PDA

Επιστροφή στο Forum : Προτάσεις για βελτιωση z3 1,8l 115ps


Dimitris Alex z3
30-01-15, 12:29
Γεια σας, ειμαι νεος εδω ελπίζοντας στη βοήθεια σας :) .

Αγόρασα πρόσφατα την παιδική μου μινιατούρα (καταλαβαίνεται τον ενθουσιασμό μου).
Το αμάξι σε γενικές γραμμές ειναι πολυ καλο.. θελει φυσικά τα μερεμέτια του...

τέλος πάντων , αυτό του θέλω είναι να του προσθέσω 20 με 30 άλογα.. καμιά ιδέα?

Dim77
30-01-15, 12:36
Μόνο μοτέρ Μ44Β19 (1.9 16v 140ps). Δεν θυμάμαι αν έμπαινε και το Μ42Β18 (1.8 16v 140ps).

Δεν υπάρχει καμιά άλλη λύση για αυτό που θέλεις.

Απλά αν είναι εντάξει το μοτέρ σου, απόλαυσε τον παιδικό έρωτα σου, με τα 115ps που στην ελαφριά καρότσα του Ζ3, είναι μια χαρά.

leonidaskal
30-01-15, 12:40
ΩΡΑΙΑ
φιλε καταρχην καλως ηρθες.κατα δευτερο το ερωτημα πολυ γενικο.....ποια χρονια ειναι το ζετακι,
τι χρηματα εχεισ σκοπο να δωσεις.
δωσε καμια πληροφορια και θα σου εκ πειρας.

leonidaskal
30-01-15, 12:43
Μόνο μοτέρ Μ44Β19 (1.9 16v 140ps). Δεν θυμάμαι αν έμπαινε και το Μ42Β18 (1.8 16v 140ps).

Δεν υπάρχει καμιά άλλη λύση για αυτό που θέλεις.

Απλά αν είναι εντάξει το μοτέρ σου, απόλαυσε τον παιδικό έρωτα σου, με τα 115ps που στην ελαφριά καρότσα του Ζ3, είναι μια χαρά.

μπαινει εγω αυτο φοραω πλεον (Μ42Β18 1.8 16v 140ps).αλλα θελει ψαξιμο καλο.
το καλο ειναι οτι με μικρες πινελιες πας και παραπανω σε ps αν θες

6ylinder
30-01-15, 12:44
το καλο ειναι οτι με μικρες πινελιες πας και παραπανω σε ps αν θες

Μικρές πινελιές και άλογα σε Μ42/44, δεν νομίζω ότι πάνε μαζί...

Dimitris Alex z3
30-01-15, 12:50
Σας ευχαριστώ ολους!! δυο ακομα ερωτήσεις.. 1. η αλλαγη μοτερ συνοδεύεται απο αλλαγη πλεξουδας? 2. Το chipαρισμα +11 ίππους + φιλτρο αερα + τελικο (ας ριξω λιγο νερο στο κρασι μου) πως σας φαίνεται??

το μοτερ που εχω τωρα ειναι άριστο παρεμπιπτόντως..
χρονολογια.. τελος του 99 ειναι.. απο χρηματα αν ειναι να γινει κατι σωστα θα τα δωσω γιατι εχω σκοπο να το κρατήσω forever :)

leonidaskal
30-01-15, 12:51
Μικρές πινελιές και άλογα σε Μ42/44, δεν νομίζω ότι πάνε μαζί...
ενταξει μην παει το πραγμα μακρια δεν λεμε για πολλα αλογα αλλα......ισως και να εχεις δικιο δεν ηταν και τοσο μικρες

leonidaskal
30-01-15, 12:55
Σας ευχαριστώ ολους!! δυο ακομα ερωτήσεις.. 1. η αλλαγη μοτερ συνοδεύεται απο αλλαγη πλεξουδας? 2. Το chipαρισμα +11 ίππους + φιλτρο αερα + τελικο (ας ριξω λιγο νερο στο κρασι μου) πως σας φαίνεται??

το μοτερ που εχω τωρα ειναι άριστο παρεμπίπτοντος..

1.οχι απαραιτητα.
2.γιατι οχι γουστα ειναι αυτα.......

6ylinder
30-01-15, 12:57
2. Το chipαρισμα +11 ίππους + φιλτρο αερα + τελικο (ας ριξω λιγο νερο στο κρασι μου) πως σας φαίνεται??

