PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερώτηση N46B20


tsalin
24-09-14, 00:37
Καλησπέρα,

μιάς και η καλή μου έχει φτάσει αισίως τα 230Κ χιλιόμετρα και έπεσα σε ένα 120i / 2005 (φαντάζομαι με N46B20) με κάτω από 100Κ χιλιόμετρα -που μάλλον είναι πραγματικά.. :icon02: - οπότε σκέφτομαι σοβαρά μήπως είναι καλή ιδέα...

Το θέμα είναι ότι πέρα από το σχετικά αυξημένο κόστος χρήσης (σήμα, ασφάλειες κλπ) του N46 ένα βασικό ερώτημα που θα παίξει ρόλο στην απόφαση που θα πάρω είναι η αξιοπιστία του εν λόγω κινητήρα (και όχι μόνο...)...

ΟΚ, είμαι σίγουρος ότι κάτι παγούρια, γρύλους παραθύρων, και λοιπές μικροβλακείες δεν θα τις αποφύγω, όμως τα σοβαρά είναι που σκιάζομαι... Οπότε κάθε πληροφορία για βλάβες, ιδιαίτερα στην περιοχή των 100-150Κ χιλιομέτρων είναι απολύτως χρήσιμη...

Θανκ γιου βέρυ μάτς!!!

PetrosD
24-09-14, 00:53
Από μένα, όχι. Κράτα το 46άρι, το τελευταίο πραγματικά καλό σειράς 3.
Άσε που το 120 είναι και άσχημο.
Προσωπική μου γνώμη.

Veldrin
24-09-14, 04:19
Μιλάμε πια για ένα αυτοκίνητο σχεδόν δέκα ετών (με κακή φήμη στις ζημιές αν και όχι όσο τα 2008-2010) και ας έχει λίγα χιλιόμετρα. Δε θα το έκανα αυτό που σκέφτεσαι, δεν είναι καν 6κύλινδρος ο Ν46Β20 ώστε να πείς οτι αξίζει να πληρώσεις τα κυβικά του.

tsalin
24-09-14, 14:17
Όταν λες κακή φήμη, έχεις κάτι υπόψη σου?? Γιατί ότι διάβασα αφορούσε κυρίως τους άλλους κινητήρες και σίγουρα αυτά τις περιόδου 2008-2010, όμως για τον Ν46 δεν έχω βρει κάτι... Βέβαια από την άλλη νομίζω ότι τα 2λίτρα της σειράς 1 ήταν σχετικά λίγα, οπότε το δείγμα είναι μικρό.

Αν η καλή μου ήταν τουλάχιστο FL μετά το 2004 δεν θα το συζήταγα, όμως είναι ήδη 15 ετών... οπότε αν θα μείνει θα πρέπει σχετικά σύντομα να μπει το χέρι βαθιά στην τσέπη...

LefterisK
24-09-14, 17:31
αυτο που εννοουν λεγοντας κακοφημο ειναι πιθανον λογω το οτι το αμαξι βγηκε το 04 επομενως ειχε τα μικροπροβληματα νεοτητας που εχουν ολα τα οχηματα...ο πολλαπλος ψεκασμος Ν46 συγκρινομενος με τον αμεσο ψεκασμο Ν43, οπως κ να το κανουμε θεωρειται αλεξισφαιρος σε θεματα καυσης με πολλαπλασιαστες, μπεκ κλπ. εγω προσωπικα απο τον κινητηρα δεν εχω το παραμικρο θεματακι, φυσικα ειμαι με λιγα χλμ μολις 77κ...
παντως απο το 15ετων οχημα να πας σε 10ετων δεν ειναι κ μεγαλη διαφορα οσον αφορα βλαβες κλπ. ισως να εψαχνες να δεις καποιο μοντελο απο τα τελευταια με τον πολλαπλο να ειναι κ λιγο νεοτερο ακομα.

tsalin
24-09-14, 21:20
Κοίτα το θέμα είναι ότι το E46 είναι πλέον 2 μοντέλα πίσω, 15 ετών με 230Κ χιλιόμετρα. Αν συνυπολογίσεις ότι κάνω περίπου 20-25Κ/έτος καταλαβαίνεις ότι η ώρα για το βαθύ χέρι στην τσέπη είναι κοντά. Χώρια που έχω αρχίσει να γίνομαι ο καλύτερος φίλος του συνεργείου... και βασικά έχω αρχίσει να μην εμπιστεύομαι το όχημα και αυτό είναι το χειρότερο! Νομίζω ότι ότι παιδικά προβλήματα και να έχει ο άσσος σίγουρα θα είναι λιγότερα από αυτά που ήδη αντιμετωπίζω... Βέβαια από την άλλη έχω ήδη μπάξει κάποια χρήματα και το διπλοσκέφτομαι, γιατί το πιθανότερο στην αλλαγή θα χρειαστεί να τα ξαναμπάξω -όπως δισκόπλακες, ψαλίδια & σινεμπλοκ, καμιά μεσαία τριβή κανένα παγουράκι (ίσως και ψυγείο??) κλπ κλπ κλπ.

Πάντως η τιμή του Ε87 είναι αρκετά καλή -κάτι παραπάνω από 5Κ- για αυτό και το σκέφτομαι... Προφανώς σε αυτά τα χρήματα δεν παίζει κάτι νεότερο, αλλά σε αυτή τη φάση δεν θέλω να πάω σε κάτι παραπάνω...

Για τον Ν46 έχω ακούσει τα ίδια, αλλά φοβάμαι μήπως η σύγκριση τον κάνει αλεξίσφαιρο και όχι η πραγματικότητα... για αυτό και ζητάω γνώμες (όπως τη δική σου...)!

rapid_fast
24-09-14, 21:42
O N46 στο Ε46 δεν έχει κανένα πρόβλημα..
Πέρα απο τα ανόητα περιφερειακά..