Dbnn
09-02-15, 17:52
Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Ονομάζομαι Δημήτρης, είμαι 28 ετών και μένω Αθήνα. Έχω στην κατοχή μου μια θείτσα Ε34 με τον κινητήρα Μ40Β18.
Το παλαιό μοτέρ είχε γράψει πάνω απο 300.000 και είχα προβλήματα με ελατήρια πιστονιού κλπ κλπ.
Λύθηκε εξ'ολοκλήρου αλλά δεν σύμφερε να το επισκευάσω και έτσι σκέφτηκα να το κρατήσω στην άκρη ώστε να το "μεγαλώσω" εσωτερικά να μπορέσει να δεχθεί turbo στο μέλλον και να βρώ εναν κινητήρα για να κινούμαι αξιοπρεπώς.
Μετά απο πολλές προσπάθειες και πολλά προβληματικά μοτέρ που είδα, αγόρασα ενα 1800άρι με 46.000χλμ περίπου (λέμε τώρα).
Το έβαλα πάνω και έλεξγα φλατζούλες νερού, κολλάρα, σφιχτήρες κλπ.
Βάζω φίλτρο λαδιού, αλλάζω φίλτρο βενζίνης, αλλάζω θερμοστάτη, αλλάζω μπουζί, καθαρίζω πεταλούδα με σπρέι καρμπυρατέρ κλπ και ελέγχω ιμάντα εκκεντροφόρου. Τον αφαιρώ και τον βρήσκω σε υπερ-άριστη κατάσταση όπως και τους εξωτερικούς ιμάντες και το δένω.
Βάζω λαδάκι 10-40 και το βάζω μπροστά.
Άκουγα ενα μικρό ξεφύσυμα αλλά λέω μπορεί να είναι η ιδέα μου και το άφησα να δουλέψει ρελαντί να ανεβάσει θερμοκρασία και κάνω το τετράγωνο με το στροφόμετρο να μην ξεπερνάει τις 2500rpm.
Όταν γύρισα δεν το έσβησα και άκουσα σε 1 λεπτό να δουλεύει τρικύλινδρο και να βγαίνει άσπρος καπνός πίσω.
Και λεω μάλλον δεν εξέλεξε πάπα..
Παίρνω τηλέφωνο τον άνθρωπο που το πήρα (ιδιώτης και παλιός μηχανικός BMW) και μου λέει οτι δεν άλλαξα ιμάντα εκκεντροφόρου και άλλα τέτοια που δεν "κολλούσαν".
Με ρωτάει αν έκανα εξαέρωση στον θερμοστάτη και απάντησα όχι μιας και ποτέ δεν έκανα εκεί εξαέρωση παρα μόνο στο ψυγείο. Και σε άλλες bmw που είχα πάντα στο ψυγείο έκανα χωρίς να κάψω ποτέ φλάτζα.
Τέλος πάντων μου λέει θα παω να σου πάρω τις φλάτζες να το φτιάξεις.
Και μπλέκω σε μια ιστορία δίχως τέλος.
Η κεφαλή είχε "σκάψιμο" απο κάτω χωρίς να υπάρχει το κομμάτι που έλειπε, προφανώς κάποιος το είχε λύσει, κάτι τους έπεσε εκεί και το ξανακλείσανε με την ίδια φλάτζα.
Η παλιά φλάτζα δεν είχε σκιστεί αλλά φαινόταν οτι ανοίχτηκε και ξανακλείστηκε με την ίδια.
Βρήκα κεφαλή απο το παλιό μου μοτέρ, την πήγα ρεκτιφιέ, της έκανα ροική, άλλαξα έδρες και οδηγούς και απο την παλιά κεφαλή έβαλα τις βαλβίδες με τα ελατήρια τους καθώς με παχύμετρο ήταν εντός προδιαγραφών (βάσει του service manual).
Επίσης έβαλα και καινούρια τσιμουχάκια βαλβίδων.
