PDA

Επιστροφή στο Forum : Car & Driver Top ατμοσφαιρικοί κινητήρες


alpaneras
27-05-15, 08:45
Άρθρο του car & driver αναφέρει τον S14 ως έναν από τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες όλων των εποχών!!

http://www.caranddriver.com/flipbook/the-best-naturally-aspirated-engines-of-all-time#12

Sport_Evolution
28-05-15, 01:50
Άρθρο του car & driver αναφέρει τον S14 ως έναν από τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες όλων των εποχών!!

http://www.caranddriver.com/flipbook/the-best-naturally-aspirated-engines-of-all-time#12

Πράγματι! Η λίστα περιλαμβάνει 8 κινητήρες και η επιλογή έγινε με πολλά κριτήρια. Ιδού οι 5 καλύτεροι κινητήρες:
1. Honda S2000 (I4)

2. McLaren F1 (V12) :bowdown:

3. Acura Integra Type R (I4) :shakehead

4. BMW M3 Sport Evolution (I4) :nod:

5. Ferrari 458 (V8) :loser:

Γ. Ν.

m_power_lunatic
28-05-15, 08:49
Ωραια η θεση της SPORT EVO αλλα RESPECT με κεφαλαία γράμματα στην HONDA-άρα με το S2K και με το INTEGRA TYPE-R,δεν ξερω αν γνωριζει καποιος ειδικα τον δευτερο κινητηρα αλλα προκειται περι διαμαντιου........

PetrosD
28-05-15, 08:55
Και της McLaren σαν BMW ξεκίνησε! Ο φημισμένος S70/2.

BMW Power
28-05-15, 09:15
Και της McLaren σαν BMW ξεκίνησε! Ο φημισμένος S70/2.

Όχι σαν BMW, είναι BMW.

http://www.autoguide.com/blog/wp-content/uploads/2010/08/04gooding95mclaren.jpg

http://3th0ps3mrz6s24t87yrmasrn.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/02/mclaren-f1-gtr-longtail-gulf-left-engine-compartment-1_1200.jpg

BMW Power
28-05-15, 09:16
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι λείπει ο S54 από το top 5

STR
28-05-15, 12:59
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι λείπει ο S54 από το top 5

Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αν αναλογιστείς το fail με τα μέταλλα και την ταλαιπωρία σε πολλούς κατόχους . Αν έπρεπε να είναι ένας ακόμα BMW κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι ο s52 καθώς για την εποχή του είχε καινοτομία και μοναδική ισχύ 100hp/1lt

BMW Power
28-05-15, 13:19
Δεν παίζει αυτό φίλε γιατί όλα τα πρώτα S2000 είχαν σπάσει για τον ίδιο ακριβώς λόγο με τα S54, μέταλλα μπιελών.

Μιλώντας για ταχύτητα πιστονιού και στροφάρισμα, έχει την 4η καλύτερη επίδοση

http://hondaswap.com/threads/engines-with-the-fastest-piston-speeds.72614/

georgepap
28-05-15, 13:25
Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αν αναλογιστείς το fail με τα μέταλλα και την ταλαιπωρία σε πολλούς κατόχους . Αν έπρεπε να είναι ένας ακόμα BMW κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι ο s52 καθώς για την εποχή του είχε καινοτομία και μοναδική ισχύ 100hp/1lt

Μηπως εννοεις τον s50 b32?(3201cc/321ps)?

STR
28-05-15, 13:59
Μηπως εννοεις τον s50 b32?(3201cc/321ps)?
ΝΑΙ Ευχαριστω για την διορθωση:rockon:

petroscf
29-05-15, 10:03
Επίσης, ο S14, είναι, κατά βάσιν, ένας Μ10...
(χεχεχεχε, έεεετσι)

PetrosD
29-05-15, 14:41
Φίλε Πέτρο, χωρίς την κυλινδροκεφαλή από M88 με 2 κυλίνδρους λιγότερους, θα άξιζε μόνο για τη formula 1!

petroscf
29-05-15, 15:28
Ακριβώς!! Αξιζε!!
Μ12 δεκαεξαβάλβιδο για την ακρίβεια, με ΙΔΙΟ (άσπαστο, λοιπόν, προφανώς) μπλοκ, στη φόρμουλα 1, με 1500 κυβικά και τούρμπο, μέχρι 1450 (σωστά? περίπου τουλάχιστον...) άλογα...
Το ίδιο μπλοκ λοιπόν επέλεξαν για το Μ3

PetrosD
29-05-15, 20:35
'Ετσι!!
(Άσχετοι χαρακτήρες για να συμπληρωθούν οι 10...)