PDA

Επιστροφή στο Forum : Κατανάλωση και εξάτμιση σε Ε34


/vaggelis/
15-03-15, 10:00
Με το 525 κάνω συχνά ένα ταξίδι περίπου 360 χλμ από τα οποία τα 240 είναι στην Εγνατία. Πάντα η κατανάλωση για την ίδια διαδρομή ήταν γύρω στα 55 λίτρα (για τα καλύψει το σύνολο των 360 χλμ).

Πριν έξι μήνες πήγα το αμάξι για σέρβις και βρέθηκε ότι οι καταλύτες ήθελαν άλλαγμα. Αποφάσισα να μην αγοράσω καινούριους και με 20 ευρώ στον εξατμισά τους αντικατέστησα με ανοξείδωτες σωλήνες. Κάνω πάλι την ίδια διαδρομή και η κατανάλωση είχε μειωθεί στα 40 λίτρα! Σε όλες τις επόμενες φορές δεν έκαψε πάνω από 42 λίτρα. Σίγουρα η μείωση οφείλεται στην αφαίρεση των καταλυτών.

Πάω πάλι στον εξατμισά και αντικαθιστώ και το μεσαίο καζανάκι με σωλήνες. Κάνω ξανά τη διαδρομή και η κατανάλωση έπεσε στα 32 με 35 λίτρα. Τι γίνεται ορέ αναρωτιέμαι;;; Τόσο καιρό γιατί πέταγα λεφτά για βενζίνες και δεν πείραζα την εξάτμιση;;; Άλλωστε τώρα έχει και έναν ωραίο γουργουριστό ήχο στο ρελαντί που παραπέμεπει σε V8 muscle car!

Ερώτηση... Αν πετάξω και το τελικό καζανάκι θα πέσει κι άλλο η κατανάλωση; Ξέρω ότι ο ήχος θα αυξηθεί δραματικά και ο εξατμισάς δεν το συνιστά πάντως.

Είναι φυσιολογικό οι καταλύτες να αυξάνουν τόσο πολύ την κατανάλωση; Αν να τότε γαιτί δεν τους βγάζουν όλοι και να τους φοράνε μόνο μια φορά κάθε δύο χρόνια που περνένε ΚΤΕΟ;

Lambros
15-03-15, 13:25
Ναι βγάλτε τους όλοι να πάθουμε καρκίνο.

dimimav
15-03-15, 13:36
Βαγγέλη γνωρίζεις ποιος ειναι ο λόγος υπάρξης των καταλυτών;
νομίζεις οτι υπάρχουν μονο για να αυξάνουν την κατανάλωση στο bmw σου;

SUPERCHARGER
15-03-15, 14:41
δωσε καρκινο λεμε...........
ελα να μυριζω αμολυβδες λεμε...........

ελα να βλεπω τρελους εφευρετες για κατι που οι υπολοιποι δεν ξεραμε και πληρωνουμε τοσα χρονια σαν μαλακες για αγωνιστικους καταλυτες.......

/vaggelis/
15-03-15, 15:40
Βαγγέλη γνωρίζεις ποιος ειναι ο λόγος υπάρξης των καταλυτών;
νομίζεις οτι υπάρχουν μονο για να αυξάνουν την κατανάλωση στο bmw σου;

Ξέρω τι ακριβώς κάνει ο καταλύτης όμως ξέρω επίσης ότι στα Euro 1 αυτοκίνητα η ύπαρξη τους δεν έχει και τόσο διαφορά όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων. Στην κατανάλωση καυσίμου αντιθέτως έχει μεγάλη διαφορά και αυτό αποδείχτηκε και στην πράξη.

Επίσης δεν πιστεύω ότι θα πάθει κάποιος καρκίνο επειδή εγώ έβγαλα τους καταλύτες. Όλοι οι μηχανικοί στη φόρμουλα 1 ζουν καθημερινά δίπλα σε μη καταλυτικά αυτοκίνητα αλλά δεν πέθανε κανένας από καρκίνο. Και δεν μιλάλω τόσο για σήμερα όσο για τα προηγούμενα χρόνια που οι εκπομπές ρύπων από τα V10 μοτέρ ισοδυναμούσαν με σχεδόν 4 525 Ε34!

