PDA

Επιστροφή στο Forum : Εγκατάσταση: MFactory LSD Unit σε Ε46


paris320ci
01-07-14, 12:49
Εγκατάσταση MFactory LSD στο Ε46, 3.38 Final Drive ratio / 188K Differential Case

Υπόψη τα Ε46 4-κύλινδρα έρχονται με το 168Κ case που δεν είναι συμβατό με το συγκεκριμένο LSD

Χαρακτηριστικά:
Click here (http://www.teammfactory.com/company-profile)

Επικοινωνία - άψογη, μου έλυσαν όλες τις απορίες (e-mail / whatsapp). ηρθε με EMS και πλήρωσα ¤45 φόρο (ευτυχώς το είχανε δηλώσει $300)

Καλό πακετάρισμα.
http://www.argyrides.eu/lsd/1.jpg

Τυλιγμένο σε νάιλον με λάδι (για προστασία απο σκουρια φαντάζομαι)

Το μπλοκέ κατασκευαστικά δεν φαίνεται να έχει οποιαδήποτε ατέλεια, με πολύ καλό τέλειωμα. Είναι και αρκετά πιο βαρύ από το εργοστασιακο.

¶νοιγμα
http://www.argyrides.eu/lsd/1.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/2.jpg

paris320ci
01-07-14, 12:49
http://www.argyrides.eu/lsd/3.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/4.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/5.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/6.jpg

paris320ci
01-07-14, 12:50
http://www.argyrides.eu/lsd/7.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/8.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/9.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/10.jpg

paris320ci
01-07-14, 12:51
http://www.argyrides.eu/lsd/11.jpg

Όπως με κάθε εγκατάσταση τέτοιας φύσης, φρόντησα και αγόρασα τα απαραίτητα

Halfshaft oil-seals, gasket maker silicone, new bolts, Motul differential oil (1200ml).

http://www.argyrides.eu/lsd/12.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/13.jpg

http://www.argyrides.eu/lsd/16.jpg

paris320ci
01-07-14, 12:52
http://www.argyrides.eu/lsd/17.jpg

Για το Ε46 δεν δίνουν αριθμό ανταλλακτηκού για τις βίδες της στεφάνης στη φλάντζα του μπλοκέ, γιαυτό χρησιμοποίησα τους αριθμούς από Ε36 / 328 / 1999

Μερικές φωτογραφίες από τη εγκατάσταση
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1981.JPG

Διαρροή φυσικά...
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1982.JPG

Αποσύνδεση από το αυτοκίνητο
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1992.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:52
¶ξονας
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1993.JPG

Εξω!
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1994.JPG

Input flange with pinion nut - δεν τα πειράζουμε αυτα!
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1995.JPG

Αφαίρεση 2 φλαντζών ημιαξόνων, σημειώνουμε από πια πλευρά βγαίνει το κάθε τι, για να μπεί στον ακριβώς ίδιο τόπο
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1997.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:53
Αφαίρεση oil seal
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF1998.JPG

Αφαίρεση bearing races, κάλυμα διαφορικού (8 βίδες) (7 για 168K)

Στο τραπέζι
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2000.JPG

Output flanges with races and locking springs/shims and bearings
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2001.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2023.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:53
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2026.JPG

Μέσα στο 3.38 188K unit:
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2004.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2031.JPG

Στεφάνη:
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2007.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:54
Πλάι πλάι τα 2 διαφορικά MFactory & OEM
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2008.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2009.JPG

Πριν το καθαρισμό
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2011.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2013.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:55
Ακριβώς ίδιες διαστάσεις
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2015.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2016.JPG

Συναρμολόγηση:
Crown wheel to LS unit
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2032.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2035.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:55
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2036.JPG

Loctite
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2037.JPG

Σφύξιμο στα 110Nm, star pattern
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2038.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2039.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:56
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2040.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2041.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2043.JPG

Ρουλεμά πίσω στη θέση τους
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2044.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:56
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2045.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2046.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2047.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2049.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:57
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2055.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2050.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2051.JPG

http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2053.JPG

paris320ci
01-07-14, 12:57
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2054.JPG

Καθάρισμα τρύπας εξαερισμό, gasket maker, και ένωση των 2 μερών
http://www.argyrides.eu/lsd/DSCF2057.JPG

Μετά από ένα τρίωρο διάλειμα, γέμισμα με λάδι, επανατοποθέτηση στο αυτοκίνητο και test drive! Δεν υπάρχουν παράξενοι θόρυβοι, ούτε σφύριγμα ΤΕΛΕΙΟ.

