PDA

Επιστροφή στο Forum : Έμεινα... (συμπλέκτης???)


tsalin
11-05-14, 01:29
Λοιπόν έμεινα, μάλλον από συμπλέκτη...

Είμαι παρκαρισμένος, κάπου στο κέντρο, και μετά από 2ωρο πάνω το πάρω. Βάζω νεκρό, γυρίζω το διακόπτη και πατώντας τον συμπλέκτη ανακαλύπτω ότι έχει γίνει στα 3/4 της διαδρομής πολύ μαλακός -νομίζω ότι σαν να άκουσα και ήχο φσσσστ :rofl2: αλλά δεν είμαι σίγουρος... Φυσικά δεν μπαίνουν οι ταχύτητες... και φυσικά γυρίζω με ταξί σπίτι... :nixweiss:

Ερώτηση... Τι μπορεί να είναι?

Γενικά με το σασμάν, το δίσκο πλατώ και τον συμπλέκτη δεν είχα προβλήματα. Εντάξει ο δίσκος ήταν για αλλαγή κάποια στιγμή στο (βαθύ) μέλλον μιας και είχε αρχίσει μία στα τόσα να ψιλοτρέμει στα ξεκινήματα, αλλά όχι τίποτα τρομερό. Επίσης, απ' ότι θυμάμαι ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός με μοιραζόμενα υγρά με τα φρένα. Όμως στα φρένα επίσης δεν είχα ποτέ προβλήματα, τουλάχιστον εμφανή που να με κάνουν να το ψάξω...

Υπάρχει λοιπόν καμιά ιδέα μη γίνω μεροκάματο???

Θυμίζω, το αυτοκίνητο είναι e46 με Μ43 (1.9) με περίπου 220K km

MZ3
11-05-14, 01:40
δυσκολα θα γλυτοσεις το κατεβασμα σασμαν
κατα 99.9% ειναι απο εκει το υπολοιπο ποσοστο ειναι να χαλασε κανα τρομπακι εξω απο το σασμαν η απο το πεταλη
αν ειναι μεσα απο σασμαν τοτε η κανα διχαλο η το ρουλεμαν θα την επεξε
φτηνα και τα 2 αλλα μιας και ειναι τοσο ακριβη η εργασια στο σασμαν ανεβα κατεβα βαζουμαι
ενα σετ συμπλεκτη καινούριο πρωτης ποιότητας για να ειμαστε ησυχη
εκτος και αν το φτιαχνεις σημερα και πουλας αυριο εκει αλλαζουν τα πραγματα

tsalin
11-05-14, 08:26
δυσκολα θα γλυτοσεις το κατεβασμα σασμαν
κατα 99.9% ειναι απο εκει το υπολοιπο ποσοστο ειναι να χαλασε κανα τρομπακι εξω απο το σασμαν η απο το πεταλη
αν ειναι μεσα απο σασμαν τοτε η κανα διχαλο η το ρουλεμαν θα την επεξε
φτηνα και τα 2 αλλα μιας και ειναι τοσο ακριβη η εργασια στο σασμαν ανεβα κατεβα βαζουμαι
ενα σετ συμπλεκτη καινούριο πρωτης ποιότητας για να ειμαστε ησυχη
εκτος και αν το φτιαχνεις σημερα και πουλας αυριο εκει αλλαζουν τα πραγματα

Εννοείς ότι για να αλλαχθεί ο συμπλέκτης πρέπει να κατέβει το σαζμάν? Το αυτοκίνητο δεν είναι για να φύγει, αλλά αυτό που σκέφτομαι είναι ότι δεν είχα κανένα σύμτωμα πριν με αφήσει...

gearboxer
11-05-14, 09:10
Γιατί να κατέβει το σασμάν; Μου ακούγεται σαν αντλία συμπλέκτη...

DiMiTrIs_
11-05-14, 12:33
δες τα υγρα φρενων σου....μαλλον εχει κατεβει η σταθμη και ο συμπλεκτης παιρνει πιο ψηλα στο δοχειο και μολις πεσει την ακουει πρωτα ο συμπλεκτης..λογικα αυτο ειναι...για κοιτα γεμισε το μεχρι το μαξ

swstos330Ci318is
11-05-14, 13:03
Ετσι οπως τα λες μου ακουγεται για αντλια συμπλεχτη και εμενα.

Dimzan
11-05-14, 16:37
το πεταλ τι αισθηση εχει? επανερχεται μεχρι πανω περα οτι ειναι μαλακος?

99% καπου χανει το συστημα σου και, οπως σου ειπαν απο πανω, τελειωσε το υγρο και πηγε να τρομπαρει αερα. Την εχω παθει ετσι σε αλλο αυτοκινητο με υδραυλικο συμπλεκτη. Συμπληρωσα dot4 και εκανα εξαερωση μονος μου και ολα μια χαρα.