/vaggelis/
15-03-15, 15:42
δωσε καρκινο λεμε...........
ελα να μυριζω αμολυβδες λεμε...........

ελα να βλεπω τρελους εφευρετες για κατι που οι υπολοιποι δεν ξεραμε και πληρωνουμε τοσα χρονια σαν μαλακες για αγωνιστικους καταλυτες.......

Πολύ σωστά τα λες φίλε μου αλλά αφού τσιγκουνεύτηκα την αγορά των απλών καταλυτων δεν θα ήταν εύκολο να αγοράω τους πιο ακριβούς αγωνιστικούς....

6ylinder
15-03-15, 15:47
Η κατανάλωσή σου ΜΕ τους καταλύτες (που πρέπει να τους βάλεις) είναι ~15λτ/100!!! Προφανώς κάτι φταίει. Δεν σου έκανε ποτέ εντύπωση γιατί καις τόσο;;;

/vaggelis/
15-03-15, 16:31
Η κατανάλωσή σου ΜΕ τους καταλύτες (που πρέπει να τους βάλεις) είναι ~15λτ/100!!! Προφανώς κάτι φταίει. Δεν σου έκανε ποτέ εντύπωση γιατί καις τόσο;;;

Λίγα μαθηματικά. Αν πάρουμε μέση κατανάλωση περίπου 15λτ/100χλμ τότε στα 360χλμ προκύπτουν 54 λίτρα, όσο δηλαδή παρατηρούσα κι εγώ κάθε φορά άρα γιατί θα έπρεπε να με παραξενέψει; Επίσης μόνο τα 240 ήταν ξεκούραστα στην Εγαντία τα υπόλοιπα 120 ήταν σε παράδρομο με μέση κατανάλωση πολύ πάνω από τα 15λτ/100 χλμ.

tacos
15-03-15, 16:54
Αθανατε Εληναρα!!!!!!!!!!!!!!

SUPERCHARGER
15-03-15, 17:42
Ξέρω τι ακριβώς κάνει ο καταλύτης όμως ξέρω επίσης ότι στα Euro 1 αυτοκίνητα η ύπαρξη τους δεν έχει και τόσο διαφορά όσον αφορά στις εκπομπές ρύπων. Στην κατανάλωση καυσίμου αντιθέτως έχει μεγάλη διαφορά και αυτό αποδείχτηκε και στην πράξη.

Επίσης δεν πιστεύω ότι θα πάθει κάποιος καρκίνο επειδή εγώ έβγαλα τους καταλύτες. Όλοι οι μηχανικοί στη φόρμουλα 1 ζουν καθημερινά δίπλα σε μη καταλυτικά αυτοκίνητα αλλά δεν πέθανε κανένας από καρκίνο. Και δεν μιλάλω τόσο για σήμερα όσο για τα προηγούμενα χρόνια που οι εκπομπές ρύπων από τα V10 μοτέρ ισοδυναμούσαν με σχεδόν 4 525 Ε34!

Οι καταλυτες ΔΕΝ εχουν σχεση μονο με τους ρυπους, αλλα αδρανοποιουν και καταστρεφουν καρκινογονες ουσιες που εχει μεσα η αμολυβδη βενζινη.
ΔΕΝ ειναι μονο για το μονοξιδιο ή του διοξιδιο............
Θα σε συμβουλευα να βρεις συνεργειο με ψηφιακο αναλυτη 5 αεριων και να σου κανει μια μετρηση. Μετα δες τι θα σου πει......
Καλο θα ηταν να ξερουμε για τι πραγμα μιλαμε πριν κανουμε τους πονηρους.

Οσο για την F1, εχει ΚΑΙ εκει περιορισμους στους ρυπους και δεν μπορεις να συγκρινεις τις εκπομπες 20 αυτοκινητων που τρεχουν για 2 ωρες 20 μερες το χρονο με τις εκπομπες ενος αυτοκινητου που κανει τουλαχιστον 20.000 χλμ το χρονο αναμεσα στα σπιτια μας και που ζεις μεσα του.

