PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε34 518 Διαρροή ρεύματος


Dbnn
22-08-15, 23:34
Γειά σας και πάλι!
Αφού έφτιαξα τον κινητήρα είπα να μπω και σε άλλα λημέρια να τα διορθώσω και αυτά.

Έγιναν εργασίες σε εσωτερικό κλπ και μου λείπει ένα σαλόνι μόνο και λίγο φανοποιία για να τελειώσω οριστικά με τις επισκευές.

Είχα αγοράσει μια μπαταρία Yuasa 75Ah το 2013 για το προηγούμενο αμάξι μου και αφού χάλασε η μπαταρία στο 518 την έβαλα εκεί μιας και το παλιό αμάξι δεν υπάρχει πλέον.
Η μπαταρία αφού ήταν σε υπεράριστη κατάσταση ξαφνικά έκαψε στοιχείο και παρατηρούσα την μίζα να δυσκολεύεται μέρα με την μέρα.
Αμέσως έλεγξα δυναμό και αυτόματο. Δεν ήταν όμως. Το δυναμό έδινε απροβλημάτιστα 14.2vDC και 90 ολοζώντανα αμπέρ.
Λόγο ηχοσυστήματος έβαλα και 2ο δυναμό 90 αμπέρ στα ίδια βόλτ και τα "τρέχω" παράλληλα.
Το λαμπάκι του 2ου δυναμό το σύνδεσα με το λαμπάκι των αμορτισέρ στο καντράν που ήταν "κενό".

Με 180Α η μπαταρία και άδεια να ήταν θα φόρτιζε μέσα σε μισή ώρα.

Πήρα λοιπόν το αμπερόμετρο και το σύνδεσα σε σειρά με την μπαταρία.
Μετρούσα χωρίς τίποτα να δουλεύει και με κλειδωμένες πόρτες 0.35Α κατανάλωση :screwy:
Ξεκλείδωνα πόρτες μετρούσα 17Α peak. Λογικό. Μετά πάλι 0.35Α.
Αφαίρεσα συναγερμό, τίποτα εκεί σταθερά.
Αφαίρεσα τις πλακέτες πίσω απο τον οδηγό. Όταν βγήκε η πλακέτα με τα ρελέ η κατανάλωση έπεσε στα 0.17Α, όταν βγήκε και η άλλη έπεσε στα 0.02Α (εκεί είναι το φυσιολογικό πιστεύω).
Τοποθετώ μόνο τους ρελέδες και μετρώ 0.10Α βάζω και την άλλη μετρώ 0.35Α.
Στην πλακέτα με τους ρελέδες όμως ένα μικρό ρελεδάκι μένει μόνιμα οπλισμένο και το λαμπάκι στους διακόπτες των παραθύρων δεν σβήνει. Αν όμως απομονώσω τους διακόπτες παραθύρων δεν "ξεοπλίζει" το ρελεδάκι.
Οι κλειδαριές έχουν το κλασικό πρόβλημα των Ε34, κλειδώνεις και ξεκλειδώνει πάλι μόνο του και πρέπει να ξανακλειδώσεις.

Αυτή τη στιγμή έχω αφαιρέσει όλο το καλοριφέρ, air condition (θα το καταργήσω αυτό) και αύριο θα αφαιρέσω και μοκέτα για να περάσω κάτι γραμμές του ηχοσυστήματος.

Απο την πείρα σας, τι θα με συμβουλεύατε να κοιτάξω?
Βρήκα το service manual αλλά κάποια καλώδια δεν συμβαδίζουν στο χρώμα. Μάλλον έχουν αλλαχθεί.

stelmaniac
23-08-15, 15:34
Γειά σας και πάλι!

Οι κλειδαριές έχουν το κλασικό πρόβλημα των Ε34, κλειδώνεις και ξεκλειδώνει πάλι μόνο του και πρέπει να ξανακλειδώσεις.

.

Έλεγξε το πορτ παγκαζ και το πορτακι του ρεζερβουάρ αν κλειδωνουν όλα μαζι.. Εχει καποιος αισθητηρας χαλασει και διαβαζει ανοιχτο το πορτ παγκαζ μαλλον. Κλειδωσε μονο το πορτ παγκαζ με το κλειδι και το αμαξι θα κλειδωσει με τη μια αυτή τη φορα. Επομένως κοιτας πορτ παγκαζ και πορτακι ρεζερβουάρ.

Dbnn
23-08-15, 18:55
Έλεγξε το πορτ παγκαζ και το πορτακι του ρεζερβουάρ αν κλειδωνουν όλα μαζι.. Εχει καποιος αισθητηρας χαλασει και διαβαζει ανοιχτο το πορτ παγκαζ μαλλον. Κλειδωσε μονο το πορτ παγκαζ με το κλειδι και το αμαξι θα κλειδωσει με τη μια αυτή τη φορα. Επομένως κοιτας πορτ παγκαζ και πορτακι ρεζερβουάρ.