ενταξει μην παει το πραγμα μακρια δεν λεμε για πολλα αλογα αλλα......ισως και να εχεις δικιο δεν ηταν και τοσο μικρες

Μ40/42/43/44 δεν χαμπαριάζουν από τέτοια. Άντε να πάρεις από πρόγραμμα 5-10 άλογα το πολύ, αλλά θα έχεις δώσει ένα σωρό λεφτά χωρίς ουσιαστικό λόγο, και μετά θα παραπονιέσαι γιατί καίει και παραπάνω, από το ήδη πολύ που καίει. Αυτά τα μοτέρ τα αφήνεις ως έχουν.
Βάζεις και ένα τελικό μόνο, να ακούς λίγο θόρυβο και να νομίζεις ότι πας γρηγορότερα και τέρμα...

Dimitris Alex z3
30-01-15, 13:01
τωρα φοράει μια φιλτροχοάνη ανοικτού τυπου η οποια ειναι εκτεθειμένη στη ζεστη του κινητήρα (tragik) διορθώνεται τίποτα με ασπίδα η θέλει κατι αλλο? Επίσης εχει και τελικό , αρα με 300 ευρω για το chiparisma βολεύει ( μιας και θέλω να ασχοληθώ με μερικά μαζεματακια .. )

leonidaskal
30-01-15, 13:02
Μ40/42/43/44 δεν χαμπαριάζουν από τέτοια. Άντε να πάρεις από πρόγραμμα 5-10 άλογα το πολύ, αλλά θα έχεις δώσει ένα σωρό λεφτά χωρίς ουσιαστικό λόγο, και μετά θα παραπονιέσαι γιατί καίει και παραπάνω, από το ήδη πολύ που καίει. Αυτά τα μοτέρ τα αφήνεις ως έχουν.
Βάζεις και ένα τελικό μόνο, να ακούς λίγο θόρυβο και να νομίζεις ότι πας γρηγορότερα και τέρμα...

σωστος δεν μιλαμε για παραπανω +10 .δηλαδη ενα μ44 μια χαρα θα ειναι στα 150 ps
και για ζετακι φυσικα υπεραρκετα. αλλα παλι γουστα ειναι αυτα

Dimitris Alex z3
30-01-15, 13:06
στην εκδοχή της αλλαγης κινητήρα σε Μ44 για τι κόστος μιλάμε?

6ylinder
30-01-15, 13:09
τωρα φοράει μια φιλτροχοάνη ανοικτού τυπου η οποια ειναι εκτεθειμένη στη ζεστη του κινητήρα (tragik) διορθώνεται τίποτα με ασπίδα η θέλει κατι αλλο? Επίσης εχει και τελικό , αρα με 300 ευρω για το chiparisma βολεύει ( μιας και θέλω να ασχοληθώ με μερικά μαζεματακια .. )

Προτείνω να την βγάλεις την φιλτροχοάνη και να βάλεις το εργοστασιακό φιλτροκούτι με το φίλτρο του. Δεν έχεις πάρει απολύτως τίποτα και είναι και πιθανό να σου φθείρει το maf.

Και επίσης 300€ τσιπάρισμα και 10 άλογα...επίσης δεν ταιριάζουν

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=10109

leonidaskal
30-01-15, 13:10
2500 με 3000 ευρω αν θελεις να εισαι ενταξει. τι θελω να πω.......
δεν περνεις απλα ενα μοτερ το κοπανας επανω και εφυγες......θελει δουλεια εγω το δικο μου το εκανα βιδες πριν το βαλω επανω.ασε που τα μοτερακια αυτα πλεον εχουν και καποια χρονακια επανω τους....καταλαβαινεις φυσικα

Dimitris Alex z3
30-01-15, 13:25
http://www.microchips-tuning.com/ Σε αυτον τηλεφώνησα σχετικά με τα +11 αλογα απο τσιπ.. οσο για τη χοανη εχετε δίκιο.. απλα το πηρα ετσι.. θα τι βγαλω αλλα τη να βαλω για να εχω μια αρμονια με το τελικο?

LEO328
30-01-15, 13:46
http://www.microchips-tuning.com/ Σε αυτον τηλεφώνησα σχετικά με τα +11 αλογα απο τσιπ.. οσο για τη χοανη εχετε δίκιο.. απλα το πηρα ετσι.. θα τι βγαλω αλλα τη να βαλω για να εχω μια αρμονια με το τελικο?

