PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα συμπιεσης


telamon
17-09-14, 14:17
Καλησπέρα παιδιά,

λοιπόν πριν 2 μέρες πάω να ξεκινήσω για την δουλειά πατάω το κουμπί το αμάξι(116i 10/2009, 122ps) μιζαρει κανονικά άλλα δεν ξεκινάει η μηχανή.
Καμιά ένδειξη προβλήματος δεν μου έδειχνε το ταμπλό.
Αφού το πήγα στην αντιπροσωπία μου απέκλεισαν το ενδεχόμενο να φταίει η αντλία βενζίνης και μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπίεση του κινητήρα.
Οπότε μου είπαν να ανοίξουν τον κινητήρα για να ελέγξουν πρώτα το πάνω μέρος και αν δεν βρούνε κάτι να συνεχίσουν στο κάτω. Φυσικά το εκτιμώμενο κόστος ~1500€
Αύριο θα αποφασίσω τι να κάνω...αν θα το πάω αλλού η θα τους πω να το ανοίξουν...

Από τα λίγα που ξέρω αν έχεις απώλεια συμπίεσης το αμάξι έχει μειωμένη απόδοση και ρετάρει. Γίνεται και να μην παίρνει καθόλου?

Έχετε ξανακούσει κάτι παρόμοιο?
Ευχαριστω

rapid_fast
17-09-14, 14:40
Καλησπέρα παιδιά,

λοιπόν πριν 2 μέρες πάω να ξεκινήσω για την δουλειά πατάω το κουμπί το αμάξι(116i 10/2009, 122ps) μιζαρει κανονικά άλλα δεν ξεκινάει η μηχανή.
Καμιά ένδειξη προβλήματος δεν μου έδειχνε το ταμπλό.
Αφού το πήγα στην αντιπροσωπία μου απέκλεισαν το ενδεχόμενο να φταίει η αντλία βενζίνης και μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπίεση του κινητήρα.
Οπότε μου είπαν να ανοίξουν τον κινητήρα για να ελέγξουν πρώτα το πάνω μέρος και αν δεν βρούνε κάτι να συνεχίσουν στο κάτω. Φυσικά το εκτιμώμενο κόστος ~1500€
Αύριο θα αποφασίσω τι να κάνω...αν θα το πάω αλλού η θα τους πω να το ανοίξουν...

Από τα λίγα που ξέρω αν έχεις απώλεια συμπίεσης το αμάξι έχει μειωμένη απόδοση και ρετάρει. Γίνεται και να μην παίρνει καθόλου?

Έχετε ξανακούσει κάτι παρόμοιο?
Ευχαριστω
Υπάρχει περίπτωση να έφαγες τις βαλβίδες και να μην μπορεί να κάνει συμπίεση..
Η να σηκώθηκε ο εκκεντροφόρος..
Αλλά νομίζω αυτό το επιβεβαιώνεις εύκολα αν κάποιος μυρίσει την εξάτμιση σου..
Αυτό προϋποθέτει βέβαια οτι έκανες ένα γερό λάθος κατέβασμα ταχύτητας, και οι στροφές σου ξεπέρασαν τον κόφτη..
Μάλλον εσύ ξέρεις καλύτερα απο όλους..
Να στο κάνει απο την μία στιγμή στην άλλη χωρίς να το καταλάβεις, είναι δύσκολο πάντως..

tsalin
17-09-14, 15:29
Λάδια κοίταξες??? Ρωτάω γιατί το σύμπτωμα μοιάζει με αυτό που γενικά λέμε "κάψιμο κινητήρα"... πλευρές του οποίου ανέφερε ο Rapid...

Σε συνάδελφο με ίδιο leasing A3 με το δικό μου (1.6 FSI που παραδοσιακά καίει ένα σκασμό λάδι), δεν πήρε πρέφα ότι στέγνωσε το μοτέρ (ούτε και αναψε κίτρινη ένδειξη) με τα γνωστά από αποτελέσματα...

telamon
17-09-14, 15:32
Κοίτα αυτό με το κατέβασμα αποκλείεται...
Το αμάξι κινείται μόνο σε εθνική οδό και με ταχύτητες 100-110(λόγω κρίσης και κίνησης)

Το θέμα είναι ότι δεν είχε κάποιο προηγούμενο σύμπτωμα...

επίσης έχω ξενερώσει γιατί πριν 8 μήνες μου έκανε έναν περίεργο θόρυβο στην εκκίνηση και είχε κάποιες ενδείξεις στο ταμπλό και πήγα και μου άλλαξαν μπεκ πολλαπλασιαστες και μπουζί...

