PDA

Επιστροφή στο Forum : Δαγκάνες!


cmos_ioan
12-05-04, 12:38
mpikounis είπε

αν και μου αρέσουν πολύ και ψάχνω να βρώ πώς θα το κάνω για να γίνει καλό

Δες αυτό και έχει εφαρμογή σε όλους όχι μονο στις Ζ4 ;)

mpikounis
12-05-04, 12:44
mpikounis είπε

αν και μου αρέσουν πολύ και ψάχνω να βρώ πώς θα το κάνω για να γίνει καλό

Δες αυτό και έχει εφαρμογή σε όλους όχι μονο στις Ζ4 ;)
Πού, πώς, πόσο; :p

BMW Power
12-05-04, 12:46
Πολύ ωραίο!!!!!! Α και το έπιασα το υπονοούμενο. :D

Strax
12-05-04, 14:35
Nομίζω ότι έχω κάτι εξαιρετικό να σας προτείνω :cool: ! Είναι δαγκάνες από Μ3 Ε46! Γενικά, θέλουν ηλεκτροστατική βαφή για να γίνει σωστή δουλειά και να διατηρηθούν. Θέλει κάποια προσοχή στην μόνωση όταν γίνεται η βαφή αλλά σε γενικές γραμμές είναι εύκολη δουλειά! Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο φοβερό κόστος αλλά δεν το έχω κάνει ακόμα γιατί θα πρέπει να μείνω 2-3 μέρες χωρίς αμάξι!

BMW Power
12-05-04, 15:33
Μου αρέσει πολύ το Μ πάνω στις δαγκάνες, αλλά δεν κάνουν στο δικό μου.

cmos_ioan
12-05-04, 15:39
Δεν μπορώ να βρω από που πήρε ο τύπος τα μεταλλικά γράμματα. Εγώ θα ήθελα τη δαγκάνα με το BMW λογότυπο αλλά σε μαύρο.

In grenglish "all the money" :D

Strax
12-05-04, 15:48
Τα γράμματα είναι ανάγλυφα πάνω στην Μ δαγκάνα, δεν είναι κάτι πρόσθετο! Απλά για να γίνει όλη η δουλειά έχουν περαστεί τα χρώματα ένα ένα. Δηλαδή πήρε τη μαμά δαγκάνα και έβαψε πρώτα το ασημί και μετά ένα ένα τα υπόλοιπα χρώματα! Αλλά στην περίπτωσή σου μπορεί να βάψεις ότι χρώμα θες τη δαγκάνα και αν υπάρχει ανάγλυφο το Bmw το κάνεις ότι άλλο χρώμα θες!

Strax
14-05-04, 09:11
Έμαθα εχθές κάποια πράγματα γαι το βάψιμο της δαγκάνας. Πρέπει να βγει, να καθαριστεί και να βγουν οι κύλινδροι. Γίνεται ελαφριά αμμοβολή και μετά γίνεται ηλεκτροστατική βαφή. Νομίζω ότι στο τέλος περνιέται και κάποιο ειδικό βερνίκι. Αν συγχρονιστεί κανείς μεταξύ συνεργείου και βαφείου, η όλη διαδικασία μπορεί να γίνει και μέσα σε μια μέρα. Αλλά για να είμαστε πιο ρεαλιστικοί, ο μηχανικός μου πρότεινε να πάω το αμάξι απογευματάκι, να κάτσει με την ησυχία του να λύσει τις δαγκάνες τις οποίες θα πάει πρωί πρωί για βάψιμο. Το μεσημέρι θα έχουμε τις δαγκάνες οπότε και θα γίνει η συναρμολόγηση! Σε λιγάκι θα χρειαστώ τακάκια μπροστά οπότε και νομίζω ότι θα υποκείψω στον πειρασμό!Για το κόστος θα μάθω αργότερα σήμερα οπότε και ενημερώνω!

cmos_ioan
14-05-04, 20:34
Δε μου λες μήπως υπάρχει και κανένας χαράκτης :p Προκειμένου ξέρεις να βάλουμε το BMW LOGO

saudi
15-05-04, 11:25
Καλύτερα να βάλετε κάποιο kit brembo παρά τα φρένα από το Μ3...Σε γρήγορες διαδρομές με φρένα δεν έχουν αποδειχτεί και τόσο αποτελεσματικά...

Εγώ στο δικό μου (Μ3 cabrio) θα τα αλλάξω μάλλον με 6 ή 8 πίστονα brembo...