βαλε μαμα φιλτρο και μαμα τελικο με ασσυμετρες μπουκες m3 για να μην χασεις το look και χαμηλα θα δεις αλλο αυτοκινητο.τα χειροποιητικα τελικα οχι μονο δεν προσφερουν τιπτ (μηδεν επιδοση+θορυβο) αλλα ψοφαει και το αμαξι χαμηλα...μολις εβαλα μαμα καζανακι ξυπνησε το αμαξι χαμηλα...και αυτο μου το ειπε προγραμματιστης-γνωστης πολλα χρονια στα Bmw στην αγια παρασκευη..ξερετε ποιος...:ices_ange

Dimitris Alex z3
30-01-15, 13:51
m3 φαντάζομαι εννοείς της ε36 ε?

Dimitris Alex z3
30-01-15, 14:06
πάντως επιστρέφοντας στο θεμα του κινητήρα που λέγαμε πριν.. αν μπεις σε αυτο το τριπακι δεν ειναι καλύτερα να πας σε Μ ? DONOR CARS με ξενα νούμερα .. πολλά και αρκετά οικονομικά.. για να παρεις απο πανω τους οτι θες..

leonidaskal
30-01-15, 14:48
ω ....ναι αυτο ειναι μια λυση αλλα δεν περνας κτεο ποτε ποτε ποτε ποτε ποτε ......και φουλ παρανομια και στη στραβη θα τρεχεις.
ενω αυτο που λεω εγω .....μια χαρα ολα

BMW_330i
30-01-15, 14:58
η γνωμη μου ειναι να μεινεις οπως εισαι.τα μαμα αλογα που εχεις με αυτο το κινητηρα και αυτο το σκαφος για μενα ειναι μια χαρα δεν βλεπω τον λογο αλλαγης μοτερ για 20 αλογα παραπανω και να μπεις σε ολο αυτο τον μπελα με αλλαγη μοτερ κλπ.για μενα δεν αξιζει θα κρατουσα τα μαμα βαλε ενα κανονικο τελικο με το κανονικο φιλτρο και εισαι αρχηγος

Stunt Mike
30-01-15, 20:59
2500 με 3000 ευρω αν θελεις να εισαι ενταξει. τι θελω να πω.......
δεν περνεις απλα ενα μοτερ το κοπανας επανω και εφυγες......θελει δουλεια εγω το δικο μου το εκανα βιδες πριν το βαλω επανω.ασε που τα μοτερακια αυτα πλεον εχουν και καποια χρονακια επανω τους....καταλαβαινεις φυσικα

Μπορει να παρει απλα ενα μοτερ και να το βαλει πανω!!Δεν ζητησε να κανει καινουριο το μοτερ!!!Το δικο του 1800,καινουριο ειναι??Αγοραζει λοιπον ενα Μ42/44 με 600-700ευρω,το βαζει πανω(το συνεργειο συνηθως ζηταει κανα 300αρι,του κανει κι ενα καλο φουλ σερβις και ειναι ετοιμος....Αργοτερα βαζει και καλυτερα φρενα αν θελει.....

paganis
31-01-15, 19:35
αν το αμαξι σου ειναι τελος 99, πιθανον να φορας το 1.9 με τα 118. Η πολλαπλη σου ειναι πλαστικη ή μεταλλικη?
με προγραμμα σε αυτο το μοτερ μην ασχολησε...τσαμπα θα δωσεις λεφτα.
οσο για την φιλτροχοανη ανοιχτου τυπου, αν εχει λιπαντικο , θα κανεις ζημια στο μαφ...ασε που καις και περισσοτερα χωρις να κερδιζεις τιποτα.

leonidaskal
31-01-15, 23:14
Μπορει να παρει απλα ενα μοτερ και να το βαλει πανω!!Δεν ζητησε να κανει καινουριο το μοτερ!!!Το δικο του 1800,καινουριο ειναι??Αγοραζει λοιπον ενα Μ42/44 με 600-700ευρω,το βαζει πανω(το συνεργειο συνηθως ζηταει κανα 300αρι,του κανει κι ενα καλο φουλ σερβις και ειναι ετοιμος....Αργοτερα βαζει και καλυτερα φρενα αν θελει.....

ναι ναι και μετα καθε εβδομαδα συνεργειο να μαζευει.οσο καλο να εναι το μοτερ εχει μια δεκαπενταετια τουλαχιστον επανω του αρα αν ειναι να κανεισ κατι να γινει σωστο

6ylinder
01-02-15, 01:32
δεν περνεις απλα ενα μοτερ το κοπανας επανω και εφυγες......θελει δουλεια εγω το δικο μου το εκανα βιδες πριν το βαλω επανω.ασε που τα μοτερακια αυτα πλεον εχουν και καποια χρονακια επανω τους....καταλαβαινεις φυσικα

ναι ναι και μετα καθε εβδομαδα συνεργειο να μαζευει.οσο καλο να εναι το μοτερ εχει μια δεκαπενταετια τουλαχιστον επανω του αρα αν ειναι να κανεισ κατι να γινει σωστο