Δηλαδή η μια ζημιά μετά την άλλη...

service έκανα 12/13. Λάδια και ότι άλλο γίνεται σε ένα προγραμματισμενο service

giannis 116
17-09-14, 18:35
Στο συνεργειο που το πηγες σου εκαναν μετρηση συμπιεσης; Σε διαγνωστικο το εβαλαν να δουν μηπως και ειχε αποθηκευμενη καποια βλαβη ο εγκεφαλος που ομως δεν ειχε εμφανιστει στο ταμπλω; Ειχες μηπως καποια ενδειξη πριν γινει αυτο για χαμηλη σταθμη λαδιου; Παιζουν παρα πολλα, οπως βενζινη, τροφοδοσια και βενζινης και ηλεκτρικη, μπουζι πολλαπλασιαστες μεχρι κατι να εχει γινει στην εισαγωγη!
Να ανοιξουν μοτερ και...την τσεπη σου ετσι δε θα το λεγα και φρονιμο.. Ειδικα αυτες τις εποχες. Δεν το παιρνεις τ αμαξι να το πας πουθενα αλλου, οχι σε αντιπροσωπεια αλλα σε καποιο καλο εξειδικευμενο μπας και βγαλεις ακρη;
Ετσι στα καλα καθουμενα να μην εχει συμπιεση, αν εξαιρεσεις τις περιπτωσεις που ανεφερε ο Ραπιντ, συμπιεση δεν πεφτει και χανεται. Συνηθως χανεται με την παροδο των χιλιομετρων που φθειρονται τα ελατηρια συμπιεσης και οχι ταυτοχρονα σε ολους τους κυλινδρους, σε εναν, αντε δυο το πολυ, οχι τοσο ομως ωστε να μη παιρνει το μοτερ! Εδω και σε παλιοτερα μοτερ παλιων αυτοκινητων αλλων εποχων που απο φθορα ειχαν γινει μπουργανα τα ελατηρια μεσα στα χιτωνια, μπορει να καιγε ενα σκασμο λαδι, να καπνιζε σα φουγαρο απο πισω, να καιγε πιο πολυ βενζινη, να μην τραβαγε καθολου, ομως θα ξεκιναγε!
Απο αποδοση και καταναλωση πως ησουν;..

DiMiTrIs_
17-09-14, 19:40
ψαξτο καλυτερα πριν δωσεις τα λεφτα?
πως σου ειπαν δεν εχει συμπιεση?εκαναν καποιον ελεγχο?
ή ετσι λεμε ανοιγουμε μοτερ?
ή εγινε κατι τρελο αποτομα και εγινε μεγαλη ζημια
ή απλα θελουν ευκολα χρηματα.....

LefterisK
17-09-14, 19:44
Στο συνεργειο που το πηγες σου εκαναν μετρηση συμπιεσης; Σε διαγνωστικο το εβαλαν να δουν μηπως και ειχε αποθηκευμενη καποια βλαβη ο εγκεφαλος που ομως δεν ειχε εμφανιστει στο ταμπλω; Ειχες μηπως καποια ενδειξη πριν γινει αυτο για χαμηλη σταθμη λαδιου; Παιζουν παρα πολλα, οπως βενζινη, τροφοδοσια και βενζινης και ηλεκτρικη, μπουζι πολλαπλασιαστες μεχρι κατι να εχει γινει στην εισαγωγη!
Να ανοιξουν μοτερ και...την τσεπη σου ετσι δε θα το λεγα και φρονιμο.. Ειδικα αυτες τις εποχες. Δεν το παιρνεις τ αμαξι να το πας πουθενα αλλου, οχι σε αντιπροσωπεια αλλα σε καποιο καλο εξειδικευμενο μπας και βγαλεις ακρη;
Ετσι στα καλα καθουμενα να μην εχει συμπιεση, αν εξαιρεσεις τις περιπτωσεις που ανεφερε ο Ραπιντ, συμπιεση δεν πεφτει και χανεται. Συνηθως χανεται με την παροδο των χιλιομετρων που φθειρονται τα ελατηρια συμπιεσης και οχι ταυτοχρονα σε ολους τους κυλινδρους, σε εναν, αντε δυο το πολυ, οχι τοσο ομως ωστε να μη παιρνει το μοτερ! Εδω και σε παλιοτερα μοτερ παλιων αυτοκινητων αλλων εποχων που απο φθορα ειχαν γινει μπουργανα τα ελατηρια μεσα στα χιτωνια, μπορει να καιγε ενα σκασμο λαδι, να καπνιζε σα φουγαρο απο πισω, να καιγε πιο πολυ βενζινη, να μην τραβαγε καθολου, ομως θα ξεκιναγε!
Απο αποδοση και καταναλωση πως ησουν;..

+1000
παρε το κ πηγαινε καπου αλλου, σε εξειδικευμενο (δλδ συνεργειο που να ασχολειται μονο με bmw-mini) ακομα καλυτερα

telamon
17-09-14, 20:51
Παιδιά ένδειξη δεν υπήρχε. Αύριο θα πάω για να μιλήσουμε απο κοντά. Γενικά απο όσο έχω διαβάσει για να κανείς μέτρηση για την συμπίεση πρέπει ο κινητήρας να ειναι σε λειτουργία. Δεν έχω διαβάσει να κανείς μέτρηση με σβηστο μοτέρ. Δεν μου είπαν κάτι για τα λάδια οπότε δεν νομίζω να ειναι για αυτό εκτός αν δεν το είδαν καν. Μου είπαν οτι το διαγνωστικά δεν έβγαλε τπτ και οτι σκέφτηκαν να ανοίξουν το μοτέρ απο την εμπειρία τους σε παρόμοια προβλήματα

telamon
17-09-14, 21:16
Απο απόδοση και κατανάλωση μια χαρά είχα παει ταξίδι Πάτρα το σκ και λόγω χαμηλών ταχυτήτων στο καροδρομο είχα κατανάλωση 7.2 απο οτι θυμάμαι.
Αν κάποιος έχει κάποιο συνεργείο που να εμπιστεύεται ας μου στέλνει πμ

