PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτιώνοντας ένα Ζ3 2.0


steliosx
09-12-05, 21:41
Κύριοι καλησπέρα

τι μικρο-βελτιώσεις προτείνετε για ενα z3 2.0;

Δε μιλάω για superchargers κλπ - για τώρα κάτι πιο απλό.. ίσως καποιο φιλτρο-εισαγωγή.. απλά για να δυναμώσει λίγο..

έχω δεί το Conforti Cold-Air Intake Kit που φαίνεται αρκετα δημοφιλές στο net.. επίσης το Conforti Shark Injector (λέει είναι "Performance Engine Software by Turner Motorsport"), αλλα διαβασα οτι δε λειτουργει στα ευρωπαικά μοντέλα...

τι έχουν κάνει οι περισσότεροι εδώ; ποιά θα ήταν καλή επιλογή για το μοντέλο αυτό για να γίνει λίγο πιο δυνατό; εσείς τι έχετε βάλει;

God
09-12-05, 21:54
Στα μικρα πραματα, ενα φιλτρο ελευθερο στο φιλτροκουτι και ενα καλο τελικο εξατμισης και εισαι κομπλε. Μην νομιζεις οτι θα γινουν πραματα και θαματα, αλλα θα φευγει πιο ωραια στις χαμηλες στροφες τουλαχιστον.

steliosx
09-12-05, 21:58
ξεχασα να πω, τελικό εξάτμισης υπάρχει τώρα και είναι schnitzer :)

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
10-12-05, 00:51
εγώ μπορώ μόνο να σου πω για ποιο χοντρές καταστάσεις. Το δικό μου είναι και εμφανησιακά και μηχανικά όλο της schnitzer!!

Geo_3D
10-12-05, 00:54
ξεχασα να πω, τελικό εξάτμισης υπάρχει τώρα και είναι schnitzer :)
Αλλαξε και την υπολοιπη!!!!

p_sE36
10-12-05, 02:42
Αυτά τα conforti που γράφεις τι είναι ακριβώς???

steliosx
10-12-05, 10:33
Nikos για πες... τι εννοείς;

p_sE36 ρίξε μια ματιά εδώ: http://www.bimmerzone.com/BMW_Shark_Injector.htm

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
10-12-05, 19:48
Steliosx εμένα είναι ή μάλλον ήταν 2.2 και τώρα είναι 2.8 υπερκυβισμένο με κομπρέσορα φιλτροχοάνη εγκέφαλο δίσκο και σασμάν αγωνιστικά κυλίνδρο, η εξάτμιση όλη είναι από το m3 το αγωνιστικό νομίζω (διπλή) με σπαστό διαφορικό πίσω 25%, φρένα της galfer εξαπίστονα μπροστά και τετραπίστονα πίσω και ζάντες διαιρούμενες (18'') της schnitzer και μερικά carbon στον κινητήρα για το βάρος και είναι 1160 κιλά! Εμφανησιακά έχει μπρος πίσω πλάι spoiler της schnitzer νύχια καθρέπτες hardtop λεβιέ ταχητύτων και χειρόφρενο της schnitzer. γενικά είναι όλο φτιαγμένο απο την schnitzer. αυτά!

EVANGELOS
11-12-05, 15:35
Steliosx εμένα είναι ή μάλλον ήταν 2.2 και τώρα είναι 2.8 υπερκυβισμένο με κομπρέσορα φιλτροχοάνη εγκέφαλο δίσκο και σασμάν αγωνιστικά κυλίνδρο, η εξάτμιση όλη είναι από το m3 το αγωνιστικό νομίζω (διπλή) με σπαστό διαφορικό πίσω 25%, φρένα της galfer εξαπίστονα μπροστά και τετραπίστονα πίσω και ζάντες διαιρούμενες (18'') της schnitzer και μερικά carbon στον κινητήρα για το βάρος και είναι 1160 κιλά! Εμφανησιακά έχει μπρος πίσω πλάι spoiler της schnitzer νύχια καθρέπτες hardtop λεβιέ ταχητύτων και χειρόφρενο της schnitzer. γενικά είναι όλο φτιαγμένο απο την schnitzer. αυτά!
ΣΠΑΝΟΣ ??? 260 hP???
Σωστός και αρκετά ψαγμένος (όταν λές εγγέφαλο τι εννοέις παράλληλο για την extra παροχή ή έβαλες άγραφο??)
Ποιόν supercharger φοράς (0.45 ct ?)

