PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά μεταχειρισμένου X6: xDrive35i ή xDrive50i?


energetic
05-05-14, 21:46
Γεια χαρα σε ολους!

Θα ήθελα λιγο την γνώμη σας σε ενα ερώτημα που μπορεί να ειναι απλό σε όσους εχουν εμπειρία όπως εσείς, στο πολυ ενημερωμένο φόρουμ σας. Ωστόσο, όπως εκφράζω την ερώτηση μου στο τίτλο του θέματος που ανοίγω, τα πράγματα μπορεί να ειναι πιο δύσκολα για να πάρω την τελική απόφαση, κυρίως στα τυχόν προβλήματα που μπορεί να εχει ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και συγκεκριμένα των δυο μοντέλων που αναφέρομαι.

Έτσι λοιπον, θα ήθελα την άποψη σας για τα υπερ και τα κατα μεταξυ του xDrive35i και xDrive50i. :scratchch

Ειχα ξεκινήσει βασικά με τη σκέψη του 35i, αλλα ο κινητήρας του 50i σίγουρα ειναι... θηρίο. Ποιες ειναι οι διάφορες όμως των δυο αυτών μοντέλων, μόνο στα κυβικά ή και στον εξοπλισμό? Δεν ξερω απο που και πως να αρχίσω για να μάθω λεπτομέρειες. :nixweiss:

Πραγματικά χρειάζομαι μια πρωτη κατεύθυνση για να μπω στο καλο δρόμο. :D

Σας ευχαριστω για τη προσοχή σας. :)

energetic
06-05-14, 18:44
Anyone? :)

Dim77
06-05-14, 21:17
Ο εξοπλισμός, δεν εξαρτάται από τον κινητήρα, αλλά από τι έχει επιλέξει ο πρώτος αγοραστής.

Τώρα, τι να σου πεί ο καθένας εδώ για το αυτοκίνητο. Δεν είναι τόσο διαδεδομένο.

Το 3λιτρο turbo είναι δυνατό. 300ps & 400Nm ροπή.
Το 4.4lt turbo είναι όπως καταλαβαίνεις πολύ δυνατό. (400ps-600Nm).

Πλέον δεν έχουν πολύ νόημα αυτά τα οχήματα.

Προφανώς δεν σε πειράζει το διπλάσιο και βάλε τεκμήριο του 4.4.
Επίσης, η κατανάλωση θα είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Αφού μπορείς, βρες diesel 30d - 35d - 40d (το 40 μετά το 2010).
240-280-300 ps και 520-580-600Nm αντίστοιχα από διαφορετικές διαμορφώσεις του 3λιτρου πετρελαιοκινητήρα.

Είναι κάτι που εσύ μόνο ξέρεις τι θέλεις, τι σε καλύπτει και αν μπορείς να πληρώνεις τα μεγάλα έξοδα που έχουν σε φόρο-τέλη-καύσιμο.

energetic
07-05-14, 07:36
Σε ευχαριστω για την απάντηση σου.

Ειχα σκεφτεί επιλογή Diesel αλλα δυστυχώς η τιμή τους ειναι υψηλή και τα χιλιόμετρα ειναι πολλα. Εχω δει τωρα δυο τρία στην έκδοση του 50i και μου αρέσουν. Ωστόσο, κατα πόσο ειναι πραγματικά τα χιλιόμετρα ειναι σίγουρα η αιώνια απορία που εχει ενα υποψήφιος αγοραστής.

By the way, έχετε υπόψη κάποιο μεταχειρισμένο που να έχετε, ακούσει καλα λόγια? Βλέπω για παράδειγμα σε γνωστό site ενα με τιμη κάτω του αριθμού 50000, τόσο σε τιμη όσο και χιλιόμετρα.

BMW Power
07-05-14, 08:11
Μιας και δεν έχεις πρόβλημα με τα σημαντικά αυξημένα έξοδα του 50, πάρε αυτό, το οποίο από μαμά έχει όντως περισσότερο εξοπλισμό και είναι σημαντικά πιο γρήγορο.