Αν όπως είπε ο rapid έχει φάει βαλβίδες θα μπορεί κανείς να το δει χωρίς να ανοίξει το μοτέρ;;;

paganis
17-09-14, 21:49
για να μετρησεις συμπιεση, αρκει να γυρναει ο στροφαλος με την μιζα.

giannis 116
18-09-14, 04:54
για να μετρησεις συμπιεση, αρκει να γυρναει ο στροφαλος με την μιζα.

Σωστος.
Ακου εκει να ανοιξουν μοτερ απ την εμπειρια τους...Τι λε ρε μεγαλε πες τους, και τα ευρω απ την τσεπη σου φιλε μου, απ την εμπειρια τους θα σου φυγουν και εκτιμω, μαλλον τζαμπα. Ασε, εχω καει απο συνεργειατζηδες και 'γκαραζιερηδες΄, δηθεν 'γκουρου' και...μπουρου!
Και για να ξεκαθαρισεις το θεμα μετρησης συμπιεσης. Η μετρηση συμπιεσης στα βενζινοκινητα μοτερ γινεται βγαζοντας τα μπουζι απο ολους τους κυλινδρους, βαζοντας ενα οργανο μετρησης συμπιεσης στη θεση των μπουζι, εναν εναν τους κυλινδρους, και στρεφοντας τη μιζα μετριεται και καταγραφονται οι τιμες της συμπιεσης στο οργανο. Αυτο, τιποτα αλλο, ουτε να δουλευει το μοτερ, ουτε ΝΑΣΑ κι επιστημες...
Για μενα, κι επειδη θα σου ζητησουν στανταρ ενα σκασμο λεφτα ακομα και γι αυτην την απλη εργασια, παρε τ αμαξι και πηγαινε το πουθενα αλλου.
Αν επιτρεπεται σε ποιο συνεργειο το εχεις παει; Αν δε θες να γραψεις δημοσια, στειλε πμ.

telamon
18-09-14, 10:07
Δυστυχώς άκρη δεν βγάζω.
Έχει γίνει μέτρηση στους 2 πρώτους κυλίνδρους και η συμπίεση είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Σήμερα θα γίνει έλεγχος και στους άλλους 2. Δεν παίρνω όμως απαντήσεις για το τι μπορεί να είναι το πρόβλημα. Μου είπαν του τύπου ότι μπορεί να είναι καμένη μια βαλβίδα. Άλλα όταν τους είπα πως δικαιολογεί πεσμένη συμπίεση σε όλους τους κυλίνδρους δεν είχαν κάποια απάντηση.

DiMiTrIs_
18-09-14, 10:20
ειναι τοσο δυσκολη η μετρηση της συμπιεσης που χθες εγινε στους 2 κυλινδρους και σημερα αν τα καταφερουν θα γινει και στους αλλους 2???κατι δεν μ ακουγεται καλα

rapid_fast
18-09-14, 10:30
Η μέτρηση της συμπίεσης γίνεται βγάζοντας τα μπουζί,
αφού πρώτα περιστρέψεις σε θέση συμπίεσης τον κάθε κύλινδρο ξεχωριστά..
Μετά πρεσσάρεις μέσα αέρα και βλέπεις πόσο απώλεια έχεις..
Δέκα λεπτά δουλειά είναι όλη η φάση..

telamon
18-09-14, 10:34
αυτο θα το κανουν σιγουρα και για τους υπολοιπους το θεμα ειναι τι μπορει να ειναι αυτο το οποιο μπορει να το προκαλεσει...
γιατι δεν ειναι κατι μεμονομενο για καθε κυλινδρο ειναι κατι γενικο...

DiMiTrIs_
18-09-14, 10:40
εγω δεν μπορω να καταλαβω πως σου λενε κατευθειαν πρεπει να ανοιξουμε μοτερ
μετα μετρανε μονο τους 2 κιλινδρους συμιεση(αν τους μετρησαν) και σου λενε πεσμενη και δεν μετρνανε και τους αλλους
μετα λενε για καμενη βαλβιδα...αλλα μια καμμενη βαλβιδα δεν γινεται να εχεις πτωση συμπιεσης και στους αλλους.....
το αυτοκινητο εν κινησει σου εσβησε ή το πρωι ξερω γω που πηγες να ξεκινησεις?
η λογικη η δικια μ λεει οτι αν ειχε καει βαλβιδα θα το ειχες καταλαβει..και αν ειχε γινει κατι χοντρο θα ειχε γινει ενω δουλευε η μηχανη

telamon
18-09-14, 11:45
To προηγούμενο βράδυ μια χαρά δούλευε. Το πρωί όταν ξεκίνησα. Επίσης το σύστημα χρονισμού που είναι μια πιθανή αίτια για να το ελέγξεις πρέπει να ανοίξεις τον κινητήρα?