Και οπως σου ειπε και καποιος αλλος, αν ειχες καταναλωση 15 λιτρα στα 100 χλμ στην εθνικη, ΔΕΝ σου εφταιγαν οι καταλυτες, κατι αλλο φταιει. ΙΣΩΣ, οι καταλυτες σου να ηταν απλα βουλωμενοι.
ΣΕ ΚΑΘΕ περιπτωση, εισαι λαθος, και θα εχει και πλακα να δω πως θα περασεις ΚΤΕΟ οταν ερθει η ωρα ή τι θα κανεις αν τυχει και σε σταματησει κανα συνεργειο του υπουργειου στο δρομο.
Τιποτα δεν ειναι τσαμπα σε αυτη την ζωη.

SUPERCHARGER
15-03-15, 17:47
Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας.....

/vaggelis/
15-03-15, 18:59
Οι καταλυτες ΔΕΝ εχουν σχεση μονο με τους ρυπους, αλλα αδρανοποιουν και καταστρεφουν καρκινογονες ουσιες που εχει μεσα η αμολυβδη βενζινη.
ΔΕΝ ειναι μονο για το μονοξιδιο ή του διοξιδιο............
Θα σε συμβουλευα να βρεις συνεργειο με ψηφιακο αναλυτη 5 αεριων και να σου κανει μια μετρηση. Μετα δες τι θα σου πει......
Καλο θα ηταν να ξερουμε για τι πραγμα μιλαμε πριν κανουμε τους πονηρους.

Οσο για την F1, εχει ΚΑΙ εκει περιορισμους στους ρυπους και δεν μπορεις να συγκρινεις τις εκπομπες 20 αυτοκινητων που τρεχουν για 2 ωρες 20 μερες το χρονο με τις εκπομπες ενος αυτοκινητου που κανει τουλαχιστον 20.000 χλμ το χρονο αναμεσα στα σπιτια μας και που ζεις μεσα του.

Και οπως σου ειπε και καποιος αλλος, αν ειχες καταναλωση 15 λιτρα στα 100 χλμ στην εθνικη, ΔΕΝ σου εφταιγαν οι καταλυτες, κατι αλλο φταιει. ΙΣΩΣ, οι καταλυτες σου να ηταν απλα βουλωμενοι.
ΣΕ ΚΑΘΕ περιπτωση, εισαι λαθος, και θα εχει και πλακα να δω πως θα περασεις ΚΤΕΟ οταν ερθει η ωρα ή τι θα κανεις αν τυχει και σε σταματησει κανα συνεργειο του υπουργειου στο δρομο.
Τιποτα δεν ειναι τσαμπα σε αυτη την ζωη.

Οι καταλύτες δεν ήταν απλά βουλωμένοι αλλά είχαν σπάσει στο εσωτερικό. Από την άλλη 15λτ/100 χλμ με μέση ωριαία ταχύτητα κοντά στα 200 δεν είναι και τόσο πολύ.

Εγώ ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι η αφαίρεσή τους ήταν και η πιο έξυπνη πράξη αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν σίγουρα η πιο οικονομική. Όσο για το ΚΤΕΟ με 10 ευρώ στον εξατμισά ξαναβάζω πάλι τους καταλύτες (εννοείται πως δεν τους πέταξα) μόνο για την μέτρηση. Τώρα κινητό συνεργείο του υπουργείου δεν έχω δει ποτέ μου αν και κινούμαι στην Εγνατία δύο φορές την εβδομάδα. Έχουν μαζί τους και γρύλο να σηκώσουν το αμάξι και να δουν ότι λείπουν; Αν όχι, τότε απλά θα μετρήσουν περισσότερα καυσαέρια και θα μου πουν πως θέλουν άλλαγμα οι καταλύτες. Σωστά;

SUPERCHARGER
16-03-15, 01:40
τωρα εγω τι να πω........
θα πουν παλι οτι πεταγομαι και γκρινιαζω...........