Θα διαφωνίσω...δεν σημαίνει ότι επειδή αγοράζεις ένα μτχ μοτέρ ακόμα και 20ετίας να είναι, πρέπει σώνει και ντε να του κάνεις ρεκτιφιέ, θέλει δεν θέλει. Άλλο να αλλάξεις 5 περιφερειακά. Γιατί σώνει και ντε να πρέπει να το ανοίξεις;

Εν έτει 2015, ακόμα κυκλοφορούν υπερβολικά πολλά Ε36 στους δρόμους μας. Μια χαρά μπορείς να βρεις μοτέρ και να το κουμπώσεις πάνω και να φύγεις...όπως ακριβώς λέει ο Mike.

Stunt Mike
01-02-15, 10:28
ναι ναι και μετα καθε εβδομαδα συνεργειο να μαζευει.οσο καλο να εναι το μοτερ εχει μια δεκαπενταετια τουλαχιστον επανω του αρα αν ειναι να κανεισ κατι να γινει σωστο

κι αλλη μια 15ετια εχει και το δικο του μοτερ..Στατιστικα τα ιδια αναλωσιμα θα βγαλει ειτε μεινει με το δικο του,ειτε βαλει ενα Μ44,ειτε οποιοδηποτε αλλο μοτερ.Εκτος αν παει ν'αγορασει απο τον ''κουβα''....Ενας που γνωριζει πως και που να τσεκαρει,δεν παιρνει σκραπ μοτερ....Ασε που για ποιο λογο ν'ανοιξεις ν'αλλαξεις μεταλλα σ'ενα μοτερ που βγαζει καλη συμπιεση πχ??Δεν εχει λογικη...Αυτα που πιθανον να χρειαστουν αλλαγη ειναι τα διαφορα περιφερειακα ηλεκτρικα,πχ αισθητηρες στροφαλου/εκκεντροφορου κτλ....Κι αυτα γινονται οποιαδηποτε στιγμη.

leonidaskal
01-02-15, 23:00
Θα διαφωνίσω...δεν σημαίνει ότι επειδή αγοράζεις ένα μτχ μοτέρ ακόμα και 20ετίας να είναι, πρέπει σώνει και ντε να του κάνεις ρεκτιφιέ, θέλει δεν θέλει. Άλλο να αλλάξεις 5 περιφερειακά. Γιατί σώνει και ντε να πρέπει να το ανοίξεις;

Εν έτει 2015, ακόμα κυκλοφορούν υπερβολικά πολλά Ε36 στους δρόμους μας. Μια χαρά μπορείς να βρεις μοτέρ και να το κουμπώσεις πάνω και να φύγεις...όπως ακριβώς λέει ο Mike.

ενταξει δεν μιλαω και για ρεκτιφιε αλλα μαλλον εγω ειναι της υπερβολης.

rapid_fast
02-02-15, 15:32
Το αυτοκίνητο μένει ώς έχει..
Αυτό προστάζει η λογική και η πραγματικότητα..
Είναι μια χαρά αυτοκίνητο, για αυτό που είναι κατασκευασμένο να δώσει...

Dimitris Alex z3
06-02-15, 11:53
Ευχαριστω για τις τοσες απαντήσεις, λοιπον το z3 μου φοραει το 43αρι μοτερ 1796 κιβ.εκ. απο το πρωτο ποστ μου ηδη αλλαξα ρουλεμαν AC που σφύριζε και παράγγειλα και φουσκα αναθυμιάσεων .. το αναφερω αυτο σχετικά με τε γεγονος οτι το μοτερ ειναι 15 ετων και ούτως η άλλως βάλω δεν βάλω μοτερ αυτα χρειάζονται.. ειδα διαφορες προτασεις και απο βελτιωτες .. κατέληξα στην ιδεα του τουρμπο ( δεν με ενδιαφερερει καθόλου η μεταπολιτική αξία ) με περίπου δυόμιση χιλιάρικα θα εχω + 50 ίππους με δυνατότητα να ανεβει και αλλο αν αλλαξω εκκεντροφόρους πιστόνια κλπ κλπ... εσεις τι λετε??

η θα ακούσω τη φωνή της λογικής και θα το αφήσω ήσυχο :)

Dim77
06-02-15, 12:21
Άστο ήσυχο...

Ξόδεψε μόνο για συντήρηση (ή κράτα τις οικονομίες για συντήρηση που μπορεί να χρειαστεί οποιαδήποτε στιγμή).