Γενικά προβλήματα δεν είχα στο αμάξι...

MZ3
18-09-14, 19:49
ο χρονισμος εχει και αισθητηρα
αν χαλαση μαλον δεν θα περνει μπροστα

το πιο λογικο ειναι να πας το αμαξη καπου αλλου για αρχη

στο ειπανε σχεδον ολοι τι περιμενεις?

telamon
18-09-14, 22:00
ο χρονισμος εχει και αισθητηρα
αν χαλαση μαλον δεν θα περνει μπροστα

το πιο λογικο ειναι να πας το αμαξη καπου αλλου για αρχη

στο ειπανε σχεδον ολοι τι περιμενεις?

Το αμάξι όντως δεν παίρνει.. Απο την αρχή...

Αν κάποιος έχει ιδέα απο κάποιο καλό συνεργείο ας μου στέιλει πμ

Dimzan
18-09-14, 23:06
λεω να μην γραψω απο χθες π διαβαζω το θεμα αλλα δεν κρατιεμαι..


πηγαινε σε αλλο συνεργειο.

μην τους πεις οτι το πηγες αλλου, ούτε τι βλαβες σου ειπαν οι αλλοι.


ακουσ' εκει μετρησαν τους 2, τους αλλους 2 μετα.... για τα πανηγυρια!

giannis 116
19-09-14, 20:34
Θα συμφωνησω με ολους τους προλαλησαντες, πολυ σωστα γραψανε ολοι και εγω θα πω παλι το ιδιο, παρτο και πηγαινε σε αλλο συνεργειο. Αν θες με πμ να σου προτεινω καποια εντος Αττικης.

telamon
01-10-14, 10:51
λοιπόν παιδιά λύθηκε η κυλινδροκεφαλη και αυτό που βρέθηκε ήταν χτυπημένες βαλβίδες για αυτό και δεν υπήρχε συμπίεση.
Λύνοντας του εκκεντροφορους βρέθηκαν σπασμένα τα καβαλέτα και ο εκκεντροφορος.

Πως είναι δυνατόν να έχει τέτοια ζημιά?

BMW Power
01-10-14, 11:22
overreving

telamon
01-10-14, 11:48
τι σημαινει το overreving?

6ylinder
01-10-14, 11:56
Οι στροφές του μοτέρ σου ξεπέρασαν αυτές του κόφτη...πιθανόν από κάποιο λάθος κατέβασμα;;

telamon
01-10-14, 12:05
αυτό είναι αδύνατον...

το βράδυ πάρκαρα κανονικά....το αμάξι ήταν μια χαρά....

το πρωί όταν μιζαρα δεν πήρε μπροστά...

άρα το overreving μπορεί να είναι μια αιτία για μια τέτοια ζημιά άλλα όχι στην περίπτωση μου...

gearboxer
01-10-14, 12:20
αυτό είναι αδύνατον...

το βράδυ πάρκαρα κανονικά....το αμάξι ήταν μια χαρά....

το πρωί όταν μιζαρα δεν πήρε μπροστά...

άρα το overreving μπορεί να είναι μια αιτία για μια τέτοια ζημιά άλλα όχι στην περίπτωση μου...


Μήπως το πήρε πιο αργά ακόμα ο γιός και στρόφαρε δίχως έλεος μέχρι το πρωί; :party:

telamon
01-10-14, 12:39
χαχαχα

ίσως είναι μια από τις δικαιολογίες που θα ακούσω...

δεν έχω παιδιά ακόμα... μόλις παντρεύτηκα :-)

η αλήθεια είναι όταν πήγα να το βάλω μπροστά άκουσα ένα χτύπημα σαν να χτυπάει κάποιος την πόρτα... εκείνη την ώρα έγινε η δουλειά....

rapid_fast
01-10-14, 12:47
λοιπόν παιδιά λύθηκε η κυλινδροκεφαλη και αυτό που βρέθηκε ήταν χτυπημένες βαλβίδες για αυτό και δεν υπήρχε συμπίεση.
Λύνοντας του εκκεντροφορους βρέθηκαν σπασμένα τα καβαλέτα και ο εκκεντροφορος.

Πως είναι δυνατόν να έχει τέτοια ζημιά?