αυτη η χωρα δεν εχει καμια ελπιδα

tacos
16-03-15, 04:59
Ακατανικητη η δυναμη της......"εξυπναδας"!

Dim77
16-03-15, 07:27
Φίλε, οι καταλύτες έχουν σπάσει όπως λές (τα διαφράγματα τους) και έχουν βουλώσει.

Εννοείται ότι έχεις αυξημένη κατανάλωση...ακόμα και το μοτέρ στο χέρι μπορείς να πάρεις.

Πρέπει να αλλάξεις καταλύτες. Το να δίνεις 10 ευρώ να τους βάζεις και να τους βγάζεις για το ΚΤΕΟ, είναι αστείο καθώς δεν θα περνάς ΚΤΕΟ...(πιθανώς). Εάν εννοείς να τους πληρώνεις και εκεί για να περνάς...τότε προφανώς και θέλεις να ζείς σε μια χώρα τρίτου κόσμου.

Εγώ δεν θέλω όμως...(και πολλοί άλλοι).

Οι αρωματικοί πολυκυκλικοί υδρογονάνθρακες που είναι πολύ καρκινογόνοι, διασπώνται από την καύση και όσοι περισσέψουν στα καυσαέρια από τον καταλύτη.
Το αν βγάζεις πολύ μονοξείδιο του άνθρακα ή οξείδια του αζώτου, είναι μεν κακό, αλλά καμμιά σχέση....
Γενικά όσοι βγάζουν τους καταλύτες κάνουν κακό.
Η σκέψη ''έλα μωρέ από ένα αμάξι μόνο'' αν τη βάλεις με άλλες πολλές ίδιες από άλλους αφελείς....δίνει κακό σύνολο.

mike21
16-03-15, 07:38
Οι καταλύτες δεν ήταν απλά βουλωμένοι αλλά είχαν σπάσει στο εσωτερικό. Από την άλλη 15λτ/100 χλμ με μέση ωριαία ταχύτητα κοντά στα 200 δεν είναι και τόσο πολύ.

Εγώ ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι η αφαίρεσή τους ήταν και η πιο έξυπνη πράξη αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν σίγουρα η πιο οικονομική. Όσο για το ΚΤΕΟ με 10 ευρώ στον εξατμισά ξαναβάζω πάλι τους καταλύτες (εννοείται πως δεν τους πέταξα) μόνο για την μέτρηση. Τώρα κινητό συνεργείο του υπουργείου δεν έχω δει ποτέ μου αν και κινούμαι στην Εγνατία δύο φορές την εβδομάδα. Έχουν μαζί τους και γρύλο να σηκώσουν το αμάξι και να δουν ότι λείπουν; Αν όχι, τότε απλά θα μετρήσουν περισσότερα καυσαέρια και θα μου πουν πως θέλουν άλλαγμα οι καταλύτες. Σωστά;

Φίλε,δέν είναι τρόπος σκέψης αυτός,δηλαδή κάνουμε το σωστό μόνο όταν υπάρχει περίπτωση να τιμωρηθούμε;κάνε μία έρευνα αγοράς βρές καταλύτες σε μία νορμάλ τιμή και όταν σε παίρνει οικονομικά βάλτους,με το δικό σου σκεπτικό θα πρέπει όλοι όσοι βρίσκονται στην επαρχία να βγάλουν καταλύτες και καζάνια και να βάλουν μόνο σωλήνες ή άμα θές για περισσότερη οικονομία να βάζουμε το σπιράλ του αποροφητήρα,δέν είναι λογική αυτή.

tacos
16-03-15, 07:57
Το σπιραλ δεν εχει ομαλη ροη,το "μπουρι" της σομπας θα κανει καλιτερα.-

SUPERCHARGER
16-03-15, 12:14
το μπουρι ειναι ακριβο ρε κι εσυ....
το σπιραλ πιο φτηνο και αλλαζει και ευκολα....

τα μεταξωτα βρακια, θελουν επιδεξιους κωλους

tacos
16-03-15, 12:26
το μπουρι ειναι ακριβο ρε κι εσυ....
το σπιραλ πιο φτηνο και αλλαζει και ευκολα....