Βέβαια αν δεν το ελέγξεις σε έμπιστο μηχανικό, μην πάρεις κανένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ανεξαρτήτου μάρκας.

energetic
07-05-14, 11:30
Μα και φυσικα πρεπει να γινεται ελεγχος, αλλιως μπορει να πεσεις σε παγιδες.

Aνεβαζω μερικα link απο καποια X6 που εχω εντοπισει μηπως κι εχετε καποια αποψη που μπορει να φανει χρησιμη. Σιγουρα ως λατρεις BMW θα εχετε περισσοτερη εμπειρια απο μενα.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3662979/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4819958/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5036931/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4910166/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4801090/

Για παραδειγμα σχετικα με το τελευταιο, γνωστος μου ανεφερε οτι αυτο πωλειται εδω και παρα πολυ καιρο και μαλλον δεν ειναι καλο. Αυτη η αποψη ομως ειναι υποκειμενικη αυτες τις εποχες.

Οπως και για το πρωτελευταιο σχετικα με τιμη και χιλιομετρα ενω υπαρχουν μικροτερες εκδοσεις στα ιδια χρηματα, αναρωτιεμαι για ποιο λογο μπορει να πωλειται σε αυτη τη τιμη και με τοσα λιγα χιλιομετρα.

Ειχα παει και στο Σπανο και ειδα καποια μεταχειρισμενα και μου εκανε εντυπωση η κατασταση των δισκοπλακων, ειχαν κανει "δοντι" ενω τα χιλιομετρα ηταν καλα σχετικα γυρω στα 50000 χιλιομετρα. Λογικα ειναι νωρις για "δοντι", εκτος αν τα X6 εχουν καποια ιδιαιτεροτητα λογω των 2.2 τονων και καταπονουνται? Παλι δεν μου ακουγεται λογικο αυτο, ο κατασκευαστης ξερει τι κανει.

Τελος, ανεβασα και ενα hybrid που ειδα αλλα παει ψηλα αυτο.

Ελπιζω να μη σας κουραζω με τις τοσες ερωτησεις και αποριες αλλα πραγματικα με ενδιαφερει το αυτοκινητο και ειμαι σιγουρος οτι εχω ερθει στο σωστο φορουμ που λατρευει ολες τις... μπεμπες! :love:

InsaneDriver
07-05-14, 11:41
O Bosganas συνήθως φέρνει αμάξια με πολλά χιλιόμετρα. Οπότε ψάχτο καλά...

Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις το τρίλιτρο, για οικονομία στο budget-φόρους και με λίγα χρήματα το φτάνεις 400 άλογα εύκολα και αξιόπιστα.
Αν χρειαστείς βοήθεια στην βελτίωσή του, μπορώ να σε συμβουλέψω στο θέμα.

energetic
07-05-14, 14:26
Καλα κανω και ρωταω τελικα. Πολυ χρησιμη η πληροφορια αυτη για να προσεχω. :)

Οσο για τη βελτιωση θα το εχω στο μυαλο μου, μολισ αρχισουν οι οδηγικες ανησυχιες μου. :D

InsaneDriver
07-05-14, 16:26
Είναι δοκιμασμένες οι λύσεις. Σκέψου ότι το τρίλιτρο το μοτέρ στην αμερική τα φτάνουν 600-700 άλογα με περιφερειακά μόνο και χωρίς να έχει χρειαστεί ακόμα να ενισχύσουν εσωτερικά το μοτέρ.

Ότι θες, εάν τελικά το προχωρήσεις , εδώ είμαστε να μας ενημερώσεις και να βοηθήσουμε να γλιτώσεις χρήματα.

energetic
07-05-14, 17:24
Σιγουρα ειναι πειρασμος τα νουμερα. Κατσε ομως να το παρουμε πρωτα να το χαρουμε. :love:

Γενικα μ'αρεσει πολυ το αμαξι αλλα απο την αλλη ειμαι επιφυλακτικος διοτι μιλαμε για αγορα μεταχειρισμενου και ποτε δεν ξερεις αν τα χιλιομετρα ειναι αληθινα, αν εχει φαει καμια στουκα απο οδηγικες τασεις αυτοκτονιας. :bugeye:

Κοιτα τωρα ενα παραδειγμα, ο Σπανος εχει ενα 50i με 82367 km στην ιδια τιμη που εχει ενας εμπορος το ιδιο αλλα με 40000 km. Σπαζοκεφαλια, φαντασου οτι ο Σπανος δεν το εχει στη κατηγορια "BMW Ποιοτικά Μεταχειρισμένα" οπως γραφει το site του.