Χμ, αυτό ξέχασα να το αναφέρω, το κλειδί μπαίνει στην κλειδαριά αλλά δεν γυρίζει. Μόνο στο πόρτ μπαγκάζ γίνεται αυτό.
Έχω και το κλειδί με τις υπέρυθρες και το απλό.
Χρησιμοποιώ το απλό κλειδί πολύ καιρό τώρα.
Και τα δυο κλειδιά μπαίνουν μέσα αλλά η κλειδαριά είναι σαν κολλημένη, δεν γυρίζει καθόλου. Οπότε μήπως εκεί είναι το πρόβλημα, το "βλέπει" μόνιμα κλειδωμένο ή ανοιχτό αντίστοιχα?

Όλες οι κλειδαριές κλειδώνουν κανονικά πάντως. Και η βενζίνη και πορτμπαγκάζ και πόρτες.

rapid_fast
24-08-15, 16:08
Εχω την εντύπωση
οτι και το Ε34 έχει αρκετές καταναλώσεις εγκεφάλου και κλαπέ κλιματισμού
για τουλάχιστο δύο λεπτά μετά απο την αφαίρεση του κλειδιού απο το διακόπτη.
Μετά απο τα δύο λεπτά αυτές σταδιακά μειώνονται..
Σχετικά με την μπαταρία σου.. Δεν θέλω να κατηγορήσω, αλλά το βασικότερο από όλα
είναι να έχει CCA..
Αν δεν έχει μπόλικα cca, όσα και αν είναι τα αμπερώρια της, μόλις την βάλεις σε μίζα μισού
αλόγου θα αρχίσει να κελαηδάει...
Το μόνο που χρειαζόταν να κάνεις, ήταν να μετρήσεις τα βόλτ της μπαταρίας..
Καλός ο δεύτερος εναλλάκτης (δυναμό όπως το λές) αλλά δεν κάνει τίποτα, αν δεν έχεις
δύο μπαταρίες...
Δεν βάζουμε δεύτερο εναλλάκτη για να γεμίζουμε μια μπαταρία.. Ετσι και αλλιώς,
τα αμπέρ που τραβάει το ηχοσύστημα σου, πρέπει να τα τραβάει απο την μπαταρία και όχι απο τον εναλλάκτη..
Χρειάζεσαι δεύτερη μπαταρία στον χώρο των αποσκευών.
Για το θέμα του πορτ μπαγκαζ.
Δύο ενδεχόμενα υπάρχουν.
1) έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και δεν έχεις όλα τα κλειδιά
2) Εχει βγεί το αξονάκι απο την κλειδαριά που είναι μισό λεπτό δουλειά να ξαναμπεί..
Η μοκέτα δεν βγαίνει αν δεν βγάλεις τα καθίσματα, μάλλον θα τη σηκώσεις απλά και θα περάσεις απο κάτω τα καλώδια..

Dbnn
24-08-15, 19:56
Εχω την εντύπωση
οτι και το Ε34 έχει αρκετές καταναλώσεις εγκεφάλου και κλαπέ κλιματισμού
για τουλάχιστο δύο λεπτά μετά απο την αφαίρεση του κλειδιού απο το διακόπτη.
Μετά απο τα δύο λεπτά αυτές σταδιακά μειώνονται..
Σχετικά με την μπαταρία σου.. Δεν θέλω να κατηγορήσω, αλλά το βασικότερο από όλα
είναι να έχει CCA..
Αν δεν έχει μπόλικα cca, όσα και αν είναι τα αμπερώρια της, μόλις την βάλεις σε μίζα μισού
αλόγου θα αρχίσει να κελαηδάει...
Το μόνο που χρειαζόταν να κάνεις, ήταν να μετρήσεις τα βόλτ της μπαταρίας..
Καλός ο δεύτερος εναλλάκτης (δυναμό όπως το λές) αλλά δεν κάνει τίποτα, αν δεν έχεις
δύο μπαταρίες...
Δεν βάζουμε δεύτερο εναλλάκτη για να γεμίζουμε μια μπαταρία.. Ετσι και αλλιώς,
τα αμπέρ που τραβάει το ηχοσύστημα σου, πρέπει να τα τραβάει απο την μπαταρία και όχι απο τον εναλλάκτη..
Χρειάζεσαι δεύτερη μπαταρία στον χώρο των αποσκευών.
Για το θέμα του πορτ μπαγκαζ.
Δύο ενδεχόμενα υπάρχουν.
1) έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και δεν έχεις όλα τα κλειδιά
2) Εχει βγεί το αξονάκι απο την κλειδαριά που είναι μισό λεπτό δουλειά να ξαναμπεί..
Η μοκέτα δεν βγαίνει αν δεν βγάλεις τα καθίσματα, μάλλον θα τη σηκώσεις απλά και θα περάσεις απο κάτω τα καλώδια..

