PDA

Επιστροφή στο Forum : Κομπρεσέρ air condition E46


intasg
19-08-15, 17:07
Όπως λέει ο τίτλος, ήρθε η ώρα για κομπρεσέρ air condition. Συμπίεση ανεβάζει μια χαρά, αρά μετά τις 3000 στροφές βουήζει. Το ερώτημα είναι τι βάζει κανείς. Μεταχειρισμένο ή επισκευασμένο; Καινούργιο μακριά γιατί μου είπαν ότι κοστίζει αρκετά. Ή μήπως να επισκευάσω το δικό μου; Έχετε να προτείνετε κάποιον στην Αθήνα;

giannis 116
20-08-15, 11:57
Όπως λέει ο τίτλος, ήρθε η ώρα για κομπρεσέρ air condition. Συμπίεση ανεβάζει μια χαρά, αρά μετά τις 3000 στροφές βουήζει. Το ερώτημα είναι τι βάζει κανείς. Μεταχειρισμένο ή επισκευασμένο; Καινούργιο μακριά γιατί μου είπαν ότι κοστίζει αρκετά. Ή μήπως να επισκευάσω το δικό μου; Έχετε να προτείνετε κάποιον στην Αθήνα;

Ακου να δεις που ειχα κι εγω παρομοιο προβλημα. Ενα σπασμενο κομπρεσερ κλιμα, εν μερει απο βλακεια μου, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια, αλλαγμενο με καινουριο γνησιο σε αντιπροσωπεια, αυτο το 2007. Τα τελευταια 2 χρονια περιπου κι εμενα σφυριζε, βουιζε, ειδικα 'φορτωμενο', εκανε οπως κανουν τα ηλεκτρικα μοτερ.
Φετος ειδα πεσμενη αποδοση κι ειπα να του κανω εναν ελεγχο και συμπληρωση φρεον. Οντως ηθελε συμπληρωση και μαζι με το φρεον το μηχανημα βαζει αυτοματα και μια ποσοτητα ψυκτελαιου για τη λιπανση του συμπιεστη. Οταν τελειωσε η διαδικασια και το βαλαμε για δοκιμη, εκτος οτι εβγαζε αρκουδες απ τις γριλιες εξαερισμου στην καμπινα, ως εκ θαυματος το κομπρεσερ ειχε γινει ξανα αθορυβο σαν καινουριο! Ουτε να βουιζει, ουτε να σφυριζει, πουθενα, ρελαντι, εν κινησει, με οποιεσδηποτε στροφες, σιωπηλο! Τελικα σφυριζε γιατι ηθελε και λαδακι εκτος απο φρεον που χρειαζοταν για να αποδωσει σωστα το συστημα κλιμα του αυτοκινητου.
Οποτε δεν το πας να σου κανουν εναν ελεγχο φρεον κι αν απαιτηθει να συμπληρωσεις φρεον και λαδακι και μετα βλεπεις.
Καλυτερα να δωσεις 40 ευρω που κανει περιπου μια διαδικασια, παρα καμμια 500αρα που κανει καινουριο αφτερμαρκετ κομπρεσερ.
Οσο για επισκευη, ρισκο. Θα δωσεις καμμια 300αρα με εγγυηση τι κι απο ποιον;..
Οποτε δες το με το φρεον και μας λες τι εγινε τελικα..

s1fis
22-08-15, 17:01
Γεια χαρά.

Εγώ πάντως το δικό μου Ε46 το πήγα για επισκευή κ εδώ κ 2 χρόνια είναι μια χαρά. Στον δεύτερο χρόνο συμπλήρωσα λίγο φρέον. Η επισκευή; 120 ευρά.
Αν θες να σου στείλω σε πμ αυτόν που είχα πάει. Από σπόντα τους είχα βρει. Μέχρι τότε όλοι μου λέγανε πως δεν επισκευάζεται...ή μόνο καινούργιο κ τέτοια. Το καινούργιο δε;;; 1400 €!!! Αν θυμάμαι καλά έχει κ after market αυτός εκεί για κάποια μοντέλα.
Πάντως δες κ αυτό που λέει ο φίλος giannis 116. Ψάξ'το αρκετά πάντως. Μην βιαστείς.

PetrosD
25-08-15, 18:20
Σήφη, στείλε μου κι εμένα αυτόν που είχες πάει.

