PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 2,2


Lapo
29-04-15, 21:34
Καλησπέρα αγαπητοί.
Δύσκολοι καιροί για κυβικά αλλά είμαι σε αναζήτηση Ζ4 2,2 αποκλειστικά για τους εξής λόγους:
- Η 4κυλινδρη 2λιτρη μου είναι αδιάφορη (έχω συνοδηγήσει και οδηγήσει)
- 2,2 είναι το όριο (ψυχολογικό έστω) σε τέλη, τεκμήρια κλπ

Κατ' αρχάς θα παρακαλούσα να παραθέσετε βασικά σημεία που πρέπει -και μπορεί- να δει κάποιος που δεν είναι μηχανικός και δεν έχει φοβερές γνώσεις.
Επίσης επειδή παίζουν αρκετά αυτοκίνητα εισαγωγής αγνώστου πατρός, πώς μπορεί να διασφαλιστεί για το γνήσιο των χιλιομέτρων.

Από αγγελίες έχω ξεχωρίσει τις παρακάτω με το πρώτο να είναι άπειρο καιρό σε αγγελία (και άρα ακινησία) και το δεύτερο να έχει λίγο παράξενη φθορά στο σαλόνι του που δεν μου κάνει για τα χλμ που αναφέρει.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3778707/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5686790/

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

Driver M
30-04-15, 02:22
Καλησπέρα αγαπητοί.
Δύσκολοι καιροί για κυβικά αλλά είμαι σε αναζήτηση Ζ4 2,2 αποκλειστικά για τους εξής λόγους:
- Η 4κυλινδρη 2λιτρη μου είναι αδιάφορη (έχω συνοδηγήσει και οδηγήσει)
- 2,2 είναι το όριο (ψυχολογικό έστω) σε τέλη, τεκμήρια κλπ

Κατ' αρχάς θα παρακαλούσα να παραθέσετε βασικά σημεία που πρέπει -και μπορεί- να δει κάποιος που δεν είναι μηχανικός και δεν έχει φοβερές γνώσεις.
Επίσης επειδή παίζουν αρκετά αυτοκίνητα εισαγωγής αγνώστου πατρός, πώς μπορεί να διασφαλιστεί για το γνήσιο των χιλιομέτρων.

Από αγγελίες έχω ξεχωρίσει τις παρακάτω με το πρώτο να είναι άπειρο καιρό σε αγγελία (και άρα ακινησία) και το δεύτερο να έχει λίγο παράξενη φθορά στο σαλόνι του που δεν μου κάνει για τα χλμ που αναφέρει.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3778707/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5686790/

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.
Με τετοια τιμη το πρωτο (θελει και 1300 ευρω επιπλεον για το hard top !) πως να μην μενει απουλητο?
Ο συγκεκριμενος εμπορος-συνεργειο απο τιμες βρισκεται σε δικο του πλανητη, οποτε δεν θα ασχολουμουν και ιδιαιτερα με το συγκεκριμενο.

Στο αλλο τις φθορες που τις ειδες?
Αν εννοεις το καθισμα του οδηγου, δεν ειναι αφυσικο, αν ο οδηγος ειναι λιγο τσαπατσουλης ή αν ειναι παρκαρισμενο σε σημειο οπου η πορτα δεν μπορει να ανοιξει τερμα κι ετσι ο οδηγος κανει μανουβρες για να μπει-βγει, να εχει τετοια φθορα.
Εγω καποιο αλλο προβλημα στο εσωτερικο δεν παρατηρησα στις 2-3 φωτογραφιες που εχει.

Lapo
30-04-15, 09:08
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση.

Ίσως είμαι λίγο καλομαθημένος από τη δερματίνη του ΜΧ-5 που φαίνεται άφθαρτη (καμία σχέση με το σαλόνι της Ζ4 αλλά λέμε). :)

Αν είχες κάποιες παραπάνω πληροφορίες για τα άλλα θέματα που ρωτάω θα βοηθούσες ιδιαίτερα.

