PDA

Επιστροφή στο Forum : ειδοποιηση αυξημενης θερμοκρασιας κινητηρα


AlexVag
15-12-14, 21:05
Εχω μια Ε39 και θα ηθελα να ρωτησω εαν υπαρχει τροπος να ακουγεται καποιος ηχος οταν η θερμοκρασια του κινητηρα αυξανεται πανω απο ενα συγκεκριμενο επιπεδο. Το αυτοκινητο μεσω του κρυφου μενου μπορει να διαβασει την ακριβη θερμοκρασια του κινητηρα(ειναι του κινητηρα η του ψυκτικου?).

Αυτο με αφορμη ενα "μπαμ" που εγινε οταν οδηγουσε το αυτοκινητο ο πατερας μου και δεν καταλαβε οτι ειχε ανεβασει θερμοκρασια σε ταξιδι...Ειναι λογικο οταν οδηγας για ωρες να μην προσεχεις τη θερμοκρασια συνεχεια και πιστευω θα επρεπε να υπαρχει καποια ηχητικη ειδοποιηση...Αν κολλησει ο θερμοστατης(μου εχει τυχει 3 φορες σε 7 χρονια) η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ γρηγορα και ειναι ευκολο να γινει η ζημια...

Η μονη ειδoποιηση που εχω τωρα ειναι αυτη της χαμηλης εξωτερικης θερμοκρασιας.

MZ3
15-12-14, 22:15
αυτα με το μεγαλο obc στο κοντερ εχουν τετοια επιλογη απο μονα τους
καθε τρις και λιγο δονγκ ακους ακομα και για λαμπα και διαφορα αλλα

θελει ψάξιμο αν μπορεις να το κανεις active το ντονκ μεσω ncs expert

AlexVag
16-12-14, 23:21
Αυτο γινεται και μεσω της bmw η πρεπει να βρω καποιον εξω που εχει το προγραμμα;

rapid_fast
17-12-14, 09:35
Δεν γίνεται να έχεις ειδοποίηση για το θέμα..
Και να κάνεις πατέντα δεν έχει νόημα..
Οταν λείπει παραφλου μετράς θερμοκρασία αέρα 80, ενώ το παραφλού είναι στους 137 κελσίου.
Στους 140 μετράς ατμούς απο το εξατμιζόμενο παραφλού που ανεβάζουν την θερμοκρασία
αέρα απο 80 σε 140, αλλά η καθυστέρηση του οργάνου στη διακύμανση έχεις χάσει ήδη
πολύτιμο χρόνο...

AlexVag
17-12-14, 16:49
Μου ακουγεται πολυ λογικο αυτο που λες... Αλλα σε περιπτωση που κολλησει ο θερμοστατης ενω το κυκλωμα εχει παραφλου δεν θα εχω σωστη και εγκαιρη ενδειξη; Τελικα η θερμοκρασια που φαινεται στο κρυφο μενου ειναι του παραφλου? Δηλαδη και η βελονα αργει να δειξει αυξημενη θερμοκρασια οταν το κυκλωμα εχει λιγοτερο παραφλου;

Εχω εκνευριστει με αυτο που εγινε γιατι εχω διαρροη και δεν μπορω να βρω απο που ειναι...ειναι κριμα ενω το μοτερ δεν εχει βγαλει καμια βλαβη εδω και 300.000 χιλιομετρα να ανεβαζει θερμοκρασια απο απροσεξια... Τουλαχιστον να φαινοταν οτι χανω απο τη φλατζα κεφαλης να την εφτιαχνα και να τελειωνε το θεμα...

rapid_fast
17-12-14, 17:13
Μου έχει κολλήσει ο θερμοστάτης κλειστός..
Ο ατμός εσωτερικά χτυπάει σφυριές όχι αστεία..
Και δεν χάνεις αμέσως το μοτέρ..
Το μοτέρ το χάνεις, αν λασκάρει κολάρο και χάσεις τα νερά..
Οπότε δεν ξέρεις οτι έχει ανεβάσει θερμοκρασία, απλά αν είσαι τυχερός θα δείς το λαμπάκι
στάθμης του ψυκτικού...
Αν έχεις διαρροή που δεν βρίσκεις απο που είναι, υπάρχει πιθανότητα να έχεις τρύπιο ψυγείο
καλοριφέρ, ή να τα ρουφάει και να τα καίει το μοτέρ..