Fanis
08-05-14, 12:48
Οπως και για το πρωτελευταιο σχετικα με τιμη και χιλιομετρα ενω υπαρχουν μικροτερες εκδοσεις στα ιδια χρηματα, αναρωτιεμαι για ποιο λογο μπορει να πωλειται σε αυτη τη τιμη και με τοσα λιγα χιλιομετρα.
Γιατι το 4.4λιτρο έχει μηδενική μεταπωλητική αξία...σχεδόν κανείς δεν αγοράζει αυτοκίνητα τέτοιου κυβισμου (πχ. τα 2λιτρα Χ3 πωλούνται πιο ακριβά από τα 3λιτρα!!). Οπόταν, όποιο μπορεί να αντέξει (φορολογικά και σε κατανάλωση) ένα αυτοκίνητο τόσο μεγάλου κυβισμού, πλέον βρίσκει τρελλές ευκαιρίες. Προσωπικά, εάν μπορούσα, σίγουρα θα έπερνα το 50i αντί για το 35i.


Ειχα παει και στο Σπανο και ειδα καποια μεταχειρισμενα και μου εκανε εντυπωση η κατασταση των δισκοπλακων, ειχαν κανει "δοντι" ενω τα χιλιομετρα ηταν καλα σχετικα γυρω στα 50000 χιλιομετρα. Λογικα ειναι νωρις για "δοντι", εκτος αν τα X6 εχουν καποια ιδιαιτεροτητα λογω των 2.2 τονων και καταπονουνται? Παλι δεν μου ακουγεται λογικο αυτο, ο κατασκευαστης ξερει τι κανει.
Λογικό το δόντι....εμένα όλες μου οι BMW στα 35-45.000χλμ (όταν δλδ. άλλαζα τακάκια περίπου) ο δίσκος είχε κάνει ένα δοντάκι.

Κοιτα τωρα ενα παραδειγμα, ο Σπανος εχει ενα 50i με 82367 km στην ιδια τιμη που εχει ενας εμπορος το ιδιο αλλα με 40000 km. Σπαζοκεφαλια, φαντασου οτι ο Σπανος δεν το εχει στη κατηγορια "BMW Ποιοτικά Μεταχειρισμένα" οπως γραφει το site του.
Γιατί κατά 99% τα χλμ. του αυτοκινήτου στον Σπανό είναι πραγματικά και κατά 99% τα χλμ. στο αυτοκίνητο του εμπόρου είναι ψεύτικα.

InsaneDriver
08-05-14, 12:58
Γιατί κατά 99% τα χλμ. του αυτοκινήτου στον Σπανό είναι πραγματικά
Αν μιλήσουν κάποια μέλη του φόρουμ, μπορούν να μας πούνε για αυτοκίνητα που πουλήσαν σε αντιπροσωπεία και τα είδανε μετά με τα μισά χιλιόμετρα και καινούργια βιβλία service...Γνωρίζω 2 περιπτώσεις συγκεκριμένα.

Dim77
08-05-14, 16:30
Εγώ όταν πήγα να πρωτοπάρω μεταχειρισμένη BMW, πέρασα από αξιοσέβαστη αντιπροσωπεία και αναρωτιόμουν.

Η Carina μου είναι 15 ετών (τότε) και είχε 195000 μαρτυρικά χιλιόμετρα.

Αν οι Ε39 (αυτά που είδα εκεί) είναι έτσι στα 80.000χλμ και τα Ε46 στα 50.000.....χέστο.....καλύτερα να μείνω με την Carina για άλλα 40 χρόνια και 1-2 εκατομμύρια χιλιόμετρα.


10000 φορές καινούριο αμάξι (ότι μπορείς να πάρεις και ας μπορείς να πάρεις πολύ ακριβό αμάξι μεταχειρισμένο στις μέρες μας φτηνά), παρά μεταχειρισμένο εκτός αν μιλάμε για καμιά περίπτωση από γνωστό.

