PDA

Επιστροφή στο Forum : DIY: Εγκατάσταση S54 Chain Tensioning piston σε M54


paris320ci
16-05-15, 16:34
Αποφάσησα να αντικαταστήσω το υδραυλικό M54 tensioner με ένα από τη S54. Το σκεπτικό είναι ότι το tensioner από τη S54 σπρώχνει πιο δυνατά το chain guide, κάνοντας τη μηχανή να δουλεύει πιο ομαλά και ήσυχα, θεωρητικά έχωντας πιο τεντωμένη τη αλησίδα των εκκεντροφώρων.

Το S54 tensioner στοιχίζει γύρω στα $250, αλλά κατάφερα να βρώ ένα μεταχειρησμένο από ebay για $50. Επίσης αγόρασα καινούριο crush washer για σωστό σφράγισμα και αποφυγή διαρροής λαδιών.

TIS Instructions:
39904

Εργαλεία:
1/2" ratchet
32mm socket
10mm socket (for the windshield reservoir)

Ξεσκονόπαννα, κάποια ποσότητα λαδιού θα χαθεί.

(used) S54 tensioner:
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-12%2021.42.04_1.jpg

Από πάνω
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-12%2021.42.21.jpg


32mm socket
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2015.50.15.jpg

paris320ci
16-05-15, 16:35
Το υφιστάμενο ακόμη στη μηχανή
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2015.50.35.jpg

Κοντινό πλάνο αφού αφαίρεσα το δοχείο νερού του παμπριτζ
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2015.57.30.jpg

Καθαρισμός και προετοιμασία για εγκατάσταση
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2015.50.08.jpg

Δοκίμασα αρκετές γωνιές επεκτάσεις κλπ, αλλά τελικά μόνο έτσι τηα καταφέρει να βγει
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.08.26.jpg

paris320ci
16-05-15, 16:35
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.08.28.jpg

Μετά από λίγη προσπάθεα, το έβγαλα(Αριστερα: S54 / Δεξια: M54). Παρατηρούμε ότι το S54 έχει πιο μικρή τρύπα για να φέυγει το λάδι, ο λόγος της πιο μεγάλης δύναμης του λογικά.
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.20.53.jpg

http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.20.47.jpg

http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.21.13.jpg

paris320ci
16-05-15, 16:36
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.21.18.jpg

Getting ready for install:
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.23.45.jpg

Το tensioner έχει ελατήριο μέσα, για τη εγκατάσταση του πρέπει να το βιδώνεις και να το σπρώχνεις ταυτόχρονα.
http://i283.photobucket.com/albums/kk310/paris320ci/2015-05-16%2016.24.52.jpg

Χρόνος: 20 λεπτά

paganis
16-05-15, 20:07
ελπιζω να μην σπασει τιποτε εκει μεσα, απο την αυξημενη πιεση του tensioner.

MarinosE46
16-05-15, 21:24
ελπιζω να μην σπασει τιποτε εκει μεσα, απο την αυξημενη πιεση του tensioner.

και εγώ το ίδιο ελπίζω.Ο εντατήρας της καδένας έχει κάποια συγκεκριμένη πίεση.Μια χαλαρή καδένα μπορεί να αποβεί καταστροφική αν πηδήξει κανένα δόντι.Και η πολύ σφιχτή καδένα όμως δεν κάνει καλό.Προκαλεί σφύριγμα και πρόωρη φθορά στις γλίστρες.
Τέλοσπάντων,ευχαριστούμε για το DIY Πάρη...

paris320ci
17-05-15, 08:34
Συγκρίνοντας τα 2 κομμάτια, το S54 έχει ελαφρώς πιο δυνατό ελατήριο, αμελητέο νομίζω τι στιγμή που η λειτουργία τους είναι υδραυλική. Εάν δεις, αυτό από την S54 έχει πολύ πιο μικρή τρύπα στο πιστόνι, ουσιαστικά μειώνει τη ροή εξόδου του λαδιού, μειώνοντας τις παλινδρομίσεις του chain guide παρά να πιέζει πιο πολύ τη καδένα.

Δεν βρήκα αρνητικά σχόλια ακόμη ή για ζημιές. Θα δούμε με τη πάροδο του χρόνου!!!

topmar
17-05-15, 13:40
Για το εξάρτημα αυτό, έχει βγει ανάκληση από την BMW, για τους κινητήρες Ν47D20, και το αλλάζει στα μοντέλα 2007-2009....

paris320ci
17-05-15, 15:29
Για το εξάρτημα αυτό, έχει βγει ανάκληση από την BMW, για τους κινητήρες Ν47D20, και το αλλάζει στα μοντέλα 2007-2009....

Πρέπει να μιλάς για διαφορετικό κωδικό εξαρτήματος, το συγκεκριμένο που έβαλα (11317838675) μόνο σε S54 μπήκε.

topmar
17-05-15, 17:18
Πρέπει να μιλάς για διαφορετικό κωδικό εξαρτήματος, το συγκεκριμένο που έβαλα (11317838675) μόνο σε S54 μπήκε.