τα μεταξωτα βρακια, θελουν επιδεξιους κωλους

Δεν εχεις αδικο.-

paganis
16-03-15, 18:37
αν ισχυριζεσαι οτι με μεση ωριαια 200χλμ.. εχεις καταναλωση 10λτ σε 325, προφανως ηδη σε εχουν βαρεσει οι αρωματικοί πολυκυκλικοί υδρογονάνθρακες!
βαλε τους καταλυτες...και ισως δεις βελτιωση.

SUPERCHARGER
16-03-15, 19:01
αχαχαχαχαχαχαχαχαα

rapid_fast
16-03-15, 20:53
Με το 525 κάνω συχνά ένα ταξίδι περίπου 360 χλμ από τα οποία τα 240 είναι στην Εγνατία. Πάντα η κατανάλωση για την ίδια διαδρομή ήταν γύρω στα 55 λίτρα (για τα καλύψει το σύνολο των 360 χλμ).

Πριν έξι μήνες πήγα το αμάξι για σέρβις και βρέθηκε ότι οι καταλύτες ήθελαν άλλαγμα. Αποφάσισα να μην αγοράσω καινούριους και με 20 ευρώ στον εξατμισά τους αντικατέστησα με ανοξείδωτες σωλήνες. Κάνω πάλι την ίδια διαδρομή και η κατανάλωση είχε μειωθεί στα 40 λίτρα! Σε όλες τις επόμενες φορές δεν έκαψε πάνω από 42 λίτρα. Σίγουρα η μείωση οφείλεται στην αφαίρεση των καταλυτών.

Πάω πάλι στον εξατμισά και αντικαθιστώ και το μεσαίο καζανάκι με σωλήνες. Κάνω ξανά τη διαδρομή και η κατανάλωση έπεσε στα 32 με 35 λίτρα. Τι γίνεται ορέ αναρωτιέμαι;;; Τόσο καιρό γιατί πέταγα λεφτά για βενζίνες και δεν πείραζα την εξάτμιση;;; Άλλωστε τώρα έχει και έναν ωραίο γουργουριστό ήχο στο ρελαντί που παραπέμεπει σε V8 muscle car!

Ερώτηση... Αν πετάξω και το τελικό καζανάκι θα πέσει κι άλλο η κατανάλωση; Ξέρω ότι ο ήχος θα αυξηθεί δραματικά και ο εξατμισάς δεν το συνιστά πάντως.

Είναι φυσιολογικό οι καταλύτες να αυξάνουν τόσο πολύ την κατανάλωση; Αν να τότε γαιτί δεν τους βγάζουν όλοι και να τους φοράνε μόνο μια φορά κάθε δύο χρόνια που περνένε ΚΤΕΟ;
Αφαιρώντας τμήματα της εξάτμισης, μειώνεις την αντίσταση που έχουν τα καυσαέρια κατά την εξαγωγή τους, άρα καθαρίζεις περισσότερο εύκολα το θάλαμο απο τα καυσαέρια του προηγούμενου κύκλου.
Σαν αποτέλεσμα, ο επόμενος κύκλος, έχει περισσότερο καθαρό αέρα, ΟΞΥΓΟΝΟ δηλαδή, συνεπώς έχει περιθώρια για περισσότερη ποσότητα καυσίμου χωρίς να σε κόβει ο λ.
Περισσότερη ποσότητα καυσίμου σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση.
Σαν rapid_fast έχω να σου προτείνω να μαζέψεις τα ψεματάκια σου, και να τα πείς εκεί που περνάνε.
Γιατί εδώ δεν περνάνε..

Υ.Γ. στα καταλυτικά πρώτης γενιάς ο καταλύτης ήταν πατάτα στην εξάτμιση. Εχανες άλογα και τέλος..

Driver M
16-03-15, 23:08
Οι καταλύτες δεν ήταν απλά βουλωμένοι αλλά είχαν σπάσει στο εσωτερικό. Από την άλλη 15λτ/100 χλμ με μέση ωριαία ταχύτητα κοντά στα 200 δεν είναι και τόσο πολύ.