Κράτησε τα χρήματα για βενζίνη και βόλτες.

PetrosD
07-02-15, 23:52
Μπάξε turbo να ευχαριστηθείς όσο δεν πάει το αμάξι σου. Άμα δε σε ευχαριστεί ως έχει, ποιος ο λόγος να το έχεις;

agis32
09-02-15, 01:17
Γεια χαρά! Είχα Ζ3 2000cc και μόλις το έδωσα...
Έχω να πω ότι και 30 και 50 άλογα παραπάνω να βάλεις πάντα θα θες και άλλα διότι πολύ απλά είναι πολύ καλά στημένο. Εμένα δε μου έφταναν με τπτ τα 150 άλογα του κινητήρα. Δε γύριζε και εύκολα λόγω ζαντών (257, 17").

Σου προτείνω ανεπιφύλαχτα να επιλέξεις μια λύση που να σου παρέχει σίγουρα 200 άλογα.
Δε θα το μετανιώσεις. Και τότε είναι που σίγουρα θα το κρατήσεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!
Ψάξε και βρες ένα μοτερ 2800cc που βγάζει 193 άλογα και παίρνει και μικροβελτιώσεις. Εκπληκτικό μοτέρ για τα λεφτά του. Κάνε μετατροπή και είσαι και οκ με εφορία, δηλωμένος 1800.

Και για αυτα τα αυτοκίνητα να σκέφτεσαι το εξής: There is no replacement for displacement...

rapid_fast
09-02-15, 12:34
Σου προτείνω ανεπιφύλαχτα να επιλέξεις μια λύση που να σου παρέχει σίγουρα 200 άλογα.
Δε θα το μετανιώσεις. Και τότε είναι που σίγουρα θα το κρατήσεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!
Ψάξε και βρες ένα μοτερ 2800cc που βγάζει 193 άλογα και παίρνει και μικροβελτιώσεις. Εκπληκτικό μοτέρ για τα λεφτά του. Κάνε μετατροπή και είσαι και οκ με εφορία, δηλωμένος 1800.
Κακώς παροτρύνεις τον οποιονδήποτε στην παρανομία.
Ούτε εσύ θα έχεις την ευθύνη, ούτε εσύ θα κληθείς να πληρώσεις τις συνέπειες του νόμου απο την ΠΑΡΑΝΟΜΗ πράξη.
Το φόρουμ σε καμία περίπτωση δεν δέχεται τις παράνομες μετατροπές.
Κακώς κατ'εμέ έχεις αναφέρει το συγκεκριμένο.
Επιπρόσθετα, έχω να τονίσω, πως ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΪ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΜΑ κάτι,
ας το έχει..
ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ να έχει ΝΟΜΙΜΟ BMW , μπορεί να κοιτάξει σε άλλες μάρκες.
Μάλιστα, μιας και δεν υπάρχει σαν κανόνας αυτή τη στιγμή, θα εισηγηθώ να περάσει κανόνας, πως όποιος παροτρύνει σε παράνομες πράξεις, να διαγράφεται από μέλος του φόρουμ..

Stunt Mike
09-02-15, 12:48
Εισαι υπερβολικος.Αν θες σβησε απλως το σχολιο του στο τελος που του λεει να μεινει αδηλωτος.Σιγα το εγκλημα ρε αγορι!Ενηλικες ειμαστε λαμβανουμε ευθυνη των πραξεων μας!

Dim77
09-02-15, 12:49
Άστο ήσυχο...

Ξόδεψε μόνο για συντήρηση (ή κράτα τις οικονομίες για συντήρηση που μπορεί να χρειαστεί οποιαδήποτε στιγμή).

Κράτησε τα χρήματα για βενζίνη και βόλτες.

Να ξαναθυμίσω την καλύτερη λύση....

leonidaskal
09-02-15, 16:51
Να ξαναθυμίσω την καλύτερη λύση....

φιλε papid θα σεβαστω την αποψη σου αλλα οντως εισαι υπερβολικος με τα ban και τις μετατροπες
δεν φταιει καποιος που προτεινει μια μετατποπη ο ορισμος παρανομη φταιει στο κρατος που ζουμε.
αντε να φτιαξουν κανενα νομικο πλαισιο που να δινει τετοια δυνατοτητα και οχι να κατακρινουμε ολουσ οσους απλα λενε μια γνωμη
μια σωστη μετατροπη μπορει να ειναι εξισου ασφαλης η τεχνογνωσια υπαρχει.
να δουλεψει και κανα συνεργειο να ανοιξει και καμια επιχ/ση σε αυτη τη χωρα.
στο θεμα τωρα οποιος μπορει να κανει μια μετατροπη ,σοβαρη παντα, να την κανει αν μπορει να ειναι και νομιμος πιο καλα
τα ζετακια ευτηχως ειναι διαχρονικα και παντα ομορφα