Καινούριο το αγόρασες το αυτοκίνητο, ή μεταχειρισμένο?
Δεν είναι απαραίτητο να έχει λάβει χώρα το γεγονός στα χέρια σου, μπορεί να έχει γίνει μήνες πρίν.
Όπως είχα υποψιαστεί και σου είχα γράψει αρχικά, έχεις όντως σηκωμένο εκκεντροφόρο και χτυπημένες βαλβίδες.
Ότι ραγίζει σήμερα, μπορεί να σπάσει σήμερα, αύριο, μεθαύριο σε ένα χρόνο..
Μπορεί πάντα, να έχει κατασκευαστική αστοχία η μια πρόσδεση του εκκεντροφόρου,
η οποία με τα χρόνια να προκαλέσει θραύση.
Το πιθανότερο ακόμα και σε τέτοια περίπτωση όμως, είναι να έχουμε ανεβάσει τις
στροφές πολύ ψηλά, και να το αντιληφθούμε αμέσως από τον ήχο που θα ακουστεί,
ή από την αρρυθμία λειτουργίας..
Όταν το αμάξι είναι ζεστό, λόγω διαστολών, τα μεγέθη είναι διαφορετικά..
Οταν κρυώνει το αυτοκίνητο, μπορεί να μην ξαναπάρει μπρός..
Δεν είναι παράλογο..

telamon
01-10-14, 14:44
το αμαξι το αγορασα καινουριο...

αποκλειεται να ειναι αστοχια υλικου?

BMW Power
01-10-14, 15:03
Εννοείτε πως δεν αποκλείεται να είναι αστοχία υλικού.

Σε λίγες μέρες θα ενημερώσω για μια άλλη "κουλή" αστοχία σε ολοκαίνουριο μοτέρ.

nassosbmw1
03-10-14, 07:44
Καλημέρα.Διαβάζω και έχω μείνει λέμε....τόσο χοντρή ζημιά ρε παιδιά δε γίνεται από το βράδυ ως το πρωί...και από τελική να κάρφωνες δευτέρα, (δύσκολο να είσαι τόσο αφηρημένος και να επιμένεις,αλλά όλα γίνονται...)η πιθανή ζημιά θα γινόταν -και θα ακουγόταν- άμεσα....κάτι δε μου αρέσει στο συνεργείο,δεν ξημερώνεσαι με το μοτέρ χωρίς συμπίεση!...

Αν θες στείλε με πμ το συνεργείο! :)

rapid_fast
03-10-14, 08:47
Καλημέρα.Διαβάζω και έχω μείνει λέμε....τόσο χοντρή ζημιά ρε παιδιά δε γίνεται από το βράδυ ως το πρωί...και από τελική να κάρφωνες δευτέρα, (δύσκολο να είσαι τόσο αφηρημένος και να επιμένεις,αλλά όλα γίνονται...)η πιθανή ζημιά θα γινόταν -και θα ακουγόταν- άμεσα....κάτι δε μου αρέσει στο συνεργείο,δεν ξημερώνεσαι με το μοτέρ χωρίς συμπίεση!...

Αν θες στείλε με πμ το συνεργείο! :)

Εγώ προσωπικά αδυνατώ να ακολουθήσω τη σκέψη σου.
Το βράδυ ο κινητήρας δούλευε. Το πρωί δεν..
Το συνεργείο μέχρι τώρα δεν μπλέχτηκε κάπου.
Υποθέτω οτι στο άνοιγμα του μοτέρ, το παιδί ήταν μπροστά και είδε..
Τι δεν σου αρέσει?

DiMiTrIs_
03-10-14, 12:11
στο μιζαρισμα δεν θα επρεπε να ακουγεται διαφορετικα με ολες τις βαλβιδες χτυπημενες κλπ κλπ?

rapid_fast
03-10-14, 12:31
στο μιζαρισμα δεν θα επρεπε να ακουγεται διαφορετικα με ολες τις βαλβιδες χτυπημενες κλπ κλπ?

Μάλλον όχι..
Το μόνο που μπορεί να έκανε, είναι σκάσιμο μπροστά απο το εισαγωγή και όχι απο την
εξάτμιση με μπόλικο καπνό, και θόρυβο να νομίζεις οτι τελείωσε μόλις η ζωή σου...
Το παλιό καλό καρμπυλατσιόν..

SUPERCHARGER
03-10-14, 18:22
Λοιπον..... λογω του οτι μου εκανε εντυπωση ολο αυτο που διαβασα εδω, σημερα που πηγα το μωρο μου για φρενακια και λαδακια, ρωτηξα και εμαθα το εξης απιστευτο......

ΝΑΙ ολα αυτα μπορει να συμβουν (να το παρκαρεις το βραδυ και το πρωι να εχει σηκωσει τους εκκεντροφορους (απο την συστολη - διαστολη των μεταλλων ή να εχει ραγισει τα καβαλετα τους), εχει συμβει σε μερικα αυτοκινητα και στην Ελλαδα (λιγα μου ειπαν), το εχουν ξαναδει.....

Ο λογος επισης ειναι γνωστος.........

Καποια μοτερ, βγηκαν απο την παραγωγη ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΣΦΙΓΜΕΝΑ ΚΑΒΑΛΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙΑ.......
Αλλα παρουσιασαν προβλημα, αλλα οχι, αλλα τα εσφιξαν σωστα και σιωπηλα οταν τα τσεκαραν σε καποιο σερβις........

