PDA

Επιστροφή στο Forum : msd 6al ανάφλεξη σε Μ10


yiannis2002
24-08-14, 10:57
Την παλιά εποχή, τότε που πληρώναμε σε δραχμές τα παντελόνια ήταν καμπάνες και τα σουξέ τα τραγουδούσε ο Πασχάλης , στα περισσότερα αυτοκίνητα η ανάφλεξη ήταν με πλατίνες. Ωραίο πράγμα οι πλατίνες, ποτέ δεν μένεις στο δρόμο και αν μείνεις τις βγάζεις, τις τρίβεις μ ενα γυαλόχαρτο τις ξαναβαζεις, ρυθμίζεις διάκενο με το μάτι και ξαναξεκινάς. Άντε στο τσακίρ κέφι όταν χάλαγε ο συμπυκνωτής , έκανε διακοπές το εργαλείο , αλλά και εκει ξεκούμπωνες φισάκι ξεβίδωνες βίδωνες κούμπωνες φισάκι, έφευγες. Μετά βγήκαν τα Ε21 με ηλεκτρονική ανάφλεξη, σκεπτόταν την αναβάθμιση ο πτωχός πλην τίμιος και ελαφρώς βαρυπόδαρος ιδιοκτήτης -02 , σου λέει, δεν θα πάρει και κανα άλογο??? και πήγαινε στον μάστορα.
Φιλος αδύνατο γιατι το ενα εχει δεξί γρανάζι το άλλο αριστερό, αλλά ασε να το κοιτάξω και κάτι θα κάνω. Το κάτι θα κανω ισοδυναμούσε με την τράμπα στα γρανάζια.
Γρανάζι? ποιό γρανάζι???? το γρανάζι του ντιστριμπιτερ δινει κίνηση στον άξονα του και παίρνει κίνηση από το γραναζι στο τελείωμα του εκκεντροφόρου, απλά πράγματα.
Οταν ο αξονας όμως είναι φτιαγμένος από τον συμπέθερο της Μέρκελ για να δουλεύει αριστερόστροφα, αριστερόστροφα κατεβάζει και τα λάδια κάτω, οταν βαλεις δεξί γρανάζι , ο άξονας ανεβάζει τα λάδια επάνω και τα πετάει έξω από ντιστριμπιτέρ, δηλαδή με μαθηματική ακρίβεια πάνω από την εξαγωγή. Οπότε το αποτέλεσμα είναι ναι μεν να εχεις ηλεκτρονική αλλά τότε ήταν της μόδας και οι φλορέτες και τα sachs , και μυρίζαν χαρακτηριστικά, όπως όλα τα δίχρονα....οπότε ήσουν και μες στην μόδα με μια εσάνς διχρονίλας

Πως λύνεται το πρόβλημα? Η τεχνολογία προχώρησε και είτε παιδευεσαι και λύνεις δενεις ντιστριμπιτερ για να βάλεις το πηνίο - μάτι της ηλεκτρονικής από το αριστερό στο δεξί, που θέλει ενα κάρο πατέντες και μάστορα που να κατέχει, είτε βάζεις κάποια ηλεκτρονική αντί της πλατίνας, όπως πχ η lumenition η pertronix ή η powersparks.

Οπότε ξαφνικά και ρευματα εχεις και λάδια δεν καίγονται και οταν περνάς τις 7000 δεν ακούς εναν ήχο σαν τενεκέ που σκίζεται.

Αν θες όμως ενα βήμα παραπάνω πας στην απόλυτη αναβάθμιση που λέγεται msd 6al είτε την απλή είτε την programmable που ρυθμίζεις αβάνς και κόφτη εξωτερικά.
Η msd6al συνδιάζεται ευκολα ειτε με τις πλατίνες (αλλά εκει το αποτέλεσμα ειναι μικρή βελτίωση) είτε με κάποια aftermarket ηλέκτρονική που η βελτίωση είναι θεαματική.

