PDA

Επιστροφή στο Forum : ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΕ Ζ3


sotosz3
05-09-14, 23:33
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ Ζ3 1.8, ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΛΑΣΤΙΧΑ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΦΟΡΑΕΙ ΠΑΝΩ 225/45/17 ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η BMW. ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ 205/40/17? ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΑΦΡΥΝΩ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!

θα σε παρακαλούσα πριν ποστάρεις να διαβάσεις τους κανόνες του forum. (οπως κατα την εγγραφή συμφώνησες πως έχεις κάνει)
Μηνύματα σε greeklish ή/και κεφαλαία απαγορεύονται.
Το σύνολο των κανόνων θα το δεις εδώ
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/faq.php
το επόμενο μνμ που δεν είναι σύμφωνο με τους κανόνες θα διαγραφεί
driftakos

Stunt Mike
06-09-14, 10:19
Σαν διασταση,λογικο να'ναι λαθος.....Θα ελαφρυνει η αισθηση του σιγουρα ομως,συν το γεγονος οτι κονταινεις το βημα 6.4% οποτε θα σου ζωντανεψει λιγο τις ρεπριζ....Αρα γι'αυτο που θελεις,μια χαρα ειναι....

sotosz3
06-09-14, 10:41
Σαν διασταση,λογικο να'ναι λαθος.....Θα ελαφρυνει η αισθηση του σιγουρα ομως,συν το γεγονος οτι κονταινεις το βημα 6.4% οποτε θα σου ζωντανεψει λιγο τις ρεπριζ....Αρα γι'αυτο που θελεις,μια χαρα ειναι....

οκ σε ευχαριστω πολυ!

leonidaskal
08-09-14, 17:00
205 φορουσε απο τη μαμα του το ζετακι.αλλα με 16 αρα και 55 αρι προφιλ. αυτα φορουσε και το δικο μου αλλα φιλε λιγη πολυ λιγη η διαφορα σου.δεν θα καταλαβεις και καμια τρελη βελτιωση

sotosz3
08-09-14, 20:24
205 φορουσε απο τη μαμα του το ζετακι.αλλα με 16 αρα και 55 αρι προφιλ. αυτα φορουσε και το δικο μου αλλα φιλε λιγη πολυ λιγη η διαφορα σου.δεν θα καταλαβεις και καμια τρελη βελτιωση

Εγω θελω να βαλω τα 205/40/17 για τον λογω να μειωθει η καταναλωση και να επιταχυνει ευκολοτερα.... Εσυ τι θα μου συμβουλευες να κανω? Να βαλω τα 205/40/17 η να βαλω παλι 225/45/17?

gearboxer
08-09-14, 23:04
Εγω θελω να βαλω τα 205/40/17 για τον λογω να μειωθει η καταναλωση και να επιταχυνει ευκολοτερα.... Εσυ τι θα μου συμβουλευες να κανω? Να βαλω τα 205/40/17 η να βαλω παλι 225/45/17?

Μικραίνοντας το βήμα μεγαλώνει η κατανάλωση δεν μικραίνει..Επιπλέον, το 205/40/17 δε θα το πρότεινα για τους εξής λόγους:

- Είναι υπερβολικά χαμηλό προφίλ και θα φαίνεται ασχημο και "άδειο" σε ένα όμορφο αυτοκίνητο όπως το Ζ3, θυμίζοντας Punto GT..
- Θα πρέπει να προσέχεις τακτικά τις πιέσεις τους για να δουλεύουν σωστά και να μην κλατάρουν
- Είναι σπάνιο νούμερο, και αν ποτέ χρειαστείς ρεζέρβα ή καρφώσεις μία πρόκα στο προφίλ, άντε να βρείς ΜΤΧ να το αλλάξεις..
- Το αυτοκίνητο είναι βαρύ και με τόσο χαμηλό προφίλ θα κοπανάει σαν τα Steyr στον στρατό. Η άνεσή σου θα το βάλει στα πόδια και οι ζάντες θα ταλαιπωρηθούν πολύ στους Ελληνικούς δρόμους.

Συμπερασματικά, μείνε μακριά από αυτό το νούμερο. Το έχω δοκιμάσει στο E36 και ξέρω..Βάλε 225/45/17 που έχει μέχρι και το περίπτερο.. Αν πάλι θέλεις οπωσδήποτε να κερδίσεις λίγο σε επιτάχυνση χωρίς προβλήματα, βάλε έστω ένα 215/45/17. Το μόνο αρνητικό τους είναι ότι κι αυτά είναι σχετικά σπάνιο νούμερο και στοιχίζουν ακριβότερα από τα αντίστοιχα 225..

sotosz3
08-09-14, 23:26
Μικραίνοντας το βήμα μεγαλώνει η κατανάλωση δεν μικραίνει..Επιπλέον, το 205/40/17 δε θα το πρότεινα για τους εξής λόγους:

- Είναι υπερβολικά χαμηλό προφίλ και θα φαίνεται ασχημο και "άδειο" σε ένα όμορφο αυτοκίνητο όπως το Ζ3, θυμίζοντας Punto GT..
- Θα πρέπει να προσέχεις τακτικά τις πιέσεις τους για να δουλεύουν σωστά και να μην κλατάρουν
- Είναι σπάνιο νούμερο, και αν ποτέ χρειαστείς ρεζέρβα ή καρφώσεις μία πρόκα στο προφίλ, άντε να βρείς ΜΤΧ να το αλλάξεις..
- Το αυτοκίνητο είναι βαρύ και με τόσο χαμηλό προφίλ θα κοπανάει σαν τα Steyr στον στρατό. Η άνεσή σου θα το βάλει στα πόδια και οι ζάντες θα ταλαιπωρηθούν πολύ στους Ελληνικούς δρόμους.