Εγώ ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι η αφαίρεσή τους ήταν και η πιο έξυπνη πράξη αλλά εκείνη τη στιγμή ήταν σίγουρα η πιο οικονομική. Όσο για το ΚΤΕΟ με 10 ευρώ στον εξατμισά ξαναβάζω πάλι τους καταλύτες (εννοείται πως δεν τους πέταξα) μόνο για την μέτρηση. Τώρα κινητό συνεργείο του υπουργείου δεν έχω δει ποτέ μου αν και κινούμαι στην Εγνατία δύο φορές την εβδομάδα. Έχουν μαζί τους και γρύλο να σηκώσουν το αμάξι και να δουν ότι λείπουν; Αν όχι, τότε απλά θα μετρήσουν περισσότερα καυσαέρια και θα μου πουν πως θέλουν άλλαγμα οι καταλύτες. Σωστά;
Αφού οι καταλύτες σου είναι διαλυμένοι, και να τους ξαναβάλεις πάνω τι σε κάνει να πιστεύεις ότι θα περάσεις ΚΤΕΟ?

Μπορώ ίσως να κατανοήσω ότι δεν έχεις λεφτά να βάλεις καινούριο καταλύτη, παρότι είναι κάτι σημαντικό για την υγεία όλων μας.
Αλλά να το θεωρείς και μαγκιά και να ψάχνεις τρόπους να ξηλώσεις και άλλα μέρη της εξάτμισης, ε είναι ξετσίπωτο.

M3Convertible
17-03-15, 09:34
…Από την άλλη 15λτ/100 χλμ με μέση ωριαία ταχύτητα κοντά στα 200 δεν είναι και τόσο πολύ…
1) Βγάλε και το πίσω καζάνι και είσαι έτοιμος για Μόντσα και το Grand Prix του 2015 στην πιο γρήγορη πίστα της Formula 1 με αυτή την μέση ωριαία ταχύτητα που γράφεις.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/407285/antigrafotougp-italias-spondi-sto-nao-tis-tahutitas/
2) Ο κατασκευαστής έφτιαξε το αυτοκίνητο έτσι για κάποιο λόγο και ο λόγος αυτός είναι ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ. Δεν σου φταίνε οι υπόλοιποι να τον αναπνέουν.
3) Κατανοώ ως άνθρωπος την οικονομική δυσκολία και θα σου πρότεινα να πεις στον εξατμισά σου να σου κάνει πολλές δόσεις το ποσό του καταλύτη.

Θα μπορούσα να σου πω πολλά, δεν το κάνω όμως σεβόμενος τους κανονισμούς του φόρουμ.

Υ/Γ: Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο κουτοπόνηρος δικαιολογείται, και ο βλαξ επιμένει. Εγώ σε θεωρώ έξυπνο άνθρωπο με μία παροδική οικονομική δυσκολία για το ποσό του καταλύτη, μένει να το αποδείξεις…

SUPERCHARGER
17-03-15, 13:01
1) Βγάλε και το πίσω καζάνι και είσαι έτοιμος για Μόντσα και το Grand Prix του 2015 στην πιο γρήγορη πίστα της Formula 1 με αυτή την μέση ωριαία ταχύτητα που γράφεις.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/407285/antigrafotougp-italias-spondi-sto-nao-tis-tahutitas/


ειπα να μην το πω........... κρατηθηκα.....