Η τοποθέτηση είναι εύκολη μιας και έχει λεπτομερείς οδηγίες στο κουτί, και εχει την δυνατότητα να βάλεις τον κόφτη στις στροφές που θέλεις. Προσωρινά την έχω συνδιάσει με την λύση φριτέζα που περιέγραψα πιο πάνω με ντιστριμπιτερ απο Ε21 μιας και έκαψα την lumenition από την πολύ την.... βιασύνη. Το αυτοκίνητο άλλαξε συμπεριφορά σε όλη την κλίμακα των στροφών , βεβαια υπάρχει και ενα κακό το οποίο δεν είχα προβλέψει.
Δεν δουλευει το στροφόμετρο, αλλά διορθώνεται μιας και υπάρχει ειδικός αντάπτορας.
Θα επανέλθω μόλις εχω στα χέρια μου τον αντάπτορα και την καινούργια ηλεκτρονική, και θα κάνω και δυναμομέτρηση ώστε να συγκρίνουμε την βελτίωση.

DiMiTrIs_
24-08-14, 13:25
ειναι ωραιο που υπαρχουν ανθρωποι που δεν παρατανε τα μ10!

paganis
24-08-14, 21:38
μπραβο για το μερακι σου! κανε ανοιξε μας τα ματια...γιατι οταν ξεμπερδεψω λιγο με τα αεροψυχτα...εχω ενα ε21 για συμμαζεμα και ανεβασμα.

yiannis2002
25-08-14, 08:15
Στα Ε21 τα πράγματα είναι πιο εύκολα, μιας και έχουν ηλεκτρονική ανάφλεξη από το εργοστάσιο. Εκεί που δυσκολεύει το θέμα είναι όταν πάς σε Ε21 να τοποθετήσεις διπλά καρμπυρατέρ. Τα μοτερ ειναι ίδια με τα Μ10 που φοράνε τα -02 πλην μικροδιαφορών, και φυσικά με διαφορετικά ρεύματα. Τα ντιστριμπιτέρ, μια διαβολική εφευρεση που το έφτιαξε ετσι κάποιος κακός μάστορας που σίγουρα καίγεται σε κάποιο καζάνι της κόλασης, μεταβάλει το αβάνς αναλογα το φορτίο, όπως το αντιλαμβάνεται μέσω της υποπίεσης. Άλλες μοίρες όμως δίνει το ντιστριμπιτερ του -02 άλλες του Ε21. Πιο κοντά στο ιδανικό για τα καρμπυρατερ είναι αυτό του -02 το οποίο όμως είναι δεξιόστροφο, δείτε και στο πρώτο πόστ, τι γίνεται .Στα ti το ντιστριμπιτερ δεν είχε φούσκα οπότε εγραφε στα παπάκια του την υποπίεση και εδινε τις μοίρες που έπρεπε και τελείωνε το πανηγύρι. Στα απλά καταργείς την φούσκα σκαλίζεις λίγο τα αντίβαρα κλείνεις την τρύπα της φούσκας και είσαι έτοιμος. Στα Ε21 όμως???????
Εδω τα πράγματα δυσκολεύουν , γιατι τα ντιστριμπιτερ δίνουν ενα τρελό αβανς μετα τις 3300 με αποτέλεσμα αναλόγως το φτιάξιμο, είτε να ψοφάει είτε να κλωτσάει σαν ερεθισμένο γαιδούρι. Ποτέ όμως δεν πρόκειται να δουλέψει σωστά. Η λύση είναι μία, απευθυνόμαστε στην αρχαιολογική υπηρεσία της περιοχής μας, βρίσκουμε ενα ντιστριμπιτερ με δεξί γρανάζι και εναν εκκεντροφόρο ειτε απλο είτε schrick κλπ για μοτερ πριν το 81 , δεξιόστροφο, και ως δια μαγείας το πρόβλημα λύνεται. Λύνεται...όλα σχετικά είναι , ας θεωρήσουμε πως λύνεται αν τα καρμπυρατερ ειναι σωστά σεταρισμένα και ρυθμισμένα, και αν θεωρήσουμε πως ο μαστορας ξέρει να ρυθμίσει αβάνς και να χρονίσει το μοτέρ σωστά.