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
12-12-05, 01:11
ΣΠΑΝΟΣ ??? 260 hP???
Σωστός και αρκετά ψαγμένος (όταν λές εγγέφαλο τι εννοέις παράλληλο για την extra παροχή ή έβαλες άγραφο??)
Ποιόν supercharger φοράς (0.45 ct ?)

παραπάνω ειναι απο ότι ξέρω. με την πρώτη ευκαιρία θα πάω για δυναμομέτρηση. ο εγκέφαλος είναι αλλαγμένος και επαναπρογραμματισμένος. για το supercharger θα σε γελάσω.

EVANGELOS
12-12-05, 14:04
παραπάνω ειναι απο ότι ξέρω. με την πρώτη ευκαιρία θα πάω για δυναμομέτρηση. ο εγκέφαλος είναι αλλαγμένος και επαναπρογραμματισμένος. για το supercharger θα σε γελάσω.

Όπως και να έχει μιά χαρά είσαι (δηλαδή ξυρίζεις...)

Αν έβαλες το supercharger στο ΣΠΑΝΟ είναι η δική του πατέντα με τη βοήθεια της AC αλλιώς είναι μάλλον gpower - ess , κτλ. Λέω σε τι boost το δουλεύεις (από περιέργεια) 0.45 σταθερό (=ct) ή παραπάνω?

Nick_compact
16-12-05, 17:49
Steliosx εμένα είναι ή μάλλον ήταν 2.2 και τώρα είναι 2.8 υπερκυβισμένο με κομπρέσορα φιλτροχοάνη εγκέφαλο δίσκο και σασμάν αγωνιστικά κυλίνδρο, η εξάτμιση όλη είναι από το m3 το αγωνιστικό νομίζω (διπλή) με σπαστό διαφορικό πίσω 25%, φρένα της galfer εξαπίστονα μπροστά και τετραπίστονα πίσω και ζάντες διαιρούμενες (18'') της schnitzer και μερικά carbon στον κινητήρα για το βάρος και είναι 1160 κιλά! Εμφανησιακά έχει μπρος πίσω πλάι spoiler της schnitzer νύχια καθρέπτες hardtop λεβιέ ταχητύτων και χειρόφρενο της schnitzer. γενικά είναι όλο φτιαγμένο απο την schnitzer. αυτά!

Το αμάξι σου το έχω δει στο Σπανό μέσα και το εχω φωτογραφίες στο κινητό μου...Είναι ΦΟΒΕΡΟ!!!
Υ.Γ. : Βάλε καμιά θολομπαρα,είναι και roadster-χαμηλωμένο-βελτιωμένο οπότε επιβάλεται!

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
17-12-05, 04:06
Το αμάξι σου το έχω δει στο Σπανό μέσα και το εχω φωτογραφίες στο κινητό μου...Είναι ΦΟΒΕΡΟ!!!
Υ.Γ. : Βάλε καμιά θολομπαρα,είναι και roadster-χαμηλωμένο-βελτιωμένο οπότε επιβάλεται!

Περιμένω μια απάντηση από κάποιον(ονόματα δεν λέω για ευνόητους λόγους) για ανθρακονυμάτινη μπάρα θόλων της schnitzer.

Nick_compact
17-12-05, 13:56
Εγώ έχω της OMP full αλουμινένια και είναι άψογη,και από εμφάνιση,και από ποιότητα κατασκευής,πανάλαφρη,και ρυθμίζεται σε ΔΥΟ σημεία,έχει δυο σπειρώματα με παξιμάδια για σφίξιμο,ένα σε κάθε θόλο.Σίγουρα βγάζει και για το δικό σου,και νομίζω κιόλας οτί είναι κοινή με τα εξακύλινδρα Ε36,ίδιους θόλους πρέπει να έχουν.Και κάνει τα μισά λεφτά από την Schnitzer,αλλά καλύτερη δουλειά γιατί από ότι θυμάμαι η Schnitzer δεν ρυθμίζεται.Από εμφάνιση βέβαια η Schnitzer είναι σαφώς πιο όμορφη,αλλά φίλε μου η Schnitzer νομίζω οτί δεν βγάζει ανθρακονημάτινη αλλά όπως ανέφερα παραπάνω αλουμίνιο βουρτσισμένο/γυαλισμένο

EVANGELOS
18-12-05, 19:56
Από εμφάνιση βέβαια η Schnitzer είναι σαφώς πιο όμορφη,αλλά φίλε μου η Schnitzer νομίζω οτί δεν βγάζει ανθρακονημάτινη αλλά όπως ανέφερα παραπάνω αλουμίνιο βουρτσισμένο/γυαλισμένο

Βγάζει , βγάζει και είναι και @ουν@ρα !!!