Επιστροφή στο Forum : Car & Driver Top ατμοσφαιρικοί κινητήρες
Άρθρο του car & driver αναφέρει τον S14 ως έναν από τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες όλων των εποχών!!
http://www.caranddriver.com/flipbook/the-best-naturally-aspirated-engines-of-all-time#12
Sport_Evolution
28-05-15, 01:50
Άρθρο του car & driver αναφέρει τον S14 ως έναν από τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες όλων των εποχών!!
http://www.caranddriver.com/flipbook/the-best-naturally-aspirated-engines-of-all-time#12
Πράγματι! Η λίστα περιλαμβάνει 8 κινητήρες και η επιλογή έγινε με πολλά κριτήρια. Ιδού οι 5 καλύτεροι κινητήρες:
1. Honda S2000 (I4)
2. McLaren F1 (V12) :bowdown:
3. Acura Integra Type R (I4) :shakehead
4. BMW M3 Sport Evolution (I4) :nod:
5. Ferrari 458 (V8) :loser:
Γ. Ν.
m_power_lunatic
28-05-15, 08:49
Ωραια η θεση της SPORT EVO αλλα RESPECT με κεφαλαία γράμματα στην HONDA-άρα με το S2K και με το INTEGRA TYPE-R,δεν ξερω αν γνωριζει καποιος ειδικα τον δευτερο κινητηρα αλλα προκειται περι διαμαντιου........
Και της McLaren σαν BMW ξεκίνησε! Ο φημισμένος S70/2.
Και της McLaren σαν BMW ξεκίνησε! Ο φημισμένος S70/2.
Όχι σαν BMW, είναι BMW.
http://www.autoguide.com/blog/wp-content/uploads/2010/08/04gooding95mclaren.jpg
http://3th0ps3mrz6s24t87yrmasrn.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/02/mclaren-f1-gtr-longtail-gulf-left-engine-compartment-1_1200.jpg
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι λείπει ο S54 από το top 5
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι λείπει ο S54 από το top 5
Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αν αναλογιστείς το fail με τα μέταλλα και την ταλαιπωρία σε πολλούς κατόχους . Αν έπρεπε να είναι ένας ακόμα BMW κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι ο s52 καθώς για την εποχή του είχε καινοτομία και μοναδική ισχύ 100hp/1lt
Δεν παίζει αυτό φίλε γιατί όλα τα πρώτα S2000 είχαν σπάσει για τον ίδιο ακριβώς λόγο με τα S54, μέταλλα μπιελών.
Μιλώντας για ταχύτητα πιστονιού και στροφάρισμα, έχει την 4η καλύτερη επίδοση
http://hondaswap.com/threads/engines-with-the-fastest-piston-speeds.72614/
Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αν αναλογιστείς το fail με τα μέταλλα και την ταλαιπωρία σε πολλούς κατόχους . Αν έπρεπε να είναι ένας ακόμα BMW κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να είναι ο s52 καθώς για την εποχή του είχε καινοτομία και μοναδική ισχύ 100hp/1lt
Μηπως εννοεις τον s50 b32?(3201cc/321ps)?
Μηπως εννοεις τον s50 b32?(3201cc/321ps)?
ΝΑΙ Ευχαριστω για την διορθωση:rockon:
Επίσης, ο S14, είναι, κατά βάσιν, ένας Μ10...
(χεχεχεχε, έεεετσι)
Φίλε Πέτρο, χωρίς την κυλινδροκεφαλή από M88 με 2 κυλίνδρους λιγότερους, θα άξιζε μόνο για τη formula 1!
Ακριβώς!! Αξιζε!!
Μ12 δεκαεξαβάλβιδο για την ακρίβεια, με ΙΔΙΟ (άσπαστο, λοιπόν, προφανώς) μπλοκ, στη φόρμουλα 1, με 1500 κυβικά και τούρμπο, μέχρι 1450 (σωστά? περίπου τουλάχιστον...) άλογα...
Το ίδιο μπλοκ λοιπόν επέλεξαν για το Μ3
'Ετσι!!
(Άσχετοι χαρακτήρες για να συμπληρωθούν οι 10...)
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.