PDA

Επιστροφή στο Forum : m42b18 tuning


johnstam
17-04-15, 08:43
Καλησπέρα σε όλη την παρέα ως κάτοχος ενός ε36 316 θέλω λίγο να ανεβάσω την δύναμη του αυτοκινήτου δεν θέλω όμως να το τουρμπίσω διότι είναι ένα αυτοκίνητο που κινείται σχεδόν κάθε μέρα , ούτε όμως να προβώ σε μετατροπή 6 κίλυνδρη διότι θέλω όσο μπορώ να είμαι στα πλαίσια του νόμου. Έτσι λοιπόν βρήκαν ένα σαίτ στο οποίο παίρνουν το κινητήρα τον m42b18 διότι τον θεωρούν πιο ανθεκτικό από τον m44 και βάζουν στρόφαλο από m47 μοτέρ πιστόνια από m3 και με την αντίστοιχη φλάντζα και την αλλαγή κάποιον παρεμφερή ακόμα μεγαλώνει η συμπίεση και ο κιβισμός φτάνει γύρω στα 2084 cc με ιπποδύναμη γύρω στα 180 άλογα.
Ψάχνω αυτήν την μετατροπή διότι θα είμαι κατά κάποιο τρόπο νόμιμος και δεν θα βγάζει μάτι διότι το μοτέρ θα φαίνεται τετρακίλυνδρο.
Δεδομένο ότι η πολλή δουλειά όπως το λύσιμο της μηχανής και πολλά άλλα θα γίνουν από εμένα όπως και το βάλε βγάλε της μηχανής,
Εχει δοκιμάσει η αν γνωρίζει κανένας το εγχείρημα αυτό?
http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?433471-M42-Project-started!-%28S42-Replica%29

6ylinder
17-04-15, 08:55
Τα πιστόνια από Μ3 δεν ταιριάζουν στο μπλοκ του Μ42.

Υπήρχαν έτοιμα κιτ υπερκυβισμού γι' αυτά το μοτέρ από Schnitzer και νομίζω και από Noelle.

johnstam
17-04-15, 09:02
Σωστά λάθος δικό μου από s50 πιστόνια.

6ylinder
17-04-15, 09:13
Έχεις μπερδευτεί λίγο...ο τύπος του link, δουλεύει σε Μ44 μπλοκ και μεγαλώνει τη διάμετρο κατά 1mm για να βάλει πιστόνια από Μ3.

SUPERCHARGER
17-04-15, 11:14
Πιστονια απο Μ3 παιρνει με ρεκτιφιε αλλα θα χρειαστουν "κατεβασμα" για να πετυχεις σωστη συμπιεση.
Μπιελες απο Μ42 και στροφαλο απο Ν47.
Μπαινει και απο Ν47TU αλλα θελει δουλεια στον τορνο γιατι δεν εχει σφονδυλο για την μπροστινη τροχαλια.
Αν βαλεις πιστονια απο Opel Calibra Turbo, βγαινει 2.124cc.
Εχω φτιαξει τετοιο μοτερ.

Καλο θα ειναι, το δεσιμο του μπλοκ σε μια τετοια μετατροπη, να το κανει καποιος με μεγαλη εμπερια.