Φυσικά και μιλάω για διαφορετικό κωδικό, απλά σαν εξάρτημα είναι ίδιο, γιαυτό το ανέφερα.. ..

MarinosE46
17-05-15, 19:21
Συγκρίνοντας τα 2 κομμάτια, το S54 έχει ελαφρώς πιο δυνατό ελατήριο, αμελητέο νομίζω τι στιγμή που η λειτουργία τους είναι υδραυλική. Εάν δεις, αυτό από την S54 έχει πολύ πιο μικρή τρύπα στο πιστόνι, ουσιαστικά μειώνει τη ροή εξόδου του λαδιού, μειώνοντας τις παλινδρομίσεις του chain guide παρά να πιέζει πιο πολύ τη καδένα.

Δεν βρήκα αρνητικά σχόλια ακόμη ή για ζημιές. Θα δούμε με τη πάροδο του χρόνου!!!
Οι γλίστρες είναι 2.Η μία λειτουργεί σαν εντατήρας και η άλλη απλά σαν οδηγός.Αυτή που πιέζεται από το εξάρτημα που αντικατέστησες τεντώνει την καδένα.
Και λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό ''μήπως θα έπρεπε η γλίστρα αυτή να επιτρέπεται να έχει μια ελευθερία αλλιώς θα χαλάσει πιο γρήγορα?''
Διαφορετικά γιατί ο κατασκευαστής δεν έβαλε ίδιο υδραυλικό τεντωτήρα και στους 2 κινητήρες?
Για να μην παρεξηγηθώ δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να μειώσω το εγχείρημά σου,ούτε να σε προσβάλλω...

paris320ci
17-05-15, 19:51
Οι γλίστρες είναι 2.Η μία λειτουργεί σαν εντατήρας και η άλλη απλά σαν οδηγός.Αυτή που πιέζεται από το εξάρτημα που αντικατέστησες τεντώνει την καδένα.
Και λέω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό ''μήπως θα έπρεπε η γλίστρα αυτή να επιτρέπεται να έχει μια ελευθερία αλλιώς θα χαλάσει πιο γρήγορα?''
Διαφορετικά γιατί ο κατασκευαστής δεν έβαλε ίδιο υδραυλικό τεντωτήρα και στους 2 κινητήρες?
Για να μην παρεξηγηθώ δεν προσπαθώ σε καμία περίπτωση να μειώσω το εγχείρημά σου,ούτε να σε προσβάλλω...

Απλός λόγος κατά τη γνώμη μου; κόστος.
Η εργοστασιακή του Μ54 είναι ένα αλουμίνιο πιστόνι με ένα ελατήριο.

Η εργοστασιακή του S54 είναι μεταλλικό πιστόνι (όχι αλουμίνιο), με διαφορετικό ελατήριο, 2 μέρη, βαλβίδα ελεχόμενης ροής λαδιού και αρκετό engineering, γιαυτό και το κόστος του είναι $300

Επίσης ο S54 είναι πολύ πιο μελετημένος και πιστεύω ότι όταν και το παραμικρό μετράει τότε θα είναι διαφορετικό από ένα Μ54.

Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος και να σπάσω τη καδένα, οπώταν θα αναγκαστώ να πάω σε S54 :rockon:

Το αρχικό thread που πήρα τη ιδέα εδώ (http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=758308&page=5)

**Δεν με προσβάλλεις αντιθέτως χαίρομε μ'αρέσει η συζήτηση!

mike21
17-05-15, 20:47
Κατα τη γνώμη μου πάντα,το θεωρώ λάθος αυτό που έκανες,αλλάζουμε ένα εξάρτημα όταν έχει πρόβλημα,εάν δέν έχει πρόβλημα το αλλάζουμε γιατί περιμένουμε κάποια βελτίωση απο την αντικαταστασή του,τί βελτίωση μπορεί να σου προσφέρει αυτή η αλλαγή;ο τεντωτήρας υπάρχει για να μήν πηδήξει κάποιο δόντι η καδένα.
Πιό αναλυτικά, το γρανάζι του στροφάλου σέρνει μέσω της καδένας τους εκκεντροφόρους,βοηθάει σε κάτι το να τεντώνεις τη καδένα απο τη χαλαρή της πλευρά περισσότερο;δέν βλέπω κάποιο όφελος.
Μήπως η καδένα του s54 είναι πιό βαριά και χρειάζεται πιό ισχυρό τεντωτήρα;

paris320ci
16-06-15, 18:49
4000km από τη εγκατάσταση, χωρίς κανένα πρόβλημα. Θα κάνω update του χρόνου που θα έχω προσθέσει ακόμη 50000km :)

paris320ci
24-06-20, 14:54
Update μετά από 5 χρόνια.. κανένα θέμα..

oldcarskickass
01-04-24, 21:36
Update μετά από 5 χρόνια.. κανένα θέμα..

Κανένα update τώρα; Να δω αν συμφέρει δλδ.