Φίλε μου το να τραβάει και 0.5Α για μερικά δευτερόλεπτα, ακόμα και για μερικά λεπτά δεν θα ήταν θέμα. Όταν όμως τραβάει σταθερά 0.35Α για διάστημά άνω της μισής ώρας, τότε δεν είναι απλά καταναλώσεις σε συνθήκες "ηρεμίας"
Σε άλλο 518 με τον ίδιο εξοπλισμό με το δικό μου που μέτρησα σε γειτονικό σπίτι είδαμε 0.09Α σε "ηρεμία". Το πλέον φυσιολογικό δηλαδή.
Η yuasa είχε τελειώσει, ναι μεν κρατούσε 12.7v αλλά μόλις άνοιγες διακόπτη και πατούσες απλά τους προβολείς η τάση έκανε βουτιά στα 10v.
Βάλε τώρα δώσω μίζα. Ίσα που άκουγα το κομπλέρ στην μίζα.
Ο δεύτερος εναλλάκτης δεν μπήκε για να φορτίζει μια μπαταρία.
Μπήκε για να "βοηθήσει" το 1ο με τις παραπάνω καταναλώσεις.
Άλλωστε έχω περάσει γραμμές για το ηχοσύστημα και πίσω απο τον συνοδηγό που μπαίνει η μπαταρία στα 6κύλινδρα έχω αφήσει αναμονές για να μπεί εκεί η 2η μπαταρία.
Με ασφαλειοδιανομείς, 35άρια καλώδια, γειώσεις και όλα τα μέτρα "προστασίας".

Στο θέμα του πορτ μπαγκάζ τώρα, όταν αγόρασα το αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο) πήρα το αναδιπλούμενο με τις υπέρυθρες και ένα κανονικό κλειδί σε δερμάτινη θηκούλα της bmw.
Ο άνθρωπος που το αγόρασα μου είπε πως αυτά είναι τα κλειδιά απο όταν το αγόρασε απο την ελληνική αντιπροσωπεία το '91.
Το αξονάκι ήταν στην θέση του και για αυτό δεν το ανέφερα, Δεν έλεγξα τον αισθητήρα (διακόπτης για να διαβάζει οτι κλείδωσε, ξεκλείδωσε) με πολύμετρο ακόμα για να δω αν λειτουργεί

Επίσης εαν γυρίσω τον αφαλό με το μοτέρ της κλειδαριάς του πορτ μπαγκάζ χειροκίνητα (απο μέσα), όλες οι άλλες κλειδαριές κλειδώνουν, ξεκλειδώνουν και ξανακλειδώνουν.
Αύριο θέλω να δω εαν ο διακόπτης / αισθητήρας πίσω είναι οκ αλλιώς πρέπει να λύσω ταπετσαρίες και να τσεκάρω μία μία τις κλειδαριές.

Dbnn
29-08-15, 00:42
Σημείωσα μια πρόοδο.

Πήγα μια βόλτα λιοσίων και πήρα, module/πλακέτα συναγερμού (είχε χαλάσει).
Module /πλακετάκι κλιματισμού (είχε χαλάσει) και το τοποθέτησα ασχετα που δεν έχω κλιματισμό πλέον. Το καλώδιο του κομπρεσσέρ απλά το έχω στον αέρα.
Τα σύνδεσα όλα επάνω και η κατανάλωση έπεσε στα 0.12Α με κλειδωμένες πόρτες κλπ.
Πάλι είναι τσιμπήμενο το ρεύμα ηρεμίας αλλά πιστεύω πως πλέον "βλέπει" κάποια πόρτα ανοιχτή και κρατάει υψηλή κατανάλωση. Κάτι δηλαδή στο σύστημα του κλειδώματος δεν το αφήνει να "ηρεμήσει".
Η κλειδαριά του πορτ μπαγκάζ κλπ είναι εντάξει. Δεν έχει πρόβλημα ο αισθητήρας.
Σε ηλεκτρολόγο που ρώτησα έτσι για τον φόβο των ιουδαίων είπε πως συνήθως η πόρτα του οδηγού χαλάει και το κάνουν αυτό τα 34άρια.
Και για να γλυτώσουμε πολλά ευρώ αξίζει να λύσεις την πόρτα να βγάλεις κλειδαριά και να την επισκευάσεις μιας και κατα τα λεγόμενά του επισκευάζεται.