PDA

Επιστροφή στο Forum : Info για αγορά Ε21 318


Dimpas
31-08-14, 20:16
Λοιπόν.... Το Kadett το έδωσα αλλά το μικρόβιο δεν βγήκε !
Καινούργιο αμάξι για την καθημερινότητα έχω πλέον ένα μικρό A3 αλλά ....
Τρέχει στις φλέβες το μικρόβιο για τα παλιά αμάξια !
Το είδα λοιπόν στο Car.gr ένα χρυσαφί e21 318 με ηλιοροφή και είναι μια χαρά αλλά πρέπει να μάθω τι και πως για τα e21 !
Αυτό που με προβληματίζει στο εν λόγω αμάξι είναι αν είναι από την μάνα του 318 ή 318i !
Δηλαδή αν είναι από την μάνα του Injection ή ήταν καρμπυρατέρ και έγινε injection!
Ξέρουμε λοιπόν σε πρώτη φάση τον κωδικό κινητήρα για το καρμπυρατέρ και για το Injection και μπορούμε με κάποιον τρόπο να διαπιστώσουμε αν αυτό το μοτέρ είναι και το ΜΑΜΑ μοτέρ ?
Επιπλέον που πονάνε ?Έχουν κάποια παραξενιά ή ιδιαιτερότητα ?
Υπάρχουν ανταλλακτικά διαθέσιμα και το κόστος είναι προσιτό ???
Παίδες αν ξέρετε βοηθάτε να μάθω και εγώ !
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !

DiMiTrIs_
31-08-14, 20:51
ουτε η ηλιοροφη ειναι εργοστασιακη μια τρυπα εκαναν στον ουρανο απλα και ανοιγει προς τα πανω δεν εινια συρομενη
για το μοτερ δεν ειμαι σιγουρος
αν και εδω λεει οτι εβγαινε
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_%28E21%29
http://s33.carcdn.gr/5367/5367698_4_b.jpg

Dimpas
31-08-14, 21:19
Οπότε στο συγκεκριμένο η ηλιοροφή είναι Aftermarket κάτι σε webasto ?
Αν ναι απορίπτεται λόγω .....θαλασσοταραχής !
( άλλο μάμά ηλιοροφή με λούκια κτλ και άλλο η Aftermarket )
Πάντως έχω στείλει φίλο να δεί το αμάξι στην Σαλονίκη !

DiMiTrIs_
31-08-14, 21:32
μη σε παρω στο λαιμο μου αλλα ετσι μ φαινεται απο τις φωτογραφιες

mike21
31-08-14, 22:56
Το μοτέρ μαμά δείχνει, και το αυτοκίνητο όλο είναι σε καλή κατάσταση, μην κολλάς στην οροφή εάν σου αρέσει, τα μόνα σημεία που πονάει είναι τα πίσω τελειώματα και στους δύο θόλους και το κάτω μέρος των πίσω παραθύρων, εάν είναι εκεί καθαρό είναι παντού καθαρό, μηχανικά τα μοτέρ αυτά ως γνωστό είναι σκυλιά βέβαια αυτή η μορφή injection είναι αρκετά απολιθωμένη, το διαφορικό είναι πολύ ανθεκτικό πολύ δύσκολο να πάθει ζημιά, εάν φοράει 4άρι σασμάν τα συγχρονιζέ του δεν ακολουθούν σε γρήγορες αλλαγές και η τετάρτη είναι αρκετά κοντή, ψιλοκουραστική για ταξίδι, εάν φοράει 5άρι απλά άψογο.

Dimpas
01-09-14, 00:01
Εάν η ηλιοροφή δεν είναι μαμά με τα λούκια της και τα λοιπά... τότε με το που θα βρέχει θα πρέπει να κρατάω ομπρέλα ! Εκτός και είμαι ΜΑΜΑ ! Θα στείλω λοιπόν το φιλαράκι να το δεί απο κοντά και θα βγάλει και φωτό !

mike21
01-09-14, 00:49
Πιο πιθανό το βλέπω να κρατάς ομπρέλα με μαμα ηλιοροφή 35 ετών παρά με webasto, τουλάχιστον τη δικιά μου με τη μάνικα της πυροσβεστικής να τη βρέχεις νερά δεν παίρνει.

rapid_fast
01-09-14, 09:34
Η ηλιοροφή πέρα απο την πλάκα,
έχει και το θέμα της νομιμότητας στο ΚΤΕΟ.
Απο εκεί και πέρα, τα περισσότερα Ε21 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα ήταν 315.
Κάποιοι άλλαζαν το 315 έβαζαν αυτοκόλλητο 316 και όλα καλά..
Υπήρχαν και κάποια 316 αναμφισβήτητα..
318 σε Ε21, εργοστασιακό έχω δεί ένα και το είχε καπετάνιος..
318ι σε εργοστασιακό δεν έχω δεί ποτέ..
Τα 320 τα βλέπαμε όταν ερχόταν διακοπές Ελληνες της Γερμανίας..
Το ίδιο και τα 323....
Για να μην μακρηγορώ, το ίδιο γινόταν και με τα Ε30..
Νομίζω οτι τα ιντζέξιον μοτεράκια τοποθετήθηκαν αργότερα, για να επιλυθούν τα προβλήματα
που είχαν τα καρμπυρατέρ και να πάψει η ταλαιπωρία των κατόχων τους....