Αυτα μεσα απο την BMW..............

nassosbmw1
03-10-14, 22:13
Εγώ προσωπικά αδυνατώ να ακολουθήσω τη σκέψη σου.
Το βράδυ ο κινητήρας δούλευε. Το πρωί δεν..
Το συνεργείο μέχρι τώρα δεν μπλέχτηκε κάπου.
Υποθέτω οτι στο άνοιγμα του μοτέρ, το παιδί ήταν μπροστά και είδε..
Τι δεν σου αρέσει?

Τώρα ειλικρινά δε σε παρακολουθώ εγώ...
Δηλαδή παρκάρω το αμάξι μετά από πορεία/βόλτα/ταξίδι κλπ χωρίς ΚΑΝΕΝΑ σημάδι ούτε θόρυβο ύποπτο...
Το πρωί απλά δεν παίρνει μπροστά ελλείψει συμπίεσης;...

οκ τι να πω....μόνο στα BMW συμβαίνουν αυτά τα κουφά...
:feedback:

nassosbmw1
03-10-14, 22:23
λοιπόν παιδιά λύθηκε η κυλινδροκεφαλη και αυτό που βρέθηκε ήταν χτυπημένες βαλβίδες για αυτό και δεν υπήρχε συμπίεση.
Λύνοντας του εκκεντροφορους βρέθηκαν σπασμένα τα καβαλέτα και ο εκκεντροφορος.

Πως είναι δυνατόν να έχει τέτοια ζημιά?


Ερώτηση: λύθηκε μπροστά σου το μοτέρ ή σε φώναξαν να το δεις λυμένο ήδη;

rapid_fast
04-10-14, 11:24
Τώρα ειλικρινά δε σε παρακολουθώ εγώ...
Δηλαδή παρκάρω το αμάξι μετά από πορεία/βόλτα/ταξίδι κλπ χωρίς ΚΑΝΕΝΑ σημάδι ούτε θόρυβο ύποπτο...
Το πρωί απλά δεν παίρνει μπροστά ελλείψει συμπίεσης;...

οκ τι να πω....μόνο στα BMW συμβαίνουν αυτά τα κουφά...
:feedback:

Οταν το αμάξι ειναι ζεστό και σβησεις τον κινητηρα νομιζεις οτι ο κινητηρας απλα κρυωνει?
Το πρωτο πραγμα που συμβαινει ειναι να κρυωσει η εξατμηση.. και ακους χαρακτηριστικα τσακα τσακα τσακα απο τα ψυχομενα μερη.. Τσακα τσάκα ειναι η μετακινησεις των μεταλων λογω διαφορετικου λογου συστολης..
Στο μοτερ ομως, η ψυξη απο το ψυγειο εχει σταματησει, οπως και απο τον αέρα..
Με αποτέλεσμα, η ζέστη απο το μπλοκ να ανεβαίνει στο κεφαλάρι..
Κατά την αποθέρμανση αυτή ο ζεστός αέρας βγαίνει ΜΟΝΟ απο τον κύλινδρο που έχει ανοικτή βαλβίδα εξαγωγής ενώ οι άλλοι 2 κύλινδροι που είναι με μιασάνοικτες βαλβίδες, δεν αδειάζουν, γιατί η διαφορά δυναμικού το απαγορεύει.
Συνεπώς ολοι οι υπόλοιποι κύλινδροι συσσωρευουν θερμοκρασία μέχρι να απαχθεί αυτή σταδιακά απο το περιβάλλον.
Αν ο κύλινδρος που έχει αφήσει ανοικτή βαλβίδα είναι ο 2 ή ο 3, επειδή είσαι κέντρο, δεν έχεις θέμα..
Αν όμως λόγω της έναυσης 1-3-2-4 έχεις τον 4 ανοικτό και τον 1 με όλες τις βαλβίδες κλειστές σε φάση συμπίεσης, ο 1 συσσωρευει θερμοκρασία και ο 4 αδειάζει πιο γρήγορα απο όλους..
Αρα στα άκρα του εκκεντροφόρου έχεις υπέρθερμο (στον 1) και υπόθερμο (στον 4)
Εκεί έχεις την μεγαλύτερη διαφορά δυναμικού.
Με δεδομένο οτι δεν υπάρχει απολύτως καμία αστοχία υλικού ή συναρμολόγησης δεν υπάρχει πρόβλημα.
Εάν όμως έχεις το παραμικρό, είναι η περίπτωση που απλά ψάχνεσαι τι έχει συμβεί και πώς..

