PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκε διαφορικό για Ε36 318 IS


alexandros_drmr
08-06-15, 21:03
Ρε παίδες καλησπέρα !!!!!
Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος με το θέμα μπλοκέ και το βημα...???
τη βήμα κάνει για το 18αρι μου?
και πόσο τις % μπλοκέ μπορεί ή πρέπει να είναι...???

ευχαριστώ !!!
:bs:

6ylinder
08-06-15, 21:24
Τα βήματα είναι 3,45 (Μ42 1.8) και 3,38 (Μ44 1.9). Έβγαινε εργοστασιακό μπλοκέ 25%, υπάρχει σε μτχ, με καλό ψάξιμο και έλεγχο. Μετά ή πας σε Μ3 και αλλάζεις βήμα, ή σε καινούργιο Quaife, Kaaz κλπ

George36ninja
10-06-15, 23:54
Φίλε μου εγώ είχα το 318Ις Μ42 με το S3.45, σχετικά ικανοποιητικό βήμα θα έλεγα για τα 140 άλογα με 25% εμπλοκή για λίγο παιχνιδάκι, Εγώ ήθελα κι άλλο... και ψαχνόμουν για κορονοπηνιο απο ε30 για βήμα 3.91 που πίστευα θα ήταν το ιδανικό για μένα κ τη χρήση που το ήθελα,.. τελικά το κανα 328 και ηρέμησα :P
Φίλος με Ις που έβαλε S3.45 είχε κατακ@υλώσει με τη μπλοκεδούρα κ του φαινόταν πύραυλος ενώ οι διαφορες στο βήμα ήταν ανεπαίσθητες, όπως σ είπα εξαρτάται για τι χρήση το θες

alexandros_drmr
11-06-15, 17:46
Φίλε μου εγώ είχα το 318Ις Μ42 με το S3.45, σχετικά ικανοποιητικό βήμα θα έλεγα για τα 140 άλογα με 25% εμπλοκή για λίγο παιχνιδάκι, Εγώ ήθελα κι άλλο... και ψαχνόμουν για κορονοπηνιο απο ε30 για βήμα 3.91 που πίστευα θα ήταν το ιδανικό για μένα κ τη χρήση που το ήθελα,.. τελικά το κανα 328 και ηρέμησα :P
Φίλος με Ις που έβαλε S3.45 είχε κατακ@υλώσει με τη μπλοκεδούρα κ του φαινόταν πύραυλος ενώ οι διαφορες στο βήμα ήταν ανεπαίσθητες, όπως σ είπα εξαρτάται για τι χρήση το θες



χαχαχαχαχα ( καλά είμαι με το 18is μεχρι εκεί είναι η τσέπη μου )
εγω για κανένα καλύτερο παντιλίκι το θέλω και για κανα ξεκίνημα...απλά το έψαξα και με ρώτησαν πόσο τις % και κοίταγα τα άστρα...
θεωρώ 60% πως είναι ιδανικό αλλά μια δεύτερη γνώμη δε θα με χάλαγε....

gearboxer
11-06-15, 18:09
χαχαχαχαχα ( καλά είμαι με το 18is μεχρι εκεί είναι η τσέπη μου )
εγω για κανένα καλύτερο παντιλίκι το θέλω και για κανα ξεκίνημα...απλά το έψαξα και με ρώτησαν πόσο τις % και κοίταγα τα άστρα...
θεωρώ 60% πως είναι ιδανικό αλλά μια δεύτερη γνώμη δε θα με χάλαγε....

Τι 60%? Εκπτώσεις έχουμε; Όπως είπε και ο Μήτσος, ψάχνεις για εργοστασιακό μπλοκέ με μικρό καβούκι 168mm και βήμα 3.45 ή 3.38. Η εμπλοκή του είναι 25% και είναι υπεραρκετή για αυτό που το θέλεις. Για οτιδήποτε άλλο πας σε καινούργιο aftermarket και ξεπερνάς το χιλιάρικο...

6ylinder
11-06-15, 20:24
Εγώ πάντως θα πω εδώ πως υπάρχει και μια άλλη λύση, που πιστεύω ότι είναι καλή περίπτωση...αν και κανείς δεν το κάνει.

Τα εργοστασιακά μτχ πιθανόν να είναι ταλαιπωρημένα, με μειωμένο ποσοστό εμπλοκής λόγω παλαιότητας και χρήσης και κάτω από 300-350€ νομίζω δύσκολα το βρίσκεις. Και είναι και λίγα...και θες και καλό...
Τα aftermarket πάνε ψηλά...πάνω από χιλιάρικο.

Γιατί λοιπόν να μην πάρεις ένα καινούργιο ΟΕΜ; ~680€ μου είχαν πει από την αντιπροσωπεία. Καινούργιο, εγγύηση, 25% σιγουράκι...και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... και του πίνεις το αίμα άφοβα!

Αν βέβαια ενδιαφέρεσαι να κρατήσεις κάποια χρόνια το αυτοκίνητο...