LefterisK
26-08-15, 16:00
Εμένα πάντως κάνει το ανάποδο. Δηλαδή κάνει θόρυβο όταν δεν είναι on δηλαδή κομπλαρισμενο. Από απόδοση είναι μια χαρά. Πέρυσι το είχα γεμίσει και είχε χάσει μόλις 50γρ από τα 495γρ. Ξέρω ότι ο θόρυβος προέρχεται από εκεί γιατί δοκίμασα κοντύτερο ιμάντα απομονωνοντας έτσι το συμπιεστή του αιρκοντισιον και έπαψε ο θόρυβος κατά την δοκιμή. Σε συνεργείο που ασχολείται με κομπρεσέρ αιρκοντισιον αποκλειστικά μου είπε ότι αυτά χαλουν εσωτερικά αλλά δεν κάνουν τον θόρυβο μου μιας και το βουητό είναι πιο δυνατό από τι στη δική μου περίπτωση. Εγώ ουσιαστικά έχω πολύ καλή απόδοση όταν δουλεύει αλλά λίγο θόρυβο όταν δεν δουλεύει. Κουλό?

Dokimos e36
26-08-15, 17:09
Και εμενα κανει φασαρια το κομπρεσερ οταν δουλευει το a/c!κανει βουητο απο το ρελαντι σε ολες τις στροφες..απο οτι μου ειπανε εχει εκει πανω στο κομπρεσερ ενα ρουλεμαν αυτο κανει θορυβο..

Xristos jamaika
09-09-15, 19:41
Το δικο μου παιδια βαζοντας φρεο δουλεβει μονο για μια ημερα.τι γινεται παω για κομπρεσορα.

KAZA
09-09-15, 23:21
Το δικο μου παιδια βαζοντας φρεο δουλεβει μονο για μια ημερα.τι γινεται παω για κομπρεσορα.

Απο κάπου έχεις διαρροή και μεγάλη μάλιστα!
Δες κάτω απο το αμάξι για αρχή που αφήνει σημάδι πράσινο στην άσφαλτο η
ακομη και μέσα στο μηχανοστάσιο.....
Δεν είναι απαραίτητο να χάνει απο το κομπρεσερ αλλα κατα 90% απο εκεί θα είναι...
Μέσα η μοκέτα είναι υγρή; πόδια οδηγού συνοδηγού;

rapid_fast
10-09-15, 09:03
Απο κάπου έχεις διαρροή και μεγάλη μάλιστα!
Δες κάτω απο το αμάξι για αρχή που αφήνει σημάδι πράσινο στην άσφαλτο η
ακομη και μέσα στο μηχανοστάσιο.....
Δεν είναι απαραίτητο να χάνει απο το κομπρεσερ αλλα κατα 90% απο εκεί θα είναι...
Μέσα η μοκέτα είναι υγρή; πόδια οδηγού συνοδηγού;

Μα δε χάνει παραφλού..
Φρέο χάνει.. Μόνο αν βάλει αμπούλα και ειδικά γυαλιά θα το εντοπίσει..
Εκτός αν έχει ο μάστορας snifer ;)
Αν εσάς σας έχει αφήσει σε οποιαδήποτε φάση σημάδι με χρώμα, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΥΓΡΑΣΙΑ μέσα στο φίλτρο, και ότι φυσικά δεν κάνατε συντήρηση το κλιματιστικό σας...
(απλό;;;)

BMW Power
10-09-15, 13:23
Μα δε χάνει παραφλού..
Φρέο χάνει.. Μόνο αν βάλει αμπούλα και ειδικά γυαλιά θα το εντοπίσει..

Ακριβώς έτσι γίνεται ο έλεγχος για διαρροή

KAZA
10-09-15, 15:38
Μα δε χάνει παραφλού..
Φρέο χάνει.. Μόνο αν βάλει αμπούλα και ειδικά γυαλιά θα το εντοπίσει..
Εκτός αν έχει ο μάστορας snifer ;)
Αν εσάς σας έχει αφήσει σε οποιαδήποτε φάση σημάδι με χρώμα, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΥΓΡΑΣΙΑ μέσα στο φίλτρο, και ότι φυσικά δεν κάνατε συντήρηση το κλιματιστικό σας...
(απλό;;;)

Ακριβώς έτσι γίνεται ο έλεγχος για διαρροή

Σιγά βρε παιδιά μη βαράτε μισό λεπτό να σας εξηγήσω ….δεν είναι αυτό που διαβάζετε είναι αυτό που νομίζετε ….! :D

Αφού βάζει φρέον και το χάνει μέσα σε μία μέρα υπέθεσα ότι την δεύτερη φορά θα έβαλε αμπούλα ….

Αν και εγώ βάζω αμπούλα κάθε φορά για να ξέρω από πού χάνει ανά πάσα στιγμή καθώς το έχω το θεματάκι μου με το a/c την ξέρω πολύ καλά την διαδικασία , καλύτερα και από την παλάμη του χεριού μου!

Εάν είναι τόσο μεγάλη η διαρροή και έχει αμπούλα μέσα, τότε και με γυμνό μάτι φαίνεται … ούτε γυαλιά ούτε λάμπες ούτε csi Miami ούτε Νικολούλη χρειάζεται !