nassosbmw1
04-10-14, 14:33
Δεκτό και πολύ σωστό αυτό που λες! Οι οδηγίες σύσφιξης σε κάθε κατασκευαστή είναι συγκεκριμένες (ροπή-φορά κλπ) και μάλιστα με δυναμόκλειδο που είναι πιστοποιημένο πως μετράει σωστά.
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι στους Ι4 κινητήρες τις πιο πολλές φορές ο πρώτος κύλινδρος/πιστόνι που την "ακούει" είναι ο Νο1...
Αλλά,υποτίθεται,όλες αυτές οι συστολές-διαστολές είναι υπολογισμένες από τον κατασκευαστή και θεωρούμε πως το σύνολο "μοτέρ" συμπεριφέρεται ομοιόμορφα,-άλλωστε δε μιλάμε για κατασκευή αρχών του αιώνα,αλλά για ένα σύγχρονο μοτέρ με πολλές εξελίξεις τόσο μηχανολογικά όσο και μεταλλουργικά...και ας μην ξεχνάμε την υποτιθέμενη ποιότητα που μας προσφέρει (με το αζημίωτο)η περίφημη BMW....Με λίγα λόγια ή οι Γερμανοί μας πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες,ή στη γραμμή παραγωγής δεν υπάρχει 100% ποιοτικός έλεγχος παρά μόνο δειγματοληπτικός.... Εκτός αν το συνεργείο πάει να βγάλει λεφτά βγάζοντας το μοτέρ σκάρτο,γι αυτό ερώτησα εάν το άνοιγμα έγινε παρουσία του πελάτη και όχι ερήμην του.
Μακάρι να επισκευαστεί όσο το δυνατόν ανώδυνα...

Driver M
04-10-14, 16:16
Eγώ πάλι βλέπω ότι τα e.d. μοτέρ είναι τα πιο αναξιόπιστα με διαφορά απ'οποιοδήποτε άλλο κινητήρα έχει βγάλει η εταιρεία.

BMW Power
05-11-14, 10:07
Εννοείτε πως δεν αποκλείεται να είναι αστοχία υλικού.

Σε λίγες μέρες θα ενημερώσω για μια άλλη "κουλή" αστοχία σε ολοκαίνουριο μοτέρ.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα αφορά σε κινητήρες N20 και Ν55 Hybrid

Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό Oil filter unit (http://bmwfans.info/parts-catalog/E84/Europe/X1_28iX-N20/browse/engine/lubricat_syst_oil_filter_heat_exchanger/) βγαίνει σε πλαστικό και σε αλουμινένιο. Σε δύο αυτοκίνητα έχει σπάσει το πλαστικό με αποτέλεσμα να χυθούν τα λάδια. Η BMW επισήμως δεν έχει καταργήσει το πλαστικό (το έχει αλλάξει) αλλά στο συνεργείο πρότειναν αλλαγή σε αλουμινένιο.

Τα αυτοκίνητα που έχουν το συγκεκριμένο ανταλλακτικό είναι τα παρακάτω:

Part 11427597635 (Oil filter unit, plastic) was found on the following vehicles:

E84: Details on E84
E84 X1 28iX SUV, USA
E84 X1 20i SUV, Europe
E84 X1 20iX SUV, Europe
E84 X1 28iX SUV, Europe

E89: Details on E89
E89 Z4 28i Roadster, USA
E89 Z4 20i Roadster, Europe
E89 Z4 28i Roadster, Europe

F10: Details on F10
F10 528i Sedan, USA
F10 528iX Sedan, USA
F10 Hybrid 5 Sedan, USA
F10 520i Sedan, Europe
F10 528i Sedan, Europe
F10 Hybrid 5 Sedan, Europe

F11: Details on F11
F11 520i Touring, Europe
F11 528i Touring, Europe
F11 528iX Touring, Europe

F25: Details on F25
F25 X3 20iX SUV, Europe

F30: Details on F30
F30 328i Sedan, USA
F30 Hybrid 3 Sedan, USA
F30 328i Sedan, Europe
F30 Hybrid 3 Sedan, Europe

giannis 116
05-11-14, 20:24
Το συγκεκριμένο πρόβλημα αφορά σε κινητήρες N20 και Ν55 Hybrid

Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό Oil filter unit (http://bmwfans.info/parts-catalog/E84/Europe/X1_28iX-N20/browse/engine/lubricat_syst_oil_filter_heat_exchanger/) βγαίνει σε πλαστικό και σε αλουμινένιο. Σε δύο αυτοκίνητα έχει σπάσει το πλαστικό με αποτέλεσμα να χυθούν τα λάδια.

Μα καλα ειναι τοσο μα τοσο...'ΜΠΙΠ'?! Ακου εκει πλαστικο κελυφος φιλτρου λαδιου, πανε καλα ηθελα να ξερα εκει στο Μοναχο;! Οκ, οσο κι αν εχει προοδευσει η επιστημη, το ρισκαρεις να φτιαξεις και να βαλεις ενα εξαρτημα στο οποιο περναει λαδι με πιεση και υψηλες θερμοκρασιες, απο πλαστικο λες και ειναι κανα παιδικο παιχνιδι;! Και μαλιστα σε τετοια μοτερ;!
Επική 'τρομπιά'! :bricks1:

rapid_fast
06-11-14, 09:04
Πρίν βγεί έγκριση για παραγωγή,
πέρασε μελέτη σχεδιασμό και δοκιμές..
Κατόπιν τα στοιχεία αυτά πήγαν σε υποκατασκευαστή, που έκανε δικές του δοκιμές.
Οσο υπάρχουν άνθρωποι, που σχεδιάζουν με κομπιούτερ, και δεν έχουν μέσα στο μυαλό
τους την γνώση, θα αυξάνονται αυτά τα κρούσματα..
Μην ξεχνάμε, οτι το φίλτρο λαδιού βρίσκεται εντός ειδικού μεταλλικού δοχείου,
και η συναρμογή των εξαρτημάτων όπως υπολογίζονται πλέον απο τους υπολογιστές,
αφήνουν εκτός κάθε μη προβλεπόμενη σύσφιξη ή μή προβλεπόμενη ανοχή.
Οταν παρουσιάστηκαν οι πρώτες πλαστικές πολλαπλές εισαγωγής, όλος ο κόσμος επαναστάτησε φοβούμενος..
Η ιστορία δικαίωσε όμως το εργοστάσιο..
Άβυσσος...