Stunt Mike
11-06-15, 22:29
χαχαχαχαχα ( καλά είμαι με το 18is μεχρι εκεί είναι η τσέπη μου )
εγω για κανένα καλύτερο παντιλίκι το θέλω και για κανα ξεκίνημα...απλά το έψαξα και με ρώτησαν πόσο τις % και κοίταγα τα άστρα...
θεωρώ 60% πως είναι ιδανικό αλλά μια δεύτερη γνώμη δε θα με χάλαγε....

Ιδανικο για ποιο πραγμα??Γνωριζεις τι ακριβως σημαινει 60% εμπλοκη??

Stunt Mike
11-06-15, 22:30
Εγώ πάντως θα πω εδώ πως υπάρχει και μια άλλη λύση, που πιστεύω ότι είναι καλή περίπτωση...αν και κανείς δεν το κάνει.

Τα εργοστασιακά μτχ πιθανόν να είναι ταλαιπωρημένα, με μειωμένο ποσοστό εμπλοκής λόγω παλαιότητας και χρήσης και κάτω από 300-350€ νομίζω δύσκολα το βρίσκεις. Και είναι και λίγα...και θες και καλό...
Τα aftermarket πάνε ψηλά...πάνω από χιλιάρικο.

Γιατί λοιπόν να μην πάρεις ένα καινούργιο ΟΕΜ; ~680€ μου είχαν πει από την αντιπροσωπεία. Καινούργιο, εγγύηση, 25% σιγουράκι...και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο... και του πίνεις το αίμα άφοβα!

Αν βέβαια ενδιαφέρεσαι να κρατήσεις κάποια χρόνια το αυτοκίνητο...

680 ευρω καινουριο ειναι καλη τιμη αν ισχυει......γιατι το σετ επισκευης εχει 100+ ευρω,80 τα ρουλεμαν και αλλο τοσο η εργασια.....

gearboxer
11-06-15, 22:55
680 έχει μόνο το γκρουπ του μπλοκέ. Θα χρειαστείς εργασία για αυτόν που θα στο παντρέψει (σωστά) με την κορώνα + καλές βαλβολίνες άρα το project θα φτάσει σίγουρα τα 800-850..

6ylinder
12-06-15, 10:05
Έχεις δίκιο Γιάννη, αλλά και τα aftermarket μόνο γκρουπ δεν είναι; Άρα θα ανεβαίνει ανάλογα η τιμή.

Βέβαια αμβλύνεται κάπως η τιμή από το μτχ. Αλλά και εκεί κάποια εργασία θα την θες (μικρότερη από το να βάλεις το γκρουπ), λογικά θα αλλάξεις και τις βαλβολίνες του να ξέρεις τι σου γίνεται...
Αν είσαι και λίγο άτυχος σχετικά με το μτχ ως προς τις φθορές κλπ...

Τα βάζεις κάτω, υπολογίζεις και ψωνίζεις...:lamer:

680 ευρω καινουριο ειναι καλη τιμη αν ισχυει......γιατι το σετ επισκευης εχει 100+ ευρω,80 τα ρουλεμαν και αλλο τοσο η εργασια.....

Τόσο είναι...μπορεί κάποια στιγμή να μου είχανε πει και ~630€...και έκανα όνειρα!!!

BMW Power
12-06-15, 10:25
Τα κόστη για τοποθέτηση, βαλβολίνες, φλάτζες είναι πάνω κάτω το ίδιο οπότε το μαμά καινούριο κερδίζει σε σχέση με το aftermarket. Το μεταχειρισμένο μαμά είναι η δεύτερη καλύτερη επιλογή για κοινή χρήση δρόμου.

alexandros_drmr
12-06-15, 19:57
Ιδανικο για ποιο πραγμα??Γνωριζεις τι ακριβως σημαινει 60% εμπλοκη??

φιλαράκο μου αν ήξερα δε θα έμπενα στη διαδικασία να ρωτήσω...!!!
απλά πήγα να ρωτήσω για μεταχ. και με ρώτησε πόσο τις %....
και...μπουκώθηκα φυσικά....
οπότε και έστειλα για να μάθω και να πάρω γνώμες....!!!

Stunt Mike
12-06-15, 23:08
θεωρώ 60% πως είναι ιδανικό αλλά μια δεύτερη γνώμη δε θα με χάλαγε....

Στην αρχη εγραψες οτι σε ρωτησε ποσο % και δεν ηξερες και μετα γραφεις αυτο.......γι'αυτο και σε ρωταω γιατι κατα τη γνωμη σου το θεωρεις ιδανικο το 60%......

alexandros_drmr
13-06-15, 08:40
Στην αρχη εγραψες οτι σε ρωτησε ποσο % και δεν ηξερες και μετα γραφεις αυτο.......γι'αυτο και σε ρωταω γιατι κατα τη γνωμη σου το θεωρεις ιδανικο το 60%......

πριν ένα 7αρι χρόνια είχα τη πρώτη CELICA και φυσικά είχα κολήσει το διαφορικό....
οπότε στο 100% και με 120 αλογάκια δε καθόταν πουθενά.... και φυσικά δε το έχω πια γιατί άραξε σε μια μπαριέρα...
οπότε κρίνω πως το 60% ειναι οκ...
απλά δεν είχα ποτέ τόσο καινούριο αμάξι.
τα 3 προηγούμενα αμάξια που είχα ήταν δεινόσαυροι και δεν είχα τις επιλόγες διαφορικών σε βήμα και εμπλοκή...