Driver M
30-04-15, 15:10
Για τα χιλιόμετρα, δεν ξέρω αν με το κλειδί στην αντιπροσωπεία μπορούν να σου πουν. Γα μοντέλα από την Ε9Χ και μετά όπου το κλειδί (δηλαδή η κάρτα) είναι ηλεκτρονικό γίνεται κανονικά, αλλά για την παλία Ζ4 δεν γνωρίζω αν γίνεται.

Επίσης, μια ιδέα μπορείς να πάρεις απ'το βιβλίο σέρβις, αν είναι σωστά ενημερωμένο με λογικά διαστήματα μεταξύ των σέρβις κλπ.
Μην αγοράσεις με τίποτα αυτοκίνητο χωρίς βιβλίο σέρβις.

Από εκεί και πέρα, οι 6κύλινδροι της bmw είναι αξιόπιστοι κινητήρες, οι οποιοι όμως έχουν την τάση από κάποια χλμ και μετά (συνήθως πάνω από 100κ) να καίνε παραπάνω λάδι και να χρειάζονται τσιμουχάκια βαλβίδων.
Άλλο θέμα με τον κινητήρα δεν νομίζω να'χεις.

Γενικά πάντως, δεν είναι πολλά αυτά που μπορείς να δεις μόνος σου, εκτός από καλό έλεγχο στο αμάξωμα να δεις αν έχει κακοβαμμένα μέρη ή σημεία που δεν εφαρμόζουν σωστά (προφυλακτήρες, φανάρια κλπ) και υποδεικνύουν τρακάρισμα, κι εκτός από ένα καλό test drive για να δεις αν τρίζει ή αν κοπανάει τίποτα.

BMW Power
30-04-15, 15:22
Είναι πάρα πολλά που μπορεί να σου δημιουργήσουν κοστοβόρα πρόβλημα μετά, οπότε είναι αναγκαίο να ελεγχθεί οποιοδήποτε αυτοκίνητο εξονυχιστικά σε συνεργείο της εμπιστοσύνης σου.

Lapo
01-05-15, 18:15
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Θα βγω οσονούπω στη γύρα για τα δέοντα.

Lapo
04-05-15, 14:02
Και μια τελευταία (προς το παρόν) ερώτηση.
Πόσο "χάλια" είναι το steptronic;

Χωρίς να έχω καμία εμπειρία σε αυτόματο κιβώτιο έχω διαβάσει απαγορευτικά σχόλια από περιοδικά και σχόλια από ιδιοκτήτες ότι "δεν είναι και τόσο χάλια".

Πέρα από το οδηγικό δεν ξέρω αν έχει και θέματα αξιοπιστίας.

BMW Power
04-05-15, 14:21
Εξαρτάται για τι χρήση συζητάμε.

Στο 330 ήταν τραγικό γιατί ήθελα να κάνω μόνο κωλίδια, κόντρες και ότι μ@λ@%$ έκανα με το Μ3 αλλά το κιβώτιο δεν μπορούσε να ανταποκριθεί.

Στο Χ5 είναι τέλειο και μονόδρομος γιατί το manual είναι απλά λάθος.

Το steptronic ήταν και παραμένει το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο που μπορείς να έχεις, αρκεί να θέλεις αυτόματο.

Lapo
04-05-15, 15:09
Επειδή όπως είπα δεν έχω καμία εμπειρία από αυτόματο, δεν έχω συγκεκριμένη εικόνα.
Σε γρήγορη οδήγηση (όχι ταρζανιές, υπερβολές) ανεβάζει μόνο του στον κόφτη ή κρατάει σχέση;

Επίσης -τελείως χαζή απορία- σε παρκάρισμα και ανηφόρες έχει θέμα;

BMW Power
04-05-15, 15:27
Ανεβάζει ταχύτητα πριν τον κόφτη και αυτό είναι ουσιαστικά το μεγαλύτερο αρνητικό του.

Σε οποιαδήποτε άλλη χρήση πλην της ταρζανιάς είναι πολύ πιο βολικό το steptronic.