Strax
17-05-04, 09:21
Είμαι σίγουρος ότι τα Brembo θα είναι καλύτερα, αλλά αυτό είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων, όπως πχ του βάρους του κάθε αμαξιού. Έτσι μπορεί κάποια φρένα να ζορίζονται στα 1700+, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι αψεγάδιαστα στα 1400 ή 1500 κιλά. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και η ιπποδύναμη του αμαξιού που θα χρησιμοποιηθούν. Εγώ πάντως είμαι αρκετά ευχαριστημένος με τα φρένα αν και δεν έχω "κυνηγήσει τα βουνα" τουλάχιστον για πολύ ώρα. Βέβαια, ξεφεύγουμε λίγο από το θέμα μια και το thread ήταν για την "εξωτερική" εμφάνιση των φρένων και όχι για την αποτελεσματικότητά τους :D

BMW Power
17-05-04, 12:20
Είμαι σίγουρος ότι τα Brembo θα είναι καλύτερα, αλλά αυτό είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων, όπως πχ του βάρους του κάθε αμαξιού. Έτσι μπορεί κάποια φρένα να ζορίζονται στα 1700+, αλλά δεν σημαίνει ότι δεν θα είναι αψεγάδιαστα στα 1400 ή 1500 κιλά. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζει και η ιπποδύναμη του αμαξιού που θα χρησιμοποιηθούν. Εγώ πάντως είμαι αρκετά ευχαριστημένος με τα φρένα αν και δεν έχω "κυνηγήσει τα βουνα" τουλάχιστον για πολύ ώρα. Βέβαια, ξεφεύγουμε λίγο από το θέμα μια και το thread ήταν για την "εξωτερική" εμφάνιση των φρένων και όχι για την αποτελεσματικότητά τους :D



Συμφωνώ με τα προαναφερθέντα και έχω να προσθέσω ότι όταν οδήγησα για πρώτη φορά το αυτοκίνητό μου (330i ~1600kg), αυτό που πραγματικά με ενθουσίασε (και ακόμη με ενθουσιάζει) ήταν τα φρένα. Οι διαστάσεις των δίσκων μου είναι κοντά σε αυτές του Μ3 αλλά δεν είναι διάτρητοι:
Μπροστά 330i 325x25mm, Μ3 325x28mm
Πίσω 330i 320x22mm, Μ3 328x20mm

Ποτέ δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τα φρένα μου αν και ταξιδεύω αρκετά και κάνω και πολλές ορεινές διαδρομές. Είναι πολύ σωστό να φροντίζεις για την ασφάλειά σου αλλά από την άλλη είναι πολύ κακό να κάνεις υπερβολές. :cool:

M5-Matzos
04-08-04, 12:34
Nομίζω ότι έχω κάτι εξαιρετικό να σας προτείνω :cool: ! Είναι δαγκάνες από Μ3 Ε46! Γενικά, θέλουν ηλεκτροστατική βαφή για να γίνει σωστή δουλειά και να διατηρηθούν. Θέλει κάποια προσοχή στην μόνωση όταν γίνεται η βαφή αλλά σε γενικές γραμμές είναι εύκολη δουλειά! Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο φοβερό κόστος αλλά δεν το έχω κάνει ακόμα γιατί θα πρέπει να μείνω 2-3 μέρες χωρίς αμάξι!

strax αυτές μπαίνουν σε Ε36 ? Αν ναι, πόσο κοστίζουν ?

Strax
04-08-04, 13:00
Δεν γνωρίζω αν μπαίνουν, λογικά χρειάζεται να κάνεις δοκιμή. Εγώ θα κόιταζα από Μ3 Ε36. Το χρώμα μπορείς να το βάψεις σε οποιαδήποτε δαγκάνα. Αλλά συνήθως τα Μ έχουν διαφορετικά γόνατα.

M5-Matzos
04-08-04, 14:02
Thanks strax !!! :cool:

STAIO-CI
04-08-04, 14:48
Στο δικο μου μπαινουνε ?

Strax
04-08-04, 15:28
To 330 έχει φρενάκλες που δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από το Μ3. Δεν αξίζει να μπεις στη διαδικασία, παρά μόνο αν πας για τα φρένα του CSL. Βέβαια θες σε κάθε περίπτωση παραπάνω πράγματα εκτός από τα φρένα, οπότε μάλλον κάποια aftermarket λύση, όπως Brembo, AP Racing είναι πιο λογική και σίγουρα και πιο όμορφη και πιο αποτελεσματική!