Stunt Mike
13-06-15, 17:42
Κι όμως είσαι λάθος...έν αντιθέσει με ότι πιστεύεις,ένα κολλημένο διαφορικό ΔΕΝ είναι 100% αλλά πάντα 50-50 καθώς δεν μπορεί να "διαφορισει"!!Ενα διαφορικό με 60% εμπλοκή όμως θα στείλει στο "πατα" του γκαζιού,αυτό το ποσοστό ροπής στον εξωτερικό τροχό και θα κρατήσει το υπόλοιπο 40% για τον εσωτερικό.Αρα δίνει σαφώς πιο υπερστροφικο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.Απο κει και πέρα μπαίνουν κι άλλοι παράγοντες στο παιχνίδι....διαφορικά 1-1,5-2 δρόμων κτλ....

alexandros_drmr
14-06-15, 10:01
Κι όμως είσαι λάθος...έν αντιθέσει με ότι πιστεύεις,ένα κολλημένο διαφορικό ΔΕΝ είναι 100% αλλά πάντα 50-50 καθώς δεν μπορεί να "διαφορισει"!!Ενα διαφορικό με 60% εμπλοκή όμως θα στείλει στο "πατα" του γκαζιού,αυτό το ποσοστό ροπής στον εξωτερικό τροχό και θα κρατήσει το υπόλοιπο 40% για τον εσωτερικό.Αρα δίνει σαφώς πιο υπερστροφικο χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.Απο κει και πέρα μπαίνουν κι άλλοι παράγοντες στο παιχνίδι....διαφορικά 1-1,5-2 δρόμων κτλ....

οπότε φιλαράκι έχεις να μου προτήνεις κάτι???
απ' ότι καταλάβαινω και με 30% μπόρει να κάνω και τι δούλεια μου...????
το βήμα μου δε θέλω να το χάσω....αντε να το κόντινω στη χειρότερη...

Stunt Mike
14-06-15, 12:34
Εξαρταται από το τι ακριβώς θες από τ'αμαξι και ποσά χρήματα διαθέτεις...υπάρχουν μπλοκε διαφορικά εργοστασιακά αλλά υπάρχουν και αφτερμαρκετ μεταβαλλόμενης εμπλοκής...Τι περιμένεις εσυ από το 318ις σου;

gearboxer
14-06-15, 13:48
Εξαρταται από το τι ακριβώς θες από τ'αμαξι και ποσά χρήματα διαθέτεις...υπάρχουν μπλοκε διαφορικά εργοστασιακά αλλά υπάρχουν και αφτερμαρκετ μεταβαλλόμενης εμπλοκής...Τι περιμένεις εσυ από το 318ις σου;

Μιχάλη μην σπαταλάς φαιά ουσία δεν υπάρχει λόγος.


εγω για κανένα καλύτερο παντιλίκι το θέλω και για κανα ξεκίνημα...


Φίλε Αλέξανδρε μη το βασανίζουμε πολύ. Η λύση σου είναι μία: Πας σε μεταχειρισμένο μπλοκέ με 25% εμπλοκή ελέγχοντας την κατάστασή του και δίνοντας 300-350 ευρω. Για τα λεφτά που διαθέτεις και για το σκοπό που το θέλεις σου είναι ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΟ. Όλα τα άλλα είναι φιλοσοφικές συζητήσεις που δεν τελειώνουν ποτε...

alexandros_drmr
14-06-15, 17:14
Μιχάλη μην σπαταλάς φαιά ουσία δεν υπάρχει λόγος.




Φίλε Αλέξανδρε μη το βασανίζουμε πολύ. Η λύση σου είναι μία: Πας σε μεταχειρισμένο μπλοκέ με 25% εμπλοκή ελέγχοντας την κατάστασή του και δίνοντας 300-350 ευρω. Για τα λεφτά που διαθέτεις και για το σκοπό που το θέλεις σου είναι ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΟ. Όλα τα άλλα είναι φιλοσοφικές συζητήσεις που δεν τελειώνουν ποτε...

σ΄ευχαριστώ φίλε gearboxer ώντος ήταν απλό... αλλά ευχαριστώ και το stunt mike που μου άνοιξε αρκετά τα μάτια...

Stunt Mike
14-06-15, 21:53
Αμα κανεις ενα google research για τα μπλοκε,θα μαθεις πολλα ακομη και πιο ενδιαφεροντα.... ;)

///Mflyin'
01-05-20, 00:47
Καλησπερα.
Το εργοστασιακο μπλοκε 25% εμπλεκει μονο επιταχυνοντας?
Η και επιβραδυνοντας πχ με αφημα γκαζιου, κατεβασμα κλπ ? Ευχαριστω.

BMW Power
01-05-20, 09:20
Είναι 2 way τα εργοστασιακά.

https://www.difflab.com.au/pages/types-of-lsds-explained

https://www.youtube.com/watch?v=6DmItXixE30