paganis
25-08-14, 08:34
το δικο μου ειναι του 83 , 1.8 injection. θελω να του βαλω κομπρεσσορα και με εναν παραλληλο να ελενξω τουλαχιστον τα μειγματα. Τωρα για αβανς και τετοια...εδω θελουμε βοηθεια.

yiannis2002
25-08-14, 08:51
Megasquirt efi, η μοναδική λύση.
Με τον πρωτόγονο ψεκασμό που έχει δεν θα μπορέσεις να κάνεις πολλά πράγματα. Καλύτερα να τα καταργήσεις όλα αυτα και να βάλεις efi με 4 πολλαπλασιαστές και να κάνεις την δουλειά σου

rapid_fast
25-08-14, 09:14
Πάρα πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι επίπτωση έχει το σύστημα της ανάφλεξης
στην απόδοση του κινητήρα...

yiannis2002
25-08-14, 13:30
Τουλάχιστον σε αίσθηση η διαφορά είναι πολύ μεγάλη
μενει να ολοκληρωθεί για να την επιβεβαιώσουν και οι αριθμοί

rapid_fast
25-08-14, 15:11
Τουλάχιστον σε αίσθηση η διαφορά είναι πολύ μεγάλη
μενει να ολοκληρωθεί για να την επιβεβαιώσουν και οι αριθμοί

Μα φυσικά, έχεις ένα σύστημα που παρέχει δυνατότερο ρεύμα προς τα μπουζί,
άρα έχεις καλύτερη σπίθα στα μπουζι..
Το θεμα είναι να δούμε εάν αυτό είναι απο μόνο του τόσο σημαντικό ώστε να ξεπεραστεί
η αρχική ιπποδύναμη που είχε δώσει το εργοστάσιο.. :+1:

yiannis2002
25-08-14, 15:16
Αυτό είναι ενα θέμα, αλλά εγω έχω ήδη υπερδιπλασιάσει την εργοστασιακή ιπποδύναμη , με διαφορετική συμπίεση , ροική, τροφοδοσία, εξαγωγή κλπ, οπότε με ενδιαφέρει να δώ πόσο ακόμα μπορεί να επηρεάσει αυτός ο παράγοντας.
Φυσικά δεν είχα αφήσει τα εργοστασιακά ρεύματα, είχα κάνει αναβάθμιση εποχής, με πλατίνα heavy duty ντιστριμπιτέρ φυγοκεντρικό tii , άλλα μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή. Εκεί που βλέπω σίγουρη αλλαγή είναι στο στροφάρισμα που πρίν εφτανε 7800 με το ζόρι μετα την 3η ταχύτητα και τώρα φτάνει κόφτη στις 8000 για πλάκα μέχρι και την 4η σιγουρα. Στροφόμετρο βέβαια δεν έχω αλλά ας ειναι καλά ο κόφτης της msd