σε συνεχεια του παραπανω να πω πως προσωπικα προτιμησα την νομιμη οδο και δεν εκανα τοσο μεγαλη μεταροπη
απλα αλλαξα μια οκταβαλβιδη κεφαλη με μια δεκαεξαβαλβιδη κρατωντας τα κυβικα λογω νομοθεσιασ
δεν υπαρχει και αλλη διαφορα του μοτερ που φορα ο φιλος με το μ44 που του προτεινουμε , σιγα την παρανομια

paganis
09-02-15, 17:03
δηλαδη αμα αλλαξει ο νομος και επιτρεπονται με μετατροπες.....θα δουμε ουρες , να δηλωνουν τα παρανομα??
τοσο χρονια που επιτρεποντουσαν και μπορουσες να το δηλωσεις...γιατι τα παρανομα ανω τω 2000cc , ηταν περισσοτερα απο τα νομιμα???

rapid_fast
09-02-15, 17:56
Ο Ελληνας δεν δηλώνει για να φοροδιαφύγει,
για να πληρώνει λιγότερα ασφάλιστρα
(άρα είναι 100000000% ανασφάλιστος σε περίπτωση χοντρης)
και για να πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας..
Δεν υπάρχει κανένας άλλος λόγος..
Αν ήταν να πληρώνει και να φορολογείται για τον πραγματικό κυβισμό, απλά δεν θα
το έκανε, γιατί δεν θα μπορούσε να τα φάει στα μπουζούκια..

Υ.Γ. Η άρτια και πλήρης μετατροπή, κοστίζει ΠΑΡΑ μα ΠΑΡΑ πολλά χρήματα...

SUPERCHARGER
09-02-15, 18:14
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ....

οποιος ενδιαφερεται πραγματικα να δηλωσει μετατροπη, ας μου στειλει ενα pm....
ΔΕΝ εχω ακρη για να το δηλωσει με πλαγιο τροπο, αλλα ειμαι πολυ κοντα στο να τους καταφερω να αλλαξουν την νομοθεσια (παλευοντας μονος μου και κλεινοντας ραντεβου μεσω γνωστων στο υπουργειο) και τους εχω ζαλισει.
Αν εχω στα χερια μου και ενα νουμερο αυτοκινητων που θελουν να δηλωθουν (δεν με ενδιαφερουν ονοματα και διευθυνσεις), θα γινει πιο ευκολο να πεισω μερικους καρεκλοκενταυρους με μηχανολογικες γνωσεις του 1980 οτι αξιζει να γινει..............

Dbnn
10-02-15, 13:35
Το μοτεράκι σου είναι πολύ αξιοπρεπέστατο και χαρά θα δείς με ένα μικρό τουρμπάκι μόνο.
Τα μαμά σωθηκά του αντέχουν μέχρι 180-190hp.
Οπότε παίξε με κανα τουρμπάκι στα 0.4-0.5bar και θα είσαι μια χαρά χωρίς να βάλεις ούτε πρόγραμμα.
Ο μοτρονικ τουλάχιστον ο δικός μου (1.3) μπορεί να παίξει μέχρι 0.6bar safe. και να δώσει 180 άλογα στον M40 μου.

Και αυτό το ξέρω και απο αυτό το καλό παιδί και άξιο παλικάρι στον Γέρακα και απο άλλους 2-3 μηχανικούς.

Υ.γ. ψάξε τουρμπάκι απο 1.8 20v (octavia κλπ) ;)

paganis
10-02-15, 13:55
Το μοτεράκι σου είναι πολύ αξιοπρεπέστατο και χαρά θα δείς με ένα μικρό τουρμπάκι μόνο.
Τα μαμά σωθηκά του αντέχουν μέχρι 180-190hp.
Οπότε παίξε με κανα τουρμπάκι στα 0.4-0.5bar και θα είσαι μια χαρά χωρίς να βάλεις ούτε πρόγραμμα.
Ο μοτρονικ τουλάχιστον ο δικός μου (1.3) μπορεί να παίξει μέχρι 0.6bar safe. και να δώσει 180 άλογα στον M40 μου.

Και αυτό το ξέρω και απο αυτό το καλό παιδί και άξιο παλικάρι στον Γέρακα και απο άλλους 2-3 μηχανικούς.