Bassakos
12-05-14, 00:22
ή εχει τραβηξει αερα λογο χαμηλης σταθμης υγρων οπως ειπαν και τα παιδια (αφου βαλεις ξανα υγρα θελει εξαερωση)
ή χαλασε το τρομπακι στο πεταλ
ή χαλασε το τρομπακι στο σασμαν

δισκος δεν νομιζω, οποτε "μικρο" το κακο

tsalin
12-05-14, 09:03
το πεταλ τι αισθηση εχει? επανερχεται μεχρι πανω περα οτι ειναι μαλακος?

99% καπου χανει το συστημα σου και, οπως σου ειπαν απο πανω, τελειωσε το υγρο και πηγε να τρομπαρει αερα. Την εχω παθει ετσι σε αλλο αυτοκινητο με υδραυλικο συμπλέκτη. Συμπληρωσα dot4 και εκανα εξαερωση μονος μου και ολα μια χαρα.

Το πεντάλ επανέρχεται, αλλά είναι μαλακό. Έχω και εγώ την αίσθηση ότι είναι ζήτημα υγρών ή αντλίας. Όμως αν ήταν απλώς υγρά θα συνέβαινε ξαφνικά? δεν θα είχα κάποια συμπτώματα?? Οπότε θα το πάρω με την οδική και θα το στείλω σε μαστόρι..., θα τσεκάρω υγρά, θα προσθέσω με εξαέρωση και μετά βλέπουμε... :nixweiss::nixweiss:

rapid_fast
12-05-14, 09:08
Τι είναι η αντλία συμπλέκτη ρε παιδιά??

Dim77
12-05-14, 09:12
Εννοούν τα clutch cylinder?

tsalin
12-05-14, 09:40
Τι είναι η αντλία συμπλέκτη ρε παιδιά??

Rapid τα φώτα σου.... :nixweiss: :nixweiss: :nixweiss: / Λάθος thread...

tsalin
12-05-14, 09:42
Rapid τα φώτα σου...

rapid_fast
12-05-14, 10:04
Πρέπει να δείς αν μπαίνει κανονικά η ταχύτητα χωρίς να πατάς
συμπλέκτη..
Εμένα μου κάνει δίσκος...

Dimzan
12-05-14, 10:50
και δισκος να ειναι η ταχυτητα παντα μπορει να μπει καρφωτη. Απλα δεν μπορει να απομονωσει αν πχ εχει σπασει κανα χτενι.


υγρα φιλε μου και να προσθεσεις, δε θα καταφερεις τιποτα αμα δεν κανεις εξαερωση.

tsalin
12-05-14, 10:55
Λοιπόν, μιας και έχω χρόνο περιμένοντας την οδική... οι
ταχύτητες παίζουν με κινητήρα σβηστό και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία...

rapid_fast
12-05-14, 11:06
Για δίσκος μου κάνει..
Εχει αλλάξει η συμπεριφορά του συμπλέκτη με το αμάξι σβηστό??

Dimzan
12-05-14, 11:18
συνηθως, οταν ειναι δισκος φθαρμενος/τελειωμενος μας προειδοποιει απο πριν. δηλαδη δεν απομονωνει σωστα και μπορει να καρφωσει η ταχυτητα στην αλλαγη, ή πατιναρει αρκετα ακομα κι αν δεν τον παταμε. Και συνηθως σκληραινει το πεταλ, δεν μαλακωνει.

tsalin
12-05-14, 11:25
Η συμπεριφορά του συμπλεκτη είναι ίδια με κινητήρα σβηστο. Ενώ όταν έβαλα να φυγω την Παρασκευή ηταν μαλακός στα 3/4 τώρα ειναι εντελώς μαλα
κος αν και εχει επαναφορά./

rapid_fast
12-05-14, 12:01
συνηθως, οταν ειναι δισκος φθαρμενος/τελειωμενος μας προειδοποιει απο πριν. δηλαδη δεν απομονωνει σωστα και μπορει να καρφωσει η ταχυτητα στην αλλαγη, ή πατιναρει αρκετα ακομα κι αν δεν τον παταμε. Και συνηθως σκληραινει το πεταλ, δεν μαλακωνει.

Φυσικά και δεν μπορώ να διαφωνήσω στην ολόσωστή περιγραφή σου..
Απλά νομίζω οτι πλέον, ο συμπλέκτης έχει πάψει να απομονώνει δίσκο και πλατώ, οπότε
είναι μαλακός σαν αποτέλεσμα του μηδενικού έργου που παρέχει...

Bassakos
12-05-14, 12:15
σωστο και αυτο!
εαν εχει σπασει καποιο/καποια χτενια πχ....δεν απομονωνει
και ειναι ποιο μαλακο το πεταλ μιας και δεν βρισκει την ιδια αντισταση

DiMiTrIs_
12-05-14, 13:11
τα υγρα φρενων τα κοιταξες?

tsalin
12-05-14, 14:58
Καταρχήν ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις...

