.

Το έκανα, έχασα τελείως το ρελαντί μου και μου άναψε στο διαγνωστικό μόνιμη βλάβη σε
2 διαφορετικά αισθητήρια, της χαμηλής στάθμης λαδιού, και της ποσότητας λαδιού.
Λάδι δεν ανεβάζει στο σωληνάκι, προφανώς αν και με 320.000 χιλιόμετρα, τα ελατήρια
μου είναι σε καλή κατάσταση..
Αυτά..
Πιθανολογώ έλυσες και το πρόβλημα με το ρελαντί που σε ταλαιπωρούσε...

SUPERCHARGER
27-03-14, 13:52
αχαχαχαχαχαχαχα.........
το περιμενα.....

6ylinder
27-03-14, 14:13
offtopic:

Τί ακριβώς κάνει το σωληνάκι αναθυμιάσεων και ποιά είναι τα συμπτώματα του βουλωμένου;

rapid_fast
27-03-14, 14:48
Εξισορροπεί την πίεση του κάρτερ για να μην τινάζονται οι φλάντζες.
Και αφήνει τους ατμούς που δημιουργούνται στην περιοχή του στροφάλου,
να ανεβαίνουν στην εισαγωγή και να καίγονται.

Vasilis M3
27-03-14, 17:16
Βάλε καμια φωτογραφία το αμάξι σου ;)