Υ.γ. ψάξε τουρμπάκι απο 1.8 20v (octavia κλπ) ;)

μην παραμυθιαζεσαι απο μηχανικους...με 0.4-0.5bar...δεν θα βγαλεις 180-190 αλογα...παρα 150-160 αλογα χονδρικα και αυτο στον στροφαλο..

Stunt Mike
10-02-15, 18:24
.
Οπότε παίξε με κανα τουρμπάκι στα 0.4-0.5bar και θα είσαι μια χαρά χωρίς να βάλεις ούτε πρόγραμμα.


Αυτο που λες,δεν γινεται απλα με την καμια.....πως θα διαβασει υπερπιεση ενας εγκεφαλος ατμοσφαιρικου χωρις προγραμμα??

SUPERCHARGER
10-02-15, 19:45
Το μοτεράκι σου είναι πολύ αξιοπρεπέστατο και χαρά θα δείς με ένα μικρό τουρμπάκι μόνο.
Τα μαμά σωθηκά του αντέχουν μέχρι 180-190hp.
Οπότε παίξε με κανα τουρμπάκι στα 0.4-0.5bar και θα είσαι μια χαρά χωρίς να βάλεις ούτε πρόγραμμα.
Ο μοτρονικ τουλάχιστον ο δικός μου (1.3) μπορεί να παίξει μέχρι 0.6bar safe. και να δώσει 180 άλογα στον M40 μου.

Και αυτό το ξέρω και απο αυτό το καλό παιδί και άξιο παλικάρι στον Γέρακα και απο άλλους 2-3 μηχανικούς.

Υ.γ. ψάξε τουρμπάκι απο 1.8 20v (octavia κλπ) ;)

οποιος τα λεει αυτα ειναι τουλαχιστον ασχετος και ερασιτεχνης.
στην καλυτερη ειναι επικινδυνος για την περιουσια του αλλου.........

Dbnn
10-02-15, 20:53
Εντάξει παιδιά.
Ζητώ συγνώμη. :)

Stunt Mike
10-02-15, 21:26
Εντάξει παιδιά.
Ζητώ συγνώμη. :)

Δεν στο ειπαμε για να ζητησεις συγνωμη φιλος,αλλα για να ψαχτεις περισσοτερο ωστε να μην πιστευεις ή παρερμηνευεις οτι σου λενε.....Επισης για να μην διαβαζουν πραγματα οι υπολοιποι συμφορουμιτες που τους παραπλανουν.....Αυτος ειναι και ο σκοπος υπαρξης ενος φορουμ αλλωστε.....Αυτος στον Γερακα θελει επιμορφωση πες του.... :)

BMW_330i
10-02-15, 23:09
Το μοτεράκι σου είναι πολύ αξιοπρεπέστατο και χαρά θα δείς με ένα μικρό τουρμπάκι μόνο.
Τα μαμά σωθηκά του αντέχουν μέχρι 180-190hp.
Οπότε παίξε με κανα τουρμπάκι στα 0.4-0.5bar και θα είσαι μια χαρά χωρίς να βάλεις ούτε πρόγραμμα.
Ο μοτρονικ τουλάχιστον ο δικός μου (1.3) μπορεί να παίξει μέχρι 0.6bar safe. και να δώσει 180 άλογα στον M40 μου.

Και αυτό το ξέρω και απο αυτό το καλό παιδί και άξιο παλικάρι στον Γέρακα και απο άλλους 2-3 μηχανικούς.

Υ.γ. ψάξε τουρμπάκι απο 1.8 20v (octavia κλπ) ;)

δεν θα πω πολλα...απλα αυτο που προτεινεις με τουρμπακι στα 0.5 και χωρις προγραμμα ειναι πεταμενα λεφτα σε ατμοσφαιρα κινητηρα

BMW_330i
10-02-15, 23:21
Γεια χαρά! Είχα Ζ3 2000cc και μόλις το έδωσα...
Έχω να πω ότι και 30 και 50 άλογα παραπάνω να βάλεις πάντα θα θες και άλλα διότι πολύ απλά είναι πολύ καλά στημένο. Εμένα δε μου έφταναν με τπτ τα 150 άλογα του κινητήρα. Δε γύριζε και εύκολα λόγω ζαντών (257, 17").

Σου προτείνω ανεπιφύλαχτα να επιλέξεις μια λύση που να σου παρέχει σίγουρα 200 άλογα.
Δε θα το μετανιώσεις. Και τότε είναι που σίγουρα θα το κρατήσεις ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!
Ψάξε και βρες ένα μοτερ 2800cc που βγάζει 193 άλογα και παίρνει και μικροβελτιώσεις. Εκπληκτικό μοτέρ για τα λεφτά του. Κάνε μετατροπή και είσαι και οκ με εφορία, δηλωμένος 1800.

