PDA

Επιστροφή στο Forum : Γιατι ΠΈΦΤΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΈΣ


BmWakIaS
12-09-04, 22:21
έχω xampargiasi εδώ και καναδυό βδομάδες το εξής ! όταν βάζω μπρός το αμάξι και είναι κρύα η μηχανή όλα λειτουργούν ok αμα κανω καμια βόλτα και μετά zbisw την μηχανή και την ανάψω σε κάνα μισάωρο τότε πέφτουνε οι στροφές τις μηχανής και ξανά ανεβαίνουνε γιατί γίνετε αυτό ????? ενώ είναι περίπου στο 1 δηλαδή πέφτει προς το μηδέν και τρέμει ο λεβγες και με ξανά σηκώνεται στο 1 άμα τρέξεις λίγο και σταματήσεις μετά δεν πέφτουν οι στροφές και litougrei σωστά η μηχανή .το ρώτησα αυτό στους μηχανικούς της bmw και μου είπανε ότι είναι μέχρι να προσαρμοστεί η μηχανή με τον εξωτερικό αέρα !!!!! ξέρετε τι μπορεί να φταίει γιατι δεν πιστεύω να είναι αυτό που λένε !!! στου πατέρα μου την bmw δεν γίνετε κάτι τέτοιο .η bmw μου είναι 318 sedam e46 tou 2001

BmWakIaS
13-09-04, 14:45
δεν έχει κανεις καμια απάντηση βρε παιδιά :( :(

MPOWER
13-09-04, 14:57
Αυτό που σου είπαν δέν αποκλείεται, να είναι η θεμοκρασία που μετριέται στη εισαγωγή αέρος υψηλότερη από την εξωτερική μιας και το μοτέρ σου είναι ζεστό από πρίν!
Κάτι αντίστοιχο έχω αντιμετωπίσει και εγώ, αλλά λιγο διαφορετικό!
Το αυτοκίνητό μου 318Ci Cabrio με το Valvetronic το Μοτέρ μία στο τόσο όταν πήγαινα να βάλω μπρός έπαιρε μεν αλλά τρεμόπαιζε και δεν υπάκουγε στο γκάζι μέχρι που έσβυνε. Μετά το ξαναέβαζες εμπρός και όλα καλά! Στα χειρότερά του οδηγούσες και αυτο σου ανεβοκατέβαζε τις στροφές και είχε ένα ρελαντί απο 600 έως 3000 στροφές!
Το πρόβλημα προερχόταν από τον αισθητήρα (παλμογράφο) του εκκεντροφόρου εισαγωγής!

BmWakIaS
13-09-04, 20:06
Αυτό που σου είπαν δέν αποκλείεται, να είναι η θεμοκρασία που μετριέται στη εισαγωγή αέρος υψηλότερη από την εξωτερική μιας και το μοτέρ σου είναι ζεστό από πρίν!
Κάτι αντίστοιχο έχω αντιμετωπίσει και εγώ, αλλά λιγο διαφορετικό!
Το αυτοκίνητό μου 318Ci Cabrio με το Valvetronic το Μοτέρ μία στο τόσο όταν πήγαινα να βάλω μπρός έπαιρε μεν αλλά τρεμόπαιζε και δεν υπάκουγε στο γκάζι μέχρι που έσβυνε. Μετά το ξαναέβαζες εμπρός και όλα καλά! Στα χειρότερά του οδηγούσες και αυτο σου ανεβοκατέβαζε τις στροφές και είχε ένα ρελαντί απο 600 έως 3000 στροφές!
Το πρόβλημα προερχόταν από τον αισθητήρα (παλμογράφο) του εκκεντροφόρου εισαγωγής!
δεν ξέρω ρε c πάντως δεν είναι normal αυτό που κάνει η μηχανή κάτι θα έχει χαλάσει και θα θέλει άλλαγμα αλλα τι είναι σίγουρα δεν ξέρω ούτε αυτοί δεν ξέρουνε :confused: :confused:

BMW Power
13-09-04, 21:58
δεν ξέρω ρε c πάντως δεν είναι normal αυτό που κάνει η μηχανή κάτι θα έχει χαλάσει και θα θέλει άλλαγμα αλλα τι είναι σίγουρα δεν ξέρω ούτε αυτοί δεν ξέρουνε :confused: :confused:

Κατά την γνώμη μου σίγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο μιάς και πρίν από λίγο καιρό δούλευε κανονικά όπως αναφέρεις. Μπορεί όμως να δημιουργείτε από πολλά πράγματα αυτή η δυσλειτουργία. Βάλατε το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό της BMW ή απλά εμπειρικά στο είπαν ότι φταίει η διαφορά θερμοκρασίας?

BmWakIaS
14-09-04, 01:06
Κατά την γνώμη μου σίγουρα υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο μιάς και πρίν από λίγο καιρό δούλευε κανονικά όπως αναφέρεις. Μπορεί όμως να δημιουργείτε από πολλά πράγματα αυτή η δυσλειτουργία. Βάλατε το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό της BMW ή απλά εμπειρικά στο είπαν ότι φταίει η διαφορά θερμοκρασίας?
εμπειρικά μου το είπανε δεν κάνανε κανένα έλεγχο

MPOWER
14-09-04, 08:30
Ζήτησέ τους να το βάλουν πάνω στο διαγνωστικό της Bmw...και σίγουρα θα δείξει το πρόβλημα!

BmWakIaS
14-09-04, 11:51
Ζήτησέ τους να το βάλουν πάνω στο διαγνωστικό της Bmw...και σίγουρα θα δείξει το πρόβλημα!
ok όταν το πάω για servise θα τους το πω :D euxaristo :D