Με τα λεφτά που παίρνεις τα Χ6 μτχ χωρίς εγγύηση και αγνώστου ιστορικού (ότι και αν νομίζεις), παίρνεις ολοκαίνουριο Χ3 ή κάτι τέτοιο.

energetic
09-05-14, 07:13
Γιατι το 4.4λιτρο έχει μηδενική μεταπωλητική αξία...σχεδόν κανείς δεν αγοράζει αυτοκίνητα τέτοιου κυβισμου (πχ. τα 2λιτρα Χ3 πωλούνται πιο ακριβά από τα 3λιτρα!!). Οπόταν, όποιο μπορεί να αντέξει (φορολογικά και σε κατανάλωση) ένα αυτοκίνητο τόσο μεγάλου κυβισμού, πλέον βρίσκει τρελλές ευκαιρίες. Προσωπικά, εάν μπορούσα, σίγουρα θα έπερνα το 50i αντί για το 35i.

Ειναι λογικό αυτο που αναφέρεις, σίγουρα ενα όχημα τόσο κυβικών ειναι δύσκολο να πουληθεί τόσο φορολογικά όσο και σε κατανάλωση.


Λογικό το δόντι....εμένα όλες μου οι BMW στα 35-45.000χλμ (όταν δλδ. άλλαζα τακάκια περίπου) ο δίσκος είχε κάνει ένα δοντάκι.

Σημαντικό αυτο που λες και σίγουρα θα ψάξω σε ολα τα X6 να δω διάφορες σε αυτο το κομμάτι και οχι μόνο.


Γιατί κατά 99% τα χλμ. του αυτοκινήτου στον Σπανό είναι πραγματικά και κατά 99% τα χλμ. στο αυτοκίνητο του εμπόρου είναι ψεύτικα. Αρχίζω να το πιστεύω αυτο, διότι χθες ανέβηκε ενα 50i ίδιας ηλικίας με 14400 km μόνο. Όπως και να το κανεις, σε βάζει σε ιδέες.

Αν μιλήσουν κάποια μέλη του φόρουμ, μπορούν να μας πούνε για αυτοκίνητα που πουλήσαν σε αντιπροσωπεία και τα είδανε μετά με τα μισά χιλιόμετρα και καινούργια βιβλία service...Γνωρίζω 2 περιπτώσεις συγκεκριμένα.

Αυτο ειναι τραγικό και δείχνει έλλειψη σεβασμού και επαγγελματισμού. Μήπως γνωρίζεις αν ηταν απο Σπανο ή απο αντιπρόσωπο ή απο αυτούς τους εμπόρους με τίτλο επίσημο συνεργείο;

Εγώ όταν πήγα να πρωτοπάρω μεταχειρισμένη BMW, πέρασα από αξιοσέβαστη αντιπροσωπεία και αναρωτιόμουν.

Η Carina μου είναι 15 ετών (τότε) και είχε 195000 μαρτυρικά χιλιόμετρα.

Αν οι Ε39 (αυτά που είδα εκεί) είναι έτσι στα 80.000χλμ και τα Ε46 στα 50.000.....χέστο.....καλύτερα να μείνω με την Carina για άλλα 40 χρόνια και 1-2 εκατομμύρια χιλιόμετρα.

10000 φορές καινούριο αμάξι (ότι μπορείς να πάρεις και ας μπορείς να πάρεις πολύ ακριβό αμάξι μεταχειρισμένο στις μέρες μας φτηνά), παρά μεταχειρισμένο εκτός αν μιλάμε για καμιά περίπτωση από γνωστό.

Με τα λεφτά που παίρνεις τα Χ6 μτχ χωρίς εγγύηση και αγνώστου ιστορικού (ότι και αν νομίζεις), παίρνεις ολοκαίνουριο Χ3 ή κάτι τέτοιο.