rapid_fast
25-08-14, 16:57
Αυτό είναι ενα θέμα, αλλά εγω έχω ήδη υπερδιπλασιάσει την εργοστασιακή ιπποδύναμη , με διαφορετική συμπίεση , ροική, τροφοδοσία, εξαγωγή κλπ, οπότε με ενδιαφέρει να δώ πόσο ακόμα μπορεί να επηρεάσει αυτός ο παράγοντας.
Φυσικά δεν είχα αφήσει τα εργοστασιακά ρεύματα, είχα κάνει αναβάθμιση εποχής, με πλατίνα heavy duty ντιστριμπιτέρ φυγοκεντρικό tii , άλλα μπουζοκαλώδια και πολλαπλασιαστή. Εκεί που βλέπω σίγουρη αλλαγή είναι στο στροφάρισμα που πρίν εφτανε 7800 με το ζόρι μετα την 3η ταχύτητα και τώρα φτάνει κόφτη στις 8000 για πλάκα μέχρι και την 4η σιγουρα. Στροφόμετρο βέβαια δεν έχω αλλά ας ειναι καλά ο κόφτης της msd
Είχα δεί ένα μηχανολογικό ντοκιμαντέρ παλιά στην Αγγλία για ένα φόρντ 125 αλόγων, που είχε
μείνει μόνο με 95 άλογα, και είχε επανέλθει στα 122 μόνο απο αλλαγή ανάφλεξης..
Αλλά αυτό ήταν με τα μαμά εξαρτήματα, καθαρά απο την κόπωση των υλικών..
Βέβαια στην περίπτωση του φόρντ η επαναφορά στην εργοστασιακή ιπποδύναμη είχε σαν αποτέλεσμα μια σπασμένη μπιέλα απο κόπωση...:icon_kidr

yiannis2002
25-08-14, 17:21
αυτά τα σπασίματα , και τα τρυπήματα στα πιστόνια τα φοβάμαι
για εμένα η απόλυτη λύση ειναι distributorless ignition με 4 πολλάπλασιαστές, αλλά ξεφεύγει πολύ από πλευράς κόστους, θα ήταν το ιδανικό, ειδικά αν συνδιαζόταν και με ενα τετραπετάλουδο ψεκασμό <3

yiannis2002
25-08-14, 17:41
Ας πούμε όμως και τις προδιαγραφές του κινητήρα για να έχουμε μια συνολική εικόνα για τι πράγμα μιλάμε

Αντιπαραβολή του νορμάλ με το "πειραματόζωο"
Νορμαλ
1573 cc 8,6/1 συμπίεση
τροφοδοσία από ένα μονό solex 38pdsi
εκκεντροφόρος 268 μοίρες
μέγιστη ισχύς 86 άλογα στις 5800σαλ

"πειραματόζωο"
1573 cc 11,1/1 συμπίεση
τροφοδοσία από 2 διπλά weber 45 dcoe
εκκεντροφόρο 316 μοίρες από 20 ράμπα με 11,9 βύθισμα
βαλβίδες 44/39
ιπποδύναμη 184 άλογα/7230

rapid_fast
25-08-14, 18:55
Ας πούμε όμως και τις προδιαγραφές του κινητήρα για να έχουμε μια συνολική εικόνα για τι πράγμα μιλάμε

Αντιπαραβολή του νορμάλ με το "πειραματόζωο"
Νορμαλ
1573 cc 8,6/1 συμπίεση
τροφοδοσία από ένα μονό solex 38pdsi
εκκεντροφόρος 268 μοίρες
μέγιστη ισχύς 86 άλογα στις 5800σαλ

"πειραματόζωο"
1573 cc 11,1/1 συμπίεση
τροφοδοσία από 2 διπλά weber 45 dcoe
εκκεντροφόρο 316 μοίρες από 20 ράμπα με 11,9 βύθισμα
βαλβίδες 44/39
ιπποδύναμη 184 άλογα/7230
Απορώ πώς κρατάς ρελαντί και σε ποιές στροφές.. ;)

yiannis2002
25-08-14, 19:02
1300 στροφές το πιο χαμηλό, αλλά πνίγεται μόλις ξεκινάει, το ιδανικό είναι 1500

yiannis2002
26-08-14, 11:39
Το δεξιόστροφο ντιστριμπιτερ με την "ηλεκτρονική ανάφλεξη" της powersparks

Ουσιαστικά λειτουργεί σαν μάτι για την msd
το διάκενο ρυθμίζεται κανονικά με φίλερ όπως ρυθμίζονται οι πλατινες, και αν καεί, που όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι, το βγάζεις βάζεις τις πλατίνες και τον συμπυκνωτή και συνεχίζεις

rapid_fast
26-08-14, 20:12
Με πήγες 40 χρόνια πίσω..
Συγκίνηση...