Βγάλαμε το αυτοκίνητο για μια βόλτα, και η διαφορά είναι απίστευτη. Η κατανομή ροπής είναι πολύ διαφορετική και σου δίνει μια αίσθηση κρατήματος και σταθερότητας στις στροφές που δεν υπήρχε πριν. το ASC δεν παρενέβη καθόλου. Σε γενικές γραμμές, ενθουσιάστηκα!

Fanatic
01-07-14, 17:20
Super!!

Θελει στρωσιμο;;

zaharias
01-07-14, 18:16
Μπραβο κουκλε..!! Καλοριζικο!! Ευχαριστουμε και για το ωραιο θρεντ με τις φωτο!
Καλες παντες!!!
Μεγαλη διαφορα στο περπατημα!!

BMW Power
01-07-14, 19:16
Καλοκόλιαστο εύχομαι. 2,0 ή 2,2 μοτέρ/μηχανικά έχεις?

paris320ci
01-07-14, 20:45
Μπραβο κουκλε..!! Καλοριζικο!! Ευχαριστουμε και για το ωραιο θρεντ με τις φωτο!
Καλες παντες!!!
Μεγαλη διαφορα στο περπατημα!!

ΝΑΙ!! Απίστευτη διαφορά

Super!!

Θελει στρωσιμο;;

Ουπς!!! Δεν το σκέφτηκα

Καλοκόλιαστο εύχομαι. 2,0 ή 2,2 μοτέρ/μηχανικά έχεις?

2,2 με το ESS TS2 supercharger. Από τι κατάλαβα το 2.0 έρχεται με το μικρότερο διαφορικο 168Κ που είναι ασυμβατο

BMW Power
01-07-14, 20:50
Πολύ ωραίος, μπράβο και ευχαριστούμε για τις λεπτομερείς φωτογραφίες!!!

Δεν θέλει καθόλου στρώσιμο, μόνο που θα βγάλεις κάλο στο δείκτη απενεργοποιώντας κάθε φορά που βάζεις μπρός το DSC!!! χαχα

LefterisK
01-07-14, 23:42
ευχαριστουμε πολυ για τις φωτο κ τις λεπτομερειες!
καλη διασκεδαση, που πλεον ειναι δεδομενη!
:ylsuper:

P.kwstas E36
02-07-14, 09:16
Καλοριζικο και με το πλάι..χεχε
πολυ ωραιο και χρησιμο Thread μπραβο για την λεπτομερη αναληση:+1:

Straight six
02-07-14, 09:43
καλοκουρδιστο φιλε με κυβικατη κομπρεσοροπη.:nod:

το κολινγκ εστι φιλοσοφειν.

paris320ci
03-07-14, 23:46
39460

Yeeeeesssssss

paris320ci
20-08-14, 09:03
I NEED HP!!!!

Τί λέμε για ένα project M54B22 low compression built + 13-14PSI? (low comp pistons, m54b30 crankshaft, etc) ?

InsaneDriver
20-08-14, 14:58
Μπάξε πράμα!!!

Εγώ προτείνω να το κάνεις με stroker 2.6 (στρόφαλο, μπιέλες, πιστόνια).
Με αυτό μόνο θα φτάσεις σχεδόν 300 άλογα...
Ψάξε τι σωθικά θες και από ποιο μοντέλο και στείλε παραγγελία pelicanparts...

paris320ci
20-08-14, 17:10
Ναι αυτή ειναι η σκέψη, + 13-14PSI με custom tune από ESS, γίνεται μια χαρά απότι μου είπανε, αλλά θα προμηθεύσουνε εκείνοι τα πιστόνια, εγώ τα υπόλοιπα ;)