sakis4paok
18-12-14, 11:12
Πρεπει να γινεται με προγραμματισμο δε ειμαι σιγουρος μονο με δοκιμη στο μενου απο το προγραμμα μου δινει option coolant temperature warning παντως.

rapid_fast
18-12-14, 11:23
Πρεπει να γινεται με προγραμματισμο δε ειμαι σιγουρος μονο με δοκιμη στο μενου απο το προγραμμα μου δινει option coolant temperature warning παντως.

Αυτή πρέπει να είναι η εντολή που δίνει στο κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας στα Ε46 Σάκη..
Εχει λαμπάκι και στα 39 ρια??

sakis4paok
18-12-14, 11:50
Αυτή πρέπει να είναι η εντολή που δίνει στο κόκκινο λαμπάκι θερμοκρασίας στα Ε46 Σάκη..
Εχει λαμπάκι και στα 39 ρια??
Iσως,οπως ειπα πριν μονο με δοκιμη δε ειμαι σιγουρος.

AlexVag
18-12-14, 12:16
Το μονο λαμπακι που υπαρχει στο δικο μου 3αρι ειναι αυτο στο δεικτη θερμοκρασιας που αναβει οταν ο δεικτης τερματισει...

Rapid εγω την ειχα πατησει απο το υδραργυρικο μπροστα... Εχω αλλαξει ψυγειο και παγουρι, εχω τσεκαρει το κυκλωμα σε πολυ υψηλες πιεσεις 2 φορες και δεν ειχα διαρροη και εχω τσεκαρει εαν τα υγρα καιγονται με ενα κιτ που ανιχνευει το μονοξειδιο του ανθρακα και ηταν αρνητικο... Βεβαια στη bmw μου ειπαν οτι ισως χανει απο καποιο σημειο στη φλατζα που με το ματι φαινεται υποπτο...

Σκεφτομαι να παω σε εναν αλλο μαστορα(εξειδικευμενο bmw) στη Θεσσαλονικη που ξερω οτι ειναι καλος και αν δεν βρω κατι αλλο θα παω για φλατζα...
Αν χανει απο το κυκλωμα του καλοριφερ μπορω να το απομονωσω κλεινοντας τελειως το καλοριφερ;

rapid_fast
18-12-14, 12:22
Το μονο λαμπακι που υπαρχει στο δικο μου 3αρι ειναι αυτο στο δεικτη θερμοκρασιας που αναβει οταν ο δεικτης τερματισει...

Rapid εγω την ειχα πατησει απο το υδραργυρικο μπροστα... Εχω αλλαξει ψυγειο και παγουρι, εχω τσεκαρει το κυκλωμα σε πολυ υψηλες πιεσεις 2 φορες και δεν ειχα διαρροη και εχω τσεκαρει εαν τα υγρα καιγονται με ενα κιτ που ανιχνευει το μονοξειδιο του ανθρακα και ηταν αρνητικο... Βεβαια στη bmw μου ειπαν οτι ισως χανει απο καποιο σημειο στη φλατζα που με το ματι φαινεται υποπτο...

Σκεφτομαι να παω σε εναν αλλο μαστορα(εξειδικευμενο bmw) στη Θεσσαλονικη που ξερω οτι ειναι καλος και αν δεν βρω κατι αλλο θα παω για φλατζα...
Αν χανει απο το κυκλωμα του καλοριφερ μπορω να το απομονωσω κλεινοντας τελειως το καλοριφερ;

Δεν μπορείς.. Κλείνεις την εισαγωγή μόνο, η εξαγωγή παραμένει πάντα ανοικτή.