Dimzan
26-08-14, 22:30
ξεκινησα να δαιβαζω τοθεμα και λεω , σιγα, Μ10 με καρμπς, ποιος ασχολειται το 2014 με καρμπυρατερ..


τωρα που βλεπω 180 αλογακια απο 1600 κυβικα ονειρευομαι βολταδικο γυμνο e30 1600αρι με στροφαρισμα και ηχο honda...

το καλο με τον Μ10 ειναι οτι ειναι πανφθηνος αμα σου παθει κατι.

ωραια πειραματα

καλη συνεχεια.

yiannis2002
27-08-14, 08:06
δεν είναι και τόσο φτηνός δυστυχώς, γιατι τα ανταλλακτικά έχουν αρχίσει να σπανίζουν, :(
οι ανακυκλώσεις εξαφάνισαν τα άπειρα 1600άρια Μ10 που υπήρχαν στην Ελλάδα.

Και πάμε στο θέμα στροφάρισμα
Ας υποθέσουμε ότι έχουμε ότι απαιτείται από εκκεντροφόρο, ελατήρια βαλβίδων,
πιστόνια στρόφαλο κλπ με τα σωστά ελαφρώματα, βολάν κλπ, ρεύματα , καρμπυρατέρ
τί άλλο λείπει για να μην πάθουμε ότι έπαθα πέρυσι εγώ στη βάρκιζα, οπου ξαφνικά ψάχναμε να βρούμε αν έπεσε μετεωρίτης ή αν το μαγνητικό πεδίο του σημείου καθήλωσε την βελόνα της πίεσης λαδιου στο 1???

-Πιστόνια σφυρήλατα , για να περάσουμε το κομβικό 11/1 στη συμπίεση
Δεν υπάρχει στην αγορά 84άρι πιστόνι σφυρήλατο για Μ10 ούτε για δείγμα, μόνο παραγγελία με το ανάλογο κόστος
-Κοκοράκια , όχι από αυτά που τα κάνεις με μακαρόνι, αλλά από τ άλλα τα ανθεκτικά και ρυθμιζόμενα, που κοστίζουν κάπου στα 1200 ευρώ με μεταφορικά.

Οι Γερμανοί την δεκαετία του 1970 είχαν φτάσει τα 8βάλβιδα 1600άρια με όλα τα παραπάνω στο ταβάνι των 200 αλόγων. Σε αγώνες αντοχής έτρεχαν με 180 άλογα. Οι Ελληνες μηχανικοί από την άλλη, αν τους πεις ότι ο κινητήρας αυτός μπορεί να βγάλει πάνω από 120 άλογα θα γελάνε, εξού και η αντίδραση μηχανικών και πελατών αυτών, "είναι σίγουρα 1600"???.
Μικρές μικρές λεπτομέρεις οδηγούν στο συνολικό αποτέλεσμα

Υπόψιν πως το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά

DiMiTrIs_
27-08-14, 10:21
αυτη η ανακυκλωση εχει εξαφανισει πολλα ε30 και λογο ηλικιας και λογο κυβισμου

petroscf
27-08-14, 12:39
....ΘΕΛΩΩΩΩΩΩ ΚΙ ΕΓΩΩΩΩΩ!!!!!

Γιάννη πάντως τα πρώτα Ε21 είχαν πλατίνες, νομίζω τα μοντέλα μετά το facelift του '79 εφοδιάζονταν με ηλεκτρονικές.
Το δικό μου (1977) πλατίνες φοράει.

TSAF
27-08-14, 13:29
μπραβο για το μερακι σου! κανε ανοιξε μας τα ματια...γιατι οταν ξεμπερδεψω λιγο με τα αεροψυχτα...εχω ενα ε21 για συμμαζεμα και ανεβασμα.