Όλο αυτό έγινε σπίτι μου μιας και τα λεφτά σώθηκαν και θέλω να βασίζομαι στην δικιά μου τσέπη και δεν μπορώ να παω σε συνεργείο.
Τώρα εφόσον έχω νέες φλάτζες (σετ) θα τις αλλάξω όλες να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Για βίδες κεφαλής δεν μπορώ (για οικονομικούς λόγους) να αγοράσω καινούριες, αλλά απο το παλιό μου μοτέρ που τις είχα αλλάξει έχουν κάνει περίπου 1000χλμ και σφίχτηκαν μόνο με ροπή (35nm) χωρίς γωνία. Αυτή την λεπτομέρεια την σκέφτηκε ο μηχανικός που πήγαινα μιας και "ξέρω γω ρε τόσα έχω φτιάξει" και λέω ανάθεμα την ώρα που βαριόμουν να ασχοληθώ..
Τώρα είμαι σε "απόγνωση" μιας και όλως τυχαίως δεν έχει κανείς δυναμόκλειδο και ένας φίλος μηχανικός (εκτός Αθήνας πλέον, δυστηχώς) με πληροφόρησε να τις σφίξω με την καστάνια χιαστί (όπως δείχνει στο σχέδιο) και μόλις "καργάρει" να δώσω την γωνία αλλά να βάλω προέκταση στην καστάνια για να μου δώσει χέρι.
Φλάτζες έχω ξανααλλάξει σε προηγούμενα αυτοκίνητά μου αλλά είχα τουλάχιστον το δυναμόκλειδο και άλλαζα τα μπουζόνια ή τις βίδες με καινούρια. Θέλω να πω πως έχω εμπειρία πάνω στα μηχανολογικά.
Η φωτογραφία της κεφαλής με το "σκάψιμο" που σας έλεγα.
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/910/bj8e65.jpg
Σας ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη για το μεγάλο πόστ!!!
Ονομάζομαι Δημήτρης, είμαι 28 ετών και μένω Αθήνα. Έχω στην κατοχή μου μια θείτσα Ε34 με τον κινητήρα Μ40Β18.
Το παλαιό μοτέρ είχε γράψει πάνω απο 300.000 και είχα προβλήματα με ελατήρια πιστονιού κλπ κλπ.
Λύθηκε εξ'ολοκλήρου αλλά δεν σύμφερε να το επισκευάσω και έτσι σκέφτηκα να το κρατήσω στην άκρη ώστε να το "μεγαλώσω" εσωτερικά να μπορέσει να δεχθεί turbo στο μέλλον και να βρώ εναν κινητήρα για να κινούμαι αξιοπρεπώς.
Μετά απο πολλές προσπάθειες και πολλά προβληματικά μοτέρ που είδα, αγόρασα ενα 1800άρι με 46.000χλμ περίπου (λέμε τώρα).
Το έβαλα πάνω και έλεξγα φλατζούλες νερού, κολλάρα, σφιχτήρες κλπ.
Βάζω φίλτρο λαδιού, αλλάζω φίλτρο βενζίνης, αλλάζω θερμοστάτη, αλλάζω μπουζί, καθαρίζω πεταλούδα με σπρέι καρμπυρατέρ κλπ και ελέγχω ιμάντα εκκεντροφόρου. Τον αφαιρώ και τον βρήσκω σε υπερ-άριστη κατάσταση όπως και τους εξωτερικούς ιμάντες και το δένω.
Βάζω λαδάκι 10-40 και το βάζω μπροστά.
Άκουγα ενα μικρό ξεφύσυμα αλλά λέω μπορεί να είναι η ιδέα μου και το άφησα να δουλέψει ρελαντί να ανεβάσει θερμοκρασία και κάνω το τετράγωνο με το στροφόμετρο να μην ξεπερνάει τις 2500rpm.