Συμπερασματικά, μείνε μακριά από αυτό το νούμερο. Το έχω δοκιμάσει στο E36 και ξέρω..Βάλε 225/45/17 που έχει μέχρι και το περίπτερο.. Αν πάλι θέλεις οπωσδήποτε να κερδίσεις λίγο σε επιτάχυνση χωρίς προβλήματα, βάλε έστω ένα 215/45/17. Το μόνο αρνητικό τους είναι ότι κι αυτά είναι σχετικά σπάνιο νούμερο και στοιχίζουν ακριβότερα από τα αντίστοιχα 225..
οκ φιλε μου με κατατοπισες σε ευχαριστω!

leonidaskal
09-09-14, 21:32
Μικραίνοντας το βήμα μεγαλώνει η κατανάλωση δεν μικραίνει..Επιπλέον, το 205/40/17 δε θα το πρότεινα για τους εξής λόγους:

- Είναι υπερβολικά χαμηλό προφίλ και θα φαίνεται ασχημο και "άδειο" σε ένα όμορφο αυτοκίνητο όπως το Ζ3, θυμίζοντας Punto GT..
- Θα πρέπει να προσέχεις τακτικά τις πιέσεις τους για να δουλεύουν σωστά και να μην κλατάρουν
- Είναι σπάνιο νούμερο, και αν ποτέ χρειαστείς ρεζέρβα ή καρφώσεις μία πρόκα στο προφίλ, άντε να βρείς ΜΤΧ να το αλλάξεις..
- Το αυτοκίνητο είναι βαρύ και με τόσο χαμηλό προφίλ θα κοπανάει σαν τα Steyr στον στρατό. Η άνεσή σου θα το βάλει στα πόδια και οι ζάντες θα ταλαιπωρηθούν πολύ στους Ελληνικούς δρόμους.

Συμπερασματικά, μείνε μακριά από αυτό το νούμερο. Το έχω δοκιμάσει στο E36 και ξέρω..Βάλε 225/45/17 που έχει μέχρι και το περίπτερο.. Αν πάλι θέλεις οπωσδήποτε να κερδίσεις λίγο σε επιτάχυνση χωρίς προβλήματα, βάλε έστω ένα 215/45/17. Το μόνο αρνητικό τους είναι ότι κι αυτά είναι σχετικά σπάνιο νούμερο και στοιχίζουν ακριβότερα από τα αντίστοιχα 225..

συμφωνω με gearboxer εχει δικιο. και θα προτεινα και εγω 215 /45 /17 η διαφορα ειναι μικρη σε σχεση με το 225 και θα βρεις και μεταχειρ.... αφου βρισκω εγω θα βρεισ και εσυ

sotosz3
09-09-14, 21:43
συμφωνω με gearboxer εχει δικιο. και θα προτεινα και εγω 215 /45 /17 η διαφορα ειναι μικρη σε σχεση με το 225 και θα βρεις και μεταχειρ.... αφου βρισκω εγω θα βρεισ και εσυ

Οκ, λογικα εκει θα καταληξω, ευχαριστω για τον χρονο σας!

Fanis
10-09-14, 08:23
Εαν θές να βάλεις όπωσδηποτε 205 πλάτος, τότε θα πρέπει να βάλεις 205/50/17 και όχι 205/40/17.

Dim77
10-09-14, 08:47
Δεν θα κερδίσεις τίποτα στην πράξη με το 205/50/17 παρά μόνο ότι θα δίνεις 100 ευρώ παραπάνω για τα ίδια λάστιχα.
Με το 215/45/17 δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά. Συν ότι θα βρίσκεις πιο δύσκολα λάστιχα και θα είναι λίγο ακριβότερα.

Με το 205/40/17 θα έχεις μόνο μια μεγάλη λίστα μειονεκτημάτων.

sotosz3
10-09-14, 12:08
Δεν θα κερδίσεις τίποτα στην πράξη με το 205/50/17 παρά μόνο ότι θα δίνεις 100 ευρώ παραπάνω για τα ίδια λάστιχα.
Με το 215/45/17 δεν θα καταλάβεις καμιά διαφορά. Συν ότι θα βρίσκεις πιο δύσκολα λάστιχα και θα είναι λίγο ακριβότερα.

Με το 205/40/17 θα έχεις μόνο μια μεγάλη λίστα μειονεκτημάτων.

Απο αυτα που μου λετε ολοι καταλαβαινω οτι και πιο μικρη διασταση απο 225/45/17 να βαλω οποια και αν ειναι αυτη ειτε 205/50/17 ειτε 215/45/17 δεν θα δω διαφορα στην καταναλωση και στο ρεπριζ... οποτε μενω με τα 225/45/17?
Ενα αλλο προβλημα ακομα τωρα τελευταια που εβγαλα τους τροχους απο το αυτοκινητο παρατηρησα οτι οι μπροστινοι θολοι εχουν τριψιματα, μαλλον καμια φορα πρεπει να βρισκει το λαστιχο οταν τερματιζει το τιμονι... αν βαλω 225 πισω και 205 μπροστα αυτο θα σταματησει να γινεται?