BMW Power
06-11-14, 09:36
Το χειρότερο απ όλα είναι πως δεν αποζημιώνουν αν δεν είσαι στην εγγύηση παρ ότι είναι αστοχία υλικού/σχεδιασμού ή οτιδήποτε άλλο.

giannis 116
06-11-14, 09:39
Το χειρότερο απ όλα είναι πως δεν αποζημιώνουν αν δεν είσαι στην εγγύηση παρ ότι είναι αστοχία υλικού/σχεδιασμού ή οτιδήποτε άλλο.

'Χοντρό'! Πολύ 'χοντρό' ! Επρεπε εστω ως 'καλη θεληση' να καλυπτε κατι! Απαραδεκτο!

LefterisK
06-11-14, 10:44
οι ανθρωποι ειναι "μπιπ" οπως λεει κ ο γιαννης οσο δεν παει, εκτος κι αν απλα εχουν στο πονηρο μυαλουδακι τους "ημερομηνιες ληξης" εντος 5ετιας...
σε λιγο θα βγει αναλωσιμο και το τιμονι οπως πανε με προτεινομενη αλλαγη καθε 3η αλλαγη λαδιου ή χχχχ χλμ...τα δε sun visors που -οπως θα υποστηριζει το εργοστασιο- τα βαραει ανελεητα ο κακος κ πολυ δυνατος κ τσουρουφλιστος ηλιος θα χριζουν αλλαγη σε καθε 2η αλλαγη λαδιου :banghead: :banghead:


....
Μην ξεχνάμε, οτι το φίλτρο λαδιού βρίσκεται εντός ειδικού μεταλλικού δοχείου,
και η συναρμογή των εξαρτημάτων όπως υπολογίζονται πλέον απο τους υπολογιστές,
αφήνουν εκτός κάθε μη προβλεπόμενη σύσφιξη ή μή προβλεπόμενη ανοχή.
...


παναγιωτη τι εννοεις με αυτο; γιατι τα καινουρια φιλτρα ειναι χαρτινα και οχι μεσα απο μεταλλικο περιβλημα..εκτος κι αν εγω δεν καταλαβα καλα τι εννοεις (γιαυτο κ ρωταω)

rapid_fast
06-11-14, 12:44
οι ανθρωποι ειναι "μπιπ" οπως λεει κ ο γιαννης οσο δεν παει, εκτος κι αν απλα εχουν στο πονηρο μυαλουδακι τους "ημερομηνιες ληξης" εντος 5ετιας...
σε λιγο θα βγει αναλωσιμο και το τιμονι οπως πανε με προτεινομενη αλλαγη καθε 3η αλλαγη λαδιου ή χχχχ χλμ...τα δε sun visors που -οπως θα υποστηριζει το εργοστασιο- τα βαραει ανελεητα ο κακος κ πολυ δυνατος κ τσουρουφλιστος ηλιος θα χριζουν αλλαγη σε καθε 2η αλλαγη λαδιου :banghead: :banghead:



παναγιωτη τι εννοεις με αυτο; γιατι τα καινουρια φιλτρα ειναι χαρτινα και οχι μεσα απο μεταλλικο περιβλημα..εκτος κι αν εγω δεν καταλαβα καλα τι εννοεις (γιαυτο κ ρωταω)

Εχει μεταλλικό δοχείο που μπαίνει το φίλτρο λαδιου..
Ακόμα και σκέτο χαρτί να ήταν το φίλτρο, έπρεπε να μην υπάρχει πρόβλημα...

LefterisK
07-11-14, 16:14
μαλλον κατι δεν καταλαβα καλα απο την αρχη, γτ νομιζα οτι διαβαζοντας στο realoem το "Oil filter unit, plastic" συμπερανα πως ολη η μοναδα και τα επιμερους ανταλλακτικα ηταν απο πλαστικο χωρις μεταλλικο δοχειο κλπ...

rapid_fast
07-11-14, 17:14
μαλλον κατι δεν καταλαβα καλα απο την αρχη, γτ νομιζα οτι διαβαζοντας στο realoem το "Oil filter unit, plastic" συμπερανα πως ολη η μοναδα και τα επιμερους ανταλλακτικα ηταν απο πλαστικο χωρις μεταλλικο δοχειο κλπ...

Το μεταλικο δοχείο είναι μόνιμα τοποθετημένο πάνω στο μοτέρ... ;)