Ειναι δίλημμα και ομολογώ πως εχω βρεθεί σε αυτη τη θέση μεταξυ καινούργιου και μεταχειρισμένου και αναρωτιέμαι τι αξίζει να πάρω στη συγκεκριμένη περίπτωση? Ενα καινούργιο X6 με τη γνωστή τρελή αξία όπου πωλειται απο επίσημη αντιπροσωπεία και υπόψη σε standard έκδοση χωρις extra ή ενα μεταχειρισμένο X6 στα μισά χρήματα με full σχεδόν extra? Εδω βέβαια μπορει κάποιος να σκεφτεί πως οτι πρόβλημα και να σου βγάλει, παλι φθηνότερα το παίρνεις. Αρκεί να μην εχει σοβαρό πρόβλημα απο κάποια στουκα.

Ωστόσο θα ήθελα να έπαιρνα το μοντέλο που θελω και οχι να συμβιβαστω με κάποιο αλλο μοντέλο που δεν θα μου αρέσει. Φυσικά δύσκολο να ζούμε σε εναν ιδανικό κόσμο αλλα τι να κάνουμε, προσπαθούμε πάντα το καλύτερο.

Fanis
09-05-14, 09:54
Αν μιλήσουν κάποια μέλη του φόρουμ, μπορούν να μας πούνε για αυτοκίνητα που πουλήσαν σε αντιπροσωπεία και τα είδανε μετά με τα μισά χιλιόμετρα και καινούργια βιβλία service...Γνωρίζω 2 περιπτώσεις συγκεκριμένα.
Και εγώ γνωρίζω...για αυτό είπα κατά 99% και όχι κατά 100%. ;)

Στον Σπανό όσα αυτοκίνητα έχω δώσει εγώ ανταλλαγή (3 σύνολο) και άλλα 4 αυτοκίνητα φίλων μου, στις αγγελίες μετά τα είδα με τα χλμ. που τα είχαν δώσει...αλλά δεν είμαι ποτέ σίγουρος για κάνεναν!

MZ3
09-05-14, 18:44
εγω πιστεύω λιγο δυσκολο να γυρίσουν τα χιλιομετρα και πιος θα ασχοληθει
αφου δεν πουλιούντε ετσι και αλλιος και εχουν χασει πολυ απο την αρχικη τους αξια
δεν θα τους σωσει τα χιλιομετρα

τα περισοτερα ειναι Ελληνικα, αμεσως μετα την αγορα πλάκωσε η κριση
βενζινα 2 ευρω και αμεσος γινανε αυτα τα αμαξια του σαββατοκυριακου και τις
μοστρας οποτε λογικο ειναι να εχουν λιγα χιλιομετρα τα Ελληνικά

τα λιγα χιλιομετρα βέβαια επιβεβαιωνονται με το βιβλιο σερβις και με το αριστο εσωτερικο οπως το πουλουσανε
καινουριο δηλαδη με καμια φθορα πουθενα !

energetic
13-05-14, 10:17
Δεν εχεις αδικο με το γυρισμα των χιλιομετρων αλλα πιστευω οτι υπαρχει και η λογικη να γυρισει καποιος τα χιλιομετρα για να πουληθει πιο ευκολα. Ειναι θεμα το ποσο επαγγελματιας ειναι ο εμπορος μεταχειρισμενων.

Κατι αλλο σημαντικο, που θα ηθελα να γνωριζω. Ποσα σετ κλειδιων εχει το X6? Μη παω και παρω κανενα Χ6 και μου λειπει καποιο σετ και μετα το χασω καποιο βραδυ!

InsaneDriver
13-05-14, 11:34
2 κλειδιά έχουν τα Βmw τώρα πια.

Αν θες απλά να είσαι σίγουρος, μπορείς να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία αν έγινε κάποιο αίτημα για τρίτο κλειδί κατά το παρελθόν.

MZ3
13-05-14, 23:34
για να γυρισει καπιος τα χιλιομετρα πρεπει να πεταξει και το βιβλιο σερβις
τωρα πιος ειναι αυτος που θα παρει χ6 χωρις βιβλιο τι να σου πω
μπορει και να υπαρχει!

Fanis
14-05-14, 08:00
για να γυρισει καπιος τα χιλιομετρα πρεπει να πεταξει και το βιβλιο σερβις
τωρα πιος ειναι αυτος που θα παρει χ6 χωρις βιβλιο τι να σου πω
μπορει και να υπαρχει!
Απλά αλλάζουν και το βιβλίο service με ένα καινούργιο που αναγράφει τα γυρισμένα χιλιόμετρα.