DiMiTrIs_
17-03-15, 13:08
εγω με καταλυτη πρωτης γενιας μαλλον...του 1991 και με 75.000κμ κραταω αρχειο απο τις καρτες καυσαεριω και τα κτεο τα τελευταια 3 κτεο και μια καρτα που εβγαλα τωρα.....και οι εκπομπες ηταν παρα πολυ καλες..μια μια μικρη αυξηση στην τελευταια καρτα....και ενω πχ μου ειπαν οτι θελω λαστιχα και ενα σινεμπλοκ ποτε δν μ ειπαν τπτ για καυσαερια...
ομως τωρα τελευταια ειχα την ιδεα οτι το αμαξι δεν τραβαει εθνικη και εκουγα και ενα κροταλιστικο ηχο απο την εξατμιση.....
πηγα σε εξατμισα και μου ειπε οτι εχει χαλασει ο καταλυτης και θελει αλλαγμα...
τον αλλαζω και τι να δω.....στον παλιο εβλεπα απο τη μια μερια στη αλλη....δεν παρεμαβαλοταν κατι σημαντικο να πεις οτι φιλτραρει κα ιακνει δουλεια...και ομως ολες οι μετρησεις με εβγαζαν κατω απο τα ορια......και δν ειχα λαδωσει η κατι τετοιο...και το κυριοτερο ειναι οτι μια εβδομαδα πριν ειχα περασει κτεο
του λεω του μαστορα το εξης και μ λεει οτι επειδη ειναι πρωτης γενιας δεν κανει και πολυ δουλεια και τα ορια ειναι πολυ μεγαλα....
αυτα που καταλαβα εγω ειναι οτι οταν μιλαμε για τοσο παλιους καταλυτες δν κανουν σοβαρη δουλεια και ισως ειναι και χειροτερα αυξανοντας την καταναλωση...
σε καμια περιπτωση δν επικροτω αυτο που εκανε ο φιλος και μιλαω για αμαξια που φορεσαν καταλυτη πρωτης γενιας.......

SUPERCHARGER
17-03-15, 14:20
οι καταλυτες πρωτης γενειας, οντως απο αποψη ρυπων δεν εκαναν και πολυ δουλεια....
τις καρκινογονες ουσιες κατεστρεφαν ως επι το πλειστον. γι αυτο και αυτα τα αυτοκινητα οταν βγαλεις τον καταλυτη, μυριζουν αυτη την γνωστη αυγουλιλα......
ΑΥΤΟ ειναι το καρκινογωνο.

P.kwstas E36
17-03-15, 14:39
Εγω παντος θα αφησω μονο τα χταποδια πανω...ειμαι και σε επαρχεια μια χαρα..ουτε για ΚΤΕΟ δεν μας νοιαζει...ρε ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ???????

LefterisK
17-03-15, 17:27
παλι καλα που βρεθηκε ενας χριστιανος να μας ανοιξει τα ματια σε ολους μας εδω μεσα...ε ρε τι δεν ξεραμε τοσα χρονια...
τωρα εμαθα οτι ενα συγχρονο πολυκυλινδρο μοτερ ρυπαινει οσα 4 μοτερ μαζι που κατασκευαστηκαν το 1987...

/vaggelis/
17-03-15, 18:19
Λοιπόν, εγώ ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι αυτό που έκανα ήταν σωστό. Απλά παρέθεσα αυτό που παρατήρησα, δλδ ότι η κατανάλωση μειώθηκε αισθητά. Το κόστος για τους καινούριους καταλύτες είναι περίπου 370 ευρώ. Δεν είναι τόσα πολλά αλλά η μείσωση της κατανάλωσης είναι όμως τόσο μεγάλη που σου βάζει δεύτερες και τρίτες σκέψεις χωρίς να το θέλεις.

Εξάλλου εγώ έθεσα το θέμα έτσι ώστε να μάθω πόσο μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση αφαιρώντας όλα τα εξερτήματα της εξάτμισης. Βάλτε straight pipes στο youtube και θα δείτε χιλιάδες αποτελέσματα. Άρα μη βρίζετε μόνο εμένα....

Και θα θέσω και ένα άλλο ζήτημα. Είμαι από επαρχία και καθημερινά βλέπω αρκετά αγροτικά. Πολλά από αυτά είναι πολύ παλιά άρα μη καταλυτικά και φυσικά νόμιμα. Άρα ο γείτονας με το datsun του '73 ή το Audi 80 είναι πιο οικολόγος από εμένα;;; Κατά τη γνώμη μου πάντα, ο νόμος πρέπει να γίνει απόλυτος (κανένα μη καταλυτικό αυτοκίνητο εν κινήση πια).