Όπως είπα η όλη φάση έγινε εντελώς ξαφνικά χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση, οπότε και εμένα μου έκανε δύσκολο να είναι δίσκος. Επίσης υγρά φρένων είχε (δυστυχώς...)

Τελικά το αυτοκίνητο μεταφέρθηκε με οδική στο μαστόρι που το παρακολουθεί το οποίο απεφάνθη "τρομπάκι πεντάλ και τρομπάκι σασμάν". Τώρα, μου έχει πει ένα κόστος της τάξης των 170€ με εργασία, προφανώς με ιμιτασιόν ανταλλακτικά. Οπότε έχει κανείς ιδέα για το κόστος?

rapid_fast
12-05-14, 15:30
Σίγουρα έβγαινε κίτ επισκευής με 14 ευρώ για κάθε κυλινδράκι..
Νομίζω απο την ΑΤΕ..
Ψάξτο λίγο...

DiMiTrIs_
12-05-14, 15:47
και τα 2 να χαλασαν μαζι απιθανο......
και να χαλασε ενα απο τα δυο και να μην χα8ηκαν και καθολου υγρα???τεσπα...

Dimzan
12-05-14, 18:18
και τα 2 να χαλασαν μαζι απιθανο......
και να χαλασε ενα απο τα δυο και να μην χα8ηκαν και καθολου υγρα???τεσπα...

συμφωνω κι εγω μ αυτη την αποψη.

δε μπορει να μην εχασε υγρα. κατι δε μ αρεσει στην ολη ιστορια

KAZA
12-05-14, 19:28
συνηθως, οταν ειναι δισκος φθαρμενος/τελειωμενος μας προειδοποιει απο πριν. δηλαδη δεν απομονωνει σωστα και μπορει να καρφωσει η ταχυτητα στην αλλαγη, ή πατιναρει αρκετα ακομα κι αν δεν τον παταμε. Και συνηθως σκληραινει το πεταλ, δεν μαλακωνει.

Στο 2ο αμάξι αντιμετωπίζω το ίδιο όπως τα λες....
Η 1η μπαίνει με ζόρι , οταν αλλάζω 2ρα ακούγεται ενα γκρουπ σαν να μπαίνει
καρφωτή και πολλές φορές το ίδιο και η 3.....
Τελευταία φορά που άλλαξα δισκο πλατό ήταν πρίν 8 χρόνια και έχει κάνει
80000 χλ. μήπως ήρθε η ώρα ....;
Ο μηχανικός λέει ντιζες κιβωτίου τον εμπιστεύομαι ....αλλά....
Τι λέτε...;
Υ.Γ. Sorry που χαλασα το θέμα λίγο αλλά δεν βρίσκω άκρη...αλλάξαμε βαλβολινες και τίποτα
θα το παω πάλι την Παρασκευή...το αμάξι είναι VW Polo 6N2

MZ3
12-05-14, 20:42
δεν ξερει πιο απο τα δυο εχει χαλασει γιαυτο σου λεει αλλαξετα και τα δυο

ενα o ring σε πιστονακι μεσα ειναι χαλασμενο σε ενα απο τα δυο κυλινδρακια
(μπορει και η απολεια να ειναι απο μουργα και να θελει καθαρισμα και να μην χρειαζεται καν αλαγη αλλα τεσπα)

ακριβα τα 170 για το λαστιχακι

τουλαχιστον πες του να στα δωσει στο χερι και τα δυο να τα πας πουθενα αλου να στα φτιαξουναι και τα ξαναπας πισω ετοιμα

tsalin
13-05-14, 08:36
ΟΚ συμφωνώ ότι μάλλον δεν έχουν πάρει και τα δύο. Είναι κάτι που το σκέφτηκα όταν έγινε η "διάγνωση", όπως επίσης είμαι σίγουρος ότι γίνεται λόγω άγνοιας του ποιό από τα δύο φταίει. Τώρα γιατί το πήγα εκεί, είναι μια μεγάλη ιστορία... αν και για γενικό συνεργείο είναι τσεκαρισμένα αξιόπιστος.

Τώρα με ένα πρόχειρο search σε site τύπου MrAuto είδα ότι το κόστος των ανταλλακτικών είναι περίπου εκεί που μου είπε. Τα 170, τα υπολογίζει με (70E και 50E τα ανταλλακτικά 10Ε τα υγρά και 40Ε η εργασία). Εννοείται ότι θα πάρω τα παλιά πίσω, οπότε δεν μπορεί απλά να τα επισκευάσει.

Βέβαια στην περίπτωση που το παίρνεις εσύ ξέρεις τι δίνεις και τι παίρνεις (ATE σε τιμή παρόμοια με αυτή που θα βάλει αυτός). Όμως το πρόβλημα είναι ότι το αυτοκίνητο είναι μέσα και δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου...

Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις!!