Dimpas
14-05-14, 09:14
Απλά αλλάζουν και το βιβλίο service με ένα καινούργιο που αναγράφει τα γυρισμένα χιλιόμετρα.

Αυτό κάνει ΜΠΑΜ ! Από χιλιόμετρα !
Δεν έχει τα αρχικά ( αυτοκόλλητο ) και όλα τα γράμματα και τα μελάνια- σφραγίδες είναι ίδια !
Δεν θέλει πολύ ψάξιμο να βρείς κάποιο ( στο πόδι ) φτιαγμένο service book !

BMW Power
14-05-14, 09:28
Τα τελευταία χρόνια όλα τα service που έχουν γίνει σε οποιαδήποτε επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, είναι online και βρίσκονται επιτόπου. Οπότε δεν χρειάζεσαι καν βιβλίο service.

stef
14-05-14, 21:13
Τα τελευταία χρόνια όλα τα service που έχουν γίνει σε οποιαδήποτε επίσημη αντιπροσωπία στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, είναι online και βρίσκονται επιτόπου. Οπότε δεν χρειάζεσαι καν βιβλίο service.

Αρκεί να έχουν γίνει Δημήτρη σε εξουσιοδοτημένο
Να ξέρετε ότι όλη η περιουσία ενός αυτοκινήτου είναι το service book του κατ εμέ!!

BMW Power
15-05-14, 08:31
Και εγώ έτσι πίστευα αλλά είδα στην Γερμανία να φτιάχνουν service book και ξενέρωσα απίστευτα.

Η περιουσία ενός αυτοκινήτου είναι ο ιδιοκτήτης του και τίποτε άλλο.

Το service book του X5 είναι τέλειο και επαληθευμένο με την online εφαρμογή. Έλα όμως που δεν είχε αλλάξει ποτέ υγρά διαφορικών, φίλτρο και υγρά σαζμάν! Τα service γίνονταν από 18 ετών παιδάκια που δεν έχουν ιδέα τι και πως. Τώρα το αυτοκίνητο συντηρείται από τους καλύτερους κατ' εμέ μηχανικούς αλλά δεν έχει σφραγίδα αντιπροσωπίας στο πανέμορφο βιβλίο του, δεν έχει πλέον αξία?

Από την άλλη μεριά το 318ci δεν έχει βιβλίο service αλλά είχε την χαρά να έχει έναν τρελά σχολαστικό ιδιοκτήτη ο οποίος δεν τσιγκουνεύτηκε ούτε 1 ευρώ από την συντήρησή του όσα χρόνια το είχε στην κατοχή του.

Το έχω ξαναγράψει ότι όποιος μπορεί αγοράζει καινούριο, όποιον τον παίρνει αγοράζει ελαφρώς μεταχειρισμένο και όλοι οι άλλοι είμαστε έρμαια συγκυριών τρέχοντας για ελέγχους και κόντρα ελέγχους κλπ.

Dim77
15-05-14, 09:14
Από την άλλη μεριά το 318ci δεν έχει βιβλίο service αλλά είχε την χαρά να έχει έναν τρελά σχολαστικό ιδιοκτήτη ο οποίος δεν τσιγκουνεύτηκε ούτε 1 ευρώ από την συντήρησή του όσα χρόνια το είχε στην κατοχή του.


Φίλε, μη λές ψέμματα :thefinger

Είχε χειροποίητο service book :king: με τα πάντα όπως με είχε μάθει ο πατέρας μου.

Τι να το κάνεις το service book με απλές σφραγίδες ότι πήγες, όταν οι εργασίες (σε βάθος χρόνου) είναι πολλές και πιο σημαντικές από τα βασικά.

energetic
17-05-14, 06:26
Παιδια σας ευχαριστω πολυ για όλες τις πληροφορίες και τις συμβουλές σας. Εγω συνεχίζω την αναζήτησή στο μεταξυ. Κατι θα βρω πιστεύω που θα αξίζει, υπαρχουν πολλές ευκαιρίες.