PDA

Επιστροφή στο Forum : πολύ ακριβό πράγμα το detailing


fourna7
26-06-15, 00:28
Χαιρετίζω τους συμφορουμίτες,
Σήμερα επισκέφθηκα γνωστό detail μαγαζί στο περιστέρι (δν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω όνομα), για να πάρω μια γνώμη για την κόκκινη 116 μου η οποία έχει αρκετά ταλαιπωρημένο χρώμα (αραχνιασμα-swirl,επιφανειακές γρατζουνιές, και καθόλου λεία επιφάνεια) απο την προηγούμενη ιδιοκτήτρα. Τελικά έφυγα με ένα κουστουμάκι των 300 ευρών για τις εξής εργασίες :
- Αφαίρεση επικαθήσεων με πηλό (Detailing Clay)
- Μέτρηση πάχους χρώματος σε κάθε πάνελ.
- Διόρθωση χρώματος Τριών Σταδίων (Three Stage Correction) με αλοιφαδόρο και χρήση έως τριών λειαντικών αλοιφών.
- Καθάρισμα υπολειμμάτων της αλοιφής από τη διαδικασία του γυαλίσματος
- Επιθεώρηση χρώματος υπό σωστό φωτισμό
- Σφράγισμα του χρώματος με ποιοτικό σφραγιστικό (Premium Sealant), με Νανοπροστασία (Nano Sealant) ή με Φυσικό Κερί (Carnauba Wax*)
- Καθαρισμός εξωτερικών ελαστικών και πλαστικών επιφανειών και συντήρηση τους (Rubbers and Trims cleaned and conditioned)
- Καθαρισμός και προστασία των εξατμίσεων
- Καθαρισμός με ΑΙΟ (Al In One) προϊόν των τελάρων των πορτών, καθώς και σφράγιση τους με Sealant.
- Καθαρισμός των γυάλινων επιφανειών
- Σφράγιση των παρπρίζ με υλικά νανοπροστασίας, για απώθηση του νερού και καλύτερη ορατότητα σε οδήγηση υπό βροχή.
- Σφράγισμα ζαντών με συνθετικό σφραγιστικό (Sealant) για επιπλέον γυαλάδα και ευκολότερο μετέπειτα καθαρισμό τους.
+100 ευρώ αν ήθελα φινίρισμα με κάποιο coating σκληρυντικό νανοτεχνολογίας.
Και απορώ αν είναι εντάξει η τιμή αυτή σε σχέση με ότι κοστίζει σε εκείνον η αν προκειται για εκμετάλλευση της τρέλας των αρρώστων, ειδικά στις μέρες μας, καθώς προφανώς για να διατηρούνται εκεί οι τιμές, υπάρχουν κάποιοι που τα δίνουν.

Επίσης σκέφτομαι ότι μπορεί να μην έχω την τεχνογνωσία-εμπειρία των ειδικών ούτε τα κατάλληλα εργαλεία για να εξαφανίσω τελείως το αράχνιασμα ,ωστόσο θα μπορούσα με τα μισά λεφτά και αρκετό μεράκι και ενημέρωση, να έχω ένα ικανοποιητικό τελικό αποτέλεσμα ετσι ώστε να μην "φοβάται" πλέον να βγει στον ήλιο το αμάξι. Από την άλλη ίσως και να θέλω να εξαφανίσω το αράχνιασμα τελείως και να φέρω το χρώμα όσο πιο κοντά στο εργοστασιακό του γίνεται ώστε να το καμαρώνω όποτε το βλέπω έτσι αψεγάδιαστο. (μήπως είμαι κ εγω αρρωστος?! :P )

θα ήθελα τις γνώμες όσων μοιράζονται παρόμοιους προβληματισμούς και από όσους έχουν ψαχτεί στο θέμα και έχουν κάποια εμπειρία

Driver M
26-06-15, 00:50
Παροτι η δουλεια του συγκεκριμενου επαγγελματια ειναι καλη, 300 ευρω για detailing ειναι αστειο ποσο, ιδιως αυτη την εποχη.

Γενικα οι επαγγελματιες του χωρου υπερκοστολογουν τη δουλεια τους, χωρις αυτο να σημαινει οτι αυτη δεν ειναι καλη (οχι ολων βεβαια), επειδη απευθυνονται κυριως σε "λεφταδες" αλλα και "αρρωστους" που δινουν οσο οσο για ενα ωραιο αποτελεσμα (κι ας τσιγκουνευονται να βαλουν ελαστικα της προκοπης, κι ας σφυριζουν τα φρενα τους απ'τη φθορα).

Οποτε απλα και συνοπτικα, 300 ευρω για detailing ειναι τραγικα υψηλο ποσο, οσο καλο και να ειναι το αποτελεσμα.
Απο εκει και περα, ο καθενας με την τσεπη του κανει ο,τι γουσταρει.

fourna7
26-06-15, 01:02
Στα λόγια μου έρχεσαι φίλε driver m...Πως θα φύγει αυτό το αράχνιασμα ρε γαμώτο όμως? (γνωρίζω για τα σχετικά thread είναι ρητορικό το ερώτημα :D )

LuigiD
26-06-15, 09:08
Χαιρετίζω τους συμφορουμίτες,
Σήμερα επισκέφθηκα γνωστό detail μαγαζί στο περιστέρι (δν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω όνομα), για να πάρω μια γνώμη για την κόκκινη 116 μου η οποία έχει αρκετά ταλαιπωρημένο χρώμα (αραχνιασμα-swirl,επιφανειακές γρατζουνιές, και καθόλου λεία επιφάνεια) απο την προηγούμενη ιδιοκτήτρα. Τελικά έφυγα με ένα κουστουμάκι των 300 ευρών για τις εξής εργασίες :
- Αφαίρεση επικαθήσεων με πηλό (Detailing Clay)
- Μέτρηση πάχους χρώματος σε κάθε πάνελ.
- Διόρθωση χρώματος Τριών Σταδίων (Three Stage Correction) με αλοιφαδόρο και χρήση έως τριών λειαντικών αλοιφών.
- Καθάρισμα υπολειμμάτων της αλοιφής από τη διαδικασία του γυαλίσματος
- Επιθεώρηση χρώματος υπό σωστό φωτισμό
- Σφράγισμα του χρώματος με ποιοτικό σφραγιστικό (Premium Sealant), με Νανοπροστασία (Nano Sealant) ή με Φυσικό Κερί (Carnauba Wax*)
- Καθαρισμός εξωτερικών ελαστικών και πλαστικών επιφανειών και συντήρηση τους (Rubbers and Trims cleaned and conditioned)
- Καθαρισμός και προστασία των εξατμίσεων
- Καθαρισμός με ΑΙΟ (Al In One) προϊόν των τελάρων των πορτών, καθώς και σφράγιση τους με Sealant.
- Καθαρισμός των γυάλινων επιφανειών
- Σφράγιση των παρπρίζ με υλικά νανοπροστασίας, για απώθηση του νερού και καλύτερη ορατότητα σε οδήγηση υπό βροχή.
- Σφράγισμα ζαντών με συνθετικό σφραγιστικό (Sealant) για επιπλέον γυαλάδα και ευκολότερο μετέπειτα καθαρισμό τους.
+100 ευρώ αν ήθελα φινίρισμα με κάποιο coating σκληρυντικό νανοτεχνολογίας.
Και απορώ αν είναι εντάξει η τιμή αυτή σε σχέση με ότι κοστίζει σε εκείνον η αν προκειται για εκμετάλλευση της τρέλας των αρρώστων, ειδικά στις μέρες μας, καθώς προφανώς για να διατηρούνται εκεί οι τιμές, υπάρχουν κάποιοι που τα δίνουν.