Όταν γύρισα δεν το έσβησα και άκουσα σε 1 λεπτό να δουλεύει τρικύλινδρο και να βγαίνει άσπρος καπνός πίσω.
Και λεω μάλλον δεν εξέλεξε πάπα..
Παίρνω τηλέφωνο τον άνθρωπο που το πήρα (ιδιώτης και παλιός μηχανικός BMW) και μου λέει οτι δεν άλλαξα ιμάντα εκκεντροφόρου και άλλα τέτοια που δεν "κολλούσαν".
Με ρωτάει αν έκανα εξαέρωση στον θερμοστάτη και απάντησα όχι μιας και ποτέ δεν έκανα εκεί εξαέρωση παρα μόνο στο ψυγείο. Και σε άλλες bmw που είχα πάντα στο ψυγείο έκανα χωρίς να κάψω ποτέ φλάτζα.
Τέλος πάντων μου λέει θα παω να σου πάρω τις φλάτζες να το φτιάξεις.
Και μπλέκω σε μια ιστορία δίχως τέλος.
Η κεφαλή είχε "σκάψιμο" απο κάτω χωρίς να υπάρχει το κομμάτι που έλειπε, προφανώς κάποιος το είχε λύσει, κάτι τους έπεσε εκεί και το ξανακλείσανε με την ίδια φλάτζα.
Η παλιά φλάτζα δεν είχε σκιστεί αλλά φαινόταν οτι ανοίχτηκε και ξανακλείστηκε με την ίδια.
Βρήκα κεφαλή απο το παλιό μου μοτέρ, την πήγα ρεκτιφιέ, της έκανα ροική, άλλαξα έδρες και οδηγούς και απο την παλιά κεφαλή έβαλα τις βαλβίδες με τα ελατήρια τους καθώς με παχύμετρο ήταν εντός προδιαγραφών (βάσει του service manual).
Επίσης έβαλα και καινούρια τσιμουχάκια βαλβίδων.
Όλο αυτό έγινε σπίτι μου μιας και τα λεφτά σώθηκαν και θέλω να βασίζομαι στην δικιά μου τσέπη και δεν μπορώ να παω σε συνεργείο.
Τώρα εφόσον έχω νέες φλάτζες (σετ) θα τις αλλάξω όλες να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Για βίδες κεφαλής δεν μπορώ (για οικονομικούς λόγους) να αγοράσω καινούριες, αλλά απο το παλιό μου μοτέρ που τις είχα αλλάξει έχουν κάνει περίπου 1000χλμ και σφίχτηκαν μόνο με ροπή (35nm) χωρίς γωνία. Αυτή την λεπτομέρεια την σκέφτηκε ο μηχανικός που πήγαινα μιας και "ξέρω γω ρε τόσα έχω φτιάξει" και λέω ανάθεμα την ώρα που βαριόμουν να ασχοληθώ..
Τώρα είμαι σε "απόγνωση" μιας και όλως τυχαίως δεν έχει κανείς δυναμόκλειδο και ένας φίλος μηχανικός (εκτός Αθήνας πλέον, δυστηχώς) με πληροφόρησε να τις σφίξω με την καστάνια χιαστί (όπως δείχνει στο σχέδιο) και μόλις "καργάρει" να δώσω την γωνία αλλά να βάλω προέκταση στην καστάνια για να μου δώσει χέρι.
Φλάτζες έχω ξανααλλάξει σε προηγούμενα αυτοκίνητά μου αλλά είχα τουλάχιστον το δυναμόκλειδο και άλλαζα τα μπουζόνια ή τις βίδες με καινούρια. Θέλω να πω πως έχω εμπειρία πάνω στα μηχανολογικά.
Η φωτογραφία της κεφαλής με το "σκάψιμο" που σας έλεγα.
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/910/bj8e65.jpg
Σας ευχαριστώ και ζητώ συγνώμη για το μεγάλο πόστ!!!