Και για αυτα τα αυτοκίνητα να σκέφτεσαι το εξής: There is no replacement for displacement...

και φουλ στην παρανομια.ειμαι κατα τον μετατροπων και ειδικα τον παρανομων μετατροπων και εδω θα χρησιμοποιησω την φραση του rapid fast (ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΪ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΤΙ ΑΣ ΤΟ ΕΧΕΙ)
αν οχι ας παει σε αλλη μαρκα με περισσοτερα αλογα και στην τελικη αν θελουμε μεγαλυτερη δυναμη και πολλα αλογα τοτε παρτο ετοιμο γτ με τα λεφτα μιας μετατροπης θα μπορεις να το βρεις και ετοιμο.ξερω θα γλυτωνουμε τα τελη κυκλοφοριας και τον φορο αλλα προτιμω να κρατησω τα λεφτα μιας μετατροπης που στο μελλον θα ειναι σιγουρα προβληματικη και να τα επενδυσω σε ενα πιο αργο αλλα νομιμο αυτοκινητο και να το κανω κουκλα μεσα εξω

MarinosE46
11-02-15, 22:38
δεν θα πω πολλα...απλα αυτο που προτεινεις με τουρμπακι στα 0.5 και χωρις προγραμμα ειναι πεταμενα λεφτα σε ατμοσφαιρα κινητηρα
πεταμένα λεφτά το τούρμπισμα σε μ43 δεν είναι σε καμία περίπτωση...Δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζει ο φίλος και η ιπποδύναμη που αναφέρει με 0,5 bar πίεση υπερπλήρωσης δεν είναι εφικτή.
Δεν είμαι κατά των μετατροπών εφόσον είναι ολοκληρωμένες.Χαρακτηριστικά παραδείγματα άρτιων μετατροπών στο forum υπάρχουν χωρίς προβλήματα.Αν είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις όλα όσα χρειάζονται και απευθυνθείς στον κατάλληλο άνθρωπο θα είσαι οκ.
Οσο για έτοιμα αυτοκίνητα με πολλά κυβικά,επειδή κοιτάω αρκετά συχνά στο car από τις 10 αγγελίες που υπάρχουν για ε46 330 τα 8 είναι μετατροπή.Οπότε οι επιλογές δεν είναι πολλές...
Για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα το τούρμπο για το ζ3 του φίλου είναι ιδανική λύση.Επειδή όμως η δύναμη ποτέ δεν είναι αρκετή και οι άνθρωποι είμαστε ανικανοποίητα όντα ένα σωστό τούρμπισμα για σοβαρή δύναμη θα φτάσει 2 φορές το κόστος μιας ολοκληρωμένης μετατροπής...

Dimitris Alex z3
15-04-15, 19:30
Γεια σαςςςςς :) εδω ειμαι παλι... λοιπον... το μοτερ μου παρεδωσε πνευμα... του ακαψα τη φλατζα χτες... οποτε σκεφτομαι να του βαλω ενα Μ44 να παρω και λιγα εξτρα αλογα απο αυτο το εξοδο... ξερει κανεις αν οι εισαγη/εξαγωγη τεριαζουν? το δυναμο κλπ κλπ κουμπονουν ?

leonidaskal
15-04-15, 23:54
Γεια σαςςςςς :) εδω ειμαι παλι... λοιπον... το μοτερ μου παρεδωσε πνευμα... του ακαψα τη φλατζα χτες... οποτε σκεφτομαι να του βαλω ενα Μ44 να παρω και λιγα εξτρα αλογα απο αυτο το εξοδο... ξερει κανεις αν οι εισαγη/εξαγωγη τεριαζουν? το δυναμο κλπ κλπ κουμπονουν ?

εισαγωγη εξαγωγη οχι, το δυναμο σου ναι κανει στο μ44.το σασμαν σου επισης κανει στο μ44,θες πλεξουδα , ΕΓΚΕΦΑΛΟ ,μαφ, πολλαπλασιαστη,

leonidaskal
15-04-15, 23:55
αν βρεις σωστο μοτερακι θες κανα 1500αρι για να βγεις στο δρομο

Dimitris Alex z3
16-04-15, 00:06
καλησπερα leonidaskal , το αμαξι μου απο μαμα ηταν Μ43Β18 αλλα καποιος στην πορεία του εβαλε M43B19 αρα πλέον μιλαμε απο 19αρι σε 19αρι.. παλι χρειαζεται οτι λες?