Επίσης σκέφτομαι ότι μπορεί να μην έχω την τεχνογνωσία-εμπειρία των ειδικών ούτε τα κατάλληλα εργαλεία για να εξαφανίσω τελείως το αράχνιασμα ,ωστόσο θα μπορούσα με τα μισά λεφτά και αρκετό μεράκι και ενημέρωση, να έχω ένα ικανοποιητικό τελικό αποτέλεσμα ετσι ώστε να μην "φοβάται" πλέον να βγει στον ήλιο το αμάξι. Από την άλλη ίσως και να θέλω να εξαφανίσω το αράχνιασμα τελείως και να φέρω το χρώμα όσο πιο κοντά στο εργοστασιακό του γίνεται ώστε να το καμαρώνω όποτε το βλέπω έτσι αψεγάδιαστο. (μήπως είμαι κ εγω αρρωστος?! :P )

θα ήθελα τις γνώμες όσων μοιράζονται παρόμοιους προβληματισμούς και από όσους έχουν ψαχτεί στο θέμα και έχουν κάποια εμπειρία

Αν μου επιτρεπεις,να πω την γνωμη μου στο θεμα αυτο.
Σαν μια γενικοτερη τοποθετηση θα πω οτι και εγω δυσκολα θα εδινα την 300αρα στις μερες που ζουμε.Τη δουλεια που κανει την εχω δει,και ειναι απο τους καλους του χωρου.Οι περισσοτεροι που κανουν αυτην την δουλεια σωστα,εχουν δουλεια,ασχολουνται και με σκαφη,μικρα αεροπλανα κτλ,οποτε δεν πεφτουν στην τιμη και σωστα για μενα εκτιμουν αυτα τα λεφτα ως επαγγελματιες,ειναι ελιτιστικο το ζητημα και οπως και σε πολλους αλλους τομεις που εχουν να κανουν με χομπυ,πχ ποδηλατα που γνωριζω ξοδευονται ποσα τρελα για την εποχη μας!

Στο δια ταυτα τωρα.Το αυτοκινητο σου πρεπει να ειναι χαλια,αν κρινω οτι χρειαζεται διορθωση τριων σταδιων,κοπτικη χοντρη,κοπτικη πιο φινα και φινιρισμα στο τελος.Τα υλικα απο οτι βλεπω δεν ειναι και λιγα,οποτε θα γινει αρκετη δουλιτσα πανω στο αμαξι σου.
Μιλαμε για ολοκληρωμενη προστασια,που με σωστη περιποιηση απο εσενα πλεον,μετα δεν θα χρειαστεις κατι δραστικο εκτος απο το να το περνας ενα καλο κερι καθε 6μηνο.ΝΑ πω εδω οτι καλυτερα να περασεις ενα sealant παρα ενα κερι carnauba,αν το αποφασισεις.Λιγοτερη λαμψη,καλυτερη προστασια μακροπροθεσμα.

Τι εκανα εγω ομως.Μπηκα στο χωρο για προσωπικη ευχαριστηση και μεχρι στιγμης εχω ξοδεψει το 300αρι για να αγορασω υλικα και αλοιφαδορο δεν εχω ακομα.Αλλα σκεφτηκα οτι με ενα 10αρικο ανα μηνα για πλυσιμο σε πλυντηρια που σου κανουν χαλια πλυσιμο,με αποτελεσμα να βλεπεις το αμαξι σου σε αυτα τα χαλια,σε ενα χρονο με κοπο και προσωπικη εργασια θα εχω βγαλει τα μισα,ασχετα αν συνεχιζω να δινω για μικροπραγματα.Και βεβαια κανω και αυτοκινητα της οικογενειας,φιλων κτλ
Αν εχεις χωρο,ορεξη,και πολλη υπομονη και σου αρεσει κιολας μπορεις να αγορασεις καποια πραγματα ωστε να βελτιωσεις την εικονα της BMW σου και αφου καταλαβεις τι παιζει,μπορεις να κανεις και μονος σου την διορθωση στο χρωμα και βεβαια θα καμαρωνεις το αστερι σου πολυ περισσοτερο!

Να πω οτι μπορεις να κανεις διορθωση και με το χερι αλλα ποτε δεν θα παρεις το αποτελεσμα που σου δινει ο αλοιφαδορος,και θα κανεις και μπρατσα,πολλα μπρατσα!

Σε καθε περιπτωση οτι και αν αποφασισεις,να εχεις καλη επιτυχια ευχομαι!

Δημητρης

andreas e46
27-06-15, 15:50
Χαιρετίζω τους συμφορουμίτες,
Σήμερα επισκέφθηκα γνωστό detail μαγαζί στο περιστέρι (δν ξέρω αν επιτρέπεται να αναφέρω όνομα), για να πάρω μια γνώμη για την κόκκινη 116 μου η οποία έχει αρκετά ταλαιπωρημένο χρώμα (αραχνιασμα-swirl,επιφανειακές γρατζουνιές, και καθόλου λεία επιφάνεια) απο την προηγούμενη ιδιοκτήτρα. Τελικά έφυγα με ένα κουστουμάκι των 300 ευρών για τις εξής εργασίες :
- Αφαίρεση επικαθήσεων με πηλό (Detailing Clay)
- Μέτρηση πάχους χρώματος σε κάθε πάνελ.
- Διόρθωση χρώματος Τριών Σταδίων (Three Stage Correction) με αλοιφαδόρο και χρήση έως τριών λειαντικών αλοιφών.
- Καθάρισμα υπολειμμάτων της αλοιφής από τη διαδικασία του γυαλίσματος
- Επιθεώρηση χρώματος υπό σωστό φωτισμό
- Σφράγισμα του χρώματος με ποιοτικό σφραγιστικό (Premium Sealant), με Νανοπροστασία (Nano Sealant) ή με Φυσικό Κερί (Carnauba Wax*)
- Καθαρισμός εξωτερικών ελαστικών και πλαστικών επιφανειών και συντήρηση τους (Rubbers and Trims cleaned and conditioned)
- Καθαρισμός και προστασία των εξατμίσεων
- Καθαρισμός με ΑΙΟ (Al In One) προϊόν των τελάρων των πορτών, καθώς και σφράγιση τους με Sealant.
- Καθαρισμός των γυάλινων επιφανειών
- Σφράγιση των παρπρίζ με υλικά νανοπροστασίας, για απώθηση του νερού και καλύτερη ορατότητα σε οδήγηση υπό βροχή.
- Σφράγισμα ζαντών με συνθετικό σφραγιστικό (Sealant) για επιπλέον γυαλάδα και ευκολότερο μετέπειτα καθαρισμό τους.
+100 ευρώ αν ήθελα φινίρισμα με κάποιο coating σκληρυντικό νανοτεχνολογίας.
Και απορώ αν είναι εντάξει η τιμή αυτή σε σχέση με ότι κοστίζει σε εκείνον η αν προκειται για εκμετάλλευση της τρέλας των αρρώστων, ειδικά στις μέρες μας, καθώς προφανώς για να διατηρούνται εκεί οι τιμές, υπάρχουν κάποιοι που τα δίνουν.