στα αεροψυκτα βγαινει κομπλε κιτ MSD
http://www.msdignition.com/Products/Distributors/VW/8485_-_VW_Billet_Distributor.aspx

αλλα μονο για type I μοτερ, χεχεχεχε

yiannis2002
27-08-14, 13:31
Ισχύει αυτό που λες, αλλά είχαν ανάποδη φορά στο γρανάζι από τα -02, που σημαίνει πως μπορείς να το αναβαθμίσεις πανεύκολα παίρνοντας ενα ντιστριμπιτερ με ηλεκτρονική από μεταγενέστερο μοντέλο

petroscf
27-08-14, 13:52
Ισχύει αυτό που λες, αλλά είχαν ανάποδη φορά στο γρανάζι από τα -02, που σημαίνει πως μπορείς να το αναβαθμίσεις πανεύκολα παίρνοντας ενα ντιστριμπιτερ με ηλεκτρονική από μεταγενέστερο μοντέλο

Αν βρώ μια θα τη βάλω.
Αλλά, τι γίνεται αν χαλάσει? Ανταλλακτικά υπάρχουν?

Εντωμεταξύ είχα κάποτε διαβάσει ότι υπάρχει δυνατότητα να έχει κάποιος ΚΑΙ ΤΙΣ πλατίνες παράλληλα, να δουλεύει με ηλεκτρονική για καλύτερη απόδοση, και με ένα απλό διακοπτάκι να γυρίζει το σύστημα σε πλατίνες αν κάποια στιγμή "μείνει" η ηλεκτρονική - που δεν προειδοποιεί από ό,τι ξέρω, ενώ, όπως ανέφερες και πιο πάνω, οι πλατίνες, και με τα ψωμιά τους φαγωμένα, μπορούν να ξαναλειτουργήσουν

petroscf
27-08-14, 13:55
Κάποια στιγμή ο Mike21 μου είχε μιλήσει για ένα σύστημα το οποίο είχε βαλει σε ένα αυτοκίνητό του με πλατίνες, και το οποίο, δεν είχα καλοκαταλάβει τι ακριβώς έκανε, το έκανε να δουλεύει σαν να έχει ηλεκτρονική, χωρίς να είναι ακριβώς ηλεκτρον. ανάφλεξη το ίδιο...
Δεν ξέρω, τα γράφω κάπως μπερδεμένα εδώ μάλλον, Μιχάλη αν μας διαβάζεις δώσε μας τα φώτα σου σχετικά με το σύστημα...Μήπως μιλούσες τελικώς για το ίδιο msd etc που λέει εδώ ο Γιάννης?

yiannis2002
27-08-14, 14:10
Πέτρο αυτό ειναι το σύστημα στην φώτο που λειτουργεί σαν ηλεκτρονική αντί της πλατίνας

yiannis2002
27-08-14, 14:11
Αν βρώ μια θα τη βάλω.
Αλλά, τι γίνεται αν χαλάσει? Ανταλλακτικά υπάρχουν?



από αυτές έχουν τα παλιατζίδικα , ειτε από Ε21 ειτε Ε30 ειτε Ε28

Dimzan
27-08-14, 16:19
χρησιμοποιεις για καθημερινο τετοιο αμαξι?? με τις βενζινες πως την παλευεις? πρεπει να καιει τον αμπακο

yiannis2002
27-08-14, 16:24
χρησιμοποιεις για καθημερινο τετοιο αμαξι?? με τις βενζινες πως την παλευεις? πρεπει να καιει τον αμπακο

Κάθε μέρα όλη μέρα, καίει τα κέρατα του και μόνο 100άρα, αλλά τα λάθη τα πάθη και οι παραγγελιές πλερώνονται :wub:

mike21
27-08-14, 23:11
Εγώ είχα βάλει σε ένα φορτηγάκι που έχω ένα κίτ της velleman το οποίο έμπαινε παράλληλα με το απλό ντιστριμπιτέρ και λειτουργούσε σαν ηλεκτρονική, μόνο έβγαζες εκτός το πυκνωτή γιατί είχε ενσωματωμένο πυκνωτή στο κύκλωμα, το κόστος του ήταν 20 ευρώ αλλά την πλακέτα την συναρμολογείς μόνος, τώρα έχω βάλει ένα ντιστριμπιτέρ από ε21,έβγαλα το γρανάζι, το έλυσα, κόντυνα τον άξονα, διαμόρφωσα το κάτω μέρος για να ταιριάζει σε κινητήρα Nissan(σαν πλακέ κατσαβίδι είναι, έκκεντρο) σύνδεσα ηλεκτρονική, βρήκα τους χρόνους και δουλεύει άψογα, όλο αυτό το έκανα γιατί καίει υγραέριο το κλουβάκι και με τις πλατίνες είχα πρόβλημα με το υγραέριο.
Πέτρο το κίτ κάπου το έχω εάν θές κάποια στιγμή να βρεθούμε να το βάλουμε στο δικό σου.
Το κιτάκι είναι αυτό εδώ https://www.velleman.eu/downloads/0/illustrated/illustrated_assembly_manual_k2543.pdf

TSAF
28-08-14, 09:53
Mike πως πας με τα καλουπια για το Ε21 Group 5?

mike21
28-08-14, 14:25
Mike πως πας με τα καλουπια για το Ε21 Group 5?

Με τα μπροστινά τελείωσα, ψάχνω να βρω ένα κουφάρι για να ξεκινήσω τα πίσω, δέν το έχω προχωρήσει πολύ γιατί είχα πολύ τρέξιμο με τη δουλειά φέτος και έμεινα λίγο πίσω, πιστεύω μέχρι το επόμενο καλοκαίρι να έχω τελειώσει με τα πολυεστερικά και να ξεκινήσω με τα άκρα.

petroscf
20-09-14, 11:19
Παρήγγειλα ηλεκτρονική από τη hot - spark

http://www.hot-spark.com/

και περιμένω...σταυρώνοντας τα δάχτυλα να μην έχουμε κανα θεμα!!

yiannis2002
21-09-14, 09:24
Latest news
Εβαλα την hotsparks με την msd , στο αρχικο ντιστριμπιτέρ , με τον κόφτη στις 8000, και το αυτοκίνητο έχει αλλάξει ριζικά, εχει δύναμη παντού και η αλλαγή φαίνεται. next ster ρυθμισμα και σεταρισμα καρμπυρατερ απο την αρχή , πάνω στα νέα δεδομένα και μετα δυναμομέτρηση

petroscf
10-10-14, 09:06
Μεγάλη η (τεχνικώς πάντως μικρή και απλή) αλλαγή τελικά από τις πλατίνες στην ηλεκτρονική, τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο!
Πάει με το καλημέρα σαν να είχε +200 κ.εκ.

Απαράδεκτος (εγώ) που δεν το είχα ήδη ψάξει να το βάλω, εδώ και χρόνια.
Τα καλύτερα 100 ευρώ που έχω δώσει ποτέ. (δλδ και όχι ακριβό, εκτός των άλλων...)

Καλύτερο τράβηγμα παντού, πολύ smooth, τέλος τα σκορτσαρίσματα που είχαν μπεί στη ζωή μου από την εγκατάσταση του weber και μετά, και υποψιάζομαι και αρκετά λιγότερη δίψα, αλλά προτιμώ να μιλήσω γι αυτό μετά από καναδυο γεμίσματα...

Αρχίζω να σκέφτομαι...1) το msd..., 2)...μήπως μου αρκεί το 1.6 για fun to drive (αντε με κάποιο ίσως μικρό επιπλέον upgrade...) και δεν έχω τελικά ανάγκη τους 6 κυλίνδρους...και αυτό το τελευταίο θα μπορεί προφανώς απαντηθεί εν καιρώ, δεδομένου ότι η ιπποδύναμη συνηθίζεται τελικά...προς το παρόν έχω κάτι νεο να παίζω..