petroscf
01-09-14, 10:03
Έβγαλε μοτερ 318i εργοστασιακό.
Απλά δεν ξέρω πώς θα διαπιστώσεις το συγκεκριμένο τι είναι.
Το 318i (με το Κ-Jetronic) και 105 άλογα βγήκε νομίζω προς το τελος της σειράς (νομίζω 81?)
Και επίσης, οι Fritz's Bits στην Αγγλία λένε στη σελίδα τους ότι αξίζει η μηχανή για αναβάθμιση, επειδή η συγκεκριμένη φοράει κεφαλή από 2λιτρο με μεγάλες βαλβίδες και αναπνέει καλύτερα, οπότε με μετατροπή σε 2 διπλά (αν σε ενδιαφέρει, φυσικά) μπορείς να πάς 140-150 άλογα

Fanatic
01-09-14, 10:23
Ετσι πληροφοριακα...και οι εργοστασιακες ηλιοροφες σε BMW E21 ειχαν σηματακια webasto πανω...τα μηχανικα δλδ κτλ ηταν webasto. Αλλα ειναι συρομενες εσωτερικα, οχι ενα τζαμι απλο που κουμπωνει ξεκουμπωνει.

Επισης...

315--> 75hp
316--> 90hp
318-->98hp
318i-->105hp (k-jet)

Φωτο ομως δεν βλεπω για ποιο Ε21 μιλαμε...

ο πιο τυχερος ομως βρισκει Ε21 με 5αρι κιβωτιο :)

Fanatic
01-09-14, 10:43
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5367698/

Aν μιλαμε για αυτο καλο φαινεται...o προφυλακτηρας νομιζω ειναι hartge, oι ζαντες πρεπει να παρουν ποδι, οπως και το τιμονι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ...για την τιμη απ'οτι βλεπω τα Ε21 εχουν παρει πολυ αξια οποτε σχετικο ειναι.

Το συγκεκριμενο ειναι k-jet. Κοιτας για σαπια κατω απο τους θολους και γενικα. Ανταλλακτικα αναλογα τι ψαχνεις. Βρισκεις αρκετα αλλα η κατασταση τους μετρια εως κακη. Για κανουρια ανταλλακτικα πολλα απο BMW αλλα επισης πολλα και πανακριβα απο http://www.wallothnesch.com/?___store=eng&___from_store=ger

TSAF
01-09-14, 11:15
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/5418503/

Εμενα μου αρεσει αυτο εδω παρολο που θελει αρκετα πραγματα, παρολα αυτα η εχουνε κανει λαθος στην τιμη η απλα ειναι ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.

paganis
01-09-14, 22:44
εβγαινε το ε21 με το 1,8 injection! πχ το δικο μου ειναι 318 injection με εργοστασιακη οροφη ...αλλα εχει ακομα το κουσουρι του αυτοματου!
εχω μαζεψει ολα τα απαραιτητα για την μετατροπη..αλλα το ψιλολυπαμαι κιολας να το χαλασω.

DiMiTrIs_
02-09-14, 00:01
ε μην το χαλας!

Fanatic
02-09-14, 09:11
εβγαινε το ε21 με το 1,8 injection! πχ το δικο μου ειναι 318 injection με εργοστασιακη οροφη ...αλλα εχει ακομα το κουσουρι του αυτοματου!
εχω μαζεψει ολα τα απαραιτητα για την μετατροπη..αλλα το ψιλολυπαμαι κιολας να το χαλασω.

Μην το χαλασεις, βαλε ΦΙΛΠΑ και καντο πενα οσο γινεται....εγω ψαχνω το Ε21 μου και δεν το βρισκω :(

ΑΡΡΩΣΤΙΑ...
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1326406-BMW-e21-315-to-2-7-Alpina

Dimpas
02-09-14, 11:19
Για μένα η εργοστασιακή ηλιοροφή με τα λούκια της και όλα τα συστήματα είναι MUST και να βάλει νερά αυτή διορθώνεται ! Αν σου βάλει νερά η τρύπα στην οροφή που έχει μόνο το λάστιχο για στεγανοποίηση τι θα κάνεις ? Στις μαμά η στεγανοποίηση γίνετε σε πρώτη φάση από το λάστιχο και μετά από τα λούκια και το τελάρο που έχει !
Το αμάξι θα πάει να το δεί φίλος γνώστης στην Σαλονίκη!
Το άλλο το αμάξι το μπλέ το 323i που είναι Αθήνα έχει εξωφρενική τιμή αν και είναι του ίδιου του κορφιάτη ( κατεβείτε στα υπόγεια να δείτε τι γίνεται..... )

paganis
02-09-14, 14:20
Μην το χαλασεις, βαλε ΦΙΛΠΑ και καντο πενα οσο γινεται....εγω ψαχνω το Ε21 μου και δεν το βρισκω :(

ΑΡΡΩΣΤΙΑ...
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1326406-BMW-e21-315-to-2-7-Alpina

εχω βγαλει ηδη φιλπα...αλλα για πενα, μαλλον θα αργησει.

mike21
02-09-14, 19:28
Το 323 το πουλούσαν για πολύ καιρό 9.999ευρώ,για κάνα τρίμηνο το είχε στο 1ευρώ και τώρα επανήλθε με νέα ανανεωμένη τιμή μιάς και γινόταν χαμός απέξω ποιός θα το πρωτοπάρει,η επόμενη φάση θα είναι να το βγάλει δημοπρασία με τιμή εκκίνησης τα 15.000ευρώ.

NNIKOLOG
02-09-14, 20:27
να και το δικο μου . . το οποιο θα αργησει επισης ετσι οπως πανε τα πραγματα . .

και μια φωτο προχειρη