SUPERCHARGER
17-03-15, 18:26
ρε μεγαλε, δεν μπορει.... ΜΑΣ ΤΡΟΛΛΑΡΕΙΣ ΕΤΣΙ ?
ελα πες την αληθεια.....

ΠΟΙΟ απο αυτα που περιγραφεις καινε ΑΜΟΛΥΒΔΗ ?????????
τι δεν καταλαβαινεις δηλαδη ?

Dim77
17-03-15, 20:28
Λοιπόν, εγώ ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι αυτό που έκανα ήταν σωστό. Απλά παρέθεσα αυτό που παρατήρησα, δλδ ότι η κατανάλωση μειώθηκε αισθητά. Το κόστος για τους καινούριους καταλύτες είναι περίπου 370 ευρώ. Δεν είναι τόσα πολλά αλλά η μείσωση της κατανάλωσης είναι όμως τόσο μεγάλη που σου βάζει δεύτερες και τρίτες σκέψεις χωρίς να το θέλεις.

Εξάλλου εγώ έθεσα το θέμα έτσι ώστε να μάθω πόσο μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση αφαιρώντας όλα τα εξερτήματα της εξάτμισης. Βάλτε straight pipes στο youtube και θα δείτε χιλιάδες αποτελέσματα. Άρα μη βρίζετε μόνο εμένα....

Και θα θέσω και ένα άλλο ζήτημα. Είμαι από επαρχία και καθημερινά βλέπω αρκετά αγροτικά. Πολλά από αυτά είναι πολύ παλιά άρα μη καταλυτικά και φυσικά νόμιμα. Άρα ο γείτονας με το datsun του '73 ή το Audi 80 είναι πιο οικολόγος από εμένα;;; Κατά τη γνώμη μου πάντα, ο νόμος πρέπει να γίνει απόλυτος (κανένα μη καταλυτικό αυτοκίνητο εν κινήση πια).

Κοιτα, ένα μη καταλυτικό όχημα, είναι σε άλλη κατηγορία ρύπων και έχει πολύ μεγαλύτερο όριο ρύπων. Αν σε σταματήσει μικτό κλιμάκιο και σου μετρήσουν καυσαέρια θα βγάζεις παραπάνω από ότι δικαιούσαι σύμφωνα με την άδεια.

Θα σου βάλουν πρόστιμο ακόμα και αν έχεις περάσει κτεο ή έχεις Κ.Ε.Κ.

Ας ρυπαίνει περισσότερο το παλιό όχημα. Αν αυτός είναι μέσα στο όριο ρύπων του, είναι εντάξει.

Ομοίως ένα Euro 4 με δυσλειτουργία που θα εκπέμπει τους μισούς ρύπους από εσένα θα τιμωρηθεί γιατί τα όρια σωστής λειτουργίας του είναι πολύ πιο κάτω. Με την ίδια λογική μόνο Euro 6 θα έπρεπε να κυκλοφορούν.

Φτιάξε τους καταλύτες σου και θα είναι μια χαρά το αμάξι σου.

bradbimmer
20-05-15, 13:33
μπορεί να προκληθεί από πολλά πράγματα και αν είστε σίγουροι

Stunt Mike
20-05-15, 20:30
Vaggelis,ο λογος που μειωθηκε η καταναλωση σου(αν οντως μειωθηκε) με τον ιδιο τροπο οδηγησης,δεν ηταν η αφαιρεση των καταλυτων αλλα η αφαιρεση των ΒΟΥΛΩΜΕΝΩΝ καταλυτων σου!!Και επανηλθε στα φυσιολογικα επιπεδα ενος 525 Μ50.....Οταν με το καλο εχεις χρηματα,βαλε παλι καταλυτες για να πηγαινει και πιο σωστα τ'αμαξι σου και πιο αθορυβο και φυσικα λιγοτερο ρυπογονο.....Ολα τα υπολοιπα που ρωτας περι αφαιρεση τμηματων απο την εξατμιση και straight pipes,ειναι απλως μ@λ@κιες,για να το πω ευγενικα.....Ξεκολλα το μυαλο σου απο το 1990 και κανε μας παρεα το 2015.....