Ποιός είναι μέσα για roadtrip ορεινή Γορτυνία (ή αλλού) μέσα στο Νοέμβριο?

yiannis2002
10-10-14, 09:51
Αν θες την άποψη μου, το 1600 είναι αρκετό για αυτά που θες, βάλε το μπλοκέ με 4,10 βήμα, βγάλε τις ζάντες και βάλε 13 άρες και μην κάνεις τίποτε άλλο. Θα δείς άλλο αυτοκίνητο πολύ πιο διασκεδαστικό, αντε στο τσακίρ κέφι βάλε και τα ψαλίδια με τα δισκόφρενα
Αφου το εχεις ψάξει από στήσιμο φρένα ανάρτηση όταν καταλάβεις πως το αυτοκίνητο σου τελειώνει πριν από εσένα, τότε θα είσαι έτοιμος να προχωρήσεις σ ενα βήμα πιο πάνω μηχανικά.
Πάντως χτες που είχαμε την συζήτηση αυτή με γνωστό σου κάτοχο -02 παλαιότερα και Ε21 τώρα, καταλήξαμε πως μαμα μοτέρ , τέρμα στήσιμο και μπλοκέ, και τέρμα γκάζι από το πρωι μέχρι το βράδυ

petroscf
10-10-14, 09:54
Ψαλίδια με δισκόφρενα δεν έχω ακόμα δυστυχώς
Αυτά που έχω θέλουν ακόμα δουλειά και πράγματα που δεν έχω βρεί.
Ψάχνω μήπως βρω ένα σετ κομπλέ

yiannis2002
10-10-14, 09:55
Όπως και να έχει τα φρένα σου είναι υπεραρκετά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου (οπως είναι τώρα)

petroscf
10-10-14, 09:56
Το "μαμα μοτερ" σηκώνει πολλή συζήτηση πάντως

Γιατί μαμα και το 315 (1.6 με μονό καρμπ), μαμα και το 323i

Μην πώ και το 2.7 eta, αλλά εντάξει, δεν είναι και τόσο μαμα αυτό, είναι όμως από γνωστους βελτιωτές

ή εννοείς το όποιο μοτερ χωρίς μετατροπες σοβαρές ?

yiannis2002
10-10-14, 10:00
Μαμα μοτέρ με περιφερειακές μετατροπές

yiannis2002
10-10-14, 11:01
Μαμά 1600 σε 1602 με 86 άλογα μερικά σχεδόν ψόφια και κάναμε απίστευτες κηδείες σε στροφιλίκια , ειδικά σε κατηφόρες!!!! 3,91 αντι για 4,10 40% μπλοκέ και μοναδική βελτίωση το τελικό της εξάτμισης. Αποκορύφωμα το απίστευτο για το αυτοκίνητο 1,20,42 στα Μέγαρα σε αγώνα του alfaclub

petroscf
11-10-14, 11:34
μεγάλη όμως διαφορά με τη χοτσπαρκ!

johnye30is
01-02-15, 10:45
γιαννη εχω δυο μερες που παιδευομαι , και τωρα ειδα το θεμα , το προβλημα με το λαδι το ελυσα με τσιμουχα , αλλα βλεπω οτι θελει ακομα αβανς στις ψυλες και μετα χαλαει στο ρελαντι !!! τρισιμπιτερ απο ε30 και ηλεκτρονικη !!!

yiannis2002
08-02-15, 19:48
γιαννη εχω δυο μερες που παιδευομαι , και τωρα ειδα το θεμα , το προβλημα με το λαδι το ελυσα με τσιμουχα , αλλα βλεπω οτι θελει ακομα αβανς στις ψυλες και μετα χαλαει στο ρελαντι !!! τρισιμπιτερ απο ε30 και ηλεκτρονικη !!!

σκάλισε το μέσα , αλλά έχω την εντύπωση πως καλύτερα θα ήταν να έβαζες μια ηλεκτρονική στο δικό του ντιστριμπιτέρ. το κόστος είναι πολύ μικρό και γλυτώνεις όλη την φασαρία