Επίσης σκέφτομαι ότι μπορεί να μην έχω την τεχνογνωσία-εμπειρία των ειδικών ούτε τα κατάλληλα εργαλεία για να εξαφανίσω τελείως το αράχνιασμα ,ωστόσο θα μπορούσα με τα μισά λεφτά και αρκετό μεράκι και ενημέρωση, να έχω ένα ικανοποιητικό τελικό αποτέλεσμα ετσι ώστε να μην "φοβάται" πλέον να βγει στον ήλιο το αμάξι. Από την άλλη ίσως και να θέλω να εξαφανίσω το αράχνιασμα τελείως και να φέρω το χρώμα όσο πιο κοντά στο εργοστασιακό του γίνεται ώστε να το καμαρώνω όποτε το βλέπω έτσι αψεγάδιαστο. (μήπως είμαι κ εγω αρρωστος?! :P )

θα ήθελα τις γνώμες όσων μοιράζονται παρόμοιους προβληματισμούς και από όσους έχουν ψαχτεί στο θέμα και έχουν κάποια εμπειρία


και εγώ φίλε μου είχα πάει σε ένα τέτοιο μαγαζί πριν 3 μήνες περίπου , πολύ γνωστό και μου κάνει ''φιλική '' τιμή 300ευρώ, τι να πεις έφυγα χωρίς πολλά πολλά και εννοείται ότι το αμάξι δεν ήταν σε άσχημη κατάσταση.
εγώ αυτό που απορώ ακόμα και σήμερα είναι πως δεν ντράπηκε να τα ζητήσει αλλά είναι ότι πατάνε πάνω στην ''τρέλα'' μας.

fourna7
27-06-15, 18:06
Σε καθε περιπτωση οτι και αν αποφασισεις,να εχεις καλη επιτυχια ευχομαι!

Δημητρης

Σε ευχαριστώ φίλε Δημήτρη. Ήσουν κατατοπιστικότατος μπορώ να πώ.
Όπως με βλέπω, τα πρώτα 150 ευρω (πιστεύω είναι αρκετά για ένα αξιοπρεπή συνδυασμό πετσετών-claybar-sealant-γυαλιστικου και ότι αλλο χρειαστεί για αρχή) για χαλασμα που θαρθουν στα χέρια μου θα φύγουν στο autogeek.net :P και απο κει και πέρα βλέποντας-μαθαίνοντας και κάνοντας ;)

και εγώ φίλε μου είχα πάει σε ένα τέτοιο μαγαζί πριν 3 μήνες περίπου , πολύ γνωστό και μου κάνει ''φιλική '' τιμή 300ευρώ, τι να πεις έφυγα χωρίς πολλά πολλά και εννοείται ότι το αμάξι δεν ήταν σε άσχημη κατάσταση.
εγώ αυτό που απορώ ακόμα και σήμερα είναι πως δεν ντράπηκε να τα ζητήσει αλλά είναι ότι πατάνε πάνω στην ''τρέλα'' μας.

Φίλε αντρέα εμένα τουλάχιστον δεν μου μίλησε για φιλικές τιμές εκπτωσεις και ας του το δώσουμε αυτο, ήταν σταράτος...ούτε μου είπε φέρτο να το αρχίσουμε και θα το δούμε στην πορεία...όπως είπε κ ο δημήτρης από πάνω είναι επαγγελματίες σωστοί στη δουλειά τους και δουλεύουν κυρίως με τον κόσμο τους (το αποδεικνύει και το γεγονός ότι το μαγαζί ήταν σε ένα υπόγειο χώρο και στο δρόμο πάνω είχε μια ταμπέλα που δεν φαινόταν ούτε με κυάλι..περιτό να σου πώ ότι στη γύρω περιοχή 1 στους 15 που ρωτησα το ήξερε τυχαία επειδή είχε κ εκείνος μαγαζί με αξεσουάρ ακριβώς απέναντι).
Πάντως στους επομενους μήνες που σκοπεύω να γίνω expert στο detailing φέρε μου και το 46αρι σου να το κάνουμε πένα!! :dblthumb2

andreas e46
27-06-15, 21:56
Σε ευχαριστώ φίλε Δημήτρη. Ήσουν κατατοπιστικότατος μπορώ να πώ.
Όπως με βλέπω, τα πρώτα 150 ευρω (πιστεύω είναι αρκετά για ένα αξιοπρεπή συνδυασμό πετσετών-claybar-sealant-γυαλιστικου και ότι αλλο χρειαστεί για αρχή) για χαλασμα που θαρθουν στα χέρια μου θα φύγουν στο autogeek.net :P και απο κει και πέρα βλέποντας-μαθαίνοντας και κάνοντας ;)



Φίλε αντρέα εμένα τουλάχιστον δεν μου μίλησε για φιλικές τιμές εκπτωσεις και ας του το δώσουμε αυτο, ήταν σταράτος...ούτε μου είπε φέρτο να το αρχίσουμε και θα το δούμε στην πορεία...όπως είπε κ ο δημήτρης από πάνω είναι επαγγελματίες σωστοί στη δουλειά τους και δουλεύουν κυρίως με τον κόσμο τους (το αποδεικνύει και το γεγονός ότι το μαγαζί ήταν σε ένα υπόγειο χώρο και στο δρόμο πάνω είχε μια ταμπέλα που δεν φαινόταν ούτε με κυάλι..περιτό να σου πώ ότι στη γύρω περιοχή 1 στους 15 που ρωτησα το ήξερε τυχαία επειδή είχε κ εκείνος μαγαζί με αξεσουάρ ακριβώς απέναντι).
Πάντως στους επομενους μήνες που σκοπεύω να γίνω expert στο detailing φέρε μου και το 46αρι σου να το κάνουμε πένα!! :dblthumb2

καλά ότι είναι επαγγελματίες εννοείτε συμφωνώ απόλυτα απλά εγώ το πάω διαφορετικά ότι τέτοιες εποχές είναι λίγο ντροπή( άποψή μου ) τόσα λεφτά να ζητάς.
τελικά έκανα αυτό που σκέφτεσαι και εσύ αγόρασα διάφορα προϊόντα και το παλεύω μόνος μου, το αποτέλεσμα εννοείται όχι επαγγελματικό αλλά από πολύ κοντά οπότε για μένα αυτή είναι η καλύτερη λύση για οικονομία αλλά και αν σου αρέσει να ασχολήσε μόνος σου

kacey
28-06-15, 12:54
Ποσες μερες δουλευε πανω στο αμαξι σου? οι Χ μερες που θα μου απαντησεις, ηταν non-stop? Δηλαδη το επιασε και ασχολιοταν μονο με το δικο σου μεχρι να τελειωσει? Και ηταν ενα ατομο, δυο?

Driver M
28-06-15, 14:09
10-12 ωρες το πολυ ειναι (αν μιλαμε για την απολυτη λεπτομερεια) και τα υλικα το πολυ να κοστιζουν 30 ευρω (και λεω και πολλα).

Δηλαδη εχουμε 270 ευρω εργατικα για 12 ωρες το πολυ τουτεστιν 22.5 ευρω την ωρα.
Ε προσωπικα θεωρω το ποσο αυτο υπερβολικο ιδιως για την εποχη αυτη.

andreas e46
28-06-15, 14:42
Ποσες μερες δουλευε πανω στο αμαξι σου? οι Χ μερες που θα μου απαντησεις, ηταν non-stop? Δηλαδη το επιασε και ασχολιοταν μονο με το δικο σου μεχρι να τελειωσει? Και ηταν ενα ατομο, δυο?

αν η ερώτηση πάει σε εμένα δεν του το άφησα ούτε εννοείτε αυτός με πίεσε ,πάντως 1 μέρα δουλεία μου είπε αλλά και παραπάνω να έλεγε ποιος μου λέει εμένα ότι δεν το λέει έτσι να δικαιολογήσει τα χρήματα που ζητάει

MarinosE46
28-06-15, 19:43
10-12 ωρες το πολυ ειναι (αν μιλαμε για την απολυτη λεπτομερεια) και τα υλικα το πολυ να κοστιζουν 30 ευρω (και λεω και πολλα).

Δηλαδη εχουμε 270 ευρω εργατικα για 12 ωρες το πολυ τουτεστιν 22.5 ευρω την ωρα.
Ε προσωπικα θεωρω το ποσο αυτο υπερβολικο ιδιως για την εποχη αυτη.
Δεν είναι υπερβολικό το ποσό για αυτή την εποχή μόνο.Και σε καλές εποχές 22,5 ευρώ την ώρα ήταν ένα σεβαστό νούμερο.Είναι αυτό που λένε τα παιδιά παραπάνω.Είναι εργασία πολυτελείας και ποντάρουν στο ότι αυτά που έχουν την τρέλα θα τα δώσουν.Σαν ιδιώτης θα παιδευτείς ένα Σ/κ δε θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα(όσο δεν έχεις εμπειρία) αλλά θα σου μείνουν τα χρήματα και η χαρά του DIY.
Βέβαια χωρίς αλοιφαδόρο τη Δευτέρα θα είσαι τόσο πιασμένος ποτ αν κάνεις χειρωνακτική εργασία καλύτερα να πάρεις άδεια!

stef
13-03-16, 08:11
10-12 ωρες το πολυ ειναι (αν μιλαμε για την απολυτη λεπτομερεια) και τα υλικα το πολυ να κοστιζουν 30 ευρω (και λεω και πολλα).

Δηλαδη εχουμε 270 ευρω εργατικα για 12 ωρες το πολυ τουτεστιν 22.5 ευρω την ωρα.
Ε προσωπικα θεωρω το ποσο αυτο υπερβολικο ιδιως για την εποχη αυτη.

Ρε συ δεν είναι 10-12 ώρες...
Τουλάχιστον εγώ θέλω 3 8ωρα για να γίνει πένα το αμάξι...
Βέβαια εγώ είμαι ερασιτέχνης με DA ή orbital & δεν έχω rotary...
Εκεί ίσως βρίσκεται η διαφορά...

MZ3
13-03-16, 16:40
εγω πιστεύω οτι αν αξίζει το αποτελεσμα και εισαι πολύ άρρωστος τα δινεις και χερεσε το αμάξι σου την επόμενη μέρα : αξια ανεκτίμητη!

αν θες να την βγαλης φτηνα κακώς πηγες σε μαγαζι με detailing πως το λενε
επρεπε να πας σε κανενα βαφέα να σου περασει με αλοιφαδορο στα γρηγορα μια αλοιφη να σου περασει και ενα κερακι και με 100-150 ευρω εχεις ενα ωραίο αποτέλεσμα

Fanatic
13-03-16, 17:00
Τα detailing μαγαζια ειναι ειδος πολυτελειας, κακα τα ψεματα. Ειναι σαν να πας σε ακριβο εστιατοριο και να περιμενεις να πληρωσεις οσο σε ταβερνα. Μερικα πραγματα κοστιζουν παντα, ειτε σε κριση ειτε οχι. Αντιστοιχα με το εστιατοριο μπορεις να μαγειρεψεις σπιτι σου (dyi), ειτε να πας σε ταβερνα (βαφεας οπως αναφερθηκε) και να εισαι εξισου χορτασμενος και ευχαριστημενος. Η διαφορα βρισκεται στο "detail".

FD3S
23-01-17, 23:46
Σήμερα πήγα σε γνωστό μαγαζί για detailing στο βόρεια προάστια. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω άποψη για το άθλημα απλά το παρακολουθώ το μαγαζί από το facebook και μου η δουλειά του φαινεται πολύ καλή.

Έχωντας διαβάσει τις τιμές εδώ πήγα προϊδεασμένος για κάτι παραπλήσιο και ήμουν ψιλοαποφασισμένος. Δυστυχώς τα πράγματα δεν ήταν έτσι και από ότι φάνηκε είχα παρανοήσει τι παίζει.
Ζητήσα επεξεργασία μέσα έξω, μοτερ, ζαντών και εξατμίσεων και αδιαβροχοποίηση κουκούλας.
1) Λύση με διπλό κέρωμα: 868 ευρώ με ΦΠΑ.
2) Λύση με επικάλυψη με νανο κεραμική λύση χρώματος για 2 χρόνια: 1116 ευρώ με ΦΠΑ.
3) Λύση με μόνιμη νανοκεραμική επικαλύψη με εγγύηση 7 χρόνια: 1736 ευρώ με ΦΠΑ.

Επίσης χρειάζεται για να ισχύει η εγγύση κάθε 4 μήνες μια συντήρηση αξίας 40 ευρώ για το 2-3 πακέτο.

Η αλήθεια είναι ότι όταν πήγα είχε μέσα ένα ferrari το οποίο ήταν σε φάση καλύτερη από το εργαστάσιο με την τελευταία λύση.

Το ερώτημα είναι θέλω να το περιποιηθώ το αμαξάκι μου, αλλά δεν ξέρω ποια επεξεργασία είναι λογική και τι τιμές παίζουν γενικότερα στην πιάτσα. Το detail που θα πάρεις έχει νόημα για να τα πληρώσεις αυτά τα λεφτά? Και για πόσο καιρό θα είναι έτσι. Γιατί άμα είναι να το πλένεις και σε ένα μήνα να είναι πάλι στα ίδια είναι τσάμπα λεφτά τελείως....


Από την άλλη σκέφτομαι ότι με αυτά τα λεφτά το ξαναβάφεις όλο και το έχεις πάλι εργοστασίου.Έχω άδικο?

Επίσης εαν μπορεί να συστήσει κάποιος κάποιο αντίστοιχο μαγαζί ας μου στείλει τα στοιχεία του σε pm.

tacos
24-01-17, 06:16
Τελικα ο ΓΑΠ ειχε δικιο,λεφτα υπαρχουν.-
Ετσι να αναφερω οτι ο μισθος του πρωτοδιοριζομενου παν/κης εκπευδευσης ειναι περι τα 780Ε μικτα και το βασικο ημερομισθιο στον ιδιωτικο τομεα 22Ε.-

mike21
24-01-17, 07:52
Για ένα άνθρωπο δέν είναι μία μέρα δουλειά,είναι πολύ παραπάνω,οι αλοιφές και γενικά τα υλικά που χρησιμοποιούν δέν είναι καθόλου φθηνά,είναι λάθος το να βγάζουμε μόνοι μας το πιθανό κέρδος του χωρίς να ξέρουμε τί ενοίκιο έχει,πόσο ρεύμα πληρώνει,Ο.Α.Ε.Ε.,δημοτικά τέλη,εργατικά εάν έχει υπάλληλο-ους,Ι.Κ.Α,και πολλά άλλα...και τέλος αφού μπούν όλα αυτα στη τιμή να έχει ένα κέρδος που να είναι ικανοποιητικό εάν είναι καλός στη δουλειά του και ξεχωρίζει απο το πλήθος.

m_power_lunatic
24-01-17, 08:25
Τι νούμερα είναι αυτά ρε παιδιά που λέτε????Ποιο μαγαζί είναι αυτό???Ρε παιδιά να υπάρχει ένα μέτρο για όνομα του θεού.......Αυτά είναι νούμερα Αγγλίας που λέει ο λόγος άλλα τέτοια εποχή εδώ αυτά τα νούμερα????

Ρε εσείς έχω αγοράσει κάποια αυτακινητα για αυτά τα λεφτα (golf gti mk2,205 gti).

rapid_fast
24-01-17, 08:50
Σήμερα πήγα σε γνωστό μαγαζί για detailing στο βόρεια προάστια. Για να είμαι ειλικρινής δεν έχω άποψη για το άθλημα απλά το παρακολουθώ το μαγαζί από το facebook και μου η δουλειά του φαινεται πολύ καλή.

Έχωντας διαβάσει τις τιμές εδώ πήγα προϊδεασμένος για κάτι παραπλήσιο και ήμουν ψιλοαποφασισμένος. Δυστυχώς τα πράγματα δεν ήταν έτσι και από ότι φάνηκε είχα παρανοήσει τι παίζει.
Ζητήσα επεξεργασία μέσα έξω, μοτερ, ζαντών και εξατμίσεων και αδιαβροχοποίηση κουκούλας.
1) Λύση με διπλό κέρωμα: 868 ευρώ με ΦΠΑ.
2) Λύση με επικάλυψη με νανο κεραμική λύση χρώματος για 2 χρόνια: 1116 ευρώ με ΦΠΑ.
3) Λύση με μόνιμη νανοκεραμική επικαλύψη με εγγύηση 7 χρόνια: 1736 ευρώ με ΦΠΑ.

Επίσης χρειάζεται για να ισχύει η εγγύση κάθε 4 μήνες μια συντήρηση αξίας 40 ευρώ για το 2-3 πακέτο.

Η αλήθεια είναι ότι όταν πήγα είχε μέσα ένα ferrari το οποίο ήταν σε φάση καλύτερη από το εργαστάσιο με την τελευταία λύση.

Το ερώτημα είναι θέλω να το περιποιηθώ το αμαξάκι μου, αλλά δεν ξέρω ποια επεξεργασία είναι λογική και τι τιμές παίζουν γενικότερα στην πιάτσα. Το detail που θα πάρεις έχει νόημα για να τα πληρώσεις αυτά τα λεφτά? Και για πόσο καιρό θα είναι έτσι. Γιατί άμα είναι να το πλένεις και σε ένα μήνα να είναι πάλι στα ίδια είναι τσάμπα λεφτά τελείως....


Από την άλλη σκέφτομαι ότι με αυτά τα λεφτά το ξαναβάφεις όλο και το έχεις πάλι εργοστασίου.Έχω άδικο?

Επίσης εαν μπορεί να συστήσει κάποιος κάποιο αντίστοιχο μαγαζί ας μου στείλει τα στοιχεία του σε pm.

Φίλε ένα θα σου πώ, αλλά πάρτο όπως πρέπει και όχι στραβά...
Οταν με το καλό έχεις παντελόνια για να κυκλοφορείς Φερράρι, ξόδεψε τα χρήματα σου
και βάλε και κεραμικά απο την NASA.
Προς το παρόν, κάτσε στα αβγά σου.
Κέρωμα απο τα LIDL και πολύ του είναι του οχήματος σου.

peter79
24-01-17, 09:43
αγορασε εναν DA αλοιφαδορο, αλοιφες και κερι και οτι άλλο χρειαστείς.
θα σου φύγουν 200 Ευρώ και αφιέρωσε ενα ΣΚ για το αμάξι σου για να το κάνεις 1 step περασμα.

θα σου μείνουν στο τέλος και υλικά και το μηχάνημα για να κάνεις κερώματα στη συνέχεια που θα χρειαστείς 2-3 φορές το χρόνο ανάλογα τι κερί θα επιλέξεις αλλά και για να γυαλίσεις άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας ή φίλων.

δες μερικά video youtube για τη διαδικασία....
δεν είναι rocket sience! και το εννοώ...

το αποτέλεσμα δεν θα είναι 100% σαν της ferari που είδες για πολλούς λόγους (εμπειρία, ακριβά υλικά) αλλά θα μείνεις πολύ ευχαριστημένος.

τα κόστη που αναφέρεις παραπάνω είναι κατα τη γνώμη μου πολύ εκτός πραγματικότητας.
όταν ένα μαγαζί γυαλίζει φεράρι μην περιμένεις κατι άλλο αλλά επειδή φαντάζομαι σε ποιο μαγαζί αναφέρεσαι η δουλειά που κάνει ο άνθρωπος για να είμαι δίκαιος είναι απο τις καλύτερες του χώρου!

υπάρχει λοιπόν η λύση των χρημάτων που προανάφερες, υπάρχει η λύση τύπου paintbull και υπάρχει και η λύση που σου είπα.

FD3S
24-01-17, 10:02
Σε τιμές που έχω δει εξωτερικού τα νούμερα είναι παραπλήσια. Για να είμαι σωστός ο άνθρωπος μου είπε ότι το αμάξι θα χρειαστεί να μείνει 4 μέρες μέσα. Οπότε είναι αρκετή δουλειά φαντάζομαι. Επίσης ήταν εξυπηρετικότατος και η αλήθεια είναι ότι για να συντηρήσεις μια εταιρεία σήμερα με εκεί που έχει πάει η φορολογία πρέπει να έχει πιο ακριβές τιμές από τους τύπους στο εξωτερικό. ..

To θέμα είναι εάν αξίζει μια τέτοια επένδυση στο αυτοκίνητο ή είναι πεταμένα λεφτά???

Φίλε Rapid ότι έχει χρειαστεί για το αυτοκίνητο δεν το έχω τσιγουνευτεί. Του το παρέχω χαρούμενα και με το παραπάνω.

Καταλαβαίνω τι θες να πεις χωρίς να παρεξηγούμε απλά επειδή είναι ένα κεφάλαιο που καλός κακός θα απασχολήσει και άλλους μελλοντικά, νομίζω θα είχε νόημα να προσφέρουμε με γνώση και επιχειρήματα στο εάν αξίζουν ή όχι αυτά τα λεφτά σε σχέση με τις εργασίες που γίνονται. Για να μένει και κάτι ποιότητας στο forum.

Ελπίζω να με καταλαβαίνεις πως το λέω.

Dim77
24-01-17, 10:07
To θέμα είναι εάν αξίζει μια τέτοια επένδυση στο αυτοκίνητο ή είναι πεταμένα λεφτά???

Φίλε Rapid ότι έχει χρειαστεί για το αυτοκίνητο δεν το έχω τσιγουνευτεί. Του το παρέχω χαρούμενα και με το παραπάνω.

Καταλαβαίνω τι θες να πεις χωρίς να παρεξηγούμε απλά επειδή είναι ένα κεφάλαιο που καλός κακός θα απασχολήσει και άλλους μελλοντικά, νομίζω θα είχε νόημα να προσφέρουμε με γνώση και επιχειρήματα στο εάν αξίζουν ή όχι αυτά τα λεφτά σε σχέση με τις εργασίες που γίνονται. Για να μένει και κάτι ποιότητας στο forum.

Ελπίζω να με καταλαβαίνεις πως το λέω.

Δεν αξίζει ούτε 10 ευρώ πιά εκτός πολύ ιδιαίτερων περιπτώσεων και αυτοκινήτων για αυτό και στο έγραψε έτσι ο rapid fast.

Του κάνεις detailing και σε 10 μήνες ανακοινώνουν νέα μέτρα/τέλη/περιουσιολόγιο και το πουλάς τσάμπα...και έχεις χάσει και τα λεφτά της περιποίησης.

m_power_lunatic
24-01-17, 10:34
Φίλε καλά κάνεις και δίνεις τα καλύτερα στο αυτοκίνητό σου,στα λάστιχα,τα φρένα,το γυάλισμα κτλ.
Να ξέρεις όμως εξαρχής ότι με αυτό τον τρόπο δυσκολεύει πολύ την μεταπώληση του και θα χάσεις παρά πολλά χρήματα μιας και απειροελάχιστο θα σου πληρώσουν ένα premium ποτέ όλα που έχεις δώσει,νόμος το τελευταίο.

Αν αντέχεις προχωρά.

BMW Power
24-01-17, 11:10
Όλα εξαρτώνται από την αξία του αυτοκινήτου σου.

Αν το αυτοκίνητό σου έχει αξία απτή (εννοώ το πόσο πουλιέται στην αγορά) η προσωπική, παίρνεις δυο τρεις προσφορές και κάνεις αυτό που θέλεις ή πιστεύεις καλύτερο για το αυτοκίνητό σου.

Έχω φίλο ο οποίος περνά με κεραμικό τα εταιρικά του αυτοκίνητα γιατί έχει τρελό βίτσιο να τα βλέπει πάντα καθαρά και γυαλιστερά!

FD3S
24-01-17, 11:48
Ρε παιδιά το σκεπτικό μου ήταν εξής. Το αμάξι την επόμενη εβδομάδα θα μπει συνεργείο για το προβλεπόμενο ετήσιο service . Επειδή θα κοστίσει κοντά στα 5 χιλιάρικα το service και κυρίως τα διάφορα καλούδια που του έχω παραγγείλει από το εξωτερικό, σκέφτηκα αντί να του κάνω το καθιερωμένο βιολογικό που του κάνω μια φορά το χρόνο που θα κοστίσει 100-120 δεν του ρίχνω και κάτι που θα το κάνει να είναι κούκλα απέξω μέσα. Έχοντας στο μυαλό μου ένα budget κοντά στα 300-500 ευρώ.

Πάω ακούω τα νούμερα που σας έγραψα οπότε πρέπει να το σκεφτώ πιο προσεκτικά. Εάν το σκεπτικό μου είναι λάθος τι να πω σταυρώστε με.

Δεν με ενοχλεί να πληρώσω μια τιμή για κάτι αρκεί να υπάρχει κάποιος λόγος ουσίας. Η μεταπώληση του αυτοκινήτου κτλ είναι κάτι που ξέρω ότι δεν πρόκεται να πάρεις ευρώ πίσω για αυτό και δεν το βάζω στην εξίσωση. Δεν υπάρχουν πλέον τιμές για αυτά τα αυτοκίνητα. Καταλαβαίνω πως το λεεί ο φίλος rapid σε φάση ρε αδερφέ δεν έχεις κανένα ferrari για να το πουλήσεις μετά και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω ή για να θεωρήσε άνετος. Σου λέει κράτα τα λεφτά και μην τα πετάς σε λαλακίες. Λογικό.

Όπως επίσης σωστό αυτό που λέει ο φίλος Dim77 ότι με 200 ευρώ παίρνεις τα υλικά και μπορείς να αφιερώσεις ένα σαββατοκύριακο για να έχεις ένα παραπλήσιο αποτέλεσμα στο 70%, είναι κάτι που αξίζει να το σκεφτείς.Πόσο κάνουν τα υλικά, τι χρόνο θέλω για να μάθω να το κάνω και βγάζεις εάν σε συμφέρει. Με βασική προϋπόθεση πάντα δεν έχει ρίσκο ότι μπορεί να κάνεις ζημιά στο αμάξι, με τον αλοιφαδόρο κτλ.

Εάν επίσης υπάρχουν άλλες λύσεις ή μαγαζιά με πιο ανταγωνιστικές τιμές καλό είναι να το ξέρουμε.

Ακόμα είναι το ερώτημα ότι σχετικά με την κεραμική επίστρωση ποια επιλέγεις? Την μόνιμη ή την 2ετίας?
Υπάρχει περίπτωση με το που βρομίζει το αυτοκίνητο να το πλένεις και να φύγει η επίστρωση και να είναι απλά σαν να είναι καλοπλυμένο?
Σχετικά με την επεξεργασία της κουκούλας καλά τα βίντεο που δείχνουν την αδιαβροχοποίηση της, αλλά μήπως τα χημικά επηρεάζουν την μακροζωία της?

Απλά ερωτήματα για να καταλήξεις σε ένα ναι αξίζει ή όχι.

Dim77
24-01-17, 11:52
Όπως επίσης σωστό αυτό που λέει ο φίλος Dim77 ότι με 200 ευρώ παίρνεις τα υλικά και μπορείς να αφιερώσεις ένα σαββατοκύριακο για να έχεις ένα παραπλήσιο αποτέλεσμα στο 70%, είναι κάτι που αξίζει να το σκεφτείς.Πόσο κάνουν τα υλικά, τι χρόνο θέλω για να μάθω να το κάνω και βγάζεις εάν σε συμφέρει. Με βασική προϋπόθεση πάντα δεν έχει ρίσκο ότι μπορεί να κάνεις ζημιά στο αμάξι, με τον αλοιφαδόρο κτλ.



Ο peter79 στα είπε αυτά. Εγώ είπα ότι δεν αξίζουν τα γυαλίσματα. Βέβαια το να το κάνεις μόνος σου, είναι και λίγο διαφορετικό, από άποψη hobby, οπότε έχει μια δόση λογικής.

FD3S
24-01-17, 11:55
Ο peter79 στα είπε αυτά. Εγώ είπα ότι δεν αξίζουν τα γυαλίσματα. Βέβαια το να το κάνεις μόνος σου, είναι και λίγο διαφορετικό, από άποψη hobby, οπότε έχει μια δόση λογικής.

Ναι συγγνώμη μπερδεύτηκα.

Dim77
24-01-17, 11:57
Ναι συγγνώμη μπερδεύτηκα.

Έλα βρε τι συγνώμη, απλά μην κλέψουμε και τα λόγια του peter :jester:

peter79
24-01-17, 13:36
κάποτε η κεραμική επίστρωση είχε 500 ευρώ αφού είχε προηγηθεί και ολική διόρθωση χρώματος. όσοι είχαν ασχοληθεί στις αρχές με το θέμα το ξέρουν καλα.
τώρα το πως φτάσαμε να ζητάμε 1500+ αυτό δεν το καταλαβαίνω.

εγώ το μόνο που μπορώ να σε συμβουλέψω μιας και τα χρήματα συμφωνα με τα λεγόμενα σου δεν είναι το πρόβλημά σου, οτι το μαγαζί αυτό κάνει πολύ καλή δουλειά.

αν με ρωτήσεις αν θα τα έδινα η απάντηση είναι όχι για παρα πολλούς λόγους αλλά κυρίως γιατί δεν είναι value for money

value for money ειναι αυτό που σου πρότεινα (αν φυσικά θες να ασχοληθείς ο ίδιος)

επίσης ακόμα και τα 500 ευρώ για ολική επαναφορά και προστασία χρώματος είναι πολλά για μένα και σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που σου δίνουν αυτές τις τιμές.

ενδεικτικά μια τίμια τιμή που κυκλοφορεί για γυάλισμα αυτοκινήτου σήμερα είναι περίπου 150- 200 ευρώ

αν θεωρείς οτι θα δώσεις απο πάνω άλλα 1000+ για να κάνεις μια κεραμική επίστρωση αυτό είναι δική σου απόφαση. ο άνθρωπος που ρώτησες πάντως είναι ο άνθρωπός σου!

Dokimos e36
24-01-17, 18:36
Εγω πιστευω οτι το καλυτερο σε αυτα τα λεφτα ειναι το βαψιμο!το βαφεις ολο οπως το εργοστασιο κ διορθωνεις τυχον λακουβακια κ σημαδια που δεν φτιαχνοντε αλλιως..εγω παντος θα το εβαφα..

BMW Power
24-01-17, 20:02
Βάφοντας το αυτοκίνητο μειώνεις την αξία του.

FD3S
24-01-17, 20:03
κάποτε η κεραμική επίστρωση είχε 500 ευρώ αφού είχε προηγηθεί και ολική διόρθωση χρώματος. όσοι είχαν ασχοληθεί στις αρχές με το θέμα το ξέρουν καλα.
τώρα το πως φτάσαμε να ζητάμε 1500+ αυτό δεν το καταλαβαίνω.

εγώ το μόνο που μπορώ να σε συμβουλέψω μιας και τα χρήματα συμφωνα με τα λεγόμενα σου δεν είναι το πρόβλημά σου, οτι το μαγαζί αυτό κάνει πολύ καλή δουλειά.

αν με ρωτήσεις αν θα τα έδινα η απάντηση είναι όχι για παρα πολλούς λόγους αλλά κυρίως γιατί δεν είναι value for money

value for money ειναι αυτό που σου πρότεινα (αν φυσικά θες να ασχοληθείς ο ίδιος)

επίσης ακόμα και τα 500 ευρώ για ολική επαναφορά και προστασία χρώματος είναι πολλά για μένα και σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που σου δίνουν αυτές τις τιμές.

ενδεικτικά μια τίμια τιμή που κυκλοφορεί για γυάλισμα αυτοκινήτου σήμερα είναι περίπου 150- 200 ευρώ

αν θεωρείς οτι θα δώσεις απο πάνω άλλα 1000+ για να κάνεις μια κεραμική επίστρωση αυτό είναι δική σου απόφαση. ο άνθρωπος που ρώτησες πάντως είναι ο άνθρωπός σου!

Peter σε ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη απάντηση σου. Επειδή φαίνεσαι γνώστης του θέματος θα ήθελα να σε ρωτήσω τα εξής πάνω σε αυτά που λές:

1) Αναφέρεις ότι ¨επίσης ακόμα και τα 500 ευρώ για ολική επαναφορά και προστασία χρώματος είναι πολλά για μένα και σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που σου δίνουν αυτές τις τιμές.¨ Αυτό σημαίνει ότι εκτός από την επαναφορά χρώματος παίρνεις και την κεραμική προστασία σε αυτή την τιμή? Θα μπορούσες να μου στείλες και κάποιο pm εάν ξέρεις κάποιον σε αυτές τις τιμές?

2) Εάν κάποιος ασχοληθεί ο ίδιος μπορεί να κάνει και την κεραμική επίστρωση ο ίδιος ή μόνο γύαλισμα μπορεί να κάνει?

3) Η κεραμική επίστρωση αφού γίνει κρατάει ? Ή φεύγει με την πρώτη βροχή - πλύσιμο?

FD3S
24-01-17, 20:11
Εγω πιστευω οτι το καλυτερο σε αυτα τα λεφτα ειναι το βαψιμο!το βαφεις ολο οπως το εργοστασιο κ διορθωνεις τυχον λακουβακια κ σημαδια που δεν φτιαχνοντε αλλιως..εγω παντος θα το εβαφα..

Αυτής της άποψης είμαι και εγώ γιατί από οτι κατάλαβα τα χοντρά τα γδαρσίματα και τις γρατζουνιές δεν είναι σίγουρο ότι θα τα βγάλουν οι αλλοιφές. Έχω κανένα δύο στο προφυλακτήρα.

Από την άλλη έχει δίκιο ο admin μετά το παντρεύεσαι το αμάξι. Δεν υπάρχει περίπτωση να πωληθεί σε νορμάλ τιμή το αμάξι και θα έχεις να ακούς τον καθέ εξυπνάκια να σου λέει το μακρύ του το κοντό του. Είναι και λογικό μεταξύ μας, βαμμένο ολικά άντε να πιστέψει άλλος ότι το έκανες για να το βλέπεις τέλειο...

manosm3
24-01-17, 20:34
Ωραια η 348 ε; :flirt:

FD3S
24-01-17, 23:15
360..... ;)

Dokimos e36
25-01-17, 00:02
Αυτής της άποψης είμαι και εγώ γιατί από οτι κατάλαβα τα χοντρά τα γδαρσίματα και τις γρατζουνιές δεν είναι σίγουρο ότι θα τα βγάλουν οι αλλοιφές. Έχω κανένα δύο στο προφυλακτήρα.

Από την άλλη έχει δίκιο ο admin μετά το παντρεύεσαι το αμάξι. Δεν υπάρχει περίπτωση να πωληθεί σε νορμάλ τιμή το αμάξι και θα έχεις να ακούς τον καθέ εξυπνάκια να σου λέει το μακρύ του το κοντό του. Είναι και λογικό μεταξύ μας, βαμμένο ολικά άντε να πιστέψει άλλος ότι το έκανες για να το βλέπεις τέλειο...

Εγω παντος δεν πιστευω οτι μειωνετε τπτ στο αμαξι..οταν θελει καποιος να αγορασει το παει σε ενα ωραιοτατο φαρνατζη κ φαινετε αν ο λογος βαψιματος ηταν αυτος..:pimp:

peter79
25-01-17, 09:37
Peter σε ευχαριστώ πολύ για την εμπεριστατωμένη απάντηση σου. Επειδή φαίνεσαι γνώστης του θέματος θα ήθελα να σε ρωτήσω τα εξής πάνω σε αυτά που λές:

1) Αναφέρεις ότι ¨επίσης ακόμα και τα 500 ευρώ για ολική επαναφορά και προστασία χρώματος είναι πολλά για μένα και σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι στο χώρο που σου δίνουν αυτές τις τιμές.¨ Αυτό σημαίνει ότι εκτός από την επαναφορά χρώματος παίρνεις και την κεραμική προστασία σε αυτή την τιμή? Θα μπορούσες να μου στείλες και κάποιο pm εάν ξέρεις κάποιον σε αυτές τις τιμές?

2) Εάν κάποιος ασχοληθεί ο ίδιος μπορεί να κάνει και την κεραμική επίστρωση ο ίδιος ή μόνο γύαλισμα μπορεί να κάνει?

3) Η κεραμική επίστρωση αφού γίνει κρατάει ? Ή φεύγει με την πρώτη βροχή - πλύσιμο?

σου έγραφα ενα κατεβατό και με πέταξε έξω και χάθηκε όλο το κείμενο...
εν συντομία λοιπόν σου απαντώ εδώ οτι μόνος θα κάνεις το γυάλισμα μόνο...

το κεραμικό δεν φέυγει με βροχή ούτε καν με όξινη. αν φύγει δεν είναι κεραμικό.
το θέμα είναι αν σε προστατεύει απο τις κουτσουλιές που άλλοι λενε ναι άλλοι όχι...
να ζητήσεις γραπτές εγγυήσεις!

μαγαζιά θα πρέπει να ψαχτείς και να πάρεις προσφορές αν και φοβάμαι οτι πλεόν έχει γίνει ταρίφα λίγο πολύ το κεραμικό λόγω αντιπροσωπείας.... στις αρχές τόσο είχε όσο σου είπα μαζί με γυάλισμα.

εγώ δεν θα το έκανα. θα έβαζα μεμβράνες 3Μ και θα άλλαζα το χρώμα να αλλάξω και διάθεση! δεν παθάινουν τίποτα και ξεχνάς και τις κουτσουλιές + οτι ειναι η καλύτερη προστάσία για το χρώμα σου απο κάτω... + το βαρέθηκες, τις βγάζεις + πολύ πιο έυκολο στέγνωμα μετά το πλύσιμο χωρίς να μένουν άλατα, ειδικά στα ματ

peter79
25-01-17, 09:38
Εγω παντος δεν πιστευω οτι μειωνετε τπτ στο αμαξι..οταν θελει καποιος να αγορασει το παει σε ενα ωραιοτατο φαρνατζη κ φαινετε αν ο λογος βαψιματος ηταν αυτος..:pimp:

συμφωνώ και υπάρχει και η λύση με μεμβράνες 3Μ

FD3S
25-01-17, 14:25
συμφωνώ και υπάρχει και η λύση με μεμβράνες 3Μ

Peter σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Τι είναι η λύση με τις μεμβράνες τις 3Μ?

giannis 116
25-01-17, 14:34
Τσεκαρε τα πμ σου σχετικα με το θεμα αυτο...

peter79
25-01-17, 16:16
Peter σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Τι είναι η λύση με τις μεμβράνες τις 3Μ?

ντύνεις όλο το αμάξι με ειδικές μεμβράνες σε οποιονδήποτε χρωματισμό και ουσιαστικα το ''βαφεις'' το κόστος είναι κάπου στο 1.000 αρικο

ppiccasso
25-01-17, 19:50
Όλα εξαρτώνται από την αξία του αυτοκινήτου σου.

Αν το αυτοκίνητό σου έχει αξία απτή (εννοώ το πόσο πουλιέται στην αγορά) η προσωπική, παίρνεις δυο τρεις προσφορές και κάνεις αυτό που θέλεις ή πιστεύεις καλύτερο για το αυτοκίνητό σου.

Έχω φίλο ο οποίος περνά με κεραμικό τα εταιρικά του αυτοκίνητα γιατί έχει τρελό βίτσιο να τα βλέπει πάντα καθαρά και γυαλιστερά!

Α! Όλα κι όλα και εγώ είμαι μανιώδης με το detailing!!

BMW Power
25-01-17, 20:04
Α! Όλα κι όλα και εγώ είμαι μανιώδης με το detailing!!

¶ψογος :ylsuper:

Fanatic
26-01-17, 10:29
To κακό με κάποιους από τους δυο τρεις πολύ καλούς detailers που έχει η Αθήνα είναι ότι πλέον έχουν πάρει εργολαβία τα 2-3 club (ονόματα δεν λέω, ξέρουμε ποια είναι) με εργοστασιάρχες και εφοπλιστές (όχι όλοι) οπότε ότι Ferrari, Lambo kτλ υπάρχει πάνε εκεί. Οι τιμές τους είναι για ΓΕΡΑ πορτοφόλια.

Ξέρω έναν πολύ καλο Γλυφάδα άμα σε ενδιαφέρει (pm) με πιο λογικές τιμές και πολύ μεράκι για την δουλειά του.

dimimav
26-01-17, 12:31
To κακό με κάποιους από τους δυο τρεις πολύ καλούς detailers που έχει η Αθήνα είναι ότι πλέον έχουν πάρει εργολαβία τα 2-3 club (ονόματα δεν λέω, ξέρουμε ποια είναι) με εργοστασιάρχες και εφοπλιστές (όχι όλοι) οπότε ότι Ferrari, Lambo kτλ υπάρχει πάνε εκεί. Οι τιμές τους είναι για ΓΕΡΑ πορτοφόλια.

Ξέρω έναν πολύ καλο Γλυφάδα άμα σε ενδιαφέρει (pm) με πιο λογικές τιμές και πολύ μεράκι για την δουλειά του.

Δεν χρειαζεται pm τους καλούς επαγγελματίες πρέπει να τους λεμε.
Υπόψην εγώ εκανα στο δικο μου σε εναν απο τους καλύτερους στην Θεσσαλονίκη.
Εκανα μικρής κλίμακας όμως.
Για όλα αυτά που ζητάει ο φίλος ολική διόρθωση μέσα εξω φανάρια τροχοί τα παντα και
όλα κάλυψη με κεραμικό προϊόν με πενταετή εγγύηση μου είπε πριν δυο μηνες 800¤ και μιλάμε για το πενταπορτο τριάρι που ειναι και μεγαλο αμάξι.

FD3S
27-01-17, 10:45
To κακό με κάποιους από τους δυο τρεις πολύ καλούς detailers που έχει η Αθήνα είναι ότι πλέον έχουν πάρει εργολαβία τα 2-3 club (ονόματα δεν λέω, ξέρουμε ποια είναι) με εργοστασιάρχες και εφοπλιστές (όχι όλοι) οπότε ότι Ferrari, Lambo kτλ υπάρχει πάνε εκεί. Οι τιμές τους είναι για ΓΕΡΑ πορτοφόλια.

Ξέρω έναν πολύ καλο Γλυφάδα άμα σε ενδιαφέρει (pm) με πιο λογικές τιμές και πολύ μεράκι για την δουλειά του.

Εεεε λογικό άμα είναι έτσι, να έχουν ανεβάσει τις τιμές.
Φυσικά και με ενδιαφέρει εάν μπορείς στείλε μου pm.
Σε ευχαριστώ.

FD3S
27-01-17, 10:51
Δεν χρειαζεται pm τους καλούς επαγγελματίες πρέπει να τους λεμε.
Υπόψην εγώ εκανα στο δικο μου σε εναν απο τους καλύτερους στην Θεσσαλονίκη.
Εκανα μικρής κλίμακας όμως.
Για όλα αυτά που ζητάει ο φίλος ολική διόρθωση μέσα εξω φανάρια τροχοί τα παντα και
όλα κάλυψη με κεραμικό προϊόν με πενταετή εγγύηση μου είπε πριν δυο μηνες 800¤ και μιλάμε για το πενταπορτο τριάρι που ειναι και μεγαλο αμάξι.

¶ρα εγώ με δύο θεσούλες που έχω μόνο την βγάζω με το πεντακοσάρικο ε? :yippee:
¶μα ήταν πιο κοντά μπορεί